83. forduló, 85. forduló, Marion összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2014. ápr. 9. 9h:28'
EZ A 494. JÁTÉKHETED, 84. FORDULÓD
495. játékheted kezdete: ápr. 10.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
Ez a forduló 25 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1919
SZÁMLA : XXXX

MARION KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [96,100] koordinátán.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+25 tvp ). Betolakodók vannak a területeden. Szolgáid már harcolnak ellenük, érzed, ahogy sorban elbuknak. A támadók arcán undor és gyűlölet, lerázzák magukról elméd erejét. Védekeznél, fogaddal marnál beléjük, hogy vérükből nyerjél erőt; de testedet átjárja fegyverük. A lándzsa szíveddel együtt a földhöz szögez - ez hát a vég. Az utolsó kép egy csizma, mely fejedre tapos, amikor kihúzzák belőled a fegyvert... a kalandozók már kincseid kutatják. Te csak a felkelő nap pusztító tüzét érzed, s az évszázadok tapasztalatából egy szakadt fekete köpeny és a csatamező sarával keveredő hamu marad...
A teremtés zsákja létrehozott 1 drótszőrt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+63 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+38 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+43 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.)
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy vadász tatu nyomok után kutattál. Keresgélésedet, hála szakértelmednek, siker koronázza.

Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 16 életpontot sebeztél. A vadász tatu most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 vadász tatu bőrt. 7 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [8 pontot használtál fel, van még 241.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Mentális energia gyűlik benned. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 236.]

e 19 élelemszerzés 19 pontért
Egy mayuto-bokrot találsz. Sajna, a különösen tápláló gyümölcs csak néhány érett példánnyal képviselteti magát. (+3 kaja.) [19 pontot használtál fel, van még 217.]

m 7 8 2 mozogsz északnyugatra, északra, keletre
[95,99] A bozótost dombság váltja fel. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy púdersziklát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 214 pontot kell rákölteni.) Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 rézdarabot!

Belebotlasz egy inváziós csapatba. Két katona indul meg feléd. Az első ellenfél egy varkaudar kósza.

Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 18 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy rovarfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 19 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a varkaudar kósza jobb karját. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a varkaudar kósza bal karját. (4 támadással 133 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a varkaudar kósza testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a varkaudar kósza minden csapását hárítanod. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Távolról rovarfelhő varázslatot lő rád a másik. 18 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A varkaudar kósza még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1533 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 203, sebződés: 67, gyógyulás: 0, összesen: -67 ÉP}

Találsz nála egy mágikus térképet. Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy ork sámán.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 15 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy lángcsóva varázslatot. 9 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod az ork sámán bal lábát. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az ork sámán tömzsi testét. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod az ork sámán jobb oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Távolról lángcsóva varázslatot lő rád a másik. 5 életpontot vesztettél. Az ork sámán még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 716 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz egy inváziós trófeát. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 spiritusz (Nincs mibe rakni 2 spirituszt.).

(Továbbmész...) [95,98] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy mély szakadékot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő.


(Továbbmész...) [96,98] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy phua-kúpot. Utad során felfedezel egy vaskohót. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Sheran hívei emelték. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 rézdarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő.

Eszel valamit. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 177.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
Hmm! Hiszen itt van a feladvány rögtön az orrod előtt, a kúp oldalán:
Ha fiatal voltam,
Most már az maradtam,
Ha meg öreg vagyok,
Öreg is maradok.
[5 pontot használtál fel, van még 172.]

m 2 2 4 mozogsz keletre, keletre, délre
[97,98] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos.

Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Rábukkansz a főerőktől elszakadt két ellenségre. Ellenfeled ezúttal egy varkaudar.

Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 15 életpontot sebeztél. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar testét. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a varkaudar bal oldalát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a varkaudar testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt oldaladon a varkaudar. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 varkaudar csontot. 220 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Második ellenfeled egy varkaudar mágus.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 27 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a varkaudar mágus testét. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a varkaudar mágus testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a varkaudar mágus jobb karját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A varkaudar mágus csapása csak a levegőt találja. A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 5 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 373 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}

Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 4 szárnyas hernyó.

(Továbbmész...) [98,98] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy templomot. Leah híveié. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 rézdarabot! Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő.

Belebotlasz egy inváziós csapatba. Két katona indul meg feléd. Első ellenfeled egy vark. nekromanta.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a vark. nekromanta testét. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a vark. nekromanta bal lábát. (4 támadással 127 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a vark. nekromanta testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Nem sikerült a vark. nekromanta ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 17 életpontot vesztettél. A vark. nekromanta most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1707 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 42, gyógyulás: 0, összesen: -42 ÉP}

Második ellenfeled egy varkaudar.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a varkaudar testét. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd a varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a varkaudar jobb vállát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt oldaladon a varkaudar. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 varkaudar csontot. 220 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 3 grifftojás. Alaposan körülnézel a földön. Friss alakváltó nyomok vezetnek északra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). Sorvadsz (-1 életerő).

(Továbbmész...) [98,99] Amerre csak a szem ellát, dombok. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő.

Egy nagyobb csapat hátvédjét leped meg. Csak két ellenség, nem okozhat gondot! Elsőnek egy vark. nekromanta száll szembe veled.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled sorvasztás varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a vark. nekromanta testét. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vark. nekromanta testét. (4 támadással 130 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a vark. nekromanta jobb karját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. 36 életpontot vesztettél. A vark. nekromanta összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1707 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 65, gyógyulás: 0, összesen: -65 ÉP}

Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy varkaudar kósza.

Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy rovarfelhő varázslatot, majd rád küldi. 21 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a varkaudar kósza testét. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar kósza testét. (3 támadással 118 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a varkaudar kósza fejét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) A varkaudar kósza fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy rovarfelhő varázslat. 21 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1590 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 79, gyógyulás: 0, összesen: -79 ÉP}

Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 5 pirkit.
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+21 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+21 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-2 életerő). [42 pontot használtál fel, van még 130.]

m 4 6 6 mozogsz délre, nyugatra, nyugatra
[98,100] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy ragyás burástya. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a ragyás burástya jobb karját. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (12 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a ragyás burástya testét. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a ragyás burástya jobb vállát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A ragyás burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A ragyás burástya farkával melletted a levegőbe suhint. Csápjaival a ragyás burástya csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 840 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Ha igaz barátokat akarsz magad mellett tudni, állj az Éjharcosok közé. " Találsz egy nekrofunt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Had'lámmidvan orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Emlékül kedvesemnek, Aranának a felejthetetlen órákért. Arisztotelész " Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Belebotlasz egy inváziós csapatba. Két katona indul meg feléd. Egy varkaudar áll veled szemben.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a varkaudar rücskös bőrét. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a varkaudar testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A varkaudar megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 varkaudar csontot. 220 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy varkaudar kölyök.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a varkaudar kölyök testét. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar kölyök testét. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a varkaudar kölyök jobb középső lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával megérint. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a varkaudar kölyök száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 613 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

A következő kincseket találtad: egy spiritusz (Nincs mibe rakni 1 spirituszt.). Tested lassan sorvadozik (-1 életerő).

(Továbbmész...) [97,100] Egyre több a fa. Sűrű erdőben vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő.

Inváziós csapatok portyáznak errfelé, te is összeakadsz néhány ellenféllel. Első ellenfeled egy vadász varkaudar.

Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a vadász varkaudar bal lábát. (3 támadással 113 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a vadász varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a vadász varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a vadász varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. 677 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy ork sámán.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: lángcsóva varázslatot lő rád. 8 életpontot vesztettél. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ork sámán tömzsi testét. (3 támadással 117 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az ork sámán testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 9 életpontot vesztettél. Az ork sámán most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. 741 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 ezüstdarab. Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-2 életerő).

(Továbbmész...) [96,100] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Közeledtedre madárcsapat rebben fel. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy grok-képződményt. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Látsz egy oltárt. Dornodon hívői építették. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-1 életerő). [24 pontot használtál fel, van még 106.]

ve 210 3 megveszed a 210. tárgyat 3
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 106.]

ext visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2014. évben 4. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 106.]

ef 25 507 energia fejlesztése 25
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-15 TU.] [105 pontot használtál fel, van még 1.]

szk 10 keresed a 10. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy vadász tatut. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 1. BP: használod a 2107. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még -4.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 28, 1, 21.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját bezabál a gyilkos szilmill. 2 kaját habzsol be a spagulár. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a sorvasztás hatása.
Ebben a körben -4 pontod maradt, ebből a következő körre -4 pontot vihetsz át. Kapsz még 225 pontot. A következő körben tehát 221 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Marion, egy szőke, göndör hajú, kék szemű mutáns nő vagy. Tharr tanítványa vagy. Papi hited: 56. A Két Kard Testvérisége (#9118) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 84. fordulód.

Erő: 24 (34) Szint: 17 Merészség: 8/5 Magasság: 171 cm
IQ: 17 (24) Támadás: 31 (32) Agresszió: 5 Testsúly: 129 kg
Ügyesség: 18 (25) Védekezés: 26 (29) Menekülés: 40 % Életkor: 3/3 év
Egészség: 16 (21) Életpont: 318/272 Jellem: semleges (+2) Tul. pont: 0
Szerencse: 21 (26) Varázspont: 312/109 Pénz: 822 arany Kép. pont: 11
Tudatpont: 35/4 Pszi pont: 90/2
Eddig összesen 382 szörnyet (14 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 11 164 TP-t kaptál. Jelenleg 238 207 TP-d van. A következő szinthez még 21 793 TP szükséges. Trófeáid: szutykos remák, varkaudar behemót, varkaudar íjász. A 61. fordulódban 2796 arany került a bankszámládra. 3103 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1/0 ökölvívás: 1/0 szúrófegyverek: 20/86 (+40%)
vágófegyverek: 1/39 ütőfegyverek: 9/98 lőfegyverek: 17/67 (+33%)
dobófegyverek: 1/0

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -12.); tüske (#22) (13 -16.); nyílvessző (#108) (17 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
96,100 mezőn táborozol
Szkander vereségeid: 0 győzelmeid: 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 12/43 2. nyomkövetés: 3/7 (+20%) 3. lopás: 1/0
4. mászás: 2/99 5. csapdakészítés: 17/85 (+30%) 6. csapdaészlelés: 1/0
7. gyógyítás: 28/59 8. titkosírás: 1/0 9. felderítés: 1/89 (+7%)
10. szörnyidomítás: 3/56 11. teológia: 10/47 (+7%) 12. taumaturgia: 9/92
13. szerencsejáték: 1/10 14. versengés: 4/32 15. zene: 1/11
16. szörnyismeret: 8/6 (+31%) 17. pszi: 11/99 (+17%) 18. zárnyitás: 1/0
19. vadászat: 12/84 (+22%) 20. bányászat: 7/60 (+105%) 21. testépítés: 4/23
22. főzés: 1/0

FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 60% életerő alatt 36 TVP-ért
kutatsz max. 45 TVP-ért
ásol max. 30 TVP-ért
készítesz kötelet (#92) (max. 1 darabot, csak egyszer), nyílvesszőt (#108) (max. 10 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 15 darabot, csak egyszer), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 30 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot, csak egyszer)
elfogod sörényes ubukot (#89) fedett veremmel (#219)
mászol max. 30 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés (7)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 6, max: 12)
manaelementál (#290), nektoraf (#355), Pszinapszis (#974), semlegesek (#989), jók (#990), varkaudar behemót (#189)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
agykorbács (#97)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK
gyilkos szilmill (#7456) (+1 sebzés közelharcban) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igazi erőpróba: ejts el egy fordulón belül két szörnyet ütő, két szörnyet vágó és kettőt szúrófegyverrel.
2.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 2)
3.) Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább egy szörnyet ütő, egyet vágó, és egyet szúrófegyverrel!

HŐSTETTEID
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 210 (limit: 395), a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 24 900.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kasztropl. trafó (145)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
isteni kapcsolat (168)
kasztrop.kitágulás (197)
azért a támadás... (221)
önismeret (236)
tolvajfelismerés (243)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
vallási öntudat (290)
földmágia (357)
a mágia szeretete (393)
testvéri segítség (411)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 13 TU. szükséges még: 37 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 34 TU. szükséges még: 36 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 116 TU szükséges.)
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 kaja (#2) 31 tüske (#22) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 drótszőr (#37) 2 ezüstdarab (#326) 3 grifftojás (#179)
1 inváziós trófea (#2166) 1 mágikus térkép (#2167) 5 pirkit (#153)
3 rézdarab (#70) 4 szárnyas hernyó (#69) 4 ugh méreg (#166)
1 vadász tatu bőr (#15) 3 varkaudar csont (#1113)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

94 95 96 97 98 99
97
98
99
100
101
(95,98) mély szakadék (#154)
(95,99) púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), oltár, vaskohó (#155), érclelőhely, varkaudar kósza (#347), ork sámán (#345)
(96,98) phua-kúp (#372), vaskohó (#155), 42. jellempróba, Sheran oltár, érclelőhely
(96,100) vadász tatuk (#10), grok-képződmény (#149), 28. jellempróba, Dornodon oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve
(97,98) oltár, varkaudar (#64), varkaudar mágus (#128)
(97,100) vadász varkaudar (#108), ork sámán (#345)
(98,98) vaskohó (#155), Leah oltár, 45. jellempróba, oltár, érclelőhely, vark. nekromanta (#173), varkaudar (#64)
(98,99) vaskohó (#155), oltár, 22. jellempróba, érclelőhely, vark. nekromanta (#173), varkaudar kósza (#347)
(98,100) ragyás burástyák (#111), nekrofun (#173), Fairlight oltár, művészi porolit (#720), varkaudar (#64), varkaudar kölyök (#685)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Az élet-halál érintés és esszencia uralma harcművész képességek nem működnek vámpirizációra immúnis szörnyek és vámpírvértet viselő kalandozók ellen. Ilyen ellenfelek ellen a program ki sem választja csata közben HM képességnek. A változás 2014. április 10-én reggeltől lép érvénybe.

Üzenet küldése a karakternek