Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. márc. 20. 9h:27' EZ A 107. JÁTÉKHETED, 86. FORDULÓD 108. játékheted kezdete: márc. 22. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #1100 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | gyógyítás 30 pontért |
* 2. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
m 8 7 8 | mozogsz északra, északnyugatra, északra |
(Továbbmész...) [93,51] Még mindig a városban vagy. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. északra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Gork. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy purifikátor. (ld. enc.) A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 9 életpontot sebeztél. Egy energiatüskék varázslatot dob rád a másik. 14 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 3 mérg. ubuk tüske. Pár lövedéked átjárja a purifikátor testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a purifikátor testét. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Vad döféseivel a purifikátor nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (6 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval néhányszor megcsapod a purifikátor ruganyos törzsét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a purifikátor ruganyos törzsét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja a purifikátor szarva. (6 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 63, gyógyulás: 0, összesen: -63 ÉP}
Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja az orgyilkos jobb lábát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd az orgyilkos jobb lábát. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed az orgyilkos jobb lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Véres nyál csordul ki az orgyilkos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 345 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [93,50] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Látsz egy mély kutat. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr híveié. Utad során felfedezel egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Hmm! Hiszen itt van a feladvány rögtön az orrod előtt, a kúp oldalán:
Találd ki, mi az: négy testvér egy ingben.
Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). Felfedeztél egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Gork.
h 92 | használod a 92. tárgyat |
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
m 6 | mozogsz nyugatra |
A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a ryuku gárdista fejét. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ryuku gárdista testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a ryuku gárdista testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a ryuku gárdista minden csapását hárítanod. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Túl sok sebet kaptál. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}
im | imádkozol |
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 15 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 3 mérg. ubuk tüske. Pár lövedéked átjárja a vérfürdető magszim húsos törzsét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Majdnem találtál. De csak MAJDNEM. Csápjaival a vérfürdető magszim lecsap a bal karodra. (8 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval megpöccinted a vérfürdető magszim testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A vérfürdető magszim csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (8 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 50, gyógyulás: 0, összesen: -50 ÉP}
m 6 | mozogsz nyugatra |
h 92 | használod a 92. tárgyat |
m 3 4 2 | mozogsz délkeletre, délre, keletre |
be 597 | bemész az 597. épületbe |
kut 30 | kutatsz 8 pontért |
szk 131 | keresed a 131. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
AZ ŐRZŐK ÉBERSÉGE (312. TUDATI KÉPESSÉG) Erős széllökések nehezítik a haladást a fennsíkon, de végül feltűnik a rejtett barlangnyílás. A villámok fénye néha meg-megvilágítja a bejáratot őrző két szobrot. A hatkarú mindegyikben kardot forgató alakváltó amazont és a törpét a nagy harci kalapáccsal és Tharr pajzsával. A földelem urait engedi csak tovább az őrző mágia. Belépve a fáklyák lobogó fénye vetül a központi oltárra és a mögötte lévő falra. A fal csodálatos és teljesen sima márványkő, de egy rövid ima és a kapu kitárul, a kéz érintése lágy kőhullámok fodrozódásait indítja el, de a kéztől indulva lassan márványszerűvé lényegül át az egész test is, melyet a kőfal magába húz. A következő pillanatban már a földelem szférájának valósága nyilvánul meg, egy hatalmas gránitkő vár földalatti barlangrendszerének központi szentélye - a földelem urainak temploma. A várat földelementálok, sziklaóriások és kőgólemek őrzik, míg a barlangokban törpék szorgoskodnak és adnak formát az anyagnak így gyakorolva a teremtés misztériumát, gnómok kristályosítják a tudást, használják és növelik meg a drágaköveik erejét vagy irányítják a hatalmas homok- és kőférgeket. A földelem urai lassan megérkeznek mind, rendezett sorokban sorakozva szinte kőszobrokként vigyázzák igazi harcospapokként haduraik mágikus rituáléját. Thunder, a hatalmas troll tudatmester alkotja meg az új rúnákat, míg a többiek töltik fel energiával a formát, s legvégül kérik művükhöz az isteni áldást. A földelem legfőbb ura ölt lassan alakot előttük egyik legkedveltebb, Tharranként ismert óriás földelementál formájában. Hangja végigdübörög a templomon: "Ezen rúnák megmutatják és küzdelemre kényszerítik a más világokból síkunkra jutott lényeket - mint a földelem urai szüntelenül győzelmet kell aratnotok felettük!" - a rúnák ereje egy gondolatára működésbe lépve azonnal nyilvánvalóvá tette egy rosszban mesterkedő Thargodan herceg földelemi síkon való jelenlétét, de annyi időt nem hagyva a meglepett démonnak, hogy felfogja felfedezésének tényét, Tharran egyetlen csapásával megszüntette a démon létezését ezen és minden más a síkon mindörökre. - "Éberen uraljátok hát világomat!" - dübörög még sokáig akarata azután is, hogy a földbe olvadt fel újra az isteni megtestesülése. [IM parancs használatakor, ha nem küldetést imádkozol le, megküzdesz a földelem rendjét megzavaró lényekkel. Ha nem sikerül győznöd, a szörny TP értékének megfelelő TP-t vesztesz. Az IMre szörnynél az egyszeri T parancs nem törlődik, a labirintusokhoz hasonlóan. A képesség nem működik mocsárban, sivatagban, tengerparton és magashegységben.] |
PURIFIKÁTOR (157. SZÖRNY) A purifikátorok állítólag egy másik dimenzióból, a Mély-Mogrori Szürke Ködből származnak. Hosszú, vékony testük van, és ráncos, szürke bőrük. Szemet és más érzékszervet nem lehet rajtuk megkülönböztetni, a fejük tetején és az aljukon (ha a kettőt egyáltalán érdemes megkülönböztetni) ülő hosszú, hegyes, szarvszerű tüskéik jelentik az egyetlen speciális deformációt. Mozgásuk is különleges, álló helyzetből előregörbülnek, leteszik a felső végüket a földre, majd áthelyezve az egyensúlyt, felemelik az alsó részüket. A hosszúkás, radírszerű lény két vége megcserélődött, és a folyamat ezután ismétlődik. A purifikátorok előrehajolva, hegyes szarvaikkal támadnak. Speciális hatása is van e szarvacskák érintésének - purifikálják az áldozat auráját, azaz eltolják az abszolút semleges felé. A purifikátor világos és párában gazdag helyeken fordul elő, mint például a ritka erdő és a tengerpart. Rendelkeznek korlátozott mágikus képességgel. |
VÉRFÜRDETŐ MAGSZIM (148. SZÖRNY) A vérfürdető magszim a húsevő magszim távoli, és jóval méretesebb rokona. Szintén bozótosban él, azonban hatalmas csápjaival inkább dzsungel-ligetre, mint egyszerű bokorra emlékeztet. Rengeteg nyúlványa van, amelyekkel megragadja a közelben elhaladó, gyanútlan kalandozókat, majd az alul meghúzódó, óriási szájhoz húzza őket. Az alsó száj olyan nagy, hogy akár egy felnőtt uzbányt is képes elnyelni. Nincs is szükség a rágásra, mert a vérfürdető magszim beleiben hihetetlen hő termelődik, és ez meg is süti az elnyelt áldozatot. |
Erő: | 17 | Szint: | 13 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 169 cm |
IQ: | 20 | Támadás: | 13 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 93 kg |
Ügyesség: | 19 (21) | Védekezés: | 13 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 23/23 év |
Egészség: | 20 | Életpont: | 197/133 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 17 | Varázspont: | 71/6 | Pénz: | 238 arany | Kép. pont: | 8 |
Tudatpont: | 10/5 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 7/70 (+3%) | vágófegyverek: | 1/1 | ütőfegyverek: | 16/88 (+12%) |
lőfegyverek: | 15/45 (+12%) |
Feltételes fegyverváltás: csontszurony (#12) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -7.); ubuk tüske (#131) (8 -11.); mérg. ubuk tüske (#137) (12 -); |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 6/69 | 2. nyomkövetés: | 14/98 (+8%) | 3. mászás: | 3/98 (+6%) |
4. csapdakészítés: | 7/15 (+7%) | 5. gyógyítás: | 43/30 (+66%) | 6. titkosírás: | 1/20 |
7. felderítés: | 2/72 (+42%) | 8. teológia: | 2/36 (+4%) | 9. taumaturgia: | 3/79 (+6%) |
10. szörnyismeret: | 7/22 (+18%) | 11. vadászat: | 10/85 | 12. bányászat: | 1/65 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 13 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 20 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
Papi varázslataid | ||
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Fairlight követőjének mindenhez kell értenie: imádkozz úgy, hogy felderítésed 5. szintű! |
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat. |
3.) Végezz egy varkaudarral. |
Összsúly: 39.08 kg | Megterheltség: 88% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 92 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | főnixtoll (#563) | 1 | kaja (#2) | 6 | mérg. ubuk tüske (#137) | |||
3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 1 | orgyilkos tőr (#225) |