Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. júl. 28. 12h:02' EZ A 293. JÁTÉKHETED, 83. FORDULÓD 294. játékheted kezdete: júl. 31. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2254 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
ek 116 75 5 | t. energia kisütése: 116 75 5 |
v 26 | elmormolod a 26. varázslatot |
v 12 | elmormolod a 12. varázslatot |
tv 97 | támadó/véd. varázslat a 97. varázslatot |
t 217 1 | támadod a 217. szörnyet |
ftv 30 217 | felt. tám/véd. varázslat a 30. varázslatot a 217. szörnyet |
in 2096 252 349 | leírod a 2096. kalandozónak a 252. szörnyet a 349. tárgyat |
kno 7 11 | képesség-növelés 7 |
in 2096 244 292 | leírod a 2096. kalandozónak a 244. szörnyet a 292. tárgyat |
in 2096 245 412 | leírod a 2096. kalandozónak a 245. szörnyet a 412. tárgyat |
in 2096 246 485 | leírod a 2096. kalandozónak a 246. szörnyet a 485. tárgyat |
jlk 6221 | jelszó kimondása 6221 |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 6 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Eltalálod a massza jobb oldalát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a massza farkát. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal többször eltalálod a massza bal szárnyát. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a massza nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 56 életpontot vesztesz.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a massza riási fülét. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod a massza fejét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a massza minden csapását hárítanod. (2 támadástól 60 életpontot vesztesz.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 kaktusztüskét. 1 284 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 183, gyógyulás: 0, összesen: -183 ÉP}
m 6 6 5 | mozogsz nyugatra, nyugatra, délnyugatra |
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad a sullár jobb első lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Marokra fogva a göcsörtös bunkót ellenfeledre támadsz. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sullár jobb első lábát. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal néhány helyen meghorzsolod a sullár jobb első lábát. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja a sullár szarva. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 404 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}
(Továbbmész...) [-7,-30] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy nukleáris cickány nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 18 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad a nukleáris cickány nyakát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-8 életerő.) Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót ellenfeledre támadsz. Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd a nukleáris cickány testét. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a nukleáris cickány jobb oldalát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-7 életerő.) Véres nyál csordul ki a nukleáris cickány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. Messze hajítod a vacak kis ryuku gárdista trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő nukleáris cickány trófeát. 718 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}
(Továbbmész...) [-8,-29] Továbbra is síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy kérődző etra. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 14 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod a kérődző etra fejét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-4 életerő.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Visszafojtod lélegzetedet. Marokra fogva a göcsörtös bunkót ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kérődző etra duzzadt tőgyét. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod a kérődző etra testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-2 életerő.) A kérődző etra összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Messze hajítod a vacak kis karmos tankány trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő kérődző etra trófeát. 700 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
tim 60 | titkosírás megfejtése 60 pontért |
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 25 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 50 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad a massza testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Eltalált téged. (5 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót a másikra ugrasz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a massza szőrös fejét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal néhányszor megcsapod a massza testét. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt oldaladon a massza. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+6 gonoszság.) A massza többször végigkarmolja a derekadat. (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a massza jobb oldalát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal néhányszor megcsapod a massza rothadó lebenyét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt oldaladon a massza. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+3 gonoszság.) Karmával néhányszor a massza megcsapja a fejedet. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A massza összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 óndarabot. 973 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 101, gyógyulás: 0, összesen: -101 ÉP}
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 20 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. 12 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod a trikornis fehér hátát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Megmarkolva a göcsörtös bunkót ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a trikornis testét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod a trikornis nyakát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja a trikornis szarva. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Patájával a trikornis többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A trikornis szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 trikornis szarvat. 619 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}
(Továbbmész...) [-10,-27] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr híveié. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
(Feltételes támadás:) Egy ryuku gárdista! Ezt kerested. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Ráébredsz, hogy ez a csata öngyilkosság lenne. Te itt életveszélyben vagy. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
(Továbbmész...) [-11,-26] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Azonnal rájössz, hogy egy uzbány ijesztett meg. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.
m 3 | mozogsz délkeletre |
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. Marokra fogva a göcsörtös bunkót a másikra ugrasz. {CSTT:} Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sóhajtó dorony testét. (4 támadással 47 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal többször eltalálod a sóhajtó dorony jobb oldalát. (3 támadással 8 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Túl erős az ellenfeled. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
tim 60 | titkosírás megfejtése 60 pontért |
Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 22 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Eltalálod a massza duzzadt orrát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Marokra fogva a göcsörtös bunkót ellenfeledre támadsz. Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a massza jobb csápját. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal néhányszor megcsapod a massza zelt lábát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Csápjaival a massza csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Többször megcsíp a massza. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. A massza összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 karbin plazmát. 666 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
m 1 | mozogsz északkeletre |
kut 5 | kutatsz 5 pontért |
szk 360 | keresed a 360. szörnyet |
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
* 3. BP: h 396 0 0 | használod a 396. tárgyat |
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül. Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
Erő: | 19 | Szint: | 17 | Merészség: | 1/3 | Magasság: | 246 cm |
IQ: | 24 | Támadás: | 16 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 370 kg |
Ügyesség: | 22 | Védekezés: | 8 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 3/3 év |
Egészség: | 18 | Életpont: | 252/96 | Jellem: | jó (59) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 30 | Varázspont: | 188/4 | Pénz: | 0 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 20/7 | Pszi pont: | 77/15 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 1/0 | ökölvívás: | 2/60 | szúrófegyverek: | 6/10 |
vágófegyverek: | 1/0 | ütőfegyverek: | 24/85 (+8%) | lőfegyverek: | 23/42 (+6%) |
dobófegyverek: | 1/0 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); kerek kő (#19) max. 1 db (7 -9.); kerek kő (#19) max. 1 db (10 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
121,95 mezőn táborozol |
JLKzott minoszkúpok: 59, 61, 56, 58 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 75 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 12/64 (+60%) | 2. nyomkövetés: | 15/25 (+5%) | 3. mászás: | 5/39 |
4. csapdakészítés: | 10/20 | 5. csapdaészlelés: | 1/69 | 6. gyógyítás: | 8/16 |
7. titkosírás: | 17/16 (+1166%) | 8. felderítés: | 9/44 (+7%) | 9. szörnyidomítás: | 3/83 |
10. teológia: | 4/60 (+46%) | 11. taumaturgia: | 14/19 (+3%) | 12. szerencsejáték: | 1/0 |
13. versengés: | 1/0 | 14. zene: | 1/0 | 15. szörnyismeret: | 15/18 (+22%) |
16. pszi: | 13/67 (+19%) | 17. zárnyitás: | 3/65 | 18. vadászat: | 1/50 |
19. vitalitás: | 1/0 | 20. bányászat: | 10/60 | 21. testépítés: | 1/0 |
22. főzés: | 5/52 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet) |
totem 75% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
segítesz max. 1 TVP-ért |
készítesz kazmár gyökeret (#205) (max. 2 darabot, csak egyszer), csuklyavirágot (#133) (max. 10 darabot, csak egyszer) |
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219), csontlepkét (#746) szuper hálócsapdával (#274), északi aurachot (#350) szuper hálócsapdával (#274) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50) |
szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), trikornis (#104), massza (#217) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
nektoraf (#355), kétfejű troll (#163), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: taumaturgia: 6 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) | erőpajzs I (#12) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
agykorbács (#97) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tüskepajzs (#30) | >> | purifikátor (#157) | védelem tűz ellen (#38) | >> | csontváz lord (#177) | |
tüskepajzs (#30) | >> | massza (#217) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Hozz egy varkaudar lándzsát, és törd össze oltáromnál. |
2.) Tisztítsuk meg a földet attól, ami nem odavaló: végezz öt púpos burástyával. (számláló: 0) |
3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) belefejlesztettél: 23 TU. szükséges még: 7 TU. |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 70 TU szükséges.) |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | lánckesztyű (#230) | 1 | rákpajzs (#98) | 1 | * | tankány karom (#237) | ||
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
1 | bot (#4) | 2 | * | göcsörtös bunkó (#123) | 20 | * | kerek kő (#19) | |
1 | * | kőkalapács (#13) | 1 | kőkés (#6) | 2 | nyu-shuriken (#157) | ||
1 | orgyilkos tőr (#225) | 1 | * | parittya (#18) | 2 | sallank nyíl (#129) | ||
Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
2 | aranylánc (#191) | 1 | ezüst karkötő (#158) | 1 | ezüst nyaklánc (#117) | |||
1 | * | nap szimbólum (#141) | ||||||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
1 | nagy bronzkulcs (#185) | |||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
1 | sullár hólyag (#168) | [üres, kapacitás: 20] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | gyöngymangó (#135) | 6 | kaktusztüske (#114) | 1 | karbin plazma (#199) | |||
2 | lajhár csont (#236) | 1 | lapockacsont (#33) | 1 | óndarab (#85) | |||
2 | pirkit (#153) | 3 | smirglilevél (#29) | 17 | sünmedve tüske (#14) | |||
1 | trikornis szarv (#198) |
Összsúly: 20.86 kg | Megterheltség: 43% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van. | |
Még 122 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
8 | kerek kő (#19) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | aranylánc (#191) | 1 | ezüst karkötő (#158) | 1 | ezüst nyaklánc (#117) | |||
1 | gyöngymangó (#135) | 6 | kaktusztüske (#114) | 1 | karbin plazma (#199) | |||
1 | lánckesztyű (#230) | 1 | nagy bronzkulcs (#185) | 2 | nyu-shuriken (#157) | |||
1 | óndarab (#85) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | 2 | pirkit (#153) | |||
1 | rákpajzs (#98) | 2 | sallank nyíl (#129) | 1 | sullár hólyag (#168) | |||
1 | trikornis szarv (#198) |
-12 | -11 | -10 | -9 | -8 | -7 | -6 | -5 | -4 | |
-31 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
-30 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
-29 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
-28 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
-27 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
-26 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
-25 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
-24 | |
|
|
|
|
|
|
|
|