90. forduló, 92. forduló, Kate Lotte összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2014. máj. 16. 12h:16'
EZ A 433. JÁTÉKHETED, 91. FORDULÓD
434. játékheted kezdete: máj. 22.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1309
SZÁMLA : XXXX

KATE LOTTE KALANDJAI


32 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [91,56] koordinátán. [Két fordulód között sor került az olimpiai játékokra. Az ezzel kapcsolatos információkat ld. a soronkívüli fordulódban, amit már postáztunk.]
Az Olimpián kaptál 22000 tapasztalati pontot.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+16 tvp ). Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra. Az aranytermő erszény 48 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 kavadu iszákot.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+236 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+128 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+17 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-1 pszi pont.) A lottó 1073. hetének nyerőszámai: 5, 25, 29. 1 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: leveszed/lerakod a 254. tárgyat
Lehúzod az ujjadról a regeneráló gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 287.]

* 2. KP: kézbeveszed/felveszed a 223. tárgyat az 1171. tárggyal
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 287.]
Az ujjadra húzod a vark. pecsétgyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 287.]

* 3. KP: használod a 64. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Mentális energia gyűlik benned. Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 282.]

p 65 2 használod a 65. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Mentális energia gyűlik benned. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 gonoszság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 272.]

tf 1 4 fejleszted az 1. tulajdonságodat 4 pontért
Hozzálátsz bicepszeid fejlesztéséhez. Egy illriani testépítőtől ellesett izomerősítő gyakorlatokat végzel. A befektetett munka meghozza eredményét. (+1 erő.) [4 pontot használtál fel, van még 268.]

fl 5 148 lopsz az 5. fajúaktól a 148. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 268.]

v 96 74 59 elmormolod a 96. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmormoltad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

90 91 92
55
56
57

[74,59] Épületek tűnnek fel. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " ELF vagy? Aurád NEM FEHÉR? Ne gondolkozz tovább: állj a drow-ok közé. " Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt vaskohót. Utad során felfedezel egy főutcát. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt világítótornyot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy sárkánytanyát. Észreveszel egy fellegvárat. (no:1. építését Haláltánc kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Aranysárkány és Rend hívei! Erőnk alatt tör szét a Káosz csarnokának oszlopa! AKHI "
(Vándorcirkusz:) Először egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér előtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 1 aranyat.

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Nem mindig az erő a nyerő! Vigyázz! Jön az ÁRNYMENŐ! U.M.A. (5569) az ÁRNYMENŐ! " Van itt egy ezüst mágustorony (670. épület.), egy Mélysötét Aréna (683. épület.), egy kolostor (690. épület.) és egy Földelem Kapuja Harci Iskola (698. épület.). Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Álljon-e tábla az ősi Istenek tiszteletére. Hirdesse Rhatt és Bufa régvolt nagyságát és tanait. Állította Hexeter az Ősi Hajnal Lovagjai [9167] K.T. tagja közül. "
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 258.]

be 698 6 bemész a 698. épületbe
A lépcsők sokáig kanyarognak lefelé, mígnem egy hatalmas csarnokba nem érsz, ahol szilaj csatákat vívnak egymással harcospapok s kalandozók vegyesen egy-egy mester irányítása alatt. Megakad a szemed egy hatalmas troll harcospapon, aki a küzdő és gyakorlatozó csoportok között járkál, itt is, ott is tanácsokat adva. Mint az itteni harcospapok többsége, ő is olyan, akár egy kőszobor, de gránitszürke bőre és kőkemény támadásai és védései ellenére, könnyed és gyors, szeme pedig gnómokat megszégyenítő intelligenciáról árulkodik. Melléd érve közvetlen tekintetét kérdőn fordítja feléd. Elmondod, hogy szeretnél bepillantást nyerni a dobófegyverek szakértelem rejtett misztériumaiba. Laza küzdőállásban lesed mestered szavait, kifinomult mozdulatait, majd igyekszel pontosan végrehajtani tanácsait. A küzdelmi gyakorlatok már sokszor inkább a rejtett érzékeid finomítják, tested szinte magától hajtja végre a szükséges mozdulatokat, miközben előre érzed ellenfeled mozdulatait, szándékát. Jó érzéssel tölt el tudásod gyarapodása. (+1 dobófegyverek.) Büszkén emeled tisztelgésre fegyvered, a gyakorlás véget ért. Csekély 100 aranyat tartalmazó erszényt ejtesz a szentély fogadalmi ajándékai közé cserébe az új tapasztalatokért. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 208.]

m 2 4 3 mozogsz keletre, délre, délkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[91,56] Még mindig füves síkságon vagy.

Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Királyi csapatokba botlasz. Két katona indul meg feléd. Elsőnek egy zsoldoskatona száll szembe veled.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 30 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a zsoldoskatona jobb lábát. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a zsoldoskatona jobb lábát. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a zsoldoskatona bal oldalát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a zsoldoskatona nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a zsoldoskatona száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1013 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

A következő ellenfél egy bérmágus.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 20 életpontot sebeztél. Távolról jégcsóva varázslatot lő rád a másik. 10 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a bérmágus testét. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával egy irtózatos ütéssel felvágod a bérmágus bal lábát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a bérmágus jobb karját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Nem sikerült a bérmágus ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 13 életpontot vesztettél. A bérmágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1005 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}

Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 gyöngymangó. Észreveszel valamit a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, friss elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [91,57] A sík vidéket bozótos váltja fel. Észreveszel egy oltárt. Leah hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.

Királyi csapatok járőröznek errefelé. Elsőnek egy öreg varázsló száll szembe veled.

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 17 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod az öreg varázsló fejét. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod az öreg varázsló fejét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Az öreg varázsló csapása csak a levegőt találja. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 255 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

A következő ellenfél egy trikornis. {egyik sebzési módja: 2x 2d5+2.}

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 16 életpontot sebeztél. Távolról tisztítótűz varázslatot lő rád a másik. 18 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a trikornis testét. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával felnyitod a trikornis testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a trikornis testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A trikornis sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A trikornis patája súrolja a combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A trikornis most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 trikornis szarvat. 1004 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

A következő kincseket találtad: egy szivárványszív. Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [92,58] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy.

Látsz egy xantusz-kaktuszt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr híveié. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Látsz egy álomvirágot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Királyi csapatokba botlasz. Két katona indul meg feléd. Egy elit palotaőr áll veled szemben.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 13 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az elit palotaőr testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Mallon botját a másikra rohansz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az elit palotaőr testét. (3 támadással 109 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 78 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal eltalálod az elit palotaőr bal oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (3 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Az elit palotaőr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1216 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 262, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}

Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy palotaőr. {támadása: 15.}

Elszántan ellenfeledre támadsz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a palotaőr nyakát. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 81 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal eltalálod a palotaőr testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A palotaőr fegyverével megkarcolja a jobb kezedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 473 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy sáfránypor (Nincs mibe rakni 1 sáfrányport.). Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek. [27 pontot használtál fel, van még 181.]

v 1 999 elmormolod az 1. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 176.]

h 2167 használod a 2167. tárgyat
Előveszed a mágikus térképet, majd egy varázslatolvasás varázslattal értelmezed azt. Ezután már nincs más dolgod, mint a megfelelő mágikus parancsszóval aktiváld azt. Úgy látszik, hogy a térkép nem téged teleportál el máshová, hanem egy bizonyos személyt hozzád. Amint aktiválod a térképet, megjelenik előtted az ellenséges sereg egyik vezére: Lord Kovács József. Nem sokat teketóriázol, rárontasz.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Lord Kovács József bal oldalát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre támadsz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Lord Kovács József testét. (4 támadással 132 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a Lord Kovács József jobb vállát. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (3 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Mallon botjával megcsapod a Lord Kovács József testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 80 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal csak érinted a Lord Kovács József testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A Lord Kovács József megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (3 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2142 tapasztalati pontot kaptál. Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 346, sebződés: 62, gyógyulás: 31, összesen: -31 ÉP}

Ezt a vezért eddig összesen ennnyiszer győzték le: 51. Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz egy inváziós trófeát. [20 pontot használtál fel, van még 156.]

m 5 3 5 mozogsz délnyugatra, délkeletre, délnyugatra
[91,59] Síkság, továbbra is csak síkság.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy amniosz-fát. Látsz egy oltárt. Sheran híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Királyi csapatokba botlasz. Két katona indul meg feléd. Egy harcos áll veled szemben.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 36 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a harcos testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Mallon botját a másikra rohansz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a harcos bal lábát. (4 támadással 140 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Harci kalapáccsal csak érinted a harcos testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A harcos fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (3 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1598 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 240, sebződés: 27, gyógyulás: 21, összesen: -6 ÉP}

Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy palotaőr.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 31 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a palotaőr jobb oldalát. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) A palotaőr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 490 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ork csodaszer. Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [92,60] Szűnni nem akar a zöld síkság. Ananászvirág illatát hozza a szél. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy sóhajtó dorony. {egyik sebzési módja: 1x 4d6+1.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a sóhajtó dorony testét. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 91 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megütöd a sóhajtó dorony pofáját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A sóhajtó dorony feléd harap, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 dorony tüdőt. 440 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 0, gyógyulás: 12, összesen: +12 ÉP}

Királyi csapatok járőröznek errefelé. Egy bérmágus áll veled szemben.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 15 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 14 életpontot vesztettél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a bérmágus testét. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a bérmágus testét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Harci kalapáccsal megütöd a bérmágus jobb lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Elhajolsz a bérmágus ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 15 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1038 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 33, gyógyulás: 12, összesen: -21 ÉP}

Második ellenfeled egy udvari mágus.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 26 életpontot sebeztél. Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 14 életpontot vesztettél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az udvari mágus jobb karját. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 519 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

A következő kincseket találtad: egy mutáns csont. Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek északra. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [91,61] Még mindig füves síkságon vagy. Észreveszel egy rát-fát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Leah hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy sóhajtó dorony. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Meglengetve a Mallon botját a másikra támadsz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a sóhajtó dorony testét. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Harci kalapáccsal eltalálod a sóhajtó dorony taraját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A sóhajtó dorony megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 dorony tüdőt. 440 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 0, gyógyulás: 13, összesen: +13 ÉP}

Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy nukleáris cickány. {egyik sebzési módja: 2x 4d5+4.} Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a nukleáris cickány testét. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-6 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a nukleáris cickány testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a nukleáris cickány testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-5 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A nukleáris cickány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 832 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Királyi csapatok járőröznek errefelé. Egy udvari mágus áll veled szemben. {egyik sebzési módja: 1x 1d6+8.}

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 21 életpontot vesztettél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod az udvari mágus testét. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával egy hatalmas csapással felmetszed az udvari mágus bal lábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod az udvari mágus fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Az udvari mágus egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 5 életpontot vesztettél. Az udvari mágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 519 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}

Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy bérmágus.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Távolról jégcsóva varázslatot lő rád a másik. 14 életpontot vesztettél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a bérmágus testét. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a bérmágus girhes testét. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a bérmágus girhes testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A bérmágus kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 13 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a bérmágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1038 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}

A következő kincseket találtad: egy manifeszt.nyúlvány. Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. [27 pontot használtál fel, van még 129.]

m 4 4 2 mozogsz délre, délre, keletre
[91,62] Továbbra is síkságon vagy.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy xantusz-kaktuszt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Tetszik neked az árnymanó ötlete, ezért gyorsan lekapod a manólány sapkáját, és bedobod az odúba. Mivel nincs a lányon sapka, gyorsan őt is betuszkolod a nyíláson. Fütyörészve indulsz tovább. (+2 gonoszság.)
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Királyi csapatokba botlasz. Két katona indul meg feléd. Első ellenfeled egy zsoldoskatona. {védettsége: 17 szúró, 17 vágó, 17 ütő ellen.}

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a zsoldoskatona testét. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Mallon botját ellenfeledre rontasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zsoldoskatona nyakát. (3 támadással 115 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 73 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal eltalálod a zsoldoskatona páncélozott testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A zsoldoskatona még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1046 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 285, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy palotaőr.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a palotaőr nyakát. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mandibulakaszával megvágod a palotaőr nyakát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a palotaőr testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A palotaőr vágása nem talált el. Véres nyál csordul ki a palotaőr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 490 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz egy inváziós trófeát. Találsz nála egy mágikus térképet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 3 drótszőr. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [91,63] Továbbra is síkságon vagy. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett?

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Leah hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Királyi csapatok portyáznak errfelé, te is összeakadsz néhány ellenféllel. Egy harcos áll veled szemben.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a harcos testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre rohansz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a harcos jobb karját. (4 támadással 138 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a harcos testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a harcos újra meg újra lecsap. (3 támadástól 42 életpontot vesztesz.) A harcos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1654 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 234, sebződés: 42, gyógyulás: 0, összesen: -42 ÉP}

Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy öreg varázsló.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiatüskék varázslatot, majd rád küldi. 17 életpontot vesztettél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az öreg varázsló testét. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 278 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy varázskő. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [92,63] Szűnni nem akar a zöld síkság.

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Északra fekszik egy helytartói város. " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Sheran rúnaköve. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Sheran hívei emelték. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Kettéharapod a sajtot. Egész finom. De az egyik fele nagyobb lett, mint a másik. Nem baj, leharapsz belőle. Most meg a másik a nagyobb... És lassan elfogy a sajt. Jót röhögsz a kis rókákon, akik búsan mennek tovább. (+2 gonoszság.)
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Királyi csapatokba botlasz. Két katona indul meg feléd. Első ellenfeled egy palotaőr.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a palotaőr jobb karját. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával egy hatalmas csapással felmetszed a palotaőr jobb oldalát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a palotaőr testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyetlen csapása csak apró vágást ejt a válladon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 508 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Második ellenfeled egy trikornis.

Üdvözlésképpen egy tisztítótűz varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 21 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a trikornis fehér hátát. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Mallon botját a másikra rontasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a trikornis fehér hátát. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a trikornis fehér hátát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vad döféseivel a trikornis nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A trikornis összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 trikornis szarvat. 1076 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}

Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy mutáns csont. [57 pontot használtál fel, van még 72.]

m 3 mozogsz délkeletre
[93,64] A talaj süppedős, nedves: mocsaras terepen vagy. Ez a Süllyesztő mocsár. Kicsi, de halálos. Találsz egy nekrofunt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.

Királyi csapatok járőröznek errefelé. Egy udvari mágus áll veled szemben.

A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Egy lángcsóva varázslatot dob rád a másik. 13 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod az udvari mágus testét. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával kilukasztod az udvari mágus bal oldalát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod az udvari mágus testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az udvari mágus csapása elől. A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 7 életpontot vesztettél. Az udvari mágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 539 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Második ellenfeled egy palotaőr. {támadása: 16.}

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a palotaőr testét. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával egy irtózatos ütéssel felvágod a palotaőr testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a palotaőr jobb oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A palotaőr fegyverével megkarcolja a bal kezedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A palotaőr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 508 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

A következő kincseket találtad: egy Jerome köpenye.
[9 pontot használtál fel, van még 63.]

* 1. BP: kézbeveszed/felveszed a 254. tárgyat
Lehúzod az ujjadról a vark. pecsétgyűrűt, majd az ujjadra húzod a regeneráló gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 63.]

* 2. BP: használod a 2107. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 58.]

* 3. BP: alakváltás 13
Oké, álcázod magad a táborozás alatt. [3 pontot használtál fel, van még 55.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 25 fejleszted az 1. tulajdonságodat 25 pontért
Helybenfutás, guggolások, és egyéb tornagyakorlatok segítenek hozzá bicepszeid fejlesztéséhez. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [25 pontot használtál fel, van még 30.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 12, 26, 3.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját nyel le a hegyi szamár. A legtökéletesebb rejtőzködést alkalmazod: cserjévé alakulva olvadsz bele tökéletesen a környezetedbe. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 232 pontot. A következő körben tehát 262 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Kate Lotte, egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű alakváltó nő vagy. Bőröd bronzként csillog. Dornodon hittérítője vagy. Ez a 91. fordulód.

Erő: 22 (32) Szint: 19 Merészség: 10/5 Magasság: 163 cm
IQ: 27 (38) Támadás: 33 Agresszió: 5 Testsúly: 64 kg
Ügyesség: 20 (29) Védekezés: 37 Menekülés: 30 % Életkor: 39/40 év
Egészség: 15 (22) Életpont: 356/147 Jellem: gonosz (68) Tul. pont: 7
Szerencse: 23 (34) Varázspont: 527/1 Pénz: 700 arany Kép. pont: 1
Pszi pont: 51/34
Eddig összesen 701 szörnyet (24 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 20 121 TP-t kaptál. Jelenleg 421 617 TP-d van. A következő szinthez még 28 383 TP szükséges. Trófeáid: elit gárdista, Vérmes Amazon, mocsárivérc. A 79. fordulódban 1038 arany került a bankszámládra. 1162 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
vágófegyverek: 9 (+1) ütőfegyverek: 23 dobófegyverek: 20 (+1)

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (300%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) (10 -14.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (15 -); mérg. ubuk dobónyíl (#188) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0
93,64 mezőn táborozol

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5 2. nyomkövetés: 18 3. lopás: 5
4. mászás: 4 5. csapdakészítés: 11 (+1) 6. csapdaészlelés: 1
7. gyógyítás: 10 8. titkosírás: 1 9. felderítés: 1
10. teológia: 11 11. taumaturgia: 20 (+1) 12. szerencsejáték: 2
13. versengés: 8 14. zene: 1 15. szörnyismeret: 2
16. pszi: 6 17. vadászat: 2 18. bányászat: 2
19. csapatmunka: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
lopsz az árnymanóktól (4) mocsári penkét (#148), a trolloktól (5) mocsári penkét (#148)
gyógyítasz 30% életerő alatt 15 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 8 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 3 darabot ), gyíkfüvet (#201) (max. 1 darabot )
gonoszkodsz max. 40 TVP-ért
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) sötét halál (#45, 18 VP)
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) puha ütés (#60, 18 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
pszi-ernyő (#64)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30), oldás (#372)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 1, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
oldás (#372) >> gigaféreg lárva (#7037)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Bizonyítsd, hogy méltó a jellemed hitedhez! [oldj meg egy jellempróbát a GO paranccsal és érj el 80-as gonoszságot].
2.) Fogj el élve egy kaffogó hebrencset, és áldozd fel oltáromnál!
3.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitől mocsári penkét!

HŐSTETTEID
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 206 (limit: 580), a megölt vezérek száma: 2, a pontszámod: 26 400.
Olimpiai helyezéseid: első hely az 1. kategóriában a XXXI. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
51 arany (#50) 3 kaja (#2) 8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 dorony tüdő (#212) 3 drótszőr (#37) 2 gyöngymangó (#135)
2 inváziós trófea (#2166) 1 Jerome köpenye (#1527) 1 kavadu iszák (#25)
1 manifeszt.nyúlvány (#214) 2 mutáns csont (#331) 1 ork csodaszer (#1228)
2 pirkit (#153) 1 szivárványszív (#1529) 2 trikornis szarv (#198)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

90 91 92 93 94
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
(91,56) Tharr oltár, szent tölgyfa (#393), zsoldoskatona (#262), bérmágus (#263)
(91,57) Leah oltár, öreg varázsló (#23), trikornis (#104)
(91,59) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), Sheran oltár, harcos (#47), palotaőr (#134)
(91,61) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Leah oltár, sóhajtó dorony (#112), nukleáris cickány (#155), udvari mágus (#142), bérmágus (#263)
(91,62) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Fairlight oltár, 21. jellempróba, zsoldoskatona (#262), palotaőr (#134)
(91,63) Leah oltár, harcos (#47), öreg varázsló (#23)
(92,58) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Tharr oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), elit palotaőr (#133), palotaőr (#134), Lord Kovács József (#129)
(92,60) álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Tharr oltár, sóhajtó dorony (#112), bérmágus (#263), udvari mágus (#142)
(92,63) Sheran rúnaköve, Sheran oltár, 31. jellempróba, palotaőr (#134), trikornis (#104)
(93,64) nekrofun (#173), udvari mágus (#142), palotaőr (#134)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2014.04.15 09:05 Változások a számládon! 90 zseton átutalása a(z) 7286. számlára!
˙

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - A tleikan életkő lopható és átadható lett.
* - Új őstaumaturgia varázslat került a játékba, ami segíthet a fürkészek elleni küzdelemben.
* - A Handastye csontúrnak megjavítottuk a csontfalás képességét. Most már működni fog nála. Az adamantit bőr véd a képesség ellen.
* - A moa spektroszkóp TVP spórolása nem működött tárgykészítésnél. A hibát javítottuk.
* - Az Elmemester (552) KT-képesség változott egy kicsit. Az új enciklopédiát kiküldtük annak, akinek meg van a képesség, illetve a honlapon a KT-képességfa leírásában is javítottuk.
* - Megváltoztatjuk A butaság ára (273.) KT-képességet. A képesség teljesen másképpen működik majd, mint eddig, ezért minden karakternél töröljük A butaság ára beállításokat április 29-én a dél és délutáni letöltés között. A képesség új enciklopédiáját kiküldtük mindenkinek, akinek megvan a képesség.
* - Az Elmemester (552) KT-képesség változott egy kicsit. Az új enciklopédiát kiküldtük annak, akinek meg van a képesség, illetve a honlapon a KT-képességfa leírásában is javítottuk.
* - A pszi fejlesztés és pszi fejlesztés II. képességek néha nem fejlesztettek, ha a karakter max. PP felett volt. A hibát javítottuk.
* - A nekrofun medálon erősítettünk. Továbbra is 30 % VP-regenerációt ad, de a max. 20 VP-t max. 100 VP-re növeltük.
* - A tartók átadásával átadhatatlan főzeteket/löttyöket is át lehetett adni, pl. tátika főzet. A hibát javítottuk.
* - A szörnyek mostantól nem tudják kiKF-elni a jegygyűrűt.
* - A szörnyeknél nem működött eddig a fizikai pajzs I. és II. A hibát javítottuk.
* - A gnóm refrugátorral a csodakenőcsökből nerub elixírt lehet előállítani tleikan életkő segítségével.
* - Az unkrecáió varázslatnál nem működik az általános komponens varázslat komponens spórolása.

Üzenet küldése a karakternek