Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. márc. 7. 15h:01' EZ A 109. JÁTÉKHETED, 89. FORDULÓD 110. játékheted kezdete: márc. 9. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1844 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod az 1100. tárgyat |
* 2. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 3. KP: | használod az 1167. tárgyat |
dd 237 224 9 | eldobod a 237. tárgyat a 224. tárgyat a 9. tárgyat |
kb 351 12 | kiveszel a bankból a 351. tárgyat (12 darabot) |
bb 324 1 | beraksz a bankba a 324. tárgyat (1 darabot) |
vi 10 3 30 | viselkedésed: 10 3 30 |
flh 20 351 | felt. lőfegyver haszn. 20 a 351. tárggyal |
ftv 20 50 | felt. tám/véd. varázslat a 20. varázslatot az 50. szörnyet |
kb 37 4 | kiveszel a bankból a 37. tárgyat (4 darabot) |
v 58 | elmormolod az 58. varázslatot |
h 313 | használod a 313. tárgyat |
be 68 | bemész a 68. titkos labirintusba |
lm 4 | mozogsz 4 |
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 17 életpontot sebeztél. Távolról savhurrikán varázslatot lő rád a másik. 39 életpontot vesztettél. Tolmokov-koktélt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 tolmokov-koktél. Több lövedéked átfúrja a gnóm szolgáló bal lábát. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával többször eltalálod a gnóm szolgáló testét. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) Méregfoggal párszor épp hogy megérintgeted a gnóm szolgáló testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (10 életpontot sebezve). Újabb és újabb támadásokat visz be sikeresen a gnóm szolgáló a Sziklazuhatag kí-képesség alkalmazásával. (4 támadástól 71 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával jól megszurkálod a gnóm szolgáló testét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Méregfoggal valamennyire megsebezgeted a gnóm szolgáló karját. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (8 életpontot sebezve). A gnóm szolgáló hihetetlen sebességgel sújt le újból és újból. (4 támadástól 74 életpontot vesztesz.) Te itt életveszélyben vagy. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése.
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 184, gyógyulás: 0, összesen: -184 ÉP}
lm 3 1 | mozogsz 3 1 |
in 3808 181 328 | leírod a 3808. kalandozónak a 181. szörnyet a 328. tárgyat |
a 2 3808 20 | átadod a 2. tárgyat a 3808. kalandozónak (20 darabot) |
aa 190 188 187 | átadod a 190. tárgyat a 188. tárgyat a 187. tárgyat |
aa 668 214 225 | átadod a 668. tárgyat a 214. tárgyat a 225. tárgyat |
m 4 5 5 | mozogsz délre, délnyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [139,15] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy márványtornyot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Dornodon hívei emelték.
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Elteszed a látcsövet. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Ráismersz a lényre. Egy törpemammut. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a törpemammut jobb hátsó lábát. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a törpemammut ormányát. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a törpemammut testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (10 életpontot sebezve). A törpemammut agyarával feléd döf, de félrehajolsz. Patájával a törpemammut kissé megtaszít. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A törpemammut még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 kaját. 610 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 16 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynő jobb középső lábát. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg királynő testét. Kritikus ütés! (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Méregfoggal párszor épp hogy megérintgeted a quwarg királynő potrohát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (7 életpontot sebezve). Marásokat ejt rajtad a quwarg királynő. (3 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Vashegyű lándzsával jól megszurkálod a quwarg királynő jobb első lábát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megsebzed a quwarg királynő bal középső lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (7 életpontot sebezve). Csípéseket kapsz a lábaidba. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A quwarg királynő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}
(Továbbmész...) [138,16] Szűnni nem akar a zöld síkság. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy quwarg harcos. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a quwarg harcos testét. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával jól megszurkálod a quwarg harcos testét. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megbökdösöd a quwarg harcos bal hátsó lábát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (11 életpontot sebezve). Több marást ejt rajtad a quwarg harcos csáprágójával. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 21 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg harcos potrohát. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megbökdösöd a quwarg harcos torát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (10 életpontot sebezve). Marásokat ejt rajtad a quwarg harcos. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 18 életpontot vesztettél. A quwarg harcos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1021 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 68, gyógyulás: 0, összesen: -68 ÉP}
m 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra |
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod az Ayagira Tanaka testét. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az Ayagira Tanaka testét. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöfködöd az Ayagira Tanaka testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (9 életpontot sebezve). Az Ayagira Tanaka kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 49 életpontot vesztesz.) Te itt életveszélyben vagy. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 49, gyógyulás: 0, összesen: -49 ÉP}
(Továbbmész...) [136,18] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Utad során felfedezel egy mínosz-kúpot. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Marcho Ven-Saak előtt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze délre látsz egy olvasztókemencét. Északnyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Ez nem lehet más, mint egy kérődző etra. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
m 8 7 1 | mozogsz északra, északnyugatra, északkeletre |
(Továbbmész...) [135,16] Síkság, továbbra is csak síkság. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy ősi csatamezőt. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze délre látsz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra nézve látsz egy púdersziklát. Nyugatra egy márványtorony van. Északra egy manóodú van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
(Továbbmész...) [136,15] A sík vidéket bozótos váltja fel.
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 5 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 5 pontért |
Erő: | 25 (27) | Szint: | 17 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 183 cm |
IQ: | 25 | Támadás: | 16 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 83 kg |
Ügyesség: | 25 | Védekezés: | 30 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 32/32 év |
Egészség: | 17 (19) | Életpont: | 245/32 | Jellem: | semleges (-3) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 15 (19) | Varázspont: | 266/5 | Pénz: | 432 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 14/2 | Pszi pont: | 106/86 | EFejl: | 12 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 21/33 (+10%) | ütőfegyverek: | 2/8 | lőfegyverek: | 4/79 |
dobófegyverek: | 19/86 (+8%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) (6 -19.); tolmokov-koktél (#351) (20 -996.); tolmokov-koktél (#351) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 7/0 (+12%) | 2. nyomkövetés: | 23/92 (+12%) | 3. mászás: | 5/31 |
4. csapdakészítés: | 6/13 | 5. csapdaészlelés: | 1/28 | 6. gyógyítás: | 5/6 |
7. titkosírás: | 1/99 | 8. felderítés: | 3/11 (+20%) | 9. szörnyidomítás: | 5/11 |
10. teológia: | 13/102 (+29%) | 11. taumaturgia: | 16/56 (+7%) | 12. versengés: | 3/15 |
13. zene: | 1/71 | 14. szörnyismeret: | 11/24 (+18%) | 15. pszi: | 15/10 (+8%) |
16. zárnyitás: | 1/13 (-194%) | 17. vadászat: | 2/34 | 18. bányászat: | 6/90 |
19. főzés: | 7/77 (+14%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 14 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
elfogod pszi elementált (#221) hurokcsapdával (#217) |
mászol max. 46 TVP-ért |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12) |
szintszívó lények (#9097), trikornis (#104), tetemember (#123) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 12) |
vízionár (#66), pszi elementál (#221), nektoraf (#355), kardfogú fülemüle (#146), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +4 vp 6 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31) | ||||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 1, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
gyilkos sallank (#85) (vadászik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy könnyű feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van. |
2.) Hozd el és helyezd oltáromra a Szent Kulacsok egyikét! |
3.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
4 | bumeráng (#249) | 1 | bunkósbot (#9) | 1 | ezüsthegyű lándzsa (#324) | |||
4 | gyöngymangó (#135) | 10 | kaja (#2) | 1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | |||
1 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 2 | mérg. vas dobónyíl (#190) | 1 | mérgezett vasnyíl (#187) | |||
2 | orgyilkos tőr (#225) | 1 | rókafarok (#124) | 1 | sáska amulett (#668) | |||
1 | tankány karom (#237) | 1 | varkaudar lándzsa (#224) | 6 | víz (#27) | |||
1 | zárnyitó készlet (#39) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
21 | arany (#50) | 3 | álompor (#396) | 4 | drótszőr (#37) | |||
1 | gyíkfű (#201) | 9 | tolmokov-koktél (#351) | 5 | ugh méreg (#166) |