89. forduló, 91. forduló, Antilla összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. ápr. 3. 9h:29'
EZ A 113. JÁTÉKHETED, 90. FORDULÓD
114. játékheted kezdete: ápr. 6.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
Számládra a legutóbbi forduló óta 500 zseton érkezett. Köszönjük.
KALANDOZÓ: #1844
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 0

ANTILLA KALANDJAI


27 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [136,15] koordinátán.
A 2. napon egy láthatatlan alak lopni próbált tőled, szerencsére sikertelenül. Rögtön elszaladt a sunyi. Hool Igans átadott neked a 3. napon 5 TU-t.
A 6. napon találkozol Veres Ardorral. Sheran felszentelt papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany masszariasztót, egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.smaragdját, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku kesztyűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy ekharion bébi trófea, egy áeratikus hasnyák trófea és egy velociraptor trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy tölgyfakoszorú. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Tárgyainak egy részét egy ragyás burástya viszi. Meglepetten tekint feléd - valószínűleg az illúzió miatt. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Egy csoportban vagy, együtt mentek. Érzed, hogy köztük biztonságban vagy, szeretnek, társaid rosszban, jóban. Az elöl haladó futni kezd, közben hangosan kurjongat. A többieket is elfogja a jó hangulat, nevetve csatlakoznak. Együtt rohantok lefelé a füves domboldalon, boldognak érzed magad. A jóérzés még azután is kísér, hogy kinyitod a szemed és felébredsz.
Két fordulód között meglátogatott a húsvéti nyuszi! Örömmel teszed el a két hímes tojást (+2 kaja). Hohó, van itt egy csomag is! Gyorsan kibontod. Egy vasérc van benne! És egy cédula: sok szeretettel a <<itt egy furcsa, golyó alakú, egyszemű lény rajza látható, a feje tetején sok pici csápos szemmel>> munkatársaitól! Furcsállva csóválod a fejedet, de azért örülsz az ajándéknak. A teremtés zsákja létrehozott 1 pirkitet. A teremtés zsákja létrehozott 1 smirglilevelet. A teremtés zsákja létrehozott 1 liumbe hajtást.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+33 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+145 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+20 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a gyilkos sallank. (+3 kaja.) A lottó 650. hetének nyerőszámai: 29, 13, 28. 1 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 270.]

* 2. KP: használod a 71. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Hamarosan érzed az erő áramlását. Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 265.]

* 3. KP: használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag ropogós rókafarkat támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Finom! Nocsak, mi ez itt az üst tövében: 2 arany! (+4 szerencse.) 161 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 263.]

p 70 használod a 70. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Kisütöd az agyletapogatás pszi képességet. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 261.]
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+71 életerő). [-15 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 256.]

p 72 használod a 72. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Kiengeded magadból a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 251.]

p 64 használod a 64. pszi képességet
Lemész alfába. Megtelsz pszi energiával! Kiengeded magadból a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 246.]

tv 98 97 támadó/véd. varázslat a 98. varázslatot a 97. varázslatot
Védekező varázslatok listájára került: pszi-acéltorony. Támadó varázslatok listájára került: agykorbács. [0 pontot használtál fel, van még 246.]

ef 4 energia fejlesztése 4
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-4 TU.] A befejezéshez még 2061 TU szükséges. [40 pontot használtál fel, van még 206.]

v 58 elmormolod az 58. varázslatot
Mormolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az azonnali gyógyítás varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+83 életerő). [-15 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 201.]

h 313 használod a 313. tárgyat
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +26 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 201.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[135,16] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy ősi csatamezőt. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze délkeletre látsz egy művészi porolitot. Délre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra egy púderszikla van. Nyugatra egy márványtorony van. Északra egy manóodú van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [5 pontot használtál fel, van még 196.]

kut 30 kutatsz 30 pontért
Nem foglalkozva az ősi csatamező síri hangulatával, ásni kezdesz. Egy fehérre szikkadt koponya üreges szemgödrei merednek rád szemrehányón. Csontok, fájdalomkiáltásba torzult koponyák - használható cuccokat egyelőre nem találsz. Hajjaj, ettől a rengeteg melótól még a bányászat szakértelem sem növekszik! [de a felderítés igen.] Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy szintszívó támad rád.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a szintszívó bal oldalát. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) A szintszívó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hátrahagyva a tetemet, folytatod a csatamező felásását. Valami keményben koppan az ásód. Egy ép láda! Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy rézsisak. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy sírlidérc készül a lemészárlásodra.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 23 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a sírlidérc rothadó húsát. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sírlidérc jobb karját. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a sírlidérc foszladozó testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (11 életpontot sebezve). Karmával néhányszor a sírlidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A sírlidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Ez már igazán bosszantó! Az embert egyáltalán nem hagyják dolgozni. Folytatod a melót egy varkaudarhoz méltó kitartással. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy csontváz védelmezi a vadászterületét. (ld. enc.) {támadása: 6.}

Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod a csontváz sárga koponyáját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (11 életpontot sebezve). A csontváz karma a fejed mellett suhan el! Véres nyál csordul ki a csontváz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ez a szörny is komolytalan volt, remélhetőleg sohasem jön keményebb. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy élőholt mágus intéz feléd kihívást.

Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 16 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 28 életpontot vesztettél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod az élőholt mágus bal karját. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az élőholt mágus jobb lábát. (4 támadással 56 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod az élőholt mágus bal vállát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (12 életpontot sebezve). Az élőholt mágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 10 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 922 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 50, gyógyulás: 0, összesen: -50 ÉP}

Ez mán' ölészet volt a javából! Megvizslatod, hogy honnét bújt elő a szörny, és ott kutakodsz tovább. Igen, ez egy jó ötlet volt! Hehe. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 4 mérg. ubuk tüske, egy bronzsisak, egy rézsisak, egy szöges páncél (ld. enc.) és egy bőrsisak. A messzeségben múmiák és tetememberek imbolygó hada közeledik. Itt az ideje a mai fosztogatási program befejezésének! [30 pontot használtál fel, van még 166.]

m 3 1 mozogsz délkeletre, északkeletre
[136,17] Szűnni nem akar a zöld síkság. Utad során felfedezel egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyöngymangót. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Marcho Ven-Saak előtt. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy olvasztókemencét. Délre nézve látsz egy mínosz-kúpot. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy arató csattanat. {támadása: 21.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 21 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az arató csattanat testét. (3 támadással 8 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Visszafojtod lélegzetedet. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az arató csattanat zöld masszáját. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd az arató csattanat testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (9 életpontot sebezve). Az arató csattanat megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az arató csattanat összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 805 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Néhány tárgyat pillantasz meg a földön: 2 bot[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.)

(Továbbmész...) [137,16] Dombos terepre érkeztél. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Csak egy pattanóböde. Megvető mosollyal várod a találkozást. (ld. enc.) Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 15 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a pattanóböde hólyag testét. (3 támadással 8 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (12 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a pattanóböde tüskés bőrét. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a pattanóböde testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (10 életpontot sebezve). A pattanóböde fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 kaktusztüskét. 762 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy hóhérbimbót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy olvasztókemencét. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Észreveszel egy vaskohót. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy Chara-din monolitját. Elrakod a távcsövet. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Elég régi (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [10 pontot használtál fel, van még 156.]

vi 5 3 30 viselkedésed: 5 3 30
Mostantól normális mennyiségű rizikót vállalsz, legfeljebb a veled egyforma erős szörnyekkel küzdesz meg. Merészségi szinted ettől kezdve 5. Barátságosan fogsz viselkedni azokkal a kalandozókkal, akiknek nem ellentétes a jelleme. A szörnyeket megtámadod. Barátsági szinted mostantól 3. Ha életerőd az eredeti érték 30 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 156.]

m 8 8 1 mozogsz északra, északra, északkeletre
[137,15] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Csak egy ragyás burástya. Megvető mosollyal várod a találkozást. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 8 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a ragyás burástya jobb csápját. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (14 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a ragyás burástya jobb oldalát. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a ragyás burástya testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (11 életpontot sebezve). A ragyás burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! A ragyás burástya farkával megérint. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Letéped magadról. Csápjaival a ragyás burástya csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Találsz egy smirglibokrot. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Azonnal tudod, hogy egy nektoraf volt a rémület okozója. {védettsége: 35 szúró, 12 vágó, 24 ütő ellen.} Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

A földbe nyomódva 2 aranyra bukkansz. Gazdag ugyan nem lettél, de biztos jól fog jönni! Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Elég régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [137,14] Egyre több a fa. Sűrű erdőben vagy.


Találkozol egy fekete, copfos hajú, félszemű árnymanó férfival. Fekete a bőre. Dornodon felszentelt papja. Egy denevér szimbólumot, egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy kvazár sisakot, egy smaragd védőgyűrűt és egy tankány karmot visel. Fegyverzetét egy fagyelementál trófea, egy áeratikus hasnyák trófea és egy élőholt quwarg trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: koponyák gyűrűjében fekete obszidián denevér. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Hátasa egy idomított sullár. Málhásállata egy törpemammut. Érzékeled auráját: sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Alig Jimmy. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. {Agyletapogatás: megtudod, hogy milyen egy rézpáncél (ld. enc.)} Meglepetten tekint feléd - valószínűleg az illúzió miatt. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.

(Továbbmész...) [138,13] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél.

Oldalt pillantva, meglátsz egy ősi csatamezőt. Találsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Leah oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A földbe nyomódva 1 aranyra bukkansz. Gazdag ugyan nem lettél, de biztos jól fog jönni! Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Elég régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. [15 pontot használtál fel, van még 141.]

kut 30 kutatsz 30 pontért
Ásódat marokra ragadva, buzgón ásni kezdesz a csatamezőn. Sejtelmes huhogást hallasz a távolból. Csontok, fájdalomkiáltásba torzult koponyák - használható cuccokat egyelőre nem találsz. Hajjaj, ettől a rengeteg melótól még a bányászat szakértelem sem növekszik! [de a felderítés igen.] Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy szintszívó támad rád.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a szintszívó ködös testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) A szintszívó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 280 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy dobófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Folytatod az exkavációt. Ezúttal siker koronázza a munkádat! A következő kincseket találtad: egy bakkura csizma. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy sírlidérc támad rád. {egyik sebzési módja: 2x 2d6+10.}

Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 18 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a sírlidérc testét. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a sírlidérc testét. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a sírlidérc fejét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (9 életpontot sebezve). A sírlidérc karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a sírlidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Ez már igazán bosszantó! Az embert egyáltalán nem hagyják dolgozni. Tovább diszturbálod a többszáz éves holtak nyugalmát. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy csontváz jön feléd. {támadása: 6.}

Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a csontváz jobb karját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átszúrod a csontváz sárga koponyáját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (11 életpontot sebezve). A csontváz karmai majdnem eltalálnak! A csontváz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ez a szörny is komolytalan volt, remélhetőleg sohasem jön keményebb. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy élőholt mágus támad rád. {védettsége: 18 szúró, 18 vágó, 18 ütő ellen.}

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 20 életpontot sebeztél. Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 11 életpontot vesztettél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az élőholt mágus bal oldalát. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az élőholt mágus bal karját. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd az élőholt mágus testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (11 életpontot sebezve). Az élőholt mágus pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 12 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 922 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}

Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a szörny előugrott. No de hiába - semmit sem találsz! A messzeségben múmiák és tetememberek imbolygó hada közeledik. Itt az ideje a mai fosztogatási program befejezésének!
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+85 életerő). [-15 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [35 pontot használtál fel, van még 106.]

m 3 4 mozogsz délkeletre, délre
[139,14] Szűnni nem akar a zöld síkság.

Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy épületet. Keletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délkeletre egy Tharr oltár van. Délre egy márványtorony van. Északra egy Leah oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Nocsak, valaki itt elvesztett 2 aranyat. Szuper, te még biztos használni tudod valamire! Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [139,15] Szűnni nem akar a zöld síkság. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy törpemammut. {támadása: 16.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a törpemammut testét. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a törpemammut jobb vállát. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a törpemammut testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (10 életpontot sebezve). Sikeres döféseket ejt testeden a törpemammut. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Apró rúgást kapsz a törpemammut patájától. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 12 kaját. 610 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy márványtornyot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Dornodon híveié. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Dornodon oltárt. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Eszel valamit. (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. [10 pontot használtál fel, van még 96.]

m 6 mozogsz nyugatra
[138,15] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nekrofunt. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Marcho Ven-Saak vigyorog kajánul. Körbevizsgálódsz. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. [5 pontot használtál fel, van még 91.]

a 1170 3808 20 átadod az 1170. tárgyat a 3808. kalandozónak (20 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 20 fűszerkeveréket Tűz részére. [5 pontot használtál fel, van még 86.]

szk 156 keresed a 156. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy tüskés harci gromakot. [0 pontot használtál fel, van még 86.]

p 99 használod a 99. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Kisütöd a tudatkutatás pszi képességet. A környék pszionikus éterében lebegő tudat-lángok létezését próbálod észlelni. Sikerrel: [a koordináták hozzád képest értendők] (2,-2) újszülött3670, mutáns nő; (0,-1) Bolyhosnyusszantás, Fairlight-hívő alakváltó nő; (-1,-1) Alig Jimmy, Dornodon-hívő árnymanó férfi, az Ördögi Kör KT (9111) tagja; [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 76.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Mentális energia gyűlik benned. Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi fejlesztés pszi képességet. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 66.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
15 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 20 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 66.]

* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 66.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 36 fejleszted a 3. tulajdonságodat 36 pontért
Bukfencezel, cigánykereket hánysz, egyensúlyozol, hogy az ügyességedet fejleszd. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 20 TVP-t kell elköltened.] [36 pontot használtál fel, van még 30.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-9 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 10, 21, 14.
Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása. Elmúlt a pszi-ernyő hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 231 pontot. A következő körben tehát 261 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


CSONTVÁZ (48. SZÖRNY)
Gonosz papok és nekromanták sötét mágia segítségével képesek a holtakat animálni, szolgálatukra kényszeríteni. A több száz éve halott harcosokból persze csak csontjaik maradnak meg. Egy ilyen animált csontváz meglepően hatékony harcos: fegyverét aránylag fürgén forgatja, és a vékony, kevés felületet tartalmazó csontos alkat ellen nem sokat érnek a vágó- és szúrófegyverek. Ezért, valamint némiképp esztétikusabb (értsd kevésbé büdös) voltuk miatt valamivel kedveltebb szolgák, mint a zombik.

SZÖGES PÁNCÉL (65. TÁRGY)
A bőrpáncélba sünmedve tüskéket szúrva, egy sokkal kevésbé támadható, védettebb felületet hozhatsz létre. A szöges páncél elkészítéséhez 16 darab sünmedve tüske, egy bőrpáncél, és 24 pont szükséges. Négyet ad a védettségedhez.

PATTANÓBÖDE (145. SZÖRNY)
A pattanóböde óriási, zöld hólyagra emlékeztet, felületén vékony, leginkább a xantusz-kaktuszéra emlékeztető tüskékkel. Ha a dombvidéken megpillantasz egyet, általában egy nagy kaktusznak nézed - amíg ki nem tátja pofáját, és nem leheli rád elképesztően hideg, fagyos köpetét. A pattanóböde vékony, de rugalmas hártyáját legkényelmesebben szúrófegyverrel lehet kipukkasztani.

RÉZPÁNCÉL (71. TÁRGY)
A bőrpáncélra rézdarabokat illesztve, egy sokkal ellenállóbb, keményebb védelmet kapsz. Ez egy 5-ös védettséget adó páncél. Készítéséhez egy bőrpáncélon kívül elengedhetetlenül szükséges 8 rézdarab, egy olvasztókemence és egy kőkalapács. Ahhoz, hogy egyet csinálj, a KT 71 parancsot kell kiadnod, 40 pontért.

KARAKTERLAP

Antilla, egy szőke, tüsi hajú, szürke szemű alakváltó férfi vagy. Fekete a bőröd. Sheran eljövendő papja vagy. Az Illúzió Mesterei (#9129) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 90. fordulód.

Erő: 25 (27) Szint: 17 Merészség: 5/5 Magasság: 183 cm
IQ: 25 Támadás: 16 Agresszió: 3 Testsúly: 83 kg
Ügyesség: 25 Védekezés: 30 Menekülés: 30 % Életkor: 32/32 év
Egészség: 17 (19) Életpont: 246/167 Jellem: semleges (-3) Tul. pont: 0
Szerencse: 15 (19) Varázspont: 266/37 Pénz: 439 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 14/5 Pszi pont: 106/15 EFejl: 16
Eddig összesen 593 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6538 TP-t kaptál. Jelenleg 243536 TP-d van. A következő szinthez még 16464 TP szükséges. Trófeáid: élőholt quwarg, quwarg királynő, ryuku ostromteknős. A 87. fordulódban 5345 arany került a bankszámládra. 5425 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 21/51 (+18%) ütőfegyverek: 2/8 lőfegyverek: 4/79
dobófegyverek: *19/100 (+14%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) (6 -19.); tolmokov-koktél (#351) (20 -996.); tolmokov-koktél (#351) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 7/11 (+11%) 2. nyomkövetés: 24/21 (+29%) 3. mászás: 5/31
4. csapdakészítés: 6/13 5. csapdaészlelés: 1/28 6. gyógyítás: 5/6
7. titkosírás: 1/99 8. felderítés: 3/45 (+34%) 9. szörnyidomítás: 5/11
10. teológia: 14/13 (+11%) 11. taumaturgia: 16/79 (+23%) 12. versengés: 3/15
13. zene: 1/71 14. szörnyismeret: 11/24 15. pszi: 15/54 (+44%)
16. zárnyitás: 1/13 17. vadászat: 2/34 18. bányászat: 6/108 (+18%)
19. főzés: 7/91 (+14%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 14 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
elfogod pszi elementált (#221) hurokcsapdával (#217)
mászol max. 46 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12)
szintszívó lények (#9097), trikornis (#104), tetemember (#123)
Barátságosság (aktív: 6, max: 12)
vízionár (#66), pszi elementál (#221), nektoraf (#355), kardfogú fülemüle (#146), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP)
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +4 vp 6 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) mentális pajzs (#72)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
lángcsóva (#31), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
pszi-acéltorony (#98)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 1, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
gyilkos sallank (#85) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy könnyű feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van.
2.) Hozd el és helyezd oltáromra a Szent Kulacsok egyikét!
3.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bumeráng (#249) 20 fűszerkeverék (#1170) 1 gyógykenőcs (#313)
2 gyöngymangó (#135) 1 rókafarok (#124) 6 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
7 arany (#50) 2 álompor (#396) 1 bakkura csizma (#96)
1 bőrsisak (#57) 1 bronzsisak (#88) 13 kaja (#2)
5 kaktusztüske (#114) 1 liumbe hajtás (#655) 4 mérg. ubuk tüske (#137)
1 pirkit (#153) 2 rézsisak (#72) 1 smirglilevél (#29)
1 szöges páncél (#65) 2 szvó-ektoplazma (#151) 3 ugh méreg (#166)
1 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(135,16) ősi csatamező (#263), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), szintszívó (#96), sírlidérc (#172), csontváz (#48), élőholt mágus (#175)
(136,17) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), arató csattanatok (#144)
(137,14) Alig Jimmy (3958. kalandozó)
(137,15) ragyás burástyák (#111), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), nektoraf (#355)
(137,16) pattanóbödék (#145), hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), olvasztókemence (#86), 22. jellempróba, vaskohó (#155), érclelőhely
(138,13) ősi csatamező (#263), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), szintszívó (#96), sírlidérc (#172), csontváz (#48), élőholt mágus (#175)
(138,15) nekrofun (#173), művészi porolit (#720)
(139,15) törpemammutok (#115), márványtorony (#175), Dornodon oltár

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2006.03.14. Számládról 30 zsetont levontunk a Krónika külön postázása miatt.
˙

TÚLÉLŐK FÖLDJE REFERENCIA


Antilla 90. fordulója

Szörnyek

vadász tatu (#10) lila brekk (#11) szárnyas gömböc (#12) gonyolék (#13) rambó bogár (#14)
démontetű (#15) homokvarány (#16) bolhakutya (#17) ormánygőte (#18) kavadu (#19)
mérges pók (#20) goblin (#21) drótszőrű pincsi (#22) gazda (#24) grákó denevér (#25)
királygyík (#26) óriás sáska (#27) sakál (#28) gyilkos mókus (#29) surranó kígyó (#30)
woor-antilop (#31) gnóm boltos (#32) sünmedve (#33) kőszáli disznó (#34) acélkolosszus (#35)
manó (#36) sötét motyogó (#37) gorombilla (#38) lebegő gomba (#39) hamupók (#40)
görgőte (#41) óriás patkány (#42) tigroszlán (#43) Baar-ork (#44) Duer-ork (#45)
Tugt-ork (#46) csontváz (#48) zombi (#49) technokolin (#50) gyíkember (#51)
bakkura (#52) százfogú (#53) bo-skorpió (#54) félelem-járó (#56) gátvakond (#57)
rájanyék (#58) pókvadász (#59) drasmólyom (#60) kőevő (#62) vízionár (#66)
húsevő magszim (#67) evaporőr (#69) vadtroll (#70) fabontó szójer (#71) garokk (#73)
tintacsiga (#74) mirg (#75) gitonga (#76) zoloboo (#77) színes dözmöng (#78)
tazunkaróka (#81) spagulár (#82) kaszabolósáska (#83) bíborgörény (#84) gyilkos sallank (#85)
topránypolip (#86) árnyékrája (#87) kaffogó hebrencs (#88) sörényes ubuk (#89) alpesi tehén (#91)
púpos burástya (#92) bundás csirmáz (#93) légirozmár (#94) mérges nyukmár (#95) szintszívó (#96)
mosolygó rettenet (#97) téfea magoflux (#98) piromenyét (#99) szőrös pók (#100) sullár (#101)
uzbány (#102) mélységi grittang (#103) trikornis (#104) griffőniksz (#106) vadász varkaudar (#108)
kőkorszaki szaki (#109) nyuhaj karbin (#110) ragyás burástya (#111) sóhajtó dorony (#112) süvítő rája (#113)
vérszomjas csüldő (#114) törpemammut (#115) gyilkos tetű (#116) mutáns pók (#117) trappoló dinymák (#118)
emberevő (#119) xirnox (#122) tetemember (#123) manifesztátor (#124) büntető praglonc (#125)
varkaudar mágus (#128) útonálló (#130) orgyilkos (#131) sötét gnóm (#132) karmos tankány (#137)
agglomerátor (#138) proteinfecske (#139) acéldarázs (#140) szőrlajhár (#141) arató csattanat (#144)
pattanóböde (#145) kardfogú fülemüle (#146) epokitféreg (#147) vérfürdető magszim (#148) fémbontó szójer (#150)
dehidrátor (#151) quwarg királynő (#153) autentikus vámpír (#154) nukleáris cickány (#155) tüskés harci gromak (#156)
purifikátor (#157) nómenklatúra (#158) tyrannoszaurusz rex (#160) velociraptor (#161) hadroszaurusz (#162)
kétfejű troll (#163) jégtroll (#164) bávatag golombár (#165) borzalmas varkaudar (#166) orgoró (#170)
sírlidérc (#172) vark. nekromanta (#173) élőholt mágus (#175) csontváz lord (#177) Zinthurg (#180)
gnóm szolgáló (#181) karmazsin huhogó (#185) szeppent rákfatty (#186) szutykos remák (#191) mélység fattya (#199)
quwarg harcos (#201) élőholt quwarg (#202) élőholt sullár (#216) massza (#217) tormikus egér (#218)
pszi elementál (#221) alanori csatamén (#233) áeratikus hasnyák (#243) Rughar familiárisa (#245) nagyobb vércápa (#246)
pordémon (#253) Notermanthi (#257) triklem drakolder (#275) manaelementál (#290) óriáspók (#303)
talriai behemót (#312) ork sámán (#345) szürke rinocérosz (#346) khór darázs (#348) liumbe (#349)
északi aurach (#350) halálmadár (#351) láplidérc (#352) tesh alligátor (#353) erszényes elkarog (#354)
nektoraf (#355) vörös rakolits (#356) bíbor szulfagor (#358) ryuku gárdista (#360) ryuku légiós (#361)
ryuku ostromteknős (#362) partravetett medúza (#363) fekete amőba (#364) dombi yeti (#366) kérődző etra (#368)
rőtmanó berzerker (#369) vortexmágus (#418) halálhozó (#419) korinthai amőba (#420) jegesmedve (#637)
csontlepke (#746) csodabogár (#755) alattomos manó (#756) lajhárlord (#757) bandita (#758)
burástya királynő (#759) ryuku futárbérenc (#765) ekharion bébi (#768) köpködő bruhatag (#773) mocsári ácsorgó (#774)
hattyúkirály (#776) ork bérgyilász (#781) Ayagira Tanaka (#965) Quirov (#975) Földrengető (#7011)

Tárgyak

deus ex machina (#1) kaja (#2) vizestömlő (#3) bot (#4) bunkó (#5)
kőkés (#6) kőhegyű lándzsa (#7) szöges bunkó (#8) bunkósbot (#9) dárda (#10)
csontkés (#11) csontszurony (#12) kőkalapács (#13) sünmedve tüske (#14) vadász tatu bőr (#15)
bordacsont (#16) szögletes kő (#17) parittya (#18) kerek kő (#19) fúvócső (#20)
ormánygőte csont (#21) tüske (#22) mérgezett tüske (#23) kavadu lebeny (#24) kavadu iszák (#25)
gyenge méreg (#26) víz (#27) ököl (#28) smirglilevél (#29) varányszem (#30)
smirglibokor (#31) szeksztáns (#32) lapockacsont (#33) ásó (#34) tűzbokor (#35)
fáklya (#36) drótszőr (#37) gumifa (#38) zárnyitó készlet (#39) kis vaskulcs (#40)
grákóbőr (#41) távcső (#42) tükör (#43) királygyík bőr (#44) kis bőrpajzs (#45)
krómkaktusz (#46) surranó kígyó bőr (#47) antilopbőr (#48) kígyóbőr kesztyű (#49) arany (#50)
mákrózsa bokor (#55) mákrózsa virág (#56) bőrsisak (#57) ködmangó cserje (#58) ködmangó (#59)
ködkapu (#60) csontszablya (#64) szöges páncél (#65) kék orchideacserje (#67) kék orchidea (#68)
szárnyas hernyó (#69) rézdarab (#70) rézpáncél (#71) rézsisak (#72) csontkulcs (#74)
rézkulcs (#75) rát-fa (#77) mászókarom (#78) korongfa (#79) lapkorong (#80)
zöld üveg (#82) díszes rézpajzs (#84) óndarab (#85) olvasztókemence (#86) bronzhegyű lándzsa (#87)
bronzsisak (#88) manilla-fa (#91) kötél (#92) mély kút (#93) bakkura bőr (#95)
bakkura csizma (#96) $magszim bél (#103) evaporőr háj (#105) $fabontó (#106) rövid íj (#107)
nyílvessző (#108) madártoll (#112) xantusz-kaktusz (#113) kaktusztüske (#114) móricserje (#115)
móri gyümölcs (#116) ezüst nyaklánc (#117) púderszikla (#118) púderkő (#119) tábla (#120)
dözmöng szív (#122) rókafarok (#124) mandibulapenge (#125) bronzpenge (#126) mandibulakasza (#127)
$sallank karom (#128) hebrencs állkapocs (#130) ubuk tüske (#131) hóhérbimbó (#132) csuklyavirág (#133)
gyöngymangó bokor (#134) gyöngymangó (#135) rúnakő (#136) mérg. ubuk tüske (#137) ubuk dobónyíl (#138)
koponya szimbólum (#139) denevér szimbólum (#140) szem szimbólum (#142) virág szimbólum (#143) villám szimbólum (#145)
oltár (#146) hebrencs csapda (#147) mocsári penke (#148) grok-képződmény (#149) szent jogar (#150)
szvó-ektoplazma (#151) vasérc (#152) pirkit (#153) mély szakadék (#154) vaskohó (#155)
világítótorony (#156) nyu-shuriken (#157) ezüst karkötő (#158) vassisak (#160) nagy vaspajzs (#161)
mászókampó (#165) $ugh méreg (#166) sullár hólyag (#168) uzbány csőr (#169) spiritusz (#170)
rövid kard (#171) téfea-agy (#172) nekrofun (#173) harci kalapács (#174) márványtorony (#175)
vashegyű nyíl (#176) szopógödör (#177) mínosz-kúp (#178) grifftojás (#179) ezüst gyűrű (#180)
vashegyű lándzsa (#182) nagy bronzkulcs (#185) mérgezett vasnyíl (#187) mérg. ubuk dobónyíl (#188) mérg. vas dobónyíl (#190)
aranylánc (#191) aranygyűrű (#193) obszidián függő (#195) $trikornis szarv (#198) karbin plazma (#199)
gyíkfű csomó (#200) gyíkfű (#201) amniosz-fa (#202) amniosz (#203) kazmár (#204)
kazmár gyökér (#205) ovimon-bokor (#206) ovimon-bogyó (#207) óriás lián (#208) szuperkötél (#209)
xirnox szív (#213) manifeszt.nyúlvány (#214) ketrec (#216) hurokcsapda (#217) fedett verem (#219)
háló-csapda (#220) dobóháló (#221) láncing (#222) smaragd védőgyűrű (#223) varkaudar lándzsa (#224)
orgyilkos tőr (#225) obszidián karkötő (#229) lánckesztyű (#230) $acélpengőke (#231) ilkin érc (#232)
furulya (#233) dorony duda (#235) lajhár csont (#236) tankány karom (#237) lant (#238)
pular kristály (#239) tüskecsapda (#242) nagy aranykulcs (#246) fekete bőrcsizma (#247) pszi kő (#248)
bumeráng (#249) tatu ködmön (#255) templom (#256) szent kehely (#257) szopókő (#259)
isteni könnycsepp (#260) bájital (#261) friss csatamező (#262) ősi csatamező (#263) gromak bőr (#268)
purifikátor háj (#269) gromak páncél (#270) aranytű (#272) szuper dobóháló (#273) szuper hálócsapda (#274)
ametiszt medál (#275) Fekete Kehely (#283) Sheran főzete (#286) bíbor erőöv (#291) kőszem (#304)
ezüst papi karkötő (#308) arany papi karkötő (#309) galachmit (#310) borkonyó cserje (#311) borkonyó bibe (#312)
gyógykenőcs (#313) ezüsttőr (#322) ezüsthegyű nyíl (#323) ezüsthegyű lándzsa (#324) ezüstkard (#325)
ezüstdarab (#326) ezüstshuriken (#327) Thargodan esszencia (#328) csontpálca (#329) huhogó bibe (#332)
rákfatty váladék (#333) acéltű (#334) pukkanó tűcsapda (#336) piranha zsákvédő (#337) shinai gömb (#348)
tolmokov-koktél (#351) quwarg boly (#359) phua-kúp (#372) Eldaran karkötője (#373) szigony (#389)
halcsont (#390) szent tölgyfa (#393) álomvirág (#395) álompor (#396) rájabőr úszógatya (#405)
aranypikkely (#415) Vlagyimir szobra (#433) arany masszariasztó (#437) szent liget (#439) kristályfolyadék (#449)
barátság szent tüze (#484) sörsátor (#486) bolondok aranya (#506) Chara-din monolitja (#534) sötét tekercs (#535)
főnixtoll (#563) kulcskarika (#648) sámán erszény (#650) rinóbőr (#651) liumbe hajtás (#655)
liumbe bimbó (#656) aurach fog (#657) aurach bőr (#658) Tiume batyuja (#660) alligátorbőr (#661)
elkarog szőr (#665) sáska amulett (#668) rakolits por (#669) lápi hajlék (#670) nyomkereső talizmán (#671)
hibátlan gyémánt (#680) orvosságos zacskó (#682) elf tekercs (#683) rinóbőr öv (#685) ryuku karvédő (#687)
ryuku mellvért (#689) ryuku nadrág (#691) ryuku csizma (#692) sötét kámzsa (#699) tubarkő (#700)
smaragd karkötő (#707) csontamulett (#711) rőtmanó kacagány (#714) művészi porolit (#720) bunthar bőr (#733)
teremtés zsákja (#818) csodák kútja (#1096) Éjmágus tükre (#1100) Rodger kezdő üstje (#1167) tűzrakó hely (#1169)
fűszerkeverék (#1170) malom (#1204) malomkő (#1205) régészeti lelőhely (#1208) szekérkaraván (#1215)
megbűvölt utazóláda (#1218) ork csodaszer (#1228) bruhatagnyelv (#1230) fejsze (#1240) vaspánt (#1241)
vadászkés (#1264) kis mágneses bigyó (#1266) csodabazár (#1404) agyértágító (#1406) reflexélesítő (#1407)
sejtfiatalító (#1408) esélynövelő (#1409) ryuku futárcsizma (#1530) méregfog (#1553) tündöklő szobor (#1587)
Kalmárok Kémgömbje (#1589)

Receptek

főtt étel (#1) buggyantott tojás (#2) mákrózsafőzet (#14) ropogós rókafarok (#16)

Parancsok

A    tárgy     kalandozó darab        -  tárgy átadása
AA   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par. tárgy átadása
ÁL   tárgy1    tárgy2    tárgy3      20  áldozat bemutatása
AMT  kalandozó MXTU                   -  MXTU átadása
AT   kalandozó TU                     -  TU átadása
AV   forma                            ?  alakváltás
BA   élőlény   [élőlény] [élőlény]    -  barátságosság
BB   tárgy     darab                  -  berakás bankszéfbe
BE   [épület]                         5  belépés épületbe/lab.-ba
BEAJ kalandozó                        -  beajánlás Közös Tudatba
BEEN kalandozó                       20  belépés engedélyezése
BPB  [sorszám]                        -  befejező parancs berakása
BPK  sorszám                          -  befejező parancs kivétele
CIR  [beállítás]                      -  vándorcirkusz látogatása  
D    tárgy                            -  tárgy eldobása
D    tárgy     darab     hova         6  tárgy elrejtése
DD   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par.tárgy eldobása
DX   1-20                             -  D.E.M. beállítása
É    TVP                           1-40  élelemszerzés
EA   mit       darab                  -  eladás boltban
EE   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par. tárgy eladása
EF   TU                           10*TU  Tudati Energia Fejlesztés
EK   sorszám   ?         ?            ?  tudati energia kisütése
ÉP   épület    TVP                  TVP  építkezés
ERKI [kaland.]                       20  erőszakos kilép(tet)és
ESK  kaland.   [kaland.]             30  esküvő
EXT                                   -  játékhét visszadátumozási kérelem
F    tárgy                           10  kísérletezés, feltalálás
FÁS  TVP                            TVP  felt. ásás, max. TVPért
FF   1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver    -  feltételes fegyverváltás
FFK  %         [%]       [%]          -  felt. fegyverv. kockázata
FGY  életerő%  TVP    [hányszor]    TVP  feltételes gyógyítás
FKÉR [kaland.]                        -  feloszl/felfügg. kérése
FKT  tárgy     darab     [1]          ?  feltételes készítés
FKU  TVP                            TVP  feltételes kutatás
FLH  szint     fegyver                -  felt. lőfegyver használat
FOG  szörny    csapda                 ?  feltételes szörnyelfogás
FM   TVP                              -  feltételes mászás
FSE  TVP                            TVP  feltételes segítség
FU   kalandozó                      (5)  feltételes udvarlás
FV   tárgy     darab     honnan       4  felvesz elrejtett tárgyat
FTV  varázslat élőlény                -  feltételes T/V varázslat
FVH  szint                            -  felt. T/V mágia használat
GO   próbaszám                       10  jellempróba-gonoszság
GY   TVP                           1-40  gyógyítás
GYJ  [tárgy]   [megterh] [érték]      -  gyűjtés szelekció
GYK  fegyver   TVP                 1-50  gyakorlás fegyverrel
H    tárgy                            ?  használja a tárgyat
HIR  hírszám   [1. par.] [2. par.]    -  KT hír közlése
HU   [tárgy]   [tárgy]   [tárgy]      -  hulladékgyűjtés
ID   szörny    TVP                  TVP  elfogott szörny idomítása
IM                                   30  imádkozás oltárnál
IN   kalandozó élőlény   tárgy        -  információ átadás
JLK  kód                              5  jelszó kimondása
K,FK faj       lépésszám irány       10  követi a megadott fajt
KB   tárgy     darab                  -  kivét bankszéfből
KIEN kalandozó                        -  K.T.-ból kilépés enged.
KF   tárgy     [1-2]	   	      -  felvesz/felölt/kézbevesz
KF   tárgy     3		      -  őriz a tolvajok ellen
KF   lőfegyver [lövedék]              -  bekészíti a lőfegyvert
KNO  képesség  [hányszor]             -  képesség növelése
KÖKI                                  -  Közös Tudatból kilépés
KÖTB K.Tudat                          -  Közös Tudatba belépés
KÖTL létszám   vezető                 -  Közös Tudat létrehozása
KPB  [sorszám]                        -  kezdeti parancs berakása
KPCS [1-3]                         0/20  kapcsoló állítása
KPK  sorszám                          -  kezdeti parancs kivétele
KT   tárgy     [darab]                ?  készít/begyűjt
KUT  TVP                           1-50  átkutatja a terepet
L,FL kalandozó [tárgy]                5  lopás kalandozótól
LE   tárgy                            -  letesz/elrak
LM   pont      [pont]     [pont]   5+OV  labirintusban való mozgás
LOT  1.tipp    2.tipp     3.tipp      -  lottózás (10 arany)
M    irány     [irány]    [irány]    10  adott irányba mozgás
OV   0-5                              -  óvatosság labirintusban
P    pszi      [param1]  [param2]  5(?)  pszi képesség használata
PBE  pénz                             -  pénz berakása bankba
PKI  pénz                             -  pénz kivétele bankból
SE   próbaszám                        ?  jellempróba-segítség
SZE  szörny                           -  fogoly szörny elengedése
SZK  szörny                          10  szörnykeresés
SZM  szörny                           -  elfogott szörny leölése
T,FT élőlény   [élőlény] [élőlény]    -  élőlény megtámadása
TF   tulajd.   TVP                  TVP  tulajdonság fejlesztése
TIM  TVP                            TVP  titkosírás megfejtése
TNO  tulajdonság [hányszor]           -  tulajdonság növelése
TPF  TVP                              -  spórolt TVP felszabadítás
TPS  TVP                              -  TVP letiltása, spórolása
TV   varázslat [varázsl] [varázsl]    -  varázslat T/V listába
V    varázslat [param1]  [param2]  5(?)  varázslás
VE   mit       darab                  -  vásárlás boltban
VI   merészség agresszió menekülés%   -  viselkedés
VIK  merészség                        -  merészség kalandozókra
VPF  VP                               -  spórolt VP felszabadítás
VPS  VP                               -  VP letiltása, spórolása
VTN  varázslat                       35  var. tanulása mestertől
ZIP  mit        TVP                 TVP  rombolás nemes céllal

Üzenet küldése a karakternek