Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2021. ápr. 18. 21h:29' EZ A 1247. JÁTÉKHETED, 83. FORDULÓD 1248. játékheted kezdete: ápr. 21. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1315 SZÁMLA : XXXX |
v 19 | elmormolod a 19. varázslatot |
kf 811 | kézbeveszed/felveszed a 811. tárgyat |
v 5 | elmormolod az 5. varázslatot |
kno 7 1 | képesség-növelés 7 |
tf 2 24 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 24 pontért |
v 15 128 5 | elmormolod a 15. varázslatot |
kt 108 9 | elkészíted a 108. tárgyat (9 darabot) |
kt 129 9 | elkészíted a 129. tárgyat (9 darabot) |
flh 7 129 | felt. lőfegyver haszn. 7 a 129. tárggyal |
m 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra |
A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 sallank nyíl. Lövedékeiddel perforálod az uzbány testét. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Marokra fogva a göcsörtös bunkót ellenfeledre támadsz. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az uzbány bal oldalát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod az uzbány testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Apró csípést ejt rajtad az uzbány csőrével. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az uzbány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 uzbány csőrt. 325 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [90,92] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy vérszomjas csüldő lehet. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a vérszomjas csüldő egyik csápját. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Csápjával megérint a vérszomjas csüldő. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 525 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót ellenfeledre támadsz. Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a mérges nyukmár fejét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a mérges nyukmár jobb oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Karmait felemelve, a mérges nyukmár meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 4 csepp gyenge mérget. 107 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
h 92 | használod a 92. tárgyat |
m 3 5 | mozogsz délkeletre, délnyugatra |
Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 sallank nyíl. Pár lövedéked átjárja a proteinfecske bal szárnyát. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Marokra fogva a göcsörtös bunkót ellenfeledre rontasz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a proteinfecske jobb lábát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a proteinfecske tollas testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Apró csípést ejt rajtad a proteinfecske csőrével. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Karmait felemelve, a proteinfecske meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A proteinfecske még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 4 madártollat. 323 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [90,94] Kisebb hegyek emelkednek itt. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy megsebzett emberevő. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 3 sallank nyíl. Alaposan megsorozod az emberevő vizenyős szemét. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 283 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
h 34 | használod a 34. tárgyat |
h 34 | használod a 34. tárgyat |
v 5 | elmormolod az 5. varázslatot |
m 5 5 2 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, keletre |
A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a partravetett medúza testét. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Meglengetve a göcsörtös bunkót ellenfeledre rohansz. Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a partravetett medúza fejét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a partravetett medúza testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A partravetett medúza csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-4 támadás.) Csápjaival a partravetett medúza csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A sebbe zöldes mérget pumpál. A méreg gyenge - csak 9 életpontot vesztettél. A partravetett medúza csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a partravetett medúza kocsonyás testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a partravetett medúza testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A partravetett medúza csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-4 támadás.) Csápjaival a partravetett medúza csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. A partravetett medúza összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 693 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Elmúlt a méregsemlegesítés hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 45, gyógyulás: 0, összesen: -45 ÉP}
(Továbbmész...) [88,96] Bátran belegázolsz a tengerbe. Remélem, tudsz úszni! Az idő ideális strandolásra. Teljesítettél egy isteni küldetést!
(Továbbmész...) A tengerben ilyen messzire úszni túl veszélyes lenne, megfulladnál! [20 pontot használtál fel, van még 37.]
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [90,94] A tengerpartot elhagyva, kisebb hegyeket kell megmásznod. Találsz egy hóhérbimbót. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy patakot. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.
(Továbbmész...) [91,93] A hegyvidéket síkság váltja fel. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen.
h 242 | használod a 242. tárgyat |
szk 54 | keresed az 54. szörnyet |
TŰZFÉNY (686. TÁRGY) Amikor bekukkantasz a tímár kunyhójába, meglátsz egy üveggömböt, benne egy lobogó lánggal. Láthatóan, a lángot nem táplálja semmi! Kíváncsi kérdésedre elmondja a tímár, hogy ez a tűzfény - készítésének titkát még édesapjától tanulta, aki a Namír Királyságok egyik nagyhatalmú alkimistája volt. Könyörgésedre beleegyezik, hogy neked is készítsen egyet, ha elhozod a szükséges alapanyagokat: egy sáfránykristályt, egy szulfint, és 5 rakolits port. Ehhez a Küldetés Teljesítése: KT 686 parancsot kell kiadnod, 5 TVP-ért a tímárkunyhón. Ja, és hogy mire is jó a tűzfény, azon kívül, hogy szépen világít? A tímár szerint a tűzfényből lehet elkészíteni a legendás Rahn ékkövet, de hogy ki képes erre, azt sajnos nem tudja megmondani. |
MÉRGES NYUKMÁR (95. SZÖRNY) A mérges nyukmár, a sötét helyeken megbúvó, másfél méter magas, ragyás, zöld bőrű, bogárszerű lény sokak szerint mérgező csípésű. Kedvenc taktikája, hogy áldozatát megragadja mancsával, majd csáprágójával átharapja a védtelen áldozat torkát. Tanulság: ne látogass sötét helyeket. Az erős, kitines páncél áttörésére talán az ütőfegyver a legjobb. |
PARTRAVETETT MEDÚZA (363. SZÖRNY) Néha a tengerparton sétálva, megpillanthatsz egy-egy partravetett medúzát, amint a szárazon haldoklik. Még ezeknek a mozdulatlan monstrumoknak sem érdemes a közelébe menni, mert hatalmas csápjaikkal elkaphatnak, túlélésük utolsó reménységét látva benned. És mivel ezek a csápok erősen mérgezők... Nos, valószínűleg nem érdemes ecsetelni, miért is nem jó a medúzákat piszkálni. |
Erő: | 22 (24) | Szint: | 15 | Merészség: | 7/1 | Magasság: | 154 cm |
IQ: | 18 | Támadás: | 14 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 54 kg |
Ügyesség: | 25 | Védekezés: | 19 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 143/143 év |
Egészség: | 16 (18) | Életpont: | 205/205 | Jellem: | semleges (+17) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 15 | Varázspont: | 67/45 | Pénz: | 107 arany | Kép. pont: | 3 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1 | szúrófegyverek: | 15 | vágófegyverek: | 9 |
ütőfegyverek: | 10 | lőfegyverek: | * 19 |
Feltételes fegyverváltás: göcsörtös bunkó (#123) << vashegyű lándzsa (#182) << bronzpenge (#126) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); tüske (#22) (2 -3.); kerek kő (#19) (4 .); vashegyű nyíl (#176) (5 -6.); sallank nyíl (#129) (7 -9.); vashegyű nyíl (#176) (10 -); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); sallank nyíl (#129) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
91,116 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 100 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1316 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 4 | 2. nyomkövetés: | 25 | 3. lopás: | 1 |
4. mászás: | 5 | 5. csapdakészítés: | 4 (+1) | 6. csapdaészlelés: | 1 |
7. gyógyítás: | 20 (+1) | 8. titkosírás: | 1 | 9. felderítés: | 1 |
10. szörnyidomítás: | 1 | 11. teológia: | 2 | 12. versengés: | 2 |
13. zene: | 1 | 14. szörnyismeret: | 3 | 15. zárnyitás: | 3 |
16. vadászat: | 16 | 17. bányászat: | 10 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 20% életerő alatt 20 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
kutatsz max. 8 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 18 darabot ), tüskét (#22) (max. 15 darabot ), kötelet (#92) (max. 2 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 6 darabot ), szuperkötelet (#209) (max. 1 darabot ) |
mászol max. 25 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, küldetés, labirintus, szellemkastély (53) |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
szintszívó (#96) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
feltámadás (#168) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sóhajtó dorony (#112) (málhás: +10 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Azt hiszem, ennél nem kaphatnál egyszerűbb feladatot: fürödj meg a tengerben! [lépj TENGER mezőre.] (teljesítve) |
2.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül. |
3.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): 10. labirintus (32,22). városháza (Shaddar) (539): kész. cseréptetős torony (549): többek közt 195. tárgyat kell leadnod. városháza (685): 2. lépésnél tartasz. Fősátor (770): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 3, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 41. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 45. |
Összsúly: 44.98 kg | Megterheltség: 66% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van. | |
Még 67 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
6 | kaja (#2) | 5 | madártoll (#112) | 5 | ragasztó (#83) | |||
5 | sallank karom (#128) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
4 | gyenge méreg (#26) | 18 | kerek kő (#19) | 4 | nyílvessző (#108) | |||
3 | óndarab (#85) | 3 | rézdarab (#70) | 2 | sallank nyíl (#129) | |||
1 | uzbány csőr (#169) | 1 | vasérc (#152) | 4 | víz (#27) |
87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | |
89 | |
|
|
|
|
|
|
90 | |
|
|
|
|
|
|
91 | |
|
|
|
|
|
|
92 | |
|
|
|
|
|
|
93 | |
|
|
|
|
|
|
94 | |
|
|
|
|
|
|
95 | |
|
|
|
|
|
|
96 | |
|
|
|
|
|
|
97 | |
|
|
|
|
|
|