Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. márc. 1. 10h:42' EZ A 103. JÁTÉKHETED, 90. FORDULÓD 104. játékheted kezdete: márc. 2. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5703 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 233. tárgyat |
t 80 | támadod a 80. szörnyet |
fkt 148 1 | felt. készítesz a 148. tárgyat (1 darabot) |
bpk 3 | bef. parancs kivétele: 3 |
jlk 6136 | jelszó kimondása 6136 |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a massza bal középső lábát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) A massza karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval megütöd a massza kockatestét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a massza karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A massza most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
184 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
m 8 8 7 | mozogsz északra, északra, északnyugatra |
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kőevő testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) A kőevő lendületes ütése célt téveszt. Véres nyál csordul ki a kőevő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 113 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [49,-71] Még mindig dombos terepen vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Egy hegyes fülű, zöld bőrű apró fickót pillantasz meg, két nagy kő közé szorítva. - Segíts, kérlek! - rimánkodik. - gaz Baar-orkok raktak ide, és hamarosan visszajönnek értem, hogy megegyenek! - Ahhoz, hogy a köveket félretold, és a lényt kiszabadítsd, 14 TVP-t kell elköltened (17. jellempróba). Látsz egy vaskohót. Utad során felfedezel egy olvasztókemencét. Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy tavacskát. Délnyugatra nézve látsz egy épületet. Nyugatra egy világítótorony van. Északnyugatra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy rőtmanó nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a rőtmanó tüskés bőrét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A rőtmanó karmai majdnem eltalálnak! A rőtmanó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
83 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Visszafojtod lélegzetedet. Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az északi aurach tömzsi testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Az északi aurach fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 6 életpontot vesztettél. Bronzhegyű lándzsával teljesen átszúrod az északi aurach jobb első lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az északi aurach, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 7 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 aurach fogat. 367 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
(Továbbmész...) [48,-72] Továbbra is dombság. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Azt látod, hogy egy árnymanó suhanc kőkésével a növényeket tépdesi, vagdossa módszeresen. A brutális rombolásnak már jónéhány bokor és fa áldozatul esett. Ha meg akarod akadályozni az értelmetlen pusztításban, 8 TVP-t kell elköltened (18. jellempróba). Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy világítótornyot. Délnyugatra nézve látsz egy Raia oltárt. Elrakod a távcsövet. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy spagulár nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával egy irtózatos ütéssel felvágod a spagulár testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Lábával meglök a spagulár. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A spagulár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 kaját. 34 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. A következő pillanatban borzalmas félelem lesz rajtad úrrá. Túl erős az ellenfeled. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra.
(Továbbmész...) [48,-74] Véget nem akar érni a dögletes bűzű mocsár. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy umor-pióca. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával végigmetszed az umor-pióca gumiszerű testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az umor-pióca megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
29 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [48,-75] Füves síkságra érkeztél.
m 8 7 8 | mozogsz északra, északnyugatra, északra |
(Továbbmész...) [47,-77] Vált a terep: sűrű erdőben vagy. Sejtelmes, gurgolázó hangok hallatszanak az erdő mélyéről.
(Feltételes támadás:) Egy trollfa! Ezt kerested. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Marokra fogva a göcsörtös bunkót ellenfeledre támadsz. Göcsörtös bunkóval néhányszor megcsapod a trollfa testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) A trollfa egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a trollfa vastag törzsét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) A trollfa feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled elmenekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [47,-78] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mínosz-kúpot. Találsz egy oltárt. Fairlight híveié. Egy hegyes fülű, zöld bőrű apró fickót pillantasz meg, két nagy kő közé szorítva. - Segíts, kérlek! - rimánkodik. - gaz Baar-orkok raktak ide, és hamarosan visszajönnek értem, hogy megegyenek! - Ahhoz, hogy a köveket félretold, és a lényt kiszabadítsd, 14 TVP-t kell elköltened (17. jellempróba). Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy manifesztátor volt. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyű lándzsával felnyársalod az acéldarázs jobb oldalát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az acéldarázs farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az acéldarázs potrohát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Az acéldarázs farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A sebbe zöldes mérget pumpál. A méreg gyenge - csak 8 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az acéldarázs száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 acélpengőkét. 124 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
tim 30 | titkosírás megfejtése 30 pontért |
a | á | b | c | d | e | é | f | g | h | i | j | k | l | m | n | o | ö | p | q | r | s | t | u | ü | v | w | x | y | z | . | , |
? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? |
e 30 | élelemszerzés 30 pontért |
* 1. BP: | használod a 242. tárgyat |
* 2. BP: | keresed a 91. szörnyet |
RÁKPAJZS (98. TÁRGY) Mi sem egyszerűbb, mint rákpajzsot készíteni: két csepp ragasztóval összeerősítesz két rákpáncélt (KT 98, 26 pontért), és masszív, kemény, emellett könnyű pajzsot kaptál (4-et ad a védettségedhez). |
ORGYILKOS TŐR (225. TÁRGY) A tyrgek által használt tőr valamilyen általad ismeretlen állat csontjából készült. Bár nagyon vékony, különösen ellenállónak és hegyesnek látszik. Ez a balkezes fegyverként is használható szúrófegyver 2d4+4 sebzésű, annak ellenére, hogy a tyrg méreg már rég lekopott róla. |
SZINTSZÍVÓ (96. SZÖRNY) A mocsarak dögletes bűzű párája mögött néha egy-egy árny suhan el: fekete, baljóslatú árnyék. Általában ez csak a képzelet játéka, de néha, igen néha, a túlvilág egyik borzalmas szörnyszülöttét láthatod ilyenkor, amint nem evilági étek után kutat. Az ilyen iszonyatos, sötét lények egyike a szintszívó. Ez a fekete felhőre emlékeztető, alaktalan plazmaszerű lény egyszerre létezik ebben a világban és a halál hideg és kietlen földjén. Érintése elszívja az életerődet, tested lassan kihűl. Még a legbátrabb kalandozók is rettegve menekülnek előle. [Megjegyzés: a szintszívó elől mindig el fogsz bújni, még akkor is, ha 10-re állítod a merészségedet, ugyanis a szintszívó érintése - mint a neve is mutatja - eggyel csökkenti a SZINTEDET akkor, ha nem dobod meg a haláltámadás elleni mentődobást. A szint csökkenésekor mindazon tulajdonságok csökkennek, amelyek szintlépéskor nőttek! Az egyetlen mód, hogy egy szintszívót megtámadj, hogy feltételes támadást adsz ki rá.] |
CSONTAMULETT (711. TÁRGY) A remete már ismerősként üdvözöl. - Ismét van valami, amit el tudnék készíteni számodra, kalandor! A legendás csontamulett! Szükségem lesz hozzá egy ritualista amulettre, és 1-1 mutáns, elf, troll, kobudera és gnóm csontra. Remélem, minél hamarabb sikerül ezeket megszerezned! A csontamulett átvételéhez a Küldetés Teljesítése: KT 711 parancsot add ki, 5 TVP-ért a lápi hajlékon. A csontamulettet ha a nyakadba akasztod a KF 711 paranccsal, 2-vel megnöveli a szerencsédet, eggyel a védettségedet, és a tolvajoknak kisebb az esélye arra, hogy lopjanak tőled - lopás szakértelmük 25%-kal kevesebbnek számít. |
Erő: | 23 (25) | Szint: | 13 | Merészség: | 6/3 | Magasság: | 176 cm |
IQ: | 17 | Támadás: | 16 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 98 kg |
Ügyesség: | 17 | Védekezés: | 16 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 23/23 év |
Egészség: | 17 | Életpont: | 183/100 | Jellem: | semleges (-4) | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 16 (17) | Varázspont: | 42/9 | Pénz: | 266 arany | Kép. pont: | 3 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 2 | szúrófegyverek: | 11 | vágófegyverek: | 4 |
ütőfegyverek: | 14 | lőfegyverek: | 7 | dobófegyverek: | 5 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (160%) << mandibulakasza (#127) (160%) << bronzhegyű lándzsa (#87) (160%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); kerek kő (#19) (8 -9.); bumeráng (#249) (10 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 4 (+1) | 2. nyomkövetés: | 14 | 3. mászás: | 6 |
4. csapdakészítés: | 6 | 5. csapdaészlelés: | 1 | 6. gyógyítás: | 32 |
7. titkosírás: | 2 (+1) | 8. felderítés: | 1 | 9. szörnyidomítás: | 3 |
10. teológia: | 1 | 11. zene: | 6 | 12. szörnyismeret: | 4 |
13. zárnyitás: | 1 | 14. vadászat: | 10 | 15. bányászat: | 11 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
ásol max. 50 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 2 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 1 darabot ), tükröt (#43) (max. 1 darabot, csak egyszer), szeksztánst (#32) (max. 1 darabot, csak egyszer), távcsövet (#42) (max. 1 darabot, csak egyszer), fúvócsövet (#20) (max. 1 darabot, csak egyszer), mocsári penkét (#148) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
elfogod gyilkos sallankot (#85) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 50 TVP-ért |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12) |
ormánygőte (#18) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
vízionár (#66), manifesztátor (#124) |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
áldomás (#6) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Hozz egy grifftojást. |
2.) Bizonyítsd rátermettséged: apríts fel egy trollfát. |
3.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank. |
Összsúly: 69.42 kg | Megterheltség: 115% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 71 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | acélpengőke (#231) | 3 | aurach fog (#657) | 2 | fekete gyöngy (#99) | |||
3 | kaja (#2) | 1 | mérg. ubuk tüske (#137) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | |||
1 | rákpajzs (#98) |
vadász tatu (#10) | lila brekk (#11) | szárnyas gömböc (#12) | gonyolék (#13) | rambó bogár (#14) |
démontetű (#15) | homokvarány (#16) | bolhakutya (#17) | ormánygőte (#18) | kavadu (#19) |
mérges pók (#20) | goblin (#21) | drótszőrű pincsi (#22) | öreg varázsló (#23) | gazda (#24) |
grákó denevér (#25) | királygyík (#26) | óriás sáska (#27) | sakál (#28) | gyilkos mókus (#29) |
surranó kígyó (#30) | woor-antilop (#31) | sünmedve (#33) | kőszáli disznó (#34) | manó (#36) |
gorombilla (#38) | lebegő gomba (#39) | óriás patkány (#42) | tigroszlán (#43) | Baar-ork (#44) |
Duer-ork (#45) | Tugt-ork (#46) | harcos (#47) | csontváz (#48) | zombi (#49) |
technokolin (#50) | gyíkember (#51) | bakkura (#52) | százfogú (#53) | bo-skorpió (#54) |
rőtmanó (#55) | félelem-járó (#56) | gátvakond (#57) | rájanyék (#58) | pókvadász (#59) |
drasmólyom (#60) | kőevő (#62) | umor-pióca (#63) | goldugar (#65) | vízionár (#66) |
húsevő magszim (#67) | móleon (#68) | evaporőr (#69) | vadtroll (#70) | fabontó szójer (#71) |
garokk (#73) | tintacsiga (#74) | mirg (#75) | gitonga (#76) | zoloboo (#77) |
trollfa (#80) | tazunkaróka (#81) | spagulár (#82) | kaszabolósáska (#83) | bíborgörény (#84) |
gyilkos sallank (#85) | topránypolip (#86) | kaffogó hebrencs (#88) | sörényes ubuk (#89) | alpesi tehén (#91) |
púpos burástya (#92) | mérges nyukmár (#95) | szintszívó (#96) | piromenyét (#99) | szőrös pók (#100) |
sullár (#101) | uzbány (#102) | mélységi grittang (#103) | vadász varkaudar (#108) | ragyás burástya (#111) |
sóhajtó dorony (#112) | süvítő rája (#113) | vérszomjas csüldő (#114) | gyilkos tetű (#116) | mutáns pók (#117) |
trappoló dinymák (#118) | emberevő (#119) | homokféreg (#121) | xirnox (#122) | tetemember (#123) |
manifesztátor (#124) | útonálló (#130) | proteinfecske (#139) | acéldarázs (#140) | karmazsin huhogó (#185) |
szeppent rákfatty (#186) | massza (#217) | ork sámán (#345) | északi aurach (#350) | halálmadár (#351) |
sarki róka (#636) | yeti poronty (#638) | csontlepke (#746) | pacaszúnyog (#751) | csodabogár (#755) |
alattomos manó (#756) |
deus ex machina (#1) | kaja (#2) | vizestömlő (#3) | bot (#4) | bunkó (#5) |
kőkés (#6) | kőhegyű lándzsa (#7) | szöges bunkó (#8) | bunkósbot (#9) | dárda (#10) |
csontkés (#11) | csontszurony (#12) | kőkalapács (#13) | sünmedve tüske (#14) | vadász tatu bőr (#15) |
bordacsont (#16) | szögletes kő (#17) | parittya (#18) | kerek kő (#19) | fúvócső (#20) |
ormánygőte csont (#21) | tüske (#22) | mérgezett tüske (#23) | kavadu lebeny (#24) | kavadu iszák (#25) |
gyenge méreg (#26) | víz (#27) | ököl (#28) | smirglilevél (#29) | varányszem (#30) |
smirglibokor (#31) | szeksztáns (#32) | lapockacsont (#33) | ásó (#34) | tűzbokor (#35) |
fáklya (#36) | drótszőr (#37) | gumifa (#38) | zárnyitó készlet (#39) | kis vaskulcs (#40) |
grákóbőr (#41) | távcső (#42) | tükör (#43) | királygyík bőr (#44) | kis bőrpajzs (#45) |
krómkaktusz (#46) | surranó kígyó bőr (#47) | antilopbőr (#48) | kígyóbőr kesztyű (#49) | arany (#50) |
bőrpáncél (#51) | mákrózsa bokor (#55) | mákrózsa virág (#56) | bőrsisak (#57) | tigroszlán fog (#63) |
csontszablya (#64) | szöges páncél (#65) | szöges bőrpajzs (#66) | kék orchideacserje (#67) | kék orchidea (#68) |
szárnyas hernyó (#69) | rézdarab (#70) | rézpáncél (#71) | rézsisak (#72) | rézpajzs (#73) |
csontkulcs (#74) | rézkulcs (#75) | rát-fa (#77) | mászókarom (#78) | korongfa (#79) |
lapkorong (#80) | mérleg (#81) | zöld üveg (#82) | ragasztó (#83) | díszes rézpajzs (#84) |
óndarab (#85) | olvasztókemence (#86) | bronzhegyű lándzsa (#87) | bronzsisak (#88) | bronzpajzs (#89) |
bronzpáncél (#90) | manilla-fa (#91) | kötél (#92) | mély kút (#93) | bronzhegyű nyíl (#94) |
bakkura bőr (#95) | bakkura csizma (#96) | rákpajzs (#98) | fekete gyöngy (#99) | aranyló ugarhéj (#100) |
tinta (#101) | magszim bél (#103) | fémrúd (#104) | evaporőr háj (#105) | fabontó (#106) |
rövid íj (#107) | nyílvessző (#108) | madártoll (#112) | xantusz-kaktusz (#113) | kaktusztüske (#114) |
móricserje (#115) | móri gyümölcs (#116) | ezüst nyaklánc (#117) | púderszikla (#118) | púderkő (#119) |
tábla (#120) | dözmöng szív (#122) | göcsörtös bunkó (#123) | rókafarok (#124) | mandibulapenge (#125) |
bronzpenge (#126) | mandibulakasza (#127) | sallank karom (#128) | hebrencs állkapocs (#130) | ubuk tüske (#131) |
hóhérbimbó (#132) | csuklyavirág (#133) | gyöngymangó bokor (#134) | gyöngymangó (#135) | rúnakő (#136) |
mérg. ubuk tüske (#137) | ubuk dobónyíl (#138) | két kard szimbólum (#144) | oltár (#146) | hebrencs csapda (#147) |
mocsári penke (#148) | szent jogar (#150) | pirkit (#153) | vaskohó (#155) | világítótorony (#156) |
nyu-shuriken (#157) | karócsapda (#163) | ugh méreg (#166) | sullár hólyag (#168) | uzbány csőr (#169) |
mínosz-kúp (#178) | hurokcsapda (#217) | fedett verem (#219) | dobóháló (#221) | orgyilkos tőr (#225) |
acélpengőke (#231) | furulya (#233) | tüskecsapda (#242) | nyílcsapda (#243) | bumeráng (#249) |
tatu ködmön (#255) | nehezék (#258) | huhogó bibe (#332) | rákfatty váladék (#333) | acéltű (#334) |
olló (#335) | pukkanó tűcsapda (#336) | piranha zsákvédő (#337) | rézgolyó (#343) | súlyzó (#347) |
phua-kúp (#372) | moa rubin (#379) | szent tölgyfa (#393) | réz fejpánt (#406) | bronz fejpánt (#407) |
sörsátor (#486) | erődítmény (#488) | Luthius karkötője (#527) | aurach fog (#657) | aurach bőr (#658) |
lápi hajlék (#670) | nyomkereső talizmán (#671) | hibátlan gyémánt (#680) | elf kósza háza (#681) | orvosságos zacskó (#682) |
tímárkunyhó (#684) | rinóbőr öv (#685) | tűzfény (#686) | csontamulett (#711) | rőtmanó kacagány (#714) |
művészi porolit (#720) | yetiszív (#1070) | Rodger kezdő üstje (#1167) | tűzrakó hely (#1169) | szekérkaraván (#1215) |
megbűvölt utazóláda (#1218) |
A tárgy kalandozó darab - tárgy átadása ÁL tárgy1 tárgy2 tárgy3 20 áldozat bemutatása BA élőlény [élőlény] [élőlény] - barátságosság BB tárgy darab - berakás bankszéfbe BE [épület] 5 belépés épületbe/lab.-ba BPB [sorszám] - befejező parancs berakása BPK sorszám - befejező parancs kivétele D tárgy - tárgy eldobása D tárgy darab hova 6 tárgy elrejtése DX 1-20 - D.E.M. beállítása É TVP 1-40 élelemszerzés EA mit darab - eladás boltban ÉP épület TVP TVP építkezés ESK kaland. [kaland.] 30 esküvő EXT - játékhét visszadátumozási kérelem F tárgy 10 kísérletezés, feltalálás FÁS TVP TVP felt. ásás, max. TVPért FF 1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver - feltételes fegyverváltás FFK % [%] [%] - felt. fegyverv. kockázata FGY életerő% TVP [hányszor] TVP feltételes gyógyítás FKT tárgy darab [1] ? feltételes készítés FKU TVP TVP feltételes kutatás FLH szint fegyver - felt. lőfegyver használat FOG szörny csapda ? feltételes szörnyelfogás FM TVP - feltételes mászás FSE TVP TVP feltételes segítség FU kalandozó (5) feltételes udvarlás FV tárgy darab honnan 4 felvesz elrejtett tárgyat GO próbaszám 10 jellempróba-gonoszság GY TVP 1-40 gyógyítás GYJ [tárgy] [megterh] [érték] - gyűjtés szelekció GYK fegyver TVP 1-50 gyakorlás fegyverrel H tárgy ? használja a tárgyat HU [tárgy] [tárgy] [tárgy] - hulladékgyűjtés ID szörny TVP TVP elfogott szörny idomítása IM 30 imádkozás oltárnál IN kalandozó élőlény tárgy - információ átadás JLK kód 5 jelszó kimondása K,FK faj lépésszám irány 10 követi a megadott fajt KB tárgy darab - kivét bankszéfből KF tárgy [1-2] - felvesz/felölt/kézbevesz KF tárgy 3 - őriz a tolvajok ellen KF lőfegyver [lövedék] - bekészíti a lőfegyvert KNO képesség [hányszor] - képesség növelése KÖTB K.Tudat - Közös Tudatba belépés KÖTL létszám vezető - Közös Tudat létrehozása KPB [sorszám] - kezdeti parancs berakása KPK sorszám - kezdeti parancs kivétele KT tárgy [darab] ? készít/begyűjt KUT TVP 1-50 átkutatja a terepet L,FL kalandozó [tárgy] 5 lopás kalandozótól LE tárgy - letesz/elrak LM pont [pont] [pont] 5+OV labirintusban való mozgás LOT 1.tipp 2.tipp 3.tipp - lottózás (10 arany) M irány [irány] [irány] 10 adott irányba mozgás OV 0-5 - óvatosság labirintusban SE próbaszám ? jellempróba-segítség SZE szörny - fogoly szörny elengedése SZK szörny 10 szörnykeresés SZM szörny - elfogott szörny leölése T,FT élőlény [élőlény] [élőlény] - élőlény megtámadása TF tulajd. TVP TVP tulajdonság fejlesztése TIM TVP TVP titkosírás megfejtése TNO tulajdonság [hányszor] - tulajdonság növelése TPF TVP - spórolt TVP felszabadítás TPS TVP - TVP letiltása, spórolása V varázslat [param1] [param2] 5(?) varázslás VE mit darab - vásárlás boltban VI merészség agresszió menekülés% - viselkedés VIK merészség - merészség kalandozókra VPF VP - spórolt VP felszabadítás VPS VP - VP letiltása, spórolása |