80. forduló, 90. forduló, Keelorn Darkmount összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. aug. 17. 9h:11'
EZ A 187. JÁTÉKHETED, 85. FORDULÓD
188. játékheted kezdete: aug. 19.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4808

KEELORN DARKMOUNT KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [95,108] koordinátán. Fantasztikus volt a pihenés a kényelmes fogadószobában. Amikor lenéztél a söntésbe, igyekeztél odafigyelni a hírekre. Sikerrel, megtudtad, hogy: Qvill, Shaddar és Gatin közelében nagy mennyiségű aranykincs van elásva (harmadik szemet ismerők előnyben!).
Egyik nap, amikor lenéztél a söntésbe, összefutottál egy fekete, copfos hajú, barna szemű, hosszú szakállas törpe férfival. Fekete a bőre. Rögtön összeismerkedtek, ő Daerk Faer. Egymás izmait méregetve, felmerül a lehetősége egy baráti szkander-partinak. Egymásba kulcsoljátok a kezeteket, majd a csapos által megadott jelre egymásnak feszültök. Pillanatok múlva a kézfejed a pultra csapódik. Ellenfeled sokkal erősebb volt! Szégyenkezve elkullogsz.
Újra itt az idő a kalandozásra! Elköszönsz a fogadóstól, és kilépsz az utcára.
Durazbar Grun átadott neked a 1. napon 19 TU-t.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+25 tvp ). Városi pihenésed alatt nem tudtál ellenállni a csábításnak, így meglátogattál egy szerencsejátékbarlangot. Vagy te vagy a világ legszerencsésebb embere, vagy csak nagyon értesz a kockához (esetleg mindkettő), mert ismét 6 arannyal gazdagabban távoztál. Varázserőd regenerálódik. (+36 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+20 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+7 tudatpont.) Azt a tudati energiát, amelyet már nem tudsz kezelni, a Bugyor felé továbbítod (+35 TVP).

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Pszi energia árad szét testedben. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 320.]

* 2. KP: mak 1 0 0 makró 1

v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 315.]

v 28 0 0 elmormolod a 28. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Ereidben a vér forrón lendül előre. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+4 erő). [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 310.]

* 3. KP: ek 145 2 0 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 300.]

* 4. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A forró energia testedbe áramlik. Egy végső mozdulattal előhívod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 295.]

* 5. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 295.]

a 305 5298 4 átadod a 305. tárgyat az 5298. kalandozónak (4 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 4 varázskövet Salvatore Aglieri részére. [5 pontot használtál fel, van még 290.]

le 8 leveszed/lerakod a 8. tárgyat
Elrakod a szöges bunkót. [0 pontot használtál fel, van még 290.]

m 6 mozogsz nyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[76,101] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Hmm, csak egy rőtmanó berzerker. Ettől nincs semmi félnivalód. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Tüzet köpsz ellenfeledre. 45 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel megcsapod a rőtmanó berzerker testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Vámpírtőrrel eltalálod a rőtmanó berzerker rőt pofáját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A rőtmanó berzerker néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Véres nyál csordul ki a rőtmanó berzerker száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
826 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 14, gyógyulás: 11, összesen: -3 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy félig kész templomot. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 2180 pontot kell rákölteni.)
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (rézdarab) kell, hogy legyen! Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
Találkozol Frank Onesteinnel. Tharr félisten hatalmú uralkodó papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bronztornyot, egy féregíz nyakpántot, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy korinthai talizmánt, egy kreiton fókuszt, egy kreiton palástot, egy kvazár sisakot, egy lajstrom medált, egy naso-thin medált, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy q. demoralizátort, egy ryuku nadrágot, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy taalrugyalázó éremet, egy tépett lobogót, egy tleikan karkötőt, egy tleikan kesztyűt, egy trix amulettet, egy trix harci totemet, egy tükörpáncélt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar ékkövet, egy varkaudar szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zafír védőgyűrűt visel. Felszerelését egy ryuku ősszellem trófea, egy triklem drakolder trófea és egy élőholt drakolder trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Lelkekben élő Igaz Barátság. Jobb kezében egy varkaudar che-kardot, bal kezében egy varkaudar korbácsot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Hátasa egy idomított szőrös azuka. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges, mint a Tiéd.
A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+8 varázspont). Szóba kerül a mágiaemlélet. Kiderül, hogy mindketten jártasak vagytok a taumaturgia tudományában. Alkalmi mestered tudása messze a tiéd fölött áll, ezért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltegyél néhány kérdést, ami régóta foglalkoztat. Mentorod felbátorodik, és mágiatörténeti kiselőadást tart neked. Tudása észrevehetően gyarapodott. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
[8 pontot használtál fel, van még 282.]

ep 256 120 építed a 256. tárgyat 120 pontért
Folytatod a külső falak építését. A hatalmas kődarabok egymásra pakolása fárasztó kőművesmunka. Jól megizzadsz a munkában. 150 tapasztalati pontot kaptál. Egészséged TF-elődött. (+1 egészség.) [120 pontot használtál fel, van még 162.]

m 8 6 3 mozogsz északra, nyugatra, délkeletre
[76,100] Elmarad a göröngyös terep, sűrű bozótos váltja fel. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy garokk. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel kegyetlenül megütöd a garokk varacskos hátát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Vámpírtőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a garokk testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A garokk agyarával feléd döf, de félrehajolsz. A garokk összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 207 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz néhány eldobott tárgyat: 1 tüskecsapda, 1 hebrencs állkapocs. Magadhoz veszed őket.

(Továbbmész...) [75,100] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy. Gyanús mozgást látsz a fák között. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy gorombilla. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel kegyetlenül megütöd a gorombilla jobb oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Vámpírtőrrel teljesen átdöföd a gorombilla bal lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A gorombilla mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 lapockacsontot. 62 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}

Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [76,101] Az erdőt dombvidék váltja fel. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr híveié. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy félig kész templomot. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 2060 pontot kell rákölteni.) Bányászat képességeddel fémet (rézdarab) érzel a föld alatt. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy trappoló dinymák került az utadba. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. A lény tintát köp rád! Szerencsére féreugrottál. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a trappoló dinymák jobb középső lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a trappoló dinymák fekete testét. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) A trappoló dinymák feléd rúg, de nem talál el. A trappoló dinymák szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. 506 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 1, gyógyulás: 15, összesen: +14 ÉP}

Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
[24 pontot használtál fel, van még 138.]

v 181 95 108 elmormolod a 181. varázslatot
Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Nekilátsz a varázslat elmondásának. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Elmormoltad a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

74 75 76 77
99
100
101
102
(75,100) gorombillák (#38), Chara-din monolitja (#534)
(76,100) garokkok (#73), nekrofun (#173), oltár
(76,101) rőtmanó berzerker (#369), Tharr oltár, 25. jellempróba, vaskohó (#155), oltár, érclelőhely, Frank Onestein (3588. kalandozó), trappoló dinymák (#118)

[95,108] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.

Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. A fogadónál már gyülekezik a nép. Biztos a "kocsmatöltelékek" versenyére készülődnek. (17. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 5 aranyat. északkeletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy fogadó a Vérhez és Pálinkához. (613. épület.).
[-60 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 128.]

in 5298 235 426 leírod az 5298. kalandozónak a 235. szörnyet a 426. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy káoszteknőc. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Raia pallosát. [0 pontot használtál fel, van még 128.]

in 5298 249 434 leírod az 5298. kalandozónak a 249. szörnyet a 434. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy taalru. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) bányászcsákányt. [0 pontot használtál fel, van még 128.]

in 5298 250 454 leírod az 5298. kalandozónak a 250. szörnyet a 454. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Sajnos neked sincs információd arról a szörnyről. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) krapixlon fürdőruhát. [0 pontot használtál fel, van még 128.]

in 5298 251 462 leírod az 5298. kalandozónak a 251. szörnyet a 462. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Sajnos neked sincs információd arról a szörnyről. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Urgod kesztyűjét. [0 pontot használtál fel, van még 128.]

in 5298 252 468 leírod az 5298. kalandozónak a 252. szörnyet a 468. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy lidércúr. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Dantor amulettjét. [0 pontot használtál fel, van még 128.]

in 5298 0 478 leírod az 5298. kalandozónak a 478. tárgyat
Mentálisan üzensz. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) drakolder szemet. [0 pontot használtál fel, van még 128.]

in 5298 0 485 leírod az 5298. kalandozónak a 485. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Szent Pörölyt. [0 pontot használtál fel, van még 128.]

in 3381 237 313 leírod a 3381. kalandozónak a 237. szörnyet a 313. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Mnebolath. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) gyógykenőcsöt. [0 pontot használtál fel, van még 128.]

in 3381 249 314 leírod a 3381. kalandozónak a 249. szörnyet a 314. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy taalru. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) roxati zárfalót. [0 pontot használtál fel, van még 128.]

in 3381 252 316 leírod a 3381. kalandozónak a 252. szörnyet a 316. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy lidércúr. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Pusztítás Botját. [0 pontot használtál fel, van még 128.]

in 3381 254 318 leírod a 3381. kalandozónak a 254. szörnyet a 318. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy hordóagyú mameluk. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) taposó tappancsot. [0 pontot használtál fel, van még 128.]

in 3381 690 329 leírod a 3381. kalandozónak a 690. szörnyet a 329. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy varkaudar vajákos. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) csontpálcát. [0 pontot használtál fel, van még 128.]

be 613 30 7 bemész a 613. épületbe
Belépsz a fogadó ajtaján. A varkaudarok alaposan átrendeztek mindent a Rozoga Csontváz Lordhoz címzett fogadóban, ez már első ránézésre jól látszik. Igazából csakis a pult maradt a helyén. Az asztalokat nagyobb és erősebb, nyersfából ácsoltakra cserélték. A különböző fajok számára készíttetett különböző méretű székeket kihajították, és gyalulatlan, széles padokat állítottak be helyettük. Természetesen a csapos és a törzsközönség is megváltozott. A pult mögött egy agyafúrt púposhátú varkaudar töltögeti a csöbörnek is beillő sörös kupákat, a vendégsereg pedig szinte kizárólag hangosan tivornyázó fajtájabeliekből áll. Akárhogy is, a kocsmákra vonatkozó íratlan szabályokat még a púpos kocsmáros is betartja. Mikor a pulthoz lépsz, otrombán megkérdi, hogy mit akarsz.
- Megszállok nálad, de ne hidd, hogy átverhetsz! A legjobb szobádat kérem és két lakat legyen az ajtón!
- Van kiadó szobánk, méghozzá olyan, ami a legválogatósabb kalandozónak is kielégíti minden igényét. - mondja a kocsmáros. Kiperkálod a fizetséget, 12 aranyat. Ezután a tulaj megmutatja a szállásodat. A szoba valóban mindent igényt kielégítő, puha ágyikóval, mosdótállal. Megkapod a szobakulcsot. A szállás megtekintése után visszatérsz a söntésbe. [0 pontot használtál fel, van még 128.]

ef 10 energia fejlesztése 10
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-10 TU.] [100 pontot használtál fel, van még 28.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 23.]

* 2. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2016. évben 8. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 23.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Nocsak, a sunyin vigyorgó Orgazda meghozta a zsoldot! Megszámolod: ma 165 arany fejpénzt kaptál. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 16, 6, 4.
Hosszú és kimerítő nap áll mögötted, de remek kiképzésednek köszönhetően javadra vált a sok fáradtság. (+1 max. életerő.) Vacsorára kacsapecsenyét kapsz fehér borral. Jóllakottan vonulsz fel a szobádba, és némi tisztálkodás után ágyba bújsz, és már húzod is a lóbőrt. A fogadós közben feljegyezte, hogy majd ébresztést kérsz, hiszen szeretnél a vendégekkel szkanderezni, kockázni és dartozni. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 23 pontod maradt, ebből a következő körre 23 pontot vihetsz át. Kapsz még 226 pontot. A következő körben tehát 249 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Keelorn Darkmount, egy hosszú ezüsthajú, kék szemű, körszakállas alakváltó férfi vagy. Fekete a bőröd. Tharr eljövendő papja vagy. A Szabad Kompánia (#9161) K.T. tagjai közé tartozol. Rangod a Kompániában: kopasz (55). Ez a 85. fordulód.

Erő: 24 (40) Szint: 24 Merészség: 8/3 Magasság: 184 cm
IQ: 22 (28) Támadás: 41 (43) Agresszió: 3 Testsúly: 81 kg
Ügyesség: 20 (30) Védekezés: 45 (49) Menekülés: 20 % Életkor: 34/34 év
Egészség: 23 (29) Életpont: 444/569 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 21 (41) Varázspont: 540/62 Pénz: 4969 arany Kép. pont: 22
Tudatpont: 52/41 Pszi pont: 133/113 EFejl: 30
Eddig összesen 1047 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 751 TP-t kaptál. Jelenleg 1 312 683 TP-d van. A következő szinthez még 87 317 TP szükséges. Trófeáid: láncravert quwarg, ongóliant, q. rohamosztagos. A 69. fordulódban 138664 arany került a bankszámládra. 146983 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/52 (+52%) szúrófegyverek: 28/31 vágófegyverek: 7/20
ütőfegyverek: 7/6 dobófegyverek: 23/0

Óvatosság (labirintusokban): 0
95,108 mezőn táborozol
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 76,101

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 159 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 16/84 2. nyomkövetés: 28/94 (+14%) 3. mászás: 1/50
4. csapdakészítés: 12/2 (+38%) 5. csapdaészlelés: 1/36 6. gyógyítás: 6/49
7. titkosírás: 1/11 8. felderítés: 1/12 9. szörnyidomítás: 1/84
10. teológia: 23/85 (+9%) 11. taumaturgia: 23/96 (+11%) 12. szerencsejáték: 2/15 (+11%)
13. versengés: 3/42 14. zene: 2/0 15. szörnyismeret: 8/82
16. pszi: 17/67 (+8%) 17. vadászat: 6/43 18. bányászat: 21/37 (+22%)
19. testépítés: 5/1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 20% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot )
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
élőholt quwarg (#202), q. rohamosztagos (#242)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
quwarg nagymester (#214), vortexmágus (#418)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
fürgülés (#92, 22 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: 6 vp; taumaturgia: 6 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) (882,0) feltámadás (#168) szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24)
csupasz izom (#28) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
tüskepajzs (#30)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
kisebb tűzlehelet (#110) >> 10. szintű lényekre nagyobb tűzlehelet (#150) >> 20. szintű lényekre

ELFOGOTT SZÖRNYEID
színes dözmöng (#78) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát!
2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0)
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]

HŐSTETTEID
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 569 (limit: 1582), pontszámod: 6 968.

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: v 24, v 28.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kasztropl. trafó (145)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
fekete bugyor (180)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
egyenruha (364)
a rang kötelez (368)
tábori kiképzés (380)
fejpénz (385)
a mágia szeretete (393)
mászás határ nélkül (406)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 38 TU. szükséges még: 12 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 427 TU szükséges.)
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 biami kvazárlándzsa (#568) $1 orgyilkos tőr ($225) 1 * vámpírtőr (#364)
Vágófegyverek
1 kőkés (#6) 1 mandibulakasza (#127) 1 vadászkés (#1264)
Ütőfegyverek
2 csontpálca (#329) 1 kőkalapács (#13) 1 szöges bunkó (#8)
Dobófegyverek
1 ezüstshuriken (#327) 10 tolmokov-koktél (#351) 11 vas dobónyíl (#189)
Páncélok
1 * vasvért (#164)
Sisakok
1 * kvazár sisak (#266)
Köpenyek
1 * Jerome köpenye (#1527) 1 * tépett lobogó (#1864)
Vállvédők
1 * féregíz nyakpánt (#1601)
Kesztyűk
1 * grifftoll kesztyű (#1578) 1 mászókarom (#78)
Övek
1 * kígyóbőr öv (#410) 1 * zafír erőöv (#397)
Nadrágok
1 * ryuku nadrág (#691)
Csizmák
1 * varkaudar csizma (#317)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 * aranyozott klipsz (#1623) 1 * saválló fülbevaló (#1552)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2)
$1 ezüst nyaklánc ($117) 1 * halálhozó talizmán (#813) 1 hősiesítő medál (#1558)
1 * két kard szimbólum (#144) 1 * Tharr Keresztje (#287) 1 * varkaudar szimbólum (#1528)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 * arany papi karkötő (#309) 1 * Huddens alkarvédője (#1550) 1 mentát karkötő (#1551)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 * smaragd védőgyűrű (#223) 1 * zafír védőgyűrű (#532)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+1)
1 * mind. ametisztje (#2207)
Nyergek
$1 trikornis nyereg ($1536)
Löttyök és porok, tartóstul
2 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 20 csepp tinta (#101), fér még: 0]
6 fűszertartó (#210) [bennük 27 csepp sáfránypor (#211), fér még: 3]
2 huhogó bibe (#332) [bennük 17 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 7]
1 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 10]
3 sullár hólyag (#168) [bennük 60 csepp spiritusz (#170), fér még: 0]
2 szent kehely (#257) [bennük 20 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
22 uzbány csőr (#169) [bennük 228 csepp ugh méreg (#166), fér még: 36]
4 vizestömlő (#3) [bennük 42 korty víz (#27), fér még: 38]
1 zöld üveg (#82) [benne 14 csepp ragasztó (#83), fér még: 6]
Eszközök, használati tárgyak
3 aranytű (#272) 1 ásó (#34) 1 + Beholder csapda (#2107)
1 bronzkulcs (#76) 7 + deus ex machina (#1) 2 ezüst kulcs (#184)
1 ezüstszelence (#1602) 2 fenőkő (#1618) 1 furulya (#233)
1 gernim balzsam (#1894) 28 gyógykenőcs (#313) 1 hebrencs csapda (#147)
20 kaja (#2) 1 kis aranykulcs (#240) 1 kis vaskulcs (#40)
1 kötél (#92) 1 kristálygömb (#265) 25 krónika (#1725)
5 leviatán hólyag (#2182) 2 márványkulcs (#245) 1 márványszobor (#2232)
2 megsemmisítő (#1540) 2 nagy bronzkulcs (#185) 1 nagy vaskulcs (#186)
4 ork csodaszer (#1228) 4 quwarg teleportgömb (#1534) 2 rézkulcs (#75)
1 roxati zárfaló (#314) 1 sáfránykristály (#675) 2 sámán gyógykenőcs (#1139)
1 súlyzó (#347) 1 szeksztáns (#32) 1 szuper dobóháló (#273)
1 térhajlító kavics (#1539) $1 tüskecsapda ($242) 33 + varázskő (#305)
1 vaskulcs (#183) 1 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 acélpengőke (#231) 41 álompor (#396) 6 amniosz (#203)
3 aurach fog (#657) 1 berzerker tüske (#713) 2 darázsfarok (#654)
3 darázsszárny (#652) 4 dorony tüdő (#212) 63 drótszőr (#37)
3 elkarog szőr (#665) 1 etra hályog (#712) 1 evaporőr háj (#105)
1 ezüstdarab (#326) 12 fabontó (#106) 5 fekete gyöngy (#99)
1 fokhagyma (#403) 6 főnixtoll (#563) 2 grákóbőr (#41)
12 grifftojás (#179) 1 gromak bőr (#268) 1 hebrencs állkapocs (#130)
10 kaktusztüske (#114) 6 karbin plazma (#199) 1 kazmár gyökér (#205)
1 kék orchidea (#68) 4 lajhár csont (#236) $1 lapockacsont ($33)
2 madártoll (#112) 7 manifeszt.nyúlvány (#214) 12 mocsári penke (#148)
1 mocsárivércszem (#1758) 11 pirkit (#153) 16 quwarg tojás (#360)
1 remák szív (#264) 12 rókafarok (#124) 36 sallank karom (#128)
6 sünmedve tüske (#14) 1 szárnyas hernyó (#69) 1 szivárványszív (#1529)
2 vasérc (#152) 5 vízionár szem (#102)

Összsúly: 133.00 kg Megterheltség: 88%
GYJ: Legalább 2 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 16 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (12 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12)
1 bányászcsákány (#434) 1 esszenciakristály (#350) 5 galachmit (#310)
1 Krough fejdísze (#1570) 76 madártoll (#112) 2 manakristály (#500)
1 Morgan kristálya (#659) 2 quwarg kristály (#2238) 1 teriád lándzsa (#1282)
9 varkaudar látógömb (#1107) 1 vasalt bunkó (#181) 1 vashegyű lándzsa (#182)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
5 varázskő (#305)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
164 arany (#50) 1 hebrencs állkapocs (#130) 6 kaja (#2)
1 lapockacsont (#33) 5 tinta (#101) 1 tüskecsapda (#242)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

94 95 96
107
108
109
(95,108) fogadó # (#613), oltár, 17. többszemélyes kaland

Üzenet küldése a karakternek