87. forduló, 89. forduló, Kate Lotte összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2014. márc. 31. 12h:17'
EZ A 426. JÁTÉKHETED, 88. FORDULÓD
427. játékheted kezdete: ápr. 3.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
Ez a forduló 29 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1309
SZÁMLA : XXXX

KATE LOTTE KALANDJAI


11 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [89,62] koordinátán.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+16 tvp ). Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra. Az aranytermő erszény 45 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 púderkövet. A teremtés zsákja létrehozott 1 sünmedve tüskét.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+159 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+64 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+28 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-1 pszi pont.) A lottó 1069. hetének nyerőszámai: 26, 21, 22. 1 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: leveszed/lerakod a 254. tárgyat
Lehúzod az ujjadról a regeneráló gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 284.]

* 2. KP: kézbeveszed/felveszed a 223. tárgyat az 1171. tárggyal
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 284.]
Az ujjadra húzod a vark. pecsétgyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 284.]

* 3. KP: használod a 64. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Mentális energia gyűlik benned. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 279.]

v 1 999 elmormolod az 1. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Elmormoltad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 274.]

p 65 2 használod a 65. pszi képességet
Lemész alfába. Megtelsz pszi energiával! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 gonoszság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 264.]

kf 100 3 kézbeveszed/felveszed a 100. tárgyat (őrzöd)
Nagyon őrzöd az aranyló ugarhéjat. [0 pontot használtál fel, van még 264.]

m 3 4 3 mozogsz délkeletre, délre, délkeletre
[90,63] Változik a vidék képe, síkságon vagy.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Leah híveié.
(Vándorcirkusz:) Először egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér előtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Királyi csapatok portyáznak errfelé, te is összeakadsz néhány ellenféllel. Az első ellenfél egy bérmágus.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 23 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 13 életpontot vesztettél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a bérmágus bal karját. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a bérmágus girhes testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Harci kalapáccsal megcsapod a bérmágus jobb lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A bérmágus pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 11 életpontot vesztettél. A bérmágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 980 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 32, gyógyulás: 10, összesen: -22 ÉP}

Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy zsoldoskatona. {max. életpontja: 110-149.}

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 36 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a zsoldoskatona bal oldalát. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a zsoldoskatona páncélozott testét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Harci kalapáccsal eltalálod a zsoldoskatona páncélozott testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Sajnos nem sikerült a zsoldoskatona minden csapását hárítanod. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A zsoldoskatona összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 984 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 9, gyógyulás: 11, összesen: +2 ÉP}

A következő kincseket találtad: 4 spiritusz. Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [90,64] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mákrózsa bokrot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.

Királyi csapatok járőröznek errefelé. Első ellenfeled egy zsoldoskatona.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a zsoldoskatona testét. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zsoldoskatona testét. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 79 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal eltalálod a zsoldoskatona jobb vállát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Sajnos nem sikerült a zsoldoskatona minden csapását hárítanod. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A zsoldoskatona még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 984 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 247, sebződés: 7, gyógyulás: 16, összesen: +9 ÉP}

Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy udvari mágus.

Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 15 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra ugrasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd az udvari mágus fejét. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 87 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megütöd az udvari mágus testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az udvari mágus lendületes ütése célt téveszt. A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 6 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 487 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy szvó-ektoplazma. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [91,65] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A távolban sakálok üvöltenek. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hmm, csak egy sörényes ubuk. Ettől nincs semmi félnivalód. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a sörényes ubuk tüskés hátát. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a sörényes ubuk jobb oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 7 ubuk tüskét. 352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 2 gyöngymangót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Raia hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Királyi csapatokba botlasz. Két katona indul meg feléd. Ellenfeled ezúttal egy udvari mágus.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 15 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre rontasz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az udvari mágus testét. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod az udvari mágus testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az udvari mágus egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 6 életpontot vesztettél. Az udvari mágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 487 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

A következő ellenfél egy elit palotaőr.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az elit palotaőr testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Mallon botját ellenfeledre rohansz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered az elit palotaőr testét. (4 támadással 129 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 92 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal eltalálod az elit palotaőr jobb lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, az elit palotaőr sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Az elit palotaőr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1185 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 286, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 10 pirkit. [27 pontot használtál fel, van még 237.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[92,66] Továbbra is síkságon vagy.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Elenios hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Királyi csapatok portyáznak errfelé, te is összeakadsz néhány ellenféllel. Az első ellenfél egy palotaőr.

Megmarkolva a Mallon botját a másikra rontasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a palotaőr testét. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 78 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megcsapod a palotaőr testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A palotaőr vágása nem talált el. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 460 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 195, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy palotaőr.

Marokra fogva a Mallon botját a másikra támadsz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a palotaőr bal karját. (3 támadással 105 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 73 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megütöd a palotaőr testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyetlen csapása csak apró vágást ejt a válladon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 460 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

A következő kincseket találtad: 6 spiritusz.

(Továbbmész...) [93,67] Szűnni nem akar a zöld síkság.

Találsz egy oltárt. Elenios hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Királyi csapatok portyáznak errfelé, te is összeakadsz néhány ellenféllel. Az első ellenfél egy bérmágus. {védettsége: 13 szúró, 13 vágó, 13 ütő ellen.}

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 14 életpontot vesztettél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a bérmágus jobb lábát. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre támadsz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a bérmágus fejét. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 62 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal eltalálod a bérmágus girhes testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A bérmágus csapása csak a levegőt találja. A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 11 életpontot vesztettél. A bérmágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 980 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 203, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy trikornis. {védettsége: 18 szúró, 18 vágó, 18 ütő ellen.}

Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tisztítótűz varázslatot lő rád. 15 életpontot vesztettél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a trikornis fehér hátát. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan a másikra támadsz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a trikornis testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a trikornis testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A trikornis szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 trikornis szarvat. 979 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy zárnyitó készlet.

(Továbbmész...) [94,68] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Belélegzed a Tündérerdő kellemes levegőjét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy korongfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.

Királyi csapatok járőröznek errefelé. Elsőnek egy bérmágus száll szembe veled.

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. 11 életpontot vesztettél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a bérmágus girhes testét. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Mallon botját a másikra támadsz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a bérmágus testét. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a bérmágus nyakát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A bérmágus újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 9 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 980 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}

Második ellenfeled egy zsoldoskatona.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a zsoldoskatona páncélozott testét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Meglengetve a Mallon botját a másikra rontasz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zsoldoskatona páncélozott testét. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 78 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megcsapod a zsoldoskatona páncélozott testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A zsoldoskatona szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 984 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 259, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy vas dobónyíl. Alaposan körülnézel a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [27 pontot használtál fel, van még 210.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[95,68] A terep továbbra is ritka erdő. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.

Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) Királyi csapatok járőröznek errefelé. Az első ellenfél egy öreg varázsló.

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 16 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod az öreg varázsló jobb lábát. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az öreg varázsló bal karját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Az öreg varázsló lendületes ütése célt téveszt. Az öreg varázsló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 249 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy harcos.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a harcos bal lábát. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját a másikra rohansz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a harcos testét. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 72 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megpöccinted a harcos testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (3 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1504 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 281, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy karbin plazma (ld. enc.). Nocsak, itt van valami érdekes! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [96,68] Tovább barangolsz a fák között. Észreveszel egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Fairlight rúnaköve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.

Királyi csapatok portyáznak errfelé, te is összeakadsz néhány ellenféllel. Az első ellenfél egy öreg varázsló.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 14 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod az öreg varázsló jobb vállát. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod az öreg varázsló testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az öreg varázsló lendületes ütése célt téveszt. Véres nyál csordul ki az öreg varázsló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 249 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy elit palotaőr.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az elit palotaőr fejét. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Mallon botját ellenfeledre rohansz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az elit palotaőr bal lábát. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod az elit palotaőr bal lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az elit palotaőr megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (3 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1185 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ütőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}

Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 3 csuklyavirág. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Aránylag régi (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [97,68] Még mindig az erdőben vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy kék orchideacserjét. Észreveszel egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy bávatag golombár orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.

Királyi csapatokba botlasz. Két katona indul meg feléd. Az első ellenfél egy udvari mágus. {egyik sebzési módja: 1x 1d6+7.}

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 18 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az udvari mágus jobb oldalát. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod az udvari mágus testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Az udvari mágus csapása csak a levegőt találja. A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 4 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 487 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy palotaőr. {védettsége: 9 szúró, 9 vágó, 9 ütő ellen.}

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a palotaőr testét. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a palotaőr jobb lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Nem sikerült tökéletesen félreszökkenned: a palotaőr vágásával megsebezte a jobb oldaladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A palotaőr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 460 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy vas dobónyíl. Oppsz, itt járt már valaki! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre vezetnek. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [27 pontot használtál fel, van még 183.]

m 8 mozogsz északra
[97,67] Tovább barangolsz a fák között.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Dornodon rúnaköve. Hoppsz, egy quwarg! Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Királyi csapatok járőröznek errefelé. Elsőnek egy öreg varázsló száll szembe veled. {egyik sebzési módja: 1x 1d6+5.}

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 13 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod az öreg varázsló bal oldalát. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd az öreg varázsló testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Az öreg varázsló lendületes ütése célt téveszt. Az öreg varázsló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 249 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy öreg varázsló.

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 19 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed az öreg varázsló bal karját. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az öreg varázsló fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Az öreg varázsló lendületes ütése célt téveszt. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 249 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz egy inváziós trófeát. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 vasérc. Körbevizsgálódsz. Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [9 pontot használtál fel, van még 174.]

* 1. BP: kézbeveszed/felveszed a 254. tárgyat
Lehúzod az ujjadról a vark. pecsétgyűrűt, majd az ujjadra húzod a regeneráló gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 174.]

* 2. BP: használod a 2107. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 169.]

* 3. BP: alakváltás 13
Oké, álcázod magad a táborozás alatt. [3 pontot használtál fel, van még 166.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Keresel egy nagyobb követ, és kitartóan súlyzózni kezdesz. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 110 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 126.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Itt az ideje egy kis izomfejlesztésnek - fekvőtámaszokat kezdesz nyomni. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 70 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 86.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvőtámaszt csinálsz. Huh, huh! Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 30 TVP-t kell elköltened.] Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 46.]

tf 1 16 fejleszted az 1. tulajdonságodat 16 pontért
Gondos edzéstervet állítasz össze, majd gyakorolni kezdesz. Fekvőtámaszokkal, helybenfutással, guggolásokkal gyötröd testedet. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 14 TVP-t kell elköltened.] [16 pontot használtál fel, van még 30.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) A szervezetedet méreg pusztítja (-1 életerő.) Valószínűleg ez volt a hatásának az utolsó nyoma. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 1, 11, 15.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját bezabál a hegyi szamár. Kisebb fává változol, elrejtve magad a külvilág szeme elől. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, táborhelyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól rettenetes hatalmú kalandozó helyett borzalmas hatalmú kalandozó. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +18 max. varázspont, +5 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 3 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot. Kifejlesztettél egy újabb alakváltó képességet. (ld. enc.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 229 pontot. A következő körben tehát 259 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KARBIN PLAZMA (199. TÁRGY)
A karbin agyplazmájára kivágása után azonnal rá kell csöpögtetned 3 csepp spirituszt, mert különben nagyon gyorsan megromlik. A tartósított (és igen undorító) massza egyenlőre teljesen hasznavehetetlen lomnak tűnik.

TELJES KVATÁCIÓ (18. ALAKVÁLTÓ KÉPESSÉG)
VÉÉÉGRE!!! Az atomi és szubatomi szintű előkészítés befejeződött. Az utolsó, óriási transzformációs lépést kell már csak megtenned, amelynek során végrehajtod a konzervációs diffúziót, amelynek során gyakorlatilag az örökkévalóságig konzerválod sejtjeidet és idegi struktúrádat. Halhatatlan leszel, sohasem öregszel meg - semmilyen betegség, kórság nem árthat neked, legfeljebb az erőszakos haláltól kell rettegned. Több órás meditációval készülsz a végső szertartásra, és eközben olyan kvatációs mélységekig jutsz el, amelyekről korábban álmodni sem mertél. Meditációs ponttá zsugorodva, bejárod tested minden porcikáját. Nagy felfedezés ez, olyasmit csinálsz, amit valószínűleg még senki sem előtted.
Hosszú idő telik el, mire hideg verejtékben fürödve magadhoz térsz. Iszonyatos a választás, iszonyatos a felismerés. Most, hogy megismerted a kvatáció folyamatát, rádöbbentél arra, aminek lehetőségére korábban, a halhatatlanság utáni vágyadban csak tudat alatt gondoltál: a Kvatáció MINDENT konzervál. A tested nemcsak hogy romlani nem tud, de javulni sem: hiába az edzés, a gyakorlás, a tanulás, mostantól sem erőd, sem ügyességed, sem egészséged nem fejlődhet. Az ideg- és agypályákkal valamivel jobb a helyzet, azonban a fejlődés itt is iszonyatos mértékben, akár több százszorosára is lelassulhat. Most értetetted csak meg, hogy miért nem az elf a bolygó uralkodó faja - hosszú életük nem sarkallja őket a mérhetetlen tudásvágyban. Pánik lesz rajtad úrrá, ahogy arra gondolsz, nincs tovább, nem vagy képes tanulni, továbbfejlődni - de talán még van visszaút! Kimeredt szemekkel, görcsökben fetrengve indulsz visszafelé a kvatációs pályákon. Nagyon lassan, és iszonyatos kínok közt sikerül a már megindult indukciós folyamatot visszafelé fordítani. Mikor ismét, a mai napon már másodszor is magadhoz térsz a nem e világi révületből, lassan végigtapogatod, mentálisan végigkutatod magad, és megnyugodtan konstatálod: sikerült! A halhatatlanság titka utáni kutatást persze nem adod fel, csak megpróbálod más szemszögből megközelíteni. A felpuhult molekuláris szerkezet visszaállítása nagyon hosszú időt vesz igénybe, de végül tökéletesen sikerül. (Visszakaptad az elvesztett négy védettséget.) Arra gondolsz, hogy talán meg kellene osztani megismerésedet a többi alakváltóval, de aztán ráébredsz, hogy úgysem hallgatnának rád - ezt az utat mindenkinek magának kell végigjárnia.

KARAKTERLAP

Kate Lotte, egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű alakváltó nő vagy. Bőröd bronzként csillog. Dornodon hittérítője vagy. Ez a 88. fordulód.

Erő: 21 (31) Szint: 19 Merészség: 10/5 Magasság: 163 cm
IQ: 27 (38) Támadás: 33 Agresszió: 5 Testsúly: 64 kg
Ügyesség: 20 (29) Védekezés: 42 Menekülés: 30 % Életkor: 39/40 év
Egészség: 15 (22) Életpont: 356/169 Jellem: gonosz (59) Tul. pont: 7
Szerencse: 23 (34) Varázspont: 521/18 Pénz: 759 arany Kép. pont: 1
Pszi pont: 51/33
Eddig összesen 632 szörnyet (21 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 14 935 TP-t kaptál. Jelenleg 344 030 TP-d van. A következő szinthez még 105 970 TP szükséges. Trófeáid: elit gárdista, Vérmes Amazon, mocsárivérc. A 79. fordulódban 1038 arany került a bankszámládra. 1131 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
vágófegyverek: 7 ütőfegyverek: * 22 dobófegyverek: 19

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (300%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) (10 -14.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (15 -); mérg. ubuk dobónyíl (#188) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0
97,67 mezőn táborozol

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4 2. nyomkövetés: 17 3. lopás: 5
4. mászás: 4 5. csapdakészítés: 10 (+1) 6. csapdaészlelés: 1
7. gyógyítás: 8 8. titkosírás: 1 9. felderítés: 1
10. teológia: 10 11. taumaturgia: 19 12. szerencsejáték: 2
13. versengés: 8 14. zene: 1 15. szörnyismeret: 2
16. pszi: 6 17. vadászat: 2 18. bányászat: 2
19. csapatmunka: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
lopsz az árnymanóktól (4) mocsári penkét (#148)
gyógyítasz 30% életerő alatt 15 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 8 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 3 darabot )
gonoszkodsz max. 40 TVP-ért
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) sötét halál (#45, 18 VP)
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) puha ütés (#60, 18 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
pszi-ernyő (#64)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30), oldás (#372)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 1, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
oldás (#372) >> gigaféreg lárva (#7037)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Bizonyítsd, hogy méltó a jellemed hitedhez! [oldj meg egy jellempróbát a GO paranccsal és érj el 80-as gonoszságot].
2.) Fogj el élve egy kaffogó hebrencset, és áldozd fel oltáromnál!
3.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitől mocsári penkét!

HŐSTETTEID
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 150 (limit: 350), a megölt vezérek száma: 1, a pontszámod: 17 885.
Olimpiai helyezéseid: első hely az 1. kategóriában a XXXI. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
5 kaja (#2) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
45 arany (#50) 3 csuklyavirág (#133) 2 gyöngymangó (#135)
1 inváziós trófea (#2166) 1 karbin plazma (#199) 10 pirkit (#153)
1 púderkő (#119) 10 spiritusz (#170) 1 sünmedve tüske (#14)
1 szvó-ektoplazma (#151) 1 trikornis szarv (#198) 7 ubuk tüske (#131)
2 vas dobónyíl (#189) 2 vasérc (#152) 1 zárnyitó készlet (#39)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98
61
62
63
64
65
66
67
68
69
(90,63) Leah oltár, bérmágus (#263), zsoldoskatona (#262)
(90,64) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), zsoldoskatona (#262), udvari mágus (#142)
(91,65) sörényes ubuk (#89), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), Raia oltár, udvari mágus (#142), elit palotaőr (#133)
(92,66) Elenios oltár, palotaőr (#134)
(93,67) Elenios oltár, bérmágus (#263), trikornis (#104)
(94,68) korongfa (#79, belőle készíthető: #80), bérmágus (#263), zsoldoskatona (#262)
(95,68) öreg varázsló (#23), harcos (#47)
(96,68) Fairlight rúnaköve, öreg varázsló (#23), elit palotaőr (#133)
(97,67) Dornodon rúnaköve, öreg varázsló (#23)
(97,68) kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68), egy ismeretlen isten rúnaköve, művészi porolit (#720), udvari mágus (#142), palotaőr (#134)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - A halálkúpokban 10 %-kal növeltük a neves fürkészek esélyét.
* - A sámánmaszkkal mindig van legalább 10 % esély, hogy a keresett szörnnyel találkozik a karakter, feltéve, hogy az adott tereptípuson él a keresett szörny.
* - Egy hiba miatt, ha szörnyfészken TF-elt valaki, eltűnhetett a szörnyfészek a mezőről. A hibát javítottuk.
* - ľtnéztük az összes szörnyfészket, és mindegyiket visszaraktunk, ami eltűnt az elmúlt id‹szak hibája miatt.

Üzenet küldése a karakternek