82. forduló, 84. forduló, Dundi-dió-mogyoró összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. máj. 6. 20h:11'
EZ A 1144. JÁTÉKHETED, 83. FORDULÓD
1145. játékheted kezdete: máj. 8.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3332
SZÁMLA : XXXX

DUNDI-DIÓ-MOGYORÓ KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [83,3] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az szomjazástól, azért visszanyerted erőd egy részét. (+2 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+6 varázspont.)

* 1. KP: v 13 0 0 elmormolod a 13. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Sikerült elmondanod a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 248.]

* 2. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Egy végső mozdulattal előhívod az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 243.]

* 3. KP: v 28 0 0 elmormolod a 28. varázslatot
Porrá zúzol 1 varázskövet. (+38 varázspont.) Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Elmormoltad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+1 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 238.]

e 40 élelemszerzés 40 pontért
Mr. Vadászmester, elejtett egy zebrát. Ez a húsmennyiség jó ideig elég lesz! (+5 kaja.) Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) Teleeszed magad. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 198.]

kt 249 elkészíted a 249. tárgyat
Legyártottál 1 bumerángot. [12 pontot használtál fel, van még 186.]

m 4 mozogsz délre
[83,4] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Úgy gondolod, hogy a közeledő vérszomjas csüldő nem jelenthet komoly veszélyt. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a vérszomjas csüldő testét. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a vérszomjas csüldő szőrtés kinövését. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A vérszomjas csüldő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 525 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Raia rúnaköve. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Nini, egy quwarg! Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Ahogy tovább gyalogolsz, észreveszed Bloodwitch táborát. Tharr követője. Egy angyalok gyűrűjét, egy boszorkánykendőt, egy ezüst gyűrűt, egy ezüst karkötőt, egy ezüst nyakláncot, egy grifftoll kesztyűt, egy Jerome köpenyét, egy két kard szimbólumot, egy koponya gyűrűt, egy Métely páncélját, egy nodonrod kitűzőt, egy varkaudar csizmát és egy vassisakot visel. Ruházatát egy ryuku légiós trófea, egy arató csattanat trófea és egy földsárkány trófea színesíti. Jobb kezében egy Mallon botját, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semleges, mint a Tiéd. Rögtön látod, hogy senki és semmi vagy az ő hatalmához képest. Semmi esélyed sem lenne harcban. Elkerülöd a táborhelyet, mielőtt a másik még észrevenne.
[10 pontot használtál fel, van még 176.]

kf 1578 kézbeveszed/felveszed az 1578. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 176.]

kf 1527 kézbeveszed/felveszed az 1527. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 176.]

vd 10 m 10
Nekiállsz felkutatni néhány szörnyet, abban a reményben, hogy találsz valami nyomot azzal kapcsolatban, hogy mi okozhatja azt, hogy ennyi "szörny" vadult meg az utóbbi időben. Hamarosan rá is bukkansz: egy kérődző etra!

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 3 kerek kő. Megsoroztad a kérődző etra foltos testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-6 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 7 aranyad. Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Hatalmasat okádsz: semmi sem marad a gyomrodban! Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kérődző etra duzzadt tőgyét. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a kérődző etra testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A kérődző etra szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-4 életerő.) A dolgot még 7 aranyad bánja. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a kérődző etra bal oldalát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a kérődző etra testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-4 életerő.) A dolgot még 8 aranyad bánja. A kérődző etra szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 806 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

A megvadult ellenfeled nem volt egyedül, így újabb ellenféllel kell szembenézned: egy sóhajtó dorony.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 3 kerek kő. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a sóhajtó dorony testét. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a sóhajtó dorony testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 437 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz nála 3 tintát. Vajon hogyan kerülhetett a birtokába? (Nincs mibe rakni 3 tintát.) Még több kincs kell! - kap el a kincsvadászat heve, így újabb ellenfelet keresel. Nocsak, itt egy ork sámán!

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 6 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd az ork sámán jobb oldalát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ork sámán tömzsi testét. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd az ork sámán testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy lángcsóva varázslatot, majd rád küldi. 19 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 465 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

Nincs időd sokat pihenni, mert felbukkan egy újabb ellenfél, egy vérszomjas csüldő.

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a vérszomjas csüldő hájas testét. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérszomjas csüldő csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 573 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Ellenfeled hulláját kifosztva szerzel egy csontpálcát. Érdekes! Még több kincs kell! - kap el a kincsvadászat heve, így újabb ellenfelet keresel. Nocsak, itt egy uzbány!

Elszántan a másikra rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az uzbány testét. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Méregfoggal megérinted az uzbány fejét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a jobb lábadat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az uzbány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

"Ezek a fényre jönnek" - mondja a törpe közmondás, amikor egy árnymanó odóból több tucat manó jött elő. Na, itt a szörnyek nem a "fényre jönnek", hanem rád! Máris egy újabb gyilkos sallank támad meg.

Elszántan a másikra ugrasz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a gyilkos sallank nyakát. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Méregfoggal felnyársalod a gyilkos sallank fejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank karma a fejed mellett suhan el! A gyilkos sallank összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
176 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz nála 2 vízionár szemet. Vajon hogyan kerülhetett a birtokába? A környéken csak úgy hemzsegnek a megvadult szörnyek. Máris egy ork sámán támad rád.

A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 15 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az ork sámán jobb karját. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd az ork sámán jobb oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 12 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az ork sámán száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 465 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}

Nincs időd sokat pihenni, mert felbukkan egy újabb ellenfél, egy sóhajtó dorony.

Elszántan ellenfeledre támadsz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sóhajtó dorony testét. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a sóhajtó dorony taraját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A sóhajtó dorony összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 437 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Ellenfeled hulláját kifosztva szerzel egy megsemmisítőt. Érdekes! A környéken csak úgy hemzsegnek a megvadult szörnyek. Máris egy süvítő rája támad rád.

Elszántan ellenfeledre rontasz. Brutális kegyetlenséggel kezded meg a Kos Csapása manőverét. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a süvítő rája lapos testét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) A süvítő rája fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ütéseket mér a süvítő rája a farkával a bal válladra. (3 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a süvítő rája száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 415 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

"Ezek a fényre jönnek" - mondja a törpe közmondás, amikor egy árnymanó odóból több tucat manó jött elő. Na, itt a szörnyek nem a "fényre jönnek", hanem rád! Máris egy újabb ork sámán támad meg.

A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Távolról lángcsóva varázslatot lő rád a másik. 13 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ork sámán tömzsi testét. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd az ork sámán testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Egy lángcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 21 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 465 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}

Ellenfeledtől zsákmányolsz 3 gyöngymangót. Vajon hol szerezhette? Legyőztél mindenkit, nincs újabb ellenfél a környéken. (+5% erősödés a szörnyvadászat szörnyeire.) Megpihensz, mielőtt folytatod az utadat. [5 pontot használtál fel, van még 171.]

kf 6 kézbeveszed/felveszed a 6. tárgyat
A jobb kezedbe veszed a kőkést. [0 pontot használtál fel, van még 171.]

m 2 mozogsz keletre
[84,4] A sík vidéket bozótos váltja fel. Közeledtedre madárcsapat rebben fel. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy megsebzett ragyás burástya. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A szörny savat lehel! Nincs időd félrehajolni. (23 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a kőkést a másikra ugrasz. {KCC:} Kőkéssel kissé megkarcolod a ragyás burástya testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a ragyás burástya jobb lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A ragyás burástya csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya farkával megérint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Támadásodat elkerülte ellenfeled. Méregfoggal jól megszúrod a ragyás burástya nyakát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A ragyás burástya megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}

Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) Teleeszed magad. (-3 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 161.]

kf 225 kézbeveszed/felveszed a 225. tárgyat
Elrakod a kőkést, majd a jobb kezedbe veszed az orgyilkos tőrt. [0 pontot használtál fel, van még 161.]

m 8 mozogsz északra
[84,3] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy uzbány nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Marokra fogva az orgyilkos tőrt a másikra ugrasz. Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd az uzbány testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod az uzbány testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Apró csípést ejt rajtad az uzbány csőrével. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod az uzbány pikkelyes nyakát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Méregfoggal megbököd az uzbány pikkelyes nyakát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az uzbány belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 325 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Hirtelen mozogni kezd a föld! Egy legyengült vérszomjas csüldő nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Elszántan ellenfeledre rontasz. Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vérszomjas csüldő testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a vérszomjas csüldő szőrtés kinövését. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérszomjas csüldő lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A vérszomjas csüldő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 262 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Végre, ennivaló! Zabálni kezdesz. (-3 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 151.]

kf 13 kézbeveszed/felveszed a 13. tárgyat
Elrakod az orgyilkos tőrt, majd a jobb kezedbe veszed a kőkalapácsot. [0 pontot használtál fel, van még 151.]

m 1 mozogsz északkeletre
[85,2] Továbbra is síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy törpemammut nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Meglengetve a kőkalapácsot a másikra rohansz. {KCC:} Kőkalapáccsal gyengén megütöd a törpemammut testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a törpemammut jobb vállát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a törpemammut. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Lábával meglök a törpemammut. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) {KCC:} Ezt a támadást elhibáztad! Méregfoggal eltalálod a törpemammut jobb hátsó lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a törpemammut agyarával. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. [10 pontot használtál fel, van még 141.]

im imádkozol
Hosszú keresés után sem találsz oltárt, amelynél imádkozhatnál. [0 pontot használtál fel, van még 141.]

im imádkozol
Hosszú keresés után sem találsz oltárt, amelynél imádkozhatnál. [0 pontot használtál fel, van még 141.]

le 13 leveszed/lerakod a 13. tárgyat
Elrakod a kőkalapácsot. [0 pontot használtál fel, van még 141.]

m 6 mozogsz nyugatra
[84,2] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy nektoraf. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a nektoraf jobb vállát. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Méregfoggal megérinted a nektoraf fejét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A nektoraf mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! A nektoraf összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 nektoraf faggyút. 598 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy mákrózsa bokrot. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). [10 pontot használtál fel, van még 131.]

vd 10 m 10
Nekiállsz felkutatni néhány szörnyet, abban a reményben, hogy találsz valami nyomot azzal kapcsolatban, hogy mi okozhatja azt, hogy ennyi "szörny" vadult meg az utóbbi időben. Hamarosan rá is bukkansz: egy vérfürdető magszim!

Elszántan ellenfeledre ugrasz. A felgyülemlett kí-energiák vad rohamában indulsz a Kos Csapására. Ököllel párszor keményen megütöd a vérfürdető magszim jobb oldalát. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal megbököd a vérfürdető magszim testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérfürdető magszim csapásokat mér a hasadra. (8 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a vérfürdető magszim testét. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) {KCC:} A vérfürdető magszim csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (8 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 45, gyógyulás: 0, összesen: -45 ÉP}

Szerencsére sikerült lelépned a megvadult szörnyek elől. Legközelebb óvatosabb leszel! (-5% erősödés a szörnyvadászat szörnyeire.) [5 pontot használtál fel, van még 126.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[83,3] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a ritka erdő. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy szőrlajhár. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel kegyetlenül megütöd a szőrlajhár testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a szőrlajhár testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A szőrlajhár mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A szőrlajhár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 lajhár csontot. 143 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Még egész friss kobudera nyomok vezetnek délre. [10 pontot használtál fel, van még 116.]

vd 10 m 10
Tapasztalt szörnyvadász vagy, így pontosan tudod, merre találhatsz a környéken megvadult szörnyeket. Egyelőre nincs időd gondolkozni a szörnyek megvadulásának okán, mert máris rábukkantál egy ellenfélre, ami egy alattomos manó.

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 11 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az alattomos manó jobb lábát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Méregfoggal felnyársalod az alattomos manó jobb vállát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Ütések érik a mellkasodat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 281 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

"Ezek a fényre jönnek" - mondja a törpe közmondás, amikor egy árnymanó odóból több tucat manó jött elő. Na, itt a szörnyek nem a "fényre jönnek", hanem rád! Máris egy újabb gyilkos tetű támad meg.

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a gyilkos tetű fejét. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a gyilkos tetű testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű feléd sújt csáprágóival, de mellé! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 275 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeledtől zsákmányolsz 2 ugh mérget. Vajon hol szerezhette? "Ezek a fényre jönnek" - mondja a törpe közmondás, amikor egy árnymanó odóból több tucat manó jött elő. Na, itt a szörnyek nem a "fényre jönnek", hanem rád! Máris egy újabb fabontó szójer támad meg.

Elszántan ellenfeledre ugrasz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a fabontó szójer jobb hátsó lábát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a fabontó szójer testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a fabontó szójer, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 180 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Még több kincs kell! - kap el a kincsvadászat heve, így újabb ellenfelet keresel. Nocsak, itt egy halálmadár!

Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. A következő másodpercben elhatalmasodik rajtad a rettegés, a kilátástalanság!

Szerencsére sikerült lelépned a megvadult szörnyek elől. Legközelebb óvatosabb leszel! (-5% erősödés a szörnyvadászat szörnyeire.) [5 pontot használtál fel, van még 111.]

m 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra
[82,2] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Úgy gondolod, hogy a közeledő sérült ragyás burástya nem jelenthet komoly veszélyt. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

A lény savat köp rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (14 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ragyás burástya testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A ragyás burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! A ragyás burástya farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Csápjaival a ragyás burástya lecsap a bal karodra. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}


Összefutsz egy fekete, rövid hajú, barna szemű kobudera férfival. Fekete a bőre. Tharr követője. Egy harci maszkot, egy két kard szimbólumot, egy mászókarmot és egy rőtmanó kacagányt visel. Felszerelését egy szeppent rákfatty trófea, egy khór darázs trófea és egy ork sámán trófea színesíti. Bal kezében egy szöges bőrpajzsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső.
Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Marion Cobretti. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.

(Továbbmész...) [81,1] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy gumifát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Úgy gondolod, hogy a közeledő sóhajtó dorony nem jelenthet komoly veszélyt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sóhajtó dorony taraját. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a sóhajtó dorony testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a sóhajtó dorony, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A sóhajtó dorony összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 399 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

[20 pontot használtál fel, van még 91.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 88.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

e 30 élelemszerzés 30 pontért

Elég a vegetáriánus kosztból! A kupánvert zsákgyík talán másképp vélekedik, de hát őt senki sem kérdezte. (+3 kaja.) Belebotlasz néhány érett sárgadinnyébe. Be a zsákba! (+3 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). Végre, ennivaló! Zabálni kezdesz. (-2 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 58.]

e 28 élelemszerzés 28 pontért
Mint nagy ínyenc, kellőképpen becsülöd a zazi gyökerének tápértékét. Egy óra munkával egy maréknyit sikerül előásni. (+5 kaja.) Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

[28 pontot használtál fel, van még 30.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Megpillantasz egy kutat. Felkiáltasz: "Víz!" Három szomjas kinézetű goblin dugja ki a fejét belőle, mohón érdeklődve: "Hol?". A gonosz délibáb szertefoszlik, csak a szomjúság marad. (-3 életerő.) A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-8 életerő.) Iszonyatos fájdalom lesz rajtad úrrá, ahogy elkezd az a bizonyos valami lüktetni a hasadban. Ordítasz, fetrengesz, a testedet markolod, ahogy mellkasod szétreped, és valami kibújik belőle. (-12 életerő.) Egy apró szörnynek adtál életet! Mire magadhoz térsz, az újszülött már messze jár. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 224 pontot. A következő körben tehát 254 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Dundi-dió-mogyoró, egy copfos ezüsthajú, piros szemű kobudera férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Tharr követője vagy. Ez a 83. fordulód.

Erő: 26 (29) Szint: 16 Merészség: 5/3 Magasság: 141 cm
IQ: 19 Támadás: 17 Agresszió: 3 Testsúly: 54 kg
Ügyesség: 21 Védekezés: 22 Menekülés: 30 % Életkor: 27/27 év
Egészség: 16 Életpont: 208/185 Jellem: semleges (+14) Tul. pont: 0
Szerencse: 14 (15) Varázspont: 45/35 Pénz: 733 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 619 szörnyet (20 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 7 916 TP-t kaptál. Jelenleg 153 019 TP-d van. A következő szinthez még 26 981 TP szükséges. Trófeáid: ryuku légiós, erszényes elkarog, arató csattanat.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: * 19 szúrófegyverek: 11 (+1) vágófegyverek: 1
ütőfegyverek: 3 lőfegyverek: 12 dobófegyverek: 4

Óvatosság (labirintusokban): 0
81,99 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 97

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 123 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2 2. nyomkövetés: 18 3. mászás: 3
4. csapdakészítés: 7 (+1) 5. csapdaészlelés: 2 6. gyógyítás: 32
7. felderítés: 5 8. teológia: 3 9. harcművészetek: 19
10. zene: 3 11. szörnyismeret: 1 12. zárnyitás: 1
13. vadászat: 7 (+1) 14. bányászat: 3

FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet)
deus ex machinád 6 mezőre repítsen
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz gumifát (#38) (max. 1 darabot, csak egyszer), kerek követ (#19) (max. 10 darabot )
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
trikornis (#104)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
Bloodwitch (#4592)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
hadiszerencse I (#13) erőpajzs I (#12) csupasz izom (#28)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank.
2.) Bizonyítsd rátermettséged: apríts fel egy trollfát. (teljesítve)
3.) Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább egy szörnyet ütő, egyet vágó, és egyet szúrófegyverrel!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). kobudera lak (533): többek közt 20. tárgyat kell leadnod. városháza (Gatin) (540): kész. cseréptetős torony (549): többek közt 195. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Fősátor (770): többek közt 1264. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 2, 3, 4, 9, 11, 12, 20, 41.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 17.

HŐSTETTEID
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 188, az összesen kapott pontszám: 20010. (összesen ölhető: 360 )

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 csontkés (#11) 1 * méregfog (#1553) 6 orgyilkos tőr (#225)
Vágófegyverek
3 kőkés (#6)
Ütőfegyverek
3 csontpálca (#329) 1 göcsörtös bunkó (#123) 1 kőkalapács (#13)
Lőfegyverek
1 hosszú íj (#111) 1 * parittya (#18)
Lövedékek
3 ezüsttollú nyíl (#363) 6 ubuk tüske (#131) 11 vashegyű nyíl (#176)
1 vortexvessző (#2331)
Dobófegyverek
1 bumeráng (#249) 6 tolmokov-koktél (#351) 6 vas dobónyíl (#189)
Páncélok
1 * láncing (#222)
Sisakok
1 * bronzsisak (#88) 1 királyi korona (#338)
Vállvédők
1 * boszorkánykendő (#1697)
Kesztyűk
1 kígyóbőr kesztyű (#49) 1 mászókarom (#78) 2 * tankány karom (#237)
Csizmák
1 * varkaudar csizma (#317)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 0)
1 obszidián függő (#195)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 0+1)
1 * két kard szimbólum (#144)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 1+1)
6 * angyalok gyűrűje (#529) 1 * koponya gyűrű (#1733)
Löttyök és porok, tartóstul
1 aranyló ugarhéj (#100) [benne 10 csepp tinta (#101), fér még: 0]
5 huhogó bibe (#332) [bennük 11 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 49]
1 sullár hólyag (#168) [benne 6 csepp spiritusz (#170), fér még: 14]
2 szent kehely (#257) [bennük 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 10]
6 uzbány csőr (#169) [bennük 46 csepp ugh méreg (#166), fér még: 26]
1 vizestömlő (#3) [üres, kapacitás: 20]
1 zöld üveg (#82) [benne 4 csepp ragasztó (#83), fér még: 16]
Eszközök, használati tárgyak
1 áldott kő (#642) 1 ásó (#34) 1 csontkulcs (#74)
5 + deus ex machina (#1) 5 fáklya (#36) 1 furulya (#233)
4 gernim balzsam (#1894) 3 gyógykenőcs (#313) 1 + hebrencs csapda (#147)
8 kaja (#2) 1 keg gomba (#1615) 2 kis vaskulcs (#40)
1 kötél (#92) 1 lant (#238) 3 manakristály (#500)
3 megsemmisítő (#1540) 8 ősi rúna (#2520) 1 pszi kő (#248)
1 rézkulcs (#75) 3 rum (#1419) 3 sámán gyógykenőcs (#1139)
3 titanitdukát (#1480) 1 tudás gyöngye (#522) 2 tüskecsapda (#242)
1 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 acélpengőke (#231) 1 álompor (#396) 1 amniosz (#203)
9 aurach fog (#657) 1 bordacsont (#16) 3 darázsszárny (#652)
5 dorony tüdő (#212) 2 elkarog szőr (#665) 4 ezüstdarab (#326)
1 fekete gyöngy (#99) 3 galachmit (#310) 1 grákóbőr (#41)
7 grifftojás (#179) 11 gyöngymangó (#135) 2 hattyútoll (#1222)
1 hibátlan tűzopál (#1642) 2 karbin plazma (#199) 2 kavadu lebeny (#24)
3 kreiton esszencia (#892) 1 lajhár csont (#236) 39 madártoll (#112)
1 magszim bél (#103) 1 mákrózsa virág (#56) 1 Morgan kristálya (#659)
1 mutáns csont (#331) 2 nektoraf faggyú (#667) 1 óndarab (#85)
2 ormánygőte csont (#21) 20 pirkit (#153) 4 purifikátor háj (#269)
7 quwarg tojás (#360) 4 rézdarab (#70) 6 rókafarok (#124)
26 sallank karom (#128) 2 smirglilevél (#29) 1 sünmedve tüske (#14)
6 szárnyas hernyó (#69) 3 szvó-ektoplazma (#151) 14 tigroszlán fog (#63)
6 trikornis szarv (#198) 1 tükör (#43) 3 vámpírfog (#1221)
2 varányszem (#30) 1 vasérc (#152) 15 vízionár szem (#102)

Összsúly: 56.13 kg Megterheltség: 82%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 39 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
22 arany (#50) 7 kerek kő (#19) 3 smirglilevél (#29)
3 spiritusz (#170) 1 varázskő (#305)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bumeráng (#249) 2 csontpálca (#329) 1 dorony tüdő (#212)
3 gyöngymangó (#135) 7 kaja (#2) 1 megsemmisítő (#1540)
1 nektoraf faggyú (#667) 5 ugh méreg (#166) 1 uzbány csőr (#169)
2 vízionár szem (#102)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

80 81 82 83 84 85 86
0
1
2
3
4
5
(81,1) gumifa (#38), sóhajtó dorony (#112)
(82,2) ragyás burástya (#111), Marion Cobretti (2179. kalandozó)
(83,3) szőrlajhár (#141), alattomos manó (#756), gyilkos tetű (#116), fabontó szójer (#71), halálmadár (#351)
(83,4) vérszomjas csüldő (#114), Raia rúnaköve, 40. jellempróba, Bloodwitch (4592. kalandozó), kérődző etra (#368), sóhajtó dorony (#112), ork sámán (#345), uzbány (#102), gyilkos sallank (#85), süvítő rája (#113)
(84,2) nektoraf (#355), mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), 24. jellempróba, vérfürdető magszim (#148)
(84,3) uzbányok (#102), vérszomjas csüldő (#114)
(84,4) ragyás burástya (#111)
(85,2) törpemammut (#115)

Üzenet küldése a karakternek