84. forduló, 86. forduló, Ebenezer Scrooge összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. ápr. 23. 9h:07'
EZ A 88. JÁTÉKHETED, 85. FORDULÓD
89. játékheted kezdete: ápr. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3315
SZÁMLA : XXXX

EBENEZER SCROOGE KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [58,26] koordinátán.
Ennivalód fogytán van, elindulsz vadászni, hogy legyen valami vacsorára. Ahogy próbálod becserkészni a kiszemelt vadat, egyszer csak valami különös érzés kerít hatalmába: mintha túlvilági erők töltenék be a levegőt. Megállsz. Monoton mormogásra leszel figyelmes. A hang irányába fordítod a fejed. Egy harcost látsz - imádkozik. Ruháját furcsa szimbólum ékesíti: izzó magmából előtörő gránit monolit. Nagy harcban vehetett részt - árulkodnak a testét borító, vérző sebek. Próbálsz halkan elosonni, nehogy megzavard a meditációban, amikor szemed hirtelen megakad valamin a földön: egy, a sártól alig felismerhető, széttört káosz szimbólum...
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+3 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+35 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A lottó 1282. hetének nyerőszámai: 27, 17, 28. 2 db 0 találatos szelvényed volt.
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy halálmadár nyomok után kutattál. Már majdnem feladod, amikor egy kifejlett példányra bukkansz!

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a halálmadár testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a halálmadár bal szárnyát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a halálmadár testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Csőrével a halálmadár belemar kézfejedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 7 életpontot vesztettél. Félrehajolsz, de a halálmadár karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 madártollat. 438 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [8 pontot használtál fel, van még 229.]

* 1. KP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 228.]

* 2. KP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 227.]

* 3. KP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 226.]

ek 429 t. energia kisütése: 429
Túlélő üzemmódba kapcsolsz; légzésed lelassul, ösztöneid kiélesednek. (+4 támadás, +4 védekezés, +3 szerencse a forduló végéig.) [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 216.]

ef 2 505 energia fejlesztése 2
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-2 TU.] [14 pontot használtál fel, van még 202.]

jlk 2230 jelszó kimondása 2230
Lesz ami lesz! Kimondod a jelszót, készen arra, hogy beleülj a mészárszékbe. Ujjongasz, ahogy látod, a varázsszó hatott: kinyílik az ajtó. Az izgalomtól remegve léped át az ősi Moa szentély küszöbét. A tojás belsejét különös fény világítja meg. Huk, valami zümmög! Á, csak a szörnygenerátor! A szörny... ááá, egy massza jön!

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 12 életpontot sebeztél. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a massza jobb oldalát. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (8 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a massza jobb első lábát. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a massza szőrös potrohát. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a massza csáprágójával. (3 támadástól 41 életpontot vesztesz.) A massza Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (6 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Vashegyű lándzsával jól megszúrod a massza bal hátsó lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a massza jobb szárnyát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a massza többször is megmar! (3 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Mielőtt észbe kapnál, a massza megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (6 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A massza összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy borostyán függő, egy gyöngymangó, 8 arany és 2 aranytű (ld. enc.). Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 grifftojást. (ld. enc.) 1 540 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 123, gyógyulás: 0, összesen: -123 ÉP}

Keresgélni kezdesz, hátha képes vagy valamiféle táp detektálására. Egy mesés moa smaragd! (ld. enc.) No, elég volt a phua-kúpból! Elhagyod. Mögötted az ajtó bezárul. [15 pontot használtál fel, van még 187.]

m 5 5 6 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, nyugatra
[57,27] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy grok-képződményt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt.
(Feltételes mászás:) Egy nagy sóhajjal feltekintesz a grok-képződményre, majd lassan, óvatosan felmászol. Végre fent vagy! A tető-fészekbe nem sok fény szűrődik be. Bemászol. Ahogy vizsgálódni kezdesz, orrodat dögletes bűz csapja meg. A hely egész tágas - csak sajnos nem teljesen üres. Valami rád ront. Egy drasmólyom!

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a drasmólyom jobb oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd a drasmólyom jobb szárnyát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a drasmólyom pikkelyes lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A drasmólyom megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a drasmólyom száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 5 madártollat. 144 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 1 ezüst nyakláncot. Miután lemásztál, továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Ez nem lehet más, mint egy tetemember. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Körbevizsgálódsz. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 8 tüskét.

(Továbbmész...) [56,28] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. A feléd közeledő sóhajtó dorony mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 1 tüske. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a sóhajtó dorony bal oldalát. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a sóhajtó dorony fejét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 dorony tüdőt. 399 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Elsőnek egy Thargodan csontváz száll szembe veled.

Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 17 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a Thargodan csontváz jobb karját. (3 támadással 10 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával jól megszurkálod a Thargodan csontváz bizarr csontjait. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megbökdösöd a Thargodan csontváz görbe csontjait. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) A Thargodan csontváz csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 9 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Thargodan csontváz bizarr csontjait. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhányszor megkarcolod a Thargodan csontváz nyakát. (3 támadással 12 életpontot sebezve.) A Thargodan csontváz csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 9 életpontot vesztettél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 75, gyógyulás: 0, összesen: -75 ÉP}

Alaposabban felmérve a lény képességeit, rájössz, egyértelműen öngyilkos vállalkozás lenne most csatázni. Inkább nyakadba szeded lábad, és meg sem állsz, míg magad mögött nem hagyod a helyet.
(Feltételes gyógyítás:) Az iszappakolás már sok emberen segített. A harci disznók által otthagyott dagonyánál jobbat nem is találhatnál. Belemerülsz úgy, hogy csak az orrod hegye látszódjon, majd halkan százig számolsz. A hatás frenetikus. (+56 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gyöngymangó bokrot. Találsz egy oltárt. Elenios híveié. Észreveszel egy álomvirágot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [55,28] Még mindig füves síkságon vagy.
(Feltételes foglyul ejtés:) Valahol a közelben egy gátvakond van - állapítod meg a nyomokból. Előkészíted a kötelekből font dobóhálót, és megpróbálod a közelben hűsölő lényre rádobni. Dobóhálódba teljesen belegabalyodik a gátvakond. Miután gondoskodsz róla, hogy a lény ne tudjon lelépni, óvatosan, új fogásod minden mozdulatát figyelve kezded vizsgálgatni. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Ha be tudnád tanítani, talán tudna segíteni az ásásban! Kifújod magad, megveregeted a lény hátát, és továbbindultok. [8 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy csontváz lord. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Szállni szeretnék szabadon, szelek szárnyán szerelemben. -Gizi a Hódító " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gyöngymangó bokrot. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Egy quwarg mozdul a földön. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Alaposan körülnézel a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [96 pontot használtál fel, van még 91.]

m 4 8 mozogsz délre, északra
[55,29] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy szürke rinocérosz nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a szürke rinocérosz nyakát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a szürke rinocérosz ormótlan fejét. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a szürke rinocérosz vastag bőrét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Szarvaival a szürke rinocérosz megböki a jobb karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Lábával meglök a szürke rinocérosz. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szürke rinocérosz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Ez nem lehet más, mint egy élőholt tigris. Amikor elhal a zaj, előmászol. Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [55,28] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hmm, csak egy megsebesített quwarg harcos. Ettől nincs semmi félnivalód. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcos torát. (4 támadással 13 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg harcos testét. (4 támadással 46 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhányszor megkarcolod a quwarg harcos potrohát. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg harcos. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 15 életpontot vesztettél. A quwarg harcos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 535 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy csontváz lord. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Szállni szeretnék szabadon, szelek szárnyán szerelemben. -Gizi a Hódító " Utad során felfedezel egy gyöngymangó bokrot. Látsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Sorban állnak a kökénybokrok. Csak annyit szedsz, hogy ne nagyon utáld meg. (+2 kaja.) A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy szürke rinocérosz került az utadba. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a szürke rinocérosz fejét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a szürke rinocérosz fejét. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a szürke rinocérosz nyakát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Patájával a szürke rinocérosz kissé megtaszít. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szürke rinocérosz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek. [16 pontot használtál fel, van még 75.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[54,28] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Látsz egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy olvasztókemencét. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 ilkin ércet! (ld. enc.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy rőtmanó berzerker közeledik. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a rőtmanó berzerker testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a rőtmanó berzerker bal lábát. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a rőtmanó berzerker rőt pofáját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a rőtmanó berzerker megcsapja a fejedet. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a rőtmanó berzerker száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 rőtmanó kacagány. 661 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Ó! Hiszen ez egy szubreális vámpír. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nagyon régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [53,28] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy mákrózsa bokrot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Elenios híveié. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy tűzfőnix előtt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Ellenfeled ezúttal egy élőholt quwarg.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod az élőholt quwarg torát. (4 támadással 42 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az élőholt quwarg potrohát. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod az élőholt quwarg bal oldalát. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad az élőholt quwarg csáprágójával. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 18 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával jól megszúrod az élőholt quwarg bal oldalát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed az élőholt quwarg torát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 20 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 371 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 96, gyógyulás: 0, összesen: -96 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Második ellenfeled egy dermesztő lidérc.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a dermesztő lidérc testét. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a dermesztő lidérc áttetsző testét. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a dermesztő lidérc testét. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Tagjaid ledermednek (-5 védettség). Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Borzalom és halál! Nem akarod itthagyni fogad, úgyhogy a menekülést választod. Szerencsére ellenfeled vagy lassú, vagy egy mérföldnyi loholás után már nem érdekled. Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 19 tüskét.

(Továbbmész...) [52,28] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy csodák kútját. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nekrofunt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.

Épületeket látsz: egy Toborzóiroda (760. épület.) és egy fejvadászcéh (758. épület.).
Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [51 pontot használtál fel, van még 24.]

m 6 2 mozogsz nyugatra, keletre
[51,28] A sík vidék bozótos terepbe vált át. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Az Ősi Hajnal Lovagjai Ghalla felvirágoztatásáért küzdenek! Csatlakozz! " Találsz egy grok-képződményt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Sheran hívői építették. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba).
(Feltételes mászás:) A mászókarmokat a kezedre erősítve, mászni kezdesz felfelé. A hosszú, embert próbáló mászás után kissé remegő tagokkal kapaszkodsz be a furcsa képződmény felső részébe. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 1 ezüst karkötőt. Elhagyod a furcsa képződményt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy púpos burástya lehet. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a púpos burástya zselés testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a púpos burástya testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a púpos burástya zselés testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A púpos burástya csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A púpos burástya farkával a kezedre csap. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Gyorsan félrelököd. A púpos burástya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 246 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Hmm, csak egy manaelementál. Ettől nincs semmi félnivalód. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel gyengén megszurkálod a manaelementál bal oldalát. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+5 vp). Vashegyű lándzsával párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál testét. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+4 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 287, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [24 pontot használtál fel, van még 0.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még -1.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) Végtagjaid felengednek, ahogy a dermedtség elmúlik. Figyelem: 3 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját nyel le a gátvakond. 2 kaját nyel le a hegyi szamár. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebből a következő körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 226 pontot. A következő körben tehát 225 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ARANYTŰ (272. TÁRGY)
Egy gyönyörűséges, színaranyból készült varrótű! Csodás ékszer, de vajon van valami haszna? Igen, minden bizonnyal. Az egyszerűbb, primitívebb tárgyak elkészítésénél, amikor varrni kellett elegendő volt egy csonttű vagy más hegyes, a természetben is előforduló eszköz. Amikor azonban precíz, kifogástalan munkát (varrást) igényel egy finomabb tárgy elkészítése, nyilvánvaló, hogy célszerszámot kell használnod. Érthető hát, hogy az aranytű több tárgy elkészítésénél is fontos komponens.

GRIFFTOJÁS (179. TÁRGY)
Grifftojást a magas sziklafészkekben rejtőző grifflények fészkéből lophatsz. Hogy mire jó egy ilyen tojás? Megpróbálhatod megenni, a H 179 paranccsal, 0 TVP-ért. Vagy tartogathatod, hátha jó lesz valamilyen varázsitalhoz vagy varázslathoz...

MOA SMARAGD (377. TÁRGY)
Ez az apró, zöld smaragdkő tökéletesen meg van csiszolva, nyilvánvalóan egy ősi Moa ékszerész munkája. Azt, hogy bír-e valamilyenfajta mágikus képességgel, nem tudod megállapítani, de minden bizonnyal értékes.

ILKIN ÉRC (232. TÁRGY)
Az ilkin érc nagyon ritka kőzet. A benne levő ilkin sárgás-zöldes színre festi ezt a porózus sziklát. Az ilkin ugyan kinyerhető lenne egy arra alkalmas olvasztókemencénél, azonban nagyon törékeny és gyorsan korrodálódó fém, ezért nem sok dologra lehet használni.

KARAKTERLAP

Ebenezer Scrooge, egy hosszú ősz hajú, zöld szemű alakváltó férfi vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Leah hűséges követője vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 85. fordulód.

Erő: 15 (16) Szint: 17 Merészség: 6/1 Magasság: 185 cm
IQ: 25 Támadás: 20 (21) Agresszió: 3 Testsúly: 85 kg
Ügyesség: 11 (12) Védekezés: 23 (26) Menekülés: 30 % Életkor: 37/37 év
Egészség: 12 Életpont: 234/123 Jellem: gonosz (46) Tul. pont: 1
Szerencse: 19 (24) Varázspont: 155/15 Pénz: 279 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 24/1 EFejl: 7
Eddig összesen 794 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6 615 TP-t kaptál. Jelenleg 213 214 TP-d van. A következő szinthez még 46 786 TP szükséges. Trófeáid: élőholt quwarg, dermesztő lidérc, csontváz lord. A 80. fordulódban 387 arany került a bankszámládra. 404 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 22/82 (+23%) ütőfegyverek: 10/38 lőfegyverek: *21/100

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) << Mallon botja (#1526)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) max. 1 db (1 -12.); bronzhegyű nyíl (#94) (13 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
92,55 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 107

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 166 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 36/69 (+55%) 2. nyomkövetés: 20/94 (+28%) 3. mászás: 4/25 (+16%)
4. csapdakészítés: 7/7 (+8%) 5. csapdaészlelés: 2/33 6. gyógyítás: 26/31 (+48%)
7. titkosírás: 4/15 (+11%) 8. felderítés: 4/91 9. szörnyidomítás: 3/71
10. teológia: 5/45 11. taumaturgia: 11/38 (+13%) 12. zene: 1/76
13. szörnyismeret: 7/9 (+23%) 14. zárnyitás: 1/20 15. vadászat: 3/92 (+3%)
16. bányászat: 13/91 (+17%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 35% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 100 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 1000 darabot )
mászol max. 80 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 8, max: 50)
süvítő rája (#113), manifesztátor (#124), fémbontó szójer (#150), nektoraf (#355), óriás csontváz (#176), fabontó szójer (#71), hegymélyi lidérc (#7084), drakolich (#760)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
13. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
villámcsapás (#50)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK
gátvakond (#57) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Áldozz fel oltáromnál egy élő gátvakondot.
2.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
3.) Kevesek részesülhetnek a kegyben, hogy e feladatot megkapják: pusztíts el egy kőkorszaki szakit.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Shaddar) (539): új. szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): új. városháza (685): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. sámánkunyhó (767): többek közt 1758. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 21, 22, 23, 25, 28, 29, 30, 33, 34, 35, 36, 170.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 5, 14, 16.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 35 TU. szükséges még: 15 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1796 TU szükséges.)

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434) 3 * orgyilkos tőr (#225) 1 * vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
1 csontszablya (#64) 1 kőkés (#6)
Ütőfegyverek
1 kőkalapács (#13) 1 Mallon botja (#1526) 2 ryuku buzogány (#696)
1 szöges bunkó (#8)
Lőfegyverek
1 * fúvócső (#20) 1 hosszú íj (#111)
Lövedékek
1 ezüsttollú nyíl (#363) 18 * tüske (#22) 23 ubuk tüske (#131)
1 vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
1 tolmokov-koktél (#351) 2 vas dobónyíl (#189)
Pajzsok
1 bronzpajzs (#89)
Páncélok
1 bronzpáncél (#90) 1 * gromak páncél (#270) 1 rőtmanó kacagány (#714)
Sisakok
1 * vassisak (#160)
Vállvédők
1 * féregíz nyakpánt (#1601)
Kesztyűk
1 mászókarom (#78) 1 * szürke bőrkesztyű (#271) 1 tankány karom (#237)
Övek
1 * kígyóbőr öv (#410) 1 * sárga erőöv (#276)
Csizmák
1 * bakkura csizma (#96)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 0)
1 borostyán függő (#162)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 0+1)
1 ezüst nyaklánc (#117) 1 * koponya szimbólum (#139)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 Eldaran karkötője (#373) 1 ezüst karkötő (#158) 1 * obszidián karkötő (#229)
1 * umbatari karkötő (#278)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Löttyök és porok, tartóstul
7 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 45 csepp tinta (#101), fér még: 25]
1 éjurna (#2368) [benne 10 csepp bomló esszencia (#2367), fér még: 0]
1 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 5]
1 kavadu iszák (#25) [benne 6 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 4]
9 sullár hólyag (#168) [bennük 54 csepp spiritusz (#170), fér még: 126]
4 szent kehely (#257) [bennük 40 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
2 uzbány csőr (#169) [bennük 24 csepp ugh méreg (#166), fér még: 0]
1 vizestömlő (#3) [benne 16 korty víz (#27), fér még: 4]
1 zöld üveg (#82) [üres, kapacitás: 20]
Eszközök, használati tárgyak
2 aranytű (#272) 1 ásó (#34) 1 bronzkulcs (#76)
1 + deus ex machina (#1) 1 dobóháló (#221) 1 ezüst kulcs (#184)
1 ezüstszelence (#1602) 2 fáklya (#36) 3 fenőkő (#1618)
1 fülemüle síp (#1576) 2 gyógykenőcs (#313) 1 keg gomba (#1615)
1 kis vaskulcs (#40) 1 Korrum pálcája (#1545) 1 kötél (#92)
1 légiós hátizsák (#1560) 1 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218)
2 megsemmisítő (#1540) 1 moa antigrav (#2204) 1 nagy bronzkulcs (#185)
1 nagy vaskulcs (#186) 1 nyomkereső talizmán (#671) 3 ork csodaszer (#1228)
1 rézkulcs (#75) 2 sámán gyógykenőcs (#1139) 4 sötét tekercs (#535)
1 tapasztalatkő (#975) 1 tatu dob (#234) 1 + tüskecsapda (#242)
2 varázskő (#305) 1 vaskulcs (#183) 2 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
2 acélpengőke (#231) 13 álompor (#396) 13 amniosz (#203)
1 aurach bőr (#658) 18 aurach fog (#657) 1 berzerker tüske (#713)
1 bruhatagnyelv (#1230) 4 csillezsályalevél (#1253) 22 csuklyavirág (#133)
1 darázsszárny (#652) 2 dorony tüdő (#212) 2 ezüstdarab (#326)
1 fémrúd (#104) 3 grákóbőr (#41) 1 grifftojás (#179)
3 gyíkfű (#201) 1 gyöngymangó (#135) 1 ilkin érc (#232)
1 jégszív (#282) 3 kavadu lebeny (#24) 1 kazmár gyökér (#205)
2 lidércesszencia (#1074) 124 madártoll (#112) 33 mákrózsa virág (#56)
4 mandibulapenge (#125) 1 moa rubin (#379) 1 moa smaragd (#377)
8 mocsári penke (#148) 1 mutáns csont (#331) 7 óndarab (#85)
4 ormánygőte csont (#21) 20 pirkit (#153) 3 púderkő (#119)
2 pular kristály (#239) 1 remák szív (#264) 10 rézdarab (#70)
4 rókafarok (#124) 6 smirglilevél (#29) 10 sünmedve tüske (#14)
12 szárnyas hernyó (#69) 2 szivárványszív (#1529) 1 szulfagor agyar (#677)
1 + Tiume batyuja (#660) 1 tükör (#43) 11 varányszem (#30)
5 vasérc (#152) 6 vízionár szem (#102) 2 xirnox szív (#213)

Összsúly: 107.94 kg Megterheltség: 87%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 37 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 171 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csuklyavirág (#133) 2 drótszőr (#37) 3 kaja (#2)
4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
8 arany (#50) 2 aranytű (#272) 1 borostyán függő (#162)
1 dorony tüdő (#212) 1 ezüst karkötő (#158) 1 ezüst nyaklánc (#117)
1 grifftojás (#179) 1 gyöngymangó (#135) 1 ilkin érc (#232)
7 madártoll (#112) 1 moa smaragd (#377) 1 rőtmanó kacagány (#714)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

50 51 52 53 54 55 56 57 58 59
25
26
27
28
29
30
(51,28) grok-képződmény (#149), Sheran oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, 47. jellempróba, púpos burástyák (#92), manaelementál (#290)
(52,28) Toborzóiroda (#760), fejvadászcéh (#758), csodák kútja (#1096), nekrofun (#173)
(53,28) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), Elenios oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, művészi porolit (#720), élőholt quwarg (#202), dermesztő lidérc (#645)
(54,28) vaskohó (#155), Fairlight oltár, olvasztókemence (#86), érclelőhely, rőtmanó berzerker (#369)
(55,28) gátvakondok (#57), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), Tharr oltár, quwarg harcos (#201), szürke rinocérosz (#346)
(55,29) Tharr oltár, szürke rinocérosz (#346)
(56,28) sóhajtó dorony (#112), Thargodan csontváz (#297), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), Elenios oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(57,27) grok-képződmény (#149), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 28. jellempróba, oltár, drasmólyom (#60), tetemember (#123)
(58,26) halálmadár (#351), massza (#217)

Üzenet küldése a karakternek