87. forduló, 89. forduló, Arana összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. júl. 20. 9h:22'
EZ A 91. JÁTÉKHETED, 88. FORDULÓD
92. játékheted kezdete: júl. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1505
SZÁMLA : XXXX

ARANA KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [121,113] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz egy barna, hosszú hajú, zöld szemű gnóm nővel. A bőre sötétebb az átlagosnál. Sheran eljövendő papja. Egy bíbor erőövet, egy ezüst papi karkötőt, egy hatalom fülbevalóját, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy Ayagira Tanaka trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy varkaudar behemót trófea díszíti. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Hátasa egy idomított spagulár. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Gaia. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 5 mutáns csontot (250 arany kikiáltási áron), 1 manifeszt.nyúlványt (200 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
Nocsak, kaptál egy aranypikkelyt!
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+6 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+136 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy óriás patkány nyomok után kutattál. Minden hiába - a kutatás eredménytelen volt. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [8 pontot használtál fel, van még 234.]

ek 145 2 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 224.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. [3 pontot használtál fel, van még 221.]

v 19 elmormolod a 19. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Energia árad testedbe. Megidézted a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 216.]

v 224 elmormolod a 224. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 216.]

kut 30 kutatsz 30 pontért
Néma, síri csendben kezdesz el egy találomra kiválasztott helyen ásni. Egy fehérre szikkadt koponya üreges szemgödrei merednek rád szemrehányón. Kibányásztál egy kettérepedt kobudera koponyát. Tovább dolgozol. Már majdnem félórája végzel kemény fizikai munkát. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy szintszívó védelmezi a vadászterületét.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a szintszívó testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) A szintszívó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Folytatod az exkavációt. A fenébe, még mindig nem találtál semmit! Tovább, tovább. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy csontváz támad rád.

Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Megmarkolva a szöges bunkót ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Rövid karddal kilukasztod a csontváz sárga koponyáját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A csontváz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A fenébe, hát egy perc nyugalma sem lehet az embernek? Folytatod a melót egy varkaudarhoz méltó kitartással. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy óriás csontváz támad rád.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 68 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az óriás csontváz sárga bordáit. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az óriás csontváz testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Rövid karddal súrolod az óriás csontváz testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, az óriás csontváz meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +4 ÉP.) Véres nyál csordul ki az óriás csontváz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 829 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 17, gyógyulás: 4, összesen: -13 ÉP}

Hu, azért valószínűleg nem ez volt a csatamezőt uraló főszörny. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy csontváz lord készül a lemészárlásodra. Jó stratéga módjára a megfontolt visszavonulást választod. [30 pontot használtál fel, van még 186.]

fku felt. kutatás
Minden fku parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 186.]

m 3 mozogsz délkeletre
[122,114] A sík vidéket bozótos váltja fel. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mínosz-kúpot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Leah híveié. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Látsz egy tűzrakó helyet. A gnóm, aki a tüzet csiholta mesél erről-arról, mi történt vele mostanában, közben megosztja veled finom vacsoráját. Csak úgy falod a pókkarom pörköltet.

Nocsak, itt van valami érdekes! Kicsit régi (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). Belebotlasz valamibe: 1 fémrúd (ld. enc.). Magadhoz veszed. [9 pontot használtál fel, van még 177.]

jlk 3224 jelszó kimondása 3224
Izgatottan lépsz be a mínosz-kúpba, és hadarva mondod ki a jelszót. Pezsgő mágia mutat be számodra egy labirintustérképet, miközben megnyílik a mélybe vezető ajtó. 146 tapasztalati pontot kaptál.

25
39 34 33 24 23 22
20
38 35 26 19
32
18 21
28
37 36 31 27 30
29
17 14 13 40 41
15 44 45
16
1 5
3 2 48
12 49
6 4 11
8 47 46
7 10
9 43 42
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat
15: 1. térkép 18. pont
18: 1. térkép 15. pont
30: 1. térkép 31. pont
31: 1. térkép 30. pont
39: 1. térkép 40. pont
40: 1. térkép 39. pont
49: kijárat

Ez a 60. labirintus térképe. A bejárat alattad található.

[5 pontot használtál fel, van még 172.]

fku 200 felt. kutatás 200
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 172.]

m 3 1 2 mozogsz délkeletre, északkeletre, keletre
[123,115] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett?

Észreveszel egy tűzbokrot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot.

(Továbbmész...) [124,114] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy sóhajtó dorony. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a sóhajtó dorony pofáját. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Rövid karddal végigvágod a sóhajtó dorony pofáját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) A sóhajtó dorony összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 380 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}


(Továbbmész...) [125,114] Szűnni nem akar a zöld síkság. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rát-fát. Észreveszel egy álomvirágot. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy púdersziklát. Elrakod a távcsövet.

Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.) [27 pontot használtál fel, van még 145.]

kt 69 5 elkészíted a 69. tárgyat (5 darabot)
A mászókarmokat a kezedre rakva, felmászol a fára. Begyűjtöttél 5 szárnyas hernyót. Ügyességed TF-elődött. [50 pontot használtál fel, van még 95.]

m 2 2 1 mozogsz keletre, keletre, északkeletre
[126,114] Továbbra is síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Csak egy sebesült karmos tankány. Megvető mosollyal várod a találkozást. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a karmos tankány testét. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a karmos tankány kitinpáncélját. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Rövid karddal kicsit megvagdalod a karmos tankány jobb első lábát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) A karmos tankány megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Karmait felemelve, a karmos tankány meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) A karmos tankány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tankány karmot. 339 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}

Utad során felfedezel egy tűzbokrot. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy ősi csatamezőt. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy Tharr oltár van. Délre egy púderszikla van. Elteszed a látcsövet. Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Kicsit régi (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [127,114] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Itt kezdődik a Fairlight-hegység. A monda szerint Fairlight itt győzte le egyik legnagyobb vetélytársát, amikor még halandó volt.

Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy bávatag golombár előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél.
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze keletre látsz egy Chara-din monolitját. Délkeletre nézve látsz egy mély szakadékot. Délre egy Tharr oltár van. Délnyugatra egy púderszikla van. Északra egy ősi csatamező van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

(Továbbmész...) [128,113] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy ekharion bébi. (ld. enc.) Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 73 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az ekharion bébi testét. (4 támadással 31 életpontot sebezve.) Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed az ekharion bébi testét. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Rövid karddal épp hogy eltalálod az ekharion bébi testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Az ekharion bébi mancsával eltalálja a jobb lábadat. (1 támadástól 56 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +12 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! Az ekharion bébi még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Eldobod az értéktelenné vált élőholt quwarg trófeát, és kinyersz egy alkalmas ekharion bébi trófeát. 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 56, gyógyulás: 12, összesen: -44 ÉP}

Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy phua-kúpot. Délkeletre nézve látsz egy mély szakadékot. Délre egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy ősi csatamező van. Északra egy phua-kúp van. Elteszed a látcsövet. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Friss mutáns nyomok vezetnek északkeletre. [27 pontot használtál fel, van még 68.]

m 7 6 3 mozogsz északnyugatra, nyugatra, délkeletre
[127,112] A domb lábánál egy sűrű erdő kezdődik. Az ősöreg fák tövében apró, sárga gombák teremnek.


(Továbbmész...) [126,112] Az erdőt síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Felismered a közeledőt. Csak egy nukleáris cickány. Nem jelenthet különösebb problémát. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a nukleáris cickány testét. (4 támadással 47 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-7 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 14 aranyad is. Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a nukleáris cickány rothadó testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Rövid karddal megvágod a nukleáris cickány bal oldalát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-2 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 14 aranyad is. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 718 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 23, gyógyulás: 3, összesen: -20 ÉP}

Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy ősi csatamezőt. Északnyugatra nézve látsz egy Sheran oltárt. Elrakod a távcsövet. Észreveszel valamit a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek északra. Találsz még friss mutáns nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [127,113] Síkság, továbbra is csak síkság. Ananászvirág illatát hozza a szél. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy ősi csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Nem foglalkozva az ősi csatamező síri hangulatával, ásni kezdesz. Egy fehérre szikkadt koponya üreges szemgödrei merednek rád szemrehányón. Csontok, fájdalomkiáltásba torzult koponyák - használható cuccokat egyelőre nem találsz. Messze, a csatamező túlsó végén mintha apró alakok mozognának, lassan, nagyon lassan. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy csontváz védelmezi a vadászterületét.

Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Meglengetve a szöges bunkót ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval iszonyatosan megcsapod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A csontváz karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) A csontváz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}

Letörölgeted a vért, aztán folytatod a munkát, ahol abbahagytad. Az ásód hamarosan kifordít egy szétrohadt bőrpáncélt. Mintha lenne benne valami! Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy orgyilkos tőr. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy óriás csontváz védelmezi a vadászterületét.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 74 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az óriás csontváz testét. (3 támadással 11 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával megvagdalod az óriás csontváz zörgő csontjait. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Rövid karddal kicsit megvagdalod az óriás csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz éles karmai végigszántják a jobb combodat. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +5 ÉP.) Az óriás csontváz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 829 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 23, gyógyulás: 5, összesen: -18 ÉP}

Ez már igazán bosszantó! Az embert egyáltalán nem hagyják dolgozni. Megmarkolod az ásót, és bőszen kutatsz tovább. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy óriás csontváz védelmezi a vadászterületét.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 70 életpontot sebeztél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az óriás csontváz jobb oldalát. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed az óriás csontváz sárga bordáit. (4 támadással 40 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Rövid karddal súrolod az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, az óriás csontváz meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +4 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 829 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 18, gyógyulás: 4, összesen: -14 ÉP}

Huh, ez kemény volt, még jó, hogy nem valami főszörny járt erre! Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy autentikus vámpír jön feléd.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az autentikus vámpír bal lábát. (4 támadással 39 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed az autentikus vámpír bal lábát. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Rövid karddal kicsit megvágod az autentikus vámpír bal lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Az autentikus vámpír összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 848 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}

Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. Ez az! Rábukkantál az igazi zsákmánytermő-vidékre: Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy rézpáncél, egy bronzpáncél (ld. enc.) és egy mérg. ubuk tüske. Sírlidérc-osztag közeledik, minden bizonnyal urukat akarják megbosszulni. Te itt ma már eleget tápoltál! Kereket oldasz. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +99 életerő.)
Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy bávatag golombár előtt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy phua-kúpot. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délre egy művészi porolit van. Elteszed a látcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy arató csattanat lehet. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az arató csattanat jobb vállát. (4 támadással 46 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Nem tudod leküzdeni a hányingert: kábán könnyítesz magadon. Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed az arató csattanat testét. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Rövid karddal néhányszor meglegyinted az arató csattanat zöld masszáját. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Az arató csattanat fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) Véres nyál csordul ki az arató csattanat száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 805 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 14, gyógyulás: 3, összesen: -11 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss mutáns nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
Találkozol Leana Mor'liennel. Sheran hittérítője. Egy Eldaran karkötőjét, egy ezüst papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy örökkéval. rubinját, egy sárga erőövet, egy szürke bőrkesztyűt, egy vassisakot, egy vasvértet és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy tüskés harci gromak trófea, egy nómenklatúra trófea és egy élőholt quwarg trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy tölgyfakoszorú. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Málhásállata egy ragyás burástya. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [57 pontot használtál fel, van még 11.]

szk 42 keresed a 42. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy óriás patkányt. [0 pontot használtál fel, van még 11.]

k 1 1 követed az 1. fajúakat 1 lépésig
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss mutáns nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [0 pontot használtál fel, van még 11.]

k 2 1 követed a 2. fajúakat 1 lépésig
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. Alaposan körülnézel a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss mutáns nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [0 pontot használtál fel, van még 11.]

k 3 1 követed a 3. fajúakat 1 lépésig
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Kicsit régi (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss mutáns nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [0 pontot használtál fel, van még 11.]

k 4 1 követed a 4. fajúakat 1 lépésig
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. Körbevizsgálódsz. Nem valami friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss mutáns nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [0 pontot használtál fel, van még 11.]

k 5 1 követed az 5. fajúakat 1 lépésig
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. Észreveszel valamit a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss mutáns nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [0 pontot használtál fel, van még 11.]

k 7 1 követed a 7. fajúakat 1 lépésig
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. Nocsak, itt van valami érdekes! Kicsit régi (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss mutáns nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [0 pontot használtál fel, van még 11.]

* 1. BP: használod a 243. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 6.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. 1 aranypikkely és 1 sötét tekercs megsemmisítette egymást. Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját nyel le a spagulár. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 6 pontod maradt, ebből a következő körre 6 pontot vihetsz át. Kapsz még 229 pontot. A következő körben tehát 235 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


FÉMRÚD (104. TÁRGY)
Közelebbről megvizsgálod a móleon hosszú, egyenes gerincét: legnagyobb csalódásodra nem fémből van, hanem csak valamilyen ezüstösen csillogó anyagból. A móleon gerincének van egy sajátossága: képes magához vonzani a vapár tüskéit.

EKHARION BÉBI (768. SZÖRNY)
A kicsi ekharionok (persze csak ha kicsinek lehet nevezni egy tíz ember magas groteszk csecsemőt) nagyon szeretnek játszani. Általában megtermett parasztlegényekkel babáznak, mert azoknak jól lehet csavargatni a karját. Alapvetően az emberek szagát nem nagyon szeretik, így gyakran fürdetik őket folyókban, nagyobb tavakban és különböző pocsolyákban. További dolog, ami a kalandozókkal kapcsolatban zavarja őket, hogy sokat rugdalnak, miközben ők az apjuk hőstetteit játsszák el a kedvenc "babáikkal". Általában ezek a hőstettek olyanok szoktak lenni, hogy a papa fejével kettétört egy nagy sziklát, vagy hogy megevett harminc bárányt és három szűz elflányt reggelire. Szüleikhez képest a pszi képességük még elenyésző így nem is használják igazán, csak különböző dolgokra (például, hogy a szemben álló, következő babának mi a gyenge pontja és hol érdemes megmarkolni ahhoz, hogy könnyebben lehessen lóbálni). Ha sikerülne egy ekharion bébit beidomítanod a saját céljaidra, a kirakókockák iránt is érdeklődő "csöppség" minden bizonnyal pillanatok alatt képes lenne felhúzni neked egy-két épületet.

BRONZPÁNCÉL (90. TÁRGY)
Olyan védett és sebezhetetlen akarsz lenni, mint egy acélkolosszus? Bizony, jó úton jársz! A bronzpáncél az egyik legjobb minőségű páncél, amelyet aránylag egyszerű eszközökkel elő lehet állítani. Először is, egy olvasztókemencében 6 ón- és 6 rézdarabból elegendő bronzot kell öntened. Ezután kőkalapácsokkal kialakítod a megfelelő lemezeket, amelyeket egy bőrpáncélra felerősítesz. És már készen is van ez a 7-es védettséget adó tárgy (masszív 70 tevékenység-pontért).

KARAKTERLAP

Arana, egy vörös, hosszú hajú, piros szemű gnóm nő vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran hittérítője vagy. A Mágia Örökösei (#9135) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 88. fordulód.

Erő: 24 (26) Szint: 17 Merészség: 5/1 Magasság: 108 cm
IQ: 25 Támadás: 21 Agresszió: 3 Testsúly: 45 kg
Ügyesség: 22 Védekezés: 24 Menekülés: 30 % Életkor: 111/113 év
Egészség: 14 (16) Életpont: 236/198 Jellem: semleges (-5) Tul. pont: 4
Szerencse: 22 Varázspont: 396/5 Pénz: 684 arany Kép. pont: 5
Tudatpont: 14/2 EFejl: 25
Eddig összesen 599 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 7467 TP-t kaptál. Jelenleg 220440 TP-d van. A következő szinthez még 39560 TP szükséges. Trófeáid: Földrengető, csontváz lord, ekharion bébi. A 68. fordulódban 23 arany került a bankszámládra. 29 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
vágófegyverek: 23/71 (+9%) ütőfegyverek: 4/26 (+16%) dobófegyverek: 20/72 (+27%)

Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) (6 -9.); ubuk dobónyíl (#138) (10 -);

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 8/69 2. nyomkövetés: 31/41 (+44%) 3. mászás: 7/21 (+2%)
4. csapdakészítés: 9/91 (+7%) 5. gyógyítás: 1/63 6. titkosírás: 1/60 (+20%)
7. felderítés: 8/64 (+30%) 8. szörnyidomítás: 4/66 9. teológia: 12/73 (+5%)
10. taumaturgia: 30/42 (+27%) 11. szerencsejáték: 1/14 12. versengés: 1/55
13. zene: 6/46 14. szörnyismeret: 7/4 (+18%) 15. zárnyitás: 1/0
16. vadászat: 1/53 17. bányászat: 5/43 (+32%) 18. főzés: 2/64 (+22%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 15 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
kutatsz max. 200 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12)
szutykos remák (#191), garokk (#73) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 4, max: 12)
fémbontó szójer (#150), varkaudar bajnok (#190), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) tompítás (#40, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +1 vp 7 költség alatt;

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
6. és magasabb szintűek ellen
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> 15. szintű lényekre villámcsapás (#50) >> óriás csontváz (#176)
villámcsapás (#50) >> orgoró (#170)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból] kilenc lépésen keresztül!
2.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 0)
3.) A természet papjának nagyon jól kell értenie az állatokhoz. Imádkozz úgy, hogy szörnyidomításod 5. szintű!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
28 arany (#50) 1 gyógykenőcs (#313) 2 kaja (#2)
1 sötét tekercs (#535) 14 víz (#27) 1 aranypikkely (#415)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bronzpáncél (#90) 1 fémrúd (#104) 1 mérg. ubuk tüske (#137)
1 orgyilkos tőr (#225) 2 pirkit (#153) 1 rézpáncél (#71)
5 szárnyas hernyó (#69) 2 szvó-ektoplazma (#151) 1 tankány karom (#237)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(121,113) szintszívó (#96), csontváz (#48), óriás csontváz (#176)
(122,114) mínosz-kúp (#178), Leah oltár, 47. jellempróba, tűzrakó hely (#1169)
(123,115) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(124,114) 43. jellempróba, sóhajtó dornyok (#112)
(125,114) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 22. jellempróba
(126,112) nukleáris cickány (#155)
(126,114) karmos tankányok (#137), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), oltár, 46. jellempróba
(127,113) csontváz (#48), óriás csontváz (#176), autentikus vámpír (#154), ősi csatamező (#263), művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), arató csattanat (#144), Leana Mor'lien (4883. kalandozó)
(127,114) művészi porolit (#720), érclelőhely
(128,113) ekharion bébi (#768), érclelőhely

Üzenet küldése a karakternek