Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2021. ápr. 19. 22h:16' EZ A 1247. JÁTÉKHETED, 84. FORDULÓD 1248. játékheted kezdete: ápr. 21. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1315 SZÁMLA : XXXX |
v 19 | elmormolod a 19. varázslatot |
cir | vándorcirkusz látogatása |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tno 3 1 | növeled a 3. tulajdonságodat |
tno 1 1 | növeled az 1. tulajdonságodat |
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 kerek kő. Megsoroztad a karmos tankány jobb első lábát. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával megérinted a karmos tankány kitinpáncélját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a karmos tankány rovarfejét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A karmos tankány szarvai apró sebet okoznak a jobb lábadon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával megdöfködöd a karmos tankány testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a karmos tankány jobb hátsó lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A karmos tankány szarvai eltalálják a jobb térdedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A karmos tankány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}
(Továbbmész...) [93,91] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " High Density sivatag. VIGYÁZAT, a homok kincseket rejt!!! " Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy khór darázs. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 sallank nyíl. Pár lövedéked átjárja a khór darázs szőrös torát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Meglengetve a göcsörtös bunkót ellenfeledre rohansz. Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a khór darázs testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a khór darázs szőrös torát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A khór darázs farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval megcsapod a khór darázs bal középső lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a khór darázs bal középső lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Siralmas támadást intéz farkával a khór darázs, épp csak megsuhint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A khór darázs összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 darázsszárnyat. 561 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
(Továbbmész...) [94,90] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy elpusztított smirglibokrot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy vérfürdető magszim közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 3 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a vérfürdető magszim testét. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Elszántan ellenfeledre rontasz. Bronzpengével mély sebeket nyitva megvagdosod a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a vérfürdető magszim jobb oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérfürdető magszim csapásokat mér a hasadra. (8 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Bronzpengével néhányszor megcsapod a vérfürdető magszim jobb oldalát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérfürdető magszim csapásokat mér a hasadra. (8 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}
v 5 | elmormolod az 5. varázslatot |
m 8 7 | mozogsz északra, északnyugatra |
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 3 kerek kő. Megsoroztad a nukleáris cickány bal első lábát. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-6 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 6 aranyad is. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a nukleáris cickány jobb hátsó lábát. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a nukleáris cickány jobb első lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-4 életerő.) A dolgot még 12 aranyad bánja. Vashegyű lándzsával megdöfködöd a nukleáris cickány jobb első lábát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a nukleáris cickány testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-3 életerő.) A dolgot még 10 aranyad bánja. A nukleáris cickány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 pirkitet. 753 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 47, gyógyulás: 0, összesen: -47 ÉP}
(Továbbmész...) [93,88] Szűnni nem akar a zöld síkság. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy evaporőr. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 3 kerek kő. Megsoroztad az evaporőr hengertestét. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót ellenfeledre rontasz. Göcsörtös bunkóval iszonyatosan megcsapod az evaporőr hengertestét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az evaporőr testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az evaporőr csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 evaporőr hájat. 117 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
im | imádkozol |
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [95,86] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Látsz egy xantusz-kaktuszt. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy épületet. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Északra egy épület van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.
(Továbbmész...) [96,85] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " A vándorcirkusz támogatókat keres! A részletekért keresd Russlant, 18 mérföldre nyugatra, 60 mérföldre északra innen. " északra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy orgyilkos. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 sallank nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az orgyilkos testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Meglengetve a göcsörtös bunkót ellenfeledre rontasz. Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd az orgyilkos testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az orgyilkos nyakát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt oldaladon az orgyilkos. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval iszonyatosan megcsapod az orgyilkos testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod az orgyilkos jobb vállát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az orgyilkos gyenge döfése nem tudott megsebezni. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
be 689 | bemész a 689. épületbe |
m 1 | mozogsz északkeletre |
ea 225 1 | eladod a 225. tárgyat 1 |
ea 1228 2 | eladod az 1228. tárgyat 2 |
ea 396 3 | eladod a 396. tárgyat 3 |
ea 102 4 | eladod a 102. tárgyat 4 |
ea 24 1 | eladod a 24. tárgyat 1 |
ve 128 5 | megveszed a 128. tárgyat 5 |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
be 574 5 | bemész az 574. épületbe |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
e 5 | élelemszerzés 5 pontért |
SZOPÓGÖDÖR (177. TEREPTÁRGY) A szopógödör a kalandozók réme. Egy ősi átok részeként jöttek létre. Gyakran illúziómágia vagy valamilyen egyszerűbb álca rejti őket a gyanútlan járókelők szeme elől. Ha egy olyan mezőre lépsz, ahol szopógödör van, mindössze 10% az esély, hogy az undorító, fekete masszával teli verem közelébe keveredsz. Ha azonban ez bekövetkezik, beleeshetsz, ha nem elég jók a reflexeid (ez a szerencsédtől és az ügyességedtől függ). A szopógödörből ugyan aránylag könnyű kimászni, de az átok-mágia borzalmas hatással lehet rád. Tulajdonságaid csökkenhetnek, szakértelmeket felejthetsz el részlegesen, és még ki tudja, milyen kellemetlenségekben lehet részed. |
REVITALIZÁCIÓ (52. VARÁZSLAT) A sötétség szolgái gyakran végeznek értelmetlen pusztítást: fákat, növényeket vágnak szét, tépnek ki gyökerestül. Ezentúl ha ilyen borzalmas destrukció nyomára bukkansz, akkor képes leszel a haldokló növényt revitalizálni, újjáéleszteni. A V 52 parancs automatikusan feltámaszt minden növényt az adott mezőn, kiadása 20 VP-be és 5 TVP-be kerül, anyagi komponense egy kék orchidea. |
Erő: | 23 (25) | Szint: | 15 | Merészség: | 7/1 | Magasság: | 154 cm |
IQ: | 19 | Támadás: | 14 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 54 kg |
Ügyesség: | 26 | Védekezés: | 20 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 143/143 év |
Egészség: | 16 (18) | Életpont: | 207/207 | Jellem: | semleges (+17) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 15 | Varázspont: | 71/45 | Pénz: | 120 arany | Kép. pont: | 3 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1 | szúrófegyverek: | 15 | vágófegyverek: | 9 |
ütőfegyverek: | 11 (+1) | lőfegyverek: | * 19 |
Feltételes fegyverváltás: göcsörtös bunkó (#123) << vashegyű lándzsa (#182) << bronzpenge (#126) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); tüske (#22) (2 -3.); kerek kő (#19) (4 .); vashegyű nyíl (#176) (5 -6.); sallank nyíl (#129) (7 -9.); vashegyű nyíl (#176) (10 -); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); sallank nyíl (#129) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
96,106 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 100 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1316 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 4 | 2. nyomkövetés: | 25 | 3. lopás: | 1 |
4. mászás: | 5 | 5. csapdakészítés: | 4 | 6. csapdaészlelés: | 1 |
7. gyógyítás: | 20 | 8. titkosírás: | 1 | 9. felderítés: | 1 |
10. szörnyidomítás: | 1 | 11. teológia: | 2 | 12. versengés: | 2 |
13. zene: | 1 | 14. szörnyismeret: | 4 (+1) | 15. zárnyitás: | 3 |
16. vadászat: | 16 | 17. bányászat: | 10 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 20% életerő alatt 20 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
kutatsz max. 8 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 18 darabot ), tüskét (#22) (max. 15 darabot ), kötelet (#92) (max. 2 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 6 darabot ), szuperkötelet (#209) (max. 1 darabot ) |
mászol max. 25 TVP-ért |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
szintszívó (#96) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
feltámadás (#168) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sóhajtó dorony (#112) (málhás: +10 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 0) |
2.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül. |
3.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): 10. labirintus (32,22). városháza (Shaddar) (539): kész. cseréptetős torony (549): többek közt 195. tárgyat kell leadnod. városháza (685): 2. lépésnél tartasz. Fősátor (770): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 3, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 41. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 45. |
Összsúly: 43.22 kg | Megterheltség: 61% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van. | |
Még 69 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | álompor (#396) | 3 | kaja (#2) | 1 | kavadu lebeny (#24) | |||
10 | kerek kő (#19) | 2 | ork csodaszer (#1228) | 2 | sallank nyíl (#129) | |||
4 | víz (#27) | 4 | vízionár szem (#102) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
13 | arany (#50) | 1 | darázsszárny (#652) | 1 | evaporőr háj (#105) | |||
2 | pirkit (#153) | 5 | sallank karom (#128) |
90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | |
82 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
83 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
84 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
85 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
86 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
87 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
88 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
89 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
90 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
91 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
92 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
93 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
94 | |
|
|
|
|
|
|
|
|