Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. júl. 21. 12h:06' EZ A 15. JÁTÉKHETED, 9. FORDULÓD 16. játékheted kezdete: júl. 25. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1566 SZÁMLA : XXXX |
d 7 1 | eldobod a 7. tárgyat (1 darabot) |
tno 5 2 | növeled az 5. tulajdonságodat |
h 92 | használod a 92. tárgyat |
Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a százfogú testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) A százfogú összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Magadhoz veszel egy tekintélyes százfogú trófeát. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 8 | mozogsz északra |
Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával egy hatalmas csapással felmetszed a pókvadász testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A pókvadász nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! Mandibulakaszával egy irtózatos ütéssel felvágod a pókvadász jobb hátsó lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A pókvadász nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A pókvadász még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Eldobod az értéktelenné vált százfogú trófeát, és kinyersz egy alkalmas pókvadász trófeát. 67 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
jlk 2325 | jelszó kimondása 2325 |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával felnyitod a massza bal oldalát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A massza sikertelen támadást intéz feléd agyarával. Fürge ellenfeled elegánsan elkerülte támadásodat. A massza sikertelen támadást intéz feléd agyarával.
{Csatastatisztika; sebzés: 4, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 2 3 3 | mozogsz keletre, délkeletre, délkeletre |
Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a kaszabolósáska mandibuláját. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mandibulakaszával egy hatalmas csapással felmetszed a kaszabolósáska testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Nem sikerült tökéletesen félreszökkenned: a kaszabolósáska vágásával megsebezte a jobb oldaladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a kaszabolósáska száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 mandibulapengét. 68 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [45,14] A talaj süppedős, nedves: mocsaras terepen vagy.
(Továbbmész...) [46,15] Még mindig a süppedős, szúnyogokkal teli mocsárban vagy. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy félelem-járó. (ld. enc.) Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a félelem-járó fekete bőrét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával megcsapod a félelem-járó fekete bőrét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A félelem-járó feléd harap, de sikertelenül. A félelem-járó elhibázza az ütést csápjával. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Elhajítod a vacak pókvadász trófeát, és diadalmasan beszerzel egy félelem-járó trófeát. 105 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
be 6 | bemész a 6. titkos labirintusba |
lm 1 4 5 | mozogsz 1 4 5 |
lm 7 3 1 | mozogsz 7 3 1 |
m 8 7 7 | mozogsz északra, északnyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [45,13] Véget nem akar érni a dögletes bűzű mocsár. Ez a fülledt levegőjű mocsár jelöli Nimeron földjének nyugati szélét. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Egy nádcsomó mögött próbálsz elrejtőzni. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Felismered. Ez egy szintszívó. (ld. enc.) Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.
(Továbbmész...) [44,12] Füves síkságra érkeztél. Utad során felfedezel egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve.
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az uzbány testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mandibulakaszával megvagdalod az uzbány jobb vállát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Az uzbány néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed az uzbány testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Megcsipkedi az uzbány a jobb válladat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Túl erős az ellenfeled. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a csontlepke bordás testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mandibulakaszával egy irtózatos ütéssel felvágod a csontlepke színes szárnyát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A csontlepke megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A csontlepke még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 27 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 9, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
FÉLELEM-JÁRÓ (56. SZÖRNY) Képzeld el az Aliens főhősét kicsinyített kiadásban, fekete, ragyás bőrrel, zölden izzó szempárral. Igen, ez a félelemjáró. Borzalmas erejű állkapcsán és két csápján kívül rendelkezik egy kevésbé hagyományos támadási móddal is: képes puszta pillantásával rettegést, félelmet ébreszteni ellenfelében. Leggyakrabban bozótos vagy mocsaras vidéken találkozhatsz ezzel a szörnnyel. |
SZINTSZÍVÓ (96. SZÖRNY) A mocsarak dögletes bűzű párája mögött néha egy-egy árny suhan el: fekete, baljóslatú árnyék. Általában ez csak a képzelet játéka, de néha, igen néha, a túlvilág egyik borzalmas szörnyszülöttét láthatod ilyenkor, amint nem evilági étek után kutat. Az ilyen iszonyatos, sötét lények egyike a szintszívó. Ez a fekete felhőre emlékeztető, alaktalan plazmaszerű lény egyszerre létezik ebben a világban és a halál hideg és kietlen földjén. Érintése elszívja az életerődet, tested lassan kihűl. Még a legbátrabb kalandozók is rettegve menekülnek előle. [Megjegyzés: a szintszívó elől mindig el fogsz bújni, még akkor is, ha 10-re állítod a merészségedet, ugyanis a szintszívó érintése - mint a neve is mutatja - eggyel csökkenti a SZINTEDET akkor, ha nem dobod meg a haláltámadás elleni mentődobást. A szint csökkenésekor mindazon tulajdonságok csökkennek, amelyek szintlépéskor nőttek! Az egyetlen mód, hogy egy szintszívót megtámadj, hogy feltételes támadást adsz ki rá.] |
FELTÉTELES LŐFEGYVER/DOBÓFEGYVER HASZNÁLAT Parittyával lődözni minden szembejövőre alapvetően bölcs és jó gondolat. Azonban, egy vadász tatut vagy egy lila brekket kivégezni egy 20-40 életpontot sebző, nehezen beszerezhető és méregdrága lőfegyverrel vagy dobófegyverrel nem biztos hogy okos dolog, különösen, ha eközben az értékes fegyver tönkremegy/elvész. Ezért lehetőséged van arra, hogy eldöntsd, milyen erős ellenfelekre használd a bekészített lő- vagy dobófegyvert. Ehhez a feltételes lőfegyver használat (FLH) parancsot kell kiadnod. Első paraméterként megadhatsz egy szintet (1 és 996 között), másodikként egy lövedéket/dobófegyvert. Ha az adott szintű, vagy annál erősebb szörnnyel találkozol, az adott harcban automatikusan a megadott lövedéket/dobófegyvert fogod használni. Ha a szinthez 999-et írsz, akkor azt a lövedéket/dobófegyvert csak kalandozók ellen használhatod. Ha NINCS KIADVA FLH 999 <fegyver> parancsod, minden kalandozó ellen a KF-el bekészített távolsági fegyvert használod. <<ÚJ KIEGÉSZÍTÉS: Ha a szinthez 997-et írsz, akkor azt a fegyvert kizárólag ezüstfegyverrel megsebezhető lény ellen fogod használni (célszerű ide valamilyen ezüst lövedéket ill. dobófegyvert írni), ha 998-at, akkor azzal a csak mágikusan megsebezhető lény elleni lőfegyvert állítod be. Ha ezüstfegyverrel is sebezhető lénnyel találkozol, és nincs 997-es lőfegyver beállítva, vagy nincs nálad az a fegyver, csak 998-as, akkor azt fogod használni. Ezeket a paramétereket a program nem veszi figyelembe, ha valamilyen varázslatnak köszönhetően képes vagy megsebezni amúgy is a mágikus lényeket.>> Egyszerre max. 6 FLH parancs lehet érvényben. Egy példa: Kiadod az FLH 5 22, az FLH 8 23 és az FLH 999 137 parancsokat. A 0-4. szintű szörnyekre nem használsz távolsági fegyvert, az 5-7. szintűekre tüskét, a 8. vagy magasabb szintűekre mérgezett tüskét fogsz lőni a fúvócsövedből. Kalandozók ellen a 137-es távolsági fegyvert használod. Ha egy szörnyre az FLH által meghatározott távolsági fegyvert kellene használnod, de az épp nincs nálad, AKKOR A BEKÉSZÍTETT (KF) távolsági fegyvert fogod használni. Az összes FLH parancs törlése egy üres FLH kiadásával történik. Az FLH <szint> parancsnak ha nem adsz második paramétert, vagy még egyszer kiadsz egy már érvényben levő FLH parancsot az a bizonyos (arra a szintre vonatkozó) FLH parancs törlődik, ha ugyanarra a szintre új második paraméterrel adsz ki FLH-t, akkor az adott szintre vonatkozó FLH lecserélődik az új parancsra. Példa: FLH 5 és FLH 5 22 törlik az FLH 5 22 parancsot, FLH 5 23 viszont lecseréli. Megjegyezendő, hogy vannak kivételes esetek, amikor a távolsági fegyver nem használható, de ez a helyzettől függ. Sűrű erdőben, föld alól támadó szörnnyel szemben (pl. gátvakond), szűk helyen (bizonyos labirintusokban és egyéb sötét helyeken) nem tudsz távolsági fegyvert használni. Az FLH parancs nem kerül TVP-be. |
Erő: | 14 (15) | Szint: | 6 | Merészség: | 8/8 | Magasság: | 161 cm |
IQ: | 15 | Támadás: | 5 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 72 kg |
Ügyesség: | 11 | Védekezés: | 23 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 36/36 év |
Egészség: | 11 | Életpont: | 85/39 | Jellem: | semleges (-4) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 14 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 118 arany | Kép. pont: | 4 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 1 | vágófegyverek: | 4 | ütőfegyverek: | 1 |
lőfegyverek: | 5 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 1 | 2. nyomkövetés: | 1 | 3. mászás: | 2 |
4. gyógyítás: | 3 | 5. titkosírás: | 1 | 6. felderítés: | 1 |
7. vadászat: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 15 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért |
Összsúly: 42.68 kg | Megterheltség: 85% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 119 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
4 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | fáklya (#36) | 3 | kaja (#2) | |||
1 | kőhegyű lándzsa (#7) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
7 | arany (#50) | 2 | mandibulapenge (#125) | 1 | víz (#27) |