Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2021. szept. 13. 18h:10' EZ A 371. JÁTÉKHETED, 90. FORDULÓD 372. játékheted kezdete: szept. 15. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 25 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5845 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 3 |
* 1. KP: mak 1 0 0 | makró 1 |
hh 305 305 1133 | használod a 305. tárgyat a 305. tárgyat az 1133. tárgyat |
v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
v 78 0 0 | elmormolod a 78. varázslatot |
v 16 0 0 | elmormolod a 16. varázslatot |
v 227 0 0 | elmormolod a 227. varázslatot |
h 1271 1905 0 | használod az 1271. tárgyat |
hh 1100 1419 1253 | használod az 1100. tárgyat az 1419. tárgyat az 1253. tárgyat |
hh 892 892 892 | használod a 892. tárgyat a 892. tárgyat a 892. tárgyat |
h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
* 2. KP: h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
* 3. KP: h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
* 4. KP: h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
* 5. KP: h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
ftv 33 215 | felt. tám/véd. varázslat a 33. varázslatot a 215. szörnyet |
ftv 50 10020 | felt. tám/véd. varázslat az 50. varázslatot 20. szinttől |
tv 30 | támadó/véd. varázslat a 30. varázslatot |
f 82 101 119 | kísérletezel a 82. tárggyal a 101. tárggyal a 119. tárggyal |
hu 7 151 199 | hulladék: 7 151 199 |
flh 998 848 | felt. lőfegyver haszn. 998 a 848. tárggyal |
cir 31 | vándorcirkusz látogatása 31 |
m 6 | mozogsz nyugatra |
Mélyen koncentrálva, megidézel egy vakító fény varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled vakon tántorog! A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a ryuku légiós jobb oldalát. (4 támadással 41 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a ryuku légiós jobb vállát. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a ryuku légiós testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A ryuku légiós csapása csak a levegőt találja. A ryuku légiós összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 010 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 78: 2. térkép 1. pont |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: 1. térkép 78. pont |
Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Anathera Tsung vigyorog kajánul. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy épületet. Északnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Északra egy épület van. Elrakod a távcsövet. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Aránylag régi (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [20 pontot használtál fel, van még 227. Kapsz 20 VP-t.]
h 1167 16 | használod az 1167. tárgyat |
v 96 74 58 | elmormolod a 96. varázslatot |
97 | 98 | 99 | 100 | |
81 | |
|
|
|
82 | |
|
|
|
83 | |
|
|
|
[74,58] Egy kisebb településhez érkeztél. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit.
be 709 138 213 | bemész a 709. épületbe |
m 4 | mozogsz délre |
Egy vakító fény varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled vakon tántorog! Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod az útonálló jobb oldalát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod az útonálló testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. Az útonálló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
be 698 5 | bemész a 698. épületbe |
fkt 4 2 | felt. készítesz a 4. tárgyat (2 darabot) |
m 2 5 5 | mozogsz keletre, délnyugatra, délnyugatra |
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy vakító fény. Ellenfeled vakon tántorog! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 5 tüske. Több lövedéked átfúrja a kérődző etra testét. (5 támadással 75 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-3 életerő.) A dolgot még 5 aranyad bánja. A lény bűzfelhőt lő rád! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a kérődző etra foltos testét. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a kérődző etra testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Időben félreugrasz a kérődző etra rúgása elől. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-7 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 12 aranyad is. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 918 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
(Továbbmész...) [97,83] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Oldalt pillantva, meglátsz egy grok-képződményt. Oldalt pillantva, meglátsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mákrózsa virág ->eldobod] Találsz egy oltárt. Fairlight hívei emelték.
(Feltételes mászás:) Biztosítva magad, nagyon lassan megmászod a grok-képződményt. Végre fent vagy! A tető-fészekbe nem sok fény szűrődik be. Bemászol. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Azonnal látod, hogy a burok nem lakatlan, és a főbérlő azonnal meg is indul feléd. Egy drasmólyom!
Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled vakon tántorog! Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a drasmólyom jobb oldalát. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod a drasmólyom testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A drasmólyom feléd csap csőrével, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 madártollat. 180 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy vakító fény. Ellenfeled vakon tántorog! Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a drasmólyom nyakát. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed a drasmólyom bal lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A drasmólyom feléd csap csőrével, de sikertelenül. A drasmólyom összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 madártollat. 180 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy vakító fény varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled vakon tántorog! Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a bundás csirmáz testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal alaposan megvágod a bundás csirmáz szőrös testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A bundás csirmáz mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A bundás csirmáz megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A bundás csirmáz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 131 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Ellenfeled vakon tántorog! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 tüske. Pár lövedéked átjárja a ryuku gárdista bal oldalát. (5 támadással 61 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a ryuku gárdista testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a ryuku gárdista bal lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A ryuku gárdista fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. A ryuku gárdista szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 878 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Gyorsan felraksz egy elektromos pajzs varázslatot. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Ellenfeled izomernyesztés varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Távolról savhurrikán varázslatot lő rád a másik. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a mestervarázsló jobb oldalát. (5 támadással 112 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a mestervarázsló girhes testét. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a mestervarázsló jobb vállát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A mestervarázsló pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. A mestervarázsló egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 17 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Eldobod az értéktelenné vált tűzfőnix trófeát, és kinyersz egy alkalmas mestervarázsló trófeát. 3 202 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 199, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy vakító fény varázslatot. Ellenfeled vakon tántorog! A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a velociraptor fejét. (5 támadással 50 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a mithril kardot a másikra ugrasz. Mithril karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a velociraptor fejét. (3 támadással 145 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a velociraptor bal lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A velociraptor belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A velociraptor karma a fejed mellett suhan el! A velociraptor összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 raptor karmot. 2 645 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem sav ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy vakító fény varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled vakon tántorog! Ellenfeled végigsöpör rajtad egy tudatrombolás pszi támadással. Szerencsére nem hatott rád. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 5 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja az ekharion bal lábát. (5 támadással 121 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az ekharion testét. (3 támadással 105 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod az ekharion bal oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az ekharion feléd harap, de sikertelenül. Az ekharion most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 40 aranyat. 3 582 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 249, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [96,84] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Leah rúnaköve. Megpillantasz egy tiszta vizű patakot, amely északról folyik délre. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy ragyás burástya közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem sav ellen. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy vakító fény varázslatot. Ellenfeled vakon tántorog! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 5 tüske. Alaposan megsorozod a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (5 támadással 75 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Semmilyen kárt nem okozott benned. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával felnyársalod a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A ragyás burástya farkával melletted a levegőbe suhint. A ragyás burástya elhibázza az ütést csápjával. A ragyás burástya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 840 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
kt 22 12 | elkészíted a 22. tárgyat (12 darabot) |
Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled vakon tántorog! A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a dermesztő lidérc egyik csápját. (5 támadással 115 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával megdöföd a dermesztő lidérc testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a dermesztő lidérc fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a dermesztő lidérc megcsapja a fejedet. (3 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A dermesztő lidérc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 527 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem sav ellen vibrál körülötted. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy örvénykerítés varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy vakító fény varázslatot. Ellenfeled vakon tántorog! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sorvasztás. Semmi hatás! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a csontváz lord zörgő csontját. (5 támadással 56 életpontot sebezve.) Marokra fogva a mithril kardot a másikra rontasz. {CSTT:} Mithril karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a csontváz lord fejét. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a csontváz lord zörgő csontját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A csontváz lord vágása nem talált el. A csontváz lord összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 641 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a tűzfőnix jobb első lábát. (5 támadással 111 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (17 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a tűzfőnix testét. (3 támadással 99 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a tűzfőnix testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A tűzfőnix karma a fejed mellett suhan el! A tűzfőnix szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 főnixtollat. 2 925 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 232, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
fkt 43 3 | felt. készítesz a 43. tárgyat (3 darabot) |
m 5 5 4 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délre |
Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled vakon tántorog! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 5 tüske. Több lövedéked átfúrja a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (5 támadással 74 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A rőtmanó berzerker karmai majdnem eltalálnak! A rőtmanó berzerker most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 rőtmanó kacagány (ld. enc.). 826 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [94,86] A dombokból hegyek lesznek, méghozzá egyre magasabbak. Magashegységben vagy! A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. A feléd közeledő goldugar mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Egy vakító fény varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled vakon tántorog! Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd a goldugar testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kilukasztod a goldugar csáprágóját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A goldugar feléd sújt csáprágóival, de mellé! A goldugar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 aranyló ugarhéjat. 113 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy vakító fény varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled vakon tántorog! A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 5 tüske. Alaposan megsorozod a bibircsók-óriás jobb oldalát. (5 támadással 77 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a bibircsók-óriás testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a bibircsók-óriás ragyás testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás csapása csak a levegőt találja. Véres nyál csordul ki a bibircsók-óriás száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 aranyat. 806 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [94,87] Továbbra is a hegygerincen mászkálsz, a legmagasabb hegyek közt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mély szakadékot. Felfedeztél egy csillezsályát.
(Feltételes mászás:) Egy sziklához kötöd a kötél egyik végét, kétszeres biztosítással. Aztán óvatosan lemászol. Nem mersz lepillantani. A kötél szorosan tart - óvatosan bemászol a sötét nyíláson. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Hirtelen a sötétből egy szörny ront elő! Egy mosolygó rettenet!
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy vakító fény. Ellenfeled vakon tántorog! Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a mosolygó rettenet testét. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kilukasztod a mosolygó rettenet ragyás testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A mosolygó rettenet feléd harap, de sikertelenül. A mosolygó rettenet elhibázza az ütést csápjával. A mosolygó rettenet összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 452 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Távolról vakító fény varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled vakon tántorog! Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a téfea magoflux bal karját. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed a téfea magoflux testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A téfea magoflux nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 téfea-agyat. 321 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy vakító fény varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled vakon tántorog! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 5 tüske. Pár lövedéked átjárja a quwarg felderítő fejét. (5 támadással 29 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a quwarg felderítő bal oldalát. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a quwarg felderítő testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A quwarg felderítő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gyöngymangót. 767 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy vakító fény varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled vakon tántorog! Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a mutáns pók egyik lábát. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kilukasztod a mutáns pók egyik lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 503 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy vakító fény varázslat. Ellenfeled vakon tántorog! A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a mosolygó rettenet bal oldalát. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod a mosolygó rettenet ocsmány tömegét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A mosolygó rettenet állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A mosolygó rettenet csápol, de mindhiába. A mosolygó rettenet most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 452 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled vakon tántorog! Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a téfea magoflux jobb karját. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigmetszed a téfea magoflux testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Nyelvét a téfea magoflux feléd löki, de eredménytelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 téfea-agyat. 321 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem sav ellen. Mélyen koncentrálva, megidézel egy vakító fény varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled vakon tántorog! A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 5 tüske. Lövedékeiddel perforálod a ragyás burástya bal lábát. (5 támadással 75 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Fürdesz a fekete savcsóvában. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a ragyás burástya testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a ragyás burástya jobb csápját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A ragyás burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A ragyás burástya melléd csap a farkával! A ragyás burástya csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Véres nyál csordul ki a ragyás burástya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 840 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy vakító fény varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled vakon tántorog! Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a mutáns pók csupasz testét. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigmetszed a mutáns pók förtelmes fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A mutáns pók csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A mutáns pók még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 503 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [92,87] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel.
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [42 pontot használtál fel, van még 5. Kapsz 42 VP-t.]
szk 345 | keresed a 345. szörnyet |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
* 3. BP: h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
* 4. BP: h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
* 5. BP: h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
VEZETŐJÉVÉ VÁLTÁL EGY KÖZÖS TUDATNAK Ehhez először is gratulálni szeretnénk - ezzel ugyanis komoly diplomáciai tudásról, szervezőképességről és politikai tehetségről tettél tanúbizonyságot. Most az első feladatod az, hogy legközelebbi UL-eddel a mellékelt SZÖVETSÉG LAP-ot kitöltve visszajuttasd hozzánk (ha esetleg nem kaptál SZL-t, ezt haladéktalanul jelezd). A másodpéldányt is töltsd ki, és tartsd meg. Amíg az SZL-t nem tápláltuk be, a Közös Tudat nem válik hivatalossá, így előnyeit egyetlen tag sem élvezheti. Az SZL kitöltése: Javasoljuk, hogy ezt a csoport többi tagjával is konzultáld meg. Először is válassz egy megfelelő nevet a csoportnak, ami maximum 30 karakterből áll. Nyelvtanilag és hangulatilag jó nevek lehetnek pl. a következő típusúak: Sziklakezűek Köre, Dornodon Örökösei, A Fekete Kéz Rendje, Gnómfalók Csapata, stb. Kifejezetten rossz nevek lennének: Mr. Christy, Kobuderák a bátrak, Haladás, Hitachi Kft, stb. Tehát a névnek legyen hangulata, lehetőleg ne tartalmazzon idegen szót, ne legyen anakronisztikus, egyértelmű legyen, hogy egy csapatot jelöl, és helyt álljon mindenféle raggal, amelyet normális esetben egy csoport neve után szokás illeszteni. Amennyiben lehetőség van Speciális K.T. létrehozására, ilyet is választhatsz, de csak egyféle feltétellel. Ebben az esetben szöveggel le kell írnod, hogy milyen fajúak/jelleműek/vallásúak lehetnek tagok. Ezután következik a tagok kalandozó számának felsorolása. Csak olyanok szerepelhetnek, akik részt vettek az alapítási ceremóniában, de lehetőséged van arra, hogy bizonyos számokat kihagyjál (ha pl. egy külsős hivatlanul, fű alatt szerzett infóval jelent meg, nem fog automatikusan bekerülni, és mondjuk Leah híveként tönkretenni egy speciális Raia csapat létrehozását). Max. 20 kalandozót sorolhatsz itt fel. Meg kell választanod még a csapat szimbólumát, "címerét". Ez gyakorlatilag bármi lehet, amit a kalandozód elméletileg ismer. Jó példák: "két lábon ágaskodó alpesi tehén", "fehér körben egy korsó sör", "kettétört deus ex machina", stb. A szimbólum leírása max. 50 karakter lehet (beleértve a szóközöket). A szimbólum megválasztása egy jó szerepjátékos csapatnál újabb kifejezési mód a szövetség szemléletének, gondolkodásmódjának kifejezésére. Ha más kalandozókkal találkoztok, nem fogjátok megmondani nekik szövetségetek nevét, csak a ruhátokra festett jeleket fogják látni. A fenti adatok megváltoztatására a későbbiekben nincs lehetőség. Ha valamilyen úgy döntesz, hogy mégsem akarod a K.T.-t megalapítani, ezt a Közös Tudat Feloszlatása: KÖTF paranccsal érheted el, ez 50 TVP-be kerül, és ebben az esetben az SZL-t nem kell visszaküldened. Amíg a KÖTF parancsot ki nem adod, a csoport egyetlen tagja sem vehet részt másik K.T. megalapításában. Amennyiben az SZL nem érkezik meg a K.T. létrehozásától számított 40 napon belül, a szövetség automatikusan feloszlik, külön KÖTF kiadása nélkül. Attól kezdve, hogy a K.T. hivatalossá vált, minden fordulódban jelentést fogsz kapni a csapattal kapcsolatos jelentősebb eseményekről. |
OBSZIDIÁN PENGE (2082. TÁRGY) A kőkés mintájára megpróbálhatsz nagyobb, pattintott pengét is készíteni. Ehhez azonban nem jó bármilyen kődarab, kőzetüveget, úgynevezett obszidiánt kell találnod. A precíz pattintáshoz is jobb szerszámot kell találnod az útszéli kődarab helyett. Egy kőkalapács valószínűleg megfelelő lenne. Tehát dombon vagy hegyen 12 TVP-ért tudsz magadnak készíteni egy 2D4+2 sebzésű vágófegyvert, amit obszidián pengének nevezel el. |
KALEIDOSZKÓP (1269. TÁRGY) Az Idő Porszemei mindig is fontosnak tartották, hogy behatóan tanulmányozzák az időt, ezt a legkönyörtelenebb, legkegyetlenebb, de mégis legegyszerűbb dimenziót. Sokan úgy gondolják, hogy az idő csak előre halad, folyik, hömpölyög, mint egy lassú, megállíthatatlan áradat, de akik igazán mélyen elsajátítják az önmegismerés és a meditáció képességét hosszú évek után, és fogékonyak az idő misztériumára, mint a KT tagjai, azok felfedeztek kisebb repedéseket az idő szövedékén. Ez a varázslatos tárgy ezeket a repedéseket tágítja ki, de ismerve a mágia kaotikus voltát ilyen ősi szubsztanciákban, használata komoly veszélyeket is magában rejt. A tárgy elkészítéséhez szükség van 2 zöld üvegre, melyeket apró darabokra kell törni. Ezek egy részét 3 csepp tintával kékre, egy részét saját véreddel vörösre, egy részét 1 púderkővel fehérre kell festeni. Az apró darabkákat 1 távcsőbe kell beleszórni némi (10 adag) álomporral, majd az első lencse mögé 2 tükröt kell erősíteni, hogy tökéletesen szimmetrikus és sokféle mintázatot kapjunk. A szilánkokat és a tükröket 1 varányszemmel kell odafogatni szorosan az első lencse elé és már csak fel kell tölteni némi tudati energiával. Mindez 55 TVP-nyi időt emészt fel. Használatkor meg kell rázni a kaleidoszkópot, majd bele kell tekinteni (H 1269 parancs, körönként maximum egyszer, 3 TVP-ért). A tudati energiáktól, az álomportól és a mintázatoktól transzba zuhanó kalandozó átbújhat az idő apró alagútjain, de ez az utazás veszélyes is lehet. Az utazás során változatos élmények érik a tárgy használóját, ezeknek mivolta a kísérletezgetés során tárulhat majd ki előtted. A kaleidoszkóp nem átadható tárgy. |
VARKAUDAR BARLANG (2200. TÁRGY) A nyomok alapján nem kétséges, hogy az előtted sötétlő mély barlang a varkaudar-thargodan invázió szétszóródott katonáinak nyújt menedéket. Talán érdemes lenne körülnézned odabenn! |
BUNDÁS CSIRMÁZ (93. SZÖRNY) A bundás csirmáz, ez a kisebb medve méretű, vastag bundájú lény kiválóan tud mászni. Fészkét leginkább megközelíthetetlen helyeken (mély, földalatti üreg, grok-képződmény burka) veri fel. Gyakran gyűjt mindenféle csecsebecsét, úgyhogy fészkéből való kifüstöléskor könnyen előfordulhat, hogy találsz nála valamilyen tárgyat. Ha megtámadják, foggal-körömmel védekezik. Legkevésbé hatékony ellene az ütőfegyver. |
MESTERVARÁZSLÓ (267. ELLENFÉL) Hosszú, hegyes sapka, derékig érő ősz szakáll és haj, hatalmas kék selyemköpeny, rajta ezüstös rúnákkal, kétméteres faragott bot, végén kristálygömbbel - a legklasszikusabb varázsló megjelenés, amit el lehet képzelni. A mestervarázslók is tisztában vannak ezzel, valószínűleg hatásvadászat és félelemkeltés, nem pedig a divat hajkurászása a céljuk, amikor így jelennek meg. A mestervarázslók csak hatalmas összegekért hajlandók más szolgálatába állni, többnyire inkább a maguk útját járják, szörnyeket öldösnek ritka komponensekért vagy elveszett, ősi relikviák után kutatnak. Ha mégis felbukkannak egy katonai alakulatban, akkor ott komoly erőösszpontosításról lehet szó, a parancsnok erőteljes ellenállásra számít. A mestervarázslók feladata, az ellenség teljes annihilálása mellett, a kevésbé képzett varázslók felügyelése, beosztása, mert azok egy katonára nemigen hallgatnak. |
RŐTMANÓ KACAGÁNY (714. TÁRGY) Büdös, szakadozott bőrruha, szánalmas viselete a dombok között élő rőtmanóknak. Ha mindenféle ízlésbeli megfontolást félretéve, úgy döntesz, hogy mégis magadra öltöd a KF 714 paranccsal, meglepően kényelmes viselethez jutsz, amely 4-gyel növeli a védettségedet, és eggyel a szerencsédet. |
Erő: | 21 (33) | Szint: | 25 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 142 cm |
IQ: | 32 (56) | Támadás: | 49 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 47 kg |
Ügyesség: | 20 (30) | Védekezés: | 69 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 146/154 év |
Egészség: | 23 (32) | Életpont: | 473/418 | Jellem: | jó (87) | Tul. pont: | 26 |
Szerencse: | 32 (50) | Varázspont: | 854/781 | Pénz: | 192010 arany | Kép. pont: | 16 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 18 | vágófegyverek: | 28 | ütőfegyverek: | 1 |
lőfegyverek: | 28 (+1) |
Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) (230%) << mithril kard (#575) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); tüske (#22) (10 -14.); tünde nyíl (#554) (15 -18.); ezüsttollú nyíl (#363) (19 -22.); ében nyílvessző (#848) (23 -); ében nyílvessző (#848) (998 .); tünde nyíl (#554) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
92,87 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 118 |
Eltaposott quwargok: össz.: 1 időszaki: 1 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1356 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 1 | 2. nyomkövetés: | 22 (+1) | 3. mászás: | 15 |
4. csapdakészítés: | 23 | 5. csapdaészlelés: | 15 | 6. gyógyítás: | 2 |
7. titkosírás: | 1 | 8. felderítés: | 7 | 9. szörnyidomítás: | 6 |
10. teológia: | 23 | 11. taumaturgia: | 46 | 12. szerencsejáték: | 3 |
13. zene: | 6 | 14. szörnyismeret: | 8 | 15. zárnyitás: | 12 |
16. vadászat: | 4 | 17. bányászat: | 9 (+1) | 18. testépítés: | 6 |
19. főzés: | 9 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 190 | |||
6. regeneráció: 2 | 10. vp regeneráció: 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 36 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 90 TVP-ért |
kutatsz max. 90 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért |
készítesz kőkést (#6) (max. 2 darabot ), tükröt (#43) (max. 3 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 90 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
vásárolsz szent jogart (#150) (max. 100 darabot ), manakristályt (#500) (max. 100 darabot ), rákfatty váladékot (#333) (max. 70 darabot ), bunthar bőrt (#733) (max. 70 darabot ), szuperkötelet (#209) (max. 1 darabot ), tüskét (#22) (max. 80 darabot ) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 50) |
gonoszok (#988), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), inváziós ellenfelek (#9089), armageddont lövő lények (#9099) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | gigaököl (#49, 16 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
filofaxáció II. (#444, 20 VP, 10 TVP) | csapda álcázása (#460, 20 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | vakító fény (#43, 7 VP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | halálkapu (#126) | feltámadás (#168) | tulajdonságpajzs (#26) |
láth. észlelése (#78) | csábmosoly (#16) | villámmágia (#227) | hadiszerencse II (#24) |
erőpajzs III (#127) | fürkésző szemek (#213) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
gyóntatás (#56), vakító fény (#43) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
elektromos pajzs (#51), fehér glóbusz (#47), tükörpajzs (#101), védelem sav ellen (#36) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 12, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | ongóliant (#159) | villámcsapás (#50) | >> | halálos morf (#7618) | |
villámcsapás (#50) | >> | harcias morf (#7619) | villámcsapás (#50) | >> | brutális morf (#7620) | |
villámcsapás (#50) | >> | lomha morf (#7621) | villámcsapás (#50) | >> | védelmező morf (#7622) | |
villámcsapás (#50) | >> | mágiamorfáló (#7623) | villámcsapás (#50) | >> | domináns morf (#7624) | |
villámcsapás (#50) | >> | éltető morf (#7625) | villámcsapás (#50) | >> | változatos morf (#7626) | |
izomernyesztés (#33) | >> | tűzfőnix (#215) | villámcsapás (#50) | >> | 20. szintű lényekre |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Terjeszd hitemet, építs és szentelj fel egy újabb oltárt számomra! |
2.) Ölj meg három vadász varkaudart, ocsmány gonosz mindahány! (számláló: 0) |
3.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], nyolc mezőn keresztül. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): új. adamantit erőd (548): kész. cseréptetős torony (549): új. gnóm kutatóállomás (550): kész. kőtorony (664): 72. labirintus (83,86). városháza (685): új. cirkuszi fősátor (713): többek közt 203. tárgyat kell leadnod. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 3, 4, 25, 27, 37, 38, 39, 40, 43, 44, 54, 72, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 5, 9, 14, 16. |
HŐSTETTEID | ||
A morf invázióban megölt morfok száma: 924, az összesen kapott pontszám: 99175. | ||
Miniesemény statisztikák | ||
Jelenlegi miniesemény: | ||
Megölt szörnyek: 27. Szerzett pont: 2869. Beállított erő: 0 Összpont: 2869 |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: hh 305 305 1133, v 224, v 26, v 78, v 16, v 227, h 1271 1905, hh 1100 1419 1253, hh 892 892 892, h 211. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
170 | arany (#50) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | ezüstdarab (#326) | |||
4 | fekete gyöngy (#99) | 3 | kaja (#2) | 1 | kőhegyű lándzsa (#7) | |||
1 | rókafarok (#124) | 1 | rum (#1419) | 9 | sáfránypor (#211) | |||
4 | spiritusz (#170) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | álompor (#396) | 1 | aranyló ugarhéj (#100) | 2 | bot (#4) | |||
1 | fenőkő (#1618) | 1 | főnixtoll (#563) | 1 | fűszertartó (#210) | |||
1 | gyöngymangó (#135) | 10 | isteni könnycsepp (#260) | 4 | kis káoszrelivkia (#2643) | |||
21 | madártoll (#112) | 2 | megsemmisítő (#1540) | 1 | mocsári penke (#148) | |||
1 | ómatéria (#2642) | 5 | pirkit (#153) | 1 | purifikátor háj (#269) | |||
1 | raptor karom (#281) | 1 | rőtmanó kacagány (#714) | 2 | tátika bibe (#1905) | |||
2 | téfea-agy (#172) | 8 | tüske (#22) | 14 | ugh méreg (#166) | |||
10 | víz (#27) |
91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | |
81 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
82 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
83 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
84 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
85 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
86 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
87 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
88 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
vadász tatu (#10) | lila brekk (#11) | szárnyas gömböc (#12) | gonyolék (#13) | rambó bogár (#14) |
démontetű (#15) | homokvarány (#16) | bolhakutya (#17) | ormánygőte (#18) | kavadu (#19) |
mérges pók (#20) | goblin (#21) | drótszőrű pincsi (#22) | királygyík (#26) | óriás sáska (#27) |
sakál (#28) | surranó kígyó (#30) | woor-antilop (#31) | sünmedve (#33) | kőszáli disznó (#34) |
acélkolosszus (#35) | manó (#36) | gorombilla (#38) | lebegő gomba (#39) | hamupók (#40) |
óriás patkány (#42) | tigroszlán (#43) | Baar-ork (#44) | csontváz (#48) | technokolin (#50) |
százfogú (#53) | bo-skorpió (#54) | rőtmanó (#55) | félelem-járó (#56) | gátvakond (#57) |
rájanyék (#58) | pókvadász (#59) | drasmólyom (#60) | hegyi rák (#61) | kőevő (#62) |
varkaudar (#64) | goldugar (#65) | vízionár (#66) | húsevő magszim (#67) | móleon (#68) |
evaporőr (#69) | vadtroll (#70) | fabontó szójer (#71) | garokk (#73) | tintacsiga (#74) |
zoloboo (#77) | trollfa (#80) | spagulár (#82) | kaszabolósáska (#83) | bíborgörény (#84) |
gyilkos sallank (#85) | topránypolip (#86) | kaffogó hebrencs (#88) | sörényes ubuk (#89) | alpesi tehén (#91) |
púpos burástya (#92) | bundás csirmáz (#93) | légirozmár (#94) | mérges nyukmár (#95) | szintszívó (#96) |
mosolygó rettenet (#97) | téfea magoflux (#98) | piromenyét (#99) | szőrös pók (#100) | sullár (#101) |
uzbány (#102) | mélységi grittang (#103) | trikornis (#104) | vadász varkaudar (#108) | nyuhaj karbin (#110) |
ragyás burástya (#111) | sóhajtó dorony (#112) | süvítő rája (#113) | vérszomjas csüldő (#114) | törpemammut (#115) |
gyilkos tetű (#116) | mutáns pók (#117) | trappoló dinymák (#118) | emberevő (#119) | bibircsók-óriás (#120) |
tetemember (#123) | manifesztátor (#124) | Morbid (#127) | varkaudar mágus (#128) | útonálló (#130) |
orgyilkos (#131) | sötét gnóm (#132) | élőholt mirg (#135) | karmos tankány (#137) | agglomerátor (#138) |
proteinfecske (#139) | acéldarázs (#140) | szőrlajhár (#141) | arató csattanat (#144) | kardfogú fülemüle (#146) |
epokitféreg (#147) | vérfürdető magszim (#148) | szőrös bozsó (#149) | fémbontó szójer (#150) | kardszárnyú pocok (#152) |
quwarg királynő (#153) | nukleáris cickány (#155) | purifikátor (#157) | ongóliant (#159) | velociraptor (#161) |
jégtroll (#164) | csontváz lord (#177) | karmazsin huhogó (#185) | szeppent rákfatty (#186) | varkaudar behemót (#189) |
varkaudar bajnok (#190) | szutykos remák (#191) | élőholt quwarg (#202) | tűzfőnix (#215) | massza (#217) |
pszi elementál (#221) | ekharion (#232) | áeratikus hasnyák (#243) | mestervarázsló (#267) | manaelementál (#290) |
quwarg felderítő (#299) | zafír sárkány (#329) | bölcs szilmill (#343) | smaragd őrsárkány (#344) | ork sámán (#345) |
szürke rinocérosz (#346) | varkaudar kósza (#347) | khór darázs (#348) | liumbe (#349) | északi aurach (#350) |
halálmadár (#351) | erszényes elkarog (#354) | nektoraf (#355) | bíbor szulfagor (#358) | földsárkány (#359) |
ryuku gárdista (#360) | ryuku légiós (#361) | fekete amőba (#364) | dombi yeti (#366) | kérődző etra (#368) |
rőtmanó berzerker (#369) | yeti poronty (#638) | veszett rozmár (#639) | fagyelementál (#644) | dermesztő lidérc (#645) |
varkaudar kölyök (#685) | varkaudar íjász (#687) | csontlepke (#746) | csodabogár (#755) | alattomos manó (#756) |
lajhárlord (#757) | bandita (#758) | ork bérgyilász (#781) | Quirov (#975) | hegyi szamár (#7168) |
ősi szilmill (#7455) | halálos morf (#7618) | harcias morf (#7619) | brutális morf (#7620) | lomha morf (#7621) |
védelmező morf (#7622) | mágiamorfáló (#7623) | domináns morf (#7624) | éltető morf (#7625) | változatos morf (#7626) |
deus ex machina (#1) | kaja (#2) | vizestömlő (#3) | bot (#4) | bunkó (#5) |
kőkés (#6) | $kőhegyű lándzsa (#7) | $szöges bunkó (#8) | $bunkósbot (#9) | dárda (#10) |
$csontkés (#11) | $csontszurony (#12) | kőkalapács (#13) | $sünmedve tüske (#14) | vadász tatu bőr (#15) |
$bordacsont (#16) | szögletes kő (#17) | parittya (#18) | kerek kő (#19) | fúvócső (#20) |
$ormánygőte csont (#21) | tüske (#22) | $mérgezett tüske (#23) | kavadu lebeny (#24) | kavadu iszák (#25) |
$gyenge méreg (#26) | víz (#27) | ököl (#28) | smirglilevél (#29) | varányszem (#30) |
smirglibokor (#31) | szeksztáns (#32) | $lapockacsont (#33) | ásó (#34) | tűzbokor (#35) |
fáklya (#36) | drótszőr (#37) | gumifa (#38) | $zárnyitó készlet (#39) | $kis vaskulcs (#40) |
távcső (#42) | tükör (#43) | királygyík bőr (#44) | $kis bőrpajzs (#45) | krómkaktusz (#46) |
surranó kígyó bőr (#47) | $antilopbőr (#48) | $kígyóbőr kesztyű (#49) | arany (#50) | $bőrpáncél (#51) |
mákrózsa bokor (#55) | $mákrózsa virág (#56) | $bőrsisak (#57) | $tigroszlán fog (#63) | $csontszablya (#64) |
$szöges páncél (#65) | $szöges bőrpajzs (#66) | kék orchideacserje (#67) | kék orchidea (#68) | $szárnyas hernyó (#69) |
rézdarab (#70) | $rézsisak (#72) | csontkulcs (#74) | $rézkulcs (#75) | $bronzkulcs (#76) |
rát-fa (#77) | mászókarom (#78) | korongfa (#79) | lapkorong (#80) | zöld üveg (#82) |
ragasztó (#83) | óndarab (#85) | olvasztókemence (#86) | $bronzhegyű lándzsa (#87) | $bronzsisak (#88) |
$bronzpajzs (#89) | $bronzpáncél (#90) | manilla-fa (#91) | kötél (#92) | mély kút (#93) |
bronzhegyű nyíl (#94) | $bakkura csizma (#96) | $rákpáncél (#97) | rákpajzs (#98) | fekete gyöngy (#99) |
aranyló ugarhéj (#100) | tinta (#101) | $vízionár szem (#102) | $magszim bél (#103) | fémrúd (#104) |
$evaporőr háj (#105) | $fabontó (#106) | $rövid íj (#107) | $nyílvessző (#108) | hosszú íj (#111) |
madártoll (#112) | xantusz-kaktusz (#113) | kaktusztüske (#114) | móricserje (#115) | móri gyümölcs (#116) |
$ezüst nyaklánc (#117) | púderszikla (#118) | púderkő (#119) | tábla (#120) | dözmöng szív (#122) |
göcsörtös bunkó (#123) | rókafarok (#124) | $mandibulapenge (#125) | $bronzpenge (#126) | $mandibulakasza (#127) |
$sallank karom (#128) | $sallank nyíl (#129) | $hebrencs állkapocs (#130) | $ubuk tüske (#131) | hóhérbimbó (#132) |
$csuklyavirág (#133) | gyöngymangó bokor (#134) | gyöngymangó (#135) | rúnakő (#136) | $mérg. ubuk tüske (#137) |
ubuk dobónyíl (#138) | szem szimbólum (#142) | oltár (#146) | hebrencs csapda (#147) | mocsári penke (#148) |
grok-képződmény (#149) | szent jogar (#150) | $szvó-ektoplazma (#151) | vasérc (#152) | pirkit (#153) |
mély szakadék (#154) | vaskohó (#155) | világítótorony (#156) | $nyu-shuriken (#157) | $ezüst karkötő (#158) |
$kis vaspajzs (#159) | vassisak (#160) | nagy vaspajzs (#161) | $borostyán függő (#162) | karócsapda (#163) |
$ugh méreg (#166) | sziklafészek (#167) | sullár hólyag (#168) | uzbány csőr (#169) | spiritusz (#170) |
$rövid kard (#171) | téfea-agy (#172) | nekrofun (#173) | márványtorony (#175) | $vashegyű nyíl (#176) |
szopógödör (#177) | mínosz-kúp (#178) | grifftojás (#179) | $ezüst gyűrű (#180) | vashegyű lándzsa (#182) |
$ezüst kulcs (#184) | $mérg. ubuk dobónyíl (#188) | vas dobónyíl (#189) | mérg. vas dobónyíl (#190) | aranylánc (#191) |
$gyöngysor (#192) | $aranygyűrű (#193) | $arany karperec (#194) | $trófea nyaklánc (#196) | $trikornis szarv (#198) |
$karbin plazma (#199) | gyíkfű csomó (#200) | gyíkfű (#201) | amniosz-fa (#202) | amniosz (#203) |
kazmár (#204) | kazmár gyökér (#205) | ovimon-bokor (#206) | ovimon-bogyó (#207) | óriás lián (#208) |
szuperkötél (#209) | fűszertartó (#210) | sáfránypor (#211) | $dorony tüdő (#212) | xirnox szív (#213) |
manifeszt.nyúlvány (#214) | ketrec (#216) | $láncing (#222) | smaragd védőgyűrű (#223) | $varkaudar lándzsa (#224) |
$orgyilkos tőr (#225) | obszidián karkötő (#229) | lánckesztyű (#230) | $acélpengőke (#231) | $furulya (#233) |
$tatu dob (#234) | $lajhár csont (#236) | $tankány karom (#237) | lant (#238) | $tüskecsapda (#242) |
nyílcsapda (#243) | kvazár (#244) | $fekete bőrcsizma (#247) | pszi kő (#248) | bumeráng (#249) |
nekrofun medál (#253) | regeneráló gyűrű (#254) | tatu ködmön (#255) | templom (#256) | szent kehely (#257) |
nehezék (#258) | szopókő (#259) | isteni könnycsepp (#260) | remák szív (#264) | kristálygömb (#265) |
$kvazár sisak (#266) | $fülemüle agyar (#267) | purifikátor háj (#269) | $gromak páncél (#270) | aranytű (#272) |
szuper dobóháló (#273) | szuper hálócsapda (#274) | raptor karom (#281) | jégszív (#282) | Szent Kulacs (#285) |
$varkaudar páncél (#294) | kvazár kard (#297) | din formázó minta (#301) | varázskő (#305) | galachmit (#310) |
borkonyó cserje (#311) | borkonyó bibe (#312) | gyógykenőcs (#313) | roxati zárfaló (#314) | optiri agysisak (#315) |
varkaudar csizma (#317) | ezüsttőr (#322) | $ezüsthegyű nyíl (#323) | ezüstdarab (#326) | Thargodan esszencia (#328) |
$csontpálca (#329) | mutáns csont (#331) | huhogó bibe (#332) | rákfatty váladék (#333) | acéltű (#334) |
olló (#335) | $királyi korona (#338) | $rézgolyó (#343) | súlyzó (#347) | esszenciakristály (#350) |
$tolmokov-koktél (#351) | mithril (#352) | quwarg tojás (#360) | ezüsttollú nyíl (#363) | phua-kúp (#372) |
Eldaran karkötője (#373) | fény szentélye (#376) | $moa zafír (#381) | szent tölgyfa (#393) | álomvirág (#395) |
álompor (#396) | zafír erőöv (#397) | főutca (#399) | ház (#400) | kígyóbőr öv (#410) |
aranypikkely (#415) | pengepajzs (#425) | gránátkaktusz (#428) | kaktuszbogyó (#429) | $gránátcsapda (#431) |
törpe bánya (#435) | szent liget (#439) | kristályfolyadék (#449) | térkapu (#452) | mágusköpeny (#453) |
arany pikkelyvért (#456) | mithril sisak (#465) | fiatalság itala (#473) | barátság szent tüze (#484) | sörsátor (#486) |
erődítmény (#488) | pusztulás sírjai (#489) | sárkánytanya (#492) | manakristály (#500) | $varkaudar szablya (#516) |
tükörpáncél (#519) | tudás gyöngye (#522) | angyalok gyűrűje (#529) | Chara-din monolitja (#534) | sötét tekercs (#535) |
eknozol (#540) | tünde íj (#553) | tünde nyíl (#554) | főnixtoll (#563) | Martian tekercse (#569) |
mithril kard (#575) | áldott kő (#642) | $darázsszárny (#652) | darázsfarok (#654) | liumbe hajtás (#655) |
liumbe bimbó (#656) | $aurach fog (#657) | Morgan kristálya (#659) | alligátorbőr (#661) | alligátorbőr cipő (#662) |
$elkarog szőr (#665) | $nektoraf faggyú (#667) | rakolits por (#669) | nyomkereső talizmán (#671) | $szulfagor agyar (#677) |
elf kósza háza (#681) | orvosságos zacskó (#682) | elf tekercs (#683) | tímárkunyhó (#684) | rinóbőr öv (#685) |
tűzfény (#686) | ryuku karvédő (#687) | ryuku sisak (#688) | ryuku mellvért (#689) | ryuku kesztyű (#690) |
ryuku nadrág (#691) | ryuku csizma (#692) | ryuku köpeny (#693) | $ryuku szablya (#695) | Ezüstmágus kürt (#697) |
manóodú (#698) | sötét kámzsa (#699) | tubarkő (#700) | Rahn ékkő (#701) | $troll csont (#704) |
smaragd karkötő (#707) | etra hályog (#712) | rőtmanó kacagány (#714) | művészi porolit (#720) | topáz erényöv (#731) |
bunthar bőr (#733) | mágikus hátizsák (#735) | ében nyílvessző (#848) | kreiton esszencia (#892) | nothar cserje (#922) |
nothar bogyó (#923) | tapasztalatkő (#975) | sáfránykő (#979) | lidércesszencia (#1074) | csodák kútja (#1096) |
Éjmágus tükre (#1100) | varkaudar látógömb (#1107) | varkaudar falu (#1109) | $varkaudar csont (#1113) | moa varázsdoboz (#1133) |
sámán gyógykenőcs (#1139) | királyi őrsánc (#1140) | hűségérme (#1141) | ryuku rúnatekercs (#1162) | Rodger kezdő üstje (#1167) |
tűzrakó hely (#1169) | malom (#1204) | régészeti lelőhely (#1208) | szekérkaraván (#1215) | megbűvölt utazóláda (#1218) |
vámpírfog (#1221) | hattyútoll (#1222) | $íjászkence (#1225) | hattyútoll vánkos (#1226) | ork csodaszer (#1228) |
fejsze (#1240) | csillezsálya (#1252) | csillezsályalevél (#1253) | Ramirez feszítővasa (#1261) | tünde tegez (#1263) |
kaleidoszkóp (#1269) | Sheran cserepe (#1271) | destabilizátor (#1275) | csodabazár (#1404) | erőserkentő (#1405) |
agyértágító (#1406) | reflexélesítő (#1407) | sejtfiatalító (#1408) | esélynövelő (#1409) | rum (#1419) |
láprózsa (#1452) | rózsatüske (#1453) | titanitdukát (#1480) | $Jerome köpenye (#1527) | varkaudar szimbólum (#1528) |
$méregtagadó (#1531) | trikornis nyereg (#1536) | térhajlító kavics (#1539) | $megsemmisítő (#1540) | $Arsa potrohgyűrűje (#1541) |
mentát karkötő (#1551) | saválló fülbevaló (#1552) | aenouth ködkürt (#1554) | hősiesítő medál (#1558) | Métely páncélja (#1562) |
fülemüle síp (#1576) | grifftoll kesztyű (#1578) | griff nyakék (#1579) | tündöklő szobor (#1587) | Kalmárok Kémgömbje (#1589) |
illatos rózsaszál (#1595) | keg gomba (#1615) | fenőkő (#1618) | hibátlan tűzopál (#1642) | ork kunyhó (#1683) |
elhagyott bánya (#1685) | szerencsekocka (#1693) | boszorkánykendő (#1697) | ork sör (#1701) | krónika (#1725) |
mocsárivércszem (#1758) | manakút (#1774) | névjegykártya (#1846) | gernim balzsam (#1894) | robbanó pöfeteg (#1900) |
pöfeteg spóra (#1901) | lélegző tátika (#1904) | tátika bibe (#1905) | obszidián penge (#2082) | Beholder csapda (#2107) |
Fairlight szütyője (#2108) | örök. csillagköve (#2109) | Aritma varázsgömbje (#2126) | leviatán hólyag (#2182) | varkaudar barlang (#2200) |
mind. ametisztje (#2207) | lélekcsengő (#2210) | A Végzet kristálya (#2306) | A Végzet kulcsa (#2320) | asztrális vortex (#2324) |
vortexvessző (#2331) | mind. tűzopálja (#2380) | kék morfplazma (#2442) | vörös morfplazma (#2443) | zöld morfplazma (#2444) |
fehér morfplazma (#2445) | fekete morfplazma (#2446) | sárga morfplazma (#2447) | lila morfplazma (#2448) | narancs morfplazma (#2449) |
bíbor morfplazma (#2450) | átlátszó morfplazma (#2451) | morf esszencia (#2452) | ezüst morfmedál (#2500) | argum szörnymágnes (#2503) |
mind. jádeköve (#2565) | ómatéria (#2642) | kis káoszrelivkia (#2643) |
főtt étel (#1) | ropogós rókafarok (#16) |
A tárgy kalandozó darab - tárgy átadása AA tárgy [tárgy] [tárgy] - összes par. tárgy átadása ÁL tárgy1 tárgy2 tárgy3 20 áldozat bemutatása AMT kalandozó MXTU - MXTU átadása AT kalandozó TU - TU átadása BA élőlény [élőlény] [élőlény] - barátságosság BB tárgy darab - berakás bankszéfbe BE [épület] 5 belépés épületbe/lab.-ba BEAJ kalandozó - beajánlás Közös Tudatba BEEN kalandozó 20 belépés engedélyezése BPB [sorszám] - befejező parancs berakása BPK sorszám - befejező parancs kivétele CIR [beállítás] - vándorcirkusz látogatása D tárgy - tárgy eldobása D tárgy darab hova 6 tárgy elrejtése DD tárgy [tárgy] [tárgy] - összes par.tárgy eldobása DX 1-20 - D.E.M. beállítása É TVP 1-40 élelemszerzés EA mit darab - eladás boltban EE tárgy [tárgy] [tárgy] - összes par. tárgy eladása EF TU [képesség] (10/7)*TU Tudati Energia Fejlesztés EK sorszám ? ? ? tudati energia kisütése ÉP épület TVP TVP építkezés ERKI [kaland.] 20 erőszakos kilép(tet)és ERO [százalék] minieseményben maximális erősítés ESK kalandozó [kalandozó] 30 esküvő EXT - játékhét visszadátumozási kérelem F tárgy 10 kísérletezés, feltalálás FA tárgy kalandozó darab 3 futárpostának átad FAA tárgy [tárgy] [tárgy] par*3 futárpostának átad FBB [tárgy] [darab] - feltételes bankba rakás FÁS TVP TVP felt. ásás, max. TVPért FF 1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver - feltételes fegyverváltás FFK % [%] [%] - felt. fegyverv. kockázata FGY életerő% TVP [hányszor] TVP feltételes gyógyítás FKB [tárgy] [darab] - feltételes bankból kivét FKÉR [kaland.] - feloszl/felfügg. kérése FKT tárgy darab [1] ? feltételes készítés FKU TVP TVP feltételes kutatás FLH szint fegyver [darab] - felt. lőfegyver használat FOG szörny csapda ? feltételes szörnyelfogás FM TVP - feltételes mászás FNO képesség [hányszor] - fejl. pont felhasználása FSE TVP TVP feltételes segítség FU kalandozó (5) feltételes udvarlás FUSZ TVP - feltételes úszás FV tárgy darab honnan 4 felvesz elrejtett tárgyat FVE [tárgy] [darab] - feltételes vásárlás FVK százalék - feltételes varázskő használat FTV varázslat élőlény - feltételes T/V varázslat FVH szint - felt. T/V mágia használat GO próbaszám 10 jellempróba-gonoszság GY TVP 1-40 gyógyítás GYJ [tárgy] [megterh] [érték] - gyűjtés szelekció GYK fegyver TVP 1-50 gyakorlás fegyverrel H tárgy ? használja a tárgyat HH tárgy [tárgy] [tárgy] par*(?+1) gyors tárgyhasználat HIR hírszám [1. par.] [2. par.] - KT hír közlése HU [tárgy] [tárgy] [tárgy] - hulladékgyűjtés ID szörny TVP TVP elfogott szörny idomítása IM 30 imádkozás oltárnál IN kalandozó élőlény tárgy - információ átadás INK kalandozó - információk ismétlése kalandozónak INL élőlény [élőlény] [élőlény] - információ átadás kalandozóról v szörnyről INT tárgy [tárgy] [tárgy] - információ átadás tárgyakról JLK kód 5 jelszó kimondása K,FK faj lépésszám irány 10 követi a megadott fajt KB tárgy darab - kivét bankszéfből KIEN kalandozó - K.T.-ból kilépés enged. KF tárgy [1-2] - felvesz/felölt/kézbevesz KF tárgy 3-4 - őriz a tolvajok ellen KF lőfegyver [lövedék] - bekészíti a lőfegyvert KNO képesség [hányszor] - képesség növelése KÖKI - Közös Tudatból kilépés KÖTB K.Tudat - Közös Tudatba belépés KÖTF 50 Közös Tudat feloszlatása KÖTL létszám vezető - Közös Tudat létrehozása KPB [sorszám] - kezdeti parancs berakása KPK sorszám - kezdeti parancs kivétele KT tárgy [darab] ? készít/begyűjt KUT TVP 1-50 átkutatja a terepet L,FL kalandozó [tárgy] 5 lopás kalandozótól LE tárgy - letesz/elrak LM pont [pont] [pont] 5+OV labirintusban való mozgás LOT 1.tipp 2.tipp 3.tipp - lottózás (10 arany) M irány [irány] [irány] 10 adott irányba mozgás MAK sorszám [param1] [param2] - makró definiálása, futtatása OV 0-5 - óvatosság labirintusban PBE pénz [kalandozó] [hányszor] - pénz berakása bankba PKI pénz [hányszor] - pénz kivétele bankból SE próbaszám ? jellempróba-segítség SZE szörny - fogoly szörny elengedése SZK szörny 10 szörnykeresés SZM szörny - elfogott szörny leölése SZV téma szavazat - szavazás T,FT élőlény [élőlény] [élőlény] - élőlény megtámadása TF tulajd. TVP TVP tulajdonság fejlesztése TIM TVP TVP titkosírás megfejtése TK kaland kalandozó ? többszemélyes kalandra indulás TNO tulajdonság [hányszor] - tulajdonság növelése TPF TVP - spórolt TVP felszabadítás TPS TVP - TVP letiltása, spórolása TV varázslat [varázsl] [varázsl] - varázslat T/V listába V varázslat [param1] [param2] 5(?) varázslás VE mit darab - vásárlás boltban VI merészség agresszió menekülés% - viselkedés VIK merészség - merészség kalandozókra VPF VP - spórolt VP felszabadítás VPS VP - VP letiltása, spórolása VTN varázslat [varázsl] [varázsl] 35 var. tanulása mestertől ZIP mit TVP TVP rombolás nemes céllal |
Megvehető bónusz. |