TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2007. okt. 24. 15h:06'
EZ A 89. JÁTÉKHETED, 89. FORDULÓD
90. játékheted kezdete: okt. 26.
A következő fordulódat legkorábban a 90. játékhéten tudjuk betáplálni.
EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel.
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #3112
SZÁMLA : XXXX
|
BUZZPLOTRZUD KALANDJAI
5 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [70,59] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 9 csillezsályalevelet (500 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Átveszed a sikeresen eladott 2 fémrúd (eladási ár: 200 arany, ebből a kezelési költség: 20 arany) ellenértékét.
Az egyik nap megpillantasz egy hosszú, vörös hajú alakváltó férfit. Egyenesen feléd repül! Kék egyenruhát visel, rajta zöld, korona alakú, Yaurr feliratú emblémával. Megszólít téged.
- Üdv! Az Alanori Olimpiai játékok követe vagyok. Mindenkit megkeresünk, akinek van (volt) deus ex machinája. Szeretnék átnyújtani egy meghívót a közeljövőben megrendezendő bajnokságra, amelyen idén a Fairlight bank jelentősen megnövelte a pénzdíjak összegét, sőt már nagyobb tapasztalatra is szert tehetsz. Köszönettel elfogadod a meghívást.
- Még egy kérdés - jegyzed meg. - hogyan juthatok el az Arénába?
- Ó, mi sem egyszerűbb ennél! A központi magoflex teleturbulátor a szabványos deus ex machinák varázsrezgéseire van hangolva. Csak megfogod a deus ex machinát, megforgatod háromszor, kimondod az "Alanor" szót, és megnyílik egy teleport-kapu, egyenesen az Arénába! Átlépsz rajta, és azonnal regisztrálják a jelentkezést. És még a D.E.M. is megmarad! (ld. enc.) A mostani olimpián is lehetőség van arra, hogy csak a játékos versenyeken vegyél részt, ha H 1 <tárgy> 9 parancsot írsz, azaz kilencet adsz meg 3. paraméternek. Ezenkívül kérheted azt is, hogy a fordulódat kizárólag emailben kapd meg, a találkozó utáni hétfőn. Ehhez 3. paraméternek 10-et írj, ha base64, 20-at, ha uuencode-val kódolva kéred. Ha nyomtatva és base64-ben is kéred a fordulót, 30-at, ha nyomtatva és uuencode-vel is kéred a fordulót, 40-et írj. Ha mindkét opciót igénybe veszed, tehát az emailes fordulót is kéred, és csak a játékos versenyekben akarsz részt venni, akkor 9-et adj a fenti paraméterekhez (19, 29, 39, 49). [Az Olimpiára való jelentkezés határideje 2007. november 20., kedd. Nem árt azonban, ha a jelentkezést MÁR JÓVAL A HATÁRIDŐ ELŐTT megteszed, mert esetleg lemaradsz a nagy eseményről! Az olimpiai fordulókat a november 24-i találkozón veheted át, ill. ha nem tudsz eljönni, postán ill. emailben elküldjük. FIGYELEM: A védettséget nem osztjuk le úgy, mint a normál játékban.]
Miután elbúcsúztál a hírvivőtől, rögtön tervezgetni kezded a részleteket.
Már csak két kajád maradt. Nem baj, az egyiket odaadod örökké éhes szörnyecskédnek. De amikor odaérsz a fához, amelyhez kötötted, döbbenten látod, hogy a kötél el van szakítva, s a lény sehol. Dühösen követed a nyomait, de azok elvesznek az aljnövényzetben. Rosszkedvűen térsz nyugovóra. Éjszaka elered az eső, arcodat verik a cseppek. Arra ébredsz, látod, hogy elcsavargott társad nyalogatja az arcodat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+22 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+39 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.)
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy halálmadár nyomok után kutattál. Sajnos nem jártál sikerrel - talán majd legközelebb. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [8 pontot használtál fel, van még 261.]
* 1. KP: |
elmormolod a 12. varázslatot |
Kántálni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy végső mozdulattal előhívod az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [+5% teo] [5 pontot használtál fel, van még 256.]
* 2. KP: |
elmormolod a 224. varázslatot |
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy végső mozdulattal előhívod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [+8% tau] [0 pontot használtál fel, van még 256.]
flh 6 131 |
felt. lőfegyver haszn. 6 a 131. tárggyal |
Ok, FLH 6 131 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 256.]
flh 10 547 |
felt. lőfegyver haszn. 10 az 547. tárggyal |
Ok, FLH 10 547 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 256.]
ek 145 1 |
t. energia kisütése: 145 1 |
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 246.]
[69,60] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Vad szamóca illatát hozza a szél.
Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gumifát. Felfedeztél egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr híveié. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Sheran oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Raia oltárt. Délre egy barátság szent tüze van. Délnyugatra egy Elenios oltár van. Nyugatra egy Dornodon oltár van. Északnyugatra egy phua-kúp van. Északra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. [10 pontot használtál fel, van még 236.]
kt 258 1 |
elkészíted a 258. tárgyat (1 darabot) |
Legyártottál 1 nehezéket. Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 226.]
m 1 2 3 |
mozogsz északkeletre, keletre, délkeletre |
[70,59] A síkságot ritka erdő váltja fel. Ez Hrók erdejének a széle. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy manaelementál. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. [+5% tau] Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 19 életpontot sebeztél. [+3% tau] Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával néhányszor meglegyinted a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a manaelementál lebernyegét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Varázsenergiát kapsz (+6 vp). Varkaudar szablyával néhányszor megkarcolod a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Mágikus energia árad beléd (+8 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot.
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 10, gyógyulás: 7, összesen: -3 ÉP}
Nyomok után kutatsz, sikeresen! Még egész friss gnóm nyomok vezetnek délnyugatra. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)
(Továbbmész...) [71,59] Még mindig az erdőben vagy.
Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nagyon régi (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
Találkozol Pénelopé. Jobb kezében egy bunkósbotot, bal kezében egy vizestömlőt tart. Lőfegyvere egy parittya. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
(Továbbmész...) [72,60] Épületek tűnnek fel. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy főutcát. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Felfedeztél egy villát. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 4100 TVP épült bele.) Felfedeztél egy házat. (no:2. építését magenta Jade kezdte, eddig 2250 TVP épült bele.)
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
- Ilyen szörnyekkel még sehol másutt nem találkozhattatok - hallatszik egy érces férfihang a távolból, te pedig sietősen arra veszed az irányt. A céllövöldét irányító óriás felvidul érdeklődésed láttán, és pillanatok alatt rábeszél a sátorba lépésre. Egy vortexmágus lesz az ellenfeled. (ld. enc.)
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. [+5% tau] Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 16 életpontot sebeztél. [+3% tau] Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. 41 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a gnóm nyílpuskával. Elrepül 2 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod a vortexmágus testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a vortexmágus jobb lábát. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 életpont.) Rövid karddal megkarcolod a vortexmágus fejét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. 41 életpontot vesztettél. Varkaudar szablyával megcsapod a vortexmágus bal lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Rövid karddal súrolod a vortexmágus testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 44 életpontot vesztettél. A vortexmágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 916 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 126, gyógyulás: 11, összesen: -115 ÉP}
Kihúzod magad, mielőtt az ajtó előtt álló óriáshoz fordulsz.
- Hol a nyereményem? - kérdezed. Ő elmondja, hogy a szörny legyőzéséért nem jár díj - mármint olyan értelemben, hogy ő adná -, hanem ezeknek a speciális bestiáknak van egy különleges tulajdonságuk: néha különleges kincset őriznek.
- Ha azt megtalálod a tied lehet - mosolyodik el a házigazda.
Az ötpróba-sátor elől egy fiatal alakváltó lép hozzád, és megtapogatja a karizmaid.
- Lenne esélyed - mondja. - Próbáld ki az ötpróbát!
- Lehet róla szó - gondolod és mondod, majd követed az alakváltót a próbák sátrába. Első lépésként erőpróba következik. A neked szánt súlyzó elég nehéznek tűnik, de most már nem futhatsz el. Tenyereddel fogást keresel rajta, majd a magasba emeled. Most veszed csak észre, mennyire verejtékcseppes a homlokod, de nem számít, csak hogy megvan! Tovább... A második megmérettetés az intelligenciád teszteli. Egy gnóm kérdéseket tesz fel, és neked kvízszerűen három válaszból kell kiválasztanod a megfelelőt. A kérdések többségére kapásból tudod a megoldást, a többinél pedig szerencsésen tippelsz. A gnóm elismerően bólogat tudásod láttán... Egy nyúlánk elf mondja el a következő próba szabályait. A földön fekvő labdákkal kell egy percig zsonglőrködni. Mi sem könnyebb ennél, a labdákat olyan ügyesen dobálod egyik kezedből a másikba, hogy az elf megtapsol a produkció végén... A negyedik feladat: sörivás időre. Örömmel látsz neki a korsó kiürítésének, a benne lévő nedű rendkívül ízletes. Kicsúszol az időből. Kárpótlásul csupán a mézsör kellemes aromája marad emlékeidben. 195 tapasztalati pontot kaptál. Lelógó orral állsz odébb.
Először nem ismered fel az előtted felbukkanó sátrat, de pillanatokkal később beugrik: a boszorka sátra az, akinek azok a különös tárgyak kellenek. A boszorka mosolyogva fogad. Turkálsz kicsit a cuccaid között, míg a fekete gyöngy a kezedbe nem kerül. Széles vigyorral az arcodon adod át a tárgyat a munkaadódnak, ő viszont nem tűnik ennyire boldognak.
- És a többi?!? - förmed rád, de te csak hebegni-habogni tudsz. - Akkor ezt most elkoboztam. - mondja dühösen. A házigazda némi töprengés után elmosolyodik, majd megenyhülve ezt mondja:
- Talán jó is hogy jöttél. Kicsit módosítanék a listán. Legközelebb a következő dolgok legyenek nálad: 2 vaskulcs, 4 dárda, 26 smirglilevél, 12 fekete gyöngy, 2 bunthar bőr.
Nagy hévvel érkezel a szirén labirintusához. A bejáratnál álló férfi elmosolyodik bátorságod láttán, elveszi tárgyaidat, majd beenged. Hamar felismered, hova keveredtél: ugyanolyan küllemű falak, ugyanolyan széles járatok mindenütt, a szélrózsa minden irányában. Ez egy labirintus. Eleinte még sikerül memorizálni, melyik úton jöttél, és ennek függvényében merre haladhatnál tovább, viszont ez a magabiztosság hamar szertefoszlik. Eltévedsz. Csak amikor ott bukkansz ki, ahol bejöttél, lélegzel fel kicsit. 195 tapasztalati pontot kaptál. Visszakéred a tárgyaidat az ajtónálló férfitól, majd szomorúan búcsút intesz neki.
Hatodik érzéked veszélyt jelez. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy útonálló került az utadba. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. [+5% tau] Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 21 életpontot sebeztél. [+3% tau] Véres nyál csordul ki az útonálló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [70 pontot használtál fel, van még 156.]
ep 400 100 1 |
építed a 400. tárgyat 100 pontért |
Tovább dolgozol a már megkezdett építményen. Hosszasan gyűjtöd a szögletes köveket, és egymásra rakod őket. A munka egyharmada már megvan, hogy elkészüljön a ház. 350 tapasztalati pontot kaptál. Egészséged TF-elődött. (+1 egészség.) [100 pontot használtál fel, van még 56.]
[73,60] Még mindig a városban vagy. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy főutcát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Észreveszel egy fellegvárat. (no:1. építését xadornix kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Találsz egy fellegvárat. (no:2. építését Ősi Hajnal Lovagjai kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fellegvárat. (no:3. építését magenta Jade kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.)
Van itt egy Trikornis Futárszolgálat (711. épület.).
Találkozol egy hosszú ezüsthajú, szürke szemű elf férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. Egy fekete bőrcsizmát, egy kir.érd.műv. kitűzőt, egy lánckesztyűt, egy rézpáncélt, egy rézsisakot és egy rothasztó talizmánt visel. Ruházatát egy ryuku ostromteknős trófea, egy ryuku futárbérenc trófea és egy áeratikus hasnyák trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Lant, mit angyal s ördög tart. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy kis vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Elég egy mentális pillantás aurájára: a jó ártatlan tisztaságával ragyog. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Mithgil. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Aztán elköszöntök egymástól.
Utad során felfedezed Oroszlánszív táborát. Sheran lényét magába fogadott isteni entitás. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy drag'kór fülkarikát, egy drag'kór vértet, egy fekete bőrcsizmát, egy féregíz nyakpántot, egy gólemgyűrűt, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy inváziós amulettet, egy lajstrom medált, egy Luthius karkötőjét, egy natharion talizmánt, egy óriás fülbevalót, egy óriások övét, egy szirén köpenyét, egy tleikan kesztyűt, egy tűzhaj diadémet, egy vark. pecsétgyűrűt, egy virág szimbólumot és egy Zu'lit koronáját visel. Felszerelését egy kisebb jégisten trófea, egy dűneszellem trófea és egy wayazamund szirén trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy tölgyfakoszorú. Övén 2 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy varkaudar lándzsát, bal kezében egy kyorgölő buzogányt tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasa egy idomított kőszáli disznó. Málhásállata egy törpemammut. Tisztán érzed auráját: semleges, mint a Tiéd. Erősnek, nagy hatalmúnak látszik - nincs értelme leöletni magadat vele. Nagy ívben elkerülöd a táborhelyét, mielőtt még felfigyelne rád.
[10 pontot használtál fel, van még 46.]
be 711 |
bemész a 711. épületbe |
Óvatosan méregeted a néhány méterre az orrod előtt lebegő, kisebb háznyi méretű fénylő gömböt. A felületén szüntelenül kisebb-nagyobb szivárványszín örvények futnak végig, és az egész környék enyhe sárgás színben dereng. Bátorságod összeszedve közelebb araszolsz, és óvatosan megérinted a fénylő felületet. Az érintés pillanatában a gömb fénye körülöleli a testedet, az érzékeid összezavarodnak, elmerülsz a különös vibráló, kavargó közegben, olyan érzésed van, mintha lebegnél. Mielőtt azonban igazán megijednél, újra szilárd talajt érzel a lábad alatt, és káprázó szemeid előtt hihetetlen látvány bontakozik ki. Meleg napfényben állsz egy selymes fűvel borított hatalmas tisztáson, mindenfelé békés trikornisok legelésznek, néhányan feléd néznek, de pár pillanat múlva már figyelemre sem méltatnak. A tisztás közepén egy hatalmas koronájú, göcsörtös törzsű fa áll - talán már az idők kezdetétől - aranyszín levelein incselkedő játékot játszik a fény. Megvakarod a kobakodat, de mielőtt teljesen elbizonytalanodnál, némi mozgást látsz a fa árnyékában, ezért arra indulsz. És nicsak, igazad lett, egy kecses alak játszadozik egy csoportnyi apró, visítozva kergetőző, barna bundás állatkával a fűben! Ahogy közelebb érsz, rájössz, hogy az állatkák vikócmajmok, és éppen játékos fogócskázással múlatják az időt. Közeledtedre abbamarad a gondtalan bohóckodás, és minden szem rád szegeződik. Ekkor tudatosul benned, hogy a kecses alak egy arany pikkelyvértet viselő, barna hajú lány, a hátára egy kéken izzó kard van felcsatolva, nyakában mintha egy nap szimbólumot látnál megvillanni. A harcias külsőt alaposan lerontja az a majomkölyök, amely éppen a lány vállán ülve húzogatja annak göndör fürtjeit, ezzel láthatóan cseppet sem zavarva őt. Mielőtt összeszednéd a gondolataidat, a lány megszólal:
- Üdvözöllek a Trikornis Futárszolgálatnál, vándor! A nevem Solina, én felügyelem a szolgálat működését. A futárszolgálat célja, hogy a lehetőségeihez mérten és a rendelkezésre álló eszközökkel feltámassza a világégés előtt már mindenki megelégedésére működő rendszert. A működési feltételekről ebben a tájékoztató tekercsben (ezzel átnyújt némi papírost) találhatsz információkat. A szolgáltatás díját a már meglévő állomások fenntartása mellett, újabb kirendeltségek felállítására fordítjuk. Amennyiben ezen alapfeladatokat meghaladó bevételre tennénk szert, a nyereséget az alapítók a Nővérek Az Elesettekért Alapítványnak utalják át, amely a városok szegény sorsú lakói számára biztosít ingyenes orvosi ellátást. És most bocsáss meg, de a kis barátaim már türelmetlenek...
Ezzel a leány kacarászva, a majomcsapattal körbevéve faképnél hagy. Tekinteted a kezedbe kapott tekercsre téved. Kicsit sikerült összegyűrnöd a nagy izgalomban. Óvatosan leoldod róla az átkötésére használt aranyszín szalagot, és érdeklődve belepislantasz. Szép, cikornyás betűkkel megírt szöveget látsz, rögtön neki is állsz az elolvasásának:
"Tisztelt Ügyfeleink!
Örömmel tájékoztatjuk Önöket a Trikornis Futárszolgálat megalapításáról. Szolgálatunk némi díjazás ellenében lehetőséget biztosít Önöknek, hogy csomagot küldjenek távoli családtagjaiknak, barátaiknak, és ismerőseiknek a Túlélők Földje eddig ismert területeire, és talán majd a jövőben felfedezettekre is. A szolgáltatást nem befolyásolja a távolság, és a szolgáltatásunkat igénybevevőnek nem kell foglalkoznia a címzettek KT-jával vagy szövetségi státuszával. Mindenkinek és mindenhová szállítunk, de természetesen a helyi törvények betartása mellett. Ez néhány területen okozhat némi problémát, de azon vagyunk, hogy e maradi törvényeket megváltoztassák, és idővel az ezeken a területeken élő kalandozók is részesülhessenek a Trikornis Futárszolgálat tevékenységének teljes körű áldásaiban. Kicsit részletesebben, hogy mi az, amit nem vállalunk: az Alanori Királyságból a nyugati területekre irányuló csomagszállítást sajnos tiltják a helyi törvények, melyet mi sem hághatunk át, a nyugati megbízóink csomagjait azonban mindenféle korlátozások nélkül juttatjuk el a címzetteknek; a nevezéstől az olimpia lezajlásáig terjedő időben, Alanor kérésére, mi sem szállítunk csomagokat; átadhatatlan és átkozott tárgyakat szintén nem veszünk át; az átváltozott alakváltóknak, a láthatatlanságot használó, a legutolsó ismert helyéről D.E.M.-ezéssel eltávozott, illetve meghalt kalandozóknak sajnos szintén nem tudunk csomagokat kézbesíteni; ezenkívül egyféle tárgyból ötszáz darabnál többet egy fuvarral nem tudunk elszállítani.
Kedves Ügyfeleink, amennyiben igénybe szeretnék venni a szolgáltatásainkat, csak annyit kell tenniük, hogy meglátogatják a helyi kirendeltségeinket, és az adott mezőn állva kiadják az FA (Futárnak Átad), vagy FAA parancsokat. Ezen parancsok paraméterezése az A, illetve AA parancséval teljesen megegyezik. [Az FAA-nak három tárgyszám paramétert adhatsz meg, és ezekből a tárgyakból az összes nálad levőt annak a karakternek postázod majd, akinek az előző parancsban is küldtél FA-val tárgyakat. Tehát ezt a parancsot semmiképp ne használd, ha még nem használtál előtte a fordulódban FA-t.]
A szolgáltatásunk időköltsége az FA parancs esetében 3 TVP, az FAA estében annyiszor 3 TVP, ahány paramétert a parancsnak a megrendelő megad. A költségekhez tartozik egy kisebb, aranyban fizetendő összeg is, amelynek alapdíja tárgyfajtánkként 23 arany, plusz még minden feladott darab, illetve megkezdett kilogramm után 1 arany pótdíj. Ezenkívül a folyadékok, porok és minden olyan tárgy szállításáért, amelyhez a futárszolgálatnak tartót kell biztosítani, még 10 arany költséget számítunk fel (akkor is, ha pl. vizet is és vizetömlőt is adsz fel - a víz után felár jár). Amennyiben egy tartót adsz fel, amiben még van folyadék (vagyis elfolyna, ha elvesztenéd), automatikusan feladod a folyadékot is (már ha van pénzed rá). Utóbbi esetben a 10 arany felárat nem kell kifizetned, mivel a folyadékot a saját tartódban szállítják.
Köszönjük, hogy elolvasták tájékoztatónkat és reméljük ez alapot ad a hosszútávú és gyümölcsöző együttműködésünkhöz.
A TFSZ menedzsmentje."
Hooha, mik vannak! Rendkívüli üzleti értéke lehetett annak a csapatnak, amelyik létrehozta ezt a vállalkozást. Apró betűkkel, a pergamen alján még a következőt találod: "A Lélektisztító Irgalmas Nővérek Közös Tudat tagjait 20 százalékos kedvezmény illeti meg a szolgáltatásunk mindenkori árából." Vajon ez azt jelenti, hogy ezt az épület az ő fennhatóságuk tartozik? Lehet. Vajon hogyan lehet innen kijutni? - merül fel a jogos kérdés az elmúlt percek hatásától még kicsit lassan forgó agyadban. Körbetekintve, megnyugvással fedezed fel a téged idejuttató fénygömb ikertestvérét a közelben. A visszaút a már-már megszokott fényjelenségek közepette zajlik le, csak valahogy a városba visszatérve mintha hidegebb lenne, és a város is sokkal ridegebbnek tűnik, mint az utazás előtt. De tényleg, hol is voltál? Ezen morfondírozva folytatod utadat. [5 pontot használtál fel, van még 41.]
be 711 |
bemész a 711. épületbe |
Huuu, ez a fényörvények közti lebegés arra emlékeztet, mikor hajdan a wargpini kocsmában fogadásból benyakaltál egy kisebb hordónyi varkaudar pálinkát. Igaz a két fénygömb közti szárnyalás nem tart olyan sokáig, a kocsma se ég le közben, és főleg nincsenek olyan öööö... kellemetlen utóhatásai, mint anno az alkoholmérgezésnek. De az is biztos, hogy errefelé koránt sincs olyan nyüzsgés, mint régen a fogadóban, sőt mondhatnánk itt megállt az idő, talán még a trikornisok is ugyanazt a szál füvet rágcsálják, és talán a majmocskák is ugyanúgy fogócskáznak, mint az előző látogatásodkor. De ide nem is bulizni jöttél, leheveredsz a dús, illatos fűbe, és az azúrkék eget bámulva ellazulnak izmaid. Egy kis időre kimegy a fejedből a sok nehéz küldetés, az a sok harc, és szenvedés, ami egy kalandozó életét jellemzi. Észre se vetted, és elszundítottál egy fertály órácskára, sajnos az ébredéssel együtt visszatértek a gondjaid is. Még maradnál, de a felelősségérzeted indulásra ösztönöz. Lélekben felfrissülve hagyod el a trikornisok tisztását. [5 pontot használtál fel, van még 36.]
fa 272 2828 1 |
feladod a 272. tárgyat a 2828. kalandozónak (1 darabot) |
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Khossus del Maul részére szánod. Átadsz 1 aranytűt. Ennek elküldése 25 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. Mielőtt továbbindulnál, már látod is a futárt visszafelé vágtatni. A címzett sajnos nem vette át a következő tárgyakat: 1 aranytű. [3 pontot használtál fel, van még 33.]
[74,61] Hatalmas hegyek közé érsz. Ez magashegység.
Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Eme sziklabércen alapította a hét bátor harcos a Vad Horda nevű törzset. " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy csillezsályát. Látsz egy világítótornyot. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy mély szakadékot. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délkeletre egy mély szakadék van. Délnyugatra egy Elenios oltár van. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet. Észreveszel valamit a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északra vezetnek.
Találkozol Dulminával. Fairlight hittérítője. Egy arany papi karkötőt, egy borostyán függőt, egy fekete bőrcsizmát, egy gyöngysort, egy igazgy. fülbevalót, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy örökkéval.gyémántját, egy ryuku karvédőt, egy sárga erőövet, egy smaragd védőgyűrűt, egy trófea nyakláncot, egy vassisakot és egy villám szimbólumot visel. Felszerelését egy földsárkány trófea, egy tüskés harci gromak trófea és egy dehidrátor trófea díszíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Hátasállata egy goldugar! Málhásállata egy karmos tankány. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 csillezsályalevelet. Egészséged TF-elődött. [19 pontot használtál fel, van még 14.]
szk 68 |
keresed a 68. szörnyet |
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy móleont. [0 pontot használtál fel, van még 14.]
* 1. BP: |
használod a 243. tárgyat |
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 9.]
* 2. BP: |
használod a 396. tárgyat |
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 9.]
Iszol a vizestömlőből. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját fal föl a garokk. Egy kaját bezabál a sörényes ubuk. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 9 pontod maradt, ebből a következő körre 9 pontot vihetsz át. Kapsz még 230 pontot. A következő körben tehát 239 pontot költhetsz el.
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN
Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere változott az eddigiekhez képest. A versenyzők nyolc kategóriában indulnak, a hetedik kategória eddigi dobogósai nem kerülnek automatikusan a nyolcadik kategóriába, oda is a kategóriaőr legyőzésével juthatnak be.
Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül.
Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata.
Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik.
Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége.
FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
VORTEXMÁGUS (418. SZÖRNY)
Ha a vortexmágusban dobófegyverrel szeretnél kárt tenni, nem sok esélyed van. Ez a varázstudó lény képes az örvénylő szellőket maga köré gyűjteni, és a bennük lévő energiát a maga javára fordítani. Így teste szinte állandóan ködbe veszik, mozgása szellőszerűvé válik. Senki sem tudhatja, mit rejt bokájáig érő köpenye alatt, mely szinte önálló életet él, képes a legügyesebb vágás elől is könnyedén kisiklani. Persze nem mindig... |
KARAKTERLAP
Buzzplotrzud, egy kontyos ezüsthajú, barna szemű gnóm nő vagy. Bőröd bronzként csillog. Fairlight ministránsa vagy. A Mágia Örökösei (#9135) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 89. fordulód.
Erő: |
22 (24) |
Szint: |
13 |
Merészség: |
5/5 |
Magasság: |
108 cm |
IQ: |
25 |
Támadás: |
12 |
Agresszió: |
3 |
Testsúly: |
43 kg |
Ügyesség: |
15 (17) |
Védekezés: |
21 |
Menekülés: |
30 % |
Életkor: |
88/88 év |
Egészség: |
14 (16) |
Életpont: |
198/80 |
Jellem: |
semleges (+3) |
Tul. pont: |
0 |
Szerencse: |
25 |
Varázspont: |
172/17 |
Pénz: |
2455 arany |
Kép. pont: |
7 |
Tudatpont: |
21/20 |
|
|
|
|
|
|
Eddig összesen 269 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1745 TP-t kaptál. Jelenleg 38111 TP-d van. A következő szinthez még 9889 TP szükséges. Trófeáid:
ork sámán,
khór darázs,
halálmadár. A 42. fordulódban 12 arany került a bankszámládra. 18 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
HARCI ISMERETEK |
ökölvívás: |
1/9 |
szúrófegyverek: |
3/73 |
vágófegyverek: |
17/96 (+6%) |
ütőfegyverek: |
1/78 |
lőfegyverek: |
15/6 (+3%) |
dobófegyverek: |
3/44 |
EGYÉB ISMERETEK |
1. rejtőzködés: |
3/89 |
2. nyomkövetés: |
10/50 (+12%) |
3. lopás: |
1/39 |
4. mászás: |
6/93 |
5. csapdakészítés: |
8/35 (+9%) |
6. csapdaészlelés: |
1/19 |
7. gyógyítás: |
21/64 |
8. titkosírás: |
1/60 |
9. felderítés: |
6/64 |
10. szörnyidomítás: |
7/34 |
11. teológia: |
8/85 (+5%) |
12. taumaturgia: |
9/93 (+32%) |
13. versengés: |
2/99 (+32%) |
14. szörnyismeret: |
8/14 (+18%) |
15. zárnyitás: |
1/5 |
16. vadászat: |
4/73 |
17. bányászat: |
5/65 |
|
|
FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
készítesz móri gyümölcsöt (#116) (max. 2 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 30 darabot, csak egyszer) |
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, labirintus (23) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 4, max: 12) |
fabontó szójer (#71), manifesztátor (#124), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID |
Varázslói varázslataid |
energiatüskék (#29, 5 VP) |
lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) |
Papi varázslataid |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK |
erőpajzs I (#12) |
|
|
|
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
Feltételes varázslat-használat |
0. és magasabb szintűek ellen |
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) |
lángcsóva (#31) |
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) |
hhaar burka (#32) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sörényes ubuk (#89) (málhás: +6 kg teher) státusz: OK |
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Építs számomra újabb oltárt. |
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat. |
3.) Áldozz fel számomra két grifftojást. |
Összsúly: 62.25 kg |
Megterheltség: 97% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. |
Még 54 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
(69,60) gumifa (#38), egy ismeretlen isten rúnaköve, Tharr oltár, 22. jellempróba
(70,59) manaelementál (#290)
(71,59) Pénelopé (3002. kalandozó)
(72,60) főutca (#399), oltár, ház (#400), vortexmágus (#418), útonálló (#130)
(73,60) Trikornis Futárszolgálat (#711), főutca (#399), oltár, ház (#400), Mithgil (1197. kalandozó), Oroszlánszív (1400. kalandozó)
(74,61) csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), világítótorony (#156), Dulmina (3676. kalandozó)