90. forduló, 92. forduló, Ebenezer Scrooge összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. máj. 1. 13h:03'
EZ A 91. JÁTÉKHETED, 91. FORDULÓD
92. játékheted kezdete: máj. 4.
A következő fordulódat legkorábban a 92. játékhéten tudjuk betáplálni.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3315
SZÁMLA : XXXX

EBENEZER SCROOGE KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [65,16] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+4 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+18 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.)
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy bíbor szulfagor nyomok után kutattál. A hosszas kutatás, amelyet a pihenés rovására folytattál, eredménytelen maradt. [8 pontot használtál fel, van még 244.]

* 1. KP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 243.]

* 2. KP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 242.]

* 3. KP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 241.]

ext visszadátumozás kérelem
Visszadátumoztunk 50 játékhéttel. [0 pontot használtál fel, van még 241.]

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 236.]

ek 429 t. energia kisütése: 429
Túlélő üzemmódba kapcsolsz; légzésed lelassul, ösztöneid kiélesednek. (+4 támadás, +4 védekezés, +3 szerencse a forduló végéig.) [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 226.]

ek 7 3 1 t. energia kisütése: 7 3 1
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+1 mászás.) [-1 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 226.]

ef 2 505 energia fejlesztése 2
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-2 TU.] [14 pontot használtál fel, van még 212.]

h 92 használod a 92. tárgyat
Odaerősíted a kötelet egy csenevész, de erős bokorhoz, azután lassan és erősen kapaszkodva lemászol. Megkapaszkodsz a falon tátongó sötét üreg peremében, és bemászol. Óvatosan megkezded a veszélyes hely felderítését. Hatodik érzéked közli, hogy nincs minden rendben: a barlang mélyén egy láthatatlan tömeg mozdul! Egy púpos burástya!

Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a púpos burástya zselés testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a púpos burástya testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A púpos burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! A púpos burástya farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Letéped magadról. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. 246 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 3 bronzhegyű nyilat. Miután felértél, leoldozod és elrakod a kötelet. [20 pontot használtál fel, van még 192.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[66,16] A hegyek egyre magasabbak, meredekebbek. Magashegységben vagy. Látsz egy asztrális vortexet. (ld. enc.) Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy világítótornyot. Keletre nézve látsz egy mély szakadékot. Délkeletre egy vaskohó van. Délre egy vaskohó van. Északnyugatra egy olvasztókemence van. Északra egy elhagyott bánya van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy földsárkány. (ld. enc.) Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

A szörny villámokat lehel! Füstöl és szikrázik még a hajad is! (20 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a földsárkány testét. (4 támadással 45 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a földsárkány testét. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) A földsárkány belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A földsárkány farkával megérint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a földsárkány testét. (4 támadással 50 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a földsárkány testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A földsárkány fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A földsárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A földsárkány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. 945 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Az első ellenfél egy Thargodan csontváz.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a Thargodan csontváz görbe csontjait. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával megdöfködöd a Thargodan csontváz görbe csontjait. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhányszor megkarcolod a Thargodan csontváz fejét. (3 támadással 12 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a Thargodan csontváz megcsapja a fejedet. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 15 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával megdöfködöd a Thargodan csontváz testét. (4 támadással 36 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel valamennyire megsebezgeted a Thargodan csontváz jobb lábát. (3 támadással 12 életpontot sebezve.) A Thargodan csontváz néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 9 életpontot vesztettél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 71, gyógyulás: 0, összesen: -71 ÉP}

A menekülés az egyetlen épeszű választás. Futsz, amíg bírsz, s nem nézel hátra. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [67,16] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Hmm, csak egy emberevő. Ettől nincs semmi félnivalód. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az emberevő jobb lábát. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod az emberevő ragyás irháját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az emberevő többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mély szakadékot.
(Feltételes mászás:) Odaerősíted a kötelet egy csenevész, de erős bokorhoz, azután lassan és erősen kapaszkodva lemászol. Megkapaszkodsz a falon tátongó sötét üreg peremében, és bemászol. Óvatosan megkezded a veszélyes hely felderítését. Nem ér készületlenül, hogy a barlang lakója morogva megindul feléd. Egy púpos burástya!

Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a púpos burástya nyakát. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a púpos burástya fejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A púpos burástya csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Feléd sújt a púpos burástya a farkával, de elhibázta! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. 246 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 1 ubuk dobónyílat. Elcsomagolod a kötelet, és elhagyod a veszélyes sziklaperemet. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 ramit követ! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze keletre látsz egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy púdersziklát. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy elhagyott bánya van. Északra egy világítótorony van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő.

(Továbbmész...) [68,16] Hegyre fel, hegyről le. Mászol, mászol, de a hegység nem akar véget érni. Felfedeztél egy vaskohót. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy mély szakadékot. Keletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délkeletre egy vaskohó van. Délre egy púderszikla van. Délnyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy világítótorony van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy emberevő közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Elszántan ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az emberevő jobb karját. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az emberevő vizenyős szemét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az emberevő karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 8 életpontot vesztettél. Az emberevő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Egy csontváz lord áll veled szemben.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 9 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: éhínség varázslatot lő rád. 36 életpontot vesztettél. Hirtelen iszonyatosan éhes leszel! A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a csontváz lord jobb oldalát. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával többször eltalálod a csontváz lord zörgő csontját. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhány helyen meghorzsolod a csontváz lord zörgő csontját. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) A csontváz lord fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (3 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Vashegyű lándzsával jól megszurkálod a csontváz lord rozsdás páncélját. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhány helyen meghorzsolod a csontváz lord rozsdás páncélját. (3 támadással 11 életpontot sebezve.) A csontváz lord fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (3 támadástól 53 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 117, gyógyulás: 0, összesen: -117 ÉP}

A menekülés az egyetlen épeszű választás. Futsz, amíg bírsz, s nem nézel hátra.
(Feltételes gyógyítás:) Az önszuggesztió nem a legveszélytelenebb módja a gyógyításnak, de te bátor kalandozó vagy. Behunyod a szemed, és halkan mormolni kezdesz: egészséges vagyok, egészséges vagyok, EGÉSZSÉGES VAGYOK... Pár perc múlva sokkal jobban érzed magad. (+59 életerő.) Mohón zabálni kezdesz. (-1 kaja.) [92 pontot használtál fel, van még 100.]

m 2 8 8 mozogsz keletre, északra, északra
[69,16] A vidék továbbra is alacsonyhegység. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 vasércet! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy törpe bányát. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy púderszikla van. Északra egy mély szakadék van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy alpesi tehén. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az alpesi tehén lila foltos testét. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az alpesi tehén testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Apró rúgást kapsz az alpesi tehén patájától. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 7 kaját. 301 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Az első ellenfél egy Thargodan csontváz.

Elszántan a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával többször eltalálod a Thargodan csontváz testét. (4 támadással 32 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhány helyen meghorzsolod a Thargodan csontváz jobb lábát. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) A Thargodan csontváz néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 9 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával többször eltalálod a Thargodan csontváz testét. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) A Thargodan csontváz néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 13 életpontot vesztettél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 68, gyógyulás: 0, összesen: -68 ÉP}

A menekülés az egyetlen épeszű választás. Futsz, amíg bírsz, s nem nézel hátra. Körbevizsgálódsz. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra.
Összefutsz egy vörös, hosszú hajú, zöld szemű alakváltó nővel. Bőre teljesen fehér! Egy sötét fellegek közül előtörő hajnali fénysugár: ez a kép jelenik meg előtted, amikor ámulva nézed az ősök e nemes lovagját. Raia ministránsa. Egy mind. kristályát, egy nap szimbólumot és egy sárga erőövet visel. Ruházatát egy élőholt quwarg trófea, egy dermesztő lidérc trófea és egy proteinsólyom trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: A viharfellegek közül előtörő hajnali fénysugár. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Mentális auráját felismered, ocsmány fehér a nyomorult jónak.
Határozatlanul biccent feléd, de Te nem viszonzod a köszönését. Továbbmész.
Már rég láttál kaját, nem csoda, hogy ennyire örülsz az ételnek. (-3 kaja.)

(Továbbmész...) [69,15] Már a hóhatár közelében jársz! A hegyek itt már nagyon magasak. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Ó! Hiszen ez egy legyengült fémbontó szójer. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mély szakadékot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy halálbokort.
(Feltételes mászás:) Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a sziklafalon. Leérkeztél a falon tátongó barlangnyíláshoz. Bemászol. Odabent sötétség és áporodott bűz fogad. Körbetapogatódzol. Nem ér készületlenül, hogy a barlang lakója morogva megindul feléd. Egy púpos burástya!

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a púpos burástya testét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a púpos burástya fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A púpos burástya farkával melletted a levegőbe suhint. A púpos burástya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. 246 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Miután felmásztál a sziklafalon, elpakolod a kötelet. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy mély szakadékot. Keletre nézve látsz egy törpe bányát. Délnyugatra egy vaskohó van. Északra egy Tharr oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Úgy gondolod, hogy a közeledő bibircsók-óriás nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

A szörny egy nagy követ hajít feléd. Eltrafált a lövedék. (1 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a bibircsók-óriás testét. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a bibircsók-óriás szőrös kezét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A bibircsók-óriás most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 aranyat. 645 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Üres gyomrodat kajával tömöd meg. (-2 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [69,14] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr híveié. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy mély szakadékot. Délkeletre egy törpe bánya van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy templom van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy alpesi tehén. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az alpesi tehén lila foltos testét. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az alpesi tehén testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén szarvai eltalálják a bal térdedet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén feléd rúg, de nem talál el. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 kaját. 301 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Egy szikla mögé rejtőzöl. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy drakolich. Amikor elhal a zaj, előmászol. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [52 pontot használtál fel, van még 48.]

m 7 6 mozogsz északnyugatra, nyugatra
[68,13] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy. Észreveszel egy kazmárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Scipio előtt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Chara-din híveié. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 rézdarabot! A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Fairlight oltárt. Keletre nézve látsz egy templomot. Délnyugatra egy törpe bánya van. Nyugatra egy phua-kúp van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő.

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy szubreális vámpír. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Egy fáról levadászol egy, a napvilágnál kókadt denevért. Kicsit rágós, de azért husi. (+2 kaja.) Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [67,13] Amerre csak a szem ellát, dombok. Felnézel a hosszan elnyúló hegyvonulatra - ezek Abrizu hegyei! Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy phua-kúpot. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor délre nézel, észreveszel egy törpe bányát. Délnyugatra nézve látsz egy vaskohót. Északra egy Tharr oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő.

Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 24.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
Nagyon óvatosan körbejárod a phua-kúpot. Hamarosan rábukkansz a bejáratra, és mellette a találós kérdésre:
A tetőn egy emberke áll,
Nincs dohánya, mégis pipál.
[5 pontot használtál fel, van még 19.]

m 1 5 mozogsz északkeletre, délnyugatra
[68,12] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy tetemember. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a tetemember testét. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a tetemember jobb lábát. (3 támadással 12 életpontot sebezve.) A tetemember mancsával oldalba lök. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A tetemember szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Az első ellenfél egy Thargodan csontváz.

Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával megdöfködöd a Thargodan csontváz nyakát. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhány helyen meghorzsolod a Thargodan csontváz bizarr csontjait. (3 támadással 12 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a Thargodan csontváz megcsapja a fejedet. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 10 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával megdöfködöd a Thargodan csontváz jobb vállát. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel valamennyire megsebezgeted a Thargodan csontváz bizarr csontjait. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) A Thargodan csontváz csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 11 életpontot vesztettél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 89, gyógyulás: 0, összesen: -89 ÉP}

A menekülés az egyetlen épeszű választás. Futsz, amíg bírsz, s nem nézel hátra. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nekrofunt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Fairlight hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 11 tüskét.

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [19 pontot használtál fel, van még 0.]

szk 350 keresed a 350. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy északi aurachot. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

f 117 kísérletezel a 117. tárggyal
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

kt 2321 elkészíted a 2321. tárgyat
Nagyon sajnálom, de még nem tudod, hogyan kell azt a tárgyat elkészíteni. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még -1.]
Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 12, 26, 15.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját nyel le a hegyi szamár. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebből a következő körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 232 pontot. A következő körben tehát 231 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ASZTRÁLIS VORTEX (2324. TEREPTÁRGY)
Gigantikus méretű energiahurrikán tombol előtted. Ha nem beszélnének mindenhol erről, magadtól biztos nem jönnél rá, hogy ez bizony egy asztrális vortex! Igen furcsa, hogy betüremkedett a mi világunkba, láthatóvá vált, és formát öltött, amikor ilyesmi csak az asztrálsíkon kellene, hogy előforduljon. Az egyetlen lehetséges magyarázat, hogy valami megzavarta a tér-idő szövetét! Ahogy ott bámészkodsz, egyszercsak egy alig kivehető, óriási szellemarc jelenik meg a vortex belsejében, és megszólal:
- üdvözöllek, halandó! Ezen a világon még nem ismernek, de én mindent tudok a világotokról. Képes vagyok létrehozni... dolgokat. Nemrég volt egy vízióm egy szörnyű katasztrófáról, ami elpusztíthatja a világotokat! Ha felkészültök, talán lehet némi esélyetek. Ehhez létrehoztam nektek, kalandozóknak egy próbát. Egy komplex földalatti labirintusrendszert, amit nevezzünk a Végzet Vermének. Járd végig a Verem összes szintjét, és kellő tapasztalatra teszel szert, hogy ezzel a veszéllyel szembenézz! Először is készítsd el a Végzet Kulcsát, amelynek segítségével Ghalla bármely pontjáról egy szemvillanás alatt elteleportálhatsz a Verembe. A kulcsot csakis itt, az asztrális vortex közelében tudod elkészíteni. Szükséged lesz egy misztikus mágikus tárgyra, amelyet a vortex képes a megfelelő anyagúra formázni. A kulcs varázserejét pedig az élő szövetek különleges keveréke fogja megadni. Sok sikert!

FÖLDSÁRKÁNY (359. SZÖRNY)
Nem kell megijedni, nem igazi sárkányok ezek - inkább csak amolyan földelementálok, amelyek gyíkformájúak, és apró villámokat köpnek, ezért is ragadt rajtuk a sárkány név. A földsárkányok kiválóan rejtőzködnek, és kőkemény testük miatt mindenfajta fizikai támadás csökkentett sebzést okoz - mindezek ellenére, mégis lelkesen vadásznak rájuk, hiszen nem egy földsárkány testében találtak már mélyen a föld alól felhozott értékes drágaköveket.

KARAKTERLAP

Ebenezer Scrooge, egy hosszú ősz hajú, zöld szemű alakváltó férfi vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Leah elsőáldozója vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 91. fordulód.

Erő: 15 (16) Szint: 17 Merészség: 6/1 Magasság: 185 cm
IQ: 25 Támadás: 20 (21) Agresszió: 3 Testsúly: 85 kg
Ügyesség: 11 (12) Védekezés: 23 (26) Menekülés: 30 % Életkor: 37/37 év
Egészség: 12 Életpont: 242/118 Jellem: gonosz (56) Tul. pont: 1
Szerencse: 19 (24) Varázspont: 162/20 Pénz: 78 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 24/0
Eddig összesen 846 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4 064 TP-t kaptál. Jelenleg 240 382 TP-d van. A következő szinthez még 19 618 TP szükséges. Trófeáid: élőholt quwarg, dermesztő lidérc, csontváz lord. A 89. fordulódban 841 arany került a bankszámládra. 841 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 23/41 (+7%) ütőfegyverek: 10/42 lőfegyverek: 22/50 (+4%)

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) << Mallon botja (#1526)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) max. 1 db (1 -12.); bronzhegyű nyíl (#94) (13 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
109,39 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 110

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 166 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 39/25 (+23%) 2. nyomkövetés: 22/46 (+9%) 3. mászás: 5/105 (+27%)
4. csapdakészítés: 7/41 (+6%) 5. csapdaészlelés: 2/33 6. gyógyítás: 28/101 (+58%)
7. titkosírás: 4/15 8. felderítés: 4/98 (+7%) 9. szörnyidomítás: 3/71
10. teológia: 5/105 (+9%) 11. taumaturgia: 11/47 (+3%) 12. zene: 1/103
13. szörnyismeret: 7/95 (+20%) 14. zárnyitás: 1/20 15. vadászat: 4/69 (+3%)
16. bányászat: 15/47 (+51%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 35% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 100 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 1000 darabot )
mászol max. 80 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 8, max: 50)
süvítő rája (#113), manifesztátor (#124), fémbontó szójer (#150), nektoraf (#355), óriás csontváz (#176), fabontó szójer (#71), hegymélyi lidérc (#7084), drakolich (#760)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
lángcsóva (#31)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Valószínűleg nehéznek tartottad már az eddigi feladatokat is. Akkor mit szólsz ehhez: végezz három tetememberrel. (számláló: 1)
2.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
3.) Kevesek részesülhetnek a kegyben, hogy e feladatot megkapják: pusztíts el egy kőkorszaki szakit.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Shaddar) (539): új. szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): új. városháza (685): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. sámánkunyhó (767): többek közt 1758. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 21, 22, 23, 25, 28, 29, 30, 33, 34, 35, 36, 170.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 5, 14, 16.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 42 TU. szükséges még: 8 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1119 TU szükséges.)

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434) 5 * orgyilkos tőr (#225) 1 * vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
1 csontszablya (#64) 1 kőkés (#6)
Ütőfegyverek
1 kőkalapács (#13) 2 Mallon botja (#1526) 1 szöges bunkó (#8)
Lőfegyverek
1 * fúvócső (#20) 1 hosszú íj (#111)
Lövedékek
1 ezüsttollú nyíl (#363) 1 mérgezett vasnyíl (#187) 11 * tüske (#22)
23 ubuk tüske (#131) 1 vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
1 tolmokov-koktél (#351) 1 ubuk dobónyíl (#138) 2 vas dobónyíl (#189)
Pajzsok
1 szöges bőrpajzs (#66)
Páncélok
1 * gromak páncél (#270)
Sisakok
1 bőrsisak (#57) 1 * vassisak (#160)
Vállvédők
1 * féregíz nyakpánt (#1601)
Kesztyűk
1 mászókarom (#78) 1 * szürke bőrkesztyű (#271) 2 tankány karom (#237)
Övek
1 * kígyóbőr öv (#410) 1 * sárga erőöv (#276)
Csizmák
1 * bakkura csizma (#96)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 0)
1 borostyán függő (#162)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 0+1)
1 ezüst nyaklánc (#117) 1 * koponya szimbólum (#139)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 Eldaran karkötője (#373) 1 ezüst karkötő (#158) 1 * obszidián karkötő (#229)
1 * umbatari karkötő (#278)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Löttyök és porok, tartóstul
7 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 45 csepp tinta (#101), fér még: 25]
1 éjurna (#2368) [benne 10 csepp bomló esszencia (#2367), fér még: 0]
1 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 5]
1 huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 12]
1 kavadu iszák (#25) [benne 6 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 4]
9 sullár hólyag (#168) [bennük 60 csepp spiritusz (#170), fér még: 120]
4 szent kehely (#257) [bennük 40 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
2 uzbány csőr (#169) [bennük 24 csepp ugh méreg (#166), fér még: 0]
1 vizestömlő (#3) [üres, kapacitás: 20]
1 zöld üveg (#82) [üres, kapacitás: 20]
Eszközök, használati tárgyak
3 aranytű (#272) 1 ásó (#34) 1 bronzkulcs (#76)
1 + deus ex machina (#1) 1 dobóháló (#221) 1 ezüst kulcs (#184)
1 ezüstszelence (#1602) 2 fáklya (#36) 3 fenőkő (#1618)
1 fülemüle síp (#1576) 2 gyógykenőcs (#313) 5 kaja (#2)
1 keg gomba (#1615) 1 kis vaskulcs (#40) 1 Korrum pálcája (#1545)
1 kötél (#92) 1 légiós hátizsák (#1560) 1 mászókampó (#165)
1 megbűvölt utazóláda (#1218) 2 megsemmisítő (#1540) 1 moa antigrav (#2204)
1 nagy bronzkulcs (#185) 1 nagy vaskulcs (#186) 1 nyomkereső talizmán (#671)
3 ork csodaszer (#1228) 1 rézkulcs (#75) 2 sámán gyógykenőcs (#1139)
4 sötét tekercs (#535) 1 tapasztalatkő (#975) 1 tatu dob (#234)
1 távcső (#42) 1 + tüskecsapda (#242) 2 varázskő (#305)
1 vaskulcs (#183) 2 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
2 acélpengőke (#231) 13 álompor (#396) 13 amniosz (#203)
1 aurach bőr (#658) 21 aurach fog (#657) 1 berzerker tüske (#713)
1 bordacsont (#16) 1 bruhatagnyelv (#1230) 4 csillezsályalevél (#1253)
19 csuklyavirág (#133) 1 darázsszárny (#652) 2 dorony tüdő (#212)
1 elkarog szőr (#665) 2 ezüstdarab (#326) 1 fémrúd (#104)
3 grákóbőr (#41) 1 grifftojás (#179) 3 gyíkfű (#201)
1 gyöngymangó (#135) 1 ilkin érc (#232) 1 jégszív (#282)
1 karbin plazma (#199) 3 kavadu lebeny (#24) 1 kazmár gyökér (#205)
3 lidércesszencia (#1074) 128 madártoll (#112) 1 magszim bél (#103)
33 mákrózsa virág (#56) 6 mandibulapenge (#125) 1 moa rubin (#379)
1 moa smaragd (#377) 8 mocsári penke (#148) 1 mutáns csont (#331)
9 óndarab (#85) 4 ormánygőte csont (#21) 26 pirkit (#153)
3 púderkő (#119) 2 pular kristály (#239) 1 rákpáncél (#97)
3 ramit kő (#226) 2 remák szív (#264) 16 rézdarab (#70)
4 rókafarok (#124) 6 sallank karom (#128) 6 smirglilevél (#29)
10 sünmedve tüske (#14) 12 szárnyas hernyó (#69) 2 szivárványszív (#1529)
3 szulfagor agyar (#677) 1 + Tiume batyuja (#660) 2 trikornis szarv (#198)
1 tükör (#43) 11 varányszem (#30) 1 varkaudar csont (#1113)
11 vasérc (#152) 6 vízionár szem (#102) 2 xirnox szív (#213)

Összsúly: 114.89 kg Megterheltség: 93%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 26 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 171 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csuklyavirág (#133)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
6 arany (#50) 3 kaja (#2) 1 ramit kő (#226)
3 rézdarab (#70) 11 tüske (#22) 1 ubuk dobónyíl (#138)
3 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

64 65 66 67 68 69 70
11
12
13
14
15
16
17
(65,16) púpos burástya (#92)
(66,16) asztrális vortex (#2324), földsárkány (#359), Thargodan csontváz (#297)
(67,13) phua-kúp (#372), 31. jellempróba, érclelőhely
(67,16) emberevő (#119), mély szakadék (#154), púpos burástya (#92), érclelőhely
(68,12) tetemember (#123), Thargodan csontváz (#297), nekrofun (#173), Fairlight oltár
(68,13) kazmár (#204, belőle készíthető: #205), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), oltár, vaskohó (#155), egy ismeretlen isten rúnaköve, érclelőhely
(68,16) vaskohó (#155), emberevő (#119), csontváz lord (#177)
(69,14) Tharr oltár, alpesi tehenek (#91)
(69,15) fémbontó szójer (#150), mély szakadék (#154), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), púpos burástya (#92), bibircsók-óriás (#120)
(69,16) Fairlight oltár, érclelőhely, alpesi tehenek (#91), Thargodan csontváz (#297), egy alakváltó nő

Üzenet küldése a karakternek