Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2016. febr. 3. 9h:14' EZ A 776. JÁTÉKHETED, 85. FORDULÓD 777. játékheted kezdete: febr. 10. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5957 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 19 életpontot sebeztél. A lény tintát köp rád! Szerencsére féreugrottál. Vad csatakiáltással, felemelve a Brod buzogányát ellenfeledre rohansz. Brod buzogányával halálos csapásokat osztva péppé vered a trappoló dinymák testét. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák meglök a szarvával. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 6 csepp tintát. (Nincs mibe rakni 1 tintát.) 405 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
(Továbbmész...) [73,72] Meredekebbek már a lejtők: itt már kisebb hegyek vannak. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Ráismersz a lényre. Egy emberevő. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Marokra fogva a Brod buzogányát ellenfeledre ugrasz. Brod buzogányával halálos csapásokat osztva péppé vered az emberevő bal karját. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, az emberevő meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az emberevő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [73,71] Hatalmas, meredek hegyek között jársz. Ez már magashegység. Látsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy mély szakadékot. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy vaskohó van. Délnyugatra egy olvasztókemence van. Nyugatra egy olvasztókemence van. Északnyugatra egy Leah oltár van. Északra egy sziklafészek van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. keletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Havet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy fémbontó szójer nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiatüskék varázslatot. 31 életpontot sebeztél. Marokra fogva a Brod buzogányát a másikra rohansz. Brod buzogányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a fémbontó szójer bal első lábát. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a fémbontó szójer. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő vassisak felszínére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. A fémbontó szójer szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 693 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Brod buzogányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az emberevő testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Az emberevő karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 6 életpontot vesztettél. Az emberevő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [73,69] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Úgy gondolod, hogy a közeledő vadtroll nem jelenthet komoly veszélyt. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a vadtroll jobb lábát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Brod buzogányát ellenfeledre támadsz. Brod buzogányával iszonyatosan megcsapod a vadtroll jobb oldalát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Karmaival a vadtroll megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A vadtroll állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-7 életpont)! A vadtroll szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [73,68] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy gyilkos tetű nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {max. életpontja: 53-64.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Megmarkolva a Brod buzogányát a másikra ugrasz. Brod buzogányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a gyilkos tetű testét. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű feléd sújt csáprágóival, de mellé! A gyilkos tetű még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 252 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Meglengetve a Brod buzogányát ellenfeledre rontasz. Brod buzogányával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a mélységi grittang testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) A mélységi grittang fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [73,66] Még mindig dombos terepen vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Találsz egy vaskohót. Felfedeztél egy oltárt. Leah hívői építették. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy tűzfőnix lábát masszírozza. Az egyik, szekérderéknyi sziklán egy mogorva troll ücsörög. A lába mellett heverő felszerelésből egyértelműen látszik, hogy tapasztalt kalandozó, a nyakában fityegő szimbólum pedig kalmárpapnak mutatja őt. Közelebb mész, és megkérded, mi baja. Kissé bizalmatlan, de néhány bátorító mondat után kiböki, hogy Grehemnek hívják, és épp az imént talált egy szörnyjáratot a közelben.
- Egy nagy rakás kincset szimatolok odalenn, de bárhogy próbálkozok, egyszerűen képtelen vagyok bepréselni magam abba a szűk járatba - mondja, miközben a kezével mutatja, milyen szűk is az a nyílás, majd azt is, hogy legfeljebb milyen magasnak kell lennie annak, aki le akar jutni oda. Aztán megjegyzi, hogy aki ennél nagyobb, annak csak született alakváltóként van némi esélye. - Legszívesebben én magam indulnék a járat felfedezésére - folytatja aztán, - de már belenyugodtam, hogy nem férek be lyukba. Azért nem ártana persze, ha nekem is csurranna-cseppenne némi kis haszon - mondja és összedörzsöli az ujjait. Végignéz rajtad, és kissé lefitymálón figyelmeztet, hogy jobban teszed, ha társakat is szerzel magad mellé. Szerinte egy hatalmas quwarg városba vezet a járat, és egyedül semmiképp nem boldogulsz majd. Végül tesz egy ajánlatot: fejenként 50 aranypénzért cserébe megmutatja, hol van a titkos lejárat.
Megígéred Grehemnek, hogy gondolkodni fogsz a dolgon, aztán faképnél hagyod. (5. többszemélyes kaland, 70 TVP szükséges hozzá.) Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy nekrofunt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy oltárt. Délnyugatra egy Raia oltár van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
(Továbbmész...) [73,65] Még mindig dombos terepen vagy. Felfedeztél egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy trikornis előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Látsz egy barátság szent tüzét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Elenios hívői építették. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északra egy Sheran oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy mélységi grittang. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Elszántan a másikra rohansz. Brod buzogányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a mélységi grittang testét. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) A mélységi grittang belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A mélységi grittang még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
m 8 | mozogsz északra |
v 21 3 | elmormolod a 21. varázslatot |
* 1. BP: h 243 0 0 | használod a 243. tárgyat |
* 2. BP: h 396 0 0 | használod a 396. tárgyat |
* 3. BP: h 233 30 0 | használod a 233. tárgyat |
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a vadtroll testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Brod buzogányát ellenfeledre rohansz. Brod buzogányával kegyetlenül megütöd a vadtroll testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) A vadtroll karma a fejed mellett suhan el! Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-8 életpont)! A vadtroll most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 189 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
* 4. BP: ek 215 2 0 | t. energia kisütése: 215 2 |
* 5. BP: ef 2 502 0 | energia fejlesztése 2 |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 28 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 28 pontért |
Erő: | 25 (28) | Szint: | 15 | Merészség: | 7/3 | Magasság: | 177 cm |
IQ: | 18 (20) | Támadás: | 14 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 96 kg |
Ügyesség: | 19 | Védekezés: | 22 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 38/38 év |
Egészség: | 14 | Életpont: | 223/164 | Jellem: | jó (73) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 14 | Varázspont: | 202/121 | Pénz: | 535 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 10/1 | Pszi pont: | 7/0 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 3/3 | ütőfegyverek: | 17/40 (+18%) | lőfegyverek: | 7/94 |
dobófegyverek: | 5/2 (+16%) |
Feltételes fegyverváltás: Brod buzogánya (#1735) << rövid kard (#171) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -4.); bumeráng (#249) (5 .); vashegyű nyíl (#176) (6 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
73,64 mezőn táborozol |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 158 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 17/75 | 2. nyomkövetés: | 3/22 | 3. mászás: | 1/109 |
4. csapdakészítés: | 10/69 (+16%) | 5. csapdaészlelés: | 1/15 | 6. gyógyítás: | 9/76 |
7. titkosírás: | 1/0 | 8. felderítés: | 1/19 | 9. szörnyidomítás: | 2/0 |
10. teológia: | 5/15 (+5%) | 11. taumaturgia: | 21/48 (+2%) | 12. szerencsejáték: | 1/0 |
13. versengés: | 7/31 | 14. zene: | 8/29 (+23%) | 15. szörnyismeret: | 3/0 |
16. pszi: | 1/78 (+6%) | 17. zárnyitás: | 1/5 | 18. vadászat: | 12/22 |
19. csapatmunka: | 1/54 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 37 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
udvarolsz a 7. fajúaknak |
készítesz vizestömlőt (#3) (max. 10 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 3 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), púderkövet (#119) (max. 10 darabot ), sallank nyilat (#129) (max. 30 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 15 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 3 darabot, csak egyszer), amnioszt (#203) (max. 2 darabot ), ovimon-bogyót (#207) (max. 2 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ) |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 3, max: 12) |
alakváltó (#7), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | pszi-ernyő (#64) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
8. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), jégcsóva (#41), villámcsapás (#50) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
varázsvédelem (#34), tükörpajzs (#101), elektromos pajzs (#51) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
2.) Ölj meg egy félelem-járót: a gonosz küldönce! |
3.) Pusztíts el egy fekete griffet: a sötét dimenziók fattya. |
HŐSTETTEID |
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 2, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 0, a pontszámod: 201. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
mágikus dallamok (254) |
a butaság ára (273) |
concerto grosso (308) |
harci mágia (334) |
bárdhírnév (335) |
isteni muzsika (348) |
kötélbűvölés (381) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
a zene ereje (396) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 35 TU. szükséges még: 15 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 771 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 1 | kaja (#2) | 2 | kaktusztüske (#114) | |||
3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | kerek kő (#19) | 6 | spiritusz (#170) | 5 | tinta (#101) | |||
2 | vasérc (#152) |
72 | 73 | 74 | |
63 | |
|
|
64 | |
|
|
65 | |
|
|
66 | |
|
|
67 | |
|
|
68 | |
|
|
69 | |
|
|
70 | |
|
|
71 | |
|
|
72 | |
|
|
73 | |
|
|
74 | |
|
|
75 | |
|
|