Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. júl. 20. 9h:22' EZ A 91. JÁTÉKHETED, 88. FORDULÓD 92. játékheted kezdete: júl. 27. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1505 SZÁMLA : XXXX |
ek 145 2 | t. energia kisütése: 145 2 |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
v 19 | elmormolod a 19. varázslatot |
v 224 | elmormolod a 224. varázslatot |
kut 30 | kutatsz 30 pontért |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a szintszívó testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) A szintszívó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Megmarkolva a szöges bunkót ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Rövid karddal kilukasztod a csontváz sárga koponyáját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A csontváz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 68 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az óriás csontváz sárga bordáit. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az óriás csontváz testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Rövid karddal súrolod az óriás csontváz testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, az óriás csontváz meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +4 ÉP.) Véres nyál csordul ki az óriás csontváz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 829 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 17, gyógyulás: 4, összesen: -13 ÉP}
fku | felt. kutatás |
m 3 | mozogsz délkeletre |
jlk 3224 | jelszó kimondása 3224 |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 15: 1. térkép 18. pont 18: 1. térkép 15. pont 30: 1. térkép 31. pont 31: 1. térkép 30. pont 39: 1. térkép 40. pont 40: 1. térkép 39. pont 49: kijárat |
[5 pontot használtál fel, van még 172.]
fku 200 | felt. kutatás 200 |
m 3 1 2 | mozogsz délkeletre, északkeletre, keletre |
(Továbbmész...) [124,114] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy sóhajtó dorony. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a sóhajtó dorony pofáját. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Rövid karddal végigvágod a sóhajtó dorony pofáját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) A sóhajtó dorony összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 380 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [125,114] Szűnni nem akar a zöld síkság. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rát-fát. Észreveszel egy álomvirágot. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy púdersziklát. Elrakod a távcsövet.
kt 69 5 | elkészíted a 69. tárgyat (5 darabot) |
m 2 2 1 | mozogsz keletre, keletre, északkeletre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a karmos tankány testét. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a karmos tankány kitinpáncélját. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Rövid karddal kicsit megvagdalod a karmos tankány jobb első lábát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) A karmos tankány megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Karmait felemelve, a karmos tankány meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) A karmos tankány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tankány karmot. 339 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [127,114] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Itt kezdődik a Fairlight-hegység. A monda szerint Fairlight itt győzte le egyik legnagyobb vetélytársát, amikor még halandó volt.
(Továbbmész...) [128,113] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy ekharion bébi. (ld. enc.) Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 73 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az ekharion bébi testét. (4 támadással 31 életpontot sebezve.) Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed az ekharion bébi testét. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Rövid karddal épp hogy eltalálod az ekharion bébi testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Az ekharion bébi mancsával eltalálja a jobb lábadat. (1 támadástól 56 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +12 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! Az ekharion bébi még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Eldobod az értéktelenné vált élőholt quwarg trófeát, és kinyersz egy alkalmas ekharion bébi trófeát. 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 56, gyógyulás: 12, összesen: -44 ÉP}
m 7 6 3 | mozogsz északnyugatra, nyugatra, délkeletre |
(Továbbmész...) [126,112] Az erdőt síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Felismered a közeledőt. Csak egy nukleáris cickány. Nem jelenthet különösebb problémát. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a nukleáris cickány testét. (4 támadással 47 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-7 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 14 aranyad is. Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a nukleáris cickány rothadó testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Rövid karddal megvágod a nukleáris cickány bal oldalát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-2 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 14 aranyad is. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 718 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 23, gyógyulás: 3, összesen: -20 ÉP}
(Továbbmész...) [127,113] Síkság, továbbra is csak síkság. Ananászvirág illatát hozza a szél. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy ősi csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Nem foglalkozva az ősi csatamező síri hangulatával, ásni kezdesz. Egy fehérre szikkadt koponya üreges szemgödrei merednek rád szemrehányón. Csontok, fájdalomkiáltásba torzult koponyák - használható cuccokat egyelőre nem találsz. Messze, a csatamező túlsó végén mintha apró alakok mozognának, lassan, nagyon lassan. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy csontváz védelmezi a vadászterületét.
Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Meglengetve a szöges bunkót ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval iszonyatosan megcsapod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A csontváz karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) A csontváz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 74 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az óriás csontváz testét. (3 támadással 11 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával megvagdalod az óriás csontváz zörgő csontjait. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Rövid karddal kicsit megvagdalod az óriás csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz éles karmai végigszántják a jobb combodat. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +5 ÉP.) Az óriás csontváz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 829 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 23, gyógyulás: 5, összesen: -18 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 70 életpontot sebeztél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az óriás csontváz jobb oldalát. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed az óriás csontváz sárga bordáit. (4 támadással 40 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Rövid karddal súrolod az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, az óriás csontváz meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +4 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 829 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 18, gyógyulás: 4, összesen: -14 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az autentikus vámpír bal lábát. (4 támadással 39 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed az autentikus vámpír bal lábát. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Rövid karddal kicsit megvágod az autentikus vámpír bal lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Az autentikus vámpír összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 848 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}
Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az arató csattanat jobb vállát. (4 támadással 46 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Nem tudod leküzdeni a hányingert: kábán könnyítesz magadon. Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed az arató csattanat testét. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Rövid karddal néhányszor meglegyinted az arató csattanat zöld masszáját. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Az arató csattanat fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) Véres nyál csordul ki az arató csattanat száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 805 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 14, gyógyulás: 3, összesen: -11 ÉP}
szk 42 | keresed a 42. szörnyet |
k 1 1 | követed az 1. fajúakat 1 lépésig |
k 2 1 | követed a 2. fajúakat 1 lépésig |
k 3 1 | követed a 3. fajúakat 1 lépésig |
k 4 1 | követed a 4. fajúakat 1 lépésig |
k 5 1 | követed az 5. fajúakat 1 lépésig |
k 7 1 | követed a 7. fajúakat 1 lépésig |
* 1. BP: | használod a 243. tárgyat |
FÉMRÚD (104. TÁRGY) Közelebbről megvizsgálod a móleon hosszú, egyenes gerincét: legnagyobb csalódásodra nem fémből van, hanem csak valamilyen ezüstösen csillogó anyagból. A móleon gerincének van egy sajátossága: képes magához vonzani a vapár tüskéit. |
EKHARION BÉBI (768. SZÖRNY) A kicsi ekharionok (persze csak ha kicsinek lehet nevezni egy tíz ember magas groteszk csecsemőt) nagyon szeretnek játszani. Általában megtermett parasztlegényekkel babáznak, mert azoknak jól lehet csavargatni a karját. Alapvetően az emberek szagát nem nagyon szeretik, így gyakran fürdetik őket folyókban, nagyobb tavakban és különböző pocsolyákban. További dolog, ami a kalandozókkal kapcsolatban zavarja őket, hogy sokat rugdalnak, miközben ők az apjuk hőstetteit játsszák el a kedvenc "babáikkal". Általában ezek a hőstettek olyanok szoktak lenni, hogy a papa fejével kettétört egy nagy sziklát, vagy hogy megevett harminc bárányt és három szűz elflányt reggelire. Szüleikhez képest a pszi képességük még elenyésző így nem is használják igazán, csak különböző dolgokra (például, hogy a szemben álló, következő babának mi a gyenge pontja és hol érdemes megmarkolni ahhoz, hogy könnyebben lehessen lóbálni). Ha sikerülne egy ekharion bébit beidomítanod a saját céljaidra, a kirakókockák iránt is érdeklődő "csöppség" minden bizonnyal pillanatok alatt képes lenne felhúzni neked egy-két épületet. |
BRONZPÁNCÉL (90. TÁRGY) Olyan védett és sebezhetetlen akarsz lenni, mint egy acélkolosszus? Bizony, jó úton jársz! A bronzpáncél az egyik legjobb minőségű páncél, amelyet aránylag egyszerű eszközökkel elő lehet állítani. Először is, egy olvasztókemencében 6 ón- és 6 rézdarabból elegendő bronzot kell öntened. Ezután kőkalapácsokkal kialakítod a megfelelő lemezeket, amelyeket egy bőrpáncélra felerősítesz. És már készen is van ez a 7-es védettséget adó tárgy (masszív 70 tevékenység-pontért). |
Erő: | 24 (26) | Szint: | 17 | Merészség: | 5/1 | Magasság: | 108 cm |
IQ: | 25 | Támadás: | 21 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 45 kg |
Ügyesség: | 22 | Védekezés: | 24 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 111/113 év |
Egészség: | 14 (16) | Életpont: | 236/198 | Jellem: | semleges (-5) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 22 | Varázspont: | 396/5 | Pénz: | 684 arany | Kép. pont: | 5 |
Tudatpont: | 14/2 | EFejl: | 25 |
HARCI ISMERETEK | |||||
vágófegyverek: | 23/71 (+9%) | ütőfegyverek: | 4/26 (+16%) | dobófegyverek: | 20/72 (+27%) |
Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) (6 -9.); ubuk dobónyíl (#138) (10 -); |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 8/69 | 2. nyomkövetés: | 31/41 (+44%) | 3. mászás: | 7/21 (+2%) |
4. csapdakészítés: | 9/91 (+7%) | 5. gyógyítás: | 1/63 | 6. titkosírás: | 1/60 (+20%) |
7. felderítés: | 8/64 (+30%) | 8. szörnyidomítás: | 4/66 | 9. teológia: | 12/73 (+5%) |
10. taumaturgia: | 30/42 (+27%) | 11. szerencsejáték: | 1/14 | 12. versengés: | 1/55 |
13. zene: | 6/46 | 14. szörnyismeret: | 7/4 (+18%) | 15. zárnyitás: | 1/0 |
16. vadászat: | 1/53 | 17. bányászat: | 5/43 (+32%) | 18. főzés: | 2/64 (+22%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 15 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12) |
szutykos remák (#191), garokk (#73) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 12) |
fémbontó szójer (#150), varkaudar bajnok (#190), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | |
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +1 vp 7 költség alatt; |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
6. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | 15. szintű lényekre | villámcsapás (#50) | >> | óriás csontváz (#176) | |
villámcsapás (#50) | >> | orgoró (#170) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | óriás csontváz (#176) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból] kilenc lépésen keresztül! |
2.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 0) |
3.) A természet papjának nagyon jól kell értenie az állatokhoz. Imádkozz úgy, hogy szörnyidomításod 5. szintű! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
28 | arany (#50) | 1 | gyógykenőcs (#313) | 2 | kaja (#2) | |||
1 | sötét tekercs (#535) | 14 | víz (#27) | 1 | aranypikkely (#415) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | bronzpáncél (#90) | 1 | fémrúd (#104) | 1 | mérg. ubuk tüske (#137) | |||
1 | orgyilkos tőr (#225) | 2 | pirkit (#153) | 1 | rézpáncél (#71) | |||
5 | szárnyas hernyó (#69) | 2 | szvó-ektoplazma (#151) | 1 | tankány karom (#237) |