82. forduló, 84. forduló, Marion összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2014. ápr. 7. 9h:05'
EZ A 494. JÁTÉKHETED, 83. FORDULÓD
495. játékheted kezdete: ápr. 10.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
Ez a forduló 27 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1919
SZÁMLA : XXXX

MARION KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [101,93] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz Fafejű a Tudóssal. Felszerelését egy fekete köpönyeg, egy dísztelen acélsisak, egy sötét színű, rangjelzésekkel teli egyenruha és egy harcokban megviselt, ám remek állapotban lévő fegyverzet alkotja. Övtarsolyából egy pakk, igencsak használtnak látszó kártyapakli kandikál ki. Rangja a Kompániában: stratéga. Fegyverzetét egy tleikan főbíra trófea, egy triklem drakolder trófea és egy mennydörgő titán trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: csaták viharától tépett lobogó. Egy szőrös azuka a hátasa. Tisztán érzed auráját: ő is semleges. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját. Silverstrone átadott neked a 1. napon 24 TU-t.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 17 szárnyas hernyót (1 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
Az egyik napon találkozol egy kék egyenruhás, tintacsigán lovagló kobudera férfival. Ruháját egy zöld korona jelvény ékesíti, rajta Yaurr felirattal. Mosolyogva szólít meg.
- Bölcs Borax királyunk - látván, hogy a pórnép milyen szórakoztatónak találja az efféle barbár vérontást - úgy határozott, hogy a félévente megrendezésre kerülő Olimpiai Játékok között is, nagyjából kéthavonta lehetőséget biztosít a kalandozóknak, hogy önmaguk és a népes nézősereg mulattatására összemérjék erejüket. A kincstár által az olimpiai játékokra elkülönített keret nem teszi lehetővé, hogy ezeket a rendezvényeket is díjazzuk, de Őfelsége bízik benne, hogy az esemény így is számos kalandozót fog vonzani. A jelentkezés a szokásos módon zajlik. Köszönettel elfogadod a meghívást. (ld. enc.) A miniolimpián nincs lehetőséged a játékos versenyeken indulni. A miniolimpiát csak e-mailben kaphatod meg. A H 1 <tárgy> <3. paraméter> parancsnál 3. paraméternek 10-et írj, ha base64, 20-at, ha uuencode-val kódolva kéred. [A VIII. Mini Olimpiára való jelentkezés határideje 2014. április 15. kedd. Nem árt azonban, ha a jelentkezést MÁR JÓVAL A HATÁRIDŐ ELŐTT megteszed, mert esetleg lemaradsz az eseményről! FIGYELEM: Ezen a miniolimpián annyi TP jár az indulóknak, mint a normál olimpián, vagyis az aktuális szinthez szükséges TP 20 %-a. Ezenkívül egy normál fordulónyi TU regenerációt kap minden karakter. Ráadásul mostantól a miniolimpián elért helyezéseket elfogadják az istenek az isteni küldetés leimádkozásakor. (Az első három miniolimpia helyzéseit továbbra sem fogadják el.) A miniolimpián nincsenek díjak (vigszadíj sem), nincsenek játékos versenyek, és nem kerül be az eredmény a hőstettek rovatba.]
Miután elbúcsúztál a hírvivőtől, rögtön tervezgetni kezded a részleteket.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+25 tvp ). Két fordulód között meglátogatott a húsvéti nyuszi! Örömmel teszed el a két hímes tojást (+2 kaja). Hohó, van itt egy csomag is! Gyorsan kibontod. Egy ezüst gyűrű van benne! És egy cédula: sok szeretettel a <<itt egy furcsa, golyó alakú, egyszemű lény rajza látható, a feje tetején sok pici csápos szemmel>> munkatársaitól! Furcsállva csóválod a fejedet, de azért örülsz az ajándéknak. A teremtés zsákja létrehozott 1 kőkést.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+80 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+76 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+41 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A lottó 1071. hetének nyerőszámai: 8, 19, 12. 1 db 0 találatos szelvényed volt. 2 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 24 arany nyereményt kapsz.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Mentális energia gyűlik benned. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 273.]

fkt 69 10 felt. készítesz a 69. tárgyat (10 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 273.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[101,94] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Leah híveié.

Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) Egy nagyobb csapat hátvédjét leped meg. Csak két ellenség, nem okozhat gondot! Elsőnek egy Thargodan csontváz száll szembe veled.

Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 14 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a Thargodan csontváz bal oldalát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával többször eltalálod a Thargodan csontváz bal lábát. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel valamennyire megsebezgeted a Thargodan csontváz görbe csontjait. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) A Thargodan csontváz többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 12 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Thargodan csontváz bal karját. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel gyengén megszurkálod a Thargodan csontváz görbe csontjait. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) A Thargodan csontváz többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 23 életpontot vesztettél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 114, gyógyulás: 0, összesen: -114 ÉP}

Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Azonnal rájössz, hogy egy varkaudar íjász ijesztett meg. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+20 életerő). [-6 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Erőd TF-elődött. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [101,95] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. A feléd közeledő szeppent rákfatty mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 15 életpontot sebeztél. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a szeppent rákfatty kitines ollóját. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a szeppent rákfatty bal hátsó lábát. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a szeppent rákfatty jobb oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Megnyirbálja a szeppent rákfatty ollója a jobb karodat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 721 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy púdersziklát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy olvasztókemencét. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) Összefutsz egy inváziós őrjárattal. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy borzalmas varkaudar. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy Thargodan csontváz.

Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 11 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a Thargodan csontváz jobb karját. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával megdöfködöd a Thargodan csontváz bizarr csontjait. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhányszor megkarcolod a Thargodan csontváz testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) A Thargodan csontváz csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 22 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával jól megszurkálod a Thargodan csontváz testét. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel valamennyire megsebezgeted a Thargodan csontváz bizarr csontjait. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) A Thargodan csontváz néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 17 életpontot vesztettél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 113, gyógyulás: 0, összesen: -113 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+21 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [101,96] Még mindig dombos terepen vagy. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Utad során felfedezel egy oltárt. Raia hívői építették. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 óndarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy rőtmanó berzerker közeledik. (ld. enc.) Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 20 életpontot sebeztél. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a rőtmanó berzerker jobb oldalát. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a rőtmanó berzerker testét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A rőtmanó berzerker többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a rőtmanó berzerker száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 826 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

Hatalmas sárga gyümölcsöt találsz egy bokron. Megkóstolod. Ehető! Nagyszerű, ebből muszáj raktározni. (+2 kaja.) Belebotlasz egy inváziós csapatba. Két katona indul meg feléd. Egy varkaudar bajnok áll veled szemben.

Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 18 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 37 életpontot vesztettél. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a varkaudar bajnok testét. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) Izzó tűzlény nő ki előtted a földből. Lángoló karmait feléd lendíti, meggyújtva a ruhádat! Tudomást sem véve a halálos veszélyről, szülőhelyedre, valamilyen jó emlékre koncentrálsz. Ahogy tudatod tovaszáll a békés gondolatok világa felé, úgy foszlik semmivé a szörnyű illúzió. Leküzdötted a tudatodat ért támadást! Most már talán a fegyvereké a szó. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar bajnok bal oldalát. (4 támadással 134 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a varkaudar bajnok testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a varkaudar bajnok gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A varkaudar bajnok feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 17 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával jól megszúrod a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A varkaudar bajnok megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A varkaudar bajnok vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1777 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 282, sebződés: 113, gyógyulás: 0, összesen: -113 ÉP}

Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy varkaudar hírnök. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+22 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [72 pontot használtál fel, van még 201.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[100,97] A dombokból hegyek lesznek, méghozzá egyre magasabbak. Magashegységben vagy! Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Ez nem lehet más, mint egy nyuhaj karbin. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Inváziós csapatok portyáznak errfelé, te is összeakadsz néhány ellenféllel. Az első ellenfél egy vark. nekromanta.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét halál varázslatot lő rád. 82 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a vark. nekromanta testét. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a vark. nekromanta bal lábát. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a vark. nekromanta bal karját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 17 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a vark. nekromanta száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1646 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 129, gyógyulás: 0, összesen: -129 ÉP}

A következő ellenfél egy ork bérgyilász.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod az ork bérgyilász mozgékony testét. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ork bérgyilász testét. (4 támadással 138 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod az ork bérgyilász fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, az ork bérgyilász sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 1 csontszablyát. 1355 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy sáfránypor (Nincs mibe rakni 1 sáfrányport.).
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+33 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy isteni totemoszlop (835. épület.). Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [99,98] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy hóhérbimbót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 óndarabot! Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. A feléd közeledő manaelementál mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Gyanakodva végigméritek egymást. Amikor a szörny nem mutat támadó szándékot, megkönnyebbülten ellazítasz. Tovább mész.

Összefutsz egy inváziós őrjárattal. Ellenfeled ezúttal egy ork sámán.

Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 7 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod az ork sámán jobb lábát. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az ork sámán bibircsókos orrát. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod az ork sámán bal lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy lángcsóva varázslatot. 7 életpontot vesztettél. Az ork sámán szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 716 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy varkaudar kölyök.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a varkaudar kölyök testét. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar kölyök testét. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a varkaudar kölyök bal hátsó lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Feléd sújt a varkaudar kölyök a farkával, de elhibázta! A varkaudar kölyök most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 588 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 3 grifftojás.

(Továbbmész...) [98,99] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Rábukkansz a főerőktől elszakadt két ellenségre. Első ellenfeled egy ork sámán.

Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy lángcsóva. 5 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod az ork sámán bal karját. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ork sámán jobb vállát. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod az ork sámán tömzsi testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Távolról lángcsóva varázslatot lő rád a másik. 9 életpontot vesztettél. Az ork sámán most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 716 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Második ellenfeled egy vark. nekromanta.

A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sorvasztás varázslatot. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a vark. nekromanta bal lábát. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a vark. nekromanta testét. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a vark. nekromanta fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 18 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1646 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}

A következő kincseket találtad: 5 ugh méreg. A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-1 életerő). [52 pontot használtál fel, van még 149.]

m 6 5 mozogsz nyugatra, délnyugatra
[97,99] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Látsz egy quwargot. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő.

Belebotlasz egy inváziós csapatba. Két katona indul meg feléd. Az első ellenfél egy varkaudar.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a varkaudar nyakát. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd a varkaudar testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. A varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 varkaudar csontot. 211 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy ork bérgyilász.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja az ork bérgyilász bal oldalát. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ork bérgyilász testét. (4 támadással 133 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az ork bérgyilász testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, az ork bérgyilász sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 1 csontszablyát. 1355 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy mutáns csont. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Tested lassan sorvadozik (-1 életerő).

(Továbbmész...) [96,100] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Hmm, csak egy vadász tatu. Ettől nincs semmi félnivalód. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a vadász tatu testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A vadász tatu összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 vadász tatu bőrt. 7 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 10, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy grok-képződményt. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Dornodon híveié. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve.
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
A céllövöldéhez sétálsz. Egy nálad három fejjel magasabb óriás befelé invitál, s közben fennhangon az odabent rád váró veszedelmekről mesél. El sem jutnak agyadig intelmei, s már a sátor belsejében találod magad. Már vár itt rád valami. Egy vortexmágus.

Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. 32 életpontot vesztettél. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a vortexmágus testét. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a vortexmágus örvénylő köpenyét. (3 támadással 116 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a vortexmágus örvénylő köpenyét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. 27 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1500 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 59, gyógyulás: 0, összesen: -59 ÉP}


- És a díj? - kérdezed az ajtó előtt álló óriástól. Ő hanyagul megvonja a vállát:
- Nem találtál kincset a szörnyben?!? Vagy nem volt szerencséd, vagy nem kutattad át elég alaposan a maradványait - feleli, majd miközben elmosolyodik, biztatva a válladra rakja a kezét: - De ne csüggedj! A következő alkalommal biztos nyersz valamit!
Egy tizenéves alakváltó siet eléd, hogy az ötpróba nyújtotta feladatok megoldására unszoljon. A beígért jutalom reményében követed őt, és az általa mutatott sátorba lépsz.
- Először megtudjuk mennyire vagy erős - vigyorog rád az alakváltó kölyök, miközben a földön heverő súlyzóra mutat. Egyértelmű a feladat, ezt kell a magasba emelned. Ahogy nekirugaszkodsz, már érzed, hogy nem lehet gond, ezt a súlyt egy fele ilyen erős emberre méretezték. Jöhet a következő akadály... Második próba. Az alakváltó egy kis gnómhoz vezet. Ő feltesz pár kérdést Ghalla történelmi múltjáról, de ezzel nem foghat ki rajtad. Mindre tudod a választ... Ügyességpróba következik. Három labdát adnak a kezedbe, és elmondják a feladatot: zsonglőrködnöd kell. Határozottan kezded el a labdákat dobálni, kezdeti lelkesedésed viszont azonnal alábbhagy, amint azok a földön kötnek ki. 403 tapasztalati pontot kaptál. Nem volt szerencséd. Megfogadod magadban, hogy egyszer még visszatérsz, és megmutatod, mit tudsz.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Tested lassan sorvadozik (-2 életerő). [36 pontot használtál fel, van még 113.]

e 10 élelemszerzés 10 pontért
Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 103.]

ef 25 507 energia fejlesztése 25
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-14 TU.] [98 pontot használtál fel, van még 5.]

ext visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2014. évben 4. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

szk 10 keresed a 10. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy vadász tatut. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

tno 6 7 növeled a 6. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

* 1. BP: használod a 2107. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 0.]
Iszol a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 2, 3, 7.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját fal föl a gyilkos szilmill. 2 kaját habzsol be a spagulár. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a sorvasztás hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 224 pontot. A következő körben tehát 224 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN
Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián.
Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül.
Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata.
Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik.
Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége.
FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni.

RŐTMANÓ BERZERKER (369. SZÖRNY)
A rőtmanókat a legtöbb kalandozó veszélytelen, ártalmatlan lényeknek tartja. Az utóbbi időben azonban megjelentek a dombok között a vérben forgó szemű, ámokfutóként támadó és harcoló rőtmanók. A legtöbbek szerint valamiféle betegség támadta meg a nyomorult lényeket, de a jobban értesültek állítják: a ryuku mágusok oltják be a félsziget szörnyeit valamiféle gonosz méreggel, a kontinens lényeit fordítják először a lakosság ellen, ezzel megtéve inváziójuk első lépését. Akárhogy is, a rőtmanó berzerkerrel szemben készülj fel a legrosszabbra, hiszen nem ismer fájdalmat, egyetlen célja a pusztítás.

KARAKTERLAP

Marion, egy szőke, göndör hajú, kék szemű mutáns nő vagy. Tharr tanítványa vagy. Papi hited: 56. A Két Kard Testvérisége (#9118) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 83. fordulód.

Erő: 24 (34) Szint: 17 Merészség: 8/5 Magasság: 171 cm
IQ: 17 (24) Támadás: 31 (32) Agresszió: 5 Testsúly: 129 kg
Ügyesség: 18 (25) Védekezés: 26 (29) Menekülés: 40 % Életkor: 3/3 év
Egészség: 16 (21) Életpont: 318/255 Jellem: semleges (+2) Tul. pont: 0
Szerencse: 21 (26) Varázspont: 312/83 Pénz: 822 arany Kép. pont: 11
Tudatpont: 35/14 Pszi pont: 90/3
Eddig összesen 368 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 13 468 TP-t kaptál. Jelenleg 227 043 TP-d van. A következő szinthez még 32 957 TP szükséges. Trófeáid: szutykos remák, varkaudar behemót, varkaudar íjász. A 61. fordulódban 2796 arany került a bankszámládra. 3103 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1/0 ökölvívás: 1/0 szúrófegyverek: 20/46 (+40%)
vágófegyverek: 1/39 ütőfegyverek: 9/98 lőfegyverek: 17/34 (+42%)
dobófegyverek: 1/0

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -12.); tüske (#22) (13 -16.); nyílvessző (#108) (17 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
96,100 mezőn táborozol
Szkander vereségeid: 0 győzelmeid: 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 12/43 (+44%) 2. nyomkövetés: 2/87 3. lopás: 1/0
4. mászás: 2/99 5. csapdakészítés: 17/55 (+30%) 6. csapdaészlelés: 1/0
7. gyógyítás: 28/59 8. titkosírás: 1/0 9. felderítés: 1/82
10. szörnyidomítás: 3/56 11. teológia: 10/40 (+44%) 12. taumaturgia: 9/92
13. szerencsejáték: 1/10 14. versengés: 4/32 (+18%) 15. zene: 1/11
16. szörnyismeret: 7/75 17. pszi: 11/82 (+20%) 18. zárnyitás: 1/0
19. vadászat: 12/62 (+11%) 20. bányászat: 6/55 (+58%) 21. testépítés: 4/23
22. főzés: 1/0

FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 60% életerő alatt 36 TVP-ért
kutatsz max. 45 TVP-ért
ásol max. 30 TVP-ért
készítesz kötelet (#92) (max. 1 darabot, csak egyszer), nyílvesszőt (#108) (max. 10 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 15 darabot, csak egyszer), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 30 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot, csak egyszer)
elfogod sörényes ubukot (#89) fedett veremmel (#219)
mászol max. 30 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés (7)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 6, max: 12)
manaelementál (#290), nektoraf (#355), Pszinapszis (#974), semlegesek (#989), jók (#990), varkaudar behemót (#189)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
agykorbács (#97)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK
gyilkos szilmill (#7456) (+1 sebzés közelharcban) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igazi erőpróba: ejts el egy fordulón belül két szörnyet ütő, két szörnyet vágó és kettőt szúrófegyverrel.
2.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 1)
3.) Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább egy szörnyet ütő, egyet vágó, és egyet szúrófegyverrel!

HŐSTETTEID
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 198 (limit: 385), a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 23 230.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kasztropl. trafó (145)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
isteni kapcsolat (168)
kasztrop.kitágulás (197)
azért a támadás... (221)
önismeret (236)
tolvajfelismerés (243)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
vallási öntudat (290)
földmágia (357)
a mágia szeretete (393)
testvéri segítség (411)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 13 TU. szükséges még: 37 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 19 TU. szükséges még: 51 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 295 TU szükséges.)
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
40 tüske (#22) 8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
4 arany (#50) 2 csontszablya (#64) 1 ezüst gyűrű (#180)
3 grifftojás (#179) 1 kaja (#2) 1 kőkés (#6)
1 mutáns csont (#331) 3 óndarab (#85) 5 ugh méreg (#166)
1 vadász tatu bőr (#15) 1 varkaudar csont (#1113)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

95 96 97 98 99 100 101 102
92
93
94
95
96
97
98
99
100
101
(96,100) vadász tatuk (#10), grok-képződmény (#149), 28. jellempróba, Dornodon oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, vortexmágus (#418)
(97,99) 47. jellempróba, varkaudar (#64), ork bérgyilász (#781)
(98,99) vaskohó (#155), oltár, 22. jellempróba, ork sámán (#345), vark. nekromanta (#173)
(99,98) hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), vaskohó (#155), érclelőhely, manaelementál (#290), ork sámán (#345), varkaudar kölyök (#685)
(100,97) isteni totemoszlop (#835), nyuhaj karbin (#110), vark. nekromanta (#173), ork bérgyilász (#781)
(101,94) Leah oltár, Thargodan csontváz (#297)
(101,95) szeppent rákfatty (#186), púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), olvasztókemence (#86), 50. jellempróba, vaskohó (#155), Thargodan csontváz (#297)
(101,96) 47. jellempróba, Raia oltár, érclelőhely, rőtmanó berzerker (#369), varkaudar bajnok (#190)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


Kedves Zsolt, gratulálunk névnapod alkalmából. Reméljük, még sokáig együtt fogunk játszani. <<Az operátorok és a játékvezető>>

Üzenet küldése a karakternek