845. forduló, 847. forduló, Larel Anorien összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. jún. 4. 13h:27'
EZ A 1105. JÁTÉKHETED, 846. FORDULÓD
1106. játékheted kezdete: jún. 6.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 25 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2263
SZÁMLA : XXXX

LAREL ANORIEN KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [469,98] koordinátán. Egy labirintusban vagy, a 2. szinten/térképen, a 9. pontnál.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+25 tvp ). A moa tértorzító mintha lelassítaná az idő folyását. (+10 tvp ).
Épp a tábort kezded bontani, amikor egyszercsak nagy füstfelhő jelenik meg. Amint a füst oszlani kezd, egy négy méter magas alak bontakozik ki előtted. Rossz előérzeted van... A füst teljesen eloszlik. Egy hatalmas, fémtestű behemót bontakozik ki előtted. Egy acélkolosszus! (ld. enc.)
- Az adósságért jöttem - recsegi színtelen hangon.
- Valakivel össze teccik keverni! - sipítod vékony hangon. A lény nem szól semmit, csak megragad két lábadnál fogva, és rázni kezd. Amikor az Összes tárgyad előpotyogott, elégedetten felnyalábolja őket, téged a földre hajít, és a következő pillanatban köddé válik. Sírni volna kedved - minden tárgyat, amit eddig összegyűjtöttél! Evvel az erővel akár meg is halhattál volna... Szerencsére azonban felébredsz, és rájössz, hogy mindez álom volt. Az álom gyorsan szertefoszlik, így nem kapod meg az acélkolosszus leírását sem. A kinemfogyó tegez termelt 2 tünde nyilat. [tünde nyíl ládikóba-> (476,94)-> 12 arany, -2 ÉP] Az aranytermő erszény 88 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 aranyló ugarhéjat. Benyúlsz a végzet erszényébe, és előveszel 1 ryuku amforát. Varázserőd regenerálódik. (+4848 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+677 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+13 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

le 1750 leveszed/lerakod az 1750. tárgyat
Leveszed a fekete karvédőt. [0 pontot használtál fel, van még 1231.]

kf 527 kézbeveszed/felveszed az 527. tárgyat
A csuklódra húzod a Luthius karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 1231.]

mak 2 makró 2

ek 275 0 0 t. energia kisütése: 275
Aktiválod a mágiafókuszt: varázslataid maximális hatásfoka kör végéig 100% lesz [-24 varázspont]. [0 pontot használtál fel, van még 1231.]

vv 26 213 303 elmormolod a 26. varázslatot a 213. varázslatot a 303. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 1229. Kapsz 2 VP-t.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Sokkal alaposabb leszel, ha kutatni kell. [-25 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 1229.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-25 pszi pont.] (Önanalízis: +1% pszi.) Erőd TF-elődött. [7 pontot használtál fel, van még 1222. Kapsz 8 VP-t.]

vv 182 28 71 elmormolod a 182. varázslatot a 28. varázslatot a 71. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-45 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 1220. Kapsz 2 VP-t.]
Szupersebesen mormolsz. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+21 erő). [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 1218. Kapsz 2 VP-t.]
Gyorsvarázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] (Önanalízis: +1% pszi.) Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 1216. Kapsz 2 VP-t.]

vv 443 147 370 elmormolod a 443. varázslatot a 147. varázslatot a 370. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Érzed, ahogy a harci induló ritmusára mozdul minden izmod (+20 támadás). [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 1214. Kapsz 2 VP-t.]
Gyorsvarázsolsz! Csillogó energiafelhő jelzi, hogy képes vagy a mágikus teremtmények megsebzésére. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 1214.]
Fürgén varázsolsz! Varázslataidat mostantól rúna védi. [-140 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 1212. Kapsz 2 VP-t.]

h 1133 0 0 használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) Élesen, logikusabban látod az összefüggéseket olyan dolgok között, amire eddig semmi időt nem fecséreltél. Például gyerekjátéknak tűnik egy obszidián penge elkészítése. (ld. enc.) [20 pontot használtál fel, van még 1192. Kapsz 24 VP-t.]

h 2373 0 0 használod a 2373. tárgyat
Használod az esszenciafókuszt. Esszenciavédelem vonja be tested. Erőd TF-elődött. (+1679 VP.) [5 pontot használtál fel, van még 1187.]

h 697 9000 0 használod a 697. tárgyat
Nem hiányzik varázspontod! [0 pontot használtál fel, van még 1187.]

vv 300 297 485 elmormolod a 300. varázslatot a 297. varázslatot a 485. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. [-20 pszi pont.] (Önanalízis: +1% pszi.) Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 1182.]
Beizzik a turbómágia. [-20 pszi pont.] (Önanalízis: +1% pszi.) Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 1180.]
Fürgén varázsolsz! Fókuszálod a mentális energiádat, hogy egy ideig képes legyél elemezni a sikereidet. [-20 pszi pont.] (Önanalízis: +1% pszi.) Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 1175.]

hh 2306 916 1099 használod a 2306. tárgyat a 916. tárgyat az 1099. tárgyat
Használod A Végzet kristályát. Sötéten kavargó aura kezd vibrálni körülötted. (+150 max. ÉP következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 1174.]
Használod a drachmor kristályt. Kékes fény vonja be bőröd. Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 1173.]
Használod a brakkarát. Lelked megacélosodik. Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 1172.]

hh 1154 0 0 használod az 1154. tárgyat
Kinyomod a kezedre a ryuku védőkenőcs tubusából a benne rejlő azúrkék folyadékot, két tenyereddel összeturmixolod, majd módszeresen bekenegeted vele a tárgyaid felszínét. Ezután egy halk "Jöhettek szörnyek, most leheljetek" sóhaj hagyja el ajkadat, te mindent megtettél. [5 pontot használtál fel, van még 1167.]

mak 3 makró 3

h 1100 0 0 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 1167.]

v 238 578 2 elmormolod a 238. varázslatot
Mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Sikerült elmondanod az ősi szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 2 új ében toboz. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 1157. Kapsz 12 VP-t.]

v 15 1477 1 elmormolod a 15. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy végső mozdulattal előhívod a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 1 új jokonbia ág. [-7 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 1152. Kapsz 6 VP-t.]

v 84 798 0 elmormolod a 84. varázslatot
Ez a varázslat csak szabadban alkalmazható. [0 pontot használtál fel, van még 1152.]

vv 11 384 0 elmormolod a 11. varázslatot a 384. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Odakint, a szabadban esni kezd az eső. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 1150. Kapsz 2 VP-t.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (12 madártoll). [0 pontot használtál fel, van még 1150.]

kb 2 50 0 kiveszel a bankból a 2. tárgyat (50 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 50 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 1150.]

v 320 5 0 elmormolod a 320. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Megidézted az őskreáció varázslatot! Az ősi varázslat eredményeként megjelenik előtted 5 ősmatéria. [-150 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 1145. Kapsz 6 VP-t.]

vv 319 279 0 elmormolod a 319. varázslatot a 279. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Az ősök tudását felhasználva harcolsz majd ebben a fordulóban. (A szörnyek több Tapasztalati Pontot érnek.) [-200 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 1143. Kapsz 2 VP-t.]
Gyorsvarázsolsz! [-45 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 1141. Kapsz 2 VP-t.]

ek 3 2263 0 t. energia kisütése: 3 2263
Tudatpajzsot feszítesz elméd köré. [-1 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 1141.]

kf 1353 1432 0 kézbeveszed/felveszed az 1353. tárgyat az 1432. tárggyal
Lecsatolod a játékmesteri palástot, majd magadra öltöd a szamurájvértet. [0 pontot használtál fel, van még 1141.]
Leveszed a kyorg köpenyt, majd felöltöd a halálfejes köpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 1141.]

ef 91 energia fejlesztése 91
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-91 TU.] Erőd TF-elődött. [910 pontot használtál fel, van még 231. Kapsz 430 VP-t.]

f 2442 2451 205 kísérletezel a 2442. tárggyal a 2451. tárggyal a 205. tárggyal
Mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Egy végső mozdulattal előhívod a varázsital főzése varázslatot! Hozzálátsz a főzéshez. Lassan mormolsz, miközben a főzet forrni kezd. Beleszórsz mindent, ami szükséges. Elkészült! Szörnyű a szaga, de az íze még rosszabb lesz. [-45 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. Lássuk az eredményt... A főzet óriási robbanással megsemmisül (-4349 életerő). Úgy látszik, ez nem megfelelő recept! Kortyolsz a kehelyből, érzed hogy felfrissülsz és erővel telítődsz. (+3805 ép ). [13 pontot használtál fel, van még 218. Kapsz 15 VP-t.]

f 2443 2448 205 kísérletezel a 2443. tárggyal a 2448. tárggyal a 205. tárggyal
Varázsolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a varázsital főzése varázslatot! Hozzálátsz a főzéshez. Lassan mormolsz, miközben a főzet forrni kezd. Beleszórsz mindent, ami szükséges. Elkészült! Szörnyű a szaga, de az íze még rosszabb lesz. [-45 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. Lássuk az eredményt... A főzet óriási robbanással megsemmisül (-3807 életerő). Úgy látszik, ez nem megfelelő recept! Ebben a fordulóban már használtad az isteni kelyhet.
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+3805 életerő). [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Erőd TF-elődött. [15 pontot használtál fel, van még 203. Kapsz 18 VP-t.]

vv 109 elmormolod a 109. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-45 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 201. Kapsz 2 VP-t.]

h 1387 143 61 használod az 1387. tárgyat
Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

468 469 470
97
98
99
(469,98) a 206. labirintus bejárata

[143,61] Lakott területre érkeztél. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Látsz egy főutcát. Oldalt pillantva, meglátsz egy sárkánytanyát. Látsz egy pusztulás sírjait. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. [gyöngymangó ládikóba-> (143,61)-> 4 arany, -2 ÉP] Begyűjtesz 2 gyöngymangót. Találsz egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 16 aranyat.

Épületeket látsz: egy jáde sárkány kolostor (701. épület.), egy Vérvörös Lángok Oktató Központ (702. épület.), egy Zan fogadó a Rövidlátó Drakolderhez. (703. épület.) és egy Serény Múmiák Shop (704. épület.).
A titkos teleportkő, ami ide repített, teljesen kimerült, nem képes többet efféle "csodára". Akkor minek cipeld tovább? Inkább eldobod. [10 pontot használtál fel, van még 191. Kapsz 12 VP-t.]

ek 40 11 t. energia kisütése: 40 11
Gyurmázni kezded az összespórolt tudati energiát. Előállítottál 50 TVP-t. [-10 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 241.]

be 702 4 bemész a 702. épületbe
Beljebb merészkedsz az ajtón. A háttérben egy brutális troll emeli Thór pörölyét egy megszeppent árnymanóra. A teremben még néhány páros gyakorol, ki tyrex bunkóval, ki Raia pallosával harcol, de észreveszel egy Daramoula pálcáját szorongató hölgyet is. Odasétál hozzád egy fegyvermester. Az övére pillantva láthatod, hogy a Vérvörös Légió KT tagja. Megkérdezi, miben segíthet. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni ütőfegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 ütőfegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 325 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 191. Kapsz 60 VP-t.]

be 702 5 bemész a 702. épületbe
Beljebb merészkedsz az ajtón. A háttérben egy brutális troll emeli Thór pörölyét egy megszeppent árnymanóra. A teremben még néhány páros gyakorol, ki tyrex bunkóval, ki Raia pallosával harcol, de észreveszel egy Daramoula pálcáját szorongató hölgyet is. Odasétál hozzád egy fegyvermester. Az övére pillantva láthatod, hogy a Vérvörös Légió KT tagja. Megkérdezi, miben segíthet. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni lőfegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 lőfegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 275 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 141. Kapsz 60 VP-t.]

m 1 mozogsz északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[469,98] Fokozatosan vált a terep: ez magashegység. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy draklen medúza. {mágikus sebezhetőség: 10%.} {max. életpontja: 2926-3685.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy fizikai pajzs II. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy isteni átok varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled -25 szerencsét kap a harc időtartamára. A szilánk működik (+2 életpont). Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+2 életpont). A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 11 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a draklen medúza testét. (11 támadással 653 életpontot sebezve.) A hoarián sárkánybébi segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (48 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Használod a Belső időt. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a draklen medúza testét. (9 támadással 1332 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+267 életerő). A hoarián sárkánybébi megcsócsálja ellenfeledet. (2 életpontot sebezve.) {HD:} Wakizashival mély sebeket nyitva megvagdosod a draklen medúza testét. (6 támadással 636 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+128 életerő). A hoarián sárkánybébi segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (45 életpontot sebezve.) . A jobb- és balkezes csapás következtében ellenfeled lebénult. Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (38 életpontot sebezve). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jéghalál varázslatot. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 8 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy szellempárduc harcol az oldaladon! (54 sebzést okozott az ellenfélnek.) A draklen medúza csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A draklen medúza csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször eltalálod a draklen medúza testét. (6 támadással 866 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+174 életerő). A hoarián sárkánybébi nagyot harap ellenfeledbe. (45 életpontot sebezve.) {HD:} Wakizashival kicsit megvágod a draklen medúza testét. (1 támadással 109 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). A hoarián sárkánybébi támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (29 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (38 életpontot sebezve). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jéghalál varázslatot lősz. 8 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mg'thorath kövének szellempárduca ellenfeledre ront. (35 sebzést okozott.) Csápjaival a draklen medúza lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Csápjaival a draklen medúza csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Csápjaival a draklen medúza lecsap a bal karodra. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A draklen medúza csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.)
A draklen medúza szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 11 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 48 050 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Önanalízis: +2% ökölvívás.) (Önanalízis: +1% lőfegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3946, sebződés: 18, gyógyulás: 611, összesen: +593 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek a morfok, így te is rövidesen találkozol kettővel. Ellenfeled ezúttal egy éltető morf. { tűz alapú varázslat nem hat rá.} {támadása: 145.}

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy fizikai pajzs II varázslatot. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Gyógyulsz (+2 életpont). Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tükörpajzs varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy fehér glóbusz mágia... Egy isteni átok varázslatot dobsz ellenfeledre. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. Ellenfeled -25 szerencsét kap a harc időtartamára. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy manarobbantás varázslatot. 372 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 11 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az éltető morf jobb lábát. (11 támadással 491 életpontot sebezve.) Az árnyak megnyúlnak, megelevenednek, életre kelnek körülötted! A hideg, fekete, anyagtalan karmok érintése hideg, mint a kripták lehellete. Életerődet úgy szívják el, mint a grákó denevér a véredet... Tudomást sem véve a halálos veszélyről, szülőhelyedre, valamilyen jó emlékre koncentrálsz. Ahogy tudatod tovaszáll a békés gondolatok világa felé, úgy foszlik semmivé a szörnyű illúzió. Leküzdötted a tudatodat ért támadást! Most már talán a fegyvereké a szó. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Használod a Belső időt. {HD:} Romboló kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered az éltető morf fejét. (11 támadással 2228 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+446 életerő). {KCC:} Wakizashival néhányszor megkarcolod az éltető morf testét. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Szellemalakot formáló felhő támadja meg (39 életpontot sebezve). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregcsók varázslat. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. A lény immúnis erre a varázslatra! A szilánk működik (+2 életpont). Hirtelen elősuhan a hátad mögül egy szellempárduc, és karmaival az ellenfélnek esik. (43 sebzést okozott.) Az éltető morf kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (10 támadástól 591 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +119 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! {HD:} Romboló kalapácsával többször kegyetlenül megütöd az éltető morf nyakát. (9 támadással 1799 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+360 életerő). {KCC:} Wakizashival kissé megkarcolgatod az éltető morf testét. (4 támadással 122 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Illúziósárkányod teríti le a lábáról (38 életpontot sebezve). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregcsók varázslatot. A lény immúnis erre a varázslatra! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Váratlanul egy szellempárduc jelenik meg melletted, és karmaival az ellenfelet kezdi csépelni. (35 sebzést okozott.) Az éltető morf pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (10 támadástól 623 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +125 ÉP.)
Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 11 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 121 852 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% vágófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 4898, sebződés: 1586, gyógyulás: 1112, összesen: -474 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy fekete morfplazmát. Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy lomha morf. {szintje: 60.} {max. életpontja: 3000.}

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már fizikai pajzs II vibrál körülötted. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Gyógyulsz (+2 életpont). Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tükörpajzs. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy isteni átok varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. Ellenfeled -25 szerencsét kap a harc időtartamára. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+2 életpont). Egy puha ütés varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Távolról negatív csapás varázslatot lő rád a másik. 114 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy negatív csapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 123 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 11 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a lomha morf testét. (11 támadással 374 életpontot sebezve.) A rém borzalmasat üvölt. (Felizzik a drakolder gyűrű, és elfüstöl egy angyalok gyűrűje!) Elszántan a másikra ugrasz. Használod a Belső időt. {HD:} Romboló kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a lomha morf testét. (11 támadással 1545 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+310 életerő). {FM:} Wakizashival kicsit megvagdalod a lomha morf testét. (6 támadással 268 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (41 életpontot sebezve). Távolról jéghalál varázslatot lősz a másikra. 76 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mg'thorath kövének szellempárduca is beszáll a küzdelembe. (51 sebzést okozott az ellenfélnek.) A lomha morf megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (8 támadástól 249 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +50 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! {GYD:} Romboló kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a lomha morf testét. (7 támadással 966 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+194 életerő). {FM:} Wakizashival épp hogy eltalálod a lomha morf bal karját. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (37 életpontot sebezve). Ellenfeledre jéghalál varázslatot lősz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 77 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy szellempárduc harcol az oldaladon! (44 sebzést okozott az ellenfélnek.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (8 támadástól 330 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +66 ÉP.)
Véres nyál csordul ki a lomha morf száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +2 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 11 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 121 852 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% ütőfegyverek.) (Önanalízis: +1% lőfegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3509, sebződés: 816, gyógyulás: 697, összesen: -119 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy bíbor morfplazmát. Találsz nála 2 lélekesszenciát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nekrofunt. Észreveszel egy törpe bányát. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Analotha előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (mithril) rejt.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 mithrilt! (Önanalízis: +3% bányászat.) (Önanalízis: +2% bányászat.) Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Messze északkeletre látsz egy gourry fészket. Délkeletre nézve látsz egy törpe bányát. Délre egy törpe bánya van. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy törpe bánya van. Északra egy törpe bánya van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod.
[20 pontot használtál fel, van még 121. Kapsz 24 VP-t.]

be 206 bemész a 206. titkos labirintusba
Mérföldek óta követed a törpe nyomokat a Wutong hegység havas lejtőin. Kimerült vagy már a sok mászástól, mikor azt veszed észre, hogy a nyomok hirtelen eltűnnek. Alaposan körülnézel a környéken, és rájössz a törpe trükkjére: a kiálló sziklákon lépkedett tovább, hogy ne hagyjon nyomokat a hóban. Nincs más dolog, mint mindig kitalálni, hogy egy törpe melyik sziklára tud átlépni az előzőről, így valószínűleg továbbra is követni tudod a nyomokat. Röpke fél óra múlva azonban eltűnnek a sziklák, mindenütt csak mély hó, nyom egy szál sem. Nincs más lehetőség, mint az elmúlt fél órában elmentél valami barlangbejárat mellett. Alaposan átvizsgálod az elmúlt félórában végigjárt területet, és csatamezőkön edzett felderítőösztönöddel hamarosan találsz is egy bejáratot. Kis méretű hópárduc lyuknak tűnik, azonban éles szemeddel észreveszed, hogy valami kétlábú lény is bement ide. Te csak négykézláb férsz be, de talán beljebb magasabb lesz a barlang. Nem nagyon látsz más lehetőséget, a törpe biztosan itt ment be. Bepillantasz: teljes a sötétség. Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. A szűk, kívülről párducodúnak látszó járat hamarosan kiszélesedik, nemsokára egy kétségkívül ember, akarod mondani, törpe kezek nyomát viselő barlangjáratba érsz. [5 pontot használtál fel, van még 116. Kapsz 6 VP-t.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 111. Kapsz 6 VP-t.]

* 2. BP: h 238 15 0 használod a 238. tárgyat
Elkezded pengetni a lantot. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. (Önanalízis: +19% zene.) [15 pontot használtál fel, van még 96. Kapsz 18 VP-t.]

* 3. BP: bb 2 56 292 beraksz a bankba a 2. tárgyat (56 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 50 kaját. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 96.]

* 4. BP: vv 295 295 295 elmormolod a 295. varázslatot a 295. varázslatot a 295. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-100 pszi pont.] (Önanalízis: +23% pszi.) Erőd TF-elődött. [50 pontot használtál fel, van még 46. Kapsz 60 VP-t.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 46.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 46.]

* 5. BP: vv 295 295 0 elmormolod a 295. varázslatot a 295. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 46.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 46.]

* 6. BP: bb 965 100 0 beraksz a bankba a 965. tárgyat (100 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 46.]

* 7. BP: h 1554 0 0 használod az 1554. tárgyat
Játszani kezdesz az aenouth ködkürtön. Csupán az első traktusig jutsz a szívhezszóló melódiában, amikor meglepő dolog történik. A tér szövete közvetlen előtted szétnyílik, és egy élőholt teriád hömpölyög keresztül az anyagi és a túlvilág között húzódó kapun. A szörny nem tűnik barátságosnak, sőt mi több, megidézőjére támad! { mentális varázslat nem hat rá.} {egyik sebzési módja: 6x 10d16+100.}

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy fizikai pajzs II varázslatot. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeledre isteni átok varázslatot lősz. Ellenfeled -25 szerencsét kap a harc időtartamára. A szilánk működik (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 11 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt teriád bal karját. (11 támadással 567 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Romboló kalapácsát ellenfeledre ugrasz. Használod a Belső időt. {GYD:} Romboló kalapácsával többször kegyetlenül megütöd az élőholt teriád bal vállát. (11 támadással 2222 életpontot sebezve.) {GYD:} Wakizashival néhányszor meglegyinted az élőholt teriád jobb lábát. (6 támadással 530 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (39 életpontot sebezve). Ellenfeledre jéghalál varázslatot lősz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 92 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Váratlanul egy szellempárduc jelenik meg melletted, és karmaival az ellenfelet kezdi csépelni. (31 sebzést okozott.) Az élőholt teriád néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (5 támadástól 336 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +68 ÉP.) {GYD:} Romboló kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt teriád elkínzott fejét. (11 támadással 2215 életpontot sebezve.) {HD:} Wakizashival épp hogy megvágod az élőholt teriád elkínzott fejét. (1 támadással 89 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (37 életpontot sebezve). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jéghalál varázslat. 93 életpontot sebeztél. (A varázslat 9 életerőt gyógyított.) A szilánk működik (+2 életpont). Egy szellempárduc harcol az oldaladon! (41 sebzést okozott az ellenfélnek.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (5 támadástól 338 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +68 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +100 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 11 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 teriád férget. [teriád féreg -> a felesleges 2 db-ot eldobod] 105 705 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Önanalízis: +1% ütőfegyverek.) Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 5956, sebződés: 674, gyógyulás: 157, összesen: -517 ÉP}

A ködkürtöt a hátizsákod mélyére helyezed - egy darabig most nem lesz rá szükséged. [15 pontot használtál fel, van még 31. Kapsz 18 VP-t.]

* 8. BP: vv 326 0 0 elmormolod a 326. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Gyomrod a varázslat hatására azonnal megtelik. Láthatóan szörnyeidnek is tele lett a pocija, jobbkedvűek is lettek tőle! [-70 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 28. Kapsz 3 VP-t.]

* 9. BP: kf 741 824 0 kézbeveszed/felveszed a 741. tárgyat a 824. tárggyal
Leveszed a halálfejes köpenyt, majd felöltöd a kyorg köpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 28.]
Lecsatolod a szamurájvértet, majd magadra öltöd a játékmesteri palástot. [0 pontot használtál fel, van még 28.]
(Önanalízis: +11% csapdakészítés.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 26, 29, 11.
Etetési idő! Sajnos egy szem kajád sincsen, amit kioszthatnál az éhes szörnyeid között! Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 28 pontod maradt, ebből a következő körre 28 pontot vihetsz át. Kapsz még 987 pontot. A következő körben tehát 1015 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


OBSZIDIÁN PENGE (2082. TÁRGY)
A kőkés mintájára megpróbálhatsz nagyobb, pattintott pengét is készíteni. Ehhez azonban nem jó bármilyen kődarab, kőzetüveget, úgynevezett obszidiánt kell találnod. A precíz pattintáshoz is jobb szerszámot kell találnod az útszéli kődarab helyett. Egy kőkalapács valószínűleg megfelelő lenne. Tehát dombon vagy hegyen 12 TVP-ért tudsz magadnak készíteni egy 2D4+2 sebzésű vágófegyvert, amit obszidián pengének nevezel el.

KARAKTERLAP

Larel Anorien, egy fekete hajú, zöld szemű elf férfi vagy. Sheran pásztora vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 846. fordulód.

Erő: 140 (201) Szint: 66 Merészség: 99/5 Magasság: 159 cm
IQ: 99 (159) Támadás: 154 (166) Agresszió: 3 Testsúly: 40 kg
Ügyesség: 97 (142) Védekezés: 175 (188) Menekülés: 1 % Életkor: 174/529 év
Egészség: 97 (144) Életpont: 3857/3398 Jellem: semleges Tul. pont: 9
Szerencse: 110 (177) Varázspont: 7845/7003 Pénz: 79951 arany Kép. pont: 57
Tudatpont: 78/0 Pszi pont: 2728/1504 Halhatatlanság: 44 % EFejl: 91
Eddig összesen 12480 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 397 459 TP-t kaptál. Jelenleg 360 350 187 TP-d van. A következő szinthez még 16 649 813 TP szükséges. Trófeáid: Genyuku, halálapostol, gron vezér. A 809. fordulódban 325071 arany került a bankszámládra. 364079 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 31 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 24/43 ökölvívás: 42/58 (+2%) szúrófegyverek: 31/33
vágófegyverek: 40/43 (+1%) ütőfegyverek: 65/2 (+2%) lőfegyverek: 55/2 (+2%)
dobófegyverek: 4/64

Feltételes pajzshasználat (pajzs: szörny) ezüsttölgy pajzs(993):gyökérszellem(856)
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << Romboló kalapácsa (#1804) << ősi kard (#810)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); vashegyű nyíl (#176) (20 -71.); esszenciakristály (#350) max. 1 db (72 -); csillaglövedék (#931) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
469,98 mezőn táborozol, a 206. labirintusban, 1. szinten, 1. ponton
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 494
A Végzet Vermét sikeresen teljesítetted!
Kedvenc táborhely: 482,117
Felsőbb beavatkozás: legutóbb 2019. évben 2. hónapban.
Kisebb kívánság: legutóbb 2019. évben 2. hónapban.
Legfeljebb 110 TU-t válthatsz TVP-re.
A páncélfényező játékmesteri palást felületére kenve.
Feltételes hajójavítás: hajóács készlettel 77 százalék alatt.
JLKzott minoszkúpok: 61, 64, 62, 58, 89, 91, 85, 93, 87

SZÁMLÁLÓK
Tapasztalatkő 20/6 Max életkor 1364 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 609 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 58/49 2. nyomkövetés: 181/82 3. lopás: 4/97
4. mászás: 41/83 5. hajózás: 28/13 6. csapdakészítés: 74/61 (+11%)
7. csapdaészlelés: 95/47 8. gyógyítás: 69/76 9. titkosírás: 9/57
10. felderítés: 60/79 11. szörnyidomítás: 20/64 12. teológia: 326/18 (+26%)
13. taumaturgia: 278/72 (+33%) 14. szerencsejáték: 9/94 15. versengés: 32/61
16. harcművészetek: 38/6 17. zene: 236/32 (+19%) 18. szörnyismeret: 44/25
19. pszi: 210/76 (+28%) 20. zárnyitás: 65/25 21. vadászat: 30/50
22. vitalitás: 22/26 23. bányászat: 47/47 (+5%) 24. úszás: 40/38
25. főzés: 12/38 26. ősteológia: 64/81 (+11%) 27. őstaumaturgia: 37/32 (+2%)
28. csapatmunka: 17/26

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 657
1. sebzés bónusz: 3 2. támadás bónusz: 3 3. védekezés: 3 4. max. életpont: 3
5. varázslat sebzés: 3 6. regeneráció: 10(11) 10. vp regeneráció: 2(6) 11. kincskeresés: 3
14. plusz tp: 8 15. rezisztencia: 10 16. tulajdonságpajzs: 10 17. mágiaerő: 10(12)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet)
deus ex machinád 0 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (isteni kehely (#1760))
totemmester 30% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133))
kutatsz max. 900 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 100 darabot ), khatiszon kulcsot (#2323) (max. 1 darabot ), halálvirágot (#2371) (max. 5 darabot ), halálkristályt (#2372) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 300 darabot, csak egyszer), jokonbia ágat (#1477) (max. 10 darabot ), morf esszenciát (#2452) (max. 2 darabot )
mászol max. 900 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang (9)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Az immunkristály istenítélet elleni védelemre állítva.
Szörnykeresés: tl'urlang keresővel rd'alv lélektiprót.
Feltételes támadás (aktív: 45, max: 50)
csontváz lord (#177), autentikus vámpír (#154), massza (#217), szintszívó lények (#9097), ongóliant (#159), norpadolótika (#226), noth szellem (#250), lidércúr (#252), öregedést okozó lények (#9095), viharóriás (#278), aranyfecske (#283), óriás csontváz (#176), Ekhnagorhu (#291), zombi mágus (#389), Thargodan légiós (#311), Thargodan mágus (#318), hattyúkirály (#776), halálmadár (#351), dűnekukac (#357), bíbor szulfagor (#358), Notermanthi báró (#323), halálelementál (#279), Zinthurg (#180), fekete amőba (#364), Eruol (#378), rőtmanó berzerker (#369), smaragd sárkány (#326), sötét ölész (#314), rubin sárkány (#330), halált okozó lények (#9098), zafír sárkány (#329), Tharr avatárja (#385), Leah avatárja (#380), talriai behemót (#312), éjfattyak (#9096), tleikan főbíra (#512), armageddont lövő lények (#9099) (csak egyszer), inváziós ellenfelek (#9089) (csak egyszer), xenomorfok (#9091) (csak egyszer), fürkészek (#9092) (csak egyszer), quwargok (#9093) (csak egyszer), purifikátor császár (#393), gyökérszellem (#856), teriád varázsló (#798), manaelementál (#290)
Barátságosság (aktív: 7, max: 50)
Highlander (#4717), Álomőrzők (#9101), nők (#999), bűbájlidérc (#761), bávatag golombár (#165), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) var.tárgy készítés (#153, 300 VP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP)
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)
jégoszlop (#231, 24 VP) Asylux csapdája (#233, 20 VP) elnyelés (#236, 35 VP)
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP) éjfattyak végzete (#260, 100 VP)
tl'urlang formázás (#262, 500 VP) érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP)
ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) ryuku teremtőerő (#281, 200 VP, 50 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
ősi harcmodor (#287, 120 VP) varázspajzs (#288, 55 VP) nagyobb pajzszúzás (#290, 82 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) emléktörlés (#338, 50 VP, 5 TVP) hangcsapás (#344, 95 VP)
keltetés (#347, 200 VP, 25 TVP) jégvihar (#353, 45 VP) Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP)
varázsvédő varázs (#370, 140 VP, 5 TVP) lappangó méreg (#371, 80 VP) oldás (#372, 15 VP)
légelem-idézés (#384, 80 VP, 20 TVP) földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP) gyógyító aura (#386, 90 VP)
mentesség (#387, 40 VP) felsőbb beavatkozás (#388, 500 VP, 50 TVP) pukk (#389, 160 VP)
fegyvertánc (#391, 60 VP) vérfürdő (#392, 80 VP) harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP)
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP)
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
pusztító végzet (#106, 30 VP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP)
természet haragja (#141, 20 VP) életpajzs (#142, 16 VP) növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP)
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) gömbvillám (#176, 20 VP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
méregfelhő II (#193, 20 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) menekülés (#212, 12 VP)
fürkésző szemek (#213, 25 VP) öntözés (#216, 40 VP, 10 TVP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP)
armageddon (#218, 100 VP) hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP)
mágia megértése (#226, 0 VP) ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) energiaburok (#239, 15 VP)
Solisar aurája (#240, 18 VP) meditáció (#250, 0 VP) avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP)
hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP) bo'adhun csapás (#266, 60 VP) ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP)
kiszáradás (#268, 70 VP) árnyak segítsége (#270, 24 VP) bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP)
kyorg tudás (#273, 0 VP) istenítélet (#284, 50 VP) különcség vonzása (#286, 0 VP)
időutazás (#356, 1000 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP)
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP)
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) agybénítás II (#246, 15 PP) elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP)
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) spirituális ext. (#249, 0 PP) pszi fejlesztés II (#295, 100 PP, 100 TVP)
önanalízis (#296, 15 PP, 5 TVP) pszi-ernyő III (#297, 20 PP, 5 TVP) gyilkos ösztönök (#298, 50 PP)
pszi meditáció (#299, 100 PP) önanalízis II (#300, 20 PP, 10 TVP) elmehártya (#301, 30 PP)
agybénítás III (#302, 25 PP) önanalízis III (#303, 25 PP, 15 TVP) tudatháló (#304, 35 PP)
belső idő (#305, 0 PP) mentális tükör (#306, 40 PP) mentálturbó (#478, 50 PP, 5 TVP)
próba elemzése (#485, 20 PP, 10 TVP) harci ösztönök (#490, 50 PP)
Ősteológia varázslataid
isteni átok (#307, 50 VP) manapajzs (#308, 1 VP, 5 TVP) megifjodás (#309, 200 VP, 10 TVP)
isteni kontaktus (#315, 3000 VP, 300 TVP) fizikai pajzs (#318, 50 VP) isteni bölcsesség (#319, 200 VP, 4 TVP)
isteni gyógyítás (#324, 60 VP, 4 TVP) isteni eledel (#326, 70 VP, 6 TVP) fizikai pajzs II (#327, 75 VP)
Őstaumaturgia varázslataid
ősjég (#311, 100 VP) rezisztencia (#313, 70 VP) őselemi védelem (#314, 50 VP)
őskreáció (#320, 30 VP, 5 TVP) nekrofun teremtése (#321, 250 VP, 10 TVP) káoszportál (#323, 150 VP)
kódtörés (#439, 100 VP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: taumaturgia: 45 vp;
A varázslatok tanulására elkölthető: 410 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) (9852,0) méregsemlegesítés (#14) áldomás II (#169) (9793,55) Pörhemór köre (#205) (206,2,1)
tulajdonságpajzs (#26) fürkésző szemek (#213) önanalízis III (#303) Symulf rúnája (#182)
csupasz izom (#28) szürkeáll. aktiv (#71) harci induló (#443) mágikus ütés (#147)
varázsvédő varázs (#370) esszenciavédelem (#165) önanalízis II (#300) pszi-ernyő III (#297)
próba elemzése (#485) Techiulan aurája (#261) esszenciavédelem 2 (#188) a lélek védelme (#57)
hadiszerencse II (#24) erőpajzs III (#127) isteni bölcsesség (#319) jégmágia (#279)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
22. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
isteni átok (#307), izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 8, max: 20)
tükörpajzs (#101), oldás (#372), mentesség (#387), védelem tűz ellen (#38), védelem sav ellen (#36), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), fizikai pajzs II (#327)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 91, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
pukk (#389) >> több ellenfél elleni harcban (#985) Asylux csapdája (#233) >> társak oldalán harcolva (#986)
direkt kontaktus I (#121) >> aranyfecske (#283) direkt kontaktus I (#121) >> borzalmas varkaudar (#166)
direkt kontaktus I (#121) >> Tguarkhan (#212) direkt kontaktus I (#121) >> áeratikus hasnyák (#243)
direkt kontaktus I (#121) >> pszi elementál lord (#272) direkt kontaktus I (#121) >> őrjáratozó katona (#274)
direkt kontaktus I (#121) >> zafír sárkány (#329) direkt kontaktus I (#121) >> csápos otagi (#395)
direkt kontaktus I (#121) >> varkaudar katona (#691) direkt kontaktus I (#121) >> bűbájlidérc (#761)
direkt kontaktus I (#121) >> királyi őrjáratos (#7006) direkt kontaktus I (#121) >> bo'adhun éjhozó (#468)
direkt kontaktus I (#121) >> elfajzott enkala (#564) direkt kontaktus I (#121) >> elmeszonda (#487)
direkt kontaktus I (#121) >> gnomori rémszolga (#589) direkt kontaktus I (#121) >> káoszszellem (#472)
direkt kontaktus I (#121) >> moxerati mocsárlakó (#569) direkt kontaktus I (#121) >> Tissian sámánúr (#501)
direkt kontaktus I (#121) >> tleikan áruló (#606) direkt kontaktus I (#121) >> troglodita idéző (#551)
direkt kontaktus I (#121) >> Uthan Teriadan (#505) direkt kontaktus I (#121) >> verg elmeszaggató (#430)
háló (#186) >> kreiton bűvölő (#506) háló (#186) >> tleikan hajadon (#533)
fehérál.roncsolása (#248) >> pszionikus entitás (#553) pusztító végzet (#106) >> élőholt drakolder (#628)
direkt kontaktus I (#121) >> fertőzött dr.lárva (#630) pusztító végzet (#106) >> Kudral (#7127)
éjfattyak végzete (#260) >> éjfattyak (#9096) armageddon (#218) >> Dranadáni Salamon (#616)
pusztító végzet (#106) >> végzetes szójer (#631) kiszáradás (#268) >> férfiak (#998)
kiszáradás (#268) >> nők (#999) élőholt pozdorja (#134) >> bámulatos zombi (#896)
élőholt pozdorja (#134) >> varkaudar őslich (#402) halálos érintés (#271) >> tleikan rémeb (#626)
pusztító végzet (#106) >> tl'urlang vadász (#610) armageddon (#218) >> baljós árny (#588)
istenítélet (#284) >> lidércherceg (#929) halálos érintés (#271) >> zg'umrad facsaró (#738)
pusztító végzet (#106) >> féregtenyészet (#803) pusztító végzet (#106) >> teriád főmágus (#808)
agybénítás III (#302) >> esszenciavámpír (#895) agybénítás III (#302) >> tükördémon (#844)
háló (#186) >> ryuku tolvaj (#883) halálos érintés (#271) >> ódon vízköpő (#954)
jégvihar (#353) >> yuong tűzsárkány (#864) pusztító végzet (#106) >> bíbor draklen (#809)
pusztító végzet (#106) >> jáde draklen (#810) pusztító végzet (#106) >> topáz draklen (#811)
pusztító végzet (#106) >> zöld draklen (#813) pusztító végzet (#106) >> aszott draklen (#814)
istenítélet (#284) >> élőholt draklen (#819) pusztító végzet (#106) >> draklen családfő (#820)
agybénítás III (#302) >> lótusz-manó (#846) istenítélet (#284) >> fekete draklen (#812)
háló (#186) >> képzett nindzsa (#869) háló (#186) >> Matani (#870)
jégvihar (#353) >> brutalizátor (#7129) nagyobb pajzszúzás (#290) >> őssárkány csontváz (#7442)
izomernyesztés (#33) >> gron berserker (#7176) nagyobb pajzszúzás (#290) >> gron klántag (#7175)
nagyobb pajzszúzás (#290) >> gron csapásvezető (#7177) nagyobb pajzszúzás (#290) >> gron vezér (#7179)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 91, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> id. sangin yeti (#7182) fürgülés (#92) >> őssárkány csontváz (#7442)
fürgülés (#92) >> brutalizátor (#7129) rezisztencia (#313) >> draklen családfő (#820)
életpajzs (#142) >> élőholt draklen (#819) védelem sav ellen (#36) >> aszott draklen (#814)
fehér glóbusz (#47) >> topáz draklen (#811) elektromos pajzs (#51) >> jáde draklen (#810)
védelem tűz ellen (#38) >> bíbor draklen (#809) rezisztencia (#313) >> élőholt draklen (#819)
rezisztencia (#313) >> teriád főmágus (#808) életpajzs (#142) >> halálapostol (#7198)
árnyak segítsége (#270) >> ódon vízköpő (#954) tükörpajzs (#101) >> kővarangy (#860)
oldás (#372) >> nyálkás genoid (#854) életpajzs (#142) >> teriád nekromanta (#806)
pszi-acéltorony (#98) >> og'hlobn mészáros (#742) fürgülés (#92) >> nők (#999)
fürgülés (#92) >> férfiak (#998) harci ösztönök (#490) >> Dranadáni Salamon (#616)
fürgülés (#92) >> Kudral (#7127) pszi-acéltorony (#98) >> pszionikus entitás (#553)
tükörpajzs (#101) >> őshonos sziklozug (#447) tükörpajzs (#101) >> kreiton jótündér (#538)
Solisar aurája (#240) >> rubin sárkány (#330)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +65 kg teher) státusz: OK
őrző szilmill (#7454) (-33 lopás szakértelem annak, aki meg akar lopni téged) státusz: OK
hoarián sárkánybébi (#830) (hátas: 12 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +26 védettség; +8 támadás;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A természet leghatalmasabb urává váláshoz nagyon jó ösvényt választottál! Csak így tovább! Imádkozz, ha már félhalhatatlanná váltál!
2.) A moa technika téged is le kell nyűgözzön. Készíts az ősi alkatrészekből távcsövet először nekem, majd magadnak is!
3.) A terrorteknősök nem tisztelik a természet adományait. Áldozz fel oltáromnál egyet közülük, majd én jobb belátásra térítem őket!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): új. fekete gránittorony (530): kész. városháza (Gatin) (540): többek közt 122. tárgyat kell leadnod. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): kész. kőtorony (664): kész. erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): kész. városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): kész. történelemkutató intézet (691): kész. barbár barlang (692): kész. karbionális látomás (693): kész. árnytündér szentély (694): 116. labirintus (272,71). Zarknod ónixpiramisa (695): kész. tolvajcéh (699): új. bányászház (700): kész. hoarián falu (726): kész. nemesi palota (728): kész. kikötő (729): kész. romos mágustorony (738): új. vályogviskó (739): kész. kémhálózat (744): új. tündérpalota (750): kész. tündérpalota (751): kész. tündérpalota (752): kész. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. csontvár (756): 188. labirintus (396,99). Toborzóiroda (762): új. nemesi ház (772): 206. labirintus (469,98). léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. fejvadász központ (847): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 11, 12, 28, 31, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 58, 61, 62, 64, 66, 68, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 85, 87, 89, 91, 93, 94, 95, 97, 98, 99, 100, 101, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 121, 122, 123, 132, 133, 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149, 152, 163, 167, 174, 180, 181, 182, 183, 185, 186, 188, 206, 245.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 3, 22, 24, 26, 33, 34, 35, 36, 38, 43, 46, 49.
Kész: 1, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 15, 16, 17, 18, 21, 23, 27, 28, 30, 31, 32, 37, 39, 40, 41, 44, 47, 48, 51, 52.

HŐSTETTEID
Kiszabadítottad Zarknodot az éjfattyak fogságából, s ezzel közvetve ugyan, de egész Ghallát megmentetted az igazi tl'urlang fenyegetéstől.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1834, a megölt főholtak száma: 31, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 214903.
A morf invázióban megölt morfok száma: 176, az összesen kapott pontszám: 17995. (összesen ölhető: 750 ) Eddig 6 alkalommal használtad a Végzet kulcsát a morfok visszazárására. Még 2 morfot kell megölnöd ahhoz, hogy a Végzet kulcsát újra használhasd.
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a II. nyílt olimpián.
Az első Végzet Vermét sikeresen teljesítetted!
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 11. Legjobb pontszámod: 182.

MAKRÓID (jelenleg 3 lehet)
1. makró parancsai: v 84 290, v 198 485 89, v 84 290, ek 559 485 82, h 992, v 84 290, v 323 1316.
2. makró parancsai: ek 275, vv 26 213 303, vv 182 28 71, vv 443 147 370, h 1133, h 2373, h 697 9000, vv 300 297 485, hh 2306 916 1099, hh 1154.
3. makró parancsai: h 1100, v 238 578 2, v 15 1477 1, v 84 798, vv 11 384, kb 2 50, v 320 5, vv 319 279, ek 3 2263, kf 1353 1432.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
mest. gerjesztés (184)
kasztrop.kitágulás (197)
mágikus kisülés (218)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
szórd két kézzel (397)
jégrúna (398)
jégvihar generálása (407)
testvéri segítség (411)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) OK
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) OK
manaszívás (515) OK
tudati kontaktus I (517) OK
tudati kincstár (518) OK
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) OK
taumaturgia mentor (522) OK
pszi regeneráció II (524) OK
tudati ostrom (525) OK
vakmerőség (526) OK
tudati erősítés (527) OK
regeneráció (528) OK
manaretesz (529) OK
mentális roncsolás (531) OK
tudati segítség (532) OK
gyűjtögető életmód (533) OK
tudati erősítés II (534) OK
pajzshasználat I (535) OK
varázslómester II (536) OK
tudati kontaktus II (538) OK
tudati ostrom II (539) OK
halhatatlanság (540) OK
a düh vérvörös köde (541) OK
pajzshasználat II (542) OK
mágikus vámpirizáció (543) OK
elmerombolás (545) OK
tudati védelem (546) OK
nyakláncviselés (547) OK
kritikus találat (548) OK
pajzshasználat III (549) OK
varázslómester IV (550) OK
elmemester (552) OK
totemmester (553) OK
tudati cserkészés (554) OK
bénító sebzés (555) OK
pajzshasználat IV (556) OK
varázslómester V (557) OK
tudatáthelyezés (559) OK
tudatunk hatalma (560) OK
kincsvadászat (561) OK
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal.

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON
8 arany pikkelyvért (#456) 1 feneketlen bugyor (#570) 2 fpi formázó minta (#419)
3 megsemmisítő (#1540) 568 spiritusz (#170) 22 szent jogar (#150)
$3 tükörpáncél ($519)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN
1 A Tél Szíve (#2211) 3 aenouth ködkürt (#1554) $4 agvari manafókusz ($890)
630 áldott kő (#642) 2 Aurgir lándzsája (#1314) 2 Batharak vértje (#739)
326 borkonyó bibe (#312) 2 cápafog (#833) $24 csuklyavirág ($133)
1 Eldereth szilánk (#512) $50 extra takarmány ($1360) 1 fejsze (#1240)
16 feneketlen bugyor (#570) $449 gyöngymangó ($135) 6 Huddens elixírje (#830)
$146 íjászkence ($1225) 1 jégkorona (#1978) 61 jégszilánk (#1128)
30720 kaja (#2) $1259 kaktuszbogyó ($429) $1 Káoszkígyó ($638)
4 mágusszelence (#1076) 223 megsemmisítő (#1540) 2 mentát korona (#1559)
16 nyomkereső talizmán (#671) 1 olló (#335) 1697 őskristály-szilánk (#1525)
1 pókkarmok (#886) 2 pusztító lándzsa (#1805) 20 quwarg katalizátor (#1535)
5354 quwarg tojás (#360) 7 rakolits por (#669) $16 ryuku evező ($1152)
1538 sárkánypikkely (#292) 304 szent jogar (#150) 3 tarantulakarom (#887)
301 tl'urlang fiola (#788) $8824 tükör ($43) $1 tükörpáncél ($519)
980 varázskő (#305)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
480 arany (#50) 1 angyalok gyűrűje (#529) 1 átlátszó morfplazma (#2451)
1 borkonyó bibe (#312) 5 isteni könnycsepp (#260) 1 jégszilánk (#1128)
2 kazmár gyökér (#205) 1 kék morfplazma (#2442) 1 lila morfplazma (#2448)
1 purifikátor háj (#269) 1 quwarg tojás (#360) 1 ryuku védőkenőcs (#1154)
1 titkos teleportkő (#1387) 6 víz (#27) 1 vízionár szem (#102)
1 vörös morfplazma (#2443)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aranyló ugarhéj (#100) 1 bíbor morfplazma (#2450) 2 ében toboz (#578)
1 fekete morfplazma (#2446) 1 jokonbia ág (#1477) 2 lélekesszencia (#619)
1 mithril (#352) 5 ősmatéria (#1254) 1 ryuku amfora (#1153)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

468 469 470
97
98
99
(469,98) a 206. labirintus bejárata, draklen medúza (#817), éltető morf (#7625), lomha morf (#7621), nekrofun (#173), törpe bánya (#435), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), érclelőhely, élőholt teriád (#799)

Üzenet küldése a karakternek