Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2020. máj. 7. 16h:56' EZ A 1144. JÁTÉKHETED, 84. FORDULÓD 1145. játékheted kezdete: máj. 8. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3332 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: v 13 0 0 | elmormolod a 13. varázslatot |
* 2. KP: v 12 0 0 | elmormolod a 12. varázslatot |
* 3. KP: v 28 0 0 | elmormolod a 28. varázslatot |
kf 1578 | kézbeveszed/felveszed az 1578. tárgyat |
kf 1527 | kézbeveszed/felveszed az 1527. tárgyat |
f 34 | kísérletezel a 34. tárggyal |
f 92 | kísérletezel a 92. tárggyal |
f 128 | kísérletezel a 128. tárggyal |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Elszántan ellenfeledre rontasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kaffogó hebrencs csíkos hátát. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a kaffogó hebrencs nyakát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs feléd harap, de sikertelenül. A kaffogó hebrencs szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
vd 10 | m 10 |
Elszántan a másikra támadsz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az erszényes elkarog testét. (3 támadással 127 életpontot sebezve.) Méregfoggal megbököd az erszényes elkarog testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 949 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a proteinfecske tollas testét. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a proteinfecske bal lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Csőrével a proteinfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Félrehajolsz, de a proteinfecske karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. 338 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel kegyetlenül megütöd az evaporőr testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Méregfoggal felnyársalod az evaporőr hengertestét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az evaporőr csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (3 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Véres nyál csordul ki az evaporőr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 120 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a proteinfecske bal szárnyát. (2 támadással 86 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a proteinfecske testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Csőrével a proteinfecske nem tudott megsebezni. A proteinfecske karmai majdnem eltalálnak! A proteinfecske most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
338 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a gyilkos sallank izmos hátát. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a gyilkos sallank testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a gyilkos sallank meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 168 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Elszántan a másikra rohansz. Ököllel kegyetlenül megütöd az evaporőr testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átdöföd az evaporőr hengertestét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az evaporőr csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Véres nyál csordul ki az evaporőr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 120 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Te persze ügyesen félreugrottál. Elszántan a másikra ugrasz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tintacsiga nyúlós testét. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átszúrod a tintacsiga testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 180 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
Elszántan a másikra rontasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a proteinfecske jobb lábát. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a proteinfecske jobb lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Csőrével a proteinfecske nem tudott megsebezni. A proteinfecske karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A proteinfecske összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 338 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
Elszántan ellenfeledre rohansz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel kegyetlenül megütöd a gyilkos sallank izmos hátát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a gyilkos sallank jobb első lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank karma a fejed mellett suhan el! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
168 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Ellenfeled lángcsóva varázslatot lő rád. 19 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra rohansz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az ork sámán bal lábát. (2 támadással 86 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átdöföd az ork sámán testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 19 életpontot vesztettél. Az ork sámán összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 445 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}
m 8 8 | mozogsz északra, északra |
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a vérszomjas csüldő szőrtés kinövését. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A vérszomjas csüldő csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A vérszomjas csüldő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 525 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [82,-2] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Fairlight rúnaköve. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy sünmedve. Itt csata lesz.
Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel kegyetlenül megütöd a sünmedve bal karját. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Óriási tüskéi sebeznek. (-4 életpont.) Méregfoggal felnyársalod a sünmedve tüskés hátát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A sünmedve mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A sünmedve megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Véres nyál csordul ki a sünmedve száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sünmedve tüskét. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
h 313 | használod a 313. tárgyat |
vd 10 | m 10 |
m 8 8 1 | mozogsz északra, északra, északkeletre |
A lény tintát köp rád! Te persze ügyesen félreugrottál. Elszántan ellenfeledre ugrasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tintacsiga vékony szarvát. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a tintacsiga vékony szarvát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A tintacsiga fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A tintacsiga még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 4 csepp tintát. (Nincs mibe rakni 4 tintát.) 173 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [82,-4] Szűnni nem akar a zöld síkság. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy törpemammut. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a törpemammut testét. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a törpemammut ormányát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a törpemammut. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A törpemammut szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 kaját. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
(Továbbmész...) [83,-5] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy pókvadász. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel kegyetlenül megütöd a pókvadász testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átszúrod a pókvadász testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Érdes nyelvével a pókvadász néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A pókvadász most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 94 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
vd 10 | m 10 |
Elszántan ellenfeledre ugrasz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a karmazsin huhogó testét. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a karmazsin huhogó testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csápjaival a karmazsin huhogó csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 11 életpontot vesztettél. A karmazsin huhogó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 325 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a karmazsin huhogó testét. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a karmazsin huhogó testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Csápjaival a karmazsin huhogó lecsap a jobb karodra. (3 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 10 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 325 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a gyilkos tetű testét. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Méregfoggal felnyársalod a gyilkos tetű kitinpáncélját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
263 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a zoloboo bal lábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Méregfoggal felnyársalod a zoloboo bal lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A zoloboo karma a fejed mellett suhan el! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
35 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiatüskék. 12 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra rohansz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel kegyetlenül megütöd az alattomos manó hadonászó öklét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átdöföd az alattomos manó fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az alattomos manó a Kobraharapás technikáját alkalmazva, megsoroz öklével. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 266 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
Elszántan ellenfeledre rontasz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a karmazsin huhogó óriási bibéjét. (2 támadással 88 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a karmazsin huhogó testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A karmazsin huhogó elhibázza az ütést csápjával. Véres nyál csordul ki a karmazsin huhogó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 325 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Elszántan a másikra támadsz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a khór darázs jobb középső lábát. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Méregfoggal megkarcolod a khór darázs csíkos potrohát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A khór darázs farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A khór darázs most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 588 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szőrlajhár testét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Méregfoggal felnyársalod a szőrlajhár szőrös testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A szőrlajhár mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A szőrlajhár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
150 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy energiatüskék varázslattal köszönt csatapartnered. 12 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az alattomos manó nyakát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Méregfoggal felnyársalod az alattomos manó testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az alattomos manó a Kobraharapás technikáját alkalmazva, megsoroz öklével. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 266 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a karmazsin huhogó testét. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Méregfoggal meghorzsolod a karmazsin huhogó óriási bibéjét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csápjával megérint a karmazsin huhogó. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 10 életpontot vesztettél. A karmazsin huhogó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 325 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
m 7 | mozogsz északnyugatra |
kt 92 5 | elkészíted a 92. tárgyat (5 darabot) |
m 1 | mozogsz északkeletre |
gyk 13 50 | gyakorolsz a 13. tárggyal 50 pontért |
gyk 13 40 | gyakorolsz a 13. tárggyal 34 pontért |
szk 58 | keresed az 58. szörnyet |
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
GRIFFTOLL KESZTYŰ (1578. TÁRGY) Zuramagor hagyatékában egy finom, puha, tollpiheborításos kesztyűt találtál, mely ki tudja, hogyan került ide. Talán a neves fekete griff rajtakapott valami varázslót, hogy a korábban lemészárolt griffek tollából efféle ruhadarabot készít fázós végtagjaira, és úgy látta, bosszút kell állnia, a tárgyat pedig elkoboznia. Talán ez a grifftoll kesztyű története, talán valami teljesen más. Nem tudni! Az viszont biztos, hogy e tárgy létrejöttében a mágia jelentős szerepet játszott. Másképp elképzelhetetlen lenne, hogy ezzel a puha, bélelt kesztyűvel akkorákat lehessen a közelharcban ütni, mint amekkorákat lehet. A griffbőr kesztyű, ha a kezeden van, +2 támadást és +3 sebzést ad minden fegyverre, valamint, ha öklözöl, még +4 sebzés okozására leszel képes. A kesztyű viseléséhez legalább 7. szintűnek kell lenned. |
JEROME KÖPENYE (1527. TÁRGY) Hozzájutottál Jerome legendás köpenyéhez! Ez? Hiszen csak egy ütött-kopott köpönyeg, aminél különbet bármelyik kolduson láthatsz, bármelyik helytartói városban. Lehet azonban, hogy mégsem kéne kidobnod, próbáld ki előbb: a legendák szerint ugyanis a köpenynek különleges képességei vannak: véd a kisebb sérülésektől (+2 védettség), a rád lőtt varázslatok sikerének esélyét csökkenti (+2 szerencse), csökkenti az éhségérzetet (mint a vasszervezet varázslat), valamint könnyeben talál élelmet gazdája (+3 vadászatot is ad). |
MÁSZÓKAMPÓ (165. TÁRGY) Mászókampót vasból tudsz kovácsolni, egy vaskohónál, ha van legalább 2-es bányászat szakértelmed. Három vasércre van szükséged, amelyet megdolgozhatsz egy kőkalapáccsal, és hat pirkitre, amellyel felfűtöd a vaskohót. A 15 TVP-ért kiadott KT 165 parancsban az is benne van, hogy a kész kampó végére egy kötelet erősítesz. Különösen nehezen megmászható helyekre (sziklafészek, márványtorony) csak mászókampóval juthatsz be. A H 165 paranccsal használhatod. |
TAPASZTALATKŐ (975. TÁRGY) Ősi népek elveszett tudása van ebben a sötét, bársonyos tapintású kőben. Minél tovább bámulod, annál inkább megbabonáz. Ahogy egyre közelebbről bámulod, szinte belezuhansz, mint egy fekete kútba... A legnagyobb önuralomra van szükséged, hogy visszahúzd a tekinteted! Vajon mi történt volna, ha tovább bámészkodsz? Próbáld ki, és kockáztasd életed, vagy maradj örök tudatlanságban! A tapasztalatkő használata 300 tevékenységpontba kerül. Természetesen nem átadható. |
RÉZGOLYÓ (343. TÁRGY) Hogy ez eddig nem jutott eszedbe! A bányászati melléktermékként felhalmozódott rézből kiváló parittyalövedék készíthető. Ehhez a KT 343 parancsot kell kiadnod, 2 TVP-ért, egy olvasztókemence mellett, kezedben egy kőkalapáccsal (és persze ne feledkezz meg az egy rézdarabról!). A rézgolyó sebzése 2d6. |
SZOPÓGÖDÖR (177. TEREPTÁRGY) A szopógödör a kalandozók réme. Egy ősi átok részeként jöttek létre. Gyakran illúziómágia vagy valamilyen egyszerűbb álca rejti őket a gyanútlan járókelők szeme elől. Ha egy olyan mezőre lépsz, ahol szopógödör van, mindössze 10% az esély, hogy az undorító, fekete masszával teli verem közelébe keveredsz. Ha azonban ez bekövetkezik, beleeshetsz, ha nem elég jók a reflexeid (ez a szerencsédtől és az ügyességedtől függ). A szopógödörből ugyan aránylag könnyű kimászni, de az átok-mágia borzalmas hatással lehet rád. Tulajdonságaid csökkenhetnek, szakértelmeket felejthetsz el részlegesen, és még ki tudja, milyen kellemetlenségekben lehet részed. |
ZAFÍR ERŐÖV (397. TÁRGY) Csodálatosan csillogó, valamilyen ismeretlen, kék kristállyal befont fémöv: hihetetlen mágikus ereje révén viselőjének az erejét megnöveli hárommal! Ehhez a KF 397 parancsot kell kiadnod. |
Erő: | 26 (29) | Szint: | 16 | Merészség: | 5/3 | Magasság: | 141 cm |
IQ: | 19 | Támadás: | 19 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 54 kg |
Ügyesség: | 21 | Védekezés: | 23 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 27/27 év |
Egészség: | 16 | Életpont: | 208/203 | Jellem: | semleges (+14) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 14 (17) | Varázspont: | 45/21 | Pénz: | 766 arany | Kép. pont: | 0 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | * 19 | szúrófegyverek: | 11 | vágófegyverek: | 1 |
ütőfegyverek: | 3 | lőfegyverek: | 12 | dobófegyverek: | 4 |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
83,91 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 97 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 123 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 2 | 2. nyomkövetés: | 18 | 3. mászás: | 3 |
4. csapdakészítés: | 7 | 5. csapdaészlelés: | 2 | 6. gyógyítás: | 32 |
7. felderítés: | 5 | 8. teológia: | 3 | 9. harcművészetek: | 19 |
10. zene: | 3 | 11. szörnyismeret: | 1 | 12. zárnyitás: | 1 |
13. vadászat: | 10 (+3) | 14. bányászat: | 3 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet) |
deus ex machinád 6 mezőre repítsen |
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért |
készítesz gumifát (#38) (max. 1 darabot, csak egyszer), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ) |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
trikornis (#104) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
Bloodwitch (#4592) |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
hadiszerencse I (#13) | erőpajzs I (#12) | csupasz izom (#28) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank. |
2.) Bizonyítsd rátermettséged: apríts fel egy trollfát. (teljesítve) |
3.) Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább egy szörnyet ütő, egyet vágó, és egyet szúrófegyverrel! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). kobudera lak (533): többek közt 20. tárgyat kell leadnod. városháza (Gatin) (540): kész. cseréptetős torony (549): többek közt 195. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Fősátor (770): többek közt 1264. tárgyat kell leadnod. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 2, 3, 4, 9, 11, 12, 20, 41. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 17. |
HŐSTETTEID |
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 208, az összesen kapott pontszám: 22110. (összesen ölhető: 366 ) |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
1 | csontkés (#11) | 1 | * | méregfog (#1553) | 6 | orgyilkos tőr (#225) | ||
Vágófegyverek | ||||||||
3 | kőkés (#6) | |||||||
Ütőfegyverek | ||||||||
3 | csontpálca (#329) | 1 | göcsörtös bunkó (#123) | 1 | kőkalapács (#13) | |||
Lőfegyverek | ||||||||
1 | hosszú íj (#111) | 1 | * | parittya (#18) | ||||
Lövedékek | ||||||||
3 | ezüsttollú nyíl (#363) | 5 | rézgolyó (#343) | 6 | ubuk tüske (#131) | |||
11 | vashegyű nyíl (#176) | 1 | vortexvessző (#2331) | |||||
Dobófegyverek | ||||||||
1 | bumeráng (#249) | 6 | tolmokov-koktél (#351) | 6 | vas dobónyíl (#189) | |||
Páncélok | ||||||||
1 | * | láncing (#222) | ||||||
Sisakok | ||||||||
1 | * | bronzsisak (#88) | 1 | királyi korona (#338) | ||||
Köpenyek | ||||||||
1 | * | Jerome köpenye (#1527) | ||||||
Vállvédők | ||||||||
1 | * | boszorkánykendő (#1697) | ||||||
Kesztyűk | ||||||||
1 | * | grifftoll kesztyű (#1578) | 1 | kígyóbőr kesztyű (#49) | 1 | mászókarom (#78) | ||
2 | tankány karom (#237) | |||||||
Övek | ||||||||
1 | zafír erőöv (#397) | |||||||
Csizmák | ||||||||
1 | * | varkaudar csizma (#317) | ||||||
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 0) | ||||||||
1 | obszidián függő (#195) | |||||||
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 0+1) | ||||||||
1 | * | két kard szimbólum (#144) | ||||||
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 1+1) | ||||||||
6 | * | angyalok gyűrűje (#529) | 1 | * | koponya gyűrű (#1733) | |||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
1 | aranyló ugarhéj (#100) | [benne 10 csepp tinta (#101), fér még: 0] | ||||||
5 | huhogó bibe (#332) | [bennük 11 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 49] | ||||||
1 | sullár hólyag (#168) | [benne 6 csepp spiritusz (#170), fér még: 14] | ||||||
2 | szent kehely (#257) | [bennük 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 10] | ||||||
6 | uzbány csőr (#169) | [bennük 46 csepp ugh méreg (#166), fér még: 26] | ||||||
1 | vizestömlő (#3) | [benne 20 korty víz (#27), fér még: 0] | ||||||
1 | zöld üveg (#82) | [benne 4 csepp ragasztó (#83), fér még: 16] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
2 | áldott kő (#642) | 1 | ásó (#34) | 1 | csontkulcs (#74) | |||
5 | + | deus ex machina (#1) | 5 | fáklya (#36) | 1 | furulya (#233) | ||
8 | gernim balzsam (#1894) | 3 | gyógykenőcs (#313) | 1 | + | hebrencs csapda (#147) | ||
10 | kaja (#2) | 1 | keg gomba (#1615) | 2 | kis vaskulcs (#40) | |||
6 | kötél (#92) | 1 | lant (#238) | 3 | manakristály (#500) | |||
3 | megsemmisítő (#1540) | 9 | ősi rúna (#2520) | 1 | pszi kő (#248) | |||
1 | rézkulcs (#75) | 3 | rum (#1419) | 3 | sámán gyógykenőcs (#1139) | |||
1 | tapasztalatkő (#975) | 3 | titanitdukát (#1480) | 1 | tudás gyöngye (#522) | |||
2 | tüskecsapda (#242) | 1 | zárnyitó készlet (#39) | |||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | acélpengőke (#231) | 1 | álompor (#396) | 1 | amniosz (#203) | |||
9 | aurach fog (#657) | 1 | bordacsont (#16) | 3 | darázsszárny (#652) | |||
5 | dorony tüdő (#212) | 2 | elkarog szőr (#665) | 4 | ezüstdarab (#326) | |||
1 | fekete gyöngy (#99) | 3 | galachmit (#310) | 1 | grákóbőr (#41) | |||
7 | grifftojás (#179) | 11 | gyöngymangó (#135) | 4 | hattyútoll (#1222) | |||
1 | hebrencs állkapocs (#130) | 1 | hibátlan tűzopál (#1642) | 2 | karbin plazma (#199) | |||
2 | kavadu lebeny (#24) | 3 | kreiton esszencia (#892) | 1 | lajhár csont (#236) | |||
39 | madártoll (#112) | 1 | magszim bél (#103) | 1 | mákrózsa virág (#56) | |||
1 | Morgan kristálya (#659) | 1 | mutáns csont (#331) | 2 | nektoraf faggyú (#667) | |||
1 | óndarab (#85) | 2 | ormánygőte csont (#21) | 20 | pirkit (#153) | |||
4 | purifikátor háj (#269) | 7 | quwarg tojás (#360) | 4 | rézdarab (#70) | |||
6 | rókafarok (#124) | 26 | sallank karom (#128) | 2 | smirglilevél (#29) | |||
6 | sünmedve tüske (#14) | 6 | szárnyas hernyó (#69) | 3 | szvó-ektoplazma (#151) | |||
14 | tigroszlán fog (#63) | 6 | trikornis szarv (#198) | 1 | tükör (#43) | |||
3 | vámpírfog (#1221) | 2 | varányszem (#30) | 1 | vasérc (#152) | |||
23 | vízionár szem (#102) |
Összsúly: 64.25 kg | Megterheltség: 94% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 32 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
33 | arany (#50) | 1 | áldott kő (#642) | 4 | gernim balzsam (#1894) | |||
2 | hattyútoll (#1222) | 1 | hebrencs állkapocs (#130) | 2 | kaja (#2) | |||
5 | kötél (#92) | 1 | ősi rúna (#2520) | 5 | rézgolyó (#343) | |||
5 | sünmedve tüske (#14) | 1 | tapasztalatkő (#975) | 20 | víz (#27) | |||
8 | vízionár szem (#102) | 1 | zafír erőöv (#397) |
80 | 81 | 82 | 83 | 84 | |
-8 | |
|
|
|
|
-7 | |
|
|
|
|
-6 | |
|
|
|
|
-5 | |
|
|
|
|
-4 | |
|
|
|
|
-3 | |
|
|
|
|
-2 | |
|
|
|
|
-1 | |
|
|
|
|
0 | |
|
|
|
|
1 | |
|
|
|
|
2 | |
|
|
|
|