TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2006. júl. 26. 9h:33'
EZ A 91. JÁTÉKHETED, 89. FORDULÓD
92. játékheted kezdete: júl. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #1505
SZÁMLA : XXXX
|
ARANA KALANDJAI
6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [127,113] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 manifeszt.nyúlványt (200 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Átveszed a sikeresen eladott 1 manifeszt.nyúlvány (eladási ár: 300 arany, ebből a kezelési költség: 30 arany) ellenértékét. Áfonya átutalt a bankszámládra 960 aranyat a táborozásod 5. napján.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+17 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+136 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy óriás patkány fészket vagy búvóhelyet. Megérte kutatni - találsz egy kifejlett példányt.
Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az óriás patkány farkát. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Rövid karddal alaposan megvágod az óriás patkány bal első lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az óriás patkány állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
[8 pontot használtál fel, van még 237.]
ek 145 2 |
t. energia kisütése: 145 2 |
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 227.]
h 1167 1 |
használod az 1167. tárgyat |
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. [3 pontot használtál fel, van még 224.]
v 19 |
elmormolod a 19. varázslatot |
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Megidézted a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 219.]
kut 30 |
kutatsz 30 pontért |
Néma, síri csendben kezdesz el egy találomra kiválasztott helyen ásni. Hideg szél borzolja a hátadat. Megizzadsz, de egyelőre csak néhány fehér csontot sikerült exkaválni. Már majdnem félórája végzel kemény fizikai munkát. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy óriás csontváz támad rád.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 56 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az óriás csontváz zörgő csontjait. (3 támadással 11 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az óriás csontváz bal lábát. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Rövid karddal kissé megkarcolgatod az óriás csontváz testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmait belevágja a bal lábszáradba. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +5 ÉP.) Varkaudar szablyával kissé megkarcolod az óriás csontváz testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de az óriás csontváz karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +4 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 829 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 39, gyógyulás: 9, összesen: -30 ÉP}
Folytatod az exkavációt. Valami keményben koppan az ásód. Egy ép láda! Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 mérg. ubuk tüske és egy mérg. ubuk dobónyíl. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy óriás csontváz jön feléd.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 66 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az óriás csontváz testét. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed az óriás csontváz bal karját. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Rövid karddal épp hogy eltalálod az óriás csontváz sárga bordáit. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz éles karmai végigszántják a jobb combodat. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +5 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 829 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 24, gyógyulás: 5, összesen: -19 ÉP}
A fenébe, hát egy perc nyugalma sem lehet az embernek? Átsétálsz a csatamező túlsó végébe, hátha ott több szerencséd lesz. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy óriás csontváz jön feléd.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 74 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az óriás csontváz zörgő csontjait. (3 támadással 11 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az óriás csontváz testét. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Rövid karddal épp hogy eltalálod az óriás csontváz bal karját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +4 ÉP.) Az óriás csontváz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 829 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 17, gyógyulás: 4, összesen: -13 ÉP}
Huh, ez kemény volt, még jó, hogy nem valami főszörny járt erre! Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy élőholt mágus védelmezi a vadászterületét.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vérbeli borzongás varázslat. Semmi hatás! Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt mágus fejét. (4 támadással 40 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod az élőholt mágus testét. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Rövid karddal megcsapod az élőholt mágus bal lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az élőholt mágus újból meg újból lesújt rád. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 14 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az élőholt mágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 922 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 29, gyógyulás: 3, összesen: -26 ÉP}
Ez mán' ölészet volt a javából! Megvizslatod, hogy honnét bújt elő a szörny, és ott kutakodsz tovább. Igen, ez egy jó ötlet volt! Hehe. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy szürke bőrkesztyű és 5 ubuk tüske. A csatamező fölött óriásira nőtt dögmadarak raja közeledik. Te nem leszel a lakoma tárgya! Befejezed a fosztogatást, és távozol. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +109 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 189.]
v 96 73 60 |
elmormolod a 96. varázslatot |
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Elmormoltad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!
A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED
(127,113) óriás patkány (#42), óriás csontváz (#176), élőholt mágus (#175)
[73,60] Lakott területre érkeztél. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy főutcát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fellegvárat. (no:1. építését xadornix kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fellegvárat. (no:2. építését Ősi Hajnal Lovagjai kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Felfedeztél egy fellegvárat. (no:3. építését magenta Jade kezdte, eddig 11100 TVP épült bele.)
Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy Trikornis Futárszolgálat (711. épület.).
Összefutsz egy barna, kontyos hajú, kék szemű gnóm nővel. Bőre teljesen fehér! Azt veszed észre, hogy egy szép furulya van nála, amit láthatóan nagy becsben tart. Sheran eljövendő papja. Egy ezüst papi karkötőt, egy kir.érd.műv. kitűzőt, egy szürke bőrkesztyűt, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy vassisakot, egy vasvértet és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy élőholt quwarg trófea, egy részeg kalandozó trófea és egy varkaudar íjász trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: Lant, mit angyal s ördög tart. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy szeksztánst tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Teherhordója is van: egy törpemammut! Szegény állat majd megszakad. Tisztán érzed auráját: semleges, mint a Tiéd. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Megadeathka. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Meleg kézfogás után elbúcsúztok. Hopp, átugrik egy sötét tekercs!
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 179.]
fa 107 1670 1 |
feladod a 107. tárgyat az 1670. kalandozónak (1 darabot) |
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Csülök részére szánod. Átadsz 1 rövid íjat. Ennek elküldése 25 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 176.]
faa 90 88 87 |
feladod a 90. tárgyat a 88. tárgyat a 87. tárgyat |
Ennyi csomaghoz még egy futár kell, de nem probléma, már úton is van. A csomagot Csülök részére szánod. Átadsz 1 bronzpáncélt. Ennek elküldése 31 arany lesz. Átadsz 1 bronzsisakot. Ennek elküldése 26 arany lesz. Átadsz 1 bronzhegyű lándzsát. Ennek elküldése 27 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [9 pontot használtál fel, van még 167.]
fa 112 1670 30 |
feladod a 112. tárgyat az 1670. kalandozónak (30 darabot) |
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Csülök részére szánod. Átadsz 30 madártollat. Ennek elküldése 54 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 164.]
m 7 2 2 |
mozogsz északnyugatra, keletre, keletre |
[72,59] Folytatod sétádat a házak közt. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy xantusz-kaktuszt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy főutcát. Felfedeztél egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Észreveszel egy fellegvárat. (no:1. építését deanaal kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! "
Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Van itt egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.) és egy bank (697. épület.).
Eladsz 1 bronzhegyű nyilat 5 aranyért, 1 darázsszárnyat 4 aranyért, 1 kis bőrpajzsot 5 aranyért, 4 mérg. ubuk tüskét 8 aranyért, 1 monstrum vállvédőt 120 aranyért, 1 orgyilkos tőrt 8 aranyért, 2 rézpáncélt 48 aranyért, 1 rövid íjat 8 aranyért, 2 sallank nyilat 6 aranyért, 5 szvó-ektoplazmát 50 aranyért, 1 tankány karmot 10 aranyért, 1 mérg. ubuk dobónyilat 7 aranyért.
Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. "
(Továbbmész...) [73,59] Folytatod sétádat a házak közt. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Ez itt egy koszos porfészek, Szénaszag, ahova nézek... " Oldalt pillantva, meglátsz egy fény szentélyét. Észreveszel egy főutcát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt vaskohót. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Észreveszel egy fellegvárat. (no:1. építését deanaal kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Aha, egy kút a város terének közepén! Nagyon esztétikus. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). "
Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Sheran szeret téged - miért fordulsz el tőle mégis? " Épületeket látsz: egy fogadó a Zöldfülű Kalandozóhoz. (684. épület.), egy városháza (685. épület.) és egy piroslámpás ház (696. épület.).
Összeakadsz egy hosszú ezüsthajú, szürke szemű elf férfival. Bőre színe zöld. Sheran hittérítője. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy griff nyakéket, egy gromak páncélt, egy halálhozó talizmánt, egy obszidián karkötőt, egy tankány karmot, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy óriásféreg trófea, egy fagyelementál trófea és egy jégtroll trófea díszíti. Bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Egy sullár a hátasa. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Reywind. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább. Hihi, átpattan egy sötét tekercs!
Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Melyik tárggyal menjen el, melyik tárgy az, ami érdekel... ÁRNYMENŐK by U.M.A. "
(Továbbmész...) [74,59] Továbbmész a város utcáján.
A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " ELF vagy? Aurád NEM FEHÉR? Ne gondolkozz tovább: állj a drow-ok közé. " Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt vaskohót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy főutcát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy sárkánytanyát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fellegvárat. (no:1. építését Haláltánc kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Aranysárkány és Rend hívei! Erőnk alatt tör szét a Káosz csarnokának oszlopa! AKHI "
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Nem mindig az erő a nyerő! Vigyázz! Jön az ÁRNYMENŐ! U.M.A. (5569) az ÁRNYMENŐ! " A következő épületeket látod: egy ezüst mágustorony (670. épület.), egy Mélysötét Aréna (683. épület.), egy kolostor (690. épület.) és egy Földelem Kapuja Harci Iskola (698. épület.).
Összefutsz egy hosszú aranyhajú, csillogó szemű törpe nővel. Bőre bronzként csillog. A Halál, a Tűz és a Káosz Angyala kíséri. Leah inkvizítora. Egy csontamulettet, egy féregíz nyakpántot, egy jegygyűrűt, egy koponya szimbólumot, egy lánckesztyűt, egy Luthius karkötőjét, egy Métely páncélját, egy mihlanil medált, egy nodonrod kitűzőt, egy örökkéval.kristályát, egy rinóbőr övet, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy Vlagyimir-díjat és egy Zu'lit koronáját visel. Rangja: Inkvizíció tudati terének Őrzője. Felszerelését egy kisebb quwarg isten trófea, egy északi tűzsárkány trófea és egy elf mesterharcos trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy Tharr kalapácsát tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasa egy idomított mutáns pók. Tárgyainak egy részét egy ryuku ostromteknős viszi. Mentális auráját felismered, sötét, akárcsak a lelke. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Alaria Volerdi. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Aztán elköszöntök egymástól.
Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Álljon-e tábla az ősi Istenek tiszteletére. Hirdesse Rhatt és Bufa régvolt nagyságát és tanait. Állította Hexeter az Ősi Hajnal Lovagjai [9167] K.T. tagja közül. " [27 pontot használtál fel, van még 137.]
vtn 33 |
varázslat tanulás: a 33. varázslatot |
Elszánod magad, és bekopogtatsz a nagy ezüstkarikával. Sokáig nem történik semmi, de azután hangtalanul kitárul az ajtó, és megjelenik egy ezüstös rúnákkal hímzett köpenyt viselő, áttetsző alak. Faragott, kígyómintás botján kékes szikrák szaladgálnak. A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: izomernyesztés. (ld. enc.) Lebotorkálsz a lépcsőn, és nemsokára újra a kapun kívül találod magad. [35 pontot használtál fel, van még 102.]
vtn 78 |
varázslat tanulás: a 78. varázslatot |
Elszánod magad, és bekopogtatsz a nagy ezüstkarikával. Sokáig nem történik semmi, de azután hangtalanul kitárul az ajtó, és megjelenik egy ezüstös rúnákkal hímzett köpenyt viselő, áttetsző alak. Faragott, kígyómintás botján kékes szikrák szaladgálnak. A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: láth. észlelése. (ld. enc.) Lebotorkálsz a lépcsőn, és nemsokára újra a kapun kívül találod magad. [35 pontot használtál fel, van még 67.]
v 78 |
elmormolod a 78. varázslatot |
Mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Befejezted a láth. észlelése varázslatot! [-7 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 62.]
m 8 7 |
mozogsz északra, északnyugatra |
[74,58] Továbbmész a város utcáján. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Felfedeztél egy főutcát. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Észreveszel egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy kastélyt. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 6350 TVP épült bele.)
Van itt egy Ördögi Kör (709. épület.).
Összefutsz egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű kobudera nővel. A bőre kreolszínű. Sheran személyes testőrként szolgáló avatárja. Egy arany papi karkötőt, egy Eldaran karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy korinthai talizmánt, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy sárga erőövet, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot, egy vasvértet és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy jégzabáló trófea, egy quwarg anyakirálynő trófea és egy animált hókutya trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: MOSOLYGÓ RETTENET RÓZSASZÍN BUGYIBAN. Bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Egy spagulár a hátasa. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Fogalmazásgátló. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján. Hopp, átugrik egy sötét tekercs!
(Továbbmész...) [73,57] Folytatod sétádat a házak közt. Ez Hrók erdejének a széle. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Maitreya, Beren, Elendil, Authoricus! Táborozásainkra emlékezve állította Álomutas Alex " Utad során felfedezel egy főutcát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát.
(láthatatlan észlelése:)
Találkozol egy kopasz, zöld szemű, kecskeszakállas árnymanó férfival. Fekete a bőre. Egy bíbor erőövet, egy denevér szimbólumot, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy Vlagyimir-díjat és egy vortex talizmánt visel. Ruházatát egy varkaudar hadúr trófea, egy ongóliant trófea és egy káoszteknőc trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy kincsekben dúskáló, vigyorgó Árnymanó. Jobb kezében egy ryuku kopját, bal kezében egy árnyéktőrt tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. Holmiját egy karmos tankány cipeli. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Bytoxic. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
(láthatatlan észlelése:)
Találkozol egy lila, hosszú hajú, narancssárga szemű troll férfival. Bőre mélykék színű. A Halál, a Tűz és a Káosz Angyala kíséri. Egy denevér szimbólumot, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy rinóbőr övet, egy rothasztó talizmánt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy umbatari karkötőt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy vasvértet visel. Rangja: inkvizítori besúgó. Ruházatát egy óriásféreg trófea, egy fagymágus trófea és egy ongóliant trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy parittya. Egy mutáns pók a hátasa. Holmiját egy trappoló dinymák cipeli. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Áfonya. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
Találkozol egy ezüsthajú, szürke szemű alakváltó férfival. Bőre teljesen fehér! Leah hűséges követője. Egy fekete bőrcsizmát, egy koponya szimbólumot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy sárga erőövet, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Felszerelését egy trappoló dinymák trófea, egy ork sámán trófea és egy szürke rinocérosz trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Érzékeled auráját: sötét, mert gonosz. Összeismerkedtek. Az ő neve Szürke Camone. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
Összeakadsz egy hollófekete, copfos hajú, égszínkék szemű gnóm férfival. Bőre mélykék színű. Egy bíbor erőövet, egy denevér szimbólumot, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy ónix masszavadítót, egy örökkéval.smaragdját, egy rothasztó talizmánt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy törpe bakancsot és egy vasvértet visel. Ruházatát egy acélkolosszus trófea, egy ongóliant trófea és egy tyrannoszaurusz rex trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: néhány, tengernyi sörben tántorgó, és daloló alak. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy pásztorbotot, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd sullár. Tárgyainak egy részét egy törpemammut viszi. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Clark O'Phane. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [16 pontot használtál fel, van még 46.]
a 214 3843 3 |
átadod a 214. tárgyat a 3843. kalandozónak (3 darabot) |
Ok, sikeresen átadtál 3 manifeszt.nyúlványt Áfonya részére. [0 pontot használtál fel, van még 46.]
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[127,113] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Utad során felfedezel egy ősi csatamezőt. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy bávatag golombár előtt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. Felfedeztél egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy phua-kúpot. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délre egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet.
Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
Összeakadsz Leana Mor'liennel. Sheran hittérítője. Egy Eldaran karkötőjét, egy ezüst papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy örökkéval. rubinját, egy sárga erőövet, egy szürke bőrkesztyűt, egy vassisakot, egy vasvértet és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy tüskés harci gromak trófea, egy nómenklatúra trófea és egy élőholt quwarg trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy tölgyfakoszorú. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Tárgyainak egy részét egy ragyás burástya viszi. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
[8 pontot használtál fel, van még 38.]
szk 42 |
keresed a 42. szörnyet |
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy óriás patkányt. [0 pontot használtál fel, van még 38.]
k 1 1 |
követed az 1. fajúakat 1 lépésig |
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [0 pontot használtál fel, van még 38.]
k 2 1 |
követed a 2. fajúakat 1 lépésig |
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [0 pontot használtál fel, van még 38.]
k 3 1 |
követed a 3. fajúakat 1 lépésig |
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. Oppsz, itt járt már valaki! Aránylag régi (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [0 pontot használtál fel, van még 38.]
k 4 1 |
követed a 4. fajúakat 1 lépésig |
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [0 pontot használtál fel, van még 38.]
* 1. BP: |
használod a 243. tárgyat |
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 33.]
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 3 |
fejleszted a 3. tulajdonságodat 3 pontért |
Néhány kaviccsal zsonglőrködsz, a kézügyességedet fejlesztve. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 2 TVP-t kell elköltened.] [3 pontot használtál fel, van még 30.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 3, 5, 2.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját töm magába a spagulár. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 230 pontot. A következő körben tehát 260 pontot költhetsz el.
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
IZOMERNYESZTÉS (33. TÁMADÓ VARÁZSLAT)
Ezt a varázslatot elmondva, részben megbéníthatod ellenfeled izmait. Ha a varázslat sikerrel jár (és ez részben taumaturgiádtól is függ) ellenfeled minden támadás-sorozatnál csak eggyel kevesebb ütés bevitelével próbálkozhat, mert izmai elernyednek. Szörnyek esetén a varázslat hatására a lény egyik támadási módját (pl. karom/csőr-ből a csőr támadásokat) elveszti, ha csak egyetlen támadási módja van, akkor azt eggyel kevesebbszer használja. Legalább egy támadást mindenképpen le fog tudni adni az ellenfeled. A varázslat elmondása 6 VP-be kerül, anyagi komponense három csepp víz. |
LÁTHATATLAN ÉSZLELÉSE (78. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT)
Ezzel a varázslattal képes vagy a láthatatlanul közlekedő kalandozókat észlelni. Bár nem látod őket tökéletesen, csak elmosódottan, ez bőven elég ahhoz, hogy felismerd őket, ne tudjanak jobban meglopni, és ne tudjanak előled olyan könnyen elbújni. A láthatatlan észlelése varázslat az elmondásától egészen a következő forduló elejéig tart, elmondása 5 TVP-be és 7 VP-be kerül. |
KARAKTERLAP
Arana, egy vörös, hosszú hajú, piros szemű gnóm nő vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran hittérítője vagy. A Mágia Örökösei (#9135) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 89. fordulód.
Erő: |
24 (26) |
Szint: |
17 |
Merészség: |
5/1 |
Magasság: |
108 cm |
IQ: |
25 |
Támadás: |
21 |
Agresszió: |
3 |
Testsúly: |
45 kg |
Ügyesség: |
22 |
Védekezés: |
24 |
Menekülés: |
30 % |
Életkor: |
111/113 év |
Egészség: |
14 (16) |
Életpont: |
237/237 |
Jellem: |
semleges (-5) |
Tul. pont: |
4 |
Szerencse: |
22 |
Varázspont: |
396/6 |
Pénz: |
963 arany |
Kép. pont: |
5 |
Tudatpont: |
14/3 |
|
|
|
|
EFejl: |
25 |
Eddig összesen 604 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3425 TP-t kaptál. Jelenleg 223865 TP-d van. A következő szinthez még 36135 TP szükséges. Trófeáid:
Földrengető,
csontváz lord,
ekharion bébi. A 89. fordulódban 989 arany került a bankszámládra. 989 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
HARCI ISMERETEK |
vágófegyverek: |
23/75 (+4%) |
ütőfegyverek: |
4/34 (+8%) |
dobófegyverek: |
20/84 (+12%) |
EGYÉB ISMERETEK |
1. rejtőzködés: |
8/69 |
2. nyomkövetés: |
31/61 (+20%) |
3. mászás: |
7/21 |
4. csapdakészítés: |
9/98 (+7%) |
5. gyógyítás: |
1/63 |
6. titkosírás: |
1/60 |
7. felderítés: |
8/79 (+15%) |
8. szörnyidomítás: |
4/66 |
9. teológia: |
12/78 (+5%) |
10. taumaturgia: |
30/67 (+25%) |
11. szerencsejáték: |
1/14 |
12. versengés: |
1/55 |
13. zene: |
6/46 |
14. szörnyismeret: |
7/34 (+30%) |
15. zárnyitás: |
1/0 |
16. vadászat: |
1/53 |
17. bányászat: |
5/43 |
18. főzés: |
2/86 (+22%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 15 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12) |
szutykos remák (#191), garokk (#73) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 12) |
fémbontó szójer (#150), varkaudar bajnok (#190), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID |
Varázslói varázslataid |
energiatüskék (#29, 5 VP) |
lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
|
Papi varázslataid |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) |
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
|
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +1 vp 7 költség alatt; |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
Feltételes varázslat-használat |
6. és magasabb szintűek ellen |
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) |
hhaar burka (#32) |
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) |
villámcsapás (#50) |
>> |
15. szintű lényekre |
|
villámcsapás (#50) |
>> |
óriás csontváz (#176) |
villámcsapás (#50) |
>> |
orgoró (#170) |
|
|
|
|
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) |
tompítás (#40) |
>> |
óriás csontváz (#176) |
|
|
|
|
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból] kilenc lépésen keresztül! |
2.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 1) |
3.) A természet papjának nagyon jól kell értenie az állatokhoz. Imádkozz úgy, hogy szörnyidomításod 5. szintű! |
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
(127,113) óriás patkány (#42), óriás csontváz (#176), élőholt mágus (#175), ősi csatamező (#263), művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Leana Mor'lien (4883. kalandozó)
ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL
Kedves Herczeg Anna, gratulálunk névnapod alkalmából. Reméljük, még sokáig együtt fogunk játszani. <<Az operátorok és a játékvezető>>
Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...
* Nem lehetett a FOG parancsot törölni, ha egy olyan szörnyre vonatkozott, amilyen szerepelt az adott karakter befogott szörnyei között. Ezt javítottuk. Meglévőt törölni lehet, újat kiadni nem.
* Ha a karakter és a szörny egyszerre ölte meg egymást, akkor még a D.E.M.-ezés előtt kiíródott, hogy a szörny meghalt/eldemezett, stb. Ezt a jövőben már nem fogják látni a karakterek. A karakterek demezése előtt íródott furcsán "elfutós" szöveget szintén töröltük onnan.