825. forduló, 827. forduló, Apa Tifusz összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2012. júl. 9. 12h:04'
EZ A 834. JÁTÉKHETED, 826. FORDULÓD
835. játékheted kezdete: júl. 11.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1896
SZÁMLA : XXXX

APA TIFUSZ KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [269,117] koordinátán.
Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.) A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+1 tvp ). Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra. Az aranytermő erszény 72 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 kerek követ. A teremtés zsákja létrehozott 1 csuklyavirágot. A teremtés zsákja létrehozott 1 kaktuszbogyót.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+134 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+2122 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+361 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+24 tudatpont.) A lottó 980. hetének nyerőszámai: 19, 9, 7. 1 db 0 találatos szelvényed volt. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 189. varázslatot
Sajnos nincs meg a kellő tapasztalatod még a pszi-gyűjtés használatához. [0 pontot használtál fel, van még 791.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 789.]
Nincs poszogó möszéd! [0 pontot használtál fel, van még 789.]

* 2. KP: elmormolod a 247. varázslatot a 120. varázslatot a 377. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Érzed, ahogy egyre erősebben buzog az Elméd Dominanciája. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 787.]
Szupersebesen mormolsz. Iszonyatosan erős mentális pajzs feszül védelmezőn az elméd köré. [-15 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 785.]
Gyorsvarázsolsz! Aranyszín ragyogás jelenik meg körülötted. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% teo] [2 pontot használtál fel, van még 783.]

* 3. KP: leveszed/lerakod az 511. tárgyat
Kiveszed a füledből az Eldereth kristályt. [0 pontot használtál fel, van még 783.]

* 4. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 88. varázslatot a 279. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-35 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% teo] [2 pontot használtál fel, van még 781.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 781.]
Fürgén varázsolsz! [-45 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% tau] [2 pontot használtál fel, van még 779.]

* 5. KP: kézbeveszed/felveszed az 1322. tárgyat az 1631. tárggyal az 1041. tárgyat
A füledre akasztod a ryuku függőt. [0 pontot használtál fel, van még 779.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 779.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 779.]

* 6. KP: használod az 1253. tárgyat az 1546. tárgyat az 1133. tárgyat
Óvatosan előszedsz a hátizsákodból egy csillezsályalevelet, és élvezni kezded a belőle áradó illatokat. Rövid ideig bódulat lesz úrrá testeden. (Hatása a kör végéig maradandó: +11 szerencse.) [6 pontot használtál fel, van még 773. Kapsz 2 VP-t.]
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 771.]
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [21 pontot használtál fel, van még 750. Kapsz 8 VP-t.]

* 7. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 127. varázslatot a 137. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-36 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+2% teo] [2 pontot használtál fel, van még 748.]
Szupersebesen mormolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% teo] [2 pontot használtál fel, van még 746.]
Gyorsvarázsolsz! Felkészülsz a szemmelverésre. [-38 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% teo] [2 pontot használtál fel, van még 744.]

* 8. KP: t. energia kisütése: 275
Aktiválod a mágiafókuszt: varázslataid maximális hatásfoka kör végéig 203% lesz [-24 varázspont]. [0 pontot használtál fel, van még 744.]

* 9. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 220. varázslatot a 385. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% tau] [0 pontot használtál fel, van még 744.]
Szupersebesen mormolsz. (+2 minden tulajdonságodra.) [-25 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo] [2 pontot használtál fel, van még 742.]
Beizzik a turbómágia. Megidéztél egy földelementált, most egy darabig téged fog szolgálni. [-80 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+1% tau] [10 pontot használtál fel, van még 732. Kapsz 4 VP-t.]

* 10. KP: elmormolod a 147. varázslatot a 209. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Csillogó energiafelhő jelzi, hogy képes vagy a mágikus teremtmények megsebzésére. [-38 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+3% teo] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [0 pontot használtál fel, van még 732.]
Fürgén varázsolsz! Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+3% teo] [2 pontot használtál fel, van még 730.]

ek 500 518 t. energia kisütése: 500 518
Beállítod a 518. képességet fejlesztésre. [0 pontot használtál fel, van még 730.]

v 15 429 6 elmormolod a 15. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A forró energia testedbe áramlik. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új kaktuszbogyó. [-42 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% teo] [30 pontot használtál fel, van még 700. Kapsz 12 VP-t.]

v 320 1 elmormolod a 320. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Ereidben a vér forrón lendül előre. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az őskreáció varázslatot! Az ősi varázslat eredményeként megjelenik előtted 1 ősmatéria. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 695. Kapsz 2 VP-t.]

v 320 1 elmormolod a 320. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Befejezted az őskreáció varázslatot! Az ősi varázslat eredményeként megjelenik előtted 1 ősmatéria. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 690. Kapsz 2 VP-t.]

v 320 1 elmormolod a 320. varázslatot
Kántálni kezdesz. Energia árad testedbe. Megidézted az őskreáció varázslatot! Az ősi varázslat eredményeként megjelenik előtted 1 ősmatéria. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 685. Kapsz 2 VP-t.]

v 320 1 elmormolod a 320. varázslatot
Mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Sikerült elmondanod az őskreáció varázslatot! Az ősi varázslat eredményeként megjelenik előtted 1 ősmatéria. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 680. Kapsz 2 VP-t.]

v 320 1 elmormolod a 320. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Létrehoztad az őskreáció varázslatot! Az ősi varázslat eredményeként megjelenik előtted 1 ősmatéria. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 675. Kapsz 2 VP-t.]

v 320 1 elmormolod a 320. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Egy végső mozdulattal előhívod az őskreáció varázslatot! Az ősi varázslat eredményeként megjelenik előtted 1 ősmatéria. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 670. Kapsz 2 VP-t.]

v 320 1 elmormolod a 320. varázslatot
Kántálni kezdesz. Energia árad testedbe. Befejezted az őskreáció varázslatot! Az ősi varázslat eredményeként megjelenik előtted 1 ősmatéria. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 665. Kapsz 2 VP-t.]

v 320 1 elmormolod a 320. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Sikerült elmondanod az őskreáció varázslatot! Az ősi varázslat eredményeként megjelenik előtted 1 ősmatéria. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 660. Kapsz 2 VP-t.]

v 320 1 elmormolod a 320. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Ereidben a vér forrón lendül előre. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az őskreáció varázslatot! Az ősi varázslat eredményeként megjelenik előtted 1 ősmatéria. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 őstaumaturgia). [5 pontot használtál fel, van még 655. Kapsz 2 VP-t.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[270,117] Még mindig füves síkságon vagy. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. A távolban füstoszlop kígyózik az ég felé. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Csak egy tl'urlang vadász. Megvető mosollyal várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy agytaposás. A szilánk működik (+4 életpont). [+2% teo] Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy ősjég varázslat. 81 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 460 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% tau] Távolról ősvillám varázslatot lő rád a másik. 106 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve az Aurgir lándzsáját ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával kicsit megbökdösöd a tl'urlang vadász testét. (11 támadással 805 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (50 életpontot sebezve.) Kavargó pengefalként zúdul rád a tl'urlang vadász. (2 támadástól 494 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +99 ÉP.) Aurgir lándzsájával néhány helyen meghorzsolod a tl'urlang vadász markáns izmait. (11 támadással 811 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (48 életpontot sebezve.) Kavargó pengefalként zúdul rád a tl'urlang vadász. (2 támadástól 439 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +88 ÉP.) Elmegy a kedved a harctól. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll. Gyorsan ellátod a sebeidet: +220 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 2255, sebződés: 1039, gyógyulás: 199, összesen: -840 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Összeszedsz néhány teljesen erjedt mingókörtét. Kifacsarod a levét, majd lassan elszürcsölgeted. Az ital szerencsére nem csak a hangulatodat, hanem az egészségedet is javítja. (+1049 életerő.) (Önanalízis: +30% gyógyítás.) Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Egy quwarg mozdul a földön. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-47 életerő). Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.)

(Továbbmész...) [271,117] Szűnni nem akar a zöld síkság. A messzi távolban egy árnypiramis gúlaformáit véled felfedezni. Annyira beleolvad a környezetébe, hogy mire egyet pislantasz, már el is tűnik a szemed elől. Lehet, hogy csak egy fáradtság szülte látomás volt? Egy quwarg pottyan a nyakadba. Gyorsan lesöpröd. Oldalt pillantva, meglátsz egy elpusztított nothar cserjét. Ideje lenne véget vetni ennek a rajzásnak, különben Ghallán hamarosan nem lesz más, csak quwarg. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Leah híveié. Nocsak, egy quwarg! Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +47 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. (Önanalízis: +11% rejtőzködés.) Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy fényhozó. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Nocsak, itt van valami érdekes! Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.) A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-32 életerő). Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [272,117] A síkság itt véget ér, és egy sűrű erdő kezdődik. A távolban hatalmas rovarfelhőt látsz. Atyaisten, mik lehetnek ezek? Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-16 életpont). Észreveszel egy quwargot. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +48 életerő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy quwarg b.háborító közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már energiaburok vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% teo] Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy ősjég. 82 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 652 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% tau] Vad csatakiáltással, felemelve az Aurgir lándzsáját ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával néhányszor megkarcolod a quwarg b.háborító jobb első lábát. (11 támadással 1652 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (60 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg b.háborító. (2 támadástól 409 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +82 ÉP.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 298 életpontot vesztettél. Aurgir lándzsájával néhányszor megkarcolod a quwarg b.háborító fejét. (7 támadással 1016 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (77 életpontot sebezve.) Pusztító szélvészként veti rád magát a quwarg b.háborító. Harapásai nyomán ömlik a véred. (2 támadástól 451 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +91 ÉP.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 306 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +220 életerő. 18478 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 3539, sebződés: 1464, gyógyulás: 185, összesen: -1279 ÉP}

Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Úgy gondolod, hogy a közeledő quwarg széltáncos nem jelenthet komoly veszélyt. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: agytaposás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% teo] Egy ősjég varázslattal köszöntöd a másikat. 37 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 645 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). [+1% tau] Ellenfeled sivatagi vihar varázslatot lő rád. A varázslat kudarcot vallott. Meglengetve az Aurgir lándzsáját ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával párszor épp hogy megérintgeted a quwarg széltáncos jobb szárnyát. (11 támadással 1310 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (54 életpontot sebezve.) A quwarg széltáncos csáprágójával a bal karodba mar! (1 támadástól 168 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +34 ÉP.) Nem akarsz kinyúlni. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad. Gyorsan ellátod a sebeidet: +220 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 2046, sebződés: 168, gyógyulás: 46, összesen: -122 ÉP}

Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Ráismersz a lényre. Egy quwarg széltáncos. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: agytaposás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% teo] Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy ősjég varázslat. 70 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 632 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% tau] Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sivatagi vihar varázslatot lő rád. 100 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve az Aurgir lándzsáját a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával valamennyire megsebezgeted a quwarg széltáncos jobb szárnyát. (10 támadással 1081 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (57 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 392 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +79 ÉP.) Nem akarsz kinyúlni. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad. Gyorsan ellátod a sebeidet: +220 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 1840, sebződés: 492, gyógyulás: 91, összesen: -401 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) A könnyek gyógyító erejében kevesen hisznek, TE azonban ezzel is kiemelkedsz a tudatlan csőcselékből. Eleinte kicsit nehezen indulnak meg könnyeid, de amikor egy fej szétpréselt hagymára gondolsz, már nincs probléma. Ahogy szétkened arcodon a könnypatakokat, érzed jótékony erejét. (+1142 életerő.) (Önanalízis: +30% gyógyítás.) Nocsak, itt van valami érdekes! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délre vezetnek. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.) A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-48 életerő). [95 pontot használtál fel, van még 560. Kapsz 38 VP-t.]

v 320 1 elmormolod a 320. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A földből energia áramlik testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az őskreáció varázslatot! Az ősi varázslat eredményeként megjelenik előtted 1 ősmatéria. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 555. Kapsz 2 VP-t.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[272,116] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Itt is, ott is quwargok mászkálnak fűben. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-16 életpont). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy quwargok által elpusztított márványtornyot. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Találsz egy oltárt. Tharr híveié. Egy quwarg mozdul a földön. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +60 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hmm, csak egy quwarg széltáncos. Ettől nincs semmi félnivalód. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy agytaposás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+4 életpont). [+3% teo] Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy ősjég varázslatot. 88 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 627 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% tau] Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sivatagi vihar varázslat. 100 életpontot vesztettél. Megmarkolva az Aurgir lándzsáját ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával kicsit megbökdösöd a quwarg széltáncos vörös páncélját. (10 támadással 1158 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (59 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 394 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +79 ÉP.) Aurgir lándzsájával valamennyire megsebezgeted a quwarg széltáncos testét. (11 támadással 1104 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (48 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg széltáncos. (2 támadástól 367 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +74 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +220 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 quwarg igazgyöngy. 22768 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 3084, sebződés: 861, gyógyulás: 165, összesen: -696 ÉP}

Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy quwarg harcmágus nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo] Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy lidércidézés varázslatot. Megjelenik egy lidérc! Üdvözlésképpen egy ősjég varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 46 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 656 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). [+1% tau] Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy ősi hurrikán varázslat. 389 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy savhurrikán II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 444 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy nekromanta csókja varázslatot, majd rád küldi. A varázslat kudarcot vallott. Hirtelen felülkerekedik benned az életösztön. Elmegy a kedved a harctól. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ. Gyorsan ellátod a sebeidet: +220 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 702, sebződés: 833, gyógyulás: 12, összesen: -821 ÉP}

Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy quwarg gigász. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy energiaburok. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% teo] Üdvözlésképpen egy ősjég varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 94 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 601 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+3% tau] Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával néhány helyen meghorzsolod a quwarg gigász testét. (11 támadással 1449 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (8 életpontot sebezve.) A quwarg gigász egy lendületes ütése a jobb karodba csapódik. (1 támadástól 260 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +52 ÉP.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 121 életpontot vesztettél. Ocsmány csáprágóját a quwarg gigász hasadba mélyeszti. (1 támadástól 221 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +45 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Te itt életveszélyben vagy. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől. Gyorsan ellátod a sebeidet: +220 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 2152, sebződés: 602, gyógyulás: 109, összesen: -493 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) A varponizáció nem az a tudomány, amit bármelyik bunkó falusi troll el tudna sajátítani. Te mint a varponizáció egyik mestere azonban az összes trükköt ismered. Keresel egy kis csanadiumot, szétporlasztod, majd öt percig intenzíven varponizálsz. Aztán egy hatalmas üvöltéssel hirtelen hanyatt veted magad, ezzel biztosítva a gyógyítás tartósságát. (+1350 életerő.) (Önanalízis: +30% gyógyítás.) Alaposan körülnézel a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északra vezetnek. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.) Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-34 életerő).

(Továbbmész...) [272,115] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Itt is, ott is quwargok mászkálnak fűben. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-16 életpont). Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy quwarg b.háborító. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy energiaburok varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+4 életpont). [+2% teo] Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy ősjég varázslat. 78 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 633 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% tau] Vad csatakiáltással, felemelve az Aurgir lándzsáját a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával néhány helyen meghorzsolod a quwarg b.háborító jobb vállát. (11 támadással 1607 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (26 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg b.háborító többször is megmar! (2 támadástól 381 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +77 ÉP.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 337 életpontot vesztettél. Aurgir lándzsájával gyengén megszurkálod a quwarg b.háborító testét. (7 támadással 1019 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (61 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg b.háborító többször is megmar! (2 támadástól 365 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +73 ÉP.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 287 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +220 életerő. 17292 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 3424, sebződés: 1370, gyógyulás: 162, összesen: -1208 ÉP}

Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba). Észreveszel egy quwargot. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +220 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy quwarg lázhozó. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy energiaburok védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+4 életpont). [+2% teo] Üdvözlésképpen egy ősjég varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 77 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 621 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% tau] A szörny mérgező gázt lehel! Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (55 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve az Aurgir lándzsáját a másikra rohansz. Aurgir lándzsájával kicsit megbökdösöd a quwarg lázhozó csáprágóját. (9 támadással 1384 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (15 életpontot sebezve.) A quwarg lázhozó megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Véres nyál csordul ki a quwarg lázhozó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +220 életerő. 11072 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2097, sebződés: 87, gyógyulás: 19, összesen: -68 ÉP}

Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy quwarg bölcs nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: agytaposás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% teo] Egy agytaposás rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy ősjég varázslat. 32 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 677 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). [+2% tau] Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy hangcsapás. 475 életpontot vesztettél. Az elviselhetetlen hang még sokáig ott visszhangzik fejedben! Egy hangcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Egy hangcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Marokra fogva az Aurgir lándzsáját ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával néhányszor megkarcolod a quwarg bölcs jobb vállát. (11 támadással 1665 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (80 életpontot sebezve.) A quwarg bölcs feléd sújt csáprágóival, de mellé! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +220 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 őskristály-szilánkot. 15272 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2454, sebződés: 475, gyógyulás: 12, összesen: -463 ÉP}

Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy lad tekercs. A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-32 életerő). Nyomok után kutatsz, sikeresen! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délre vezetnek. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.)

(Továbbmész...) [272,114] A bozótok megritkulnak, elfogy a növényzet. Sivatagos területen folytatod utadat. Mindenhonnan intenzív ciripelést hallasz. Mik ezek, tücskök? Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-7 életpont). Nini, egy quwarg! Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +220 életerő. Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy quwarg b.háborító. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már energiaburok vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% teo] Távolról ősjég varázslatot lősz a másikra. 32 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 641 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% tau] Meglengetve az Aurgir lándzsáját a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával néhány helyen meghorzsolod a quwarg b.háborító bal oldalát. (11 támadással 1636 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (24 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 385 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +77 ÉP.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 298 életpontot vesztettél. Úgy döntesz, ebből elég volt. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ. Gyorsan ellátod a sebeidet: +220 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 2333, sebződés: 683, gyógyulás: 89, összesen: -594 ÉP}

A homokdűne alján megpillantasz egy élőlényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy quwarg agyfürkész. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Ellenfeled felkészül egy esetleges mentális támadásra egy láthatatlan védekező pszi felhúzásával. Mélyen koncentrálva, megidézel egy ősjég varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 48 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 313 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% tau] Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agybénítás pszi támadással. Semmi hatás! (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy agyroppantás varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Marokra fogva az Aurgir lándzsáját a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával valamennyire megsebezgeted a quwarg agyfürkész csáprágóját. (11 támadással 1653 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (7 életpontot sebezve.) Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agybénítás pszi támadást. Semmi hatás! (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy fehérál.roncsolása pszit. Szerencsére nem hatott rád. (pszi-acéltorony védett meg.) Aurgir lándzsájával gyengén megszurkálod a quwarg agyfürkész fejét. (10 támadással 1557 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (39 életpontot sebezve.) Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agybénítás pszi hatás. Semmi eredménye! (mivel pszi-acéltorony van rajtad.) Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy fehérál.roncsolása pszi hatás. A támadása szerencsére hatástalan volt. (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +220 életerő. 25139 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 3617, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}

A homokdűne alján megpillantasz egy élőlényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy quwarg gigász. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy energiaburok varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% teo] Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 685 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% tau] Elszántan ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával néhányszor megkarcolod a quwarg gigász fejét. (11 támadással 1430 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (55 életpontot sebezve.) A quwarg gigász rávág a derekadra. (1 támadástól 270 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +54 ÉP.) Összetipor lábával. 106 életpontot vesztettél. A quwarg gigász csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Túl erős az ellenfeled. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +220 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 2170, sebződés: 376, gyógyulás: 62, összesen: -314 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északra vezetnek. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.) A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-31 életerő).
(Feltételes gyógyítás:) Végre hosszas kutatás után sikerült találnod egy blaszterpók-hálót. Miután a pókot sikerült kilakoltatnod, a hálót óvatosan az arcodra rakod. A bőröd azonnal bizseregni kezd, majd ez az érzés lassan szétfut a testeden. Amikor már a bal lábad kisujja is bizsereg, hirtelen letéped a hálót és csinálsz húsz gyors fejkörzést. A szédülés elmúltával jelentős javulást érzel. (+999 életerő.) (Önanalízis: +30% gyógyítás.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [95 pontot használtál fel, van még 460. Kapsz 38 VP-t.]

v 320 1 elmormolod a 320. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Létrehoztad az őskreáció varázslatot! Az ősi varázslat eredményeként megjelenik előtted 1 ősmatéria. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 455. Kapsz 2 VP-t.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[272,113] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz. A távolban felsejlik egy tevekaraván délibábja. A levegő csak úgy zizeg az ide-oda röpködő quwargoktól. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-16 életpont). A homokdűne alján megpillantasz egy élőlényt. A feléd közeledő quwarg széltáncos mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már agytaposás vibrál körülötted. Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% teo] Üdvözlésképpen egy ősjég varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 42 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 617 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). [+1% tau] Egy sivatagi vihar varázslattal köszönt csatapartnered. 100 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával kicsit megbökdösöd a quwarg széltáncos bal szárnyát. (10 támadással 1168 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (58 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 398 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +80 ÉP.) Aurgir lándzsájával párszor épp hogy megérintgeted a quwarg széltáncos jobb oldalát. (11 támadással 1153 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (54 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 387 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +78 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +221 életerő. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 raskhiir talizmán és 1 quwarg igazgyöngy. 22590 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 3092, sebződés: 885, gyógyulás: 170, összesen: -715 ÉP}

Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Gort Grán egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. A földön meglátsz egy quwargot. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +221 életerő. A homok gyanús sercenése valaki közeledtét jelzi. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy quwarg széltáncos. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy agytaposás varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% teo] Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 652 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% tau] Ellenfeled sivatagi vihar varázslatot lő rád. A varázslat kudarcot vallott. Meglengetve az Aurgir lándzsáját ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával gyengén megszurkálod a quwarg széltáncos vörös páncélját. (11 támadással 1230 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (28 életpontot sebezve.) A quwarg széltáncos feléd sújt csáprágóival, de mellé! Aurgir lándzsájával gyengén megszurkálod a quwarg széltáncos bal karját. (10 támadással 1078 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (50 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg széltáncos. (2 támadástól 337 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +68 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +221 életerő. 21960 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 3038, sebződés: 337, gyógyulás: 76, összesen: -261 ÉP}

A homok gyanús sercenése valaki közeledtét jelzi. Csak egy quwarg bölcs. Megvető mosollyal várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy agytaposás varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% teo] A csata nem lesz könnyű: célpontod agytaposás varázslatot rak magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 657 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% tau] Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy hangcsapás varázslatot. 475 életpontot vesztettél. Az elviselhetetlen hang még sokáig ott visszhangzik fejedben! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy hangcsapás varázslatot, majd rád küldi. 475 életpontot vesztettél. Az elviselhetetlen hang még sokáig ott visszhangzik fejedben! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy hangcsapás. 475 életpontot vesztettél. Az elviselhetetlen hang még sokáig ott visszhangzik fejedben! Hirtelen felülkerekedik benned az életösztön. A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről.
{Csatastatisztika; sebzés: 657, sebződés: 1425, gyógyulás: 8, összesen: -1417 ÉP}

Minden elsötétül előtted... Ez már bizonyosan a halál. [5 pontot használtál fel, van még 450. Kapsz 2 VP-t.]
Beleegyezéssel várod, hogy lelked elhagyja a megkínzott tested. Ehelyett azonban egészen furcsa dolog történik: olyan érzésed van, mintha felemelne valaki, és egy hatalmasat lódítana rajtad. Pillanatnyi kábaság után kinyitod a szemed: a mennyország nagyon is hasonlít a halandók világára... vagy pedig még mindig élsz! Ez utóbbi lehetőséget igazolja az is, hogy a deus ex machina eltűnt oldaladról. Tehát működött! Azon kívül, hogy elrepített a veszély helyszínéről, még gyógyított is rajtad. (+899 életerő.)

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(270,117) tl'urlang vadász (#610), 36. jellempróba
(271,117) nothar cserje (#922, belőle készíthető: #923), 26. jellempróba, Leah oltár, fényhozó (#602)
(272,113) quwarg széltáncos (#540), művészi porolit (#720), quwarg bölcs (#7131)
(272,114) quwarg b.háborító (#850), quwarg agyfürkész (#745), quwarg gigász (#7128)
(272,115) quwarg b.háborító (#850), 23. jellempróba, quwarg lázhozó (#478), quwarg bölcs (#7131)
(272,116) márványtorony (#175), 27. jellempróba, Tharr oltár, quwarg széltáncos (#540), quwarg harcmágus (#851), quwarg gigász (#7128)
(272,117) quwarg b.háborító (#850), quwarg széltáncos (#540)

Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[271,114] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé. Port kavar a távolban egy homokvihar. Itt is, ott is quwargok mászkálnak fűben. Egy lény bukkan fel a szomszédos dűnén. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy kocsonyakígyó. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy energiaburok védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% teo] Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 619 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% tau] A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Meglengetve a vadászkést ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vadászkéssel kissé megkarcolgatod a kocsonyakígyó testét. (6 támadással 242 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (55 életpontot sebezve.) A kocsonyakígyó megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 433 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +87 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Túl sok sebet kaptál. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült! Gyorsan ellátod a sebeidet: +221 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 916, sebződés: 433, gyógyulás: 95, összesen: -338 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy elpusztított gránátkaktuszt. Észreveszel egy quwargot. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +221 életerő. Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.) A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-44 életerő). Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek. (Önanalízis: +4% nyomkövetés.) [0 pontot használtál fel, van még 450.]

v 320 1 elmormolod a 320. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A földből energia áramlik testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az őskreáció varázslatot! Az ősi varázslat eredményeként megjelenik előtted 1 ősmatéria. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 445. Kapsz 2 VP-t.]

m 8 mozogsz északra
[271,113] Dombos vidékre érkeztél. Mindenhonnan intenzív ciripelést hallasz. Mik ezek, tücskök? Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Észreveszel egy quwargot. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (ezüstdarab) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 ezüstdarabot! (Önanalízis: +2% bányászat.) (Önanalízis: +1% bányászat.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +221 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Hmm, csak egy ősi matéria. Ettől nincs semmi félnivalód. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy agytaposás varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). [+3% teo] Mélyen koncentrálva, megidézel egy ősjég varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 95 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 876 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% tau] Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Meglengetve az Aurgir lándzsáját a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával néhány helyen meghorzsolod az ősi matéria testét. (11 támadással 535 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (43 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, az ősi matéria megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (4 támadástól 237 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +48 ÉP.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 40 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: savhurrikán varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled ősvillám varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Aurgir lándzsájával néhányszor megkarcolod az ősi matéria kavargó tömegét. (11 támadással 539 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (34 életpontot sebezve.) Az ősi matéria mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (4 támadástól 207 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +42 ÉP.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 59 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy savhurrikán varázslatot, majd rád küldi. 65 életpontot vesztettél. Egy ősvillám varázslatot dob rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Aurgir lándzsájával néhányszor megkarcolod az ősi matéria testét. (5 támadással 239 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (22 életpontot sebezve.) Az ősi matéria leken néhány pofont. (4 támadástól 208 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +42 ÉP.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy savhurrikán varázslat. 68 életpontot vesztettél. Ellenfeled ősvillám varázslatot lő rád. A varázslat kudarcot vallott. Az ősi matéria most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +221 életerő. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 xirnox szív [xirnox szív ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP]. 20983 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2383, sebződés: 886, gyógyulás: 144, összesen: -742 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) A tánc gyógyhatásai közismertek, azonban csak a hozzád hasonló igazi mesterek érnek el vele számottevő eredményeket. Halkan dúdolni kezded kedvenc slágered, majd eleinte lassan, aztán egyre őrültebb tempóban táncolni kezdesz. Mikor fáradtan a földre rogysz, sebeid szinte varázsütésre behegednek. (+1079 életerő.) (Önanalízis: +30% gyógyítás.) Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.) A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-45 életerő).
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 13 kerek követ. Erőd TF-elődött.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 8 szögletes követ. Erőd TF-elődött. [82 pontot használtál fel, van még 363. Kapsz 32 VP-t.]

v 198 290 119 elmormolod a 198. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmormoltad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(271,113) 21. jellempróba, érclelőhely, ősi matéria (#600)
(271,114) kocsonyakígyó (#598), gránátkaktusz (#428, belőle készíthető: #429)

[290,119] Vált a terep, ahogy egyre többet mászol felfelé. Ez már magashegység.

Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt törpe bányát.
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (pular kristály) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 pular kristályt! [pular kristály ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] (Önanalízis: +2% bányászat.) (Önanalízis: +1% bányászat.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +47 életerő. A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-44 életerő). Oppsz, itt járt már valaki! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. (Önanalízis: +4% nyomkövetés.)
[-100 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+4% tau] [18 pontot használtál fel, van még 345. Kapsz 7 VP-t.]

ef 50 518 energia fejlesztése 50
96 varázspont felhasználásával előállítasz 8 TU-t. Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-46 TU.] [322 pontot használtál fel, van még 23. Kapsz 128 VP-t.]

* 1. BP: alakváltás 13
Táborozás előtt használni fogod az Álcázás képességedet. [3 pontot használtál fel, van még 20. Kapsz 1 VP-t.]

* 2. BP: elmormolod a 320. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Megidézted az őskreáció varázslatot! Az ősi varázslat eredményeként megjelenik előtted 2 ősmatéria. [-60 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 15. Kapsz 2 VP-t.]

* 3. BP: elmormolod a 15. varázslatot
Egy körben max. 6 tárgyat szaporíthatsz. [0 pontot használtál fel, van még 15.]

* 4. BP: elmormolod a 238. varázslatot
Mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Sikerült elmondanod az ősi szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 2 új csalánvirág. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo] [10 pontot használtál fel, van még 5. Kapsz 4 VP-t.]

* 5. BP: elmormolod a 160. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

* 6. BP: elmormolod a 84. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

* 7. BP: használod az 1602. tárgyat
Nem adtál meg második paramétert, vagy nincs nálad a második paraméterként megadott tárgyból. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

* 8. BP: keresed a 464. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy hótarantulát. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

* 9. BP: elmormolod a 11. varázslatot a 83. varázslatot a 73. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. [-28 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% teo] [2 pontot használtál fel, van még 3.]
Szupersebesen mormolsz. Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-34 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% teo] [1 pontot használtál fel, van még 2.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 10. BP: kézbeveszed/felveszed az 511. tárgyat a 824. tárggyal
Kiveszed a füledből a ryuku függőt, majd a füledre akasztod az Eldereth kristályt. [0 pontot használtál fel, van még 2.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 2.]
Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-11 szerencse). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 22, 11, 25.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy szögletes követ habzsol be a bazaltelementál. Egy kaját nyel le a smaragd őrsárkány. Kisebb fává változol, elrejtve magad a külvilág szeme elől. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, táborozásra alkalmas helyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Földelementálod elhagy. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vadászat hatása.
Ebben a körben 2 pontod maradt, ebből a következő körre 2 pontot vihetsz át. Kapsz még 780 pontot. A következő körben tehát 782 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TUDATKINÉZIS II.(511. TUDATI KÉPESSÉG)
Amint elkészült a Tudati Erőd, azonnal neki is fogtatok a kibővítésének. A legelső feladatok egyike a kasztroplanáris teleporter kialakítása volt. Ez egy nagyon különleges "helyiség", ami tárgyak továbbítására szolgál. Természetesen egyetlen valódi tégla, vagy terméskő sincs benne, és nincs benne semmilyen mechanika, vagy mágia által mozgatott alkatrész se. Így azonban könnyebb felfogni egy olyan valamit, ami szinte felfoghatatlan. Ha kézzel fogható szerkezetként képzelitek el, akkor persze az lesz. A kasztroplanáris síkon minden az, aminek elképzeled. Nem is ez a lényeg, hanem a működése. (Mostantól a tudatkinézist hatótáv korlát, TU elköltése nélkül használhatjátok, függetlenül a célszemély távolságától, a tárgy súlyától, és mennyiségétől (de a parancs kiadása ugyanúgy 5 TVP-be kerül, mint eddig). Az Alanori Csatorna, azonban továbbra is a tárgyküldés korlátja marad.)

KARAKTERLAP

Apa Tifusz, egy rövid aranyhajú, szürke szemű, bajuszos alakváltó férfi vagy. Bőröd színe zöld. Fairlight félisten hatalmú felszentelt főpapja vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 826. fordulód.

Erő: 86 (108) Szint: 54 Merészség: 8/5 Magasság: 177 cm
IQ: 88 (123) Támadás: 80 (85) Agresszió: 5 Testsúly: 84 kg
Ügyesség: 89 (116) Védekezés: 177 (187) Menekülés: 30 % Életkor: 52/52 év
Egészség: 88 (113) Életpont: 1686/1662 Jellem: semleges Tul. pont: 6
Szerencse: 88 (114) Varázspont: 4961/504 Pénz: 9797 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 56/0 Pszi pont: 1146/300 Halhatatlanság: 14 % EFejl: 63
Eddig összesen 10280 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 175563 TP-t kaptál. Jelenleg 62903035 TP-d van. A következő szinthez még 2096965 TP szükséges. Trófeáid: quwarg gigász, triklem drakolder, quwarg harcmágus. A 792. fordulódban 45291 arany került a bankszámládra. 50725 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/5 ökölvívás: 5/31 szúrófegyverek: 59/27 (+6%)
vágófegyverek: 13/45 (+6%) ütőfegyverek: 3/8 dobófegyverek: 41/87

Feltételes fegyverváltás: vadászkés (#1264)
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
290,119 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 0,0
A negatív esszencia épp Aurgir lándzsája fegyverre kenve.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 59/61 (+11%) 2. nyomkövetés: 205/79 (+43%) 3. mászás: 39/89
4. csapdakészítés: 10/47 5. csapdaészlelés: 21/73 6. gyógyítás: 442/55 (+150%)
7. titkosírás: 20/10 8. felderítés: 38/14 9. szörnyidomítás: 5/89
10. teológia: 209/40 (+51%) 11. taumaturgia: 300/88 (+36%) 12. szerencsejáték: 9/10
13. versengés: 29/11 14. zene: 16/74 15. szörnyismeret: 29/70
16. pszi: 98/95 (+3%) 17. zárnyitás: 4/32 18. vadászat: 10/57
19. vitalitás: 5/51 20. bányászat: 60/91 (+6%) 21. úszás: 16/13
22. őstaumaturgia: 14/90 (+135%) 23. csapatmunka: 5/97

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 859
7. tulajdonságpont: 2 10. vp regeneráció: 1(2) 11. kincskeresés: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 300 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 40 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 40 darabot )
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 50)
halálelementál (#279), kputtyintó csalán (#247), aranyfecske (#283), noth szellem (#250), ezerszemű bestia (#288), Rém (#315), Eruol (#378) (csak egyszer), átokosztó (#372) (csak egyszer), zombi mágus (#389) (csak egyszer), éjfattyak (#9096), kísértetvarázsló (#424), rothadó borzalom (#633), nekromanta kóborló (#596), purifikátor császár (#393)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) jégoszlop (#231, 24 VP)
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP) éjfattyak végzete (#260, 100 VP)
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) jégvihar (#353, 45 VP) földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) tűzeső (#61, 16 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP) kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP)
gömbvillám (#176, 20 VP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP) méregfelhő II (#193, 18 VP)
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP)
menekülés (#212, 12 VP) fürkésző szemek (#213, 25 VP) aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP)
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) armageddon (#218, 100 VP) lidércidézés (#219, 30 VP)
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) mágia megértése (#226, 0 VP)
ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) energiaburok (#239, 15 VP) Solisar aurája (#240, 18 VP)
meditáció (#250, 0 VP) avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP)
bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) kyorg tudás (#273, 0 VP) papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP)
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP) az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP)
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP) ragály (#191, 5 PP, 5 TVP)
gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) az agy kifacsarása (#197, 14 PP)
agybénítás II (#246, 15 PP) elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) fehérál.roncsolása (#248, 22 PP)
spirituális ext. (#249, 0 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)
Őstaumaturgia varázslataid
ősjég (#311, 100 VP) őskreáció (#320, 30 VP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +20 vp 25 költség alatt; taumaturgia: +20 vp 30 költség alatt;
A varázslatok tanulására elkölthető: 230 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
Pörhemór köre (#205) (106,27,3) méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) elme dominanciája (#247)
nagyobb agypajzs (#120) papi aura (#377) esszenciavédelem (#165) jégmágia (#279)
tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs III (#127) szemmelverés (#137) hatalomvarázs (#220)
mágikus ütés (#147) szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 20)
jégoszlop (#231), direkt kontaktus I (#121), jégcsóva (#41), villámcsapás (#50), méregfelhő II (#193), tűzeső (#61), éjfattyak végzete (#260), ősjég (#311)
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 20)
védelem tűz ellen (#38), agytaposás (#180), fehér glóbusz (#47), pszi-acéltorony (#98), energiaburok (#239), Solisar aurája (#240), tompítás (#40)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzeső (#61) >> kőkorszaki szaki (#109) jégoszlop (#231) >> noth szellem (#250)
jégoszlop (#231) >> manaelementál (#290) gömbvillám (#176) >> aranyfecske (#283)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
elektromos pajzs (#51) >> aranyfecske (#283)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK
bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Az ősi birodalmak vagy a ryuku szigetek legjobb kincseket a pusztában kóborló, legendás szörnyektől szerezheted meg. Végezz tízzel! (számláló: 4)
2.) Avatárom készen áll, hogy felkutassa Zarknod börtönét, de ehhez először a Síkok Kulcsára lenne szüksége. Hozd el nekem!
3.) Kutass ki tíz tükörtornyot, kíváncsi vagyok a tleikanok ősi titkaira! (számláló: 0)

HŐSTETTEID
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 389, pontszámod: 4552.
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXII. olimpián.
2007 II. félévének Vlagyimir díjas felcsere vagy.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
mest. gerjesztés (184)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
magiometer (314)
jégmág. hierarchia (391)
jégrúna (398)
jégvihar generálása (407)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 46 TU. szükséges még: 44 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1354 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csillezsályalevél (#1253) 2 isteni könnycsepp (#260) 1 jégszilánk (#1128)
2 kaja (#2) 1 nyílvessző (#108) 1 purifikátor háj (#269)
1 tükör (#43)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
90 arany (#50) 2 csalánvirág (#582) 1 csuklyavirág (#133)
3 ezüstdarab (#326) 7 kaktuszbogyó (#429) 4 kerek kő (#19)
1 lad tekercs (#785) 1 őskristály-szilánk (#1525) 2 quwarg igazgyöngy (#912)
1 raskhiir talizmán (#774) 1 szögletes kő (#17)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(290,119) törpe bánya (#435), érclelőhely

Üzenet küldése a karakternek