86. forduló, 88. forduló, Gnoshoshallanillis összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. febr. 26. 9h:13'
EZ A 627. JÁTÉKHETED, 87. FORDULÓD
628. játékheted kezdete: márc. 3.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2994
SZÁMLA : XXXX

UNDERTAKER KALANDJAI


6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [92,8] koordinátán.
Bazalt , amikor összefutottatok, adott neked egy vasvértet, egy kis bőrpajzsot, egy királygyík bőrt, 3 rókafarkat, egy fémrudat, 7 szulfagor agyart és 25 sallank karmot.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az éhezéstől, azért visszanyerted erőd egy részét. (+19 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+28 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.)

* 1. KP: használod a 234. tárgyat
Dobolni kezdesz, és közben fütyörészel. A produkciót már egészen élvezetes - rajtad kívül néhány vikócmajom is képes végighallgatni! Ez jól esett! (+19 varázspont.) IQ-d TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 227.]

* 2. KP: használod a 235. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 227.]

* 3. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 227.]

kf 164 kézbeveszed/felveszed a 164. tárgyat
Magadra öltöd a vasvértet. [0 pontot használtál fel, van még 227.]

e 40 élelemszerzés 40 pontért
Egy mulya strucc azt hiszi, hogy futóverseny lesz, Te viszont céllövő gyakorlatot tartasz. Bullseye, amint azt a strucc is tanúsíthatja. (+7 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). Végre, ennivaló! Zabálni kezdesz. (-3 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek északnyugatra. [40 pontot használtál fel, van még 187.]

fkt 114 30 1 felt. készítesz a 114. tárgyat (30 darabot)
fkt 114 30 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 187.]

fkt 36 2 1 felt. készítesz a 36. tárgyat (2 darabot)
fkt 36 2 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 187.]

fkt 189 10 1 felt. készítesz a 189. tárgyat (10 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 187.]

fkt 127 1 1 felt. készítesz a 127. tárgyat (1 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 mandibulakaszát. IQ-d TF-elődött. [45 pontot használtál fel, van még 142.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Elmondtad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+14 életerő). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 137.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Befejezted a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+14 életerő). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 132.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+7 életerő). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 127.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Kántálni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+13 életerő). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 122.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+13 életerő). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 117.]

h 234 30 használod a 234. tárgyat
Püfölni kezded a dobot, és dúdolva kíséred. Jól megy a dolog, szinte hiba nélkül játszol le egy közepesen nehéz melódiát. Ez jól esett! (+23 varázspont.) IQ-d TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 87.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A földből energia áramlik testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+14 életerő). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 82.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Befejezted a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 77.]

h 234 30 használod a 234. tárgyat
Püfölni kezded a dobot, és dúdolva kíséred. A produkciót már egészen élvezetes - rajtad kívül néhány vikócmajom is képes végighallgatni! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+26 varázspont.) IQ-d TF-elődött. (+1 IQ.) [30 pontot használtál fel, van még 47.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 42.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[91,9] Szűnni nem akar a zöld síkság.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen egy törpe ugrik eléd a semmiből. Épp rácsodálkoznál, de még abban a pillanatban észreveszed a mögötte táborozó szekérkaravánt és az azon integető embereket.
- Gyere vándor! Vegyél részt játékainkban! - kiáltja neked a vándorcirkusz személyzete. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).]

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek északkeletre. Végre, egy kis kaja! Befalatozol. (-2 kaja.)

(Továbbmész...) [90,10] Síkság, továbbra is csak síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Felismered a közeledőt. Csak egy sóhajtó dorony. Nem jelenthet különösebb problémát. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 9 életpontot sebeztél. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a sóhajtó dorony bal első lábát. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sóhajtó dorony taraját. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A sóhajtó dorony összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
380 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba). Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [89,11] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél.

Körbevizsgálódsz. Nagyon régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek délkeletre. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 botot. IQ-d TF-elődött. [38 pontot használtál fel, van még 4.]

m 5 4 3 mozogsz délnyugatra, délre, délkeletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

m 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

szk 140 keresed a 140. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy acéldarázst. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 1. BP: energia fejlesztése 1
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 2. BP: használod a 242. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még 3.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 3 pontod maradt, ebből a következő körre 3 pontot vihetsz át. Kapsz még 228 pontot. A következő körben tehát 231 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Undertaker, egy copfos ősz hajú, piros szemű, kecskeszakállas troll férfi vagy. Fekete a bőröd. Sheran ministránsa vagy. Az Összhangzat (#9152) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 87. fordulód.

Erő: 19 (21) Szint: 12 Merészség: 10/1 Magasság: 258 cm
IQ: 26 Támadás: 11 Agresszió: 3 Testsúly: 482 kg
Ügyesség: 14 Védekezés: 20 Menekülés: 30 % Életkor: 18/18 év
Egészség: 16 (18) Életpont: 171/163 Jellem: semleges Tul. pont: 3
Szerencse: 25 (27) Varázspont: 114/89 Pénz: 142 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 7/7 EFejl: 3
Eddig összesen 252 szörnyet (1 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 380 TP-t kaptál. Jelenleg 26333 TP-d van. A következő szinthez még 6667 TP szükséges. Trófeáid: karmos tankány, bíbor szulfagor, fémbontó szójer. A 79. fordulódban 281 arany került a bankszámládra. 314 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 18 vágófegyverek: 2 ütőfegyverek: 3
dobófegyverek: 7

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (120%)
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 8 2. nyomkövetés: 14 3. lopás: 1
4. mászás: 4 5. csapdakészítés: 5 6. csapdaészlelés: 1
7. gyógyítás: 30 8. teológia: 1 9. taumaturgia: 8
10. harcművészetek: 16 11. zene: 8 (+1) 12. szörnyismeret: 4
13. zárnyitás: 10 14. vadászat: 14 (+1) 15. bányászat: 7

FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 20% életerő alatt 20 TVP-ért
ásol max. 30 TVP-ért
készítesz kőkést (#6) (max. 2 darabot ), botot (#4) (max. 1 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 3 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 10 darabot ), mandibulakaszát (#127) (max. 1 darabot )
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 1, max: 12)
Bazalt (#5858)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +5 vp 6 költség alatt; taumaturgia: +5 vp 6 költség alatt;

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Fogj el élve egy pókvadászt, és áldozd fel oltáromnál!
2.) Kérlek végezz egy gyilkos sallankkal. A természet megcsúfolója e lény!
3.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet.

Összsúly: 57.03 kg Megterheltség: 86%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 101 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4 mandibulapenge (#125) 4 ragasztó (#83) 3 víz (#27)
1 fémrúd (#104)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bot (#4) 1 mandibulakasza (#127)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(90,10) sóhajtó dorony (#112), 23. jellempróba

Üzenet küldése a karakternek