Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2012. ápr. 3. 10h:05' EZ A 11. JÁTÉKHETED, 9. FORDULÓD 12. játékheted kezdete: ápr. 5. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5134 |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Teli erőből mérg. ubuk dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 mérg. ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a tintacsiga testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Rád ömlik az egész! Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a tintacsiga nyúlós testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A tintacsiga feléd harap, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a tintacsiga száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 4 csepp tintát. Magad mögé lököd a pitiáner félelem-járó trófeát, és kinyersz egy alkalmas tintacsiga trófeát. 202 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
fse 32 | felt. segítség 32 pontért |
fgy 30 40 1 | felt. gyógyítás 30 40 |
h 201 | használod a 201. tárgyat |
p 64 | használod a 64. pszi képességet |
t 89 | támadod a 89. szörnyet |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Mérg. ubuk dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 mérg. ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a sörényes ubuk farkát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával többször eltalálod a sörényes ubuk testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A sörényes ubuk még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 ubuk tüskét. Mosolyogva kidobod a nevetséges tintacsiga trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes sörényes ubuk trófeát. 355 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 8 1 1 | mozogsz északra, északkeletre, északkeletre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Teli erőből mérg. ubuk dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 mérg. ubuk dobónyíl. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyű lándzsával meghorzsolod az uzbány testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az uzbány feléd csap csőrével, de sikertelenül. Bronzhegyű lándzsával épp hogy megszúrod az uzbány bal szárnyát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a jobb lábadat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Mérg. ubuk dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 mérg. ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a manaelementál bal oldalát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyű lándzsával kicsit megbökdösöd a manaelementál testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+5 vp). Bronzhegyű lándzsával párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál lebernyegét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+8 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
(Továbbmész...) [-102,18] Még mindig füves síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy piromenyét. {egyik sebzési módja: 1x 3d6+1.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. ubuk dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a piromenyét izzó bundáját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (8 életpontot vesztettél.) Elmegy a kedved a harctól. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle.
{Csatastatisztika; sebzés: 11, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [-101,17] Szűnni nem akar a zöld síkság. Fehér mandula illatát hozza a szél. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy márványtornyot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy rájanyék. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Mérg. ubuk dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 mérg. ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a rájanyék testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 149 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Teli erőből mérg. ubuk dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a manaelementál lebernyegét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával valamennyire megsebezgeted a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+6 vp). Bronzhegyű lándzsával kicsit megbökdösöd a manaelementál lebernyegét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+5 vp). Túl erős az ellenfeled. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
v 5 | elmormolod az 5. varázslatot |
m 1 1 7 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északnyugatra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Mérg. ubuk dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja az uzbány bal oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Oopssz, ez mellément! Az uzbány belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Túl erős az ellenfeled. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas.
{Csatastatisztika; sebzés: 5, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [-99,15] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nekrofunt. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Penelopé Morphilia formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Elenios híveié. Felfedeztél egy álomvirágot. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy garokk. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
(Továbbmész...) [-100,14] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Oldalt pillantva, meglátsz egy tűzbokrot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy barátság szent tüzét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Chardonnay előtt. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Egy uzbány repül el búvóhelyed felett. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
d 56 10 | eldobod az 56. tárgyat (10 darabot) |
m 7 7 2 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, keletre |
(Továbbmész...) [-102,12] Tovább barangolsz a fák között. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Észrevétlenül meglapulsz egy hatalmas fatörzs mögött. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy gorombilla. Amikor elhal a zaj, előmászol.
(Továbbmész...) [-101,12] A terep továbbra is sűrű erdő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Tapasztalt erdőjáróként egy pillanat alatt elrejtőzöl egy alkalmas fa mögött. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Ez nem lehet más, mint egy pókvadász. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
tps 30 | TVP spórolása: 29 pontért |
tf 2 39 | fejleszted a 2. tulajdonságodat |
szk 100 | keresed a 100. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
LIUMBE (349. SZÖRNY) A liumbék az erdők mélyén élő, növényszerű lények. Leginkább egy óriási, színpompás virágra hasonlítanak, amely halálos csapdává válik, aki elég közel megy hozzá, hogy megcsodálja. Mérges gázzal elbódítja, majd csápjaival és nyelvével pillanatok alatt magához ragadja áldozatát, és elevenen megemészti! Szerencsére, a liumbe igencsak korlátozott helyváltoztatásra képes csak, ezért könnyű előle elszaladni, ha idejében felfigyelsz a veszélyre. Ha mégis a harcot választod, nos, természetesen a vágófegyver a legpraktikusabb ellene. |
Erő: | 17 (20) | Szint: | 7 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 132 cm |
IQ: | 18 | Támadás: | 9 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 50 kg |
Ügyesség: | 17 | Védekezés: | 36 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 1/1 év |
Egészség: | 17 | Életpont: | 108/35 | Jellem: | jó (5) | Tul. pont: | 5 |
Szerencse: | 16 (20) | Varázspont: | 57/24 | Pénz: | 19 arany | Kép. pont: | 1 |
Pszi pont: | 9/1 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 1 | ökölvívás: | 1 | szúrófegyverek: | 4 |
vágófegyverek: | 1 | ütőfegyverek: | 1 | lőfegyverek: | 1 |
dobófegyverek: | 4 |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 3 (+1) | 2. nyomkövetés: | 2 (+1) | 3. lopás: | 1 |
4. mászás: | 1 | 5. csapdakészítés: | 2 | 6. csapdaészlelés: | 1 |
7. gyógyítás: | 2 (+1) | 8. titkosírás: | 1 | 9. felderítés: | 1 |
10. szörnyidomítás: | 1 | 11. teológia: | 1 | 12. taumaturgia: | 5 |
13. szerencsejáték: | 1 | 14. versengés: | 1 | 15. harcművészetek: | 1 |
16. zene: | 1 | 17. szörnyismeret: | 2 (+1) | 18. pszi: | 1 |
19. zárnyitás: | 1 | 20. vadászat: | 4 | 21. vitalitás: | 1 |
22. bányászat: | 1 | 23. testépítés: | 1 | 24. főzés: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
segítesz max. 32 TVP-ért |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | |
Papi varázslataid | ||
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) |
bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
pszi-ernyő (#64) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
tüskepajzs (#30) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Segíts a bajbajutottakon [hajts végre legalább egy jellempróbát, és érj el legalább 15-ös jóságot!] |
2.) Ölj meg egy pókvadászt. Nagy jót tennél egy ilyen gonosz lény elpusztításával! |
3.) Terjeszd hitemet, építs és szentelj fel egy újabb oltárt számomra! |
HŐSTETTEID |
Összsúly: 46.22 kg | Megterheltség: 92% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 112 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | gyíkfű (#201) | 7 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
7 | mákrózsa virág (#56) | 1 | mocsári penke (#148) | 4 | tinta (#101) | |||
6 | ubuk tüske (#131) |