85. forduló, 87. forduló, Kate Lotte összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2014. febr. 27. 15h:14'
EZ A 422. JÁTÉKHETED, 86. FORDULÓD
423. játékheted kezdete: márc. 6.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1309
SZÁMLA : XXXX

KATE LOTTE KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [84,60] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz egy fekete, tüsi hajú, barna szemű troll férfival. Bőre bronzként csillog. Tharr követője. Egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy griff nyakéket, egy két kard szimbólumot, egy kígyóbőr övet, egy koponya gyűrűt, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy monstrum vállvédőt, egy nodonrod kitűzőt, egy örökkévaló napkövét, egy rejtőköpenyt, egy rinóbőr övet, egy varkaudar ékkövet és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy varkaudar kósza trófea, egy ork bérgyilász trófea és egy vark. nekromanta trófea ékesíti. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy kőkalapácsot tart. Lőfegyvere egy nyu-shuriken. Érzékeled auráját: színtelen, jelezve semleges mivoltát a féregnek. Barátságosnak néz ki, de Te nem vagy túl barátkozós kedvedben. Otthagyod a másik kalandozót. A játékvezető átadott Neked 1 krónikát. A játékvezető átadott Neked 1 krónikát.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+16 tvp ). Az aranytermő erszény 45 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 bumerángot. A teremtés zsákja létrehozott 1 szárnyas hernyót.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+135 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+126 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+16 pszi pont.)

* 1. KP: leveszed/lerakod a 254. tárgyat
Lehúzod az ujjadról a regeneráló gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 247.]

* 2. KP: kézbeveszed/felveszed a 223. tárgyat az 1171. tárggyal
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 247.]
Az ujjadra húzod a vark. pecsétgyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 247.]

* 3. KP: használod a 64. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Mentális energia gyűlik benned. Elcsattintod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 242.]

v 1 999 elmormolod az 1. varázslatot
Kántálni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Sikerült elmondanod a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 237.]

p 65 2 használod a 65. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Megtelsz pszi energiával! Akaratoddal irányítva, létrehozod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 gonoszság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 227.]

kno 3 4 képesség-növelés 3
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 lopás.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 lopás.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 lopás.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 lopás.)
[0 pontot használtál fel, van még 227.]

h 1253 használod az 1253. tárgyat
Beszippantod a csillezsálya levelének illatát, mely rövid ideig különösen intenzív hatást kelt benned. De aztán a bódulat elmúlik. (Hatása a kör végéig maradandó: +3 szerencse.) [5 pontot használtál fel, van még 222.]

v 96 74 59 elmormolod a 96. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Befejezted a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

83 84 85
59
60
61

[74,59] Lakott területre érkeztél. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " ELF vagy? Aurád NEM FEHÉR? Ne gondolkozz tovább: állj a drow-ok közé. " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt vaskohót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy főutcát. Felfedeztél egy teljesen lerombolt világítótornyot. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy sárkánytanyát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy fellegvárat. (no:1. építését Haláltánc kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Aranysárkány és Rend hívei! Erőnk alatt tör szét a Káosz csarnokának oszlopa! AKHI " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 2 aranyat.

Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Nem mindig az erő a nyerő! Vigyázz! Jön az ÁRNYMENŐ! U.M.A. (5569) az ÁRNYMENŐ! " Épületeket látsz: egy ezüst mágustorony (670. épület.), egy Mélysötét Aréna (683. épület.), egy kolostor (690. épület.) és egy Földelem Kapuja Harci Iskola (698. épület.). Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Álljon-e tábla az ősi Istenek tiszteletére. Hirdesse Rhatt és Bufa régvolt nagyságát és tanait. Állította Hexeter az Ősi Hajnal Lovagjai [9167] K.T. tagja közül. "
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 212.]

be 698 4 bemész a 698. épületbe
A lépcsők sokáig kanyarognak lefelé, mígnem egy hatalmas csarnokba nem érsz, ahol szilaj csatákat vívnak egymással harcospapok s kalandozók vegyesen egy-egy mester irányítása alatt. Megakad a szemed egy hatalmas troll harcospapon, aki a küzdő és gyakorlatozó csoportok között járkál, itt is, ott is tanácsokat adva. Mint az itteni harcospapok többsége, ő is olyan, akár egy kőszobor, de gránitszürke bőre és kőkemény támadásai és védései ellenére, könnyed és gyors, szeme pedig gnómokat megszégyenítő intelligenciáról árulkodik. Melléd érve közvetlen tekintetét kérdőn fordítja feléd. Elmondod, hogy szeretnél bepillantást nyerni a ütőfegyverek szakértelem rejtett misztériumaiba. Laza küzdőállásban lesed mestered szavait, kifinomult mozdulatait, majd igyekszel pontosan végrehajtani tanácsait. A küzdelmi gyakorlatok már sokszor inkább a rejtett érzékeid finomítják, tested szinte magától hajtja végre a szükséges mozdulatokat, miközben előre érzed ellenfeled mozdulatait, szándékát. Jó érzéssel tölt el tudásod gyarapodása. (+1 ütőfegyverek.) Büszkén emeled tisztelgésre fegyvered, a gyakorlás véget ért. Csekély 110 aranyat tartalmazó erszényt ejtesz a szentély fogadalmi ajándékai közé cserébe az új tapasztalatokért. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 162.]

m 1 7 6 mozogsz északkeletre, északnyugatra, nyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[84,60] Síkság, továbbra is csak síkság. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy tűzbokrot. Találsz egy szent tölgyfát. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Közlöd a törpékkel, hogy a holttestet itt helyben kell elásniuk. Semmi mászkálás, esetleg megbotlanak a törpék, és összetörik a koporsó! Szegénykék szomorúan bólogatnak. Hehe, nem ismerik sem a mesét, sem a méregsemlegesítés varázslatot! A biztonság kedvéért megvárod, amíg az elföldelés megtörténik. (+2 gonoszság.)
Látsz egy szekérkaravánt. Nyugatra tart. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy manaelementál lehet. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Marokra fogva a Mallon botját a másikra támadsz. Mallon botjával párszor megpöccinted a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 127 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 85 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal gyengén megütögeted a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+5 vp). Mallon botjával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (4 támadással 131 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Harci kalapáccsal néhány helyen meghorzsolod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+7 vp). Ellenfeled elmenekül. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 417, sebződés: 8, gyógyulás: 43, összesen: +35 ÉP}

Királyi csapatok járőröznek errefelé. Ellenfeled ezúttal egy elit palotaőr.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 29 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az elit palotaőr fejét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed az elit palotaőr testét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Harci kalapáccsal megcsapod az elit palotaőr jobb lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Nem vagy felkészülve az elit palotaőr gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az elit palotaőr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1044 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 13, gyógyulás: 11, összesen: -2 ÉP}

Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy bérmágus. {egyik sebzési módja: 2x 2d6+7.}

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 13 életpontot sebeztél. Távolról jégcsóva varázslatot lő rád a másik. 12 életpontot vesztettél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a bérmágus girhes testét. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a bérmágus jobb karját. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Harci kalapáccsal megcsapod a bérmágus jobb karját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A bérmágus egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 12 életpontot vesztettél. A bérmágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 863 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 28, gyógyulás: 10, összesen: -18 ÉP}

Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy rókafarok. Észreveszel valamit a földön. Még egész friss troll nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [83,59] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rát-fát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Leah hívői építették. Királyi csapatok járőröznek errefelé. Ellenfeled ezúttal egy elit palotaőr.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 17 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az elit palotaőr testét. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered az elit palotaőr bal lábát. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 74 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal eltalálod az elit palotaőr testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Az elit palotaőr megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1044 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 241, sebződés: 18, gyógyulás: 14, összesen: -4 ÉP}

Második ellenfeled egy elit palotaőr. {védettsége: 16 szúró, 16 vágó, 16 ütő ellen.}

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az elit palotaőr jobb karját. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az elit palotaőr testét. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Harci kalapáccsal megcsapod az elit palotaőr testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Nem vagy felkészülve az elit palotaőr gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1044 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 15, gyógyulás: 16, összesen: +1 ÉP}

Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 7 pirkit. Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [82,59] Még mindig füves síkságon vagy. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. A Rin völgy nyugati határánál jársz. Hirtelen mozogni kezd a föld! Egy vérszomjas csüldő nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Elszántan a másikra ugrasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vérszomjas csüldő testét. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 66 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a vérszomjas csüldő szőrtés kinövését. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
580 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Észreveszel egy oltárt. Dornodon hívői építették. Látsz egy barátság szent tüzét. Királyi csapatok portyáznak errfelé, te is összeakadsz néhány ellenféllel. Elsőnek egy bérmágus száll szembe veled.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámsújtás varázslat. 12 életpontot vesztettél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a bérmágus girhes testét. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a bérmágus bal karját. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a bérmágus girhes testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A bérmágus pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 11 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 863 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}

Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy zsoldoskatona.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a zsoldoskatona nyakát. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a zsoldoskatona testét. (3 támadással 107 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 71 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megcsapod a zsoldoskatona fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A zsoldoskatona fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A zsoldoskatona most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 870 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 256, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 4 spiritusz. Oppsz, itt járt már valaki! Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. [42 pontot használtál fel, van még 120.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[81,58] Még mindig füves síkságon vagy.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Elenios hívői építették. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Kettéharapod a sajtot. Egész finom. De az egyik fele nagyobb lett, mint a másik. Nem baj, leharapsz belőle. Most meg a másik a nagyobb... És lassan elfogy a sajt. Jót röhögsz a kis rókákon, akik búsan mennek tovább. (+2 gonoszság.)
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Királyi csapatok portyáznak errfelé, te is összeakadsz néhány ellenféllel. Első ellenfeled egy zsoldoskatona.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a zsoldoskatona bal oldalát. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Mallon botját a másikra rontasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zsoldoskatona bal lábát. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 76 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megütöd a zsoldoskatona bal vállát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A zsoldoskatona fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 870 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 243, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Második ellenfeled egy udvari mágus.

A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy lángcsóva varázslatot. 17 életpontot vesztettél. Meglengetve a Mallon botját a másikra rontasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd az udvari mágus fejét. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 55 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megütöd az udvari mágus testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az udvari mágus csapása csak a levegőt találja. A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 3 életpontot vesztettél. Az udvari mágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 426 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 6 tinta. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [80,57] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Raia híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy tintacsiga. {max. életpontja: 37-44.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Fekete lét köp feléd a szörny! Szerencsére féreugrottál. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a tintacsiga testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a tintacsiga vékony szarvát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A tintacsiga feléd harap, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. 191 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Királyi csapatok portyáznak errfelé, te is összeakadsz néhány ellenféllel. Első ellenfeled egy harcos.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a harcos jobb lábát. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját a másikra rontasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a harcos bal oldalát. (4 támadással 131 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a harcos jobb oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1323 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 214, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy öreg varázsló. {egyik sebzési módja: 1x 1d6+4.}

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 16 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod az öreg varázsló bal karját. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod az öreg varázsló bal vállát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az öreg varázsló csapása elől. Az öreg varázsló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 220 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz egy inváziós trófeát. Találsz nála egy mágikus térképet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 3 ragasztó.

(Továbbmész...) [79,56] A sík vidéket bozótos váltja fel. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy púpos burástya. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a púpos burástya testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a púpos burástya zselés testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A púpos burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A púpos burástya farkával melletted a levegőbe suhint. A púpos burástya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 272 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Kincsesbánya: 38 mérföld északkeletre. " Látsz egy nekrofunt. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Fairlight híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Királyi csapatok portyáznak errfelé, te is összeakadsz néhány ellenféllel. Az első ellenfél egy bérmágus. {védettsége: 13 szúró, 13 vágó, 13 ütő ellen.}

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled villámsújtás varázslatot lő rád. 9 életpontot vesztettél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a bérmágus jobb lábát. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre rohansz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bérmágus girhes testét. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 76 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megütöd a bérmágus fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A bérmágus egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 9 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a bérmágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 894 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

A következő ellenfél egy palotaőr.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a palotaőr jobb oldalát. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a palotaőr testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A palotaőr fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. A palotaőr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 423 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy manifeszt.nyúlvány.
Találkozol egy fekete, tüsi hajú, barna szemű troll férfival. Bőre bronzként csillog. Tharr követője. Egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy griff nyakéket, egy két kard szimbólumot, egy kígyóbőr övet, egy koponya gyűrűt, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy monstrum vállvédőt, egy nodonrod kitűzőt, egy örökkévaló napkövét, egy rejtőköpenyt, egy rinóbőr övet, egy varkaudar ékkövet és egy vassisakot visel. Ruházatát egy varkaudar kósza trófea, egy ork bérgyilász trófea és egy vark. nekromanta trófea színesíti. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy kőkalapácsot tart. Lőfegyvere egy nyu-shuriken. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semleges jellemű a hitvány!
Határozatlanul biccent feléd, de Te nem viszonzod a köszönését. Odébbállsz.
[42 pontot használtál fel, van még 78.]

m 4 6 8 mozogsz délre, nyugatra, északra
[79,57] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Látsz egy amniosz-fát. Utad során felfedezel egy oltárt. Sheran híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy süvítő rája. {egyik sebzési módja: 1x 2d8.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a süvítő rája testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a süvítő rája testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A süvítő rája állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A süvítő rája farkával megérint. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A süvítő rája szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 417 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Királyi csapatokba botlasz. Két katona indul meg feléd. Egy udvari mágus áll veled szemben.

Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Távolról energiatüskék varázslatot lő rád a másik. 26 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az udvari mágus jobb karját. (3 támadással 105 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod az udvari mágus testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Az udvari mágus feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 4 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az udvari mágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 445 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}

Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy harcos.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a harcos fejét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a harcos testét. (4 támadással 132 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a harcos bal oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a harcos minden csapását hárítanod. (3 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A harcos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 5 csuklyavirág. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [78,57] Még mindig füves síkságon vagy. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Ha egy elmebajos vezető csicskája akarsz lenni, keresd a "Merlin és rabszolgái" KT-t! " Észreveszel egy gyöngymangó bokrot. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy templomot. Sheran hívei emelték. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Sheran hívei emelték. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.

Királyi csapatokba botlasz. Két katona indul meg feléd. Elsőnek egy bérmágus száll szembe veled.

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 9 életpontot vesztettél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a bérmágus bal vállát. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a bérmágus fejét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a bérmágus testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A bérmágus csapása csak a levegőt találja. A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 10 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 894 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy udvari mágus. {max. életpontja: 63-72.}

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. 18 életpontot vesztettél. Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre rontasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az udvari mágus testét. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 72 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megcsapod az udvari mágus bal lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Elhajolsz az udvari mágus ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 6 életpontot vesztettél. Az udvari mágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 445 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 6 tinta.

(Továbbmész...) [78,56] Szűnni nem akar a zöld síkság.

Észreveszel egy amniosz-fát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Sheran hívői építették. Látsz egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Királyi csapatok portyáznak errfelé, te is összeakadsz néhány ellenféllel. Az első ellenfél egy udvari mágus.

Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiatüskék varázslat. 22 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre rontasz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered az udvari mágus testét. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod az udvari mágus bal lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Az udvari mágus csapása csak a levegőt találja. A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 4 életpontot vesztettél. Az udvari mágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 445 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

Második ellenfeled egy harcos.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a harcos bal vállát. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Meglengetve a Mallon botját a másikra rontasz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a harcos testét. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a harcos bal lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a harcos újra meg újra lecsap. (3 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A harcos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 púderkő. Megpillantasz valamit: 1 kötél. Magadhoz veszed. [27 pontot használtál fel, van még 51.]

m 2 mozogsz keletre
[79,56] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Kincsesbánya: 38 mérföld északkeletre. " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy nekrofunt. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.

Királyi csapatok portyáznak errfelé, te is összeakadsz néhány ellenféllel. Egy harcos áll veled szemben. {védettsége: 18 szúró, 18 vágó, 18 ütő ellen.}

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a harcos jobb lábát. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a harcos testét. (3 támadással 113 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a harcos jobb oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A harcos fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (3 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A harcos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1378 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 200, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}

Második ellenfeled egy udvari mágus.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 13 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját a másikra támadsz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az udvari mágus bal oldalát. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd az udvari mágus bal oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Elhajolsz az udvari mágus ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 3 életpontot vesztettél. Az udvari mágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 445 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 csuklyavirág. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Friss alakváltó nyomok vezetnek délre.
Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [9 pontot használtál fel, van még 42.]

* 1. BP: kézbeveszed/felveszed a 254. tárgyat
Lehúzod az ujjadról a vark. pecsétgyűrűt, majd az ujjadra húzod a regeneráló gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 42.]

* 2. BP: használod a 2107. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 37.]

* 3. BP: alakváltás 13
Rendben, táborozás alatt álcázni fogod magad. [3 pontot használtál fel, van még 34.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 4 fejleszted az 1. tulajdonságodat 4 pontért
Itt az ideje egy kis izomfejlesztésnek - fekvőtámaszokat kezdesz nyomni. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 11 TVP-t kell elköltened.] [4 pontot használtál fel, van még 30.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-3 szerencse). A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-7 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 13, 30, 3.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját nyel le a hegyi szamár. Apró bokorrá változol, hogy a táborozás alatt észrevétlen maradhass a külvilág számára. A nap kalandjaitól megfáradtan, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 227 pontot. A következő körben tehát 257 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Kate Lotte, egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű alakváltó nő vagy. Bőröd bronzként csillog. Dornodon hittérítője vagy. Ez a 86. fordulód.

Erő: 20 (30) Szint: 18 Merészség: 10/5 Magasság: 163 cm
IQ: 27 (38) Támadás: 32 Agresszió: 5 Testsúly: 64 kg
Ügyesség: 20 (29) Védekezés: 38 Menekülés: 30 % Életkor: 39/40 év
Egészség: 15 (22) Életpont: 351/140 Jellem: gonosz (57) Tul. pont: 4
Szerencse: 23 (34) Varázspont: 503/2 Pénz: 657 arany Kép. pont: 0
Pszi pont: 51/35
Eddig összesen 586 szörnyet (24 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 18 153 TP-t kaptál. Jelenleg 307 666 TP-d van. A következő szinthez még 32 334 TP szükséges. Trófeáid: elit gárdista, Vérmes Amazon, mocsárivérc. A 79. fordulódban 1038 arany került a bankszámládra. 1110 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
vágófegyverek: 6 ütőfegyverek: 22 (+1) dobófegyverek: 19 (+1)

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (300%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) (10 -14.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (15 -); mérg. ubuk dobónyíl (#188) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0
79,56 mezőn táborozol

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4 2. nyomkövetés: 17 (+1) 3. lopás: 5 (+4)
4. mászás: 4 5. csapdakészítés: 9 6. csapdaészlelés: 1
7. gyógyítás: 8 8. titkosírás: 1 9. felderítés: 1
10. teológia: 10 11. taumaturgia: 19 (+1) 12. szerencsejáték: 2
13. versengés: 8 14. zene: 1 15. szörnyismeret: 2
16. pszi: 6 17. vadászat: 2 18. bányászat: 2
19. csapatmunka: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
lopsz az árnymanóktól (4) mocsári penkét (#148)
gyógyítasz 30% életerő alatt 15 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 8 darabot )
gonoszkodsz max. 40 TVP-ért
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) sötét halál (#45, 18 VP)
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) puha ütés (#60, 18 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
pszi-ernyő (#64)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30), oldás (#372)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 1, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
oldás (#372) >> gigaféreg lárva (#7037)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Bizonyítsd, hogy méltó a jellemed hitedhez! [oldj meg egy jellempróbát a GO paranccsal és érj el 80-as gonoszságot].
2.) Fogj el élve egy kaffogó hebrencset, és áldozd fel oltáromnál!
3.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitől mocsári penkét!

HŐSTETTEID
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 110 (limit: 190), a megölt vezérek száma: 1, a pontszámod: 12 760.
Olimpiai helyezéseid: első hely az 1. kategóriában a XXXI. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
63 arany (#50) 1 csillezsályalevél (#1253) 6 kaja (#2)
1 vas dobónyíl (#189) 8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 álompor (#396) 1 bumeráng (#249) 7 csuklyavirág (#133)
1 inváziós trófea (#2166) 1 kötél (#92) 1 mágikus térkép (#2167)
1 manifeszt.nyúlvány (#214) 7 pirkit (#153) 2 púderkő (#119)
3 ragasztó (#83) 1 rókafarok (#124) 4 spiritusz (#170)
1 szárnyas hernyó (#69) 17 tinta (#101)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

77 78 79 80 81 82 83 84 85
55
56
57
58
59
60
61
(78,56) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), Sheran oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, udvari mágus (#142), harcos (#47)
(78,57) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), 37. jellempróba, Sheran oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), bérmágus (#263), udvari mágus (#142)
(79,56) púpos burástya (#92), nekrofun (#173), 32. jellempróba, Fairlight oltár, bérmágus (#263), palotaőr (#134), egy szemű férfi, harcos (#47), udvari mágus (#142)
(79,57) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), Sheran oltár, süvítő rája (#113), udvari mágus (#142), harcos (#47)
(80,57) Raia oltár, tintacsiga (#74), harcos (#47), öreg varázsló (#23)
(81,58) Elenios oltár, 31. jellempróba, zsoldoskatona (#262), udvari mágus (#142)
(82,59) vérszomjas csüldő (#114), Dornodon oltár, barátság szent tüze (#484), bérmágus (#263), zsoldoskatona (#262)
(83,59) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Leah oltár, elit palotaőr (#133)
(84,60) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), szent tölgyfa (#393), Tharr oltár, 45. jellempróba, nyugatra tartó szekérkaraván (#1215), manaelementál (#290), elit palotaőr (#133), bérmágus (#263)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2014.02.26 09:08 Változások a számládon! 106 zsetont átutaltak a(z) 7286. számláról!
2014.02.27 15:00 Változások a számládon! Zseton levonás: 30 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (AK kupon vásárlás)
2014.02.27 15:00 Változások a számládon! Zseton levonás: 30 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (AK kupon vásárlás)
˙

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Baghar testőrén gyengítettünk egy kicsit.
* - A kőkalapács tárgyak elkészítésénél helyettesíthető az alábbi balkezes ütőfegyverekkel:
174 harci kalapács
520 Tharr kalapácsa
721 Zombilapító
724 ryuku kalapács
1299 fagyott kalapács
1982 Agyzúzó
2147 Zúzó
* - A kőkés tárgyak elkészítésénél helyettesíthető az alábbi balkezes vágófegyverekkel:
64 csontszablya
171 rövid kard
837 nitmák penge
875 kyorgölő penge
1264 vadászkés
1370 wakizashi
1418 ryuku rövidkard
1531 méregtagadó
1840 sárkánypenge
1946 árnypenge
2145 Szeletelő
* - Az ügyesség 500 felett egyre kevesebb védelmet ad, hasonlóan az erő-sebzésbónusz képlethez.
* - Mostantól lehet tenger mezőre teleportálni, amennyiben a karakternek van hajója, és a Ryuku szigeteken vagy a Kiégett Földeken jár.
* - Egyes, élelmes királysági boltosok felvásárolták a Kiégett Földeken talált evarpőr-fákból származó evaporőr hájakat, és képzett szűcsökkel vizestömlőt varrattak belőlük. A hírek szerint a dűneelfek is hasonlóan cselekedtek. A kocsmai pletykák mindent kiégető szárazságról suttognak az elkövetkező években.
* - A királyi városok vállalkozó kedvű gnóm boltosai, és a ryuku piacok ravasz kalmárai visszavonult kalandozókat béreltek fel arra, hogy folyamatosan szedjék a tűzbokrok ágait, így nagy mennyiségű fáklyát halmoztak fel eladásra. Az még nem ismert, hogy ebben hol van a haszon. Talán nemsokára eljön a sötétség ideje?
* - A halálkúpokban gyakoribbak lettek a nagyon ritka tárygak (pl. csonka fülbevaló).

Üzenet küldése a karakternek