89. forduló, 91. forduló, Kate Lotte összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2014. ápr. 14. 15h:04'
EZ A 428. JÁTÉKHETED, 90. FORDULÓD
429. játékheted kezdete: ápr. 17.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1309
SZÁMLA : XXXX

KATE LOTTE KALANDJAI


11 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [92,64] koordinátán.
Az egyik nap megpillantasz egy hosszú, vörös hajú alakváltó férfit. Egyenesen feléd repül! Kék egyenruhát visel, rajta zöld, korona alakú, Yaurr feliratú emblémával. Megszólít téged.
- Bölcs Borax királyunk - látván, hogy a pórnép milyen szórakoztatónak találja az efféle barbár vérontást - úgy határozott, hogy a félévente megrendezésre kerülő Olimpiai Játékok között is, nagyjából kéthavonta lehetőséget biztosít a kalandozóknak, hogy önmaguk és a népes nézősereg mulattatására összemérjék erejüket. A kincstár által az olimpiai játékokra elkülönített keret nem teszi lehetővé, hogy ezeket a rendezvényeket is díjazzuk, de Őfelsége bízik benne, hogy az esemény így is számos kalandozót fog vonzani. A jelentkezés a szokásos módon zajlik. Köszönettel elfogadod a meghívást. (ld. enc.) A miniolimpián nincs lehetőséged a játékos versenyeken indulni. A miniolimpiát csak e-mailben kaphatod meg. A H 1 <tárgy> <3. paraméter> parancsnál 3. paraméternek 10-et írj, ha base64, 20-at, ha uuencode-val kódolva kéred. [A VIII. Mini Olimpiára való jelentkezés határideje 2014. április 15. kedd. Nem árt azonban, ha a jelentkezést MÁR JÓVAL A HATÁRIDŐ ELŐTT megteszed, mert esetleg lemaradsz az eseményről! FIGYELEM: Ezen a miniolimpián annyi TP jár az indulóknak, mint a normál olimpián, vagyis az aktuális szinthez szükséges TP 20 %-a. Ezenkívül egy normál fordulónyi TU regenerációt kap minden karakter. Ráadásul mostantól a miniolimpián elért helyezéseket elfogadják az istenek az isteni küldetés leimádkozásakor. (Az első három miniolimpia helyzéseit továbbra sem fogadják el.) A miniolimpián nincsenek díjak (vigszadíj sem), nincsenek játékos versenyek, és nem kerül be az eredmény a hőstettek rovatba.]
Miután elbúcsúztál a hírvivőtől, rögtön tervezgetni kezded a részleteket.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+16 tvp ). Két fordulód között meglátogatott a húsvéti nyuszi! Örömmel teszed el a két hímes tojást (+2 kaja). Hohó, van itt egy csomag is! Gyorsan kibontod. Egy pular kristály van benne! És egy cédula: sok szeretettel a <<itt egy furcsa, golyó alakú, egyszemű lény rajza látható, a feje tetején sok pici csápos szemmel>> munkatársaitól! Furcsállva csóválod a fejedet, de azért örülsz az ajándéknak. (ld. enc.) Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra. Az aranytermő erszény 48 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 ubuk tüskét.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+161 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+64 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+17 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-1 pszi pont.) A lottó 1071. hetének nyerőszámai: 8, 19, 12. 1 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 12 arany nyereményt kapsz.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: leveszed/lerakod a 254. tárgyat
Lehúzod az ujjadról a regeneráló gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 268.]

* 2. KP: kézbeveszed/felveszed a 223. tárgyat az 1171. tárggyal
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 268.]
Az ujjadra húzod a vark. pecsétgyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 268.]

* 3. KP: használod a 64. pszi képességet
Koncentrálsz. Megtelsz energiával. Kisütöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 263.]

p 65 2 használod a 65. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Megtelsz pszi energiával! Kisütöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 gonoszság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 253.]

v 1 5 elmormolod az 1. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmondtad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 248.]

fl 5 148 lopsz az 5. fajúaktól a 148. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 248.]

d 56 21 eldobod az 56. tárgyat (21 darabot)
Elhajítasz 21 mákrózsa virágot. [0 pontot használtál fel, van még 248.]

kf 2168 kézbeveszed/felveszed a 2168. tárgyat
A ruhádra illeszted a varkaudar ékkövet. [0 pontot használtál fel, van még 248.]

fkt 201 1 1 felt. készítesz a 201. tárgyat (1 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 248.]

kf 249 kézbeveszed/felveszed a 249. tárgyat
Elrakod a vas dobónyilat, majd előkészíted a bumerángot. [0 pontot használtál fel, van még 248.]

h 1 50 10 használod az 1. tárgyat
Háromszor megforgatod a deus ex machinát, majd azt mondod: "Alanor". Egy vibráló, zöld kapu nyílik meg előtted! Átlépsz rajta. [Az Olimpián történt események leírását egy külön fordulóban kapod meg, amelyet az Olimpia szimulálása után postázunk.] ...Hosszú idő elteltével érkezel vissza. [0 pontot használtál fel, van még 248.]

m 1 1 8 mozogsz északkeletre, északkeletre, északra
[93,63] A sík vidék mocsarassá válik. Ez a Süllyesztő mocsár. Kicsi, de halálos. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy mocsárivérc. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 35 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a mocsárivérc puha testét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával megvágod a mocsárivérc förtelmes fejét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Harci kalapáccsal megütöd a mocsárivérc jobb oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A mocsárivérc csápjai nem ismernek kegyelmet: már véres pép a jobb vállad. (4 támadástól 101 életpontot vesztesz.) Csápjaival a mocsárivérc lecsap a bal karodra. (2 támadástól 53 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 mocsárivércszem. 1948 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 154, gyógyulás: 7, összesen: -147 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy mocsári penkét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Úgy gondolod, hogy a közeledő szintszívó nem jelenthet komoly veszélyt. {támadása: 8.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan a másikra rohansz. Mandibulakaszával alaposan megvágod a szintszívó jobb oldalát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a szintszívó ködös testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Karmaival a szintszívó megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a szintszívó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 324 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}

Királyi csapatokba botlasz. Két katona indul meg feléd. Első ellenfeled egy udvari mágus.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 16 életpontot vesztettél. Marokra fogva a Mallon botját a másikra támadsz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az udvari mágus bal oldalát. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 67 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megcsapod az udvari mágus testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Az udvari mágus egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 3 életpontot vesztettél. Az udvari mágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 482 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 192, sebződés: 22, gyógyulás: 17, összesen: -5 ÉP}

Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy palotaőr.

Marokra fogva a Mallon botját ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a palotaőr jobb oldalát. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 84 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megcsapod a palotaőr jobb lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Jobbra-balra szökkenve osztja a palotaőr nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A palotaőr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 457 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 8, gyógyulás: 16, összesen: +8 ÉP}

Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy varázskő.

(Továbbmész...) [94,62] Még mindig a süppedős, szúnyogokkal teli mocsárban vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gyíkfű csomót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy mocsári penkét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy félelem-járó közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mandibulakaszával egy irtózatos ütéssel felvágod a félelem-járó fejét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a félelem-járó fekete bőrét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A félelem-járó feléd harap, de sikertelenül. A félelem-járó elhibázza az ütést csápjával. A félelem-járó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 121 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver). Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}

Királyi csapatok portyáznak errfelé, te is összeakadsz néhány ellenféllel. Elsőnek egy zsoldoskatona száll szembe veled.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 29 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a zsoldoskatona nyakát. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a zsoldoskatona páncélozott testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Harci kalapáccsal eltalálod a zsoldoskatona jobb lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Előrehajolva csap a zsoldoskatona, de Te könnyedén hárítasz, csak egy apró karcolást kapsz. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A zsoldoskatona még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 976 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 6, gyógyulás: 10, összesen: +4 ÉP}

Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy harcos.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 15 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a harcos jobb vállát. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját a másikra rohansz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a harcos testét. (4 támadással 131 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 72 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal eltalálod a harcos jobb vállát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a harcos nehezen védhető csapásait. (3 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1488 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 295, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 vas dobónyíl.

(Továbbmész...) [94,61] Tovább gyalogolsz a lápvidéken. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gyíkfű csomót. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Csak egy gyíkember. Megvető mosollyal várod a találkozást. (ld. enc.) Itt csata lesz.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával alaposan megvágod a gyíkember nyálkás karját. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a gyíkember jobb lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Karmaival a gyíkember megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A gyíkember összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 23 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Királyi csapatokba botlasz. Két katona indul meg feléd. Ellenfeled ezúttal egy trikornis.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 14 életpontot sebeztél. Távolról tisztítótűz varázslatot lő rád a másik. 12 életpontot vesztettél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a trikornis testét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a trikornis fehér hátát. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a trikornis testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (3 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A trikornis megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 trikornis szarvat. 968 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz egy inváziós trófeát. Második ellenfeled egy öreg varázsló.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy lángcsóva varázslatot, majd rád küldi. 13 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod az öreg varázsló testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod az öreg varázsló bal vállát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Az öreg varázsló feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 255 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy szvó-ektoplazma. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [27 pontot használtál fel, van még 221.]

kf 189 kézbeveszed/felveszed a 189. tárgyat
Elrakod a bumerángot, majd előkészíted a vas dobónyilat. [0 pontot használtál fel, van még 221.]

m 8 8 7 mozogsz északra, északra, északnyugatra
[94,60] Alacsonyabb hegyek közé értél.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy olvasztókemencét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. Észreveszel egy oltárt. Sheran hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Királyi csapatok járőröznek errefelé. Első ellenfeled egy palotaőr.

Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre rohansz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a palotaőr testét. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a palotaőr jobb lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A palotaőr megvágja a bal lábadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A palotaőr összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 473 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

A következő ellenfél egy elit palotaőr.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 30 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az elit palotaőr testét. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod az elit palotaőr testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod az elit palotaőr bal karját. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, az elit palotaőr sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (3 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Az elit palotaőr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1216 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}

Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 rókafarok.

(Továbbmész...) [94,59] Itt, újra a sík terepen, megszaporodnak a fák. Ritka erdőben vagy. Látsz egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.

Királyi csapatokba botlasz. Két katona indul meg feléd. Első ellenfeled egy zsoldoskatona.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 15 életpontot sebeztél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a zsoldoskatona testét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Meglengetve a Mallon botját a másikra támadsz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zsoldoskatona bal lábát. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 88 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megütöd a zsoldoskatona testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Nem sikerült tökéletesen félreszökkenned: a zsoldoskatona vágásával megsebezte a jobb oldaladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1013 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 278, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy zsoldoskatona.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 27 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a zsoldoskatona bal lábát. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Mallon botját ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a zsoldoskatona nyakát. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 88 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megcsapod a zsoldoskatona fejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A zsoldoskatona fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1013 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 294, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 ugh méreg. Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [93,58] Fák, mindenütt csak fák. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Ráismersz a lényre. Egy manaelementál. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {védettsége: 0 szúró, 0 vágó, 0 ütő ellen.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mallon botjával néhányszor súrolod a manaelementál testét. (4 támadással 132 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 63 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal néhány helyen meghorzsolod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+4 vp). Mallon botjával gyengén megütögeted a manaelementál testét. (4 támadással 144 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor épp csak megérinted a manaelementál testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+6 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 419, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Sheran rúnaköve. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Authoricus lábát masszírozza. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Királyi csapatok járőröznek errefelé. Egy elit palotaőr áll veled szemben.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az elit palotaőr testét. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját a másikra rontasz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered az elit palotaőr testét. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod az elit palotaőr jobb karját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az elit palotaőr megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (3 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az elit palotaőr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1216 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}

Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy öreg varázsló. {max. életpontja: 55-58.}

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. 15 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az öreg varázsló fejét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod az öreg varázsló nyakát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az öreg varázsló lendületes ütése célt téveszt. Az öreg varázsló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 255 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy trikornis szarv. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [27 pontot használtál fel, van még 194.]

m 8 8 6 mozogsz északra, északra, nyugatra
[93,57] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Északra fekszik egy helytartói város. " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy amniosz-fát. Észreveszel egy oltárt. Sheran hívői építették. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Közlöd a fickóval: nem áll módodban segíteni neki. A kis gnóm nagyon megszeppen, és könyörögni kezd, hogy legalább vigyázz a gépezetére, amíg ő elmegy keríteni valami megfelelő alkatrészt. Bár az első pillanatban nem akarsz ráállni a dologra, de mégis megígéred neki. Amint a naiv gnóm eltávolodik, nekiállsz valami használhatót kiszerelni a masinájából. Semmi hasznos, csak egy vacak rézdarab, ami első pillantásra jónak tűnik. A többit bosszúból szétvered. Unott képpel indulsz tovább. (+2 gonoszság.) Szereztél egy rézdarabot.
Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy bávatag golombár előtt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.

Királyi csapatok járőröznek errefelé. Első ellenfeled egy harcos.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a harcos testét. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a harcos bal vállát. (4 támadással 138 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 67 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal eltalálod a harcos testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a harcos újra meg újra lecsap. (3 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1543 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 288, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}

Második ellenfeled egy harcos. {egyik sebzési módja: 3x 2d8+13.}

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a harcos jobb lábát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját a másikra ugrasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a harcos testét. (4 támadással 140 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a harcos bal oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a harcos minden csapását hárítanod. (3 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a harcos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1543 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 199, sebződés: 42, gyógyulás: 0, összesen: -42 ÉP}

Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy varázskő.
(Feltételes gyógyítás:) Hirtelen elkezdesz körbeforogni. Pár perc múlva, amikor már kellőképpen elszédültél ahhoz, hogy elhidd magadról, hogy képes vagy átstrukturálni sejtállományodat, hozzálátsz a művelethez. Amikor magadhoz térsz, csodálkozva veszed észre, hogy sebeid nagy része begyógyult. (+15 életerő.) Észreveszel valamit a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [93,56] Síkság, továbbra is csak síkság. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy uzbány. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az uzbány jobb szárnyát. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod az uzbány pikkelyes nyakát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Csőrével az uzbány nem tudott megsebezni. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 359 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy xantusz-kaktuszt. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Ne várja senki tőled, hogy az agyoncsapáson kívül máskor foglalkozz egy ilyen undorító jószággal. "A tudománynak fejlődnie kell!" - mondod, miközben a kis gnómot fejjel előre belenyomod a görénylyukba. Sikít a szerencsétlen, dehát ő akart megismerkedni vele. Te fülig érő szájjal indulsz tovább és csak arra gondolsz, hol lehetne kezet mosni. (+2 gonoszság.)
Felfedeztél egy oltárt. Tharr híveié. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Úgy gondolod, hogy a közeledő karmos tankány nem jelenthet komoly veszélyt. {támadása: 16.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a karmos tankány testét. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a karmos tankány rovarfejét. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 77 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal csak érinted a karmos tankány rovarfejét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A karmos tankány szarvai eltalálják a bal térdedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Karmait felemelve, a karmos tankány meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a karmos tankány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tankány karmot. 786 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy dobófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Királyi csapatok portyáznak errfelé, te is összeakadsz néhány ellenféllel. Első ellenfeled egy trikornis.

Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. 26 életpontot vesztettél. Hirtelen felülkerekedik benned az életösztön. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy trikornis.

Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tisztítótűz. 17 életpontot vesztettél. Ráébredsz, hogy ez a csata öngyilkosság lenne. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Már a nagyapád is tudta, hogy ha egy pontosan két napja döglött vadászgörény balszemét képes vagy egy félórán át szopogatni, az többet ér, mint a falu gyógymágusa. Az egész csak gyomor kérdése. Szerencsédre éppen meglátsz egy megfelelőnek látszó dögöt, és a gyomrod is rendben van. (+13 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás).
(Feltételes gyógyítás:) Mint minden tapasztalt természetgyógyász, te is azonnal felismered a talajból feltörő pozitív bioenergia sugarakat. A forrás fölé állsz, és sebesült testrészeidre fókuszálod a gyógyenergiát. A hatás azonnal jelentkezik. (+15 életerő.) Alaposan körülnézel a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).
(Feltételes lopás:) Megkeresed a troll férfi táborhelyét. Megvárod a megfelelő pillanatot. A pihenő figura holmijához közelítesz. A fenébe, a tábort csapda védi! Ordítasz, mert egyenesen belegyalogoltál. Vesztettél 10 életpontot. Elszaladsz, mielőtt még péppé vernének.
Találkozol egy kontyos ősz hajú, szürke szemű kobudera férfival. Sheran kisebb papja. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy féregíz nyakpántot, egy grifftoll kesztyűt, egy hatalom fülbevalóját, egy Jerome köpenyét, egy kígyóbőr övet, egy kreiton fókuszt, egy Métely páncélját, egy nekrofun medált, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.tűzopálját, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy harci mágus trófea, egy harcos trófea és egy rücskös gigaféreg trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Otthonát védelmező Jáde-sárkány. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Holmiját egy hegyi szamár cipeli. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges jellemű a hitvány!
Barátságosnak néz ki, de Te nem vagy túl barátkozós kedvedben. 2 tanítvány kíséri, lesi minden mozdulatát. Mikor elhaladsz mellettük, egy tanítvány megszólít: Nézd csak meg a Mestert! Energikus mozgása látványnak sem utolsó! Az ifjoncok elköszönnek tőled, és te magadra maradsz a gondolataiddal. Otthagyod a másik kalandozót.

(Továbbmész...) [92,56] Síkság, továbbra is csak síkság. Felfedeztél egy oltárt. Sheran hívői építették. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.

Királyi csapatokba botlasz. Két katona indul meg feléd. Az első ellenfél egy bérmágus.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámsújtás. 16 életpontot vesztettél. Hideg veríték folyik végig a hátadon - ez a támadás egy öngyilkos vállalkozás volt! Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy palotaőr.

Elszántan ellenfeledre rontasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a palotaőr bal lábát. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 82 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megcsapod a palotaőr testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Előrehajolva csap a palotaőr, de Te könnyedén hárítasz, csak egy apró karcolást kapsz. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A palotaőr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 473 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Amikor észreveszed a miksziszi fakopácsot a fa tetején, már tudod, hogy nyert ügyed van. Két perc múlva a kis állat a tenyeredben ül, és te a nagyapádtól tanult módszerrel elkezded gyógyítani magad a fakopács mentális energiasugarainak segítségével. Mikor a kissé elpilledt madár ismét a fa tetején csücsül, te már sokkal jobban érzed magad. (+13 életerő.) Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [122 pontot használtál fel, van még 72.]

m 6 mozogsz nyugatra
[91,56] Továbbra is síkságon vagy. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr hívői építették. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Királyi csapatok járőröznek errefelé. Első ellenfeled egy trikornis. {max. életpontja: 103-112.}

Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 19 életpontot vesztettél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a trikornis testét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a trikornis testét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a trikornis farkát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A trikornis megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A trikornis összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 trikornis szarvat. 1004 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy udvari mágus volt. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.
(Feltételes gyógyítás:) Hozzád hasonló mázlista is kevés van a világon! Pont akkor bukkansz egy gyógygáz-pöffenetre, amikor a legnagyobb szükséged van rá. Fölé hajolsz, mélyet lélegzel. Hagyod, hogy a tüdődet teljesen kitöltse a gyógyerejű légtömeg. Amikor kifújod, sokkal jobban érzed magad. (+14 életerő.) Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek. Találkozol egy kékesen átlátszó, jeges tekintetű felismerhetetlen fajú ismeretlen nemű egyénnel. Nem látod, mi van rajtad, és azt se mi van a kezébe. A fenébe, a hidegtől már megint bederesedett a szemüveged? Mégse! Akkor viszont nem érted a dolgot. A hóba nem mesze az van beleírva: Ő volt Cseresznyevirág. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: ocsmány fehér a nyomorult jónak.
Csak néhány pillantásra méltatjátok egymást. Elfordulsz, és tovább totyogsz.
[24 pontot használtál fel, van még 48.]

* 1. BP: kézbeveszed/felveszed a 254. tárgyat
Lehúzod az ujjadról a vark. pecsétgyűrűt, majd az ujjadra húzod a regeneráló gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 48.]

* 2. BP: használod a 2107. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 43.]

* 3. BP: alakváltás 13
Oké, álcázod magad a táborozás alatt. [3 pontot használtál fel, van még 40.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Itt az ideje egy kis izomfejlesztésnek - fekvőtámaszokat kezdesz nyomni. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 4 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 30.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 19, 15, 7.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját habzsol be a hegyi szamár. A legtökéletesebb rejtőzködést alkalmazod: cserjévé alakulva olvadsz bele tökéletesen a környezetedbe. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 231 pontot. A következő körben tehát 261 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN
Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián.
Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül.
Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata.
Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik.
Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége.
FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni.

PULAR KRISTÁLY (239. TÁRGY)
Ez az érdekes, óriási hópehelyre emlékeztető kristály áttetszően fehér. Tapintásra nagyon kemény, bár egy kőkalapáccsal és hosszas munkával porrá tudnád zúzni. De ennek ugyan mi értelme lenne? A pular kristály inkább így szép, egyben. Csak ne lenne ilyen nehéz...

GYÍKEMBER (51. SZÖRNY)
Ezek a sunyi, pikkelyes testű félig gyík teremtmények mocsarakban és földalatti tavak közelében élnek. Bár intelligens lények, azt a minimális IQ-t, ami nekik van, inkább gonoszkodásra, bajokozásra használják, mint értelmes dolgokra (pl. GO játszmák lefolytatása). Valamivel magasabbak, mint egy törpe, de jóval gyengébbek. Igaz, ami terén hiányt szenvednek erőben, azt ügyességben pótolják.

KARAKTERLAP

Kate Lotte, egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű alakváltó nő vagy. Bőröd bronzként csillog. Dornodon hittérítője vagy. Ez a 90. fordulód.

Erő: 21 (31) Szint: 19 Merészség: 10/5 Magasság: 163 cm
IQ: 27 (38) Támadás: 33 Agresszió: 5 Testsúly: 64 kg
Ügyesség: 20 (29) Védekezés: 37 Menekülés: 30 % Életkor: 39/40 év
Egészség: 15 (22) Életpont: 356/120 Jellem: gonosz (65) Tul. pont: 7
Szerencse: 23 (34) Varázspont: 521/0 Pénz: 751 arany Kép. pont: 1
Pszi pont: 51/34
Eddig összesen 677 szörnyet (22 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 17 936 TP-t kaptál. Jelenleg 379 496 TP-d van. A következő szinthez még 70 504 TP szükséges. Trófeáid: elit gárdista, Vérmes Amazon, mocsárivérc. A 79. fordulódban 1038 arany került a bankszámládra. 1152 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
vágófegyverek: 8 (+1) ütőfegyverek: 23 dobófegyverek: * 19

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (300%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) (10 -14.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (15 -); mérg. ubuk dobónyíl (#188) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0
91,56 mezőn táborozol

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5 (+1) 2. nyomkövetés: 18 (+1) 3. lopás: 5
4. mászás: 4 5. csapdakészítés: 10 6. csapdaészlelés: 1
7. gyógyítás: 10 (+1) 8. titkosírás: 1 9. felderítés: 1
10. teológia: 11 (+1) 11. taumaturgia: 19 12. szerencsejáték: 2
13. versengés: 8 14. zene: 1 15. szörnyismeret: 2
16. pszi: 6 17. vadászat: 2 18. bányászat: 2
19. csapatmunka: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
lopsz az árnymanóktól (4) mocsári penkét (#148)
gyógyítasz 30% életerő alatt 15 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 8 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 3 darabot ), gyíkfüvet (#201) (max. 1 darabot )
gonoszkodsz max. 40 TVP-ért
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) sötét halál (#45, 18 VP)
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) puha ütés (#60, 18 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
pszi-ernyő (#64)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30), oldás (#372)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 1, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
oldás (#372) >> gigaféreg lárva (#7037)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Bizonyítsd, hogy méltó a jellemed hitedhez! [oldj meg egy jellempróbát a GO paranccsal és érj el 80-as gonoszságot].
2.) Fogj el élve egy kaffogó hebrencset, és áldozd fel oltáromnál!
3.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitől mocsári penkét!

HŐSTETTEID
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 186 (limit: 420), a megölt vezérek száma: 1, a pontszámod: 22 800.
Olimpiai helyezéseid: első hely az 1. kategóriában a XXXI. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 kaja (#2) 21 mákrózsa virág (#56) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
50 arany (#50) 1 inváziós trófea (#2166) 1 mocsárivércszem (#1758)
1 pular kristály (#239) 1 rézdarab (#70) 2 rókafarok (#124)
2 szvó-ektoplazma (#151) 1 tankány karom (#237) 3 trikornis szarv (#198)
1 ubuk tüske (#131) 2 ugh méreg (#166) 1 uzbány csőr (#169)
1 varázskő (#305) 1 vas dobónyíl (#189)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

90 91 92 93 94 95
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
(91,56) Tharr oltár, szent tölgyfa (#393), trikornis (#104), egy nő
(92,56) Sheran oltár, 38. jellempróba, bérmágus (#263), palotaőr (#134)
(93,56) uzbányok (#102), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), 48. jellempróba, Tharr oltár, szent tölgyfa (#393), karmos tankány (#137), trikornis (#104), egy szemű férfi, egy szemű férfi
(93,57) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), Sheran oltár, 47. jellempróba, művészi porolit (#720), harcos (#47)
(93,58) manaelementál (#290), Sheran rúnaköve, művészi porolit (#720), elit palotaőr (#133), öreg varázsló (#23)
(93,63) mocsárivércek (#7143), nekrofun (#173), mocsári penke (#148), szintszívó (#96), udvari mágus (#142), palotaőr (#134)
(94,59) egy ismeretlen isten rúnaköve, zsoldoskatona (#262)
(94,60) olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), világítótorony (#156), Sheran oltár, palotaőr (#134), elit palotaőr (#133)
(94,61) gyíkfű csomó (#200, belőle készíthető: #201), gyíkemberek (#51), trikornis (#104), öreg varázsló (#23)
(94,62) gyíkfű csomó (#200, belőle készíthető: #201), mocsári penke (#148), félelem-járó (#56), zsoldoskatona (#262), harcos (#47)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2014.04.04 09:06 Változások a számládon! 155 zsetont átutaltak a(z) 7286. számláról!
2014.04.14 15:01 Változások a számládon! 30 zsetont átutaltak a(z) 7286. számláról!
˙

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Az élet-halál érintés és esszencia uralma harcművész képességek nem működnek vámpirizációra immúnis szörnyek és vámpírvértet viselő kalandozók ellen. Ilyen ellenfelek ellen a program ki sem választja csata közben HM képességnek. A változás 2014. április 10-én reggeltől lép érvénybe.
* - Az Elmemester (552) KT-képesség a varázslatok fejlesztése óta hibásan növelte a teljes őrület és az agy kifacsarása hatását. Javítottuk. Mostantól mindkét pszí képességnél 10-zel növeli az ellenfél támadás és védekezés csökkenését.
* - A halálkúpok gyakori kincsei közé visszakerült a kábító nyilacska.

TÚLÉLŐK FÖLDJE REFERENCIA


Kate Lotte 90. fordulója

Szörnyek

lila brekk (#11) szárnyas gömböc (#12) gonyolék (#13) rambó bogár (#14) démontetű (#15)
homokvarány (#16) bolhakutya (#17) ormánygőte (#18) kavadu (#19) drótszőrű pincsi (#22)
öreg varázsló (#23) királygyík (#26) óriás sáska (#27) sakál (#28) surranó kígyó (#30)
gnóm boltos (#32) sünmedve (#33) kőszáli disznó (#34) acélkolosszus (#35) gorombilla (#38)
lebegő gomba (#39) hamupók (#40) óriás patkány (#42) Baar-ork (#44) Duer-ork (#45)
Tugt-ork (#46) harcos (#47) csontváz (#48) zombi (#49) technokolin (#50)
gyíkember (#51) bakkura (#52) százfogú (#53) bo-skorpió (#54) rőtmanó (#55)
félelem-járó (#56) gátvakond (#57) rájanyék (#58) pókvadász (#59) drasmólyom (#60)
hegyi rák (#61) kőevő (#62) goldugar (#65) húsevő magszim (#67) móleon (#68)
evaporőr (#69) vadtroll (#70) fabontó szójer (#71) óriás skorpió (#72) garokk (#73)
tintacsiga (#74) gitonga (#76) zoloboo (#77) trollfa (#80) tazunkaróka (#81)
spagulár (#82) kaszabolósáska (#83) bíborgörény (#84) gyilkos sallank (#85) topránypolip (#86)
kaffogó hebrencs (#88) sörényes ubuk (#89) alpesi tehén (#91) púpos burástya (#92) légirozmár (#94)
mérges nyukmár (#95) szintszívó (#96) téfea magoflux (#98) piromenyét (#99) sullár (#101)
uzbány (#102) mélységi grittang (#103) trikornis (#104) nyuhaj karbin (#110) ragyás burástya (#111)
sóhajtó dorony (#112) süvítő rája (#113) vérszomjas csüldő (#114) törpemammut (#115) gyilkos tetű (#116)
mutáns pók (#117) trappoló dinymák (#118) emberevő (#119) bibircsók-óriás (#120) homokféreg (#121)
tetemember (#123) manifesztátor (#124) Lord Kovács József (#129) útonálló (#130) orgyilkos (#131)
sötét gnóm (#132) elit palotaőr (#133) palotaőr (#134) karmos tankány (#137) agglomerátor (#138)
proteinfecske (#139) acéldarázs (#140) szőrlajhár (#141) udvari mágus (#142) arató csattanat (#144)
kardfogú fülemüle (#146) epokitféreg (#147) vérfürdető magszim (#148) szőrös bozsó (#149) fémbontó szójer (#150)
nukleáris cickány (#155) tüskés harci gromak (#156) ongóliant (#159) bávatag golombár (#165) karmazsin huhogó (#185)
szeppent rákfatty (#186) kocsmai verekedő (#188) varkaudar bajnok (#190) élőholt quwarg (#202) massza (#217)
tormikus egér (#218) pszi elementál (#221) vadász quwarg (#241) trikornis herceg (#261) zsoldoskatona (#262)
bérmágus (#263) elit gárdista (#266) manaelementál (#290) óriáspók (#303) ork sámán (#345)
szürke rinocérosz (#346) varkaudar kósza (#347) khór darázs (#348) északi aurach (#350) halálmadár (#351)
erszényes elkarog (#354) nektoraf (#355) dűnekukac (#357) bíbor szulfagor (#358) földsárkány (#359)
ryuku gárdista (#360) ryuku légiós (#361) troll ritualista (#365) dombi yeti (#366) kérődző etra (#368)
rőtmanó berzerker (#369) smaragdgólem (#417) vortexmágus (#418) halálhozó (#419) korinthai amőba (#420)
kék rothasztó (#421) csontlepke (#746) pacaszúnyog (#751) érző szívű dromedár (#753) alattomos manó (#756)
lajhárlord (#757) bandita (#758) ork bérgyilász (#781) Jerome (#956) Mallon (#960)
Quirov (#975) Métely (#7000) Öregsámán Krough (#7008) gigaféreg lárva (#7037) csupasz gigaféreg (#7038)
rücskös gigaféreg (#7039) Mély Grum (#7122) Vérmes Amazon (#7123) mocsárivérc (#7143) hegyi szamár (#7168)

Tárgyak

deus ex machina (#1) kaja (#2) vizestömlő (#3) bot (#4) bunkó (#5)
kőkés (#6) kőhegyű lándzsa (#7) szöges bunkó (#8) bunkósbot (#9) dárda (#10)
csontkés (#11) csontszurony (#12) kőkalapács (#13) sünmedve tüske (#14) bordacsont (#16)
szögletes kő (#17) parittya (#18) kerek kő (#19) fúvócső (#20) ormánygőte csont (#21)
tüske (#22) mérgezett tüske (#23) kavadu lebeny (#24) kavadu iszák (#25) gyenge méreg (#26)
víz (#27) ököl (#28) smirglilevél (#29) varányszem (#30) smirglibokor (#31)
szeksztáns (#32) lapockacsont (#33) ásó (#34) tűzbokor (#35) fáklya (#36)
drótszőr (#37) gumifa (#38) zárnyitó készlet (#39) kis vaskulcs (#40) grákóbőr (#41)
távcső (#42) tükör (#43) királygyík bőr (#44) kis bőrpajzs (#45) krómkaktusz (#46)
surranó kígyó bőr (#47) antilopbőr (#48) kígyóbőr kesztyű (#49) arany (#50) bőrpáncél (#51)
mákrózsa bokor (#55) $mákrózsa virág (#56) bőrsisak (#57) csontszablya (#64) szöges páncél (#65)
szöges bőrpajzs (#66) kék orchideacserje (#67) kék orchidea (#68) szárnyas hernyó (#69) rézdarab (#70)
rézpáncél (#71) $rézsisak (#72) rézpajzs (#73) csontkulcs (#74) rézkulcs (#75)
bronzkulcs (#76) rát-fa (#77) mászókarom (#78) korongfa (#79) lapkorong (#80)
zöld üveg (#82) ragasztó (#83) óndarab (#85) olvasztókemence (#86) bronzhegyű lándzsa (#87)
bronzsisak (#88) bronzpajzs (#89) bronzpáncél (#90) manilla-fa (#91) kötél (#92)
mély kút (#93) bronzhegyű nyíl (#94) bakkura bőr (#95) bakkura csizma (#96) rákpáncél (#97)
fekete gyöngy (#99) aranyló ugarhéj (#100) tinta (#101) magszim bél (#103) fémrúd (#104)
evaporőr háj (#105) rövid íj (#107) nyílvessző (#108) vapár cserje (#109) vapár ág (#110)
madártoll (#112) xantusz-kaktusz (#113) kaktusztüske (#114) móricserje (#115) móri gyümölcs (#116)
ezüst nyaklánc (#117) púderszikla (#118) púderkő (#119) dözmöng szív (#122) göcsörtös bunkó (#123)
rókafarok (#124) mandibulapenge (#125) mandibulakasza (#127) sallank karom (#128) $hebrencs állkapocs (#130)
ubuk tüske (#131) hóhérbimbó (#132) csuklyavirág (#133) gyöngymangó bokor (#134) gyöngymangó (#135)
rúnakő (#136) mérg. ubuk tüske (#137) ubuk dobónyíl (#138) denevér szimbólum (#140) nap szimbólum (#141)
oltár (#146) hebrencs csapda (#147) mocsári penke (#148) grok-képződmény (#149) szvó-ektoplazma (#151)
vasérc (#152) pirkit (#153) mély szakadék (#154) vaskohó (#155) világítótorony (#156)
ezüst karkötő (#158) kis vaspajzs (#159) vassisak (#160) nagy vaspajzs (#161) vasvért (#164)
mászókampó (#165) ugh méreg (#166) sziklafészek (#167) sullár hólyag (#168) uzbány csőr (#169)
spiritusz (#170) rövid kard (#171) téfea-agy (#172) nekrofun (#173) harci kalapács (#174)
márványtorony (#175) vashegyű nyíl (#176) szopógödör (#177) grifftojás (#179) ezüst gyűrű (#180)
vasalt bunkó (#181) vashegyű lándzsa (#182) vaskulcs (#183) ezüst kulcs (#184) nagy bronzkulcs (#185)
nagy vaskulcs (#186) mérgezett vasnyíl (#187) mérg. ubuk dobónyíl (#188) vas dobónyíl (#189) mérg. vas dobónyíl (#190)
aranygyűrű (#193) arany karperec (#194) trikornis szarv (#198) karbin plazma (#199) gyíkfű csomó (#200)
gyíkfű (#201) amniosz-fa (#202) amniosz (#203) kazmár (#204) kazmár gyökér (#205)
ovimon-bokor (#206) ovimon-bogyó (#207) fűszertartó (#210) sáfránypor (#211) dorony tüdő (#212)
manifeszt.nyúlvány (#214) dobóháló (#221) láncing (#222) smaragd védőgyűrű (#223) orgyilkos tőr (#225)
lánckesztyű (#230) acélpengőke (#231) furulya (#233) lajhár csont (#236) tankány karom (#237)
pular kristály (#239) kis aranykulcs (#240) tüskecsapda (#242) nyílcsapda (#243) nagy aranykulcs (#246)
pszi kő (#248) bumeráng (#249) smaragd koszorú (#252) regeneráló gyűrű (#254) templom (#256)
szent kehely (#257) nehezék (#258) isteni könnycsepp (#260) remák szív (#264) kvazár sisak (#266)
gromak bőr (#268) aranytű (#272) rejtőköpeny (#277) umbatari karkötő (#278) varázskő (#305)
galachmit (#310) gyógykenőcs (#313) varkaudar csizma (#317) ezüsttőr (#322) ezüstdarab (#326)
csontpálca (#329) mutáns csont (#331) huhogó bibe (#332) rákfatty váladék (#333) királyi korona (#338)
rézgolyó (#343) súlyzó (#347) shinai gömb (#348) phua-kúp (#372) Eldaran karkötője (#373)
fény szentélye (#376) szigony (#389) halcsont (#390) szent tölgyfa (#393) álomvirág (#395)
álompor (#396) főutca (#399) ház (#400) réz fejpánt (#406) bronz fejpánt (#407)
kígyóbőr öv (#410) aranypikkely (#415) bogyógránát (#430) Vlagyimir szobra (#433) bányászcsákány (#434)
törpe bánya (#435) arany masszariasztó (#437) szent liget (#439) kristályfolyadék (#449) térkapu (#452)
barátság szent tüze (#484) sörsátor (#486) erődítmény (#488) pusztulás sírjai (#489) sárkánytanya (#492)
manakristály (#500) varkaudar szablya (#516) Chara-din monolitja (#534) rinóbőr (#651) darázsszárny (#652)
darázsfarok (#654) aurach fog (#657) aurach bőr (#658) Morgan kristálya (#659) elkarog szőr (#665)
nektoraf faggyú (#667) sáska amulett (#668) rakolits por (#669) lápi hajlék (#670) nyomkereső talizmán (#671)
szulfagor agyar (#677) hibátlan gyémánt (#680) elf kósza háza (#681) orvosságos zacskó (#682) elf tekercs (#683)
manóodú (#698) sötét kámzsa (#699) tubarkő (#700) csontamulett (#711) művészi porolit (#720)
gólem talizmán (#811) vortex talizmán (#812) halálhozó talizmán (#813) hatalom fülbevalója (#817) teremtés zsákja (#818)
aranytermő erszény (#819) szirén köpenye (#820) örökkéval. rubinja (#900) örökkéval.gyémántja (#1065) cetbőr válltömés (#1091)
csodák kútja (#1096) varkaudar látógömb (#1107) örökkéval.smaragdja (#1115) örökkéval. zafírja (#1116) párducbőr övtáska (#1117)
párducbőr pénztárca (#1118) sámán gyógykenőcs (#1139) királyi őrsánc (#1140) hűségérme (#1141) Rodger kezdő üstje (#1167)
tűzrakó hely (#1169) vark. pecsétgyűrű (#1171) malom (#1204) régészeti lelőhely (#1208) szekérkaraván (#1215)
megbűvölt utazóláda (#1218) ork csodaszer (#1228) fejsze (#1240) vaspánt (#1241) csillezsálya (#1252)
csillezsályalevél (#1253) csodabazár (#1404) agyértágító (#1406) sejtfiatalító (#1408) esélynövelő (#1409)
Mallon botja (#1526) Jerome köpenye (#1527) szivárványszív (#1529) nodonrod kitűző (#1533) saválló fülbevaló (#1552)
grifftoll kesztyű (#1578) griff nyakék (#1579) tündöklő szobor (#1587) Kalmárok Kémgömbje (#1589) féregíz nyakpánt (#1601)
ezüstszelence (#1602) vérvörös rózsa (#1622) páncélfényező (#1678) ork kunyhó (#1683) elhagyott bánya (#1685)
ork sör (#1701) krónika (#1725) koponya gyűrű (#1733) mocsárivércszem (#1758) olimpiai rézmedál (#1787)
varkaudar fellegvár (#1821) gernim balzsam (#1894) örökkévaló napköve (#2089) Beholder csapda (#2107) Fairlight szütyője (#2108)
inváziós trófea (#2166) mágikus térkép (#2167) varkaudar ékkő (#2168)

Parancsok

A    tárgy     kalandozó darab        -  tárgy átadása
AA   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par. tárgy átadása
ÁL   tárgy1    tárgy2    tárgy3      20  áldozat bemutatása
AV   forma                            ?  alakváltás
BA   élőlény   [élőlény] [élőlény]    -  barátságosság
BB   tárgy     darab                  -  berakás bankszéfbe
BE   [épület]                         5  belépés épületbe/lab.-ba
BPB  [sorszám]                        -  befejező parancs berakása
BPK  sorszám                          -  befejező parancs kivétele
CIR  [beállítás]                      -  vándorcirkusz látogatása  
D    tárgy                            -  tárgy eldobása
D    tárgy     darab     hova         6  tárgy elrejtése
DD   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par.tárgy eldobása
DX   1-20                             -  D.E.M. beállítása
É    TVP                           1-40  élelemszerzés
EA   mit       darab                  -  eladás boltban
EE   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par. tárgy eladása
ÉP   épület    TVP                  TVP  építkezés
ESK  kaland.   [kaland.]             30  esküvő
EXT                                   -  játékhét visszadátumozási kérelem
F    tárgy                           10  kísérletezés, feltalálás
FA   tárgy     kalandozó darab        3  futárpostának átad
FAA  tárgy     [tárgy]   [tárgy]  par*3  futárpostának átad
FF   1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver    -  feltételes fegyverváltás
FFK  %         [%]       [%]          -  felt. fegyverv. kockázata
FGO  TVP                            TVP  feltételes gonoszkodás
FGY  életerő%  TVP    [hányszor]    TVP  feltételes gyógyítás
FKT  tárgy     darab     [1]          ?  feltételes készítés
FKU  TVP                            TVP  feltételes kutatás
FLH  szint     fegyver                -  felt. lőfegyver használat
FM   TVP                              -  feltételes mászás
FU   kalandozó                      (5)  feltételes udvarlás
FV   tárgy     darab     honnan       4  felvesz elrejtett tárgyat
FTV  varázslat élőlény                -  feltételes T/V varázslat
FVH  szint                            -  felt. T/V mágia használat
GO   próbaszám                       10  jellempróba-gonoszság
GY   TVP                           1-40  gyógyítás
GYJ  [tárgy]   [megterh] [érték]      -  gyűjtés szelekció
GYK  fegyver   TVP                 1-50  gyakorlás fegyverrel
H    tárgy                            ?  használja a tárgyat
HH   tárgy [tárgy] [tárgy]    par*(?+1)  gyors tárgyhasználat
HU   [tárgy]   [tárgy]   [tárgy]      -  hulladékgyűjtés
IM                                   30  imádkozás oltárnál
IN   kalandozó élőlény   tárgy        -  információ átadás
JLK  kód                              5  jelszó kimondása
K,FK faj       lépésszám irány       10  követi a megadott fajt
KB   tárgy     darab                  -  kivét bankszéfből
KF   tárgy     [1-2]	   	      -  felvesz/felölt/kézbevesz
KF   tárgy     3		      -  őriz a tolvajok ellen
KF   lőfegyver [lövedék]              -  bekészíti a lőfegyvert
KNO  képesség  [hányszor]             -  képesség növelése
KÖTB K.Tudat                          -  Közös Tudatba belépés
KÖTL létszám   vezető                 -  Közös Tudat létrehozása
KPB  [sorszám]                        -  kezdeti parancs berakása
KPK  sorszám                          -  kezdeti parancs kivétele
KT   tárgy     [darab]                ?  készít/begyűjt
KUT  TVP                           1-50  átkutatja a terepet
L,FL kalandozó [tárgy]                5  lopás kalandozótól
LE   tárgy                            -  letesz/elrak
LM   pont      [pont]     [pont]   5+OV  labirintusban való mozgás
LOT  1.tipp    2.tipp     3.tipp      -  lottózás (10 arany)
M    irány     [irány]    [irány]    10  adott irányba mozgás
OV   0-5                              -  óvatosság labirintusban
P    pszi      [param1]  [param2]  5(?)  pszi képesség használata
PBE  pénz                             -  pénz berakása bankba
PKI  pénz                             -  pénz kivétele bankból
RM   fegyver   mit        TVP       TVP  növény/épület rombolása
SE   próbaszám                        ?  jellempróba-segítség
SZK  szörny                          10  szörnykeresés
T,FT élőlény   [élőlény] [élőlény]    -  élőlény megtámadása
TF   tulajd.   TVP                  TVP  tulajdonság fejlesztése
TIM  TVP                            TVP  titkosírás megfejtése
TK   kaland kalandozó                 ?  többszemélyes kalandra indulás
TKB  beállítás beállítás              -  többszemélyes kaland beállítása
TNO  tulajdonság [hányszor]           -  tulajdonság növelése
TPF  TVP                              -  spórolt TVP felszabadítás
TPS  TVP                              -  TVP letiltása, spórolása
TV   varázslat [varázsl] [varázsl]    -  varázslat T/V listába
V    varázslat [param1]  [param2]  5(?)  varázslás
VE   mit       darab                  -  vásárlás boltban
VI   merészség agresszió menekülés%   -  viselkedés
VIK  merészség                        -  merészség kalandozókra
VPF  VP                               -  spórolt VP felszabadítás
VPS  VP                               -  VP letiltása, spórolása
VTN  varázslat                       35  var. tanulása mestertől
ZIP  mit        TVP                 TVP  rombolás nemes céllal

Alakváltó képességek

Strucclábak Izmos hát A ló kitartása Ragadozó Izmosabb hát
A vadász kitartása Párduclábak Tigroszlán karmok Sasszárnyak Gyökerek
Teljes transzformáció Testújjáépítés Álcázás Auracsatorna Agyi extenzió
A kvatáció megismerése, 1. lépés A kvatáció megismerése, 2. lépés Teljes Kvatáció

Üzenet küldése a karakternek