Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2012. nov. 5. 13h:45' EZ A 863. JÁTÉKHETED, 838. FORDULÓD 864. játékheted kezdete: nov. 8. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2129 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 161. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 189. varázslatot a 69. varázslatot a 120. varázslatot |
* 3. KP: | kézbeveszed/felveszed az 560. tárgyat az 1658. tárggyal az 1538. tárgyat |
* 4. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 165. varázslatot a 220. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 123. varázslatot a 385. varázslatot a 377. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 127. varázslatot a 28. varázslatot az 53. varázslatot |
* 7. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 8. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 224. varázslatot a 209. varázslatot |
* 9. KP: | használod az 1101. tárgyat az 1253. tárgyat az 1137. tárgyat |
* 10. KP: | elmormolod a 319. varázslatot a 86. varázslatot a 73. varázslatot |
v 198 355 58 | elmormolod a 198. varázslatot |
[355,58] Tovább csatangolsz a félelmetes sziklatengerben.
m 2 4 3 | mozogsz keletre, délre, délkeletre |
Egy élőholt pozdorja varázslattal köszöntöd a másikat. 401 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +58 életerő. 3087 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 401, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
(Továbbmész...) [356,59] A terep még egyhangúbbá válik, ha lehet: fekete, élettelen síkság mindenfelé. Egy kövekből rakott halmot találsz: nem kétséges, néhány kalandozó itt temette el pórul járt társát. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy smaragd sárkány. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Gyorsan felraksz egy agytaposás varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy méregfelhő III varázslattal köszöntöd a másikat. 192 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: Asylux csapdája varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Egy káosz szava varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Egy méregfelhő III varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teriád tőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. A Kitérés Művészetének technikáját használod, hogy elugorhass a szörny lehelete elől. Elrepül 2 teriád tőr. Pár lövedéked átjárja a smaragd sárkány óriási karmát. (2 támadással 136 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (53 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (1 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a smaragd sárkány jobb szárnyát. (6 támadással 1003 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+201 életerő). Transzformálsz! (+100 varázspont.) Földelementálod támad. (42 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel megpöccinted a smaragd sárkány pikkelyes testét. (1 támadással 166 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Transzformálsz! (+16 varázspont.) Földelementálod támad. (66 életpontot sebezve.) Hirtelen elősuhan a hátad mögül egy szellempárduc, és karmaival az ellenfélnek esik. (56 sebzést okozott.) A smaragd sárkány állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Feléd sújt a smaragd sárkány a farkával, de elhibázta! A smaragd sárkány karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A smaragd sárkány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 teriád tőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 arany karperec [arany karperec ládikóba-> (310,64)-> 52 arany, -2 ÉP], 2 vasérc [vasérc ládikóba-> (310,64)-> 4 arany, -2 ÉP], egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP], 2 aranylánc [aranylánc ládikóba-> (310,64)-> 40 arany, -2 ÉP], egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP] és egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (310,64)-> 120 arany, -2 ÉP] 17275 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1714, sebződés: 33, gyógyulás: 251, összesen: +218 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy agytaposás varázst. A szilánk működik (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő III. 194 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: mágiatörés varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy a hatalom szava varázslatot. Teriád tőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. A Muo-Tie Hatalma technikára koncentrálsz. Elrepül 2 teriád tőr. Alaposan megsorozod a Notermanthi testét. (2 támadással 150 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (31 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a Notermanthi száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 teriád tőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 3 ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP] és 2 obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (310,64)-> 60 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 4088 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 375, sebződés: 4, gyógyulás: 8, összesen: +4 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre élőholt pozdorja varázslatot lősz. 411 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Teriád tőrt hajítasz a másik védtelen testébe. Távfegyvered használatakor Muo-Tie Hatalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 2 teriád tőr. Lövedékeiddel perforálod a lidérckirály testét. (2 támadással 165 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (42 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel súrolod a lidérckirály testét. (1 támadással 164 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Transzformálsz! (+16 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (62 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel megpöccinted a lidérckirály fejét. (1 támadással 162 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Transzformálsz! (+16 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (18 életpontot sebezve.) Mg'thorath kövének szellempárduca is beszáll a küzdelembe. (43 sebzést okozott az ellenfélnek.) Karmait felemelve, a lidérckirály meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 teriád tőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7761 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1067, sebződés: 11, gyógyulás: 77, összesen: +66 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy élőholt pozdorja varázslat. 401 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Teli erőből teriád tőrt dobsz az ellenfeledre. Muo-Tie nyomdokain haladva felkészülsz a távfegyvereddel. Elrepül 2 teriád tőr. Pár lövedéked átjárja a lidérckirály testét. (2 támadással 156 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (28 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Elszántan a másikra rohansz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel gyengén megütögeted a lidérckirály jobb oldalát. (2 támadással 348 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+70 életerő). Transzformálsz! (+34 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (43 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel épp hogy eltalálod a lidérckirály bal lábát. (1 támadással 172 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Transzformálsz! (+17 varázspont.) Földelementálod támad. (46 életpontot sebezve.) Egy szellempárduc harcol az oldaladon! (43 sebzést okozott az ellenfélnek.) A lidérckirály karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 teriád tőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7761 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1237, sebződés: 11, gyógyulás: 116, összesen: +105 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy agytaposás varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+4 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő III. 199 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy jégoszlop varázslatot dob rád a másik. 40 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Teli erőből teriád tőrt dobsz az ellenfeledre. A kí segítségével Muo-Tie Hatalmának technikáját használod. Elrepül 2 teriád tőr. Alaposan megsorozod a Sötétség Hercege testét. (2 támadással 146 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (52 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyengén megütögeted a Sötétség Hercege bal vállát. (3 támadással 492 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+99 életerő). Transzformálsz! (+49 varázspont.) Földelementálod támad. (33 életpontot sebezve.) Ököllel súrolod a Sötétség Hercege bal lábát. (1 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (72 életpontot sebezve.) Egy szellempárduc harcol az oldaladon! (47 sebzést okozott az ellenfélnek.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszönt csatapartnered. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A Sötétség Hercege karmai majdnem eltalálnak! A Sötétség Hercege összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 teriád tőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP], egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (310,64)-> 28 arany, -2 ÉP], egy szent jogar, egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (310,64)-> 25 arany, -2 ÉP], egy aranytű [aranytű ládikóba-> (310,64)-> 4 arany, -2 ÉP] és 3 gyöngymangó [gyöngymangó ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 jégkristályt. [jégkristály ládikóba-> (310,64)-> 60 arany, -2 ÉP] 9086 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1125, sebződés: 52, gyógyulás: 128, összesen: +76 ÉP}
(Továbbmész...) [357,60] Folytatod vándorlásodat a kiégett Sötét Föld pusztájában. Találsz egy gyilkos csalánt. Találsz egy Chara-din monolitját. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy alanori csatamén. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy nekrofunt. Jól kivehetőek a távolban. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy kr'uagon pusztító. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy éjfattyak végzete varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 3000 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy negatív csapás varázslatot dob rád a másik. 147 életpontot vesztettél. Teriád tőrt küldesz ellenfeled felé. Távfegyvered használatakor Muo-Tie Hatalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 2 teriád tőr. Lövedékeiddel perforálod a kr'uagon pusztító ködlő alakját. (2 támadással 154 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (35 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a kr'uagon pusztító ködlő alakját. (10 támadással 1657 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (51 életpontot sebezve.) Ököllel gyengén megütöd a kr'uagon pusztító ködlő alakját. (1 támadással 88 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (48 életpontot sebezve.) Egy szellempárduc harcol az oldaladon! (53 sebzést okozott az ellenfélnek.) A kr'uagon pusztító csápja lecsap a bal karodra. (1 támadástól 210 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +42 ÉP.) Végighúz rajtad a kr'uagon pusztító a csápjával. (1 támadástól 182 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +37 ÉP.) A kr'uagon pusztító összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 teriád tőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 24114 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-27 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 5086, sebződés: 539, gyógyulás: 91, összesen: -448 ÉP}
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy agytaposás varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 176 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy Asylux csapdája varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy káosz szava. Semmi hatás! Egy méregfelhő III varázslattal köszönt csatapartnered. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Teriád tőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. A Kitérés Művészetének technikáját használod, hogy elugorhass a szörny lehelete elől. Elrepül 2 teriád tőr. Alaposan megsorozod a smaragd sárkány pikkelyes testét. (2 támadással 154 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (41 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (1 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel néhányszor épp csak megérinted a smaragd sárkány farkát. (6 támadással 1027 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+206 életerő). Transzformálsz! (+51 varázspont.) Földelementálod támad. (35 életpontot sebezve.) Ököllel épp hogy eltalálod a smaragd sárkány testét. (1 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (26 életpontot sebezve.) Hirtelen elősuhan a hátad mögül egy szellempárduc, és karmaival az ellenfélnek esik. (47 sebzést okozott.) A smaragd sárkány megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A smaragd sárkány melléd csap a farkával! Karmaival a smaragd sárkány megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A smaragd sárkány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 teriád tőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 5 ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 50 arany, -2 ÉP], 2 kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP], 3 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP], egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy ezüstshuriken, egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP] és 10 arany. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (310,64)-> 100 arany, -2 ÉP] 17275 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1590, sebződés: 13, gyógyulás: 235, összesen: +222 ÉP}
(Továbbmész...) [359,62] Barangolsz az útnélküli pusztában. A repedezett, kiégett földön, a megolvadt kőzetek közt egyetlen fűszálat sem látsz. Megremeg a föld, ahogy a távolban egy vulkán tüzet kezd okádni - ez itt mindennapos dolog. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Tone Zangief egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy ősvortexet. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy lávató van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy halálelementál közeledik. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: agytaposás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő III varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 180 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Gyógyulsz (+4 életpont). Távolról pusztító végzet varázslatot lő rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Teriád tőrt hajítasz a másik védtelen testébe. A kí segítségével Muo-Tie Hatalmának technikáját használod. Elrepül 2 teriád tőr. Pár lövedéked átjárja a halálelementál ébentestét. (2 támadással 162 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (43 életpontot sebezve.) A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Elszántan a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel gyengén megütögeted a halálelementál testét. (2 támadással 333 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). Transzformálsz! (+16 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (52 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel épp hogy eltalálod a halálelementál testét. (1 támadással 154 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Földelementálod támad. (58 életpontot sebezve.) Váratlanul egy szellempárduc jelenik meg melletted, és karmaival az ellenfelet kezdi csépelni. (51 sebzést okozott.) A halálelementál mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Egy halálvarázs II varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. A halálelementál szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 teriád tőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8706 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1033, sebződés: 0, gyógyulás: 110, összesen: +110 ÉP}
(Továbbmész...) [360,63] Tovább barangolsz az élettelen pusztaságban. Egy kóbor mópat, egy gusztustalan, lárvaszerű lény fut el előled. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Tone Zangief hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy Thargodan tábort. Délre egy épület van. Délnyugatra egy Dornodon oltár van. Északra egy művészi porolit van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének.
(Feltételes támadás:) Egy rd'alv lélektipró! Ezt kerested. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy agytaposás varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 210 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A szilánk működik (+4 életpont). Egy armageddon varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (Az immunitáskő védett meg.) Teriád tőrt hajítasz a másik védtelen testébe. A Kitérés Művészetének technikáját alkalmazod majd. Elrepül 2 teriád tőr. Több lövedéked átfúrja a rd'alv lélektipró testét. (2 támadással 164 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (49 életpontot sebezve.) A szörny elemi tüzet lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (7 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra ugrasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a rd'alv lélektipró izzó testét. (11 támadással 1832 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (36 életpontot sebezve.) Ököllel gyengén megütögeted a rd'alv lélektipró lángoló masszáját. (8 támadással 660 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (39 életpontot sebezve.) Egy szellempárduc harcol az oldaladon! (39 sebzést okozott az ellenfélnek.) Előremozdulva, a rd'alv lélektipró kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 202 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +41 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 56 életpontot vesztettél. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a rd'alv lélektipró testét. (9 támadással 2000 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (62 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel épp hogy eltalálod a rd'alv lélektipró jobb oldalát. (1 támadással 164 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (33 életpontot sebezve.) Hirtelen elősuhan a hátad mögül egy szellempárduc, és karmaival az ellenfélnek esik. (40 sebzést okozott.) A rd'alv lélektipró a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 174 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +35 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 56 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +66 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 teriád tőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 24927 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-27 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 5328, sebződés: 495, gyógyulás: 88, összesen: -407 ÉP}
m 2 3 3 | mozogsz keletre, délkeletre, délkeletre |
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról méregfelhő III varázslatot lősz a másikra. 198 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A szilánk működik (+4 életpont). Teriád tőrt hajítasz a másik védtelen testébe. A Kitérés Művészetének technikáját alkalmazod majd. Elrepül 1 teriád tőr. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a Mnebolath fejét. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (49 életpontot sebezve.) A Mnebolath most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 teriád tőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2366 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 321, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy agytaposás varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő III varázslat. 195 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled Asylux átka varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: Asylux csapdája varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő III varázslatot, majd rád küldi. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Teriád tőrt hajítasz a másik védtelen testébe. A Muo-Tie Hatalma technikára koncentrálsz. Elrepül 2 teriád tőr. Több lövedéked átfúrja a Thargodan mágus testét. (2 támadással 165 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (56 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Ököllel párszor megpöccinted a Thargodan mágus jobb lábát. (3 támadással 494 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+99 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (28 életpontot sebezve.) Ököllel épp hogy eltalálod a Thargodan mágus testét. (1 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (38 életpontot sebezve.) Mg'thorath kövének szellempárduca ellenfeledre ront. (46 sebzést okozott.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Asylux átka varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy szárazság. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy Asylux átka varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. A Thargodan mágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 teriád tőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy rókafarok [rókafarok ládikóba-> (310,64)-> 3 arany, -2 ÉP] és 2 csuklyavirág [csuklyavirág ládikóba-> (310,64)-> 2 arany, -2 ÉP]. 8977 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1106, sebződés: 4, gyógyulás: 128, összesen: +124 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 198 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Teli erőből teriád tőrt dobsz az ellenfeledre. A kí segítségével Muo-Tie Hatalmának technikáját használod. Elrepül 2 teriád tőr. Alaposan megsorozod a Thargodan zsoldos testét. (2 támadással 146 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (29 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Ököllel néhányszor súrolod a Thargodan zsoldos jobb karját. (2 támadással 330 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (30 életpontot sebezve.) Ököllel meghorzsolod a Thargodan zsoldos bal karját. (1 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (50 életpontot sebezve.) Mg'thorath kövének szellempárduca is beszáll a küzdelembe. (40 sebzést okozott az ellenfélnek.) A Thargodan zsoldos karmai majdnem eltalálnak! A Thargodan zsoldos feléd harap, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 teriád tőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 6414 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 904, sebződés: 0, gyógyulás: 92, összesen: +92 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy agytaposás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 223 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégoszlop varázslat. 33 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Teli erőből teriád tőrt dobsz az ellenfeledre. A Muo-Tie Hatalma technikára koncentrálsz. Elrepül 2 teriád tőr. Alaposan megsorozod a Sötétség Hercege testét. (2 támadással 151 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (49 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a Sötétség Hercege bal lábát. (3 támadással 523 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+105 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (42 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel gyengén megütöd a Sötétség Hercege testét. (1 támadással 160 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Földelementálod támad. (47 életpontot sebezve.) Hirtelen elősuhan a hátad mögül egy szellempárduc, és karmaival az ellenfélnek esik. (57 sebzést okozott.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy nekromanta csókja varázslatot, majd rád küldi. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Karmaival a Sötétség Hercege megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A Sötétség Hercege összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 teriád tőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 vasérc [vasérc ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP], egy bíbor erőöv [bíbor erőöv ládikóba-> (310,64)-> 60 arany, -2 ÉP], 2 gyöngymangó [gyöngymangó ládikóba-> (310,64)-> 4 arany, -2 ÉP] és egy aranytű [aranytű ládikóba-> (310,64)-> 4 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 jégkristályt. [jégkristály ládikóba-> (310,64)-> 60 arany, -2 ÉP] 9086 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1252, sebződés: 45, gyógyulás: 150, összesen: +105 ÉP}
(Továbbmész...) [362,64] Elérkeztél a Sötét Föld egyik mocsarához. Láthatóan, ez az egyetlen hely, ahol növényi élet létezik, de az is a leghalálosabb fajtából. Oldalt pillantva, meglátsz egy mocsári penkét. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy ősvortexet. Délre egy Chara-din monolitja van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének.
(Továbbmész...) [363,65] Tovább lépkedsz a dögletes bűzű mocsárban. A cuppogó vízben néhol sötét teremtmények moccannak. Vérfagyasztó sikoly jut el hozzád a távolból. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mocsári penkét. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy térkaput. Délkeletre nézve látsz egy ősvortexet. Délre egy gyilkos csalán van. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy ősvortex van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod.
m 1 | mozogsz északkeletre |
v 163 190 60 | elmormolod a 163. varázslatot |
[190,60] Egyre több bokor tűnik fel, az aljnövényzet sűrűsödik. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). Látsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Látsz egy térkaput. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy barátság szent tüzét. Látsz egy szent tölgyfát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy régészeti lelőhelyet. Kíváncsian bámulsz bele a kiásott gödrök egyikébe. Találsz egy bíborcserjét. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Pterois volitans vigyorog kajánul.
v 181 185 62 | elmormolod a 181. varázslatot |
[185,62] Lakott területre érkeztél. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy csodák kútját. északkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson.
a 1157 5317 1 | átadod az 1157. tárgyat az 5317. kalandozónak (1 darabot) |
a 944 5317 1 | átadod a 944. tárgyat az 5317. kalandozónak (1 darabot) |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
ef 30 511 | energia fejlesztése 30 |
* 1. BP: | imádkozol |
Gyorsan felraksz egy agytaposás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő III varázslat. 216 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Gyógyulsz (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sötét rítus varázslatot, majd rád küldi. 15 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy izomernyesztés varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Az őrült varázsló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 8 madártoll és 2 púderkő [púderkő ->eldobod]. 2294 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 15, gyógyulás: 8, összesen: -7 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: agytaposás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+4 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő III varázslatot. 181 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy izomernyesztés varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. (Az immunitáskő védett meg.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, teriád tőrt ragadva megsorozod ellenfeledet. Muo-Tie nyomdokain haladva felkészülsz a távfegyvereddel. Elrepül 1 teriád tőr. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az őrült varázsló testét. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (20 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 teriád tőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: 4 pirkit és 7 spiritusz. 2294 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 269, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy agytaposás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+4 életpont). Egy méregfelhő III varázslattal köszöntöd a másikat. 185 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy izomernyesztés varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agybénítás pszi támadást. Semmi hatás! Teriád tőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. Muo-Tie nyomdokain haladva felkészülsz a távfegyvereddel. Elrepül 2 teriád tőr. Alaposan megsorozod az őrjáratozó katona testét. (2 támadással 159 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (31 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel párszor súrolva eltalálod az őrjáratozó katona bal oldalát. (4 támadással 676 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+136 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (50 életpontot sebezve.) Ököllel gyengén megütöd az őrjáratozó katona jobb lábát. (1 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (46 életpontot sebezve.) Mg'thorath kövének szellempárduca is beszáll a küzdelembe. (51 sebzést okozott az ellenfélnek.) A 8 őrjáratozó katona feléd döf, de csak ijesztésképp. A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 teriád tőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (186,61)-> 20 arany, -2 ÉP], egy arany és egy aranytű [aranytű ládikóba-> (185,60)-> 4 arany, -2 ÉP]. 9086 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1282, sebződés: 24, gyógyulás: 165, összesen: +141 ÉP}
* 2. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 73. pszi képességet |
* 4. BP: | használod az 1602. tárgyat |
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat a 823. tárggyal |
* 6. BP: | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
* 7. BP: | használod a 697. tárgyat |
* 8. BP: | elmormolod az 1. varázslatot |
* 9. BP: | t. energia kisütése: 501 5 5 |
* 10. BP: | keresed az 549. szörnyet |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 29 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 29 pontért |
Erő: | 119 (174) | Szint: | 55 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 132 cm |
IQ: | 117 (137) | Támadás: | 123 (128) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 47 kg |
Ügyesség: | 117 (141) | Védekezés: | 172 (183) | Menekülés: | 18 % | Életkor: | 46/52 év |
Egészség: | 118 (140) | Életpont: | 1280/751 | Jellem: | semleges (-1) | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 118 (150) | Varázspont: | 4976/2339 | Pénz: | 12566 arany | Kép. pont: | 5 |
Tudatpont: | 54/0 | Pszi pont: | 1027/355 | Halhatatlanság: | 11 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 16/24 | ökölvívás: | 66/26 (+8%) | szúrófegyverek: | 8/6 |
vágófegyverek: | 22/44 | ütőfegyverek: | 7/22 | lőfegyverek: | 9/28 |
dobófegyverek: | 46/74 (+3%) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
185,62 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 190,60 |
Kedvenc táborhely: 277,12 |
Szkander vereségeid: 15 győzelmeid: 237 |
A negatív esszencia az öklödre van kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 106/65 | 2. nyomkövetés: | 221/63 (+22%) | 3. mászás: | 42/32 |
4. csapdakészítés: | 65/7 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 15/37 | 6. gyógyítás: | 134/30 |
7. titkosírás: | 33/47 | 8. felderítés: | 37/31 (+7%) | 9. szörnyidomítás: | 18/45 |
10. teológia: | 433/94 (+90%) | 11. taumaturgia: | 118/29 (+20%) | 12. versengés: | 26/2 |
13. harcművészetek: | 69/45 (+1%) | 14. szkanderozás: | 43/81 (+3%) | 15. zene: | 11/2 |
16. szörnyismeret: | 51/78 | 17. pszi: | 68/94 (+9%) | 18. zárnyitás: | 3/65 |
19. vadászat: | 10/51 | 20. vitalitás: | 8/66 | 21. bányászat: | 53/45 (+3%) |
22. úszás: | 23/86 | 23. ősteológia: | 21/58 (+3%) | 24. csapatmunka: | 6/20 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 1380 | |||
10. vp regeneráció: 4(5) | 12. halhatatlanság: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (isteni gyógyítás (#324)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
ásol max. 16 TVP-ért |
készítesz kötelet (#92) (max. 1 darabot, csak egyszer), kerek követ (#19) (max. 50 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 20 darabot ) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 16, max: 50) |
szubreális vámpír (#223), kputtyintó csalán (#247), élőholt mirg (#135), noth szellem (#250), lidércúr (#252), triklem drakolder (#275), lélekorzó (#390), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), kronoelementál (#287) (csak egyszer), Eruol (#378) (csak egyszer), purifikátor császár (#393), rd'alv lélektipró (#413), átokmurgattyú (#225), eszement trappoló (#549) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
bűbájlidérc (#761), átokmurgattyú (#225), semlegesek (#989) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
éjfattyak végzete (#260, 100 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) |
földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) |
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
méregfelhő III (#229, 25 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) |
hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) |
papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | |
Ősteológia varázslataid | ||
manapajzs (#308, 1 VP, 5 TVP) | halhatatlanság (#317, 0 VP) | isteni bölcsesség (#319, 200 VP, 4 TVP) |
isteni gyógyítás (#324, 60 VP, 4 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +22 vp 30 költség alatt; taumaturgia: +10 vp 20 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 180 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | áldomás (#6) | szürkeáll. aktiv (#71) | varázsenergia (#161) |
kí koncentráció (#69) | nagyobb agypajzs (#120) | tulajdonságpajzs (#26) | esszenciavédelem (#165) |
hatalomvarázs (#220) | az elme hatalma (#123) | papi aura (#377) | erőpajzs III (#127) |
csupasz izom (#28) | óriáserő (#53) | esszenciavédelem 2 (#188) | tárgyvédelem (#178) |
isteni bölcsesség (#319) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
élőholt pozdorja (#134), éjfattyak végzete (#260), puha ütés (#60), méregfelhő III (#229) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
agytaposás (#180) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
Tharr haragja (#145) | >> | autentikus vámpír (#154) | tűzeső (#61) | >> | ongóliant (#159) | |
puha ütés (#60) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | puha ütés (#60) | >> | vark. kardtáncos (#693) | |
méregfelhő II (#193) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Immunitáskövek? Bah, ilyesmire nincs szükségünk! Áldozz fel hármat a szívemtől legmesszebb állóból oltáromnál! |
2.) Fel kell készülnöd az végső csatára az éjfatty seregek ellenében. Készíttess magadnak valamilyen páncélt Zarknod piramisában! (teljesítve) |
3.) Tharr hívei előtt nincs akadály! Hozd el oltáromhoz a dalebgad kristálykulcsot, és mutasd be! |
HŐSTETTEID |
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 723, pontszámod: 9031. |
Olimpiai helyezéseid: első hely az 5. kategóriában a XXVII. olimpián. |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 3 szabotőr, 8 harcos, 14 királynő, 14 élőholt, 7 vadász, 10 nagymester, 6 parafenomén, 8 rohamosztagos, 1 ősmágus. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) szkanderozás (129) kasztropl. trafó (145) szkanderozás II (161) kaszt.kiteljesedés (166) isteni kapcsolat (168) kasztrop.kitágulás (197) azért a támadás... (221) önismeret (236) tolvajfelismerés (243) a butaság ára (273) vallási öntudat (290) földmágia (357) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK elmetágítás (504) OK tudatforrás (505) OK tudati gyorsítás (506) OK kőbőr (507) OK tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 47 TU. szükséges még: 23 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 0 TU szükséges.) mentális felfrissülés (512) OK tudati ismétlés (519) OK Az új képesség készen van, de még 12 nap szükséges, hogy használhassátok. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | deus ex machina (#1) | 1 | ében talizmán (#944) | 8 | kaja (#2) | |||
12 | kerek kő (#19) | 1 | nyílvessző (#108) | 1 | ryuku kalózkendő (#1157) | |||
1 | sáfránypor (#211) | 1 | sallank karom (#128) | 1 | sötét tekercs (#535) | |||
5 | spiritusz (#170) | 1 | tükör (#43) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1060 | arany (#50) | 1 | bumeráng (#249) | 1 | ezüstshuriken (#327) | |||
8 | madártoll (#112) | 4 | pirkit (#153) | 1 | praglonc hártya (#215) | |||
1 | szent jogar (#150) | 1 | tolmokov-koktél (#351) |