84. forduló, 86. forduló, Dundi-dió-mogyoró összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. máj. 7. 17h:52'
EZ A 1144. JÁTÉKHETED, 85. FORDULÓD
1145. játékheted kezdete: máj. 8.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3332
SZÁMLA : XXXX

DUNDI-DIÓ-MOGYORÓ KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [83,-7] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+3 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+6 varázspont.)
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy rájanyék nyomára bukkanj. Minden hiába - a kutatás eredménytelen volt. [10 pontot használtál fel, van még 212.]

* 1. KP: v 13 0 0 elmormolod a 13. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Ereidben a vér forrón lendül előre. Elmormoltad a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 207.]

* 2. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 202.]

* 3. KP: v 28 0 0 elmormolod a 28. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmormoltad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+1 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 197.]

kf 397 kézbeveszed/felveszed a 397. tárgyat
Felcsatolod a zafír erőövet. [0 pontot használtál fel, van még 197.]

h 522 használod az 522. tárgyat
Bekapod a gyöngyöt, és izgatottan várod, mi lesz az eredmény. Micsoda mázli! (+1 szerencse.) [0 pontot használtál fel, van még 197.]

vd 10 m 10
Kalandozóként nagy rutinod van a szörnyek elleni harcban. Kamatoztatod is, amikor felkutatsz néhány ellenfelet abban a reményben, hogy valami nyomra bukkansz az utóbbi idők történéseivel kapcsolatban. Hamarosan rá is bukkansz az elsőre, ami egy nukleáris cickány!

A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-6 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 13 aranyad is. Elszántan a másikra támadsz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a nukleáris cickány bal oldalát. (4 támadással 135 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a nukleáris cickány testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-3 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 12 aranyad. A nukleáris cickány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 826 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}

Nincs időd sokat pihenni, mert felbukkan egy újabb ellenfél, egy karmos tankány.

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a karmos tankány bal középső lábát. (3 támadással 105 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal megbököd a karmos tankány testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A karmos tankány szarvai apró sebet okoznak a bal lábadon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A karmos tankány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 782 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Találsz nála 3 gernim balzsamot. Vajon hogyan kerülhetett a birtokába? "Ezek a fényre jönnek" - mondja a törpe közmondás, amikor egy árnymanó odóból több tucat manó jött elő. Na, itt a szörnyek nem a "fényre jönnek", hanem rád! Máris egy újabb süvítő rája támad meg.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A felgyülemlett kí-energiák vad rohamában indulsz a Kos Csapására. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a süvítő rája jobb oldalát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal jól megszúrod a süvítő rája testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A süvítő rája megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Több csapást kapsz a süvítő rája farkától. (5 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 415 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

"Ezek a fényre jönnek" - mondja a törpe közmondás, amikor egy árnymanó odóból több tucat manó jött elő. Na, itt a szörnyek nem a "fényre jönnek", hanem rád! Máris egy újabb ork sámán támad meg.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy lángcsóva. 17 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ork sámán nyakát. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Méregfoggal felnyársalod az ork sámán testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: lángcsóva varázslatot lő rád. 16 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 465 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}

Találsz nála 2 ugh mérget. Vajon hogyan kerülhetett a birtokába? Még több kincs kell! - kap el a kincsvadászat heve, így újabb ellenfelet keresel. Nocsak, itt egy törpemammut!

Elszántan a másikra ugrasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a törpemammut oszlopos lábát. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a törpemammut oszlopos lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A törpemammut megtaszít agyarával. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A törpemammut most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 700 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

"Ezek a fényre jönnek" - mondja a törpe közmondás, amikor egy árnymanó odóból több tucat manó jött elő. Na, itt a szörnyek nem a "fényre jönnek", hanem rád! Máris egy újabb ork sámán támad meg.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Egy lángcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 19 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az ork sámán tömzsi testét. (2 támadással 93 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod az ork sámán bal vállát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 6 életpontot vesztettél. Az ork sámán összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 465 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

Ellenfeledtől zsákmányolsz 5 vashegyű nyilat. Vajon hol szerezhette? Nincs időd sokat pihenni, mert felbukkan egy újabb ellenfél, egy evaporőr.

Elszántan ellenfeledre rohansz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel kegyetlenül megütöd az evaporőr testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az evaporőr testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az evaporőr csápol, de mindhiába. Véres nyál csordul ki az evaporőr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A környéken csak úgy hemzsegnek a megvadult szörnyek. Máris egy törpemammut támad rád.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a törpemammut oszlopos lábát. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a törpemammut ormányát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Beléd öklel a törpemammut! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A törpemammut összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 700 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Találsz nála 2 mutáns csontot. Vajon hogyan kerülhetett a birtokába? Nincs időd sokat pihenni, mert felbukkan egy újabb ellenfél, egy alpesi tehén.

Elszántan a másikra rontasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az alpesi tehén bal első lábát. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Az alpesi tehén szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 327 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Nincs időd sokat pihenni, mert felbukkan egy újabb ellenfél, egy proteinfecske.

Elszántan a másikra rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a proteinfecske farkát. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a proteinfecske tollas testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csőrével a proteinfecske nem tudott megsebezni. Karmait felemelve, a proteinfecske meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A proteinfecske most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Ellenfeled hulláját kifosztva szerzel egy esszenciakristályt. Érdekes! (ld. enc.) Legyőztél mindenkit, nincs újabb ellenfél a környéken. (+5% erősödés a szörnyvadászat szörnyeire.) Megpihensz, mielőtt folytatod az utadat. [5 pontot használtál fel, van még 192.]

m 6 mozogsz nyugatra
[82,-7] Még mindig füves síkságon vagy. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen. Észreveszel egy xantusz-kaktuszt. Látsz egy phua-kúpot. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Hirtelen mozogni kezd a föld! Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy vérszomjas csüldő került az utadba. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a vérszomjas csüldő jobb oldalát. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a vérszomjas csüldő szőrtés kinövését. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A vérszomjas csüldő csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A vérszomjas csüldő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 525 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 182.]

kf 13 kézbeveszed/felveszed a 13. tárgyat
A jobb kezedbe veszed a kőkalapácsot. [0 pontot használtál fel, van még 182.]

m 6 mozogsz nyugatra
[81,-7] Még mindig füves síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Ráismersz a lényre. Egy evaporőr. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Kőkalapáccsal kegyetlenül megütöd az evaporőr testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átszúrod az evaporőr hengertestét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Az evaporőr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 evaporőr hájat. 117 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Felfedeztél egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Leah rúnaköve. [10 pontot használtál fel, van még 172.]

kf 6 kézbeveszed/felveszed a 6. tárgyat
Elrakod a kőkalapácsot, majd a jobb kezedbe veszed a kőkést. [0 pontot használtál fel, van még 172.]

m 1 mozogsz északkeletre
[82,-8] Továbbra is síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. A feléd közeledő rájanyék mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést a másikra ugrasz. Kőkéssel alaposan megvágod a rájanyék testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Méregfoggal felnyársalod a rájanyék testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A rájanyék farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Karmaival a rájanyék megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A rájanyék még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy ork sámán. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 18 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést a másikra ugrasz. Kőkéssel megvágod az ork sámán bal vállát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod az ork sámán tömzsi testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: lángcsóva varázslatot lő rád. 21 életpontot vesztettél. Kőkéssel felnyitod az ork sámán tömzsi testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átszúrod az ork sámán bibircsókos orrát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Ellenfeled lángcsóva varázslatot lő rád. 4 életpontot vesztettél. A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}

Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 162.]

kf 225 kézbeveszed/felveszed a 225. tárgyat
Elrakod a kőkést, majd a jobb kezedbe veszed az orgyilkos tőrt. [0 pontot használtál fel, van még 162.]

m 2 mozogsz keletre
[83,-8] Síkság, továbbra is csak síkság. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rát-fát. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Ráismersz a lényre. Egy tintacsiga. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Fekete lét köp feléd a szörny! Bravúrosan félreszökkentél. Megmarkolva az orgyilkos tőrt ellenfeledre rontasz. Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a tintacsiga jobb oldalát. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átdöföd a tintacsiga vékony szarvát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A tintacsiga fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A tintacsiga még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 4 csepp tintát. (Nincs mibe rakni 4 tintát.) 173 tapasztalati pontot kaptál. Teljesítettél egy isteni küldetést!
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy proteinfecske nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Megmarkolva az orgyilkos tőrt ellenfeledre támadsz. Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a proteinfecske jobb szárnyát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a proteinfecske jobb vállát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Csőrével a proteinfecske nem tudott megsebezni. Karmaival a proteinfecske megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Orgyilkos tőrrel eltalálod a proteinfecske nyakát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a proteinfecske fejét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A proteinfecske belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Félrehajolsz, de a proteinfecske karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a proteinfecske száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 madártollat. 323 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 152.]

le 225 leveszed/lerakod a 225. tárgyat
Elrakod az orgyilkos tőrt. [0 pontot használtál fel, van még 152.]

m 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre
[84,-9] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Felismered a közeledőt. Csak egy északi aurach. Nem jelenthet különösebb problémát. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Kiöklendezel mindent, amit az elmúlt időszakban ettél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az északi aurach testét. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) Méregfoggal felnyársalod az északi aurach bal első lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az északi aurach, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 aurach bőr (ld. enc.). Felhasználva a kőkést, szereztél 3 aurach fogat. 357 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Ennivaló, hamm, hamm! (-3 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Elég régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 10 kerek követ.

(Továbbmész...) [85,-10] Még mindig dombos terepen vagy. Látsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Egy mélységi grittang közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a mélységi grittang farkát. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átdöföd a mélységi grittang testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A mélységi grittang állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A mélységi grittang most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nyakon csípsz egy majomdisznó-macát. Bár a húsa emészthetetlen, a teje majdnem olyan finom, mint a tehéné! Gyorsan megfejed. (+2 kaja.) Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 122.]

h 313 használod a 313. tárgyat
Szinte tökéletesen jól vagy, kár lenne most egy ilyen tárgyat elpazarolni. [0 pontot használtál fel, van még 122.]

vd 10 m 10
"Árnymanóra csapda, szörnyekre meg kalandozó." - tartja a mondás. Te is ehhez tartod magad, és felkutatsz néhány szörnyet, hogy csökkentsd a környék veszélyességi szintjét. Itt is van egy pattanóböde!

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 3 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a pattanóböde tüskés bőrét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Csontodig hatol a hideg. (20 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a pattanóböde testét. (3 támadással 109 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a pattanóböde hólyag testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A pattanóböde fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A pattanóböde még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 914 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}

Nincs időd sokat pihenni, mert felbukkan egy újabb ellenfél, egy szeppent rákfatty.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 3 kerek kő. Többször meglövöd a szeppent rákfatty testét. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a szeppent rákfatty jobb első lábát. (2 támadással 93 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a szeppent rákfatty testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Túlbuzgó szabó módjára a szeppent rákfatty összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a szeppent rákfatty, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a szeppent rákfatty száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 663 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Találsz nála 4 ork csodaszert. Vajon hogyan kerülhetett a birtokába? (ld. enc.) Még több kincs kell! - kap el a kincsvadászat heve, így újabb ellenfelet keresel. Nocsak, itt egy trappoló dinymák!

Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 3 kerek kő. Párszor kipécézted a trappoló dinymák testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) A lény tintát köp rád! Bravúrosan félreszökkentél. Elszántan ellenfeledre támadsz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a trappoló dinymák testét. (2 támadással 97 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a trappoló dinymák testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A trappoló dinymák szinte eltipor támadásaival! (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 463 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

A megvadult ellenfeled nem volt egyedül, így újabb ellenféllel kell szembenézned: egy gyilkos tetű.

A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd a gyilkos tetű szőrös potrohát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a gyilkos tetű testét. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a gyilkos tetű szőrös potrohát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 286 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Találsz nála 2 fekete gyöngyöt. Vajon hogyan kerülhetett a birtokába? Még több kincs kell! - kap el a kincsvadászat heve, így újabb ellenfelet keresel. Nocsak, itt egy gyilkos tetű!

Elszántan a másikra ugrasz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a gyilkos tetű szőrös potrohát. (2 támadással 89 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a gyilkos tetű fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű feléd sújt csáprágóival, de mellé! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 286 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

"Ezek a fényre jönnek" - mondja a törpe közmondás, amikor egy árnymanó odóból több tucat manó jött elő. Na, itt a szörnyek nem a "fényre jönnek", hanem rád! Máris egy újabb dombi yeti támad meg.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a dombi yeti szőrös mellkasát. (2 támadással 88 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a dombi yeti bal karját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A dombi yeti leken néhány pofont. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Kisebb sebet ejt a dombi yeti agyarával a testeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A dombi yeti összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

Ellenfeled hulláját kifosztva szerzel egy manifeszt.nyúlványt. Érdekes! (ld. enc.) A megvadult ellenfeled nem volt egyedül, így újabb ellenféllel kell szembenézned: egy dombi yeti.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a dombi yeti bal lábát. (2 támadással 92 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a dombi yeti testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A dombi yeti mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Kisebb sebet ejt a dombi yeti agyarával a testeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A dombi yeti összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}

Még több kincs kell! - kap el a kincsvadászat heve, így újabb ellenfelet keresel. Nocsak, itt egy gyilkos tetű!

Elszántan a másikra rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a gyilkos tetű testét. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) Méregfoggal felnyársalod a gyilkos tetű bal oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Csáprágójával a gyilkos tetű megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A gyilkos tetű most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 286 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Ellenfeled hulláját kifosztva szerzel egy karbin plazmát. Érdekes! A megvadult ellenfeled nem volt egyedül, így újabb ellenféllel kell szembenézned: egy trappoló dinymák.

A lény tintát köp rád! Te persze ügyesen félreugrottál. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a trappoló dinymák fekete testét. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a trappoló dinymák testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (4 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák meglök a szarvával. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 463 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

A megvadult ellenfeled nem volt egyedül, így újabb ellenféllel kell szembenézned: egy spagulár.

Elszántan a másikra rohansz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a spagulár bal oldalát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a spagulár testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Apró rúgást kapsz a spagulár patájától. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 36 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Ellenfeled hulláját kifosztva szerzel egy szárnyas hernyót. Érdekes! Legyőztél mindenkit, nincs újabb ellenfél a környéken. (+5% erősödés a szörnyvadászat szörnyeire.) Megpihensz, mielőtt folytatod az utadat. Nocsak, mit találtál! Egy ősi rúna! [5 pontot használtál fel, van még 117.]

m 8 mozogsz északra
[85,-11] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy manaelementál. (ld. enc.) Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a manaelementál lebernyegét. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) Méregfoggal megkarcolod a manaelementál testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+8 vp). Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel néhányszor súrolod a manaelementál testét. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) Méregfoggal megkarcolod a manaelementál testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+7 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 243, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 107.]

vd 10 m 10
"Árnymanóra csapda, szörnyekre meg kalandozó." - tartja a mondás. Te is ehhez tartod magad, és felkutatsz néhány szörnyet, hogy csökkentsd a környék veszélyességi szintjét. Itt is van egy garokk!

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a garokk jobb hátsó lábát. (2 támadással 93 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átszúrod a garokk nyakát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A garokk megtaszít agyarával. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A garokk szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 198 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Nincs időd sokat pihenni, mert felbukkan egy újabb ellenfél, egy mutáns pók.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a mutáns pók testét. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a mutáns pók testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csáprágójával a mutáns pók megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A mutáns pók összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 479 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Találsz nála 1 pszi követ. Vajon hogyan kerülhetett a birtokába? "Ezek a fényre jönnek" - mondja a törpe közmondás, amikor egy árnymanó odóból több tucat manó jött elő. Na, itt a szörnyek nem a "fényre jönnek", hanem rád! Máris egy újabb acéldarázs támad meg.

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel kegyetlenül megütöd az acéldarázs potrohát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Méregfoggal felnyársalod az acéldarázs testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az acéldarázs farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 137 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

"Ezek a fényre jönnek" - mondja a törpe közmondás, amikor egy árnymanó odóból több tucat manó jött elő. Na, itt a szörnyek nem a "fényre jönnek", hanem rád! Máris egy újabb pszi elementál támad meg.

Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agybénítás pszi támadást. A támadás átmenetileg megbénított (nem tudsz lőfegyvert használni). Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agykorbács pszit. 27 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra rontasz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a pszi elementál ködlő zsumókját. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a pszi elementál párolgó héját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a pszi elementál párolgó héját. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Méregfoggal teljesen átdöföd a pszi elementál párolgó héját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Csápjaival a pszi elementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 4, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}

Szerencsére sikerült lelépned a megvadult szörnyek elől. Legközelebb óvatosabb leszel! (-5% erősödés a szörnyvadászat szörnyeire.) [5 pontot használtál fel, van még 102.]

kt 108 20 elkészíted a 108. tárgyat (20 darabot)
Nagyon sajnálom, de még nem tudod, hogyan kell azt a tárgyat elkészíteni. [0 pontot használtál fel, van még 102.]

gyk 13 50 gyakorolsz a 13. tárggyal 50 pontért
Kikapcsolódásként edzel egy kicsit. Érezhetően fejlődött a jártasságod az ütőfegyverek terén. Még sokat kell gyakorolnod. [50 pontot használtál fel, van még 52.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 49.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

gy 19 gyógyítás 19 pontért
Soha nem gondoltad volna, hogy ha húsz fekvőtámasz után tíz hátraszaltót ugrasz, majd két percig nem veszel levegőt, akkor annak jótékony hatása lehet a szervezetedre. Csak harmadszorra sikerült hibátlanul megcsinálnod, de most már nem kételkedsz. (+13 életerő.) [19 pontot használtál fel, van még 30.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-5 életerő.) Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 226 pontot. A következő körben tehát 256 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ESSZENCIAKRISTÁLY (350. TÁRGY)
Döbbenetes felfedezést tettél! Ha egy Moa katalizátorba egyenként beilleszted a kilenc ismert Moa ékszert, akkor egy hatalmas pulzálás, dübörgés kísértében létrehozható a legendás esszenciakristály! (Ehhez a KT 350 parancsot kell kiadni, 10 TVP-ért.] Ez az átlátszó, a szivárvány minden színében csillogó kristálydarab hihetetlen mágikus erővel bír. Belsejében vörös izzás látható, mintha a kristálynak valamiféle lelke lenne: néha ez az izzás alig látható, néha elemi erővel lüktet. A legendák alapján az esszenciakristály egyik legnyilvánvalóbb felhasználása az, hogy hozzávágod egy igazán nagyhatalmú, iszonyatos képességekkel rendelkező ellenfélhez. Az esszenciakristály összetörésekor felszabaduló energiák általában önmagukban elegendőek ahhoz, hogy végezzenek a célponttal, de ha ez nem lenne elég, az áldozat legtöbb mágikus képességét is elveszti. [Ehhez dobófegyverként kell KF-elned, mágikus sebzésű, hegyes dobófegyvernek számít.] Természetesen az esszenciakristály más, kevésbé nyilvánvaló képességekkel is rendelkezik. Létezik olyan tárgy, amivel az esszenciakristállyt votexvesszővé tudod alakítani.

AURACH BŐR (658. TÁRGY)
Néha előfordul, hogy egy jobb állapotban levő aurachhal hoz össze a sors, amely nem mocskos, nem szutykos, nem szakadt irhájú. Ilyenkor az ép irhát lenyúzod, és félreteszed későbbi használatra.

ORK CSODASZER (1228. TÁRGY)
Egy fiolát tartasz a kezedben, valamilyen ismeretlen rendeltetésű folyadékkal a belsejében. Valószínűleg egy ork sámán műve lehet a benne lévő zöldes folyadék. Egy kicsi már hiányzik is az üvegből, valószínűleg az az ork kortyolt belőle, amelyik megtámadott. Na de legalább a maradék megvan! Vajon milyen hatással lenne a te szervezetedre, ha meginnád? Vajon elég bátor vagy-e ahhoz, hogy kipróbáld? (Ha egyszerre többet szeretnél elfogyasztani, adj meg második paramétert is a H parancsnak, a következőképpen: H 1228 <mennyiség>.)

MANIFESZTÁTOR NYÚLVÁNY (214. TÁRGY)
Ha nagy nehezen sikerül leölnöd egy manifesztátort, kivághatod a nyúlványát. Ez fontos alkotóelem az eltűnéssel kapcsolatos varázslatokhoz és varázsitalokhoz.

MANAELEMENTÁL (290. SZÖRNY)
Gigantikus méretű, tömény mágikus esszenciából álló entitások, amelyek valamilyen dimenziótörésnek köszönhetően átkerültek a mi világunkra. Ártalmatlan teremtmények, amelyek jelenlétének a varázslók még örülnek is, hiszen fokozzák a világ mágikus potenciálját. Sajnos, minden bizonnyal lesznek olyan barbár kalandozók, akik nekilátnak a manaelementálok kiirtásának, csak azért, hogy lássák, "hogy néz ki belülről". Persze, a több tonnányi fénylő esszencia, annak ellenére, hogy ezen a létsíkon normál fegyverekkel is megsebezhető, nem olyan könnyen elpusztítható, mint sokan gondolják.

KARAKTERLAP

Dundi-dió-mogyoró, egy copfos ezüsthajú, piros szemű kobudera férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Tharr követője vagy. Ez a 85. fordulód.

Erő: 26 (32) Szint: 16 Merészség: 5/3 Magasság: 141 cm
IQ: 19 Támadás: 19 Agresszió: 3 Testsúly: 54 kg
Ügyesség: 21 Védekezés: 23 Menekülés: 30 % Életkor: 27/27 év
Egészség: 16 Életpont: 209/187 Jellem: semleges (+14) Tul. pont: 0
Szerencse: 15 (18) Varázspont: 45/22 Pénz: 741 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 675 szörnyet (30 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 12 777 TP-t kaptál. Jelenleg 173 613 TP-d van. A következő szinthez még 6 387 TP szükséges. Trófeáid: ryuku légiós, erszényes elkarog, arató csattanat.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: * 19 szúrófegyverek: 11 vágófegyverek: 2 (+1)
ütőfegyverek: 4 (+1) lőfegyverek: 12 dobófegyverek: 4

Óvatosság (labirintusokban): 0
85,87 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 97

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 123 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2 2. nyomkövetés: 18 3. mászás: 3
4. csapdakészítés: 7 5. csapdaészlelés: 2 6. gyógyítás: 32
7. felderítés: 5 8. teológia: 3 9. harcművészetek: 19
10. zene: 3 11. szörnyismeret: 1 12. zárnyitás: 1
13. vadászat: 10 14. bányászat: 4 (+1)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet)
deus ex machinád 6 mezőre repítsen
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz gumifát (#38) (max. 1 darabot, csak egyszer), kerek követ (#19) (max. 10 darabot )
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
trikornis (#104)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
Bloodwitch (#4592)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
hadiszerencse I (#13) erőpajzs I (#12) csupasz izom (#28)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank.
2.) Bizonyítsd rátermettséged: apríts fel egy trollfát. (teljesítve)
3.) Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább egy szörnyet ütő, egyet vágó, és egyet szúrófegyverrel! (teljesítve)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). kobudera lak (533): többek közt 20. tárgyat kell leadnod. városháza (Gatin) (540): kész. cseréptetős torony (549): többek közt 195. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Fősátor (770): többek közt 1264. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 2, 3, 4, 9, 11, 12, 20, 41.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 17.

HŐSTETTEID
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 231, az összesen kapott pontszám: 24720. (összesen ölhető: 366 )

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 csontkés (#11) 1 * méregfog (#1553) 6 orgyilkos tőr (#225)
Vágófegyverek
3 kőkés (#6)
Ütőfegyverek
3 csontpálca (#329) 1 göcsörtös bunkó (#123) 1 kőkalapács (#13)
Lőfegyverek
1 hosszú íj (#111) 1 * parittya (#18)
Lövedékek
3 ezüsttollú nyíl (#363) 5 rézgolyó (#343) 6 ubuk tüske (#131)
16 vashegyű nyíl (#176) 1 vortexvessző (#2331)
Dobófegyverek
1 bumeráng (#249) 1 esszenciakristály (#350) 6 tolmokov-koktél (#351)
6 vas dobónyíl (#189)
Páncélok
1 * láncing (#222)
Sisakok
1 * bronzsisak (#88) 1 királyi korona (#338)
Köpenyek
1 * Jerome köpenye (#1527)
Vállvédők
1 * boszorkánykendő (#1697)
Kesztyűk
1 * grifftoll kesztyű (#1578) 1 kígyóbőr kesztyű (#49) 1 mászókarom (#78)
2 tankány karom (#237)
Övek
1 * zafír erőöv (#397)
Csizmák
1 * varkaudar csizma (#317)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 0)
1 obszidián függő (#195)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 0+1)
1 * két kard szimbólum (#144)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 1+1)
6 * angyalok gyűrűje (#529) 1 * koponya gyűrű (#1733)
Löttyök és porok, tartóstul
1 aranyló ugarhéj (#100) [benne 10 csepp tinta (#101), fér még: 0]
5 huhogó bibe (#332) [bennük 11 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 49]
1 sullár hólyag (#168) [benne 9 csepp spiritusz (#170), fér még: 11]
2 szent kehely (#257) [bennük 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 10]
6 uzbány csőr (#169) [bennük 48 csepp ugh méreg (#166), fér még: 24]
1 vizestömlő (#3) [benne 16 korty víz (#27), fér még: 4]
1 zöld üveg (#82) [benne 4 csepp ragasztó (#83), fér még: 16]
Eszközök, használati tárgyak
2 áldott kő (#642) 1 ásó (#34) 1 csontkulcs (#74)
5 + deus ex machina (#1) 5 fáklya (#36) 1 furulya (#233)
11 gernim balzsam (#1894) 3 gyógykenőcs (#313) 1 + hebrencs csapda (#147)
8 kaja (#2) 1 keg gomba (#1615) 2 kis vaskulcs (#40)
6 kötél (#92) 1 lant (#238) 3 manakristály (#500)
3 megsemmisítő (#1540) 4 ork csodaszer (#1228) 10 ősi rúna (#2520)
2 pszi kő (#248) 1 rézkulcs (#75) 3 rum (#1419)
3 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 tapasztalatkő (#975) 3 titanitdukát (#1480)
2 tüskecsapda (#242) 1 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 acélpengőke (#231) 1 álompor (#396) 1 amniosz (#203)
1 aurach bőr (#658) 12 aurach fog (#657) 1 bordacsont (#16)
3 darázsszárny (#652) 5 dorony tüdő (#212) 2 elkarog szőr (#665)
1 evaporőr háj (#105) 4 ezüstdarab (#326) 3 fekete gyöngy (#99)
3 galachmit (#310) 1 grákóbőr (#41) 7 grifftojás (#179)
11 gyöngymangó (#135) 4 hattyútoll (#1222) 1 hebrencs állkapocs (#130)
1 hibátlan tűzopál (#1642) 5 karbin plazma (#199) 2 kavadu lebeny (#24)
3 kreiton esszencia (#892) 1 lajhár csont (#236) 42 madártoll (#112)
1 magszim bél (#103) 1 mákrózsa virág (#56) 1 manifeszt.nyúlvány (#214)
1 Morgan kristálya (#659) 3 mutáns csont (#331) 2 nektoraf faggyú (#667)
1 óndarab (#85) 2 ormánygőte csont (#21) 20 pirkit (#153)
4 purifikátor háj (#269) 7 quwarg tojás (#360) 4 rézdarab (#70)
6 rókafarok (#124) 26 sallank karom (#128) 2 smirglilevél (#29)
6 sünmedve tüske (#14) 8 szárnyas hernyó (#69) 3 szvó-ektoplazma (#151)
14 tigroszlán fog (#63) 6 trikornis szarv (#198) 1 tükör (#43)
3 vámpírfog (#1221) 2 varányszem (#30) 1 vasérc (#152)
23 vízionár szem (#102)

Összsúly: 67.37 kg Megterheltség: 91%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 28 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
25 arany (#50) 2 kaja (#2) 1 tudás gyöngye (#522)
4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aurach bőr (#658) 3 aurach fog (#657) 1 esszenciakristály (#350)
1 evaporőr háj (#105) 2 fekete gyöngy (#99) 3 gernim balzsam (#1894)
3 karbin plazma (#199) 3 madártoll (#112) 1 manifeszt.nyúlvány (#214)
2 mutáns csont (#331) 4 ork csodaszer (#1228) 1 ősi rúna (#2520)
1 pszi kő (#248) 3 spiritusz (#170) 2 szárnyas hernyó (#69)
2 ugh méreg (#166) 5 vashegyű nyíl (#176)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

80 81 82 83 84 85 86
-12
-11
-10
-9
-8
-7
-6
(81,-7) evaporőrök (#69), Leah rúnaköve
(82,-8) rájanyékek (#58), ork sámán (#345)
(82,-7) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), phua-kúp (#372), 32. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), vérszomjas csüldő (#114)
(83,-8) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), 37. jellempróba, tintacsigák (#74), proteinfecske (#139)
(83,-7) nukleáris cickány (#155), karmos tankány (#137), süvítő rája (#113), ork sámán (#345), törpemammut (#115), evaporőr (#69), alpesi tehén (#91), proteinfecske (#139)
(84,-9) északi aurach (#350), 47. jellempróba
(85,-11) 48. jellempróba, manaelementál (#290), garokk (#73), mutáns pók (#117), acéldarázs (#140), pszi elementál (#221)
(85,-10) Chara-din rúnaköve, vaskohó (#155), érclelőhely, mélységi grittangok (#103), pattanóböde (#145), szeppent rákfatty (#186), trappoló dinymák (#118), gyilkos tetű (#116), dombi yeti (#366), spagulár (#82)

Üzenet küldése a karakternek