Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2021. ápr. 21. 21h:34' EZ A 1248. JÁTÉKHETED, 86. FORDULÓD 1249. játékheted kezdete: ápr. 28. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1315 SZÁMLA : XXXX |
v 19 | elmormolod a 19. varázslatot |
kno 10 2 | képesség-növelés 10 |
f 114 333 | kísérletezel a 114. tárggyal a 333. tárggyal |
fog 354 274 | elfogod a 354. szörnyet a 274. tárggyal |
ea 225 1 | eladod a 225. tárgyat 1 |
ea 657 8 | eladod a 657. tárgyat 8 |
ea 85 3 | eladod a 85. tárgyat 3 |
ve 153 4 | megveszed a 153. tárgyat 4 |
ve 152 2 | megveszed a 152. tárgyat 2 |
ve 83 4 | megveszed a 83. tárgyat 4 |
ve 128 4 | megveszed a 128. tárgyat 4 |
m 1 2 | mozogsz északkeletre, keletre |
A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 kerek kő. Többször meglövöd a Quirov bal oldalát. (4 támadással 39 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót a másikra rontasz. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Quirov testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a Quirov testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval megütöd a Quirov bal lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a Quirov testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a Quirov sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A Quirov összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 68 aranyat. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 59, gyógyulás: 0, összesen: -59 ÉP}
v 5 | elmormolod az 5. varázslatot |
fm 40 | feltételes mászás 40 |
m 8 8 7 | mozogsz északra, északra, északnyugatra |
Elszántan ellenfeledre ugrasz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az orgyilkos bal vállát. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az orgyilkos jobb lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt oldaladon az orgyilkos. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az orgyilkos testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az orgyilkos testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Gyenge szúrást kapsz a jobb lábadba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
(Továbbmész...) [97,82] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy nekrofunt. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint A Tűzhajú, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy barátság szent tüzét. Észreveszel egy szent tölgyfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy sérült vérfürdető magszim közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a vérfürdető magszim húsos törzsét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Bronzpengével mély sebeket nyitva megvagdosod a vérfürdető magszim bal oldalát. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérfürdető magszim csapásokat mér a hasadra. (8 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Bronzpengével néhányszor megcsapod a vérfürdető magszim testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a vérfürdető magszim testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A vérfürdető magszim csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (8 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 magszim belet. Magad mögé lököd a pitiáner nukleáris cickány trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő vérfürdető magszim trófeát. 649 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}
(Továbbmész...) [96,81] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Csak egy szürke rinocérosz. Megvető mosollyal várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a szürke rinocérosz vastag bőrét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Marokra fogva a bronzpengét a másikra támadsz. Bronzpengével végigvagdosod a szürke rinocérosz testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a szürke rinocérosz ormótlan fejét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Lábával meglök a szürke rinocérosz. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Bronzpengével néhányszor megcsapod a szürke rinocérosz jobb hátsó lábát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a szürke rinocérosz ormótlan fejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Kisebb rúgást kapsz a jobb bokádba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}
m 8 8 7 | mozogsz északra, északra, északnyugatra |
Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót ellenfeledre ugrasz. Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd az uzbány jobb oldalát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az uzbány jobb szárnyát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Belecsipked az uzbány a jobb karodba és a nyakadba. (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval megütöd az uzbány testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod az uzbány pikkelyes nyakát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az uzbány megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 uzbány csőrt. 325 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a százfogú testét. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) A százfogú összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 84 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a topránypolip testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Meglengetve a göcsörtös bunkót ellenfeledre rontasz. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a topránypolip testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a topránypolip puha testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A topránypolip csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A topránypolip most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 3 kaját. 297 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [96,79] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Találsz egy vaskohót. Észreveszel egy olvasztókemencét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 rézdarabot! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északra látsz egy Tharr oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy megsebesített trappoló dinymák. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Te persze ügyesen félreugrottál. Marokra fogva a göcsörtös bunkót a másikra rohansz. Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd a trappoló dinymák testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a trappoló dinymák fekete testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A trappoló dinymák szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. 303 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
(Továbbmész...) [95,78] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Fehér mandula illatát hozza a szél.
kno 4 1 | képesség-növelés 4 |
m 8 7 | mozogsz északra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [94,76] Kisebb hegyek emelkednek itt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy mély szakadékot. Keletre nézve látsz egy púdersziklát. Délnyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy mély szakadék van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Hmm, csak egy fémbontó szójer. Ettől nincs semmi félnivalód. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a fémbontó szójer testét. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) Meglengetve a göcsörtös bunkót a másikra rontasz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a fémbontó szójer farkát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a fémbontó szójer testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a fémbontó szójer többször is megmar! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő bronzpenge felületére. Folyadékká válik a maró sav hatására! A teremtmény gyorsan felhabzsolja. Göcsörtös bunkóval megütöd a fémbontó szójer bal középső lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a fémbontó szójer kitinpáncélját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a fémbontó szójer csáprágójával. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő bronzkulcs felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 693 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
e 14 | élelemszerzés 14 pontért |
A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 4 kerek kő. Többször meglövöd az emberevő ragyás irháját. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Meglengetve a göcsörtös bunkót ellenfeledre ugrasz. Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd az emberevő vizenyős szemét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod az emberevő bal lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de az emberevő karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 8 életpontot vesztettél. Az emberevő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a bibircsók-óriás testét. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Eltrafált a lövedék. (6 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra támadsz. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a bibircsók-óriás bal karját. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a bibircsók-óriás ragyás testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás rávág a derekadra. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A bibircsók-óriás szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 aranyat. 645 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}
YAURRI MÁSZÓVERSENY Az utóbbi időkben a csodálatos remeték, a síkok és egyéb élvezetek hajhászása miatt a kalandozók elhanyagolták a másznivalók rendszeres tisztogatását. Emiatt ezekben a - korábban turisták által is biztonságosan látogatható - tereptárgyakban a szörnyek hihetetlen módon elszaporodtak! Ezért aztán a Yaurri királyság 2 hónapon át tartó akciót hirdet, amelyben megjutalmaz mindenkit, aki segít a másznivalók kitakarításában! (Játéktechnikai információk: A mászóhelyeken +1 szörny jön az utolsó szörnyből. (Ha az adott mászóhelyre ki van kapcsolva a plusz szörny a H <mászóhely száma> 1 paranccsal, akkor az eseményből jövő plusz szörny sem jön a másznivalóban.) A mászóhelyeken megölt összes szörnyet beszámolja az aleseménybe, és azok is erősödnek ilyenkor az esemény szörnyek erősödésének megfelelően. A mászóhelyeken a szörnyek 50%-kal több TP-t érnek. Bekerült minden területre egy új másznivaló, az égigérő grok. Az égigérő grokok csak a yaurri mászóverseny idején lesznek elérhetőek. Az égigérő grokok pontos koordinátája megnézhető a honlapról letölthő térképen. A minieventek során használható az ERO {szörnyerősség} parancs. Ahol a szörnyerősségre 0-300 közötti érték állitható be, de legfeljebb feleannyi, mint ahány szörnyet a karaktert megölt az aktuális minieventben. A mini eventekből az alábbi linken tájékozódhattok: Kalandozók Versenye |
ACÉLTŰ (334. TÁRGY) Egy csepp rákfatty váladékot pöttyentve egy kaktusztüskére, acélkeménységű tűhöz juthatsz. Ehhez a KT 334 parancsot kell kiadnod, 1 TVP-ért. Varrni ugyan nem tudsz vele (túl rövid, és nincs a végén luk), lövedéknek pedig túl apró és könnyű, viszont néhány új csapda ötletét sugalmazza. |
Erő: | 23 (25) | Szint: | 15 | Merészség: | 7/1 | Magasság: | 154 cm |
IQ: | 19 | Támadás: | 14 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 54 kg |
Ügyesség: | 26 | Védekezés: | 20 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 143/143 év |
Egészség: | 16 (18) | Életpont: | 209/180 | Jellem: | semleges (+17) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 15 | Varázspont: | 71/55 | Pénz: | 76 arany | Kép. pont: | 0 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1 | szúrófegyverek: | 15 | vágófegyverek: | 9 |
ütőfegyverek: | 11 | lőfegyverek: | 20 |
Feltételes fegyverváltás: göcsörtös bunkó (#123) << vashegyű lándzsa (#182) << bronzpenge (#126) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); tüske (#22) (2 -3.); kerek kő (#19) (4 .); vashegyű nyíl (#176) (5 -6.); sallank nyíl (#129) (7 -9.); vashegyű nyíl (#176) (10 -); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); sallank nyíl (#129) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
94,99 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 100 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1316 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 4 | 2. nyomkövetés: | 26 | 3. lopás: | 1 |
4. mászás: | 7 (+2) | 5. csapdakészítés: | 4 | 6. csapdaészlelés: | 1 |
7. gyógyítás: | 20 | 8. titkosírás: | 1 | 9. felderítés: | 1 |
10. szörnyidomítás: | 3 (+2) | 11. teológia: | 3 | 12. versengés: | 2 |
13. zene: | 1 | 14. szörnyismeret: | 4 | 15. zárnyitás: | 3 |
16. vadászat: | 16 | 17. bányászat: | 10 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 20% életerő alatt 20 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
kutatsz max. 8 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 18 darabot ), tüskét (#22) (max. 15 darabot ), kötelet (#92) (max. 2 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 6 darabot ), szuperkötelet (#209) (max. 1 darabot ), sallank nyilat (#129) (max. 4 darabot ) |
mászol max. 40 TVP-ért |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
szintszívó (#96) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
feltámadás (#168) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sóhajtó dorony (#112) (málhás: +10 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 0) |
2.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül. |
3.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): 10. labirintus (32,22). városháza (Shaddar) (539): kész. cseréptetős torony (549): többek közt 195. tárgyat kell leadnod. városháza (685): 2. lépésnél tartasz. Fősátor (770): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 3, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 41. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 45. |
Összsúly: 40.68 kg | Megterheltség: 58% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van. | |
Még 73 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
8 | aurach fog (#657) | 1 | bronzpenge (#126) | 3 | madártoll (#112) | |||
3 | óndarab (#85) | 2 | pirkit (#153) | 3 | tüske (#22) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
64 | arany (#50) | 4 | kaja (#2) | 10 | kerek kő (#19) | |||
1 | magszim bél (#103) | 5 | mákrózsa virág (#56) | 1 | mocsári penke (#148) | |||
4 | ragasztó (#83) | 1 | rézdarab (#70) | 5 | tinta (#101) | |||
1 | uzbány csőr (#169) | 1 | vasérc (#152) | 3 | vashegyű nyíl (#176) | |||
4 | víz (#27) |
93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | |
75 | |
|
|
|
|
|
|
76 | |
|
|
|
|
|
|
77 | |
|
|
|
|
|
|
78 | |
|
|
|
|
|
|
79 | |
|
|
|
|
|
|
80 | |
|
|
|
|
|
|
81 | |
|
|
|
|
|
|
82 | |
|
|
|
|
|
|
83 | |
|
|
|
|
|
|
84 | |
|
|
|
|
|
|
85 | |
|
|
|
|
|
|