Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. febr. 20. 10h:08' EZ A 107. JÁTÉKHETED, 86. FORDULÓD 108. játékheted kezdete: febr. 23. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1844 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod az 1100. tárgyat |
* 2. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 3. KP: | használod az 1167. tárgyat |
t 85 | támadod a 85. szörnyet |
Elszántan ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a gyilkos sallank izmos hátát. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átdöföd a gyilkos sallank testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (5 életpontot sebezve). A gyilkos sallank karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A gyilkos sallank összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sallank karmot. 156 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
m 2 1 | mozogsz keletre, északkeletre |
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 20 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a ryuku gárdista testét. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a ryuku gárdista páncélos testét. Kritikus ütés! (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a ryuku gárdista jobb lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (6 életpontot sebezve). Jobbra-balra szökkenve osztja a ryuku gárdista nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A ryuku gárdista szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 670 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával valamennyire megsebezgeted a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megbökdösöd a manaelementál egyik csápját. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (7 életpontot sebezve). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+8 vp). Vashegyű lándzsával kicsit megbökdösöd a manaelementál testét. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) Méregfoggal párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (7 életpontot sebezve). Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+9 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd.
{Csatastatisztika; sebzés: 278, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
(Továbbmész...) [120,4] Továbbra is síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz.
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a vérszomjas csüldő hájas testét. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a vérszomjas csüldő hájas testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (8 életpontot sebezve). Csápjaival a vérszomjas csüldő lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
500 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 17 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a szürke rinocérosz vastag bőrét. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a szürke rinocérosz testét. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a szürke rinocérosz ormótlan fejét . (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (9 életpontot sebezve). Szarvaival a szürke rinocérosz megböki a bal karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Apró rúgást kapsz a szürke rinocérosz patájától. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szürke rinocérosz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 610 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
(Továbbmész...) [122,4] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy grok-képződményt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Chara-din hívei emelték. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Zaeher formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál?
(Feltételes mászás:) Biztosítva magad, nagyon lassan megmászod a grok-képződményt. Amikor eléred a képződmény tetejét, harcra készen beugrasz a felső, fedett rész belsejébe. A burok belseje puha, kellemetlen tapintású. Körbenézel. Ebben a pillanatban egy fény által nem megvilágított szegletből valami előront! Egy bundás csirmáz!
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod a bundás csirmáz testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átszúrod a bundás csirmáz jobb első lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (8 életpontot sebezve). A bundás csirmáz mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A bundás csirmáz megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A bundás csirmáz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
100 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 2 3 | mozogsz keletre, délkeletre |
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a trappoló dinymák testét. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) A lény tintát köp rád! Szerencsére féreugrottál. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a trappoló dinymák testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a trappoló dinymák testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (9 életpontot sebezve). Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (3 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 386 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 17 életpontot sebeztél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a rőtmanó berzerker rőt pofáját. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával megdöföd a rőtmanó berzerker testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a rőtmanó berzerker bal lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (6 életpontot sebezve). A rőtmanó berzerker többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A rőtmanó berzerker most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 rőtmanó kacagány. 630 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
(Továbbmész...) [124,5] A dombvidék után ismét sík terepen vagy.
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 23 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a sírlidérc bal oldalát. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával felnyársalod a sírlidérc testét. Kritikus ütés! (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a sírlidérc jobb karját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (7 életpontot sebezve). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A sírlidérc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 19 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a sírlidérc foszladozó testét. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod a sírlidérc testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a sírlidérc testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (7 életpontot sebezve). A sírlidérc csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A sírlidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 11 életpontot sebeztél. Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 26 életpontot vesztettél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az élőholt mágus testét. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt mágus testét. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod az élőholt mágus testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (6 életpontot sebezve). Az élőholt mágus újból meg újból lesújt rád. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 10 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 922 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 52, gyógyulás: 0, összesen: -52 ÉP}
m 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a sullár testét. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sullár lihegő pofáját. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a sullár testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (6 életpontot sebezve). A sullár feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Apró rúgást kapsz a sullár patájától. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 404 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [126,7] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel.
m 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [128,9] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Felfedeztél egy gumifát. Felfedeztél egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délnyugatra egy vaskohót. Nyugatra nézve látsz egy márványtornyot. Elrakod a távcsövet.
v 15 312 3 | elmormolod a 15. varázslatot |
v 15 312 3 | elmormolod a 15. varázslatot |
p 73 | használod a 73. pszi képességet |
p 73 | használod a 73. pszi képességet |
ef 2 | energia fejlesztése 2 |
szk 115 | keresed a 115. szörnyet |
p 73 | használod a 73. pszi képességet |
h 337 | használod a 337. tárgyat |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 31 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 31 pontért |
MÉRGEZETT UBUK TÜSKE (137. TÁRGY) Egyértelmű, hogyha a bozótban gyűjtött tüskéket bemérgezheted, miért ne tehetnéd meg ezt az ubuk tüskékkel? Egy ubuk tüske bemérgezéséhez egy csepp gyenge méreg szükségeltetik. A készítéshez add ki a KT 137 parancsot, 1 pontért tüskénként. Ez a félelmetes lövedék d8+4 sebzésű. |
BRONZSISAK (88. TÁRGY) A bronz felfedezése után magától adódik egy csomó új felfedezés - ezek egyike a bronzsisak. A bronzsisakot természetesen bronzból kell kikalapálnod, kőkalapáccsal. Ehhez szükség van 2 ón- és 2 rézdarabra, meg persze egy olvasztókemencére. Ha mindez adott, a KT 88 parancs hatására, csekély 45 pontért elkészül ez a 3-as védettséget adó sityak. |
Erő: | 25 (27) | Szint: | 17 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 183 cm |
IQ: | 25 | Támadás: | 16 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 83 kg |
Ügyesség: | 24 | Védekezés: | 29 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 32/32 év |
Egészség: | 17 (19) | Életpont: | 246/150 | Jellem: | semleges (-3) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 15 (19) | Varázspont: | 266/6 | Pénz: | 25 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 14/0 | Pszi pont: | 99/7 | EFejl: | 12 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | *20/101 | ütőfegyverek: | 2/8 | lőfegyverek: | 4/79 |
dobófegyverek: | 19/56 (+16%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) (6 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 6/88 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 23/21 (+14%) | 3. mászás: | 5/31 (+7%) |
4. csapdakészítés: | 6/13 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 1/4 | 6. gyógyítás: | 5/6 |
7. titkosírás: | 1/99 | 8. felderítés: | 2/38 (+11%) | 9. szörnyidomítás: | 5/11 |
10. teológia: | 13/58 (+14%) | 11. taumaturgia: | 16/26 (+23%) | 12. versengés: | 3/15 |
13. zene: | 1/71 | 14. szörnyismeret: | 10/80 | 15. pszi: | 14/86 (+53%) |
16. zárnyitás: | 1/0 | 17. vadászat: | 2/34 | 18. bányászat: | 6/72 (+18%) |
19. főzés: | 7/35 (+14%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 14 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
elfogod pszi elementált (#221) hurokcsapdával (#217) |
mászol max. 46 TVP-ért |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12) |
szintszívó lények (#9097), trikornis (#104), tetemember (#123) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 12) |
vízionár (#66), pszi elementál (#221), nektoraf (#355), kardfogú fülemüle (#146), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +4 vp 6 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31) | ||||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 1, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
gyilkos sallank (#85) (vadászik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy könnyű feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van. |
2.) Hozd el és helyezd oltáromra a Szent Kulacsok egyikét! |
3.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | gyöngymangó (#135) | 1 | rókafarok (#124) | 6 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
25 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 3 | borkonyó bibe (#312) | |||
1 | bronzsisak (#88) | 10 | madártoll (#112) | 9 | mákrózsa virág (#56) | |||
1 | mérg. ubuk tüske (#137) | 1 | mocsári penke (#148) | 1 | rézsisak (#72) | |||
1 | rőtmanó kacagány (#714) | 7 | sallank karom (#128) | 1 | sullár hólyag (#168) | |||
1 | ubuk tüske (#131) |