Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. máj. 14. 9h:16' EZ A 556. JÁTÉKHETED, 91. FORDULÓD 557. játékheted kezdete: máj. 16. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes E-mail! |
KALANDOZÓ: #4058 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 2 |
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel néhányszor megcsapod Agyizomhúzódás testét. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Ryuku buzogánnyal Agyizomhúzódás párszor keményen megüti a bal karodat. (3 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered Agyizomhúzódás testét. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Ryuku buzogánnyal Agyizomhúzódás néhányszor megcsapja a testedet. (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) {Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 81, gyógyulás: 0, összesen: -81 ÉP}
Ellenfeled összeesik. Győztél!Elszántan a másikra rontasz. Mindent elsöprő lendülettel indítod meg a Kos csapását. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd Gwendolyn jobb lábát. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Vasalt bunkóval Gwendolyn borzalmas ütéseket mérve rá összetöri a jobb lábadat. (3 támadástól 72 életpontot vesztesz.) Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd Gwendolyn bal lábát. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Vasalt bunkóval Gwendolyn néhányszor megcsapja a testedet. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) {Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 113, gyógyulás: 0, összesen: -113 ÉP}
Ellenfeled összeesik. Győztél!Ellenfeled parittyával megcéloz Téged. Feléd repül 3 kerek kő. Párszor kipécézi a testedet. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mindent elsöprő lendülettel indítod meg a Kos csapását. Ököllel néhányszor megcsapod Gránit testét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Vasalt bunkóval Gránit halálos csapásokat osztva péppé veri a jobb válladat. (3 támadástól 113 életpontot vesztesz.) Harci kalapáccsal Gránit épp hogy eltalálja a testedet. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Ököllel néhányszor megcsapod Gránit jobb vállát. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Vasalt bunkóval Gránit gyilkos csapásokat szórva összezúzza a fejedet. (3 támadástól 115 életpontot vesztesz.) Harci kalapáccsal Gránit súrolja a fejedet. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) {Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 278, gyógyulás: 0, összesen: -278 ÉP}
Összerogysz! Szégyenletes vereséget szenvedtél. Tron átadott neked a 27. napon 1 TU-t.
* 1. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
h 1253 | használod az 1253. tárgyat |
m 6 | mozogsz nyugatra |
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed az útonálló bal lábát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod az útonálló bal lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az útonálló egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
85 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
be 696 2 | bemész a 696. épületbe |
be 684 1 3 | bemész a 684. épületbe |
m 6 | mozogsz nyugatra |
ve 82 1 | megveszed a 82. tárgyat 1 |
ve 83 3 | megveszed a 83. tárgyat 3 |
ve 102 1 | megveszed a 102. tárgyat 1 |
ve 81 1 | megveszed a 81. tárgyat 1 |
m 7 8 8 | mozogsz északnyugatra, északra, északra |
Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a karmazsin huhogó testét. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a karmazsin huhogó óriási bibéjét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 5 életpontot vesztettél. A karmazsin huhogó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 huhogó bibét. 300 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [71,57] A terep továbbra is ritka erdő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Felismered a közeledőt. Csak egy lajhárlord. Nem jelenthet különösebb problémát. (ld. enc.) Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a lajhárlord szőrcsomós testét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a lajhárlord testét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a lajhárlord bamba arcát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A lajhárlord lekever egyet a mancsával. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel megütöd a lajhárlord jobb lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A lajhárlord lekever egyet a mancsával. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a lajhárlord száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 lajhár csontot. Magad mögé lököd a pitiáner bíbor szulfagor trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes lajhárlord trófeát. 580 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 51, gyógyulás: 0, összesen: -51 ÉP}
(Továbbmész...) [71,56] Még mindig az erdőben vagy. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Itt alakult vala a Kvazársziklák Népe, így forrott össze a Trollok ősi vére... " Találsz egy barátság szent tüzét. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " A gonoszt ne lásd, ne halld, ne beszéld, csak érezd. Izomagy Péppéver ne csak téged. " Hoppsz, egy quwarg! Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál.
be 549 | bemész az 549. épületbe |
m 2 2 3 | mozogsz keletre, keletre, délkeletre |
A parittyával célzol és lősz. Elrepül 2 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a kardfogú fülemüle tollpihés hasát. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Hiszen ez kibírhatatlan! Elmegy a kedved a harctól. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad.
{Csatastatisztika; sebzés: 2, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [73,56] Véget ér az erdő. Dombos terepre érkeztél. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy gyilkos tetű közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Elszántan a másikra ugrasz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a gyilkos tetű kitinpáncélját. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a gyilkos tetű kitinpáncélját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
240 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [74,57] Épületek tűnnek fel. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy amniosz-fát. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Raia hívei emelték. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy főutcát.
ef 2 | energia fejlesztése 2 |
gy 40 | gyógyítás 40 pontért |
szk 132 | keresed a 132. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Elszántan ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az orgyilkos nyakát. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod az orgyilkos bal lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 320 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
tf 1 21 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 21 pontért |
TROLL RITUALISTA (365. SZÖRNY) Néhány vadtroll alapvető mágikus képességekkel rendelkezik, sőt mit több, képes is ezeket használni - ha még csak ösztönösen is. Ezek a trollok veszélyesebbek, hiszen mágiájuknak köszönhetően tovább maradnak életben, és ezért nagyobbra is nőnek... Persze, egy tapasztalt kalandozónak nincs igazán félnivalója egy nyomorult vadtrolltól! |
GYILKOS MÓKUS (29. SZÖRNY) Az erdők e vérszomjas ragadozója ártatlan külsejével megtéveszti a gyanútlan utazókat. Amikor azonban valakinek a nyakába ugrik ez a csupa fog-karom harapógép, gyakran megváltozik az ember véleménye. Feltéve, ha túléli a támadást. Öreg, tapasztalt vándorok szerint a gyilkos mókus húsa ehető. |
GNÓM BOLTOS (32. ELLENFÉL) Amikor egy kereskedő boltot nyit a Túlélők Földjének valamelyik eldugott városában, két dolgot kell szem előtt tartania. Az egyik az, hogy mindig legyen a kalandozók által keresett áru a bolt polcain, a másik pedig, hogy jól fel legyen készülve az alattomos szándékkal érkező látogatók fogadására (pl. rablók, vagy elvakult gyilkosok). Ez utóbbival sosem volt probléma, a gnómok kereskedők legtöbbje ugyanis tisztában van a mágia alapvető formuláival, és szükség esetén képes kisebb varázslatok használatával elrémiszteni a betolakodókat. Elég hozzá csupán egy rossz mozdulat, és ezt te is tapasztalni fogod. |
ÉRZŐ SZÍVŰ DROMEDÁR (753. SZÖRNY) A sivatag hajója, az érző szívű dromedár arról kapta a nevét, hogy szeméből mindig könnycseppek hullnak. Ez természetes anyagcsere-reakció, így távozik az állatból az elfogyasztott folyadék. Ha nincs az életükre törő fenyegetés, az érző szívű dromedárok csak bandukolnak a homokdűnéken, le-föl. Egyéb esetben megvédik magukat, vagy ha nem tudják, elfutnak. De az is előfordult már, hogy egy-egy példányuk gonosz orvvadászoknak esett áldozatul - ők a sajátságos jellemükkel valahogy nem tudják elviselni egy ilyen érző lény jelenlétét a világban. Bár a hőséget kedveli (épp ezért szabadon csak sivatagban fogsz találkozni vele), más vidékek levegőjéhez is képes alkalmazkodni. Kiváló málhásállat lehet belőle, ha elég gyakorlott vagy ahhoz, hogy befogd. |
KHÓR DARÁZS (348. SZÖRNY) Az erdőjáró vadász varkaudarok és varkaudar kószák által Khór bányáiból betelepített "házikedvencek" gyorsan az erdő rémeivé váltak. Ezek a kutya méretű, iszonyatos darazsak képesek az erdő bármely kisebb állatát egy pillanat alatt megölni, és a nagyobbakra is veszélyesek. A folyton repkedő darazsat nehéz szúrófegyverrel eltalálni, de egy ütőfegyverrel könnyedén lecsaphatod. |
RYUKU GÁRDISTA (360. ELLENFÉL) Ennyi évvel a világégés után kiderült, hogy máshol is túlélték a katasztrófát - igaz, ez egy távoli kontinens! Az öröm azonban nem tart sokáig - a díszes, tarkabarka hajók nem kereskedőket, hanem hadsereget hoztak, akik készen állnak a Túlélők Földjének meghódítására. A félsziget északi partját elborítják az idegenek sátortáborai. Az alacsony, ferde szemű, sárga bőrű katonák rettenetesen fegyelmezettek. Szívósságuk, kitartásuk és katonai képzettségük messze felülmúlja az alanori katonákét. Szerencsére úgy tűnik, a seregek még nem indulnak el a kontinens belsejébe - talán várnak valamire? Le kell sújtani rájuk, megvédeni a szülőhazádat! Az elit gárdisták a különlegesen képzett ryuku katonák - előfordulhat, hogy korábbi hőstetteikért a ryuku császári testőrség egy-egy mágikus páncélját vagy fegyverét kapják jutalmul. Egy ilyen megszerzése igazi trófea számodra! |
SZUPER DOBÓHÁLÓ (273. TÁRGY) Két szuperkötélből egy aranytű felhasználásával mindennek ellenálló, könnyű de erős dobóhálót varrhatsz. Ezt mág a hihetetlenül/borzasztóan erős szörnyek is csak nagy ritkán képesek eltépni! Elkészítéséhez a KT 273 parancsot kell kiadnod, 20 TVP-ért. Ha ki akarod találni, hogy ezt hogyan használhatod szörnyek befogására, (és már megkaptad a szörnyelfogás enciklopédiáját) nem árt, ha kiadsz a kész dobóhálóra is egy F parancsot. |
PATAK (52. TEREPTÁRGY) A Dornodoni világégés után a folyók kiszáradtak, de az elmúlt években a természet hozzálátott, hogy új életre keljen: itt is, ott is vékonyka patakok csörgedeznek, szorgalmasan szállítva a ritka esők vizét a mélyedésekben kialakult apró tavacskák felé. |
TAVACSKA (53. TEREPTÁRGY) A világégés után sokáig nem esett az eső, de aztán ahogy lassan visszaállt a természet egyensúlya, úgy jelentek meg a pocsolyák helyén a kisebb-nagyobb tavacskák, amelyeket a patakok táplálnak. A tavacskákban való úszás persze nem tanácsos, hiszen annakidején ún. torax férgek szaporodtak el a nyílt vizekben, amelyek halálos betegséget terjesztettek. Lehet, hogy manapság már nincsenek torax férgek a vízben, de ugyan ki merné vásárra vinni a bőrét? |
BOROSTYÁN FÜGGŐ (162. TÁRGY) Ezt a kedves kis fityegőt felakaszthatod az egyik füledbe, a KF paranccsal. (Egyszerre két fajta fülbevaló lehet a füledben.) Ha nő vagy, akkor a férfiakat így könnyebben elcsábíthatod, ha férfi, akkor ezzel is gazdagságodat, hatalmadat demonstrálhatod más kalandozók szemében. És legvégül: bármikor eladhatod jó pénzért egy ékszerésznek. |
JEROME KÖPENYE (1527. TÁRGY) Hozzájutottál Jerome legendás köpenyéhez! Ez? Hiszen csak egy ütött-kopott köpönyeg, aminél különbet bármelyik kolduson láthatsz, bármelyik helytartói városban. Lehet azonban, hogy mégsem kéne kidobnod, próbáld ki előbb: a legendák szerint ugyanis a köpenynek különleges képességei vannak: véd a kisebb sérülésektől (+2 védettség), a rád lőtt varázslatok sikerének esélyét csökkenti (+2 szerencse), csökkenti az éhségérzetet (mint a vasszervezet varázslat), valamint könnyeben talál élelmet gazdája (+3 vadászatot is ad). |
MÉRLEG (81. TÁRGY) Ha túl sok tárgy van nálad, túlterheltté válsz, irritáló lehet, hogy esetleg nem tudod, mit lenne érdemes eldobni, vagy mi mindent kell eldobnod ahhoz, hogy már ne legyél túlterhelve. Ha azonban lenne egy mérleged, megmérhetnél mindent pontosan... A mérleg készítéséhez nem kell más, csak két lapkorong. Bozótos terepen kell ehhez a KT 81 parancsot kiadnod, 30 pontért. Bozótosban lehet ugyanis állványnak és egyéb apró komponenseknek való anyagokat találni. Ha már van mérleged, bármely nálad levő tárgyat megmérheted (néhány egységnyi súlyú kő felhasználásával). Ehhez a használ: H 81 (tárgy) parancsot kell kiadnod, 5 pontért. Példa: H 81 4 utasítással megméred a botod súlyát. |
LAJHÁRLORD (757. SZÖRNY) Bár a szőrlajhárok nem élnek, és soha nem is éltek hierarchikus társadalomban, mégis vannak egyedeik, akik valahogy mások, előkelőbbek társaiknál. A napjaikat a fák ágairól csimpaszkodással töltik, és nem is igazán vágynak többre, így az erdőkön kívül kicsi az esélye, hogy találkoznál velük. A lajhárok lordjai jóval nagyobbat ütnek alacsonyabbrendű fajtársainál, ráadásul némi mentális képességekkel is rendelkeznek, legyőzésüket nehezítendő. |
Erő: | 19 (21) | Szint: | 14 | Merészség: | 8/7 | Magasság: | 149 cm |
IQ: | 20 | Támadás: | 13 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 51 kg |
Ügyesség: | 14 (15) | Védekezés: | 14 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 27/27 év |
Egészség: | 16 | Életpont: | 212/149 | Jellem: | jó (11) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 14 | Varázspont: | 36/36 | Pénz: | 102 arany | Kép. pont: | 2 |
Tudatpont: | 6/1 | EFejl: | 6 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 18 | szúrófegyverek: | 2 | vágófegyverek: | 6 |
ütőfegyverek: | 2 | lőfegyverek: | 11 | dobófegyverek: | 10 |
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); kerek kő (#19) (8 -14.); nyílvessző (#108) (15 -); sallank nyíl (#129) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 7 | 2. nyomkövetés: | 22 | 3. lopás: | 1 |
4. mászás: | 3 | 5. csapdakészítés: | 6 | 6. csapdaészlelés: | 3 |
7. gyógyítás: | 36 | 8. titkosírás: | 2 | 9. felderítés: | 2 |
10. szörnyidomítás: | 1 | 11. teológia: | 4 | 12. harcművészetek: | 14 |
13. szörnyismeret: | 6 | 14. zárnyitás: | 1 | 15. vadászat: | 6 |
16. bányászat: | 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot ) |
elfogod kőszáli disznót (#34) fedett veremmel (#219), goldugart (#65) fedett veremmel (#219), garokkot (#73) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 48 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 12) |
Mágia Örökösei (#9135) (csak egyszer), Ezüst Kígyó Szövetsége (#9107) (csak egyszer), Arany Magisztrátus (#9106) (csak egyszer), Ars Magica (#9150) (csak egyszer), Jégmágusok Szövetsége (#9169) (csak egyszer), Illúzió Mesterei (#9129) (csak egyszer) |
Összsúly: 52.07 kg | Megterheltség: 100% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 88 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
73 | arany (#50) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 3 | kaja (#2) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | aranypikkely (#415) | 1 | huhogó bibe (#332) | 2 | kerek kő (#19) | |||
2 | lajhár csont (#236) | 1 | mérleg (#81) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | |||
3 | víz (#27) | 1 | vízionár szem (#102) | 1 | zöld üveg (#82) |