Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. márc. 30. 9h:10' EZ A 550. JÁTÉKHETED, 90. FORDULÓD 551. játékheted kezdete: ápr. 4. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes E-mail! |
KALANDOZÓ: #4058 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 11 |
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a rövid íjjal. Elrepül 2 nyílvessző. Alaposan megsorozod Gwendolyn testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. A kí vezérel, ahogy egy Kos Csapását viszel be. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod Gwendolyn bal lábát. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Vasalt bunkóval Gwendolyn párszor keményen megüti a testedet. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd Gwendolyn testét. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Vasalt bunkóval Gwendolyn párszor keményen megüti a jobb lábadat. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 69, gyógyulás: 0, összesen: -69 ÉP}
Ellenfeled összeesik. Győztél!Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a rövid íjjal. Parittyával lő Rád ellenfeled. Elrepül 1 nyílvessző. Nem találtad el. Feléd repül 3 kerek kő. Többször meglövi a testedet. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. A kí vezérel, ahogy egy Kos Csapását viszel be. Ököllel többször eltalálod Gránit bal oldalát. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Vasalt bunkóval Gránit borzalmas ütéseket mérve rá összetöri a nyakadat. (3 támadástól 127 életpontot vesztesz.) Harci kalapáccsal Gránit épp hogy eltalálja a jobb lábadat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel néhányszor megcsapod Gránit testét. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) Vasalt bunkóval Gránit halálos csapásokat osztva péppé veri a fejedet. (3 támadástól 121 életpontot vesztesz.) Harci kalapáccsal Gránit épp hogy eltalálja a jobb karodat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) {Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 296, gyógyulás: 0, összesen: -296 ÉP}
Összerogysz! Szégyenletes vereséget szenvedtél.Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Megindulsz, mint egy acélkolosszus, hogy megvalósítsd a Kos Csapását. Ököllel többször kegyetlenül megütöd Agyizomhúzódás fejét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Ryuku buzogánnyal Agyizomhúzódás többször eltalálja a bal oldaladat. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) {Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}
Ellenfeled összeesik. Győztél!Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiatüskék varázslatot. 2 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal célzol és lősz. A közelharc előtt ellenfeled még megereszt hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 sallank nyíl. Pár lövedéked átjárja Romold Thralk bal lábát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Feléd repül 3 mérgezett vasnyíl. Alaposan megsorozza a bal lábadat. (3 támadástól 64 életpontot vesztesz.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel többször eltalálod Romold Thralk bal vállát. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Véres csatabárddal Romold Thralk borzalmas ütéseket mérve rá összetöri a testedet. (3 támadástól 77 életpontot vesztesz.) Harci kalapáccsal Romold Thralk épp hogy eltalálja a testedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Testedben buzog a kí-energia: képes vagy egy Pörölycsapás formájában kisütni. Ököllel párszor keményen megütöd Romold Thralk jobb lábát. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Véres csatabárddal Romold Thralk többször kegyetlenül megüti a testedet. (3 támadástól 98 életpontot vesztesz.) Harci kalapáccsal Romold Thralk megpöccinti a testedet. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) {Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 264, gyógyulás: 0, összesen: -264 ÉP}
Összerogysz! Szégyenletes vereséget szenvedtél.Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 2 sallank nyíl. Lövedékeiddel perforálod Agyizomhúzódás testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Mielőtt közelharcba bocsátkozna, bumerángot ragadva megsoroz ellenfeled. Feléd repül 1 bumeráng. Szerencsére mellément. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Brutális kegyetlenséggel kezded meg a Kos Csapása manőverét. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered Agyizomhúzódás testét. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Ryuku buzogánnyal Agyizomhúzódás párszor súrolva eltalálja a bal oldaladat. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver). Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
Ellenfeled összeesik. Győztél! Az arénában bámészkodva találkozol egy vörös, hosszú hajú, zöld szemű alakváltó nővel. A bőre kreolszínű. Á, hiszen ez Gwendolyn! Elenios követője. Egy bíbor erőövet, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy szem szimbólumot, egy varkaudar csizmát és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy ork sámán trófea, egy halálmadár trófea és egy szeppent rákfatty trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Felálltok egymással szemben, és elkezdődik a tánc.Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 2 sallank nyíl. Lövedékeiddel perforálod Gwendolyn jobb lábát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. A kí vezérel, ahogy egy Kos Csapását viszel be. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered Gwendolyn jobb lábát. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Vasalt bunkóval Gwendolyn párszor keményen megüti a fejedet. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}
Ellenfeled összeesik. Győztél! Az arénában bámészkodva találkozol egy fekete, tüsi hajú, félszemű troll férfival. Körszakálla és rövid bajsza van. Fekete a bőre. Rögtön összeismerkedtek, ő Public Enemy Nr.1.. Sheran tanítványa. Egy bronzpáncélt, egy csillogó karkötőt, egy tankány karmot, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy karmos tankány trófea, egy törpemammut trófea és egy bibircsók-óriás trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy parittya. Felálltok egymással szemben, és elkezdődik a tánc.Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Parittyával lő Rád ellenfeled. Elrepül 2 sallank nyíl. Alaposan megsorozod Public Enemy Nr.1. jobb oldalát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Feléd repül 3 kerek kő. Néhány helyen eltalálja a testedet. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Elszántan a másikra rontasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel többször eltalálod Public Enemy Nr.1. bal vállát. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) Vasalt bunkóval Public Enemy Nr.1. többször kegyetlenül megüti a testedet. (3 támadástól 75 életpontot vesztesz.) Harci kalapáccsal Public Enemy Nr.1. meghorzsolja a fejedet. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod Public Enemy Nr.1. nyakát. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Vasalt bunkóval Public Enemy Nr.1. többször kegyetlenül megüti a testedet. (3 támadástól 88 életpontot vesztesz.) Harci kalapáccsal Public Enemy Nr.1. súrolja a jobb lábadat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás). {Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 195, gyógyulás: 0, összesen: -195 ÉP}
Ellenfeled összeesik. Győztél!A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: lángcsóva varázslatot lő rád. 12 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a rövid íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 nyílvessző. Alaposan megsorozod Romold Thralk jobb lábát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod Romold Thralk testét. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Véres csatabárddal Romold Thralk halálos csapásokat osztva péppé veri a testedet. (3 támadástól 82 életpontot vesztesz.) Harci kalapáccsal Romold Thralk gyengén megütögeti a testedet. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Készen állsz, hogy ellenfeledre lesújts egy Pörölycsapással. Ököllel néhányszor megcsapod Romold Thralk bal lábát. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Véres csatabárddal Romold Thralk többször kegyetlenül megüti a testedet. (3 támadástól 85 életpontot vesztesz.) Harci kalapáccsal Romold Thralk néhányszor megcsapja a testedet. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) {Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 225, gyógyulás: 0, összesen: -225 ÉP}
Ez jó kis testmozgás volt, mindketten talpon maradtatok.A rövid íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Hosszú íjjal lő Rád ellenfeled. Elrepül 2 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod Romold Thralk bal vállát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Feléd repül 2 mérgezett vasnyíl. Több lövedéke átfúrja a fejedet. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod Romold Thralk testét. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) Véres csatabárddal Romold Thralk többször kegyetlenül megüti a bal lábadat. (3 támadástól 79 életpontot vesztesz.) Ki-energiádat összegyűjtöd, hogy egy Pörölycsapást alkalmazhass. Ököllel többször kegyetlenül megütöd Romold Thralk bal oldalát. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Véres csatabárddal Romold Thralk gyilkos csapásokat szórva összezúzza a testedet. (4 támadástól 116 életpontot vesztesz.) Rövid karddal Romold Thralk kissé megkarcolja a jobb karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) {Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 235, gyógyulás: 0, összesen: -235 ÉP}
Ez jó kis testmozgás volt, mindketten talpon maradtatok. Összeakadsz egy kopasz, kék szemű troll férfival. Bőre színe zöld. Ohó, ez Romold Thralk! Raia hittérítője. Egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy gromak páncélt, egy lánckesztyűt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy rejtőköpenyt, egy umbatari karkötőt és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy arató csattanat trófea, egy nukleáris cickány trófea és egy quwarg szabotőr trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy parittya. Tárgyainak egy részét egy sörényes ubuk viszi. Felálltok egymással szemben, és elkezdődik a tánc.Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a rövid íjjal. Mielőtt a közelébe érhetnél, ellenfeled lő Rád parittyával. Elrepül 2 nyílvessző. Alaposan megsorozod Romold Thralk fejét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Feléd repül 3 kerek kő. Többször meglövi a bal lábadat. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel párszor keményen megütöd Romold Thralk bal vállát. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Véres csatabárddal Romold Thralk halálos csapásokat osztva péppé veri a bal lábadat. (4 támadástól 97 életpontot vesztesz.) Rövid karddal Romold Thralk megkarcolja a testedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ököllel többször eltalálod Romold Thralk testét. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Véres csatabárddal Romold Thralk halálos csapásokat osztva péppé veri a jobb karodat. (3 támadástól 91 életpontot vesztesz.) Rövid karddal Romold Thralk kicsit megvágja a testedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) {Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 210, gyógyulás: 0, összesen: -210 ÉP}
Összerogysz! Szégyenletes vereséget szenvedtél. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 16 életpontot vesztettél. A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 kerek kő. Megsoroztad a sötét gnóm jobb lábát. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sötét gnóm testét. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) A sötét gnóm egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 5 életpontot vesztettél. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a sötét gnóm bal lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A sötét gnóm vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 5 életpontot vesztettél. A sötét gnóm összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 440 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
be 698 3 | bemész a 698. épületbe |
be 698 3 | bemész a 698. épületbe |
kf 6 2 | kézbeveszed/felveszed a 6. tárgyat a bal kezedbe |
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [72,59] Még mindig a városban vagy. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy útonálló került az utadba. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod az útonálló testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Kőkéssel épp hogy eltalálod az útonálló jobb lábát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Elhajolsz az útonálló ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az útonálló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
85 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
ve 171 1 | megveszed a 171. tárgyat 1 |
kf 171 2 | kézbeveszed/felveszed a 171. tárgyat a bal kezedbe |
m 3 1 | mozogsz délkeletre, északkeletre |
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod az útonálló testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod az útonálló testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Az útonálló csapása csak a levegőt találja. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
85 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [74,59] Még mindig a városban vagy. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " ELF vagy? Aurád NEM FEHÉR? Ne gondolkozz tovább: állj a drow-ok közé. " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt vaskohót. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy főutcát. Felfedeztél egy teljesen lerombolt világítótornyot. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy sárkánytanyát. Oldalt pillantva, meglátsz egy fellegvárat. (no:1. építését Haláltánc kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Aranysárkány és Rend hívei! Erőnk alatt tör szét a Káosz csarnokának oszlopa! AKHI " Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy útonálló. Itt csata lesz.
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed az útonálló jobb oldalát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod az útonálló bal oldalát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Elhajolsz az útonálló ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
85 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
szk 375 | keresed a 375. szörnyet |
be 683 | bemész a 683. épületbe |
ef 6 | energia fejlesztése 6 |
in 3419 125 1562 | leírod a 3419. kalandozónak a 125. szörnyet az 1562. tárgyat |
in 3419 132 1067 | leírod a 3419. kalandozónak a 132. szörnyet az 1067. tárgyat |
in 3419 212 729 | leírod a 3419. kalandozónak a 212. szörnyet a 729. tárgyat |
in 3419 221 196 | leírod a 3419. kalandozónak a 221. szörnyet a 196. tárgyat |
in 3419 40 120 | leírod a 3419. kalandozónak a 40. szörnyet a 120. tárgyat |
in 3419 756 174 | leírod a 3419. kalandozónak a 756. szörnyet a 174. tárgyat |
in 3419 210 452 | leírod a 3419. kalandozónak a 210. szörnyet a 452. tárgyat |
in 3419 45 730 | leírod a 3419. kalandozónak a 45. szörnyet a 730. tárgyat |
in 3419 46 486 | leírod a 3419. kalandozónak a 46. szörnyet a 486. tárgyat |
in 3419 77 255 | leírod a 3419. kalandozónak a 77. szörnyet a 255. tárgyat |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
TÉFEA MAGOFLUX (98. SZÖRNY) A téfea magoflux egy kb. másfél méter magas, sárgás, részben áttetsző bőrű, embrióra emlékeztető lény. Ez az aránylag ártalmatlan szörny nagy csapás a mágiahasználókra: csípésével varázsenergiát szív el áldozatából, így táplálkozik. Ezt az energiát sebeinek gyógyítására, ha ép és egészséges, akkor a további csapásokat felfogó energiamező képzésére fordítja. Ertylben a legendák szerint valaki egy éjszaka szabadon engedett a mágustanoncok szállásán egy téfeát. Mire egy teljes osztályt lemészárolt, már olyan erőssé vált, hogy csak 100 elit lovag volt képes végezni vele. Szerencsére csak sötét helyeken, vagy a gőzös-árnyas mocsarakban található meg. Agyát nagyra értékelik az alkimisták, de ha nem tudod tartósítani valahogy, akkor felesleges kivágnod, mert egy fél napon belül úgyis megromlik. |
ÓRIÁS GRIFF (105. SZÖRNY) Ezzel a hatalmas testű madárral csak a magashegységek legmegközelíthetetlenebb csúcsain találkozhatsz. Mérete óriási, majdnem akkora, mint egy elefánt. Hatalmas karmaival, csőrével kőszáli disznókat tép szét könnyedén. Leghatékonyabb ellene az ütőfegyver, legkevésbé hatékony a szúrófegyver. |
GRIFFŐNIKSZ (106. SZÖRNY) Ez a sas méretű grifflény magas sziklák között épít fészket. Vállalkozó kedvű kalandozók gyakran másznak meg meredek falakat azért, hogy megszerezhessék mágikus erejű tojását. Azonban a griffőniksz minden elégető lehelete még a legtapasztaltabbakat is könnyedén a magasból aláhulló széndarabbá változtathatja. Sokak szerint a tűzköpet a madár által lenyelt és pirkitté átalakított kődarabok eredménye. |
VARKAUDAR MÁGUS (128. SZÖRNY) A varkaudar mágusok ugyan csak szagolgatják a mágia tudományát, de lángcsóváikkal és energiatüskékkel azért komoly fejfájást tudnak okozni egy kezdő kalandozónak. Közelharcban nem annyira jók, mint egy harcos varkaudar, de azért megállják a helyüket. Nagy, földig érő, fekete köpenyben járkálnak, bunkósbotjukra támaszkodva. Vörösen izzó szemük látszik csak ki a csuklya alól. Varázslataikhoz nem használnak varázslatkomponenseket: hogy hogyan képesek erre, még senki sem tudta kiszedni belőlük. Titkukat mindig magukkal vitték a sírba. |
TORMIKUS EGÉR (218. SZÖRNY) A tormikus egér a sivatagok és tengerpartok félelmetes ragadozója. Nevét onnan kapta, hogy külsőre valóban hasonlít az egérre, csak éppen mérete akkora, mint egy bivalyé. Mintha ez nem lenne elég, a tormikus egér harapása olyannyira mérgező, hogy permanens ügyességcsökkenést okozhat. Ezért csak akkor fogod megtámadni, ha FT parancsod van rá, vagy valamilyen módon védett vagy a tulajdonságcsökkenés ellen (pl. tulajdonságpajzs). Ha leölsz egy tormikus egeret, kimetszheted bordacsontját, ami hasonló felépítésű a bolhakutyáéhoz. A tormikus egér ellen bármely fegyver egyformán hatékony. |
BRONZHEGYŰ NYÍL (94. TÁRGY) Amíg nincs íjad, nem sokat ér ez a korszakalkotó találmány. A bronzhegyű nyíl 2d6+4 sebzésű hegyes lövedék, amelyet a hosszú íjakhoz használhatsz (első használatnál a KF <hosszú íj sorszáma> 94 parancsot kell kiadnod). Készíteni ugyanúgy lehet, mint a többi bronztárgyat: egy olvasztókemence és egy kőkalapács kell hozzá, ezenkívül egy ón és egy rézdarab. Ezenkívül szükség van még hozzá egy madártollra. Készítése KT 94 paranccsal, 10 pontért. |
MÉRGEZETT UBUK TÜSKE (137. TÁRGY) Egyértelmű, hogyha a bozótban gyűjtött tüskéket bemérgezheted, miért ne tehetnéd meg ezt az ubuk tüskékkel? Egy ubuk tüske bemérgezéséhez egy csepp gyenge méreg szükségeltetik. A készítéshez add ki a KT 137 parancsot, 1 pontért tüskénként. Ez a félelmetes lövedék d8+4 sebzésű. |
OVIMON-BOKOR (206. NÖVÉNY) Az ovimon-bokron kesernyés szagú, apró, fehér bogyók teremnek. A KT 207 paranccsal gyűjthetsz belőlük, 1 pontért. Kevesen tudják, hogy mire is jó, de bizonyos bölcsek megfigyelése szerint a szörnyek akkor rágcsálják, amikor a hímek állandó inzultusa ellenére épp nincs kedvük újabb porontyokat szülni. Ha van a birtokodban, és nő vagy, sikeres feltételes udvarlás előtt automatikusan megeszel egyet. Férfiaknál semmilyen hatása sincs. |
VARKAUDAR LÁNDZSA (224. TÁRGY) Ezt a nagyon könnyű, ismeretlen állat csontjából készült lándzsát gyakran használják a varkaudarok. Sebzése 3d4+3, és +2-vel támadsz, amikor használod. Ahhoz, hogy kellő jártassággal tudd forgatni ezt a fegyvert, minimum 7-es szúrófegyver szakértelem szükséges. |
KETREC-CSAPDA (218. SZÖRNYCSAPDA) A ketrec csapda igen bonyolult és nehézkes csapda, de szinte minden, állati intelligenciájú lény befogására alkalmas, és mindenfajta tereptípuson alkalmazhatod. Használata a következő: Felállítasz egy ketrecet, és nyitva hagyod az ajtaját. Belül elhelyezel egy kaját, csalinak, te pedig az ajtót rögzítő kötelet fogva elrejtőzöl. Amikor az elfogandó szörny beóvakodik, akkor gyorsan előugrasz, és a kötéllel becsapod az ajtót, majd gyorsan rögzíted. Mindez a FOG <szörny> 218 feltételes parancs kiadásával fog történni (KT parancsra tehát nincs szükség), 12 TVP felhasználásával, ha van a birtokodban egy ketrec és egy kaja. |
RÖVID KARD (171. TÁRGY) A rövid kard talán az első, igazán profi fémfegyver, amit el tudsz készíteni. Megkovácsolása, amely egy kőkalapáccsal, egy vaskohónál történik, igazán nagy türelmet és hozzáértést igényel: legalább 5-ös bányászat szakértelem és 50 TVP szükséges hozzá. Az alapanyag 5 vasérc és 10 pirkit, utóbbi a kohó felfűtéséhez szükséges. A rövid kard 3d4+1 sebzésű vágófegyver, amelyet balkezes fegyverként is használhatsz. |
KIEGÉSZÍTÉS A TUDATI KÉPESSÉGEKHEZ - A KT vezetőnek lehetősége van egy KT tagot a KT-ból az ERKI <kalandozó> paranccsal kiléptetni. Ehhez bevezetünk egy kiegészítést. Ha az adott kalandozó legalább 100 napja nem lépett, és meg van a 3 beleegyezés a kirúgásához, a KT vezető megadhat egy 2. és 3. paramétert (KT tagok sorszámát). A kilépő karakter ekkor a rendelkezésére álló MXTU-ból automatikusan megpróbál átadni annyit a 2. kalandozónak, amennyit csak tud, majd a 3.-nak. Példa. A kirúgandó karakternek (#7000) 14 MXTU-ja van. Az vezető kiadja az ERKI 7000 7001 7002 parancsot. 7001 és 7002 a KT tagja, 7001-nek 10, 7002-nek 7 MXTU-ja van. 7000 átad a kirúgáskor 2 MXTU-t 7001-nek, 12 marad neki, majd átad 2 MXTU-t 7002-nek, 10 marad neki, 7001-nek 12 lesz, 7002-nek 9. Megjegyzés: ezzel a módszerrel sem adható át MXTU olyan karakternek, akinek 0 MXTU-ja van (tehát belépett a KT-ba, de azóta még nem lépett fordulót). - Ha egy legalább 7 MXTU-val rendelkező karaktert a vezető KIENged a KT-ból, a karakter "letárolhatja" minden második MXTU-ját, és ha legközelebb belép egy KT-ba, akkor ezeket a pontokat a TNO 6 <mennyiség> paranccsal rárakhatja az MXTU-jára (ha van rendes TNO-ja is, akkor először ezeket fogja felhasználni). Ezt kizárólag azok a kalandozók kapják meg, akik ezt az enciklopédiát a kiengedésük előtt kapták meg (tehát visszamenőleg az "árnyékMXTU nem jár"), és nem erőszakosan lépnek ki a KT-ból. Az árnyékMXTU-kat kizárólag a fent leírt módon lehet felhasználni. Példa: 7 MXTU esetén 3 MXTU vihető át, 14 MXTU esetén 7. - Tudatpajzs kibővítése. Ezt kizárólag azok a kalandozók használhatják, akik ismerik az EF parancsot is. Ha az EK 3 parancsot magadra használod, tehát nem adsz meg kalandozó paramétert, használhatsz egy második paramétert, ami 2 vagy 4 lehet. Ha 2-t írsz (EK 3 2), akkor nem hagyományos tudatpajzsot raksz fel, hanem egy speciálisat, amely az ellenséges tudati képességek (átkok stb) ellen nyújt teljes védelmet 1 TU és 10 TVP árán a következő fordulód elejéig. Ha 4-et írsz (EK 3 4), akkor egyszerre raksz fel hagyományos és speciális pajzsot (ez csak parancshely spórolás), összesen 2 TU és 10 TVP árán. Megjegyzés: a 7. tudati képességtől kezdve a hagyományos tudatpajzs 1 TU költsége helyettesíthető 10 TVP-vel. Ez összekombinálható a fenti paranccsal, de ekkor az EK 3 4 helyett EK 3 5-öt kell írni, ez a parancs 2 TU és 10 TVP helyett 1 TU és 20 TVP-be fog kerülni. - Tudatcsata. A hosszas kérlelésetek eredményeképp végre bekerült a programba, hogy a tudatcsatázás ne számítson bele a körönkénti tíz találkozásba. Azaz, egy karaktert korlátlan számú tudatcsatával lehet támadni táborozása alatt, függetlenül attól, hogy időközben találkozott-e a max. megengedett 10 emberrel. - Tudatpont átadása. Visszaélések elkerülése végett ezentúl a tudatpont átadás (AT) parancs minden sikeresen átadott TU után 5 TVP-be fog kerülni, a FOGADÓ karakter számára, abban az esetben, ha szintje magasabb az átadónál. Ez a tvp költség a következő köre elején vonódik le tőle. Ha egy azonos vagy alacsonyabb szintű karakternek adsz át TU-t, annak továbbra sincs TVP költsége. |
Erő: | 19 (21) | Szint: | 13 | Merészség: | 8/7 | Magasság: | 149 cm |
IQ: | 20 | Támadás: | 12 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 51 kg |
Ügyesség: | 14 (15) | Védekezés: | 14 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 27/27 év |
Egészség: | 16 | Életpont: | 205/167 | Jellem: | jó (11) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 14 | Varázspont: | 25/25 | Pénz: | 175 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 6/0 | EFejl: | 6 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 18 | szúrófegyverek: | 2 | vágófegyverek: | 6 (+2) |
ütőfegyverek: | 2 | lőfegyverek: | 11 | dobófegyverek: | 10 |
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); kerek kő (#19) (8 -14.); nyílvessző (#108) (15 -); sallank nyíl (#129) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 7 | 2. nyomkövetés: | 22 | 3. lopás: | 1 |
4. mászás: | 3 | 5. csapdakészítés: | 6 | 6. csapdaészlelés: | 3 |
7. gyógyítás: | 36 | 8. titkosírás: | 2 | 9. felderítés: | 2 |
10. szörnyidomítás: | 1 | 11. teológia: | 4 | 12. harcművészetek: | 14 |
13. szörnyismeret: | 6 | 14. zárnyitás: | 1 | 15. vadászat: | 6 |
16. bányászat: | 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot ) |
elfogod kőszáli disznót (#34) fedett veremmel (#219), goldugart (#65) fedett veremmel (#219), garokkot (#73) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 48 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 12) |
Mágia Örökösei (#9135) (csak egyszer), Ezüst Kígyó Szövetsége (#9107) (csak egyszer), Arany Magisztrátus (#9106) (csak egyszer), Ars Magica (#9150) (csak egyszer), Jégmágusok Szövetsége (#9169) (csak egyszer), Illúzió Mesterei (#9129) (csak egyszer) |
Összsúly: 51.08 kg | Megterheltség: 98% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 93 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
114 | arany (#50) | 1 | kaja (#2) | 2 | kerek kő (#19) | |||
2 | nyílvessző (#108) | 1 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | rövid kard (#171) |
vadász tatu (#10) | lila brekk (#11) | szárnyas gömböc (#12) | gonyolék (#13) | rambó bogár (#14) |
démontetű (#15) | homokvarány (#16) | bolhakutya (#17) | ormánygőte (#18) | kavadu (#19) |
mérges pók (#20) | goblin (#21) | drótszőrű pincsi (#22) | grákó denevér (#25) | királygyík (#26) |
óriás sáska (#27) | sakál (#28) | surranó kígyó (#30) | woor-antilop (#31) | sünmedve (#33) |
kőszáli disznó (#34) | manó (#36) | gorombilla (#38) | lebegő gomba (#39) | hamupók (#40) |
óriás patkány (#42) | tigroszlán (#43) | Baar-ork (#44) | Duer-ork (#45) | Tugt-ork (#46) |
csontváz (#48) | technokolin (#50) | bakkura (#52) | százfogú (#53) | bo-skorpió (#54) |
rőtmanó (#55) | félelem-járó (#56) | gátvakond (#57) | rájanyék (#58) | pókvadász (#59) |
drasmólyom (#60) | hegyi rák (#61) | kőevő (#62) | varkaudar (#64) | goldugar (#65) |
vízionár (#66) | húsevő magszim (#67) | evaporőr (#69) | vadtroll (#70) | fabontó szójer (#71) |
garokk (#73) | tintacsiga (#74) | mirg (#75) | gitonga (#76) | zoloboo (#77) |
trollfa (#80) | tazunkaróka (#81) | spagulár (#82) | kaszabolósáska (#83) | bíborgörény (#84) |
gyilkos sallank (#85) | topránypolip (#86) | kaffogó hebrencs (#88) | sörényes ubuk (#89) | alpesi tehén (#91) |
púpos burástya (#92) | légirozmár (#94) | mérges nyukmár (#95) | szintszívó (#96) | mosolygó rettenet (#97) |
téfea magoflux (#98) | piromenyét (#99) | szőrös pók (#100) | sullár (#101) | uzbány (#102) |
mélységi grittang (#103) | trikornis (#104) | óriás griff (#105) | griffőniksz (#106) | vadász varkaudar (#108) |
nyuhaj karbin (#110) | sóhajtó dorony (#112) | süvítő rája (#113) | vérszomjas csüldő (#114) | törpemammut (#115) |
gyilkos tetű (#116) | mutáns pók (#117) | trappoló dinymák (#118) | emberevő (#119) | bibircsók-óriás (#120) |
homokféreg (#121) | tetemember (#123) | manifesztátor (#124) | büntető praglonc (#125) | varkaudar mágus (#128) |
útonálló (#130) | orgyilkos (#131) | sötét gnóm (#132) | karmos tankány (#137) | agglomerátor (#138) |
proteinfecske (#139) | acéldarázs (#140) | szőrlajhár (#141) | kardfogú fülemüle (#146) | nukleáris cickány (#155) |
nómenklatúra (#158) | Zinthurg (#180) | gnóm szolgáló (#181) | karmazsin huhogó (#185) | szeppent rákfatty (#186) |
élőholt quwarg (#202) | drónkeselyű (#208) | kneopatikus mollusk (#209) | degradátor (#210) | joviális m.szockó (#211) |
Tguarkhan (#212) | massza (#217) | tormikus egér (#218) | pszi elementál (#221) | mestervarázsló (#267) |
manaelementál (#290) | ork sámán (#345) | szürke rinocérosz (#346) | északi aurach (#350) | halálmadár (#351) |
tesh alligátor (#353) | nektoraf (#355) | bíbor szulfagor (#358) | földsárkány (#359) | ryuku légiós (#361) |
kérődző etra (#368) | korinthai amőba (#420) | fagymágus (#650) | csontlepke (#746) | alattomos manó (#756) |
ryuku futárbérenc (#765) |
deus ex machina (#1) | kaja (#2) | vizestömlő (#3) | bot (#4) | bunkó (#5) |
kőkés (#6) | kőhegyű lándzsa (#7) | szöges bunkó (#8) | bunkósbot (#9) | dárda (#10) |
csontkés (#11) | csontszurony (#12) | kőkalapács (#13) | sünmedve tüske (#14) | vadász tatu bőr (#15) |
bordacsont (#16) | szögletes kő (#17) | parittya (#18) | kerek kő (#19) | fúvócső (#20) |
ormánygőte csont (#21) | tüske (#22) | kavadu lebeny (#24) | kavadu iszák (#25) | gyenge méreg (#26) |
víz (#27) | ököl (#28) | smirglilevél (#29) | varányszem (#30) | smirglibokor (#31) |
szeksztáns (#32) | lapockacsont (#33) | ásó (#34) | tűzbokor (#35) | fáklya (#36) |
drótszőr (#37) | gumifa (#38) | zárnyitó készlet (#39) | kis vaskulcs (#40) | grákóbőr (#41) |
távcső (#42) | tükör (#43) | királygyík bőr (#44) | kis bőrpajzs (#45) | krómkaktusz (#46) |
surranó kígyó bőr (#47) | antilopbőr (#48) | kígyóbőr kesztyű (#49) | arany (#50) | bőrpáncél (#51) |
mákrózsa bokor (#55) | mákrózsa virág (#56) | bőrsisak (#57) | tigroszlán fog (#63) | csontszablya (#64) |
szöges páncél (#65) | szöges bőrpajzs (#66) | kék orchideacserje (#67) | kék orchidea (#68) | szárnyas hernyó (#69) |
rézdarab (#70) | rézpáncél (#71) | rézsisak (#72) | csontkulcs (#74) | rézkulcs (#75) |
bronzkulcs (#76) | rát-fa (#77) | mászókarom (#78) | korongfa (#79) | lapkorong (#80) |
zöld üveg (#82) | ragasztó (#83) | óndarab (#85) | olvasztókemence (#86) | bronzhegyű lándzsa (#87) |
bronzsisak (#88) | bronzpáncél (#90) | manilla-fa (#91) | kötél (#92) | mély kút (#93) |
bronzhegyű nyíl (#94) | bakkura bőr (#95) | bakkura csizma (#96) | rákpáncél (#97) | fekete gyöngy (#99) |
aranyló ugarhéj (#100) | tinta (#101) | vízionár szem (#102) | magszim bél (#103) | fémrúd (#104) |
evaporőr háj (#105) | fabontó (#106) | rövid íj (#107) | nyílvessző (#108) | vapár cserje (#109) |
vapár ág (#110) | hosszú íj (#111) | madártoll (#112) | xantusz-kaktusz (#113) | kaktusztüske (#114) |
móricserje (#115) | móri gyümölcs (#116) | ezüst nyaklánc (#117) | púderszikla (#118) | púderkő (#119) |
tábla (#120) | dözmöng szív (#122) | rókafarok (#124) | mandibulapenge (#125) | bronzpenge (#126) |
mandibulakasza (#127) | sallank karom (#128) | sallank nyíl (#129) | hebrencs állkapocs (#130) | ubuk tüske (#131) |
hóhérbimbó (#132) | csuklyavirág (#133) | gyöngymangó bokor (#134) | gyöngymangó (#135) | rúnakő (#136) |
mérg. ubuk tüske (#137) | ubuk dobónyíl (#138) | két kard szimbólum (#144) | oltár (#146) | hebrencs csapda (#147) |
grok-képződmény (#149) | szent jogar (#150) | szvó-ektoplazma (#151) | vasérc (#152) | pirkit (#153) |
mély szakadék (#154) | vaskohó (#155) | világítótorony (#156) | kis vaspajzs (#159) | mászókampó (#165) |
sullár hólyag (#168) | uzbány csőr (#169) | spiritusz (#170) | rövid kard (#171) | nekrofun (#173) |
harci kalapács (#174) | mínosz-kúp (#178) | nagy bronzkulcs (#185) | vas dobónyíl (#189) | trófea nyaklánc (#196) |
gyíkfű csomó (#200) | gyíkfű (#201) | amniosz-fa (#202) | amniosz (#203) | kazmár (#204) |
kazmár gyökér (#205) | ovimon-bokor (#206) | ovimon-bogyó (#207) | óriás lián (#208) | szuperkötél (#209) |
ketrec (#216) | hurokcsapda (#217) | ketrec-csapda (#218) | fedett verem (#219) | háló-csapda (#220) |
dobóháló (#221) | láncing (#222) | varkaudar lándzsa (#224) | orgyilkos tőr (#225) | obszidián karkötő (#229) |
acélpengőke (#231) | lajhár csont (#236) | tankány karom (#237) | tüskecsapda (#242) | nyílcsapda (#243) |
fekete bőrcsizma (#247) | bumeráng (#249) | tatu ködmön (#255) | kristálygömb (#265) | kvazár sisak (#266) |
szürke bőrkesztyű (#271) | aranytű (#272) | szuper hálócsapda (#274) | sárga erőöv (#276) | umbatari karkötő (#278) |
Sheran főzete (#286) | bíbor erőöv (#291) | borkonyó cserje (#311) | borkonyó bibe (#312) | huhogó bibe (#332) |
rákfatty váladék (#333) | acéltű (#334) | olló (#335) | súlyzó (#347) | phua-kúp (#372) |
fény szentélye (#376) | szent tölgyfa (#393) | álomvirág (#395) | álompor (#396) | főutca (#399) |
ház (#400) | morgud hagymatő (#402) | fokhagyma (#403) | bronz fejpánt (#407) | aranypikkely (#415) |
teknőcpajzs (#417) | gránátkaktusz (#428) | kaktuszbogyó (#429) | törpe bánya (#435) | arany masszariasztó (#437) |
térkapu (#452) | barátság szent tüze (#484) | sörsátor (#486) | sárkánytanya (#492) | Chara-din monolitja (#534) |
sötét tekercs (#535) | aurach fog (#657) | szulfagor agyar (#677) | művészi porolit (#720) | rubin fejék (#729) |
smaragd orrkarika (#730) | jegesmedve bunda (#1067) | bundás kabát (#1068) | varkaudar csont (#1113) | csillezsálya (#1252) |
csillezsályalevél (#1253) | Métely páncélja (#1562) |
A tárgy kalandozó darab - tárgy átadása ÁL tárgy1 tárgy2 tárgy3 20 áldozat bemutatása AMT kalandozó MXTU - MXTU átadása AT kalandozó TU - TU átadása BA élőlény [élőlény] [élőlény] - barátságosság BB tárgy darab - berakás bankszéfbe BE [épület] 5 belépés épületbe/lab.-ba BEAJ kalandozó - beajánlás Közös Tudatba BEEN kalandozó 20 belépés engedélyezése BPB [sorszám] - befejező parancs berakása BPK sorszám - befejező parancs kivétele CIR [beállítás] - vándorcirkusz látogatása D tárgy - tárgy eldobása D tárgy darab hova 6 tárgy elrejtése DX 1-20 - D.E.M. beállítása É TVP 1-40 élelemszerzés EA mit darab - eladás boltban EF TU 10*TU Tudati Energia Fejlesztés EK sorszám ? ? ? tudati energia kisütése ÉP épület TVP TVP építkezés ERKI [kaland.] 20 erőszakos kilép(tet)és ESK kaland. [kaland.] 30 esküvő F tárgy 10 kísérletezés, feltalálás FÁS TVP TVP felt. ásás, max. TVPért FF 1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver - feltételes fegyverváltás FFK % [%] [%] - felt. fegyverv. kockázata FGY életerő% TVP [hányszor] TVP feltételes gyógyítás FKÉR [kaland.] - feloszl/felfügg. kérése FKT tárgy darab [1] ? feltételes készítés FKU TVP TVP feltételes kutatás FLH szint fegyver - felt. lőfegyver használat FOG szörny csapda ? feltételes szörnyelfogás FM TVP - feltételes mászás FSE TVP TVP feltételes segítség FU kalandozó (5) feltételes udvarlás FV tárgy darab honnan 4 felvesz elrejtett tárgyat GO próbaszám 10 jellempróba-gonoszság GY TVP 1-40 gyógyítás GYJ [tárgy] [megterh] [érték] - gyűjtés szelekció GYK fegyver TVP 1-50 gyakorlás fegyverrel H tárgy ? használja a tárgyat HIR hírszám [1. par.] [2. par.] - KT hír közlése HU [tárgy] [tárgy] [tárgy] - hulladékgyűjtés ID szörny TVP TVP elfogott szörny idomítása IM 30 imádkozás oltárnál IN kalandozó élőlény tárgy - információ átadás JLK kód 5 jelszó kimondása K,FK faj lépésszám irány 10 követi a megadott fajt KB tárgy darab - kivét bankszéfből KIEN kalandozó - K.T.-ból kilépés enged. KF tárgy [1-2] - felvesz/felölt/kézbevesz KF tárgy 3 - őriz a tolvajok ellen KF lőfegyver [lövedék] - bekészíti a lőfegyvert KNO képesség [hányszor] - képesség növelése KÖKI - Közös Tudatból kilépés KÖTB K.Tudat - Közös Tudatba belépés KÖTL létszám vezető - Közös Tudat létrehozása KPB [sorszám] - kezdeti parancs berakása KPK sorszám - kezdeti parancs kivétele KT tárgy [darab] ? készít/begyűjt KUT TVP 1-50 átkutatja a terepet L,FL kalandozó [tárgy] 5 lopás kalandozótól LE tárgy - letesz/elrak LM pont [pont] [pont] 5+OV labirintusban való mozgás LOT 1.tipp 2.tipp 3.tipp - lottózás (10 arany) M irány [irány] [irány] 10 adott irányba mozgás OV 0-5 - óvatosság labirintusban SE próbaszám ? jellempróba-segítség SZE szörny - fogoly szörny elengedése SZK szörny 10 szörnykeresés SZM szörny - elfogott szörny leölése T,FT élőlény [élőlény] [élőlény] - élőlény megtámadása TF tulajd. TVP TVP tulajdonság fejlesztése TIM TVP TVP titkosírás megfejtése TK kaland kalandozó ? többszemélyes kalandra indulás TNO tulajdonság [hányszor] - tulajdonság növelése TPF TVP - spórolt TVP felszabadítás TPS TVP - TVP letiltása, spórolása V varázslat [param1] [param2] 5(?) varázslás VE mit darab - vásárlás boltban VI merészség agresszió menekülés% - viselkedés VIK merészség - merészség kalandozókra VPF VP - spórolt VP felszabadítás VPS VP - VP letiltása, spórolása ZIP mit TVP TVP rombolás nemes céllal |