Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. ápr. 24. 15h:08' EZ A 95. JÁTÉKHETED, 87. FORDULÓD 96. játékheted kezdete: ápr. 27. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3592 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod az 1100. tárgyat |
* 2. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 19. varázslatot |
dd 268 130 329 | eldobod a 268. tárgyat a 130. tárgyat a 329. tárgyat |
d 49 2 | eldobod a 49. tárgyat (2 darabot) |
kb 648 2 | kiveszel a bankból a 648. tárgyat (2 darabot) |
h 1602 260 20 | használod az 1602. tárgyat |
h 150 | használod a 150. tárgyat |
lm 36 33 | mozogsz 36 33 |
kf 325 1 | kézbeveszed/felveszed a 325. tárgyat a jobb kezedbe |
kf 322 2 | kézbeveszed/felveszed a 322. tárgyat a bal kezedbe |
lm 32 32 32 | mozogsz 32 32 32 |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 24 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. ubuk dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 mérg. ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a sírlidérc testét. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával gyengén megszurkálod a sírlidérc jobb lábát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) A sírlidérc karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával megbököd a sírlidérc foszladozó testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel megérinted a sírlidérc foszladozó testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a sírlidérc karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A sírlidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 530 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmondtad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
h 150 | használod a 150. tárgyat |
lm 32 39 39 | mozogsz 32 39 39 |
h 150 | használod a 150. tárgyat |
kf 516 1 | kézbeveszed/felveszed az 516. tárgyat a jobb kezedbe |
kf 171 2 | kézbeveszed/felveszed a 171. tárgyat a bal kezedbe |
bb 648 389 331 | beraksz a bankba a 648. tárgyat (389 darabot) |
m 3 2 2 | mozogsz délkeletre, keletre, keletre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 20 életpontot sebeztél. Mérg. ubuk dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 mérg. ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a ryuku futárbérenc testét. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával megvagdalod a ryuku futárbérenc testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) A ryuku futárbérenc kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) A ryuku futárbérenc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 6 arany és egy ezüst gyűrű. Mosolyogva kidobod a nevetséges rücskös gigaféreg trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő ryuku futárbérenc trófeát. 791 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 24 életpontot sebeztél. Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod az epokitféreg testét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod az epokitféreg farkát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Feléd sújt az epokitféreg a farkával, de elhibázta! Varkaudar szablyával néhányszor megcsapod az epokitféreg szelvényes testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod az epokitféreg szelvényes testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az epokitféreg feléd harap, de sikertelenül. Az epokitféreg melléd csap a farkával! Az epokitféreg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a zöld üveget, szereztél 3 csepp ragasztót. 880 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [132,47] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy trikornis. Egymásra bámultok, aztán mindenki megy a maga útján.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 14 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Varkaudar szablyával néhányszor súrolod a manaelementál testét. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a manaelementál lebernyegét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+4 vp). Varkaudar szablyával néhányszor meglegyinted a manaelementál testét. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a manaelementál testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+8 vp). Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [133,47] A terep továbbra is ritka erdő.
m 2 1 2 | mozogsz keletre, északkeletre, keletre |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 15 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az alpesi tehén lila foltos testét. (3 támadással 11 életpontot sebezve.) Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod az alpesi tehén bal hátsó lábát. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod az alpesi tehén tőgyét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén meglök a szarvával. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 14 kaját. 287 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 16 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. ubuk dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 mérg. ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kérődző etra testét. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-6 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Visszafojtod lélegzetedet. Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a kérődző etra nyakát. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a kérődző etra testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-3 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 700 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
(Továbbmész...) [135,46] Szűnni nem akar a zöld síkság. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gumifát. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat.
(Továbbmész...) [136,46] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy élőholt quwarg lehet. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 21 életpontot sebeztél. Mérg. ubuk dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 mérg. ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt quwarg torát. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával megvagdalod az élőholt quwarg fejét. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod az élőholt quwarg torát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, az élőholt quwarg többször is megmar! (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 15 életpontot vesztettél. Varkaudar szablyával megvagdalod az élőholt quwarg jobb középső lábát. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod az élőholt quwarg jobb hátsó lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, az élőholt quwarg többször is megmar! (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 15 életpontot vesztettél. Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 64, gyógyulás: 0, összesen: -64 ÉP}
h 150 | használod a 150. tárgyat |
m 3 | mozogsz délkeletre |
szk 361 | keresed a 361. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 233. tárgyat |
Erő: | 14 (18) | Szint: | 16 | Merészség: | 10/1 | Magasság: | 141 cm |
IQ: | 26 (28) | Támadás: | 18 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 53 kg |
Ügyesség: | 17 (19) | Védekezés: | 33 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 3/3 év |
Egészség: | 24 (26) | Életpont: | 349/349 | Jellem: | jó (246) | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 21 (27) | Varázspont: | 405/26 | Pénz: | 449 arany | Kép. pont: | 8 |
Tudatpont: | 14/5 | Pszi pont: | 135/151 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 1 | ökölvívás: | 1 | szúrófegyverek: | 8 |
vágófegyverek: | 19 | ütőfegyverek: | 1 | lőfegyverek: | 1 |
dobófegyverek: | 18 |
Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) << varkaudar szablya (#516) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); ubuk dobónyíl (#138) (5 -6.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (7 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -); tolmokov-koktél (#351) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 3 | 2. nyomkövetés: | 23 | 3. lopás: | 1 |
4. mászás: | 1 | 5. csapdakészítés: | 10 | 6. csapdaészlelés: | 1 |
7. gyógyítás: | 13 | 8. titkosírás: | 1 | 9. felderítés: | 10 |
10. szörnyidomítás: | 3 | 11. teológia: | 11 | 12. taumaturgia: | 15 |
13. szerencsejáték: | 1 | 14. versengés: | 4 | 15. harcművészetek: | 1 |
16. zene: | 4 | 17. szörnyismeret: | 12 | 18. pszi: | * 19 |
19. zárnyitás: | 1 | 20. vadászat: | 5 | 21. vitalitás: | 1 |
22. bányászat: | 5 | 23. főzés: | 7 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért |
segítesz max. 5 TVP-ért |
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 3. fajúaknak a 4. fajúaknak az 5. fajúaknak a 6. fajúaknak a 7. fajúaknak a 8. fajúaknak a 9. fajúaknak |
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), megbűvölt utazóládát (#1218) (max. 1 darabot, csak egyszer), tolmokov-koktélt (#351) (max. 5 darabot ) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12) |
szintszívó (#96), Zinthurg (#180) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 12) |
kardfogú fülemüle (#146), fémbontó szójer (#150), Szabad Kompánia (#9161), szutykos remák (#191), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
oldás (#372, 15 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
vakító fény (#43, 7 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
agyroppantás (#91, 16 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
felejtés (#68) (988) | méregsemlegesítés (#14) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
4. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31), vakító fény (#43) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
tüskepajzs (#30) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
lángcsóva (#31) | >> | sötét gnóm (#132) | agykorbács (#97) | >> | sötét főgnóm (#136) | |
vakító fény (#43) | >> | férfiak (#998) | vakító fény (#43) | >> | varkaudar behemót (#189) | |
vakító fény (#43) | >> | gonoszok (#988) | vakító fény (#43) | >> | ragyás burástya (#111) | |
vakító fény (#43) | >> | nők (#999) | agyroppantás (#91) | >> | Chara-din hívők (#987) | |
agykorbács (#97) | >> | láplidérc (#352) | agykorbács (#97) | >> | Zinthurg (#180) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Gigászi méretű küldetés: végezz egy Halálosztó Kainnal! |
2.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 241 TVP áll rendelkezésedre! |
3.) A szerelem papja nem fárad el egykönnyen. Vegyél részt egyazon körben (ebbe nem számít bele a táborozás alatti idő) három sikeres Feltételes Udvarlásban! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 1 | csontpálca (#329) | 1 | gromak bőr (#268) | |||
1 | hebrencs állkapocs (#130) | 10 | isteni könnycsepp (#260) | 2 | kígyóbőr kesztyű (#49) | |||
1 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 10 | spiritusz (#170) | 1 | szent jogar (#150) | |||
1 | szigony (#389) | 2 | zöld üveg (#82) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
175 | arany (#50) | 1 | ezüst gyűrű (#180) | 1 | ezüstshuriken (#327) | |||
6 | grifftojás (#179) | 12 | kaja (#2) | 1 | pszi kő (#248) | |||
3 | ragasztó (#83) | 2 | tolmokov-koktél (#351) | 1 | topáz erényöv (#731) | |||
1 | ubuk dobónyíl (#138) | 1 | varázskő (#305) | 2 | vashegyű nyíl (#176) | |||
10 | víz (#27) | 1 | xirnox szív (#213) |