88. forduló, 90. forduló, Antilla összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. márc. 7. 15h:01'
EZ A 109. JÁTÉKHETED, 89. FORDULÓD
110. játékheted kezdete: márc. 9.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1844
SZÁMLA : XXXX

ANTILLA KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [140,13] koordinátán.
A 3. napon egy láthatatlan alak megpróbált lopni tőled, de kiszúrtad idejében. Rögtön elszaladt a sunyi.
Hirtelen magadat látod, amint fent a magasban kiterjesztett szárnyakkal repülve hasítod a kék eget. Mentális képességeddel a látóhatáron túli területeket fürkészed, miközben azon töprengsz, hogy most, hogy túl vagy a kvatáción, valami új és nagyszerű dolgot kéne kifejlesztened. Kiábrándultan térsz magadhoz, mindez csak álom lett volna?
A teremtés zsákja létrehozott 1 gyíkfüvet.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+28 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+89 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+34 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a gyilkos sallank. (+2 kaja.) A lottó 649. hetének nyerőszámai: 15, 18, 6. 1 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 11 arany nyereményt kapsz.
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy törpemammut nyomok után kutattál. Hiába. Semmi eredmény. [7 pontot használtál fel, van még 262.]

* 1. KP: használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 262.]

* 2. KP: használod a 71. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Megtelsz pszi energiával! Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 257.]

* 3. KP: használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag ropogós rókafarkat. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Finom! Nocsak, mi ez itt az üst tövében: 7 arany! (+4 szerencse.) 161 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 255.]

dd 237 224 9 eldobod a 237. tárgyat a 224. tárgyat a 9. tárgyat
Elhajítasz 1 tankány karmot. Elhajítasz 1 varkaudar lándzsát. Elhajítasz 1 bunkósbotot. [0 pontot használtál fel, van még 255.]
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+78 életerő). [-15 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 250.]

kb 351 12 kiveszel a bankból a 351. tárgyat (12 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 12 tolmokov-koktélt. [0 pontot használtál fel, van még 250.]

bb 324 1 beraksz a bankba a 324. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 ezüsthegyű lándzsát. [0 pontot használtál fel, van még 250.]

vi 10 3 30 viselkedésed: 10 3 30
Mostantól borzalmasan vakmerő vagy. Belekötsz mindenbe és mindenkibe, még ha Nálad kétszer nagyobb is. Csak rá ne fázz... Merészségi szinted ettől kezdve 10. Barátságosan fogsz viselkedni azokkal a kalandozókkal, akiknek nem ellentétes a jelleme. A szörnyeket megtámadod. Barátsági szinted mostantól 3. Ha életerőd az eredeti érték 30 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 250.]

flh 20 351 felt. lőfegyver haszn. 20 a 351. tárggyal
Ok, FLH 20 351 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 250.]

ftv 20 50 felt. tám/véd. varázslat a 20. varázslatot az 50. szörnyet
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 250.]

kb 37 4 kiveszel a bankból a 37. tárgyat (4 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 4 drótszőrt. [0 pontot használtál fel, van még 250.]

v 58 elmormolod az 58. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Befejezted az azonnali gyógyítás varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+68 életerő). [-15 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 245.]

h 313 használod a 313. tárgyat
Szinte tökéletesen jól vagy, kár lenne most egy ilyen tárgyat elpazarolni. [0 pontot használtál fel, van még 245.]

be 68 bemész a 68. titkos labirintusba
A kapott instrukciók alapján megkeresed a bejáratot. Semmi fényt nem látsz odabent. Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Megidézted a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. Behatolsz, megindulsz az ismeretlen felé! [5 pontot használtál fel, van még 240.]

lm 4 mozogsz 4
Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Az egyenes folyosó közepén vagy. [2. PONT.] Egy széles, magas terembe érsz. [4. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy gnóm szolgáló van előtted! Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 17 életpontot sebeztél. Távolról savhurrikán varázslatot lő rád a másik. 39 életpontot vesztettél. Tolmokov-koktélt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 tolmokov-koktél. Több lövedéked átfúrja a gnóm szolgáló bal lábát. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával többször eltalálod a gnóm szolgáló testét. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) Méregfoggal párszor épp hogy megérintgeted a gnóm szolgáló testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (10 életpontot sebezve). Újabb és újabb támadásokat visz be sikeresen a gnóm szolgáló a Sziklazuhatag kí-képesség alkalmazásával. (4 támadástól 71 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával jól megszurkálod a gnóm szolgáló testét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Méregfoggal valamennyire megsebezgeted a gnóm szolgáló karját. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (8 életpontot sebezve). A gnóm szolgáló hihetetlen sebességgel sújt le újból és újból. (4 támadástól 74 életpontot vesztesz.) Te itt életveszélyben vagy. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése.
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 184, gyógyulás: 0, összesen: -184 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 2. pontnál vagy.
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+67 életerő). [-15 varázspont.] Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+80 életerő). [-15 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [20 pontot használtál fel, van még 220.]

lm 3 1 mozogsz 3 1
Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy nagy vasalt ajtó! Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. A zárnyitó készlet tönkrement, beletört a zárba! Ez talán túl kemény dió a Te tudásodhoz. Nincs más lehetőséged: megpróbálod az ajtót erővel betörni. Azonban bárhogy is erőlködsz, nem jársz sikerrel. Erre nem tudsz továbbjutni: visszafordulsz. Ismét a térkép szerinti 2. pontnál vagy.
És már a kijáratnál is vagy! Húzol kifelé. [10 pontot használtál fel, van még 210.]

in 3808 181 328 leírod a 3808. kalandozónak a 181. szörnyet a 328. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy gnóm szolgáló. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Thargodan esszenciát. [0 pontot használtál fel, van még 210.]

a 2 3808 20 átadod a 2. tárgyat a 3808. kalandozónak (20 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. [-2 TU.] Ok, sikeresen átadtál 20 kaját Tűz részére. [5 pontot használtál fel, van még 205.]

aa 190 188 187 átadod a 190. tárgyat a 188. tárgyat a 187. tárgyat
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 2 mérg. vas dobónyilat Tűz részére. Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 mérg. ubuk dobónyilat Tűz részére. Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 mérgezett vasnyilat Tűz részére. [15 pontot használtál fel, van még 190.]

aa 668 214 225 átadod a 668. tárgyat a 214. tárgyat a 225. tárgyat
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 sáska amulettet Tűz részére. Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 manifeszt.nyúlványt Tűz részére. Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 2 orgyilkos tőrt Tűz részére. [15 pontot használtál fel, van még 175.]

m 4 5 5 mozogsz délre, délnyugatra, délnyugatra
[140,14] Dombos terepre érkeztél. Keletre az alanori csatorna békésen fodrozódó vizét látod.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy hóhérbimbót. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Dornodon hívői építették. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy Tharr oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy márványtornyot. Északnyugatra egy Leah oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [139,15] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy márványtornyot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Dornodon hívei emelték.
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Elteszed a látcsövet. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Ráismersz a lényre. Egy törpemammut. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a törpemammut jobb hátsó lábát. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a törpemammut ormányát. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a törpemammut testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (10 életpontot sebezve). A törpemammut agyarával feléd döf, de félrehajolsz. Patájával a törpemammut kissé megtaszít. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A törpemammut még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 kaját. 610 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hmm, csak egy quwarg királynő. Ettől nincs semmi félnivalód. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 16 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynő jobb középső lábát. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg királynő testét. Kritikus ütés! (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Méregfoggal párszor épp hogy megérintgeted a quwarg királynő potrohát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (7 életpontot sebezve). Marásokat ejt rajtad a quwarg királynő. (3 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Vashegyű lándzsával jól megszurkálod a quwarg királynő jobb első lábát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megsebzed a quwarg királynő bal középső lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (7 életpontot sebezve). Csípéseket kapsz a lábaidba. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A quwarg királynő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}


(Továbbmész...) [138,16] Szűnni nem akar a zöld síkság. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy quwarg harcos. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a quwarg harcos testét. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával jól megszurkálod a quwarg harcos testét. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megbökdösöd a quwarg harcos bal hátsó lábát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (11 életpontot sebezve). Több marást ejt rajtad a quwarg harcos csáprágójával. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 21 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg harcos potrohát. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megbökdösöd a quwarg harcos torát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (10 életpontot sebezve). Marásokat ejt rajtad a quwarg harcos. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 18 életpontot vesztettél. A quwarg harcos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1021 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 68, gyógyulás: 0, összesen: -68 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Nyugatra egy olvasztókemence van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [15 pontot használtál fel, van még 160.]

m 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra
[137,17] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mákrózsa bokrot. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy Ayagira Tanaka. Itt csata lesz.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod az Ayagira Tanaka testét. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az Ayagira Tanaka testét. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöfködöd az Ayagira Tanaka testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (9 életpontot sebezve). Az Ayagira Tanaka kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 49 életpontot vesztesz.) Te itt életveszélyben vagy. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 49, gyógyulás: 0, összesen: -49 ÉP}


(Továbbmész...) [136,18] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Utad során felfedezel egy mínosz-kúpot. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Marcho Ven-Saak előtt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze délre látsz egy olvasztókemencét. Északnyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Ez nem lehet más, mint egy kérődző etra. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Alaposan körülnézel a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek délre. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 150.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Félve megtapogatod az ősi köveket, amelyekből a kúp épült, majd bemászol. Odabent néma csend fogad. Néhány semmitmondó, misztikus kőszobor van bent és egy régóta száraz áldozati edény. Néhány szobor odébb tologatása (és eltörése) után a földön egy lezárt ajtót látsz, amin írás van.

Odakint is körülnézel. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). [20 pontot használtál fel, van még 130.]

m 8 7 1 mozogsz északra, északnyugatra, északkeletre
[136,17] Még mindig füves síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy arató csattanat. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Látsz egy gyöngymangó bokrot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Marcho Ven-Saak formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy olvasztókemencét. Nyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északnyugatra egy ősi csatamező van. Elteszed a látcsövet. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [135,16] Síkság, továbbra is csak síkság. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy ősi csatamezőt. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze délre látsz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra nézve látsz egy púdersziklát. Nyugatra egy márványtorony van. Északra egy manóodú van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.


(Továbbmész...) [136,15] A sík vidéket bozótos váltja fel.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Felfedeztél egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Marcho Ven-Saak lábát masszírozza. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [15 pontot használtál fel, van még 115.]

* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 115.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gólyalábakat építesz, és azokkal egyensúlyozva gyakorolsz. Sajnos a lábak túl gyengére sikerültek, hogy használni lehessen őket hosszabb távon, de legalább az egyensúlyérzékedet fejlesztetted. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen.

[40 pontot használtál fel, van még 75.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Bukfencezel, cigánykereket hánysz, egyensúlyozol, hogy az ügyességedet fejleszd. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 126 TVP-t kell elköltened.] Nocsak, valaki itt elvesztett 3 aranyat. Szuper, te még biztos használni tudod valamire! [40 pontot használtál fel, van még 35.]

tf 3 5 fejleszted a 3. tulajdonságodat 5 pontért
A hárítást, a támadások elkerülését gyakorlod. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 120 TVP-t kell elköltened.] [5 pontot használtál fel, van még 30.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-14 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 20, 22, 14.
Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 230 pontot. A következő körben tehát 260 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Antilla, egy szőke, tüsi hajú, szürke szemű alakváltó férfi vagy. Fekete a bőröd. Sheran eljövendő papja vagy. Az Illúzió Mesterei (#9129) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 89. fordulód.

Erő: 25 (27) Szint: 17 Merészség: 10/5 Magasság: 183 cm
IQ: 25 Támadás: 16 Agresszió: 3 Testsúly: 83 kg
Ügyesség: 25 Védekezés: 30 Menekülés: 30 % Életkor: 32/32 év
Egészség: 17 (19) Életpont: 245/32 Jellem: semleges (-3) Tul. pont: 0
Szerencse: 15 (19) Varázspont: 266/5 Pénz: 432 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 14/2 Pszi pont: 106/86 EFejl: 12
Eddig összesen 581 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2955 TP-t kaptál. Jelenleg 236998 TP-d van. A következő szinthez még 23002 TP szükséges. Trófeáid: élőholt quwarg, quwarg királynő, ryuku ostromteknős. A 87. fordulódban 5345 arany került a bankszámládra. 5398 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 21/33 (+10%) ütőfegyverek: 2/8 lőfegyverek: 4/79
dobófegyverek: 19/86 (+8%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) (6 -19.); tolmokov-koktél (#351) (20 -996.); tolmokov-koktél (#351) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 7/0 (+12%) 2. nyomkövetés: 23/92 (+12%) 3. mászás: 5/31
4. csapdakészítés: 6/13 5. csapdaészlelés: 1/28 6. gyógyítás: 5/6
7. titkosírás: 1/99 8. felderítés: 3/11 (+20%) 9. szörnyidomítás: 5/11
10. teológia: 13/102 (+29%) 11. taumaturgia: 16/56 (+7%) 12. versengés: 3/15
13. zene: 1/71 14. szörnyismeret: 11/24 (+18%) 15. pszi: 15/10 (+8%)
16. zárnyitás: 1/13 (-194%) 17. vadászat: 2/34 18. bányászat: 6/90
19. főzés: 7/77 (+14%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 14 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
elfogod pszi elementált (#221) hurokcsapdával (#217)
mászol max. 46 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12)
szintszívó lények (#9097), trikornis (#104), tetemember (#123)
Barátságosság (aktív: 6, max: 12)
vízionár (#66), pszi elementál (#221), nektoraf (#355), kardfogú fülemüle (#146), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP)
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +4 vp 6 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
lángcsóva (#31)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 1, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
gyilkos sallank (#85) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy könnyű feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van.
2.) Hozd el és helyezd oltáromra a Szent Kulacsok egyikét!
3.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4 bumeráng (#249) 1 bunkósbot (#9) 1 ezüsthegyű lándzsa (#324)
4 gyöngymangó (#135) 10 kaja (#2) 1 manifeszt.nyúlvány (#214)
1 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 2 mérg. vas dobónyíl (#190) 1 mérgezett vasnyíl (#187)
2 orgyilkos tőr (#225) 1 rókafarok (#124) 1 sáska amulett (#668)
1 tankány karom (#237) 1 varkaudar lándzsa (#224) 6 víz (#27)
1 zárnyitó készlet (#39)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
21 arany (#50) 3 álompor (#396) 4 drótszőr (#37)
1 gyíkfű (#201) 9 tolmokov-koktél (#351) 5 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(135,16) ősi csatamező (#263), 34. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(136,15) nekrofun (#173), Fairlight oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), 22. jellempróba
(136,17) arató csattanatok (#144), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720)
(136,18) mínosz-kúp (#178), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, 24. jellempróba, kérődző etra (#368)
(137,17) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), Ayagira Tanaka (#965)
(138,16) quwarg harcos (#201), oltár, 50. jellempróba
(139,15) márványtorony (#175), Dornodon oltár, törpemammutok (#115), quwarg királynő (#153)
(140,13) fényűző villa (#600), a 68. labirintus bejárata, gnóm szolgáló (#181)
(140,14) hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), Dornodon oltár, 50. jellempróba

Üzenet küldése a karakternek