Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2023. márc. 12. 10h:19' EZ A 9. FORDULÓD EZ A 9. FORDULÓD |
INGYENES KIPRÓBÁLÁS! (Az első 10 forduló ingyenes!) |
be 540 | bemész az 540. épületbe |
be 541 | bemész az 541. épületbe |
deus ex machina (#1) 50 ap /db, | kaja (#2) 2 ap /db, | vizestömlő (#3) 14 ap /db, | sünmedve tüske (#14) 2 ap /db, |
vadász tatu bőr (#15) 2 ap /db, | bordacsont (#16) 4 ap /db, | ormánygőte csont (#21) 6 ap /db, | kavadu lebeny (#24) 4 ap /db, |
varányszem (#30) 2 ap /db, | lapockacsont (#33) 8 ap /db, | fáklya (#36) 1 ap /db, | drótszőr (#37) 4 ap /db, |
kis vaskulcs (#40) 6 ap /db, | grákóbőr (#41) 6 ap /db, | királygyík bőr (#44) 6 ap /db, | surranó kígyó bőr (#47) 4 ap /db, |
antilopbőr (#48) 6 ap /db, | tigroszlán fog (#63) 2 ap /db, | kék orchidea (#68) 8 ap /db, | rézdarab (#70) 2 ap /db, |
rézkulcs (#75) 12 ap /db, | lapkorong (#80) 4 ap /db, | mérleg (#81) 16 ap /db, | óndarab (#85) 4 ap /db, |
kötél (#92) 2 ap /db, | bakkura bőr (#95) 4 ap /db, | rákpáncél (#97) 8 ap /db, | fekete gyöngy (#99) 12 ap /db, |
vízionár szem (#102) 6 ap /db, | magszim bél (#103) 10 ap /db, | fémrúd (#104) 16 ap /db, | evaporőr háj (#105) 10 ap /db, |
fabontó (#106) 10 ap /db, | vapár ág (#110) 20 ap /db, | madártoll (#112) 2 ap /db, | rókafarok (#124) 6 ap /db, |
mandibulapenge (#125) 6 ap /db, | sallank karom (#128) 4 ap /db, | hebrencs állkapocs (#130) 8 ap /db, | gyöngymangó (#135) 4 ap /db, |
szvó-ektoplazma (#151) 20 ap /db, | vasérc (#152) 4 ap /db, | uzbány csőr (#169) 12 ap /db, | grifftojás (#179) 20 ap /db, |
ezüst kulcs (#184) 24 ap /db, | nagy bronzkulcs (#185) 28 ap /db, | nagy vaskulcs (#186) 32 ap /db, | trikornis szarv (#198) 24 ap /db, |
amniosz (#203) 2 ap /db, | szuperkötél (#209) 4 ap /db, | dorony tüdő (#212) 16 ap /db, | manifeszt.nyúlvány (#214) 20 ap /db, |
dobóháló (#221) 16 ap /db, | ramit kő (#226) 6 ap /db, | acélpengőke (#231) 6 ap /db, | ilkin érc (#232) 6 ap /db, |
lajhár csont (#236) 6 ap /db, | pular kristály (#239) 16 ap /db, | márványkulcs (#245) 32 ap /db, | nagy aranykulcs (#246) 48 ap /db, |
tatu ködmön (#255) 8 ap /db, | kristálygömb (#265) 20 ap /db, | fülemüle agyar (#267) 10 ap /db, | gromak bőr (#268) 16 ap /db, |
aranytű (#272) 8 ap /db, | jégszív (#282) 30 ap /db, | mutáns csont (#331) 8 ap /db, | huhogó bibe (#332) 16 ap /db, |
shinai gömb (#348) 240 ap /db, | molluszk ház (#353) 4 ap /db, | szockó hólyag (#355) 6 ap /db, | quwarg tojás (#360) 4 ap /db, |
moa smaragd (#377) 50 ap /db, | halcsont (#390) 4 ap /db, | ostromlétra (#510) 10 ap /db, | aranytoll (#572) 80 ap /db, |
darázsszárny (#652) 8 ap /db, | darázsfarok (#654) 28 ap /db, | elkarog szőr (#665) 2 ap /db, | szulfagor agyar (#677) 8 ap /db, |
etra hályog (#712) 50 ap /db, | jegygyűrű (#736) 100 ap /db, | rozmárfog (#1069) 6 ap /db, | yetiszív (#1070) 16 ap /db, |
varkaudar pálinka (#1137) 44 ap /db, | fűszerkeverék (#1170) 20 ap /db, | extra takarmány (#1360) 36 ap /db. |
antilopbőr (#48) 3 ap /db, | dözmöng szív (#122) 3 ap /db, | grákóbőr (#41) 3 ap /db, | kavadu iszák (#25) 2 ap /db, |
kavadu lebeny (#24) 2 ap /db, | királygyík bőr (#44) 3 ap /db, | mandibulapenge (#125) 3 ap /db, | ormánygőte csont (#21) 3 ap /db, |
tigroszlán fog (#63) 1 ap /db, | varányszem (#30) 1 ap /db, | vizestömlő (#3) 7 ap /db, | zárnyitó készlet (#39) 16 ap /db áron. |
ea 26 4 | eladod a 26. tárgyat 4 |
f 44 | kísérletezel a 44. tárggyal |
kt 78 | elkészíted a 78. tárgyat |
ve 2 2 | megveszed a 2. tárgyat 2 |
ea 44 2 | eladod a 44. tárgyat 2 |
m 4 | mozogsz délre |
Megmarkolva a csontszuronyt ellenfeledre rohansz. Csontszuronnyal tökéletesen perforálod az útonálló testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Az útonálló egyik ütését nem sikerült hárítanod. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal teljesen átdöföd az útonálló jobb oldalát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Az útonálló rávág a derekadra. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Magad mögé lököd a pitiáner kaszabolósáska trófeát, és kinyersz egy alkalmas útonálló trófeát. 85 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
be 757 | bemész a 757. épületbe |
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Megmarkolva a csontszuronyt a másikra ugrasz. Csontszuronnyal megdöföd az evaporőr hengertestét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az evaporőr csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod az evaporőr testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Az evaporőr csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
(Továbbmész...) [46,0] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Jajgatásra leszel figyelmes. Látod, hogy a földön egy troll nő fekszik. Fél lába hiányzik! A nyomokat megvizsgálva, gyorsan rájössz, hogy a szerencsétlent valószínűleg egy tigroszlán vagy valamilyen hasonló vadállat támadta meg, de vagy a troll lady bunkózása, vagy viszonylagos jóllakottsága következtében "csak" a lábát harapta le. A seb, hála a trollok lassú regenerációs képességének, már begyógyult, de valószínűleg még hónapok kellenek ahhoz, hogy a lába újra kinőjön. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy botra, amelyből mankót készítesz neki, 20 TVP-ért (2. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy sakál lehet. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Marokra fogva a csontszuronyt ellenfeledre ugrasz. Csontszuronnyal tökéletesen perforálod a sakál testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A sakál összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [47,1] Továbbra is síkságon vagy. Apró, csetlő-botló kavadut pillantasz meg. Leölt szülője, lebenyétől megfosztva, mellette hever. Éhesen csipog a szerencsétlen. Ha megszánod, adj neki egy kaját. Ez a segítség nem kerül TVP-be (15. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy sérült tintacsiga. (ld. enc.) Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Fekete lét köp feléd a szörny! Rád ömlik az egész! Meglengetve a csontszuronyt a másikra támadsz. Csontszuronnyal tökéletesen perforálod a tintacsiga testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) A tintacsiga beleharap a kezedbe. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal megdöföd a tintacsiga testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A tintacsiga fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A tintacsiga most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Eldobod az értéktelenné vált útonálló trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes tintacsiga trófeát. 123 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
m 3 2 | mozogsz délkeletre, keletre |
(Továbbmész...) [49,2] Egy sejtelmes, baljós sűrű erdőbe érsz a síkságot elhagyva. A legtöbben ezt az erdőt tartják Warn pusztái nyugati határának. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. (ld. enc.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Csak egy Nehéz Norbi. Megvető mosollyal várod a találkozást. (ld. enc.) Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
A lény néhány kerek követ lő feléd. A becsapódástól 2 életpontot vesztettél. Marokra fogva a csontszuronyt ellenfeledre támadsz. Csontszuronnyal többször eltalálod a Nehéz Norbi jobb karját. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) A Nehéz Norbi megüti a bal válladat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Nem akarsz kinyúlni. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 9, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
m 3 4 5 | mozogsz délkeletre, délre, délnyugatra |
KIS BŐRPAJZS (45. TÁRGY) Kemény munkával ugyan, de hozzájuthatsz a legegyszerűbb (és leghagyományosabb) védőeszközhöz, amelyet már ősapáid ük-nagy-dédatyjai is használtak. Egy kerek falapra két királygyík bőrt erősítesz, és már kész is a kis bőrpajzs. Ha a bal kezedbe veszed, egyet ad a Védekezésedhez. Készítéséhez a KT 45 parancsot kell kiadnod, 25 pontért. Ez a tárgy eggyel javítja a védettségedet. |
ÁLOMVIRÁG (395. NÖVÉNY) Az Álomvirág egy egészen különös növény: szárai a megszokott vegetációtól eltérően nem zöldek, hanem szinte teljesen átlátszóak, üvegszerűek. Ennek oka, hogy a növény nem a szokásos módon, a talajból nyeri a növekedéséhez szükséges anyagokat (és alakítja át fotoszintézissel), hanem mentális úton, a közelben alvók álmaiból merít energiát (emiatt viszont nagyon könnyen kiirtható). Talán ez az oka annak is, hogy a növény parányi virágai nem egyszínűek: a szivárvány ezerféle árnyalatában tündökölnek. Ha szerencsés vagy, valamelyik virág nemrég bontotta ki szirmait, s begyűjtheted róla a virágport [ezt automatikusan meg is teszed]. S hogy ez mire jó? Ha este, elalvás előtt belélegzed [a H 396 paranccsal], akkor éjszaka kellemesen kipihened magad, miközben különös kirándulást teszel az álmok birodalmában... |
TINTACSIGA (74. SZÖRNY) Ez az óriásira megnőtt csiga lehet, hogy a tintahal szárazföldi rokona. Ugyanis képes igen nagy távolságra is fekete, nyúlós folyadékot köpni, ezzel nem ritkán elvakítva ellenfelét. A "befeketített" ellenfelet ezután meglepően éles zúzófogaival aprítja szét. Puha testét jól fogják az éles és szúrófegyverek, de ahhoz, hogy a tintacsiga elpusztuljon, nagyon sok pontosan bevitt csapás szükséges. |
DORNODON MEGIDÉZÉSE Amikor a kőhöz érsz, jeges fuvallatú szél söpör végig körülötted, távoli mennydörgés hangját hozva feléd. Valahol vihar dúl... Egyszercsak tisztán, érthetően csengő, ámde hideg és kegyetlen szavak szólalnak meg a fejedben: "Á, egy újabb pályázó! Dornodon, Ghalla új és egyedüli istene szívesen fogad minden lelkes követőt. Hogy papjává és az új hit terjesztőjévé válj, nem kell mást tenned, mint áldozatot bemutatnod az egyik neki szentelt rúnakőnél. Megfelelő áldozat egy csontszablya, egy dözmöng szív és egy csepp gyenge méreg. Feltétel persze, hogy lelked tiszta, makulátlan fekete legyen, mint minden igaz hívőé... Az áldozatot bemutató gonosz jellemű beavatott személyes audienciában részesülhet Dornodontól, a nagy mágus-istenségtől! Félelmetes hatalmat kapsz - jégsugarakat, méregfelhőket, villámokat szórhatsz azokra, akik ellened szegülnek, és az ocsmány, vakító fényű utat járják. Ne feledd, Dornodon, a gonoszság és sötétség istene az egyedüli, így mindenki, aki ellene szegül, pusztulni fog!" Elhúzod kezedet. Borzongva gondolsz vissza a szenvtelen, rikácsoló hangra. |
SZENT TÖLGYFA (393. TÁRGY) Először nem hiszel a szemednek. Majdan, miként többször is körbejárod megbizonyosodsz róla, hogy a legendákból ismert szent faóriást mégsem álmodod: valóban előtted áll. Miközben kérgét tapogatod, úgy érzed, mintha beszélne hozzád; ám hiába figyelsz, csak a természet békéje és harmóniája ér el hozzád. Megpróbálsz visszaemlékezni arra, amit e Tölgyről regéltek, de csak halvány utalások futnak át tudatodon a Druidákról és hatalmukat hűen mutató szent fáikról és ligeteikről. Annyi mindenesetre biztos: kellemes pihenés ígérkezik óvó karokként föléd boruló ágai alatt és érezhetően nagyon közel áll a természet Istennőjéhez... S ha kipihented magad, ródd le hálád a fának néhány csepp tiszta vízzel. [Ez egy tudatalatti kényszer, tehát akkor is fogsz öntözni, ha gonosz vagy!] A Szent Tölgyfa kiirtása igen sok munkát kíván. A Szent Tölgyfánál Sheran hívei ugyanúgy IMádkozhatnak, mint az oltároknál. |
NEHÉZ NORBI (7119. ELLENFÉL) Nehéz Norbi egy hosszúhajú, troll férfi, aki kalandozóként beállt az Újnyugat tagjai közé és Erdauin elveszejtésére szövetkezett. Nem érdemel kegyelmet! |
IZMOSABB HÁT (5. ALAKVÁLTÓ KÉPESSÉG) Mivel az Izmos Hát egy igen hasznos képességnek tűnt, ezt próbáltad továbbfejleszteni, sikeresen. Egy kicsit már visszataszító, medveszerű forma felöltését kívánja a dolog, de nagyon praktikus: a teherbírásod most már nem 5, hanem 10 kg-mal nőtt meg! |
FELTÉTELES LŐFEGYVER/DOBÓFEGYVER HASZNÁLAT Parittyával lődözni minden szembejövőre alapvetően bölcs és jó gondolat. Azonban, egy vadász tatut vagy egy lila brekket kivégezni egy 20-40 életpontot sebző, nehezen beszerezhető és méregdrága lőfegyverrel vagy dobófegyverrel nem biztos hogy okos dolog, különösen, ha eközben az értékes fegyver tönkremegy/elvész. Ezért lehetőséged van arra, hogy eldöntsd, milyen erős ellenfelekre használd a bekészített lő- vagy dobófegyvert. Ehhez a feltételes lőfegyver használat (FLH) parancsot kell kiadnod. Első paraméterként megadhatsz egy szintet (1 és 996 között), másodikként egy lövedéket/dobófegyvert. Ha az adott szintű, vagy annál erősebb szörnnyel találkozol, az adott harcban automatikusan a megadott lövedéket/dobófegyvert fogod használni. Ha a szinthez 999-et írsz, akkor azt a lövedéket/dobófegyvert csak kalandozók ellen használhatod. Ha NINCS KIADVA FLH 999 <fegyver> parancsod, minden kalandozó ellen a KF-el bekészített távolsági fegyvert használod. Ha a szinthez 997-et írsz, akkor azt a fegyvert kizárólag ezüstfegyverrel megsebezhető lény ellen fogod használni (célszerű ide valamilyen ezüst lövedéket ill. dobófegyvert írni), ha 998-at, akkor azzal a csak mágikusan megsebezhető lény elleni lőfegyvert állítod be. Ha ezüstfegyverrel is sebezhető lénnyel találkozol, és nincs 997-es lőfegyver beállítva, vagy nincs nálad az a fegyver, csak 998-as, akkor azt fogod használni. Ezeket a paramétereket a program nem veszi figyelembe, ha valamilyen varázslatnak köszönhetően képes vagy megsebezni amúgy is a mágikus lényeket. Egyszerre max. 6 FLH parancs lehet érvényben. Egy példa: Kiadod az FLH 5 22, az FLH 8 23 és az FLH 999 137 parancsokat. A 0-4. szintű szörnyekre nem használsz távolsági fegyvert, az 5-7. szintűekre tüskét, a 8. vagy magasabb szintűekre mérgezett tüskét fogsz lőni a fúvócsövedből. Kalandozók ellen a 137-es távolsági fegyvert használod. Ha egy szörnyre az FLH által meghatározott távolsági fegyvert kellene használnod, de az épp nincs nálad, AKKOR A BEKÉSZÍTETT (KF) távolsági fegyvert fogod használni. Az összes FLH parancs törlése egy üres FLH kiadásával történik. Az FLH <szint> parancsnak ha nem adsz második paramétert, vagy még egyszer kiadsz egy már érvényben levő FLH parancsot az a bizonyos (arra a szintre vonatkozó) FLH parancs törlődik, ha ugyanarra a szintre új második paraméterrel adsz ki FLH-t, akkor az adott szintre vonatkozó FLH lecserélődik az új parancsra. Példa: FLH 5 és FLH 5 22 törlik az FLH 5 22 parancsot, FLH 5 23 viszont lecseréli. Megjegyezendő, hogy vannak kivételes esetek, amikor a távolsági fegyver nem használható, de ez a helyzettől függ. Sűrű erdőben, föld alól támadó szörnnyel szemben (pl. gátvakond), szűk helyen (bizonyos labirintusokban és egyéb sötét helyeken) nem tudsz távolsági fegyvert használni. Az FLH parancs nem kerül TVP-be. Kiegészítés: Az FLH parancsnak megadhatsz 3. paramétert is, ami 0 és 15 között lehet. Ez a 3. paraméter azt adja meg, hogy max. ennyi darab távolsági fegyvert használsz a csatákban az adott fajtából. Ha több van nálad a megadott lövedékből, akkor is csak annyit lősz el, amennyit a paraméterben megadtál. Ha kevesebb van nálad, akkor viszont azt az FLH-t figyelmen kívül hagyja a program, és a bekészített távolsági fegyvert használod. Ha kiadod az FLH parancsot újra ugyanazokkal a paraméterekkel, akkor az törli az adott FLH beállítást, ha viszont csak a 3. paraméter különbözik, akkor nem törli, hanem felülírja. Az üres FLH továbbra is töröl minden FLH beállítást. |
Erő: | 11 | Szint: | 6 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 179 cm |
IQ: | 15 | Támadás: | 5 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 73 kg |
Ügyesség: | 9 | Védekezés: | 2 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 31/31 év |
Egészség: | 13 | Életpont: | 91/15 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 5 |
Szerencse: | 12 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 6 arany | Kép. pont: | 5 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 5 | ütőfegyverek: | 2 |
49,103 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 49 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 194 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 1 | 2. nyomkövetés: | 1 | 3. gyógyítás: | 5 (+1) |
4. zárnyitás: | 1 | 5. vadászat: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): új. városháza (Gatin) (540): többek közt 122. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | * | bőrpáncél (#51) | 1 | mászókarom (#78) | ||||
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
1 | * | csontszurony (#12) | 1 | kőkés (#6) | ||||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
1 | zárnyitó készlet (#39) | |||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
1 | kavadu iszák (#25) | [benne 4 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 6] | ||||||
1 | * | vizestömlő (#3) | [benne 12 korty víz (#27), fér még: 8] | |||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | antilopbőr (#48) | 1 | dözmöng szív (#122) | 1 | grákóbőr (#41) | |||
2 | kavadu lebeny (#24) | 2 | mandibulapenge (#125) | 1 | ormánygőte csont (#21) | |||
8 | tigroszlán fog (#63) | 4 | varányszem (#30) |
Összsúly: 11.92 kg | Megterheltség: 28% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 153 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | kaja (#2) | 2 | királygyík bőr (#44) | 6 | tigroszlán fog (#63) | |||
8 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
6 | arany (#50) | 1 | mászókarom (#78) |
43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | |
-4 | |
|
|
|
|
|
|
|
-3 | |
|
|
|
|
|
|
|
-2 | |
|
|
|
|
|
|
|
-1 | |
|
|
|
|
|
|
|
0 | |
|
|
|
|
|
|
|
1 | |
|
|
|
|
|
|
|
2 | |
|
|
|
|
|
|
|
3 | |
|
|
|
|
|
|
|