85. forduló, 87. forduló, Arana összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. júl. 10. 9h:38'
EZ A 89. JÁTÉKHETED, 86. FORDULÓD
90. játékheted kezdete: júl. 13.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1505
SZÁMLA : XXXX

ARANA KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [118,102] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+35 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+33 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

hu 198 hulladék: 198
Hulladékgyűjtés törölve: trikornis szarv. [0 pontot használtál fel, van még 266.]

ek 145 2 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 256.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Hmm! Már nem is vagy éhes! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 főzés). [3 pontot használtál fel, van még 253.]

t 104 1 támadod a 104. szörnyet
FT 104 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 253.]

v 19 elmormolod a 19. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Megidézted a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 248.]

m 3 4 mozogsz délkeletre, délre
[119,103] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság.

Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy quwarg bolyt. Nyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

(Továbbmész...) [119,104] Dombos terepre érkeztél. A távcsővel lassan körülnézel. Messze délkeletre látsz egy Sheran oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
(Feltételes foglyul ejtés:) Hatodik érzéked egy mélységi grittang jelenlétét jelzi. Dobóhálóval a kézben a szörny keresésére indulsz. Amikor rábukkansz, csendben odalopódzol, és megpróbálod rádobni. Dobóhálódba teljesen belegabalyodik a mélységi grittang. Ujjé, sikerült elfogni! Biztosítod, hogy a szörny ne tudjon elszökni, aztán megvizsgálod közelebbről. Lehet, hogy megfelelő idomítással komoly ásási segédlet válna ebből a lényből! Kifújod magad, megveregeted a lény hátát, és továbbindultok. [8 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

[24 pontot használtál fel, van még 224.]

id 103 40 idomítod a 103. szörnyet 40 pontért
Nekikezdesz a mélységi grittang idomításának. Kemény feladat: a szörny lassan tanul, és nagyon makacs. Te azonban türelmes vagy. Aranyos kis kedvenc! Most már mindent tud, az idomítás befejeződött. Ezentúl az ásás csak 6 TVP-be kerül, mivel a szörny segít ásni. 50 tapasztalati pontot kaptál. [40 pontot használtál fel, van még 184.]

szm 103 megölöd a 103. szörnyet
Túl sok kaját eszik a mélységi grittang: úgy döntesz, hogy leölöd. Micsoda megdöbbenés - védi magát!

Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a mélységi grittang testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A mélységi grittang állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A mélységi grittang szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
174 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[0 pontot használtál fel, van még 184.]

m 5 3 4 mozogsz délnyugatra, délkeletre, délre
[118,105] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Csak egy púpos burástya. Megvető mosollyal várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a púpos burástya jobb oldalát. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a púpos burástya nyakát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Rövid karddal megcsapod a púpos burástya zselés testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) A púpos burástya farkával melletted a levegőbe suhint. Véres nyál csordul ki a púpos burástya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 235 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy dobófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}


(Továbbmész...) [119,106] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Ráismersz a lényre. Egy kérődző etra. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kérődző etra testét. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-8 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 12 aranyad. A lény bűzfelhőt lő rád! Kiöklendezel mindent, amit az elmúlt időszakban ettél. Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a kérődző etra farkát. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Rövid karddal megcsapod a kérődző etra jobb első lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A kérődző etra szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-4 életerő.) A dolgot még 12 aranyad bánja. Véres nyál csordul ki a kérődző etra száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 700 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 17, gyógyulás: 1, összesen: -16 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy phua-kúpot. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Sheran oltárt. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Elrakod a távcsövet. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [119,107] Szűnni nem akar a zöld síkság. Fehér mandula illatát hozza a szél. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Tharr rúnaköve. Észreveszel egy oltárt. Tharr hívői építették. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy ősi csatamezőt. Elteszed a látcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy arató csattanat került az utadba. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 19 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az arató csattanat testét. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed az arató csattanat testét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Rövid karddal párszor súrolva eltalálod az arató csattanat testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Az arató csattanat fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Az arató csattanat összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 805 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}

Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 160.]

m 3 3 4 mozogsz délkeletre, délkeletre, délre
[120,108] Még mindig füves síkságon vagy.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy ősi csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Kinézel egy helyet, ahol több fehér csont is kimered a föld alól, és ásni kezdesz. Egy fehérre szikkadt koponya üreges szemgödrei merednek rád szemrehányón. Micsoda csata lehetett itt valaha! Több ezres seregek csaphattak össze, sejted a csatamező kiterjedéséből. Messze, a csatamező túlsó végén mintha apró alakok mozognának, lassan, nagyon lassan. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy óriás csontváz intéz feléd kihívást.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tompítás varázst. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 51 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az óriás csontváz testét. (3 támadással 11 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával mély sebeket nyitva megvagdosod az óriás csontváz sárga bordáit. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Rövid karddal párszor súrolva eltalálod az óriás csontváz sárga bordáit. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmaival felhasítja a bőrt a bal karodon. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +4 ÉP.) Varkaudar szablyával megvagdalod az óriás csontváz sárga bordáit. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Rövid karddal kicsit megvágod az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmaival felhasítja a bőrt a jobb karodon. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +5 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 829 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 41, gyógyulás: 9, összesen: -32 ÉP}

Hátrahagyva a tetemet, folytatod a csatamező felásását. A fenébe, még mindig nem találtál semmit! Tovább, tovább. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy óriás csontváz intéz feléd kihívást.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 71 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az óriás csontváz sárga bordáit. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával néhányszor megcsapod az óriás csontváz sárga bordáit. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Rövid karddal megkarcolod az óriás csontváz sárga bordáit. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +4 ÉP.) Az óriás csontváz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 829 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 16, gyógyulás: 4, összesen: -12 ÉP}

Kicsit a vártnál nagyobb az ősi csatamező populációja. No sebaj! Újabb adag földet termelsz ki. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy szintszívó jön feléd.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a szintszívó ködös testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ez a szörny is komolytalan volt, remélhetőleg sohasem jön keményebb. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy orgoró védelmezi a vadászterületét.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiatüskék varázslat. 25 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Nem találtad el. Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával végigvagdosod az orgoró sziklatestét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Rövid karddal néhányszor meglegyinted az orgoró bal oldalát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Túlbuzgó szabó módjára az orgoró összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +4 ÉP.) Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod az orgoró bal lábát. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Rövid karddal párszor súrolva eltalálod az orgoró sziklatestét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Az orgoró megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) Itt is, ott is célba talál az orgoró ollója. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +7 ÉP.) Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Energia árad testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 68, gyógyulás: 16, összesen: -52 ÉP}

Ebben a helyzetben a menekülés a legbölcsebb lépés. Szerencsére ellenfeled nem követett. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés).
Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy Leah oltárt. Elteszed a látcsövet. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +82 életerő.) Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.) Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [121,109] Síkság, továbbra is csak síkság. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy friss csatamezőt. Délkeletre nézve látsz egy púdersziklát. Nyugatra egy Leah oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.


(Továbbmész...) [121,110] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gumifát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy friss csatamezőt. Keletre nézve látsz egy púdersziklát. Északnyugatra egy Leah oltár van. Elrakod a távcsövet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy alpesi tehén közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az alpesi tehén testét. Kritikus ütés! (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az alpesi tehén fejét. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Rövid karddal felnyitod az alpesi tehén testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Lábával meglök az alpesi tehén. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 12 kaját. 287 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}

Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy ryuku légiós közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a ryuku légiós páncélos testét. Kritikus ütés! (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a ryuku légiós bal lábát. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Rövid karddal súrolod a ryuku légiós páncélos testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A ryuku légiós pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +7 ÉP.) A ryuku légiós még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 33, gyógyulás: 7, összesen: -26 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +103 életerő.) Alaposan körülnézel a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek nyugatra. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [54 pontot használtál fel, van még 106.]

m 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre
[122,109] Még mindig füves síkságon vagy.

Felfedeztél egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Nekikezdesz a friss csatamező véletlenszerű átkutatásának. A vért már felszívta a föld, de a bűz még nem oszlott el. A legtöbben úgy hevernek, ahogy levágták őket - vagy nem volt túlélő, aki tömegsírba hordta volna őket, vagy senki nem foglalkozott ilyesmivel. Eleget nézelődtél, elkezded a hullákat felfordítgatni, értékek után kutatva. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy dögkeselyű támad rád.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a dögkeselyű csupasz nyakát. (3 támadással 12 életpontot sebezve.) Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a dögkeselyű testét. (4 támadással 110 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Rövid karddal felnyitod a dögkeselyű jobb szárnyát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Többször megcsíp a dögkeselyű. (3 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +6 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 madártollat. 758 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 29, gyógyulás: 6, összesen: -23 ÉP}

No, lehet folytatni a munkát! Hohó, valamit találtál! Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy mérg. ubuk tüske. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy zombi jön feléd.

Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Elszántan a másikra rontasz. Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd a zombi jobb vállát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed a zombi rotható húsát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Karmaival a zombi megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
27 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ez már igazán bosszantó! Az embert egyáltalán nem hagyják dolgozni. Leszakadt karokat és lábakat hajítasz félre, ahogy keresgélsz. Az az egy pozitív dolog van ebben a kukázásban, hogy nincsenek erre igazán komoly szörnyek. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy élőholt mágus támad rád.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámcsapás varázslatot lő rád. 34 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt mágus bal lábát. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed az élőholt mágus bal lábát. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Rövid karddal végigvágod az élőholt mágus testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +4 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 13 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 922 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 63, gyógyulás: 4, összesen: -59 ÉP}

Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a szörny előugrott. Az ötlet tökéletes volt, mosolyogsz elégedetten. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy rézpáncél, 2 sallank nyíl és egy bronzsisak. Nagyon eleged van már ebből a bűzös és gyászos hangulatú temetőből, úgyhogy távozol.
Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Délre nézve látsz egy púdersziklát. Elrakod a távcsövet. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [123,108] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy móricserjét. Találsz egy templomot. Leah hívei emelték. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Leah hívei emelték. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát.

[38 pontot használtál fel, van még 68.]

szk 124 keresed a 124. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy manifesztátort. [0 pontot használtál fel, van még 68.]

ef 4 energia fejlesztése 4
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-4 TU.] A befejezéshez még 203 TU szükséges. Ügyességed TF-elődött. [40 pontot használtál fel, van még 28.]

k 1 1 követed az 1. fajúakat 1 lépésig
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 28.]

k 2 1 követed a 2. fajúakat 1 lépésig
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 28.]

k 3 1 követed a 3. fajúakat 1 lépésig
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 28.]

k 4 1 követed a 4. fajúakat 1 lépésig
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 28.]

k 5 1 követed az 5. fajúakat 1 lépésig
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 28.]

k 7 1 követed a 7. fajúakat 1 lépésig
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 28.]

k 8 1 követed a 8. fajúakat 1 lépésig
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 28.]

* 1. BP: használod a 243. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 23.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját bezabál a spagulár. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 23 pontod maradt, ebből a következő körre 23 pontot vihetsz át. Kapsz még 227 pontot. A következő körben tehát 250 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Arana, egy vörös, hosszú hajú, piros szemű gnóm nő vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran hittérítője vagy. A Mágia Örökösei (#9135) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 86. fordulód.

Erő: 24 (26) Szint: 17 Merészség: 5/1 Magasság: 108 cm
IQ: 25 Támadás: 21 Agresszió: 3 Testsúly: 45 kg
Ügyesség: 22 Védekezés: 24 Menekülés: 30 % Életkor: 111/113 év
Egészség: 14 (16) Életpont: 235/153 Jellem: semleges (-5) Tul. pont: 4
Szerencse: 22 Varázspont: 390/5 Pénz: 947 arany Kép. pont: 5
Tudatpont: 14/0 EFejl: 25
Eddig összesen 572 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6666 TP-t kaptál. Jelenleg 203379 TP-d van. A következő szinthez még 56621 TP szükséges. Trófeáid: Földrengető, csontváz lord, élőholt quwarg. A 68. fordulódban 23 arany került a bankszámládra. 28 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
vágófegyverek: 23/41 (+10%) ütőfegyverek: 4/2 (+9%) dobófegyverek: *19/101 (+3%)

Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) (6 -9.); ubuk dobónyíl (#138) (10 -);

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 8/69 2. nyomkövetés: 30/45 (+4%) 3. mászás: 7/19
4. csapdakészítés: 9/77 (+23%) 5. gyógyítás: 1/63 6. titkosírás: 1/40
7. felderítés: 8/11 (+25%) 8. szörnyidomítás: 4/66 (+40%) 9. teológia: 12/43 (+10%)
10. taumaturgia: 29/86 (+21%) 11. szerencsejáték: 1/14 12. versengés: 1/55
13. zene: 6/46 14. szörnyismeret: 6/68 15. zárnyitás: 1/0
16. vadászat: 1/53 17. bányászat: 5/11 18. főzés: 2/20 (+24%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 15 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
kutatsz max. 200 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12)
szutykos remák (#191), garokk (#73) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 4, max: 12)
fémbontó szójer (#150), varkaudar bajnok (#190), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) tompítás (#40, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +1 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
méregsemlegesítés (#14)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
6. és magasabb szintűek ellen
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> 15. szintű lényekre energiatüskék (#29) >> 12. szintű lényekre
villámcsapás (#50) >> óriás csontváz (#176)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból] kilenc lépésen keresztül!
2.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 0)
3.) A természet papjának nagyon jól kell értenie az állatokhoz. Imádkozz úgy, hogy szörnyidomításod 5. szintű!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
24 arany (#50) 2 gyógykenőcs (#313) 2 kaktusztüske (#114)
1 szögletes kő (#17) 9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 álompor (#396) 1 bronzsisak (#88) 6 kaja (#2)
8 madártoll (#112) 1 mérg. ubuk tüske (#137) 1 rézpáncél (#71)
2 sallank nyíl (#129) 1 szvó-ektoplazma (#151)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(118,105) púpos burástyák (#92)
(119,104) mélységi grittangok (#103)
(119,106) kérődző etra (#368), phua-kúp (#372)
(119,107) Tharr rúnaköve, Tharr oltár, arató csattanat (#144)
(120,108) óriás csontváz (#176), szintszívó (#96), orgoró (#170), ősi csatamező (#263), oltár
(121,109) oltár
(121,110) gumifa (#38), oltár, alpesi tehenek (#91), ryuku légiós (#361)
(122,109) dögkeselyű (#174), zombi (#49), élőholt mágus (#175), friss csatamező (#262), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár
(123,108) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), Leah oltár, szent tölgyfa (#393)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* A III. Harcosok Ligájában elért dobogós eredmények bekerültek a Karakterlap Hőstettek rovatába.

Üzenet küldése a karakternek