Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2014. febr. 18. 15h:24' EZ A 420. JÁTÉKHETED, 83. FORDULÓD 421. játékheted kezdete: febr. 20. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1309 SZÁMLA : XXXX |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 28 életpontot sebeztél. Mérg. ubuk dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 mérg. ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a mocsárivérc testét. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját a másikra támadsz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a mocsárivérc testét. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 78 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megpöccinted a mocsárivérc testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Csápok csapnak le rád minden irányból! (4 támadástól 129 életpontot vesztesz.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 49 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a mocsárivérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 mocsárivércszem (ld. enc.). Magad mögé lököd a pitiáner Lord Kovács József trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő mocsárivérc trófeát. 1915 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 178, gyógyulás: 0, összesen: -178 ÉP}
* 1. KP: | kézbeveszed/felveszed a 223. tárgyat |
* 2. KP: | használod a 64. pszi képességet |
v 1 999 | elmormolod az 1. varázslatot |
p 65 2 | használod a 65. pszi képességet |
fl 5 148 | lopsz az 5. fajúaktól a 148. tárgyat |
f 34 | kísérletezel a 34. tárggyal |
fog 88 219 |
kf 189 127 | kézbeveszed/felveszed a 189. tárgyat a 127. tárggyal |
m 5 1 | mozogsz délnyugatra, északkeletre |
Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod az uzbány testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Harci kalapáccsal megcsapod az uzbány jobb lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Az uzbány feléd csap csőrével, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 353 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
Meglengetve a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a sóhajtó dorony bal első lábát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a sóhajtó dorony farkát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A sóhajtó dorony feléd harap, de sikertelenül. Mandibulakaszával felnyitod a sóhajtó dorony testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Harci kalapáccsal megcsapod a sóhajtó dorony testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A sóhajtó dorony feléd harap, de sikertelenül. A sóhajtó dorony összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 dorony tüdőt. 433 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 0, gyógyulás: 12, összesen: +12 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 29 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a harcos bal lábát. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával végigvagdosod a harcos testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a harcos bal lábát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Sajnos nem sikerült a harcos minden csapását hárítanod. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A harcos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1137 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 10, gyógyulás: 11, összesen: +1 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 18 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a harcos jobb lábát. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Meglengetve a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a harcos testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Harci kalapáccsal többször eltalálod a harcos bal karját. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1137 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 12, gyógyulás: 12, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [93,63] A sík vidék mocsarassá válik. Ez a Süllyesztő mocsár. Kicsi, de halálos. Észreveszel egy nekrofunt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy mocsári penkét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Királyi csapatok portyáznak errfelé, te is összeakadsz néhány ellenféllel. Egy bérmágus áll veled szemben.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 37 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 14 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a bérmágus girhes testét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával alaposan megvágod a bérmágus testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Harci kalapáccsal megütöd a bérmágus bal lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Elhajolsz a bérmágus ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 7 életpontot vesztettél. A bérmágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 737 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 26, gyógyulás: 7, összesen: -19 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az elit palotaőr bal lábát. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod az elit palotaőr bal karját. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Harci kalapáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az elit palotaőr bal karját. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Az elit palotaőr megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (3 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Az elit palotaőr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 893 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 25, gyógyulás: 10, összesen: -15 ÉP}
kf 1526 | kézbeveszed/felveszed az 1526. tárgyat |
m 6 7 7 | mozogsz nyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a harcos testét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a harcos testét. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 71 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal eltalálod a harcos testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a harcos újra meg újra lecsap. (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A harcos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1137 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 245, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy lángcsóva varázslatot, majd rád küldi. 22 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod az öreg varázsló fejét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az öreg varázsló jobb vállát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az öreg varázsló csapása elől. Véres nyál csordul ki az öreg varázsló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 190 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
(Továbbmész...) [91,62] Még mindig füves síkságon vagy. Felfedeztél egy xantusz-kaktuszt. Észreveszel egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Ez jó móka lesz. Egy követ dobsz a kobra felé. A hirtelen zajra a gazdája felé kap, és megmarja azt. A kígyóbűvölő azonnal meghal. Miután elmászik a kígyó, megnézed, hogy mi van még a kosárban. Még egy kobrát látsz. Elmenekülsz, mielőtt a turbános férfi sorsára jutnál. (+2 gonoszság.)
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Marokra fogva a Mallon botját a másikra rohansz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a palotaőr bal vállát. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 81 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megütöd a palotaőr testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A palotaőr vágása nem talált el. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 348 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 14 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed az öreg varázsló nyakát. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod az öreg varázsló bal karját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az öreg varázsló lendületes ütése célt téveszt. Az öreg varázsló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
(Továbbmész...) [90,61] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Vándor! Eme nekrofun tövében alakult meg a Drow Közös Tudat! Tanthalas " Utad során felfedezel egy nekrofunt. Észreveszel egy oltárt. Sheran híveié. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Miféle isten az, amelyiknek a papjai virágszedéssel töltik az idejüket?! Ez tűrhetetlen! Miután könnyedén végeztél az öreggel, átkutatod a holmiját. Csupán egy mocsári penke van nála és egy szem szimbólum, de az megégeti a kezedet, amikor megérinted, sajnos azt itt kell hagynod. (+2 gonoszság.) Szereztél egy mocsári penkét.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 15 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod az öreg varázsló nyakát. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az öreg varázsló bal lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az öreg varázsló lendületes ütése célt téveszt. Az öreg varázsló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámsújtás varázslatot, majd rád küldi. 13 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a bérmágus jobb lábát. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan a másikra rohansz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a bérmágus girhes testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a bérmágus testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Elhajolsz a bérmágus ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 5 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 777 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. ubuk dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 mérg. ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az élőholt quwarg testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt quwarg potrohát. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod az élőholt quwarg torát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Mallon botjával párszor keményen megütöd az élőholt quwarg fejét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted az élőholt quwarg torát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 22 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az élőholt quwarg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1488 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 58, gyógyulás: 0, összesen: -58 ÉP}
(Továbbmész...) [88,61] Szűnni nem akar a zöld síkság. Ananászvirág illatát hozza a szél. Utad során felfedezel egy gumifát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Fairlight hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy bolhakutya került az utadba. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan a másikra rohansz. Mandibulakaszával egy hatalmas csapással felmetszed a bolhakutya bal első lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a bolhakutya jobb vállát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A bolhakutya megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bordacsontot. 13 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégcsóva. 12 életpontot vesztettél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a bérmágus girhes testét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a bérmágus nyakát. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a bérmágus girhes testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a bérmágus csapása elől. A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 8 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 777 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a zsoldoskatona páncélozott testét. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Mallon botját a másikra rontasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zsoldoskatona testét. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a zsoldoskatona bal karját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Nem sikerült tökéletesen félreszökkenned: a zsoldoskatona vágásával megsebezte a bal oldaladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 779 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [87,61] Szűnni nem akar a zöld síkság. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy tűzbokrot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy proteinfecske. {védettsége: 16 szúró, 12 vágó, 6 ütő ellen.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a proteinfecske jobb lábát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a proteinfecske nyakát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Csőrével a proteinfecske nem tudott megsebezni. Karmaival a proteinfecske megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 madártollat. 351 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az elit palotaőr bal oldalát. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Mallon botját ellenfeledre rohansz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd az elit palotaőr bal oldalát. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod az elit palotaőr jobb lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, az elit palotaőr sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az elit palotaőr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 940 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. 19 életpontot vesztettél. Hideg veríték folyik végig a hátadon - ez a támadás egy öngyilkos vállalkozás volt! Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
m 6 7 | mozogsz nyugatra, északnyugatra |
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. 39 életpontot vesztettél. Hirtelen felülkerekedik benned az életösztön. Úgy döntesz, ebből elég volt. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [34 pontot használtál fel, van még 1.]
rm 1526 146 20 | rombolsz az 1526. tárggyal a 146. tárgyat 1 pontért |
* 1. BP: | kézbeveszed/felveszed a 254. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 2107. tárgyat |
* 3. BP: | alakváltás 13 |
MOCSÁRIVÉRCSZEM (1758. TÁRGY) A mocsárivérc nagy, vizenyős szeme nem tudni mire jó, biztosan valamiféle varázslat komponenseként lehet felhasználni. |
MÁGIKUS TÉRKÉP (2167. TÁRGY) Hah, nem kétséges, hogy ez egy mágikus térkép. Elolvasásához, értelmezéséhez a varázslat olvasása varázslat szükséges. Ha kiadod a H 2167 parancsot és ismered az említett varázslatot, akkor azt elmormolva 20 TVP-ért működésbe hozod a térképet, ami nem kétséges, hogy elteleportál téged valahová. Nem tudod, hová, mint ahogy azt sem, hogy mi vár rád ott, vagy hogyan jössz vissza. Így csak akkor próbáld ki, ha igazán bátor vagy. Nem fogod másnak odaadni! |
EZÜSTDARAB (326. TÁRGY) Az ezüst aránylag puha fém, ezért inkább csak ékszereket készítenek belőle, fegyvernek nem annyira alkalmas. Igen ám, de vannak lények, amelyek különösen érzékenyek az ezüstre, és a nem-mágikus, nem ezüstből készült fegyverek által rajtuk okozott sebek azonnal beforrnak. Ezüstfegyvert tehát mégiscsak érdemes nekiállni kikovácsolni az ezüstdarabokból, ha mégoly nyomorúságos fegyvert is tudsz készíteni, mert bizonyos speciális küldetésekben szükséged lehet rá. Az ezüstből csak szúró- és vágófegyvert érdemes készíteni, hiszen az ezüst csak az ilyen lények testébe jutva tudja kifejteni mérgező hatását, kívülről, a csontok összetörésével nem. Mivel az ezüst értékes fém, régóta bányásszák és már szinte az összes bánya kimerült. Nem feldolgozott formában, a szabadban ezüstércet találni hihetetlenül nagy szerencsét és kivételes fémérzékelő képességet igényel. Megjegyzés: az ezüst kulcsok, ékszerek készítésekor egy ezüstdarabnak csak a töredékét használták fel, ezért az ilyen tárgyak unkreálásával nem juthatsz ezüstdarabhoz. Ezenfelül ezeknek az ékszereknek az elkészítése speciális, ékszerészi szaktudást igényel, így ezüst nyakláncot, ezüstkulcsot és hasonlót te sosem fogsz tudni készíteni. |
AGYÉRTÁGÍTÓ KENŐCS (1406. TÁRGY) Mikor lepattintod a sötétkék tégely fedelét, olyan erős kökény-illat csapja meg az orrod, hogy legszívesebben belenyalnál a sűrű krémbe, de Niximiliti óva int ettől. Szigorúan külsőleg használandó, és nem is akárhogyan. A halántékodra, és a homlokodra kell egyenletesen felkenni (a H 1406 paranccsal, 3 TVP-ért), hogy a hatása érzékelhető legyen. Az elme hatalma kiteljesedik általa, olyan mértékben, amit eleinte elhinni sem mersz. [IQ-d az alapintelligenciád értékével nő; taumaturgiád, és teológiád eme érték felével (csak az, amelyik legalább 1); a max. VP-d és VP-d pedig a háromszorosával!] A bolondos gnóm 3 vortex talizmánt kér érte cserébe, amit bármelyik csodabazárban leadhatsz a Küldetés Teljesítése: KT 1406 paranccsal, 5 TVP-ért. Az agyértágító használatára is vonatkozik néhány megkötés: az Olimpián megfosztanak az előnyeitől, isteni küldetések leimádkozásakor nem számít be az általa adott bónusz (istened átlát a doppingszerekkel megnövelt tudásodon) és hatása csakis a forduló végéig tart; ráadásul csak egyetlen adagnak van hatása, egy második adag csodakencét (legyen az bármilyen fajta) már nem is fogsz felhasználni, úgy sem volna értelme. Az agyértágító sokkal hasznosabb annál, mintsem odaadnád másnak. |
Erő: | 20 (30) | Szint: | 17 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 163 cm |
IQ: | 27 (38) | Támadás: | 31 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 64 kg |
Ügyesség: | 20 (29) | Védekezés: | 38 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 39/40 év |
Egészség: | 15 (22) | Életpont: | 347/84 | Jellem: | gonosz (48) | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 22 (33) | Varázspont: | 480/0 | Pénz: | 613 arany | Kép. pont: | 3 |
Pszi pont: | 51/35 |
HARCI ISMERETEK | |||||
vágófegyverek: | 5 (+1) | ütőfegyverek: | 21 | dobófegyverek: | 17 |
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (300%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) (10 -14.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (15 -); mérg. ubuk dobónyíl (#188) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
86,61 mezőn táborozol |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 4 | 2. nyomkövetés: | 16 | 3. lopás: | 1 |
4. mászás: | 4 | 5. csapdakészítés: | 8 | 6. csapdaészlelés: | 1 |
7. gyógyítás: | 8 (+1) | 8. titkosírás: | 1 | 9. felderítés: | 1 |
10. teológia: | 10 | 11. taumaturgia: | 18 | 12. szerencsejáték: | 2 |
13. versengés: | 8 | 14. zene: | 1 | 15. szörnyismeret: | 2 |
16. pszi: | 6 | 17. vadászat: | 2 | 18. bányászat: | 2 |
19. csapatmunka: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
lopsz az árnymanóktól (4) mocsári penkét (#148), a trolloktól (5) mocsári penkét (#148) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 15 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 8 darabot ) |
gonoszkodsz max. 40 TVP-ért |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | oldás (#372, 15 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | tolvajszem (#2, 8 VP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) |
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) | puha ütés (#60, 18 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
pszi-ernyő (#64) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30), oldás (#372) | ||||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 1, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
oldás (#372) | >> | gigaféreg lárva (#7037) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
hegyi szamár (#7168) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Bizonyítsd, hogy méltó a jellemed hitedhez! [oldj meg egy jellempróbát a GO paranccsal és érj el 80-as gonoszságot]. |
2.) Fogj el élve egy kaffogó hebrencset, és áldozd fel oltáromnál! |
3.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitől mocsári penkét! |
HŐSTETTEID |
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 56 (limit: 145), a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 5 785. |
Olimpiai helyezéseid: első hely az 1. kategóriában a XXXI. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
5 | kaja (#2) | 3 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
34 | arany (#50) | 1 | bordacsont (#16) | 1 | dorony tüdő (#212) | |||
2 | drótszőr (#37) | 2 | ezüstdarab (#326) | 3 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | inváziós trófea (#2166) | 1 | kavadu iszák (#25) | 4 | madártoll (#112) | |||
1 | mágikus térkép (#2167) | 1 | mocsári penke (#148) | 1 | mocsárivércszem (#1758) | |||
2 | ork csodaszer (#1228) | 5 | púderkő (#119) | 2 | ugh méreg (#166) | |||
1 | uzbány csőr (#169) | 2 | vasérc (#152) |
85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | |
60 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
61 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
62 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
63 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
64 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
65 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|