85. forduló, 87. forduló, Föbszimusz összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2024. júl. 26. 18h:19'
EZ A 1175. JÁTÉKHETED, 86. FORDULÓD
1176. játékheted kezdete: júl. 31.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 35 zsetonba került.
EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2177
SZÁMLA : XXXX

FÖBSZIMUSZ KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [31,-8] koordinátán.
Ennivalód fogytán van, elindulsz vadászni, hogy legyen valami vacsorára. Ahogy próbálod becserkészni a kiszemelt vadat, egyszer csak valami különös érzés kerít hatalmába: mintha túlvilági erők töltenék be a levegőt. Megállsz. Monoton mormogásra leszel figyelmes. A hang irányába fordítod a fejed. Egy harcost látsz - imádkozik. Ruháját furcsa szimbólum ékesíti: izzó magmából előtörő gránit monolit. Nagy harcban vehetett részt - árulkodnak a testét borító, vérző sebek. Próbálsz halkan elosonni, nehogy megzavard a meditációban, amikor szemed hirtelen megakad valamin a földön: egy, a sártól alig felismerhető, széttört káosz szimbólum...

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[32,-8] Még mindig füves síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Csak egy proteinfecske. Megvető mosollyal várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Elszántan ellenfeledre ugrasz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a proteinfecske bal szárnyát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) A proteinfecske megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A proteinfecske néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a proteinfecske jobb lábát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A proteinfecske megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A proteinfecske többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 madártollat. 308 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}


Összeakadsz egy barna, copfos hajú, kék szemű ember nővel. A bőre kreolszínű. Egy bíbor erőövet és egy rézsisakot visel. Felszerelését egy rájanyék trófea és egy mérges nyukmár trófea ékesíti. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy parittya. Mentális auráját felismered, semleges jellemű az alávaló.
Nem tűnik túl barátságosnak. Otthagyod a másik kalandozót.
Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [33,-8] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Ráismersz a lényre. Egy manifesztátor. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Meglengetve a göcsörtös bunkót ellenfeledre támadsz. A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. Mielőtt észbe kapnál, a manifesztátor megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. A manifesztátor leken néhány pofont. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Túl sok sebet kaptál. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: -2, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Sűrű, sárga füst száll az ég felé. Közelebbről látod, hogy egy nagy tűzrakáson valaki fehér bogyókat éget. A tűzhely mellett egy árnymanó és egy kobudera holtteste fekszik. Nem kell sok hozzá, hogy megértsd, mi történt - az árnymanó gonoszkodás céljából gramák bogyót kezdett égetni. A mérgező füsttől a humanoidok csak köhögni kezdenek, de a madarak, kisebb emlősök és más apró állatok tömegével pusztulnak el a környéken. Ismét egy példája az értelmetlen gonoszkodásnak. A kobudera megpróbálta megakadályozni, és a harcban mindketten elpusztultak. A tűz mellett még nagy kupac felhasználatlan gramák bogyó áll. Ahhoz, hogy a tüzet eloltsd, és a bogyókat megsemmisítsd, 20 TVP-t kell elköltened (14. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.

(Továbbmész...) [34,-8] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy woor-antilop. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Elszántan a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a woor-antilop bal vállát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A woor-antilop szarvai eltalálják a bal térdedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A woor-antilop most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 antilopbőrt. 36 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Két manógyerek vív előtted játékcsatát husángokkal, harsány kiáltásokkal. Nem látják, nem is láthatják a bozótban meglapuló, a húsos manoncokat nyálát csöpögtetve szemlélő bolhakutyát. Ha közbeavatkozol a gyerekeket segítve, 5 TVP-t kell elköltened (7. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy olvasztókemencét. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [36 pontot használtál fel, van még 220.]

m 5 5 4 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délre
[33,-7] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Egy hegyes fülű, zöld bőrű apró fickót pillantasz meg, két nagy kő közé szorítva. - Segíts, kérlek! - rimánkodik. - gaz Baar-orkok raktak ide, és hamarosan visszajönnek értem, hogy megegyenek! - Ahhoz, hogy a köveket félretold, és a lényt kiszabadítsd, 14 TVP-t kell elköltened (17. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze délkeletre látsz egy rúnakövet. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy kavadu közeledik. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával teljesen átdöföd a kavadu testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A kavadu feléd csap csőrével, de sikertelenül. A kavadu összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kavadu lebenyt. 16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Felismered a közeledőt. Csak egy bolhakutya. Nem jelenthet különösebb problémát. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyű lándzsával teljesen átszúrod a bolhakutya fejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A bolhakutya feléd harap, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a bolhakutya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 bordacsontot. 12 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [32,-6] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy uzbány. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Marokra fogva a göcsörtös bunkót ellenfeledre ugrasz. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az uzbány jobb szárnyát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a bal lábadat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd az uzbány pikkelyes nyakát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a jobb lábadat. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 310 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze délre látsz egy rúnakövet. Délnyugatra nézve látsz egy mély kutat. Nyugatra egy Dornodon oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.

(Továbbmész...) [32,-5] Szűnni nem akar a zöld síkság. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Dornodon rúnaköve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rát-fát. Egy hatalmas pókhálóba tekeredett alakot pillantasz meg. A pókháló tövében ott üldögél egy kövér pók, úgy látszik, jóllakottan, mert áldozatát egyelőre nem bántja. A szerencsétlen figura még lélegzik, bár nyilván megbénította a méreg. Ha segíteni akarsz, szükséged van egy fáklyára, amellyel elkergeted a pókot és leégeted a hálót. Ez a tevékenység 10 TVP-be kerül (16. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor délre nézel, észreveszel egy olvasztókemencét. Nyugatra nézve látsz egy mély kutat. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Csak egy evaporőr. Megvető mosollyal várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Meglengetve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az evaporőr egyik csápját. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 evaporőr hájat. 112 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.)
Összeakadsz egy vörös, göndör hajú, zöld szemű ember férfival. Hosszú szakálla és harcsabajsza van. A bőre kreolszínű. Egy tatu ködmönt visel. Ruházatát egy mélységi grittang trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy bunkósbotot, bal kezében egy botot tart. Lőfegyvere egy parittya. Auráját érzékelve máris tudod, színtelen, jelezve a pártatlan semlegest.
Barátságtalanul végigmér Téged, majd valami köszönésfélét vakkant feléd. Odébbállsz.
Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [36 pontot használtál fel, van még 184.]

a 105 3773 1 átadod a 105. tárgyat a 3773. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 evaporőr hájat Harmonikás Herold részére. [0 pontot használtál fel, van még 184.]

a 130 3773 1 átadod a 130. tárgyat a 3773. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 hebrencs állkapcsot Harmonikás Herold részére. [0 pontot használtál fel, van még 184.]

a 70 3773 4 átadod a 70. tárgyat a 3773. kalandozónak (4 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 4 rézdarabot Harmonikás Herold részére. [0 pontot használtál fel, van még 184.]

a 85 3773 4 átadod a 85. tárgyat a 3773. kalandozónak (4 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 4 óndarabot Harmonikás Herold részére. [0 pontot használtál fel, van még 184.]

a 236 3773 1 átadod a 236. tárgyat a 3773. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 lajhár csontot Harmonikás Herold részére. [0 pontot használtál fel, van még 184.]

a 153 3773 1 átadod a 153. tárgyat a 3773. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 pirkitet Harmonikás Herold részére. [0 pontot használtál fel, van még 184.]

a 37 3773 6 átadod a 37. tárgyat a 3773. kalandozónak (6 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 6 drótszőrt Harmonikás Herold részére. [0 pontot használtál fel, van még 184.]

a 152 3773 1 átadod a 152. tárgyat a 3773. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 vasércet Harmonikás Herold részére. [0 pontot használtál fel, van még 184.]

a 153 3773 1 átadod a 153. tárgyat a 3773. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 pirkitet Harmonikás Herold részére. [0 pontot használtál fel, van még 184.]

a 92 3773 1 átadod a 92. tárgyat a 3773. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 kötelet Harmonikás Herold részére. [0 pontot használtál fel, van még 184.]

a 48 3773 1 átadod a 48. tárgyat a 3773. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 antilopbőrt Harmonikás Herold részére. [0 pontot használtál fel, van még 184.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy jó nagy lukat ástál. Sajnos semmi érdekeset nem találtál. [8 pontot használtál fel, van még 176.]

m 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre
[33,-6] Szűnni nem akar a zöld síkság. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Elteszed a látcsövet.


(Továbbmész...) [34,-7] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Látsz egy smirglibokrot. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Sheran hívői építették. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy sünmedve lehet. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyű lándzsával teljesen átdöföd a sünmedve testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A sünmedve Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A sünmedve fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A sünmedve összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sünmedve tüskét. 52 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 152.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Többször végigrohansz egy akadályokkal zsúfolt terepszakaszon: a dolog egyre jobban megy, fürgébben, kecsesebben. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 47 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 112.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Néhány kaviccsal zsonglőrködsz, a kézügyességedet fejlesztve. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 7 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 72.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan gyakorolsz: kézen állsz, zsonglőrködsz, ugrándozol, az ügyességedet fejlesztve. A munka meghozza gyümölcsét. (+1 ügyesség.) [40 pontot használtál fel, van még 32.]

tf 3 2 fejleszted a 3. tulajdonságodat 2 pontért
A levegőben szállingó rovarokat próbálod kézzel elkapni, ezáltal fejlesztve a kézügyességedet. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [2 pontot használtál fel, van még 30.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. A sötét tekercsek szaporodnak. Micsoda öröm! Fura érzésed van: mintha valami mocorogna a hasadban. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 227 pontot. A következő körben tehát 257 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Föbszimusz, egy copfos ősz hajú, barna szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Leah követője vagy. Ez a 86. fordulód.

Erő: 22 Szint: 12 Merészség: 5/5 Magasság: 124 cm
IQ: 16 Támadás: 13 Agresszió: 5 Testsúly: 67 kg
Ügyesség: 23 Védekezés: 14 Menekülés: 30 % Életkor: 66/66 év
Egészség: 17 Életpont: 195/195 Jellem: gonosz (30) Tul. pont: 3
Szerencse: 10 Varázspont: 42/42 Pénz: 432 arany Kép. pont: 3
Eddig összesen 245 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 846 TP-t kaptál. Jelenleg 31 052 TP-d van. A következő szinthez még 1 948 TP szükséges. Trófeáid: ragyás burástya, vérszomjas csüldő, törpemammut. A 80. fordulódban 420 arany került a bankszámládra. 445 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 2 szúrófegyverek: 10 vágófegyverek: 3
ütőfegyverek: 13 (+1) lőfegyverek: 7 dobófegyverek: 4

Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) << göcsörtös bunkó (#123) << bronzpenge (#126)
Óvatosság (labirintusokban): 0
34,85 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 76

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 678 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10 2. nyomkövetés: 10 3. lopás: 5
4. mászás: 2 5. csapdakészítés: 1 6. csapdaészlelés: 1
7. gyógyítás: 26 8. titkosírás: 1 9. felderítés: 1
10. teológia: 4 11. zene: 1 12. szörnyismeret: 1
13. zárnyitás: 1 14. vadászat: 8 15. bányászat: 21

FELTÉTELES PARANCSOK (még 50 lehet)
deus ex machinád 20 mezőre repítsen
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
óriás sáska (#27) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 5, max: 50)
fabontó szójer (#71), semlegesek (#989), jók (#990), ember (#1), elf (#2)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Hozz egy deus ex machinát és áldozd fel.
2.) Beszélgess egy halott lelkével.
3.) Egy igazán kemény feladat: ölj meg egy szintszívót.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. városháza (Qvill) (527): új. városháza (Gatin) (540): többek közt 122. tárgyat kell leadnod. szürke kastély (547): 33. labirintus (63,12). adamantit erőd (548): új. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 33.

Összsúly: 57.77 kg Megterheltség: 106%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 116 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
6 drótszőr (#37) 1 hebrencs állkapocs (#130) 2 kaja (#2)
1 kötél (#92) 1 lajhár csont (#236) 4 óndarab (#85)
2 pirkit (#153) 4 rézdarab (#70) 1 vasérc (#152)
5 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bordacsont (#16) 1 kavadu lebeny (#24) 3 madártoll (#112)
1 sötét tekercs (#535) 6 sünmedve tüske (#14) 1 uzbány csőr (#169)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

30 31 32 33 34 35
-9
-8
-7
-6
-5
-4
(32,-8) proteinfecske (#139), egy ember nő
(32,-6) uzbány (#102), 22. jellempróba
(32,-5) Dornodon rúnaköve, rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), 16. jellempróba, evaporőr (#69), egy ember férfi
(33,-8) manifesztátor (#124), 14. jellempróba
(33,-7) 17. jellempróba, kavaduk (#19), bolhakutya (#17)
(34,-8) woor-antilopok (#31), 7. jellempróba
(34,-7) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), 22. jellempróba, Sheran oltár, sünmedve (#33)

Üzenet küldése a karakternek