Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2010. nov. 24. 9h:12' EZ A 885. JÁTÉKHETED, 825. FORDULÓD 886. játékheted kezdete: nov. 30. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1949 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 1 |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy halálvarázslat varázslatot. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Mihlanil dobótőrt küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 mihlanil dobótőr. Lövedékeiddel perforálod a ryuku légiós testét. (3 támadással 148 életpontot sebezve.) A ryuku légiós szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 900 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%} (Önanalízis: +3% dobófegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
* 1. KP: | használod az 1133. tárgyat az 1269. tárgyat a 841. tárgyat |
* 2. KP: | elmormolod a 177. varázslatot a 210. varázslatot a 209. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 4. varázslatot a 88. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 64. varázslatot a 26. varázslatot a 224. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 127. varázslatot a 24. varázslatot a 78. varázslatot |
ek 273 9 212 | t. energia kisütése: 273 9 212 |
bb 56 264 1137 | beraksz a bankba az 56. tárgyat (264 darabot) |
hu 181 292 | hulladék: 181 292 |
h 504 | használod az 504. tárgyat |
p 298 20 | használod a 298. pszi képességet |
vv 300 300 296 | elmormolod a 300. varázslatot a 300. varázslatot a 296. varázslatot |
vv 184 178 126 | elmormolod a 184. varázslatot a 178. varázslatot a 126. varázslatot |
vv 70 53 297 | elmormolod a 70. varázslatot az 53. varázslatot a 297. varázslatot |
kf 741 279 | kézbeveszed/felveszed a 741. tárgyat a 279. tárggyal |
h 1 50 30 | használod az 1. tárgyat |
p 298 50 | használod a 298. pszi képességet |
m 6 7 7 | mozogsz nyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeledre halálvarázslat varázslatot lősz. 10000 életpontot sebeztél. Véres nyál csordul ki a bibircsók-óriás száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkést, szereztél 5 aranyat. 719 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 10000, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre halálvarázslat varázslatot lősz. 10000 életpontot sebeztél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kőszemet. [kőszem ládikóba-> 5 arany, -2 ÉP] 1125 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 10000, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Üdvözlésképpen egy halálvarázslat varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Mihlanil dobótőrt hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 mihlanil dobótőr. Lövedékeiddel perforálod a renegát törpe jobb lábát. (4 támadással 287 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2106 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%} (Önanalízis: +3% dobófegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 287, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [100,96] A vidék továbbra is alacsonyhegység. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Hmm, csak egy fémbontó szójer. Ettől nincs semmi félnivalód. {támadása: 17.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy halálvarázslat. Semmi eredménye! Mihlanil dobótőrt hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja a fémbontó szójer kitinpáncélját. (2 támadással 124 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 772 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%} (Önanalízis: +3% dobófegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [99,95] Az alacsonyhegység átvált magashegységbe. Észreveszel egy sziklafészket. Látsz egy világítótornyot. Látsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mocsári penke ládikóba-> 1 arany, -2 ÉP]
(Feltételes mászás:) Megvetően nézed a környékbeli kalandozókat, akik mindenféle mászóeszközzel próbálnak feljutni az építményre. Neked nincs szükséged ilyesmire! Irány felfelé! (Önanalízis: +2% mászás.) Izzadság gyöngyözi a homlokodat a viszonylagos hideg ellenére, mire a sziklafészek széléhez érsz. Maradék erődet összeszedve, bemászol. Kilihegve magadat, körbenézel az óriási tollakból és ágakból épített alkotmányban. Lehet, hogy a fészek tartalmaz kincset is, de úgy látszik, először más veszéllyel kell szembenézned. Egy griffőniksz! {védettsége: 16 szúró, 10 vágó, 16 ütő ellen.}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre halálvarázslat varázslatot lősz. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Mihlanil dobótőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 mihlanil dobótőr. Lövedéked átfúrja a griffőniksz tollas testét. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 pirkitet. 409 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%} (Önanalízis: +3% dobófegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Távolról halálvarázslat varázslatot lősz a másikra. 10000 életpontot sebeztél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 491 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 10000, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy halálvarázslat varázslatot dobsz ellenfeledre. 10000 életpontot sebeztél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
421 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 10000, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy elektromos pajzs varázslatot. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy direkt kontaktus I pszi támadást. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy ősvillám varázslattal köszönt csatapartnered. 104 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy gömbvillám varázslat. 64 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a zafír sárkány bal első lábát. (7 támadással 511 életpontot sebezve.) A szörny villámokat lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (92 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Használod a Belső időt. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a zafír sárkány testét. (7 támadással 918 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+229 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 78 életpontot sebeztél. 78 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával súrolod a zafír sárkány fejét. (1 támadással 92 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Ellenfeled 9 pontot sebződik a pestisaurától. A zafír sárkány belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 79 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) A zafír sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A zafír sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 69 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+17 életerő ). A zafír sárkány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 4 vas dobónyíl [vas dobónyíl ládikóba-> 28 arany, -2 ÉP], egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> 40 arany, -2 ÉP], 2 arany karperec [arany karperec ládikóba-> 52 arany, -2 ÉP], 10 arany, egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> 6 arany, -2 ÉP] és egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 17795 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1608, sebződés: 454, gyógyulás: 384, összesen: -70 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy halálvarázslat varázslatot. 10000 életpontot sebeztél. Az óriás griff még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 7 madártollat. 456 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 10000, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Távolról halálvarázslat varázslatot lősz a másikra. 10000 életpontot sebeztél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kőkést, szereztél 4 kaját. 491 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 10000, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
v 198 114 83 | elmormolod a 198. varázslatot |
[114,83] Homokdűnék tűnnek fel: sivatagba érkeztél. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy quwarg bolyt. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) Felvigyorogsz a másznivalóra: rajtad biztosan nem fog ki. Titkos tudásodra hagyatkozva puszta kézzel és lábbal tapadsz a falhoz ahogyan sebesen felfelé törsz. (Önanalízis: +2% mászás.) A mászás önmagában sem egyszerű, de a mindenhol jelenlevő quwargok szinte lehetetlenné teszik a dolgot. Teljesen kimerült vagy, mire felérsz. A boly tetején nyílást látsz, amelyen keresztül leereszkedsz a boly belsejébe. Lihegve körbenézel. Minden nyüzsög a quwargoktól. Visszataszító! Ráadásul az összegyűjtött csípések kezdenek fájdalmasak lenni (-8 életerő). Eltűnik a fény, ahogy egy lény magasodik föléd: a boly gazdája nyilvánvalóan nincs házon kívül. Egy quwarg harcos! {szintje: 14.} {egyik sebzési módja: 2x 4d6+6.}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy halálvarázslat varázslat. 10000 életpontot sebeztél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
1194 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 10000, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy halálvarázslat varázslatot dobsz ellenfeledre. 10000 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vérbeli borzongás. Semmi eredménye! A quwarg szabotőr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 900 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 10000, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 1 8 7 | mozogsz északkeletre, északra, északnyugatra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy halálvarázslat varázslat. 10000 életpontot sebeztél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 magszim belet. [magszim bél ládikóba-> 5 arany, -2 ÉP] 966 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 10000, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [115,81] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Látsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Raia rúnaköve. Észreveszel egy oltárt. Tharr hívői építették. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Chara-din monolitját. Délkeletre nézve látsz egy Leah oltárt. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Elteszed a látcsövet. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő erszényes elkarog nem jelenthet komoly veszélyt. {szintje: 13.} {egyik sebzési módja: 1x 1d10+10.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Távolról halálvarázslat varázslatot lősz a másikra. 10000 életpontot sebeztél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 elkarog szőrt. [elkarog szőr ládikóba-> 1 arany, -2 ÉP] 1012 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 10000, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [114,80] Szűnni nem akar a zöld síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy sóhajtó dorony lehet. {védettsége: 14 szúró, 18 vágó, 22 ütő ellen.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Távolról halálvarázslat varázslatot lősz a másikra. 10000 életpontot sebeztél. Véres nyál csordul ki a sóhajtó dorony száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. [dorony tüdő ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 444 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 10000, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
m 8 | mozogsz északra |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy halálvarázslat varázslat. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Mihlanil dobótőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 mihlanil dobótőr. Lövedékeiddel perforálod a quwarg harcos bal hátsó lábát. (3 támadással 186 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1194 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%} (Önanalízis: +3% dobófegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy örvénykerítés varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Egy villámcsapás varázslatot dob rád a másik. 46 életpontot vesztettél. Egy villámcsapás varázslatot dob rád a másik. 51 életpontot vesztettél. Mihlanil dobótőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 mihlanil dobótőr. Lövedékeiddel perforálod a quwarg ősmágus nyakát. (4 támadással 287 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 sáfránypor és 2 fekete gyöngy. 3159 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%} (Önanalízis: +3% dobófegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 287, sebződés: 97, gyógyulás: 0, összesen: -97 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mihlanil dobótőrt hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja a pordémon testét. (2 támadással 148 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a pordémon száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 954 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%} (Önanalízis: +3% dobófegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
v 96 97 108 | elmormolod a 96. varázslatot |
[97,108] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.
be 496 | bemész a 496. épületbe |
m 6 7 | mozogsz nyugatra, északnyugatra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy örvénykerítés mágiát. Egy halálvarázslat varázslattal köszöntöd a másikat. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 11 életpontot vesztettél. Mihlanil dobótőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 mihlanil dobótőr. Lövedéked átfúrja a sötét gnóm testét. Kritikus ütés! (1 támadással 87 életpontot sebezve.) A sötét gnóm még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 514 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%} (Önanalízis: +3% dobófegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
(Továbbmész...) [95,107] Még mindig a városban vagy. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. A feléd közeledő orgyilkos mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {szintje: 7.} {egyik sebzési módja: 2x 2d4+10.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy halálvarázslat. 10000 életpontot sebeztél. Az orgyilkos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Szereztél 1 orgyilkos tőrt. [orgyilkos tőr ládikóba-> 8 arany, -2 ÉP] 374 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 10000, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
be 497 20 294 | bemész a 497. épületbe |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A mészárlásra kiszemelt áldozat elektromos pajzs varázst lök magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy halálvarázslat varázslat. 10000 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy savhurrikán varázslatot, majd rád küldi. 44 életpontot vesztettél. A varkaudar varázsló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
2199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 10000, sebződés: 44, gyógyulás: 0, összesen: -44 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy halálvarázslat. 10000 életpontot sebeztél. A varkaudar behemót szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
1419 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 10000, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy halálvarázslat. Semmi hatás! Mihlanil dobótőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja a varkaudar íjász bal vállát. (2 támadással 144 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a varkaudar íjász száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 rövid íj [rövid íj ládikóba-> 8 arany, -2 ÉP] és 1 nyílvessző. 1719 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%} (Önanalízis: +3% dobófegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy halálvarázslat varázslat. Semmi hatás! Mihlanil dobótőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 mihlanil dobótőr. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a vadász varkaudar testét. (1 támadással 78 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 432 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%} (Önanalízis: +3% dobófegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy halálvarázslat varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 10000 életpontot sebeztél. Távolról savhurrikán varázslatot lő rád a másik. 61 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 7544 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 10000, sebződés: 61, gyógyulás: 0, összesen: -61 ÉP}
Hagyod kiszabadulni az agyadban lapuló pszi képességet. Őrjöngő vadállattá válsz. (+25 támadás, +12 sebzés, -126 védekezés a csata időtartamára.) Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeledre pusztító végzet varázslatot lősz. Semmi eredménye! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar pusztító fejét. (7 támadással 396 életpontot sebezve.) A lény egy savdárdát dob rád. Eltrafált a lövedék. (495 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vámpírölőt a másikra támadsz. Használod a Belső időt. Vámpírölővel jól megszurkálod a varkaudar pusztító jobb lábát. (8 támadással 900 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+226 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 76 életpontot sebeztél. 76 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával néhányszor épp csak megérinted a varkaudar pusztító testét. (4 támadással 417 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+104 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 24 életpontot sebeztél. A pestisaura 5 ép-t sebez. Gyenge védekezésed nem sok esélyt jelent ilyen erejű támadással szemben. (6 támadástól 1261 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +253 ÉP.) A varkaudar pusztító végső csapása jobb válltól bal derékig szinte kettémetszi a testedet. (6 támadástól 1513 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +303 ÉP.) A varkaudar pusztító átdöfi a torkodat fegyverével. (6 támadástól 1211 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +243 ÉP.) A varkaudar pusztító végső csapása jobb válltól bal derékig szinte kettémetszi a testedet. (6 támadástól 1609 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +322 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+17 életerő ). Elmúlt a gyilkos ösztönök hatása. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1818, sebződés: 6089, gyógyulás: 1544, összesen: -4545 ÉP}
m 6 | mozogsz nyugatra |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Teli erőből mihlanil dobótőrt dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 mihlanil dobótőr. Pár lövedéked átjárja a pordémon testét. Kritikus ütés! (2 támadással 174 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 954 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%} (Önanalízis: +3% dobófegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
ek 401 138 121 | t. energia kisütése: 401 138 121 |
[138,121] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, hullámzó, zöld füvű síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Rád telepszik az érzés, hogy valaki figyel. Kisvártatva észreveszed a kukkoló szempárt, melynek rózsaszínbőrű gazdája futásnak indul az ellenkező irányba. Hamar eltűnik a szemed elől, mintha soha nem is találkoztatok volna.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre halálvarázslat varázslatot lősz. 10000 életpontot sebeztél. A varkaudar kölyök szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
393 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 10000, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Mélyen koncentrálva, megidézel egy halálvarázslat varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 10000 életpontot sebeztél. Az élőholt mirg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 191 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 10000, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy halálvarázslat. 10000 életpontot sebeztél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. [varkaudar csont ládikóba-> 4 arany, -2 ÉP] 142 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 10000, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre halálvarázslat varázslatot lősz. 10000 életpontot sebeztél. A varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. [varkaudar csont ládikóba-> 4 arany, -2 ÉP] 142 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 10000, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy halálvarázslat. 10000 életpontot sebeztél. Véres nyál csordul ki az élőholt mirg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 191 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 10000, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mihlanil dobótőrt küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja a szutykos remák testét. (3 támadással 216 életpontot sebezve.) A szutykos remák összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 remák szivet. 1420 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%} (Önanalízis: +3% dobófegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy mentális tükör pszi védekezést raksz fel. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mihlanil dobótőrt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 mihlanil dobótőr. Lövedékeiddel perforálod a szellemdarázs bal szárnyát. (4 támadással 301 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rohansz. Használod a Belső időt. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a szellemdarázs bal oldalát. Kritikus ütés! (8 támadással 1344 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+336 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 77 életpontot sebeztél. 77 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával csak érinted a szellemdarázs szellemtestét. (1 támadással 91 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Ellenfeled 12 pontot sebződik a pestisaurától. Ütéseket mér a szellemdarázs a farkával a bal válladra. (2 támadástól 267 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +54 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A szellemdarázs most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 gyémánt fétisrúd. 11060 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% szúrófegyverek.) {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%} (Önanalízis: +3% dobófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1825, sebződés: 267, gyógyulás: 490, összesen: +223 ÉP}
A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy mentális tükör pszit. Ellenfeledre lesújtasz egy agybénítás II pszi támadással. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a sötét ülnök jobb lábát. (7 támadással 524 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Használod a Belső időt. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a sötét ülnök fejét. (8 támadással 1045 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 58 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával párszor súrolva eltalálod a sötét ülnök testét. (2 támadással 189 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 14 életpontot sebeztél. Pestisaurád 15 sebzést okoz. Gyenge szúrást kapsz a jobb lábadba. (1 támadástól 95 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) A sötét ülnök farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 56 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-4 erő forduló végéig). A sötét ülnök még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15777 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% ütőfegyverek.) {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:+1; össz: 1%} (Önanalízis: +1% lőfegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 1845, sebződés: 151, gyógyulás: 31, összesen: -120 ÉP}
Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy mentális tükör pszi védekezést raksz fel. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agybénítás II pszi támadást. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ősi sorvasztás. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a kreiton idéző bal oldalát. Kritikus ütés! (7 támadással 497 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a kreiton idéző testét. (8 támadással 942 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+236 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 82 életpontot sebeztél. 82 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával többször eltalálod a kreiton idéző testét. Kritikus ütés! (4 támadással 360 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+91 életerő). Pestisaurád működik (13 ép-t sebezve). Üdvözlésképpen egy ősi sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. A kreiton idéző csápol, de mindhiába. Ellenfeled regenerálódik! Vámpírölővel többször eltalálod a kreiton idéző egyik csápját. (2 támadással 225 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 74 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával csak érinted a kreiton idéző testét. (1 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Pestisaurád 5 sebzést okoz. Üdvözlésképpen egy ősi sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. A kreiton idéző csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A kreiton idéző most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 16426 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% szúrófegyverek.) {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:+1; össz: 1%} (Önanalízis: +1% lőfegyverek.) Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 2280, sebződés: 0, gyógyulás: 488, összesen: +488 ÉP}
szk 360 361 746 | keresed a 360. szörnyet a 361. szörnyet a 746. szörnyet |
kf 610 | kézbeveszed/felveszed a 610. tárgyat |
hh 248 248 248 | használod a 248. tárgyat a 248. tárgyat a 248. tárgyat |
vv 112 | elmormolod a 112. varázslatot |
hh 248 248 248 | használod a 248. tárgyat a 248. tárgyat a 248. tárgyat |
hh 248 248 248 | használod a 248. tárgyat a 248. tárgyat a 248. tárgyat |
vv 112 | elmormolod a 112. varázslatot |
ef 10 504 | energia fejlesztése 10 |
* 1. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 336. tárgyat az 1534. tárgyat |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mihlanil dobótőrt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja a quwarg királynő bal oldalát. Kritikus ütés! (3 támadással 225 életpontot sebezve.) A quwarg királynő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> 8 arany, -2 ÉP] 1360 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%} (Önanalízis: +3% dobófegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 225, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A mészárlásra kiszemelt áldozat örvénykerítés varázst lök magára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. 39 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sötét halál varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből mihlanil dobótőrt dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 mihlanil dobótőr. Alaposan megsorozod a quwarg ősmágus testét. (4 támadással 288 életpontot sebezve.) A quwarg ősmágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 4 gyöngymangó [gyöngymangó ládikóba-> 8 arany, -2 ÉP] és 8 madártoll. 3159 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%} (Önanalízis: +3% dobófegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 288, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}
* 3. BP: | kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat az 1158. tárggyal |
* 4. BP: | elmormolod a 208. varázslatot |
* 5. BP: | imádkozol |
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül. Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
TÜKÖRPÁNCÉL (519. TÁRGY) A tükörpáncél egy mágikus vért, amely hihetetlen képességekkel ruházza fel viselőjét. Először is, tökéletesen immúnis leszel a kővé változtató pillantásra. Másodszor, kapsz +5 szerencsét és +5 felderítést. És persze a védettséged is jelentősen megnövekszik, szám szerint 22-vel. A tükörpáncél elkészítése hosszadalmas és fáradtságos folyamat, szükséges hozzá egy arx formázó minta, 15 kvazár, 10 ezüst, 20 tükör, 3 kőszem, 1 drakolder szem, 200 arany, valamint egy vaskohó és 150 TVP. A tükörpáncél mágikus aurájának elviseléséhez min. 20. szint szükséges. |
Erő: | 92 (104) | Szint: | 52 | Merészség: | 10/10 | Magasság: | 111 cm |
IQ: | 126 (163) | Támadás: | 95 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 37 kg |
Ügyesség: | 83 (105) | Védekezés: | 136 | Menekülés: | 15 % | Életkor: | 44/46 év |
Egészség: | 81 (107) | Életpont: | 1963/1365 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 82 (114) | Varázspont: | 5457/101 | Pénz: | 36517 arany | Kép. pont: | 9 |
Tudatpont: | 68/7 | Pszi pont: | 935/201 | Halhatatlanság: | 2 % | EFejl: | 20 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/50 | ökölvívás: | 6/6 | szúrófegyverek: | 46/67 (+2%) |
vágófegyverek: | 2/19 | ütőfegyverek: | 31/25 (+1%) | lőfegyverek: | 37/31 (+2%) |
dobófegyverek: | 18/72 (+45%) |
Feltételes fegyverváltás: vámpírölő (#951) << Brod buzogánya (#1735) << pásztorbot (#513) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); mihlanil dobótőr (#599) (1 -17.); mihlanil dobótőr (#599) (18 -34.); vashegyű nyíl (#176) (35 -); Kaldor varázspora (#1272) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 38/42 | 2. nyomkövetés: | 219/76 (+44%) | 3. lopás: | 18/19 |
4. mászás: | 35/55 (+15%) | 5. csapdakészítés: | 201/2 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 23/52 |
7. gyógyítás: | 124/51 | 8. titkosírás: | 22/4 | 9. felderítés: | 37/14 (+5%) |
10. szörnyidomítás: | 27/97 | 11. teológia: | 243/91 (+53%) | 12. taumaturgia: | 131/56 (+51%) |
13. szerencsejáték: | 28/4 (+1%) | 14. versengés: | 30/9 | 15. zene: | 20/53 |
16. szörnyismeret: | 105/61 (+34%) | 17. pszi: | *127/100 (+122%) | 18. zárnyitás: | 1/39 |
19. vadászat: | 28/90 | 20. vitalitás: | 4/28 | 21. bányászat: | 30/80 (+3%) |
22. úszás: | 2/41 | 23. főzés: | 15/46 | 24. csapatmunka: | 6/34 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 90 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (sötét ital (#284)) |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 200 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), mákrózsa virágot (#56) (max. 20 darabot ), csillogó nyakéket (#1120) (max. 2 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 30 darabot ), tükröt (#43) (max. 30 darabot ), botot (#4) (max. 1 darabot, csak egyszer), sötét italt (#284) (max. 5 darabot ) |
mászol max. 500 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 12) |
szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), bávatag golombár (#165), 9966. szövetség (#9966), Qulli Brann (#4158), varkaudar pusztító (#7134), tleikan főbíra (#512) (csak egyszer), kreiton idéző (#510), sötét ölész (#314) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 12) |
Ördögi Kör (#9111), autentikus vámpír (#154), Oroszlánszív (#1400) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
gigaököl (#49, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) |
analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) | böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) |
vérbeli borzongás (#46, 9 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | sorvasztás (#102, 20 VP) | energiapajzs (#103, 20 VP) |
pusztító végzet (#106, 30 VP) | halálvarázslat (#124, 50 VP) | szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) |
halálkapu (#126, 50 VP, 5 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
infralátás (#171, 8 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | túlvilág lehelete (#177, 22 VP, 5 TVP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | lidércidézés (#219, 30 VP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) | ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) |
gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) | az agy kifacsarása (#197, 14 PP) |
agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) | fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) |
spirituális ext. (#249, 0 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | pszi fejlesztés II (#295, 100 PP, 100 TVP) |
önanalízis (#296, 15 PP, 5 TVP) | pszi-ernyő III (#297, 20 PP, 5 TVP) | gyilkos ösztönök (#298, 50 PP) |
pszi meditáció (#299, 100 PP) | önanalízis II (#300, 20 PP, 10 TVP) | elmehártya (#301, 30 PP) |
agybénítás III (#302, 25 PP) | önanalízis III (#303, 25 PP, 15 TVP) | tudatháló (#304, 35 PP) |
belső idő (#305, 0 PP) | mentális tükör (#306, 40 PP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +12 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +34 vp 7 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 10 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | túlvilág lehelete (#177) | pestisaura (#210) | szürkeáll. aktiv (#71) |
pszi-ernyő (#64) | tulajdonságpajzs (#26) | erőpajzs III (#127) | hadiszerencse II (#24) |
láth. észlelése (#78) | önanalízis II (#300) | önanalízis (#296) | varázsszem (#184) |
tárgyvédelem (#178) | óriáserő (#53) | pszi-ernyő III (#297) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
1. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
halálvarázslat (#124) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), mentális tükör (#306) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 15, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
agybénítás III (#302) | >> | öregedést okozó lények (#9095) | direkt kontaktus I (#121) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | |
pusztító végzet (#106) | >> | varkaudar pusztító (#7134) | agybénítás II (#246) | >> | kreiton idéző (#510) | |
agybénítás II (#246) | >> | kreiton bűvölő (#506) | direkt kontaktus I (#121) | >> | zafír sárkány (#329) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | férfiak (#998) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | nők (#999) | |
agybénítás II (#246) | >> | tleikan főbíra (#512) | agybénítás II (#246) | >> | sötét ülnök (#508) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | agybénítás III (#302) | >> | sötét ölész (#314) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 15, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | mentális tükör (#306) | >> | nők (#999) | |
mentális tükör (#306) | >> | férfiak (#998) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
fényes griff (#952) (vadászik) státusz: OK |
magh-goth párduc (#871) (őrzi a holmidat: +40 lopás ellen) státusz: OK |
Shandul (#959) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +5 védettség;) státusz: OK |
ryuku ostromteknős (#362) (málhás: +61 kg teher) státusz: OK |
gránitelementál (#205) (építő: +50% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Mutasd be számomra a Tudás Könyvét, jelezve, hogy készen állsz az életen túli tudásra! |
2.) Remélem, elindultál már a hozzám vezető ösvényen: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 5%! |
3.) Kíváncsi vagyok, mekkora befolyással rendelkezel. Imádkozz úgy, hogy közben parancsaidat egy triklem drakolder lesi! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 5 élőholt. |
Ennyi varkaudarral harcoltál a második varkaudar invázióban a királyság védelmében: 110 |
A varkaudarokat támogatva ennyiszer csaptál össze Borax király katonáival a második varkaudar invázió alatt: 1039 |
A Hóvihar alatt Sheran létsíkján jártál, ezzel is elősegítve Ghalla megmentését. |
Olimpiai helyezéseid: első hely az 5. kategóriában a XX. olimpián. |
Helyezésed a II. Harcosok Ligájában: 3. hely az Erdauin Bajnokság csoportban. |
Helyezésed a III. Harcosok Ligájában: 2. hely a Zártosztály csoportban. |
2009 II. félévének Vlagyimir díjas szerencsejátékosa vagy. |
2010 I. félévének Vlagyimir díjas csapdamestere vagy. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kaszt.kiteljesedés (166) fekete bugyor (180) kasztrop.kitágulás (197) önismeret (236) kritikus ütés (240) a butaság ára (273) kőbőr (299) egyenruha (364) a rang kötelez (368) a lobogó varázsa (373) tábori kiképzés (380) fejpénz (385) sorakozó (401) mászás határ nélkül (406) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK elmetágítás (504) belefejlesztettél: 26 TU. szükséges még: 24 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 384 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
5 | kaja (#2) | 1 | karbin plazma (#199) | 118 | mákrózsa virág (#56) | |||
9 | pszi kő (#248) | 26 | remák szív (#264) | 1 | sallank karom (#128) | |||
18 | sárkánypikkely (#292) | 1 | spiritusz (#170) | 1 | szögletes kő (#17) | |||
1 | szvó-ektoplazma (#151) | 1 | tükör (#43) | 1 | varányszem (#30) | |||
1 | varázskő (#305) | 2 | vasalt bunkó (#181) | 7 | vashegyű nyíl (#176) | |||
10 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1497 | arany (#50) | 2 | fekete gyöngy (#99) | 1 | gyémánt fétisrúd (#758) | |||
3 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | kerek kő (#19) | 19 | madártoll (#112) | |||
3 | pirkit (#153) | 2 | sáfránypor (#211) | 1 | sólyomcsőr (#1223) | |||
1 | Thargodan esszencia (#328) | 2 | vasérc (#152) | 1 | vérvörös rózsa (#1622) |