Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2012. szept. 20. 9h:21' EZ A 857. JÁTÉKHETED, 824. FORDULÓD 858. játékheted kezdete: szept. 27. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 27 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2129 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 161. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 189. varázslatot a 69. varázslatot a 120. varázslatot |
* 3. KP: | kézbeveszed/felveszed az 560. tárgyat az 1658. tárggyal az 1538. tárgyat |
* 4. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 165. varázslatot a 220. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod az 57. varázslatot a 123. varázslatot a 385. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 127. varázslatot a 28. varázslatot az 53. varázslatot |
* 7. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 8. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 224. varázslatot a 209. varázslatot |
* 9. KP: | használod az 1101. tárgyat az 1253. tárgyat az 1137. tárgyat |
* 10. KP: | elmormolod a 377. varázslatot a 147. varázslatot a 319. varázslatot |
v 181 143 61 | elmormolod a 181. varázslatot |
[143,61] Épületek tűnnek fel. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy főutcát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fekete lótuszt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy sárkánytanyát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy borkonyó cserjét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gyöngymangó bokrot. Látsz egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Utad során felfedezel egy szent tölgyfát.
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
Hamarosan egy táblára leszel figyelmes, amely busás jutalommal kecsegtető kártyacsatára szólít. Alatta egy sötétképű alak ül, kezében egy paklit keverget. Leülsz a vele szemben álló székre, és intesz, hogy osszon. Ellenfeled közli veled, a játék 100 aranyról indul.
- Rendben - mondod, és leszámolod a pénzt az asztalra. 1. kör: Rezzenéstelen arckifejezést öltve magadra, szemügyre veszed mit húztál: 1 Sötét motyogó, 1 Vérfürdető magszim, 1 Temető, 1 Mákrózsa főzet, 1 Illúziósárkány. Ez sajnos semmit nem ér. Az árnymanó emel a téten. Tartod. Látszólag elégedetten tovább emel. Elgondolkozol, érdemes-e kockáztatni. Inkább nem. Feladod. 1848 tapasztalati pontot kaptál. Lehajtott fejjel sétálsz odébb, majd megszámolod, mennyit vesztettél: 52 darab aranyérmét.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +63 életerő.
be 702 1 | bemész a 702. épületbe |
m 2 | mozogsz keletre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: agytaposás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Távolról puha ütés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy izomernyesztés varázslattal köszönt csatapartnered. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Elszántan ellenfeledre támadsz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel csak érinted a részeg kalandozó jobb karját. (1 támadással 179 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (28 életpontot sebezve.) Ököllel megpöccinted a részeg kalandozó nyakát. (1 támadással 81 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (42 életpontot sebezve.) Mg'thorath kövének szellempárduca is beszáll a küzdelembe. (44 sebzést okozott az ellenfélnek.) A részeg kalandozó lendületes ütése célt téveszt. A részeg kalandozó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +63 életerő. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüstshuriken. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (143,61)-> 10 arany, -2 ÉP] 1552 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 374, sebződés: 2, gyógyulás: 8, összesen: +6 ÉP}
v 198 160 60 | elmormolod a 198. varázslatot |
kt 4 20 | elkészíted a 4. tárgyat (20 darabot) |
kt 10 20 | elkészíted a 10. tárgyat (20 darabot) |
kf 10 | kézbeveszed/felveszed a 10. tárgyat |
v 163 364 64 | elmormolod a 163. varázslatot |
m 4 4 | mozogsz délre, délre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy agytaposás varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+4 életpont). Elszántan ellenfeledre rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel gyengén megütögeted a takarító jobb vállát. (11 támadással 896 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (41 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel néhányszor súrolod a takarító fejét. (8 támadással 644 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (29 életpontot sebezve.) Egy szellempárduc harcol az oldaladon! (52 sebzést okozott az ellenfélnek.) A takarító megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 108 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) Aurád tisztul. (+4 gonoszság.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiafolyam varázslatot, majd rád küldi. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a takarító testét. (11 támadással 861 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (36 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel megpöccinted a takarító testét. (1 támadással 76 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (72 életpontot sebezve.) Mg'thorath kövének szellempárduca is beszáll a küzdelembe. (44 sebzést okozott az ellenfélnek.) Bár ügyesen védekezel, a takarító sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 134 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +27 ÉP.) Aurád tisztul. (+5 gonoszság.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiafolyam varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +63 életerő. 22614 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2751, sebződés: 242, gyógyulás: 57, összesen: -185 ÉP}
(Továbbmész...) [272,120] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Itt is, ott is quwargok mászkálnak fűben. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy fényhozó. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mélyen koncentrálva, megidézel egy puha ütés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. Szerencsére nem hatott rád. A rém borzalmasat üvölt. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a fényhozó fejét. (9 támadással 742 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (43 életpontot sebezve.) Ököllel párszor megpöccinted a fényhozó testét. (8 támadással 326 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (56 életpontot sebezve.) Mg'thorath kövének szellempárduca is beszáll a küzdelembe. (39 sebzést okozott az ellenfélnek.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 109 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-59 varázspont.) Bár ügyesen védekezel, a fényhozó sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 98 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a fényhozó testét. (10 támadással 812 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (57 életpontot sebezve.) Ököllel gyengén megütögeted a fényhozó felemelt karját. (8 támadással 318 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (43 életpontot sebezve.) Hirtelen elősuhan a hátad mögül egy szellempárduc, és karmaival az ellenfélnek esik. (32 sebzést okozott.) Bár ügyesen védekezel, a fényhozó sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 112 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) Varázsenergiát vesztesz. (-93 varázspont.) A fényhozó megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 116 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel gyengén megütögeted a fényhozó jobb karját. (10 támadással 789 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (65 életpontot sebezve.) Ököllel meghorzsolod a fényhozó testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (53 életpontot sebezve.) Hirtelen elősuhan a hátad mögül egy szellempárduc, és karmaival az ellenfélnek esik. (31 sebzést okozott.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 107 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) Bár ügyesen védekezel, a fényhozó sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 64 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.)
A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +63 életerő. 23314 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 3446, sebződés: 606, gyógyulás: 132, összesen: -474 ÉP}
le 823 2064 | leveszed/lerakod a 823. tárgyat a 2064. tárgyat |
kno 13 2 | képesség-növelés 13 |
kf 607 2064 | kézbeveszed/felveszed a 607. tárgyat a 2064. tárggyal |
v 21 1 | elmormolod a 21. varázslatot |
v 21 1 | elmormolod a 21. varázslatot |
v 21 1 | elmormolod a 21. varázslatot |
kf 823 1538 | kézbeveszed/felveszed a 823. tárgyat az 1538. tárggyal |
m 3 4 | mozogsz délkeletre, délre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: agytaposás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Távolról puha ütés varázslatot lősz a másikra. Semmi eredménye! A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A szörny iszonytató kiáltást hallat! Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Elszántan a másikra rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel gyengén megütögeted a fényhozó fejét. (9 támadással 984 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (64 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor súrolod a fényhozó délceg alakját. (8 támadással 329 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (24 életpontot sebezve.) Egy szellempárduc harcol az oldaladon! (53 sebzést okozott az ellenfélnek.) A fényhozó megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 109 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-89 varázspont.) Bár ügyesen védekezel, a fényhozó sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 99 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel néhány helyen meghorzsolod a fényhozó bal lábát. (9 támadással 727 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (27 életpontot sebezve.) Ököllel párszor súrolva eltalálod a fényhozó testét. (8 támadással 317 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (35 életpontot sebezve.) Hirtelen elősuhan a hátad mögül egy szellempárduc, és karmaival az ellenfélnek esik. (51 sebzést okozott.) Bár ügyesen védekezel, a fényhozó sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 94 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-61 varázspont.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 89 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a fényhozó jobb lábát. (9 támadással 700 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (44 életpontot sebezve.) Ököllel megpöccinted a fényhozó felemelt karját. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (42 életpontot sebezve.) Váratlanul egy szellempárduc jelenik meg melletted, és karmaival az ellenfelet kezdi csépelni. (36 sebzést okozott.) Nem vagy felkészülve a fényhozó gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 126 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +26 ÉP.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 114 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.)
Véres nyál csordul ki a fényhozó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +63 életerő. 23314 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 3471, sebződés: 631, gyógyulás: 136, összesen: -495 ÉP}
(Továbbmész...) [273,122] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. A távolban hatalmas rovarfelhőt látsz. Atyaisten, mik lehetnek ezek? A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. A feléd közeledő gnomori rémszolga mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: agytaposás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+4 életpont). Döbbenten érzékeled, hogy ravasz ellenfeled kifeszít egy láthatatlan védekező pszit. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre élőholt pozdorja varázslatot lősz. 249 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Egy puha ütés varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (69 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Megindulsz, mint egy acélkolosszus, hogy megvalósítsd a Kos Csapását. Ököllel néhányszor súrolod a gnomori rémszolga bal oldalát. (9 támadással 1460 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (48 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel párszor megpöccinted a gnomori rémszolga testét. (8 támadással 1158 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (45 életpontot sebezve.) Egy szellempárduc harcol az oldaladon! (48 sebzést okozott az ellenfélnek.) A gnomori rémszolga újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 247 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +50 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 18 életpontot vesztettél. A gnomori rémszolga összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +63 életerő. 20859 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 3008, sebződés: 334, gyógyulás: 58, összesen: -276 ÉP}
be 612 | bemész a 612. épületbe |
m 2 2 8 | mozogsz keletre, keletre, északra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy agytaposás varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled szemöldökét összehúzva koncentrál, ahogy felrak egy láthatatlan védekező pszit. Egy élőholt pozdorja varázslatot dobsz ellenfeledre. 244 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy puha ütés varázslatot, majd rád küldi. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A lény savat köp rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (56 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. A kí vezérel, ahogy egy Kos Csapását viszel be. Ököllel néhányszor súrolod a gnomori rémszolga testét. (9 támadással 1411 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (35 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor épp csak megérinted a gnomori rémszolga bal vállát. (8 támadással 649 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (66 életpontot sebezve.) Egy szellempárduc harcol az oldaladon! (55 sebzést okozott az ellenfélnek.) Nem sikerült a gnomori rémszolga ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 320 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +64 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. Egy különösen bonyolult manőverbe kezdesz, de ha sikerül, a kí egyik mesterfogását, az Élet-Halál Érintést alkalmaztad sikeresen. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a gnomori rémszolga jobb karját. (2 támadással 258 életpontot sebezve.) Te 16 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. Földelementálod támad. (56 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel épp hogy eltalálod a gnomori rémszolga véreres karját. (1 támadással 154 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (54 életpontot sebezve.) Egy szellempárduc harcol az oldaladon! (48 sebzést okozott az ellenfélnek.) A gnomori rémszolga újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 258 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +52 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 18 életpontot vesztettél. A gnomori rémszolga összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +63 életerő. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 mul tekercs. 20859 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 3030, sebződés: 673, gyógyulás: 140, összesen: -533 ÉP}
(Továbbmész...) [275,122] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egy quwarg pottyan a nyakadba. Gyorsan lesöpröd. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Úgy gondolod, hogy a közeledő Lord Daramoula nem jelenthet komoly veszélyt. (ld. enc.) Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy agytaposás varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ősi sorvasztás. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan a másikra rohansz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Kegyetlen precizitást nyújt támadásodhoz a Sashorog alkalmazása. Ököllel néhányszor súrolod a Lord Daramoula ébenfekete köpenyét. (9 támadással 923 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (36 életpontot sebezve.) Egy szellempárduc harcol az oldaladon! (30 sebzést okozott az ellenfélnek.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 309 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +62 ÉP.) A Lord Daramoula fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 85 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A pontos találat érdekében beveted a Sashorog kí-tulajdonságot. Ököllel gyengén megütögeted a Lord Daramoula ébenfekete köpenyét. (9 támadással 857 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (66 életpontot sebezve.) Mg'thorath kövének szellempárduca ellenfeledre ront. (49 sebzést okozott.) A Lord Daramoula csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 308 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +62 ÉP.) A Lord Daramoula átharapja a torkodat! (1 támadástól 92 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Ellenfeled elmenekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 1961, sebződés: 794, gyógyulás: 164, összesen: -630 ÉP}
Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[274,123] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Egy quwarg pottyan a nyakadba. Gyorsan lesöpröd. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy fényhozó. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a fényhozó testét. (11 támadással 913 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (54 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor épp csak megérinted a fényhozó fejét. (8 támadással 330 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (46 életpontot sebezve.) Mg'thorath kövének szellempárduca is beszáll a küzdelembe. (58 sebzést okozott az ellenfélnek.) A fényhozó megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 87 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) A fényhozó megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 114 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a fényhozó bal lábát. (11 támadással 872 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (32 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor súrolod a fényhozó testét. (8 támadással 313 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (33 életpontot sebezve.) Váratlanul egy szellempárduc jelenik meg melletted, és karmaival az ellenfelet kezdi csépelni. (39 sebzést okozott.) A fényhozó megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 121 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 87 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) Kí energiáidat fókuszálva, készen állsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a fényhozó felemelt karját. (6 támadással 474 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (61 életpontot sebezve.) Ököllel meghorzsolod a fényhozó jobb lábát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (64 életpontot sebezve.) Mg'thorath kövének szellempárduca ellenfeledre ront. (32 sebzést okozott.) Bár ügyesen védekezel, a fényhozó sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A fényhozó megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.)
A fényhozó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +63 életerő. 23314 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 3361, sebződés: 495, gyógyulás: 106, összesen: -389 ÉP}
m 6 | mozogsz nyugatra |
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy ősvillám varázslatot, majd rád küldi. 62 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra rohansz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a tl'urlang vadász testét. (11 támadással 915 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (32 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel néhányszor súrolod a tl'urlang vadász testét. (8 támadással 654 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (39 életpontot sebezve.) Mg'thorath kövének szellempárduca is beszáll a küzdelembe. (54 sebzést okozott az ellenfélnek.) Kavargó pengefalként zúdul rád a tl'urlang vadász. (2 támadástól 420 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +84 ÉP.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-12 pszi pont.) (-3 TU.) Kí energiáidat fókuszálva, készen állsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel gyengén megütögeted a tl'urlang vadász jobb vállát. (9 támadással 718 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (34 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor épp csak megérinted a tl'urlang vadász jobb karját. (8 támadással 231 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (43 életpontot sebezve.) Mg'thorath kövének szellempárduca is beszáll a küzdelembe. (43 sebzést okozott az ellenfélnek.) A tl'urlang vadász végső csapása jobb válltól bal derékig szinte kettémetszi a testedet. (2 támadástól 355 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +71 ÉP.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-13 pszi pont.) (-1 TU.) A tl'urlang vadász összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +63 életerő. 26277 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2763, sebződés: 837, gyógyulás: 155, összesen: -682 ÉP}
* 1. BP: | imádkozol |
A lény jeget köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (71 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel párszor súrolva eltalálod a patás tanough testét. (11 támadással 1819 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (38 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel párszor megpöccinted a patás tanough éjsötét bőrét. (8 támadással 1314 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (64 életpontot sebezve.) Egy szellempárduc harcol az oldaladon! (34 sebzést okozott az ellenfélnek.) Agyarával a patás tanough véres sebet ejt a jobb karodon. (1 támadástól 143 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +29 ÉP.) Patájával a patás tanough hasadba tapos. (1 támadástól 287 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +58 ÉP.) Véres nyál csordul ki a patás tanough száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +63 életerő. 20802 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 3269, sebződés: 501, gyógyulás: 87, összesen: -414 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy agytaposás varázst. A szilánk működik (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősvillám varázslatot lő rád. 57 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel néhányszor súrolod a tl'urlang vadász éjfekete ruháját. (9 támadással 1007 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (13 életpontot sebezve.) Ököllel gyengén megütögeted a tl'urlang vadász testét. (8 támadással 323 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (45 életpontot sebezve.) Mg'thorath kövének szellempárduca ellenfeledre ront. (42 sebzést okozott.) A tl'urlang vadász végső csapása jobb válltól bal derékig szinte kettémetszi a testedet. (2 támadástól 496 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +100 ÉP.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-17 pszi pont.) (-1 TU.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +64 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 1430, sebződés: 553, gyógyulás: 104, összesen: -449 ÉP}
A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (88 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Ököllel párszor súrolva eltalálod a patás tanough rövid lábát. (9 támadással 1474 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (48 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel párszor súrolva eltalálod a patás tanough rövid lábát. (8 támadással 1348 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (54 életpontot sebezve.) Hirtelen elősuhan a hátad mögül egy szellempárduc, és karmaival az ellenfélnek esik. (43 sebzést okozott.) A szörny agyarát belevágja a kezedbe. (1 támadástól 159 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +32 ÉP.) Ellenfeled már a gyászindulót dúdolja, mikor egy halálos erejű rúgást kapsz a szíved irányába. (1 támadástól 279 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +56 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik!
{Csatastatisztika; sebzés: 2967, sebződés: 526, gyógyulás: 88, összesen: -438 ÉP}
Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[272,124] Homokos tengerpartra érkeztél. Délről a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Profizmusodnak hála azonnal észreveszed a szörnyet a buckák mögött. Egy wayazamund szirén közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Egy izomernyesztés varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! A lény igéző tekintetét rád emeli. Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel néhányszor súrolod a wayazamund szirén testét. (11 támadással 1796 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (42 életpontot sebezve.) Ököllel gyengén megütögeted a wayazamund szirén síkos testét. (8 támadással 669 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (26 életpontot sebezve.) Hirtelen elősuhan a hátad mögül egy szellempárduc, és karmaival az ellenfélnek esik. (40 sebzést okozott.) Kegyetlen ütéseket mér rád karmával a wayazamund szirén. (2 támadástól 347 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +70 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+8 vp). Kí energiáidat koncentrálod, és megindítasz egy támadást, amelynek eredménye egy Élet-Halál érintés lesz. Ököllel párszor megpöccinted a wayazamund szirén síkos testét. (4 támadással 633 életpontot sebezve.) Te 39 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (33 életpontot sebezve.) Ököllel épp hogy eltalálod a wayazamund szirén testét. (1 támadással 78 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (23 életpontot sebezve.) Hirtelen elősuhan a hátad mögül egy szellempárduc, és karmaival az ellenfélnek esik. (46 sebzést okozott.) Iszonyatos karmolásokat kapsz a fejedre. (2 támadástól 335 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +67 ÉP.) Mágikus energia árad beléd (+4 vp). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +64 életerő. 27501 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 3386, sebződés: 682, gyógyulás: 176, összesen: -506 ÉP}
* 2. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 73. pszi képességet |
* 4. BP: | használod az 1602. tárgyat |
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat a 823. tárggyal |
* 6. BP: | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy agytaposás varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy kiszáradás varázslatot. 350 életpontot vesztettél. Összeaszalódsz. Ráébredsz, hogy ez a csata öngyilkosság lenne. Túl sok sebet kaptál. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült! Gyorsan ellátod a sebeidet: +64 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 350, gyógyulás: 4, összesen: -346 ÉP}
* 7. BP: | használod a 697. tárgyat |
* 8. BP: | elmormolod az 1. varázslatot |
* 9. BP: | t. energia kisütése: 501 5 5 |
* 10. BP: | keresed az 549. szörnyet |
LORD DARAMOULA (615. LÉNY) A leghíresebb smaragdvámpír. Halandó életében egy rég letűnt birodalom legjelentősebb katonai tisztségének várományosa volt, de erre minden bizonnyal már ő maga sem emlékszik. Az öröklét, mint a villámcsapás, olyan hirtelen jött számára, miután Leah éjjeli teremtményei megfertőzték vérét a legádázabb betegséggel, ami valaha a világon létezett. A következő évszázadok Lord Daramoula számára állandó utazással teltek, mígnem egyik nappal cserbenhagyta a szerencséje, és egyik áldozatának bosszúszomjas rokonai kinyitották a hálószobáját jelentő koporsót. A többi smaragdvámpír kíséretében az árnytündérek okozta felfordulásban tért vissza az élők világába. Teste megváltozott, minden eltelt év egy ráncot képezett smaragdzöldre fakuló bőrén. De belül is átalakult, miután volt ideje gondolkozni "életének" minden elkövetett hibáján, és tanulni mindegyikből, mára már legyőzhetetlenné vált... Mint a többi smaragdvámpírt, Lord Daramoulát is csak akkor támadod meg, ha FT parancsot adsz ki rá, vagy tulajdonságpajzs védelme alatt állsz. |
Erő: | 117 (171) | Szint: | 55 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 132 cm |
IQ: | 115 (135) | Támadás: | 124 (129) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 47 kg |
Ügyesség: | 117 (141) | Védekezés: | 170 (181) | Menekülés: | 18 % | Életkor: | 46/48 év |
Egészség: | 117 (139) | Életpont: | 1232/15 | Jellem: | semleges (-4) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 117 (144) | Varázspont: | 4964/252 | Pénz: | 2132 arany | Kép. pont: | 4 |
Tudatpont: | 54/-29 | Pszi pont: | 1009/314 | Halhatatlanság: | 10 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 16/24 | ökölvívás: | 65/7 (+7%) | szúrófegyverek: | 8/6 |
vágófegyverek: | 22/44 | ütőfegyverek: | 7/22 | lőfegyverek: | 9/28 |
dobófegyverek: | 46/25 |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
272,124 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 277,12 |
Szkander vereségeid: 8 győzelmeid: 198 |
A negatív esszencia az öklödre van kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 103/77 | 2. nyomkövetés: | 216/7 (+13%) | 3. mászás: | 42/32 |
4. csapdakészítés: | 64/23 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 15/37 | 6. gyógyítás: | 128/78 (+161%) |
7. titkosírás: | 33/47 | 8. felderítés: | 37/18 | 9. szörnyidomítás: | 18/45 |
10. teológia: | 420/40 (+50%) | 11. taumaturgia: | 116/52 (+11%) | 12. versengés: | 24/93 (+5%) |
13. harcművészetek: | 69/44 (+200%) | 14. szkanderozás: | 43/27 (+2%) | 15. zene: | 10/80 |
16. szörnyismeret: | 50/19 | 17. pszi: | 67/68 (+7%) | 18. zárnyitás: | 3/65 |
19. vadászat: | 10/18 | 20. vitalitás: | 8/15 | 21. bányászat: | 52/96 (+3%) |
22. úszás: | 23/86 | 23. ősteológia: | 18/89 (+25%) | 24. csapatmunka: | 6/20 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 1489 | |||
10. vp regeneráció: 1 | 12. halhatatlanság: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (isteni gyógyítás (#324)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
ásol max. 16 TVP-ért |
készítesz kötelet (#92) (max. 1 darabot, csak egyszer), kerek követ (#19) (max. 50 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 20 darabot ) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 16, max: 50) |
szubreális vámpír (#223), kputtyintó csalán (#247), élőholt mirg (#135), noth szellem (#250), lidércúr (#252), triklem drakolder (#275), lélekorzó (#390), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), kronoelementál (#287) (csak egyszer), Eruol (#378) (csak egyszer), purifikátor császár (#393), rd'alv lélektipró (#413), átokmurgattyú (#225), eszement trappoló (#549) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
bűbájlidérc (#761), átokmurgattyú (#225), semlegesek (#989) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
éjfattyak végzete (#260, 100 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) |
földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) |
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
méregfelhő III (#229, 25 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) |
hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) |
papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | |
Ősteológia varázslataid | ||
manapajzs (#308, 1 VP, 5 TVP) | halhatatlanság (#317, 0 VP) | isteni bölcsesség (#319, 200 VP, 4 TVP) |
isteni gyógyítás (#324, 60 VP, 4 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +22 vp 30 költség alatt; taumaturgia: +10 vp 20 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 180 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | varázsenergia (#161) | kí koncentráció (#69) | nagyobb agypajzs (#120) |
tulajdonságpajzs (#26) | esszenciavédelem (#165) | hatalomvarázs (#220) | a lélek védelme (#57) |
az elme hatalma (#123) | erőpajzs III (#127) | csupasz izom (#28) | óriáserő (#53) |
esszenciavédelem 2 (#188) | tárgyvédelem (#178) | papi aura (#377) | mágikus ütés (#147) |
isteni bölcsesség (#319) | vámpirizáció (#1) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
élőholt pozdorja (#134), éjfattyak végzete (#260), puha ütés (#60) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
agytaposás (#180) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
Tharr haragja (#145) | >> | autentikus vámpír (#154) | tűzeső (#61) | >> | ongóliant (#159) | |
puha ütés (#60) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | puha ütés (#60) | >> | vark. kardtáncos (#693) | |
méregfelhő II (#193) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Immunitáskövek? Bah, ilyesmire nincs szükségünk! Áldozz fel hármat a szívemtől legmesszebb állóból oltáromnál! |
2.) Fel kell készülnöd az végső csatára az éjfatty seregek ellenében. Készíttess magadnak valamilyen páncélt Zarknod piramisában! |
3.) Tharr hívei előtt nincs akadály! Hozd el oltáromhoz a dalebgad kristálykulcsot, és mutasd be! |
HŐSTETTEID |
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 595, pontszámod: 7465. |
Olimpiai helyezéseid: első hely az 5. kategóriában a XXVII. olimpián. |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 3 szabotőr, 8 harcos, 14 királynő, 14 élőholt, 7 vadász, 10 nagymester, 6 parafenomén, 8 rohamosztagos, 1 ősmágus. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) szkanderozás (129) kasztropl. trafó (145) szkanderozás II (161) kaszt.kiteljesedés (166) isteni kapcsolat (168) kasztrop.kitágulás (197) azért a támadás... (221) önismeret (236) tolvajfelismerés (243) a butaság ára (273) vallási öntudat (290) földmágia (357) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK elmetágítás (504) OK tudatforrás (505) OK tudati gyorsítás (506) OK kőbőr (507) OK tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 796 TU szükséges.) mentális felfrissülés (512) OK tudati ismétlés (519) OK |
Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következő körben legalább egy E 30 vagy E 40 parancs.
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
385 | arany (#50) | 20 | isteni könnycsepp (#260) | 7 | kaja (#2) | |||
6 | kerek kő (#19) | 4 | madártoll (#112) | 1 | mocsári penke (#148) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 1 | purifikátor háj (#269) | 1 | sáfránypor (#211) | |||
1 | tükör (#43) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | ezüstshuriken (#327) | 1 | fokhagyma (#403) | 1 | ilkin érc (#232) | |||
1 | mul tekercs (#786) | 1 | sallank karom (#128) |