Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. febr. 23. 10h:28' EZ A 103. JÁTÉKHETED, 86. FORDULÓD 104. játékheted kezdete: márc. 2. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes E-mail! |
KALANDOZÓ: #5703 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 0 |
* 1. KP: | használod a 233. tárgyat |
e 30 | élelemszerzés 30 pontért |
d 18 2 | eldobod a 18. tárgyat (2 darabot) |
f 334 | kísérletezel a 334. tárggyal |
f 334 | kísérletezel a 334. tárggyal |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával kilukasztod az útonálló jobb lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az útonálló egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával kilukasztod az útonálló bal karját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az útonálló csapása csak a levegőt találja. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
91 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
be 539 | bemész az 539. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Elbúcsúzol, és miután visszakaptad a fegyvereidet, továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 139.]
ea 64 1 | eladod a 64. tárgyat 1 |
ea 231 1 | eladod a 231. tárgyat 1 |
ea 33 1 | eladod a 33. tárgyat 1 |
ea 125 2 | eladod a 125. tárgyat 2 |
ea 16 1 | eladod a 16. tárgyat 1 |
ea 99 3 | eladod a 99. tárgyat 3 |
m 1 2 1 | mozogsz északkeletre, keletre, északkeletre |
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a sakál testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A sakál megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ököllel kegyetlenül megütöd a sakál jobb oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A sakál feléd harap, de sikertelenül. A sakál szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [44,-79] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva.
(Továbbmész...) [45,-80] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Ráismersz a lényre. Egy sünmedve. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával egy irtózatos ütéssel felvágod a sünmedve tüskés hátát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A sünmedve mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A sünmedve állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A sünmedve most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sünmedve tüskét. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
m 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre |
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Meglengetve a bronzhegyű lándzsát a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával teljesen átszúrod a rájanyék jobb szárnyát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Feléd sújt a rájanyék a farkával, de elhibázta! Karmaival a rájanyék megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a rájanyék száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
131 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [47,-78] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Utad során felfedezel egy mínosz-kúpot. (ld. enc.) Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Fairlight híveié. Egy hegyes fülű, zöld bőrű apró fickót pillantasz meg, két nagy kő közé szorítva. - Segíts, kérlek! - rimánkodik. - gaz Baar-orkok raktak ide, és hamarosan visszajönnek értem, hogy megegyenek! - Ahhoz, hogy a köveket félretold, és a lényt kiszabadítsd, 14 TVP-t kell elköltened (17. jellempróba). A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Úgy megörülsz a búvóhelynek, hogy hangosan kezdesz el hálálkodni a sorsnak. Az ellenfeled sajnos csak csúnya, de nem süket. A szörny észrevett. Egy manifesztátor közeledik feléd! Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál.
Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a mutáns pók jobb oldalát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Csáprágójával a mutáns pók megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a mutáns pók egyik lábát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) A mutáns pók feléd sújt csáprágóival, de mellé! Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
m 4 4 2 | mozogsz délre, délre, keletre |
Elszántan ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a trollfa vastag törzsét. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) A trollfa vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a trollfa vastag törzsét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Elhajolsz a trollfa ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
(Továbbmész...) [47,-76] Még mindig az erdőben vagy. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Úgy gondolod, hogy a közeledő mutáns pók nem jelenthet komoly veszélyt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Elszántan a másikra támadsz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a mutáns pók testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a mutáns pók csupasz testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A mutáns pók megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A mutáns pók szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 414 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
(Továbbmész...) [48,-76] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Fairlight rúnaköve. Előtted csörgedezik egy kis patak, amely északkeletről folyik délnyugatra. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Raia hívői építették. Egy bokor tövében apró bakkura-porontyokat pillantasz meg! Mellettük hever az anyjuk, megnyúzva. Szerencsétlen apróságok! Nyilván az éhhalál vár rájuk. Ha gyűjtesz nekik némi ennivalót, 30 TVP-t kell elköltened (10. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy Elenios oltárt. Délre egy rúnakő van. Délnyugatra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet.
e 30 | élelemszerzés 30 pontért |
gy 30 | gyógyítás 7 pontért |
* 1. BP: | használod a 242. tárgyat |
* 2. BP: | keresed a 89. szörnyet |
PUKKANÓ TŰCSAPDA (336. TÁRGY) Kavadulebenyből és madártollból mirgtojásnyi lufit lehet készíteni. Ha a tollszelepbe beillesztesz egy acéltűt, az enyhe nyomásra kirepül. A toll és a tű rögzítésére használd a gumifa gyorsan száradó nedvét. Ugh méreggel kend be a tűt, és az így elkészített tűcsapdát heggyel felfelé ásd be a tolvaj várható útjába. Ha a tolvaj rálép, a tű kilazul, és a légnyomás a tolvaj talpába lövi a tűt. Még egyszer a hozzávalók: kavadulebeny, madártoll, acéltű, cseppnyi ugh méreg, és egy gumifa. Elkészítése a KT 336 paranccsal történik, 10 TVP-ért, használata a többi csapdához hasonlóan a H 336 paranccsal. Itt azonban megadhatsz egy második, <mennyiség> paramétert is, aminek maximális értéke 10. Minél több tűcsapdát raksz ki, a csapda annál hatékonyabb (annál nagyobb az esélye, hogy a tolvaj felsül). Egy tűcsapda felállítása 1 TVP-be kerül. Négy tűcsapda már körülbelül a nyílcsapdával egyenrangú védelmet jelent, 8-10 tűcsapdán pedig még a legrafináltabb tolvajok sem igen jutnak át. Az okozott sebzés 3-4 életpont. |
PIRANHA ZSÁKVÉDŐ (337. TÁRGY) 2 drótszőrből torziós rugót készíthetsz. A rugóval megfeszíthetsz egy acélpengőkéből és ugh méreggel mérgezett acéltűből készült kart. Ezt a szerkentyűt beépítheted a hátizsákod fedőlapjába. Mielőtt becsukod a zsákot, felhúzod a hátizsákvédő karját. Az illetéktelen zsáknyitogató tenyerébe fúródik a mérgezett tű. A csapda elkészítése 5 TVP-t, felállítása mindössze 2 TVP-t igényel, és közel olyan jó védelmet jelent, mint a nyílcsapda. Az okozott sebzés 3-4 életpont. |
MÍNOSZ-KÚP (178. TEREPTÁRGY) A mínosz-kúpokat évszázadokkal ezelőtt építették. Ezek kb. két méter magas, kőből épült félgömb alakú építmények. Némi keresgéléssel meg lehet találni a bejáratukat. Ahhoz, hogy ezt a poros, kőszobrokkal és egyéb misztikus kőtárgyakkal teli építményt átkutasd, a KUT parancsot kell kiadnod legalább 20 TVP-ért azon a mezőn, ahol a mínosz-kúp van. Ilyenkor automatikusan bemész és körülnézel. [Ha azt akarod, hogy a továbbiakban automatikusan kutass a mínosz-kúpokban és az egyéb, misztikus helyeken, akkor a feltételes kutatás (FKU) parancsot kell kiadnod. Paraméterként add meg, hogy maximum hány TVP-t engedsz meg a számítógépnek ilyesmire költeni. Pl. FKU 40 hatására egy fordulóban maximum két mínosz-kúpot fogsz automatikusan átkutatni. Vigyázat, az FKU mindig kisül a mínosz-kúpra lépéskor, ha a titkosírást még nem fejtetted meg.] Azért érdemes keresgélni, mert a mínosz-kúpok alatt általában egy félelmetes szörnyekkel és kincsekkel teli labirintus húzódik meg. Az ide való bejutás azonban csak egy módon lehetséges: ha megfejted a varázsszót, amely a labirintus kapuját nyitja. A varázsszót általában egy, a belső falra írt titkosírás megfejtésével tudhatod meg. A titkosírásról, arról, hogy hogyan kell megfejteni, hogyan, milyen paranccsal kell a varázsszót kimondani, a mínosz-kúp átkutatása után kapsz részletes információt. Annyit azonban már most tudhatsz, hogy a varázsszó kimondása után térképet kapsz a kúp alatt meghúzódó labirintusról, amelybe ezután bármikor beléphetsz a BE <labirintus szám> paranccsal. A mínosz-kúpokat kifejezetten kalandozók gyakorlatoztatására építtette néhány főmágus, elit osztagok kiképzésére. Nagyon veszélyesek a tapasztalatlan kalandozó számára. A titkosírások szövegei és a jelszók a megfejtő aurájától, szintjétől, és még ezernyi más dologtól függően is változnak, ezért egy megfejtővel még nem juthat be egy másik is. Ha valaki a társa nyomában próbál besurranni, egy halálvarázslat elpusztítja az illetéktelent. |
TROLLFA (80. SZÖRNY) Belépni egy sűrű erdőbe már eleve azt jelenti, hogy készülj fel a legrosszabbra. Aztán amikor egy vastag, erős fa megmozdul melletted, már késő az utolsó imát elrebegni: alighanem egy trollfa döntött úgy, hogy véget vet az életednek. Ezek az akár száz évig is elélő, háromméteres monstrumok csak kisöccsei a gyilkos enteknek, de félelmetes regenerálódó képességük így is kemény próba elé állítja azt a kalandozót, aki a valós világot preferálja az árnyékvilág könnyed semmittevéséhez képest. A trollfák ellen ütőfegyvert alkalmazni esztelenség, és a szúrófegyvereknek sem sok esélye van. Mivel a sűrű erdőben nem használhatsz lő- és dobófegyvert, nem sok választási lehetőséged marad... Szerencsére, a trollfák nem tudnak gyorsan mozogni - ha a dolgok rosszra fordulnak, még mindig marad a futás! A trollfa fegyverként egy kicsavart fatörzset használ. |
Erő: | 23 (25) | Szint: | 13 | Merészség: | 6/3 | Magasság: | 176 cm |
IQ: | 17 | Támadás: | 16 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 98 kg |
Ügyesség: | 17 | Védekezés: | 16 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 23/23 év |
Egészség: | 17 | Életpont: | 178/77 | Jellem: | semleges (-4) | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 16 (17) | Varázspont: | 36/12 | Pénz: | 260 arany | Kép. pont: | 3 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 2 | szúrófegyverek: | 11 (+1) | vágófegyverek: | 3 |
ütőfegyverek: | 14 | lőfegyverek: | 7 | dobófegyverek: | 5 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (160%) << mandibulakasza (#127) (160%) << bronzhegyű lándzsa (#87) (250%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); kerek kő (#19) (8 -9.); bumeráng (#249) (10 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 3 | 2. nyomkövetés: | 13 | 3. mászás: | 6 |
4. csapdakészítés: | 6 | 5. csapdaészlelés: | 1 | 6. gyógyítás: | 31 |
7. titkosírás: | 1 | 8. felderítés: | 1 | 9. szörnyidomítás: | 3 |
10. teológia: | 1 | 11. zene: | 5 | 12. szörnyismeret: | 3 |
13. zárnyitás: | 1 | 14. vadászat: | 9 (+1) | 15. bányászat: | 10 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
ásol max. 50 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 2 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 1 darabot ), tükröt (#43) (max. 1 darabot, csak egyszer), szeksztánst (#32) (max. 1 darabot, csak egyszer), távcsövet (#42) (max. 1 darabot, csak egyszer), fúvócsövet (#20) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
elfogod gyilkos sallankot (#85) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 50 TVP-ért |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12) |
ormánygőte (#18), sörényes ubuk (#89) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
vízionár (#66), manifesztátor (#124) |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
áldomás (#6) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: éhes |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy igazi férfi nem bújik páncélok mögé - megfelelő áldozat lenne, ha egy szöges bőrpajzsot elégetnél a hozzám való ima közben! |
2.) Egy sörényes ubuk elejtésével bebizonyíthatod, hogy méltó vagy hitemre. |
3.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank. |
Összsúly: 48.91 kg | Megterheltség: 81% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 82 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | acélpengőke (#231) | 1 | bordacsont (#16) | 1 | csontszablya (#64) | |||
3 | fekete gyöngy (#99) | 1 | lapockacsont (#33) | 2 | mandibulapenge (#125) | |||
2 | parittya (#18) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
47 | arany (#50) | 1 | fáklya (#36) | 4 | kaja (#2) | |||
2 | kerek kő (#19) | 5 | sünmedve tüske (#14) | 3 | ugh méreg (#166) |