81. forduló, 83. forduló, Ryu Rover összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. okt. 5. 9h:07'
EZ A 525. JÁTÉKHETED, 82. FORDULÓD
526. játékheted kezdete: okt. 11.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
Számládra a legutóbbi forduló óta 500 zseton érkezett. Köszönjük.
KALANDOZÓ: #4058
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 0

RYU ROVER KALANDJAI


30 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [70,81] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 kis vaspajzsot (50 arany kikiáltási áron), 1 kvazár sisakot (300 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 1 kvazár sisak (eladási ár: 300 arany, ebből a kezelési költség: 30 arany) ellenértékét.
A táborozás 9. napján összeakadsz egy barna, rövid hajú, barna szemű troll férfival. Fekete a bőre. Tharr főpap-jelöltje. Egy viharvert acélsisakot, egy jobb napokat látott, sötét színű köpönyeget, s egy rangjelzésekkel teli, fekete egyenruhát hord. Harcokban megkopott, de nagy gondossággal karbantartott fegyverzetet visel, amit néhány különös, ryuku eredetűnek tűnő relikvia díszít. Rangja a Kompániában: martalóc. Ruházatát egy acélkolosszus trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy Quwargamanga trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: csaták viharától tépett lobogó. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd tintacsiga. Tárgyainak egy részét egy bazaltelementál viszi. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges jellemű. Barátságtalanul végigmér Téged, majd valami köszönésfélét vakkant feléd. Folytatod utadat.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Az ügynök visszahozta az eladhatatlan 1 kis vaspajzsot.
A 23. napon összefutsz egy hosszú ezüsthajú, kék szemű elf férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. Sheran ministránsa. Egy bíbor erőövet, egy ezüst papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy lánckesztyűt, egy umbatari karkötőt és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy púpos burástya trófea, egy karmazsin huhogó trófea és egy tintacsiga trófea díszíti. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Auráját érzékelve máris tudod, színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Galain Leingod. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+10 életerő.)
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy alpesi tehén fészket vagy búvóhelyet. Sajnos nem jártál sikerrel - talán majd legközelebb. [8 pontot használtál fel, van még 227.]

* 1. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 227.]

gy 30 gyógyítás 30 pontért
Azt még te is tudod, hogy a kőcséri patkány egyáltalán nem illik a ghallai tájba, inkább valami sivatagos bolygóra való. Azonban azt is tudod, hogy ha a hátrahagyott jellegzetes szagú bogyóit a sebeid környékére kened, akkor gyorsabban gyógyulsz, mint egy féllábú trollnő. (+33 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [30 pontot használtál fel, van még 197.]

jlk 1011 jelszó kimondása 1011
Kimondod a megfejtést a találós kérdésre. Úgy látszik, a megoldás tökéletes: az ajtó feltárul. Gombócot érzel a torkodban, ahogy penetrálod az évezredes építmény légterét. Odabent világos van, ősi titok ad fényt a kúp belsejének. Oppálá, le kell küzdeni először is a masszát, ami idebent lapít.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Megsoroztad a massza testét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a massza testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) A massza megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A massza meglök a szarvával. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ököllel eltalálod a massza fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A massza megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a massza öklelő szarvai elől. A massza összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 405 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Hozzálátsz a kúp módszeres átkutatásához, hogy megszerezhesd a TREZSÖRT. Bár kincset találsz, a falon ősi titkokról szóló szövegre bukkansz: Elenios követői rengeteg dologra képesek rákényszeríteni anélkül, hogy harcba bocsátkoznának... No, elég volt a phua-kúpból! Elhagyod. Mögötted az ajtó bezárul. [15 pontot használtál fel, van még 182.]

id 99 1 idomítod a 99. szörnyet 1 pontért
Megkezded a piromenyét idomítását. A szörny bizalmatlanságát apró falatokkal, dicséretekkel igyekszel feloldani. Nehéz volt ez a mai oktatás, de láthatóan haladtatok. (Még 69 TVP szükséges ahhoz, hogy a szörny teljesen be legyen idomítva.) Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (szörnyidomítás: 1. szint). (ld. enc.) [1 pontot használtál fel, van még 181.]

sze 99 elengeded a 99. szörnyet
Szabadon engeded a piromenyétet. Még egy ideig visszanéz rád, majd tovainal. (+1 jóság.) [0 pontot használtál fel, van még 181.]

fog 74 219 elfogod a 74. szörnyet a 219. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 181.]

m 1 1 8 mozogsz északkeletre, északkeletre, északra
[71,80] Síkság, továbbra is csak síkság. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gyöngymangó bokrot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Észreveszel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Sheran hívői építették. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy óriás patkány közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával alaposan megvágod az óriás patkány bal oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az óriás patkány állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Mandibulakaszával végigmetszed az óriás patkány jobb első lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az óriás patkány feléd harap, de sikertelenül. Az óriás patkány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északra, friss elf nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [72,79] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Ezek a lankák alkotják Maad gyűrűjét, amely Maad Szívét, a rejtélyes mocsarat veszi körbe. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy olvasztókemencét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Látsz egy oltárt. Raia hívei emelték. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém van a föld alatt! Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Csak egy szeppent rákfatty. Megvető mosollyal várod a találkozást. (ld. enc.) Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Többször meglövöd a szeppent rákfatty testét. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a szeppent rákfatty páncélos testét. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Apró karcolást ejt rajtad a szeppent rákfatty ollójával. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A szeppent rákfatty összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a huhogó bibét, szereztél 4 csepp rákfatty váladékot. (ld. enc.) Elhajítod a vacak ork sámán trófeát, és kiszedsz egy szeppent rákfatty trófeát. 550 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek északra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 6 kerek követ.

(Továbbmész...) [72,78] Elmarad a göröngyös terep, sűrű bozótos váltja fel. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Fairlight rúnaköve. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Észreveszel egy oltárt. Raia hívei emelték. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy manifesztátor. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek északra vezetnek. [36 pontot használtál fel, van még 145.]

m 1 8 8 mozogsz északkeletre, északra, északra
[73,77] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba).

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Elég régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [73,76] Továbbra is síkságon vagy. Utad során felfedezel egy oltárt. Raia hívei emelték.
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál.
(Feltételes foglyul ejtés:) Félreismerhetetlen tintacsiga nyomokra bukkansz! Nekiállsz, és ásol egy gödröt, fél szemmel állandóan a környéket pásztázva. Amikor kész vagy, befeded a vermet gallyakkal. Rövid keresgélés után megtalálod a szörnyet. Minden tudományodat bevetve, megpróbálod a csapdába csalni! Buta lény ez a tintacsiga - simán belesétált a csapdába! Most ott üldögél tehetetlenül a verem alján. No, ez megvolna! Rövid időt töltesz azzal, hogy biztosítsad, a szörny se kárt ne tudjon benned okozni, se megszökni ne tudjon, majd kiszabadítod, és megnézed, mit is tudsz kezdeni vele. Ebből a szörnyből kellő idomítás után kiváló hátas lehet. Rámosolyogsz új útitársadra, aztán együtt mentek tovább. [24 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [73,75] Szűnni nem akar a zöld síkság. Utad során felfedezel egy oltárt. Sheran hívői építették. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy törpemammut. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 kerek kő. Megsoroztad a törpemammut fejét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel párszor keményen megütöd a törpemammut oszlopos lábát. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a törpemammut. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A törpemammut rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel néhányszor megcsapod a törpemammut testét. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a törpemammut agyarával. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A törpemammut szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek északra vezetnek. [54 pontot használtál fel, van még 91.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
[73,74] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy xantusz-kaktuszt. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy megsebzett proteinfecske. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Elszántan ellenfeledre rontasz. Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a proteinfecske jobb lábát. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) A proteinfecske belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A proteinfecske karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 madártollat. 231 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás).
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy rájanyék közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Elszántan ellenfeledre rohansz. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a rájanyék testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A rájanyék farkával megérint. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Karmaival a rájanyék megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A rájanyék összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}


Találkozol egy hosszú ezüsthajú, kék szemű elf férfival. Fekete a bőre. Sheran ministránsa. Egy bíbor erőövet, egy ezüst papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy lánckesztyűt, egy umbatari karkötőt és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy púpos burástya trófea, egy karmazsin huhogó trófea és egy mutáns pók trófea ékesíti. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: jellegtelen, mint minden semlegesé. Összeismerkedtek. Az ő neve Galain Leingod. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.

(Továbbmész...) [73,73] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 186 pontot kell rákölteni.) Észreveszel egy vaskohót. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba).

Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Mohón zabálni kezdesz. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 kerek követ. [22 pontot használtál fel, van még 69.]

e 40 élelemszerzés 40 pontért
A repülő majom elejtéséhez szükség volt némi ügyességre, a megevéshez legfeljebb némi üres gyomorra lesz szükség. (+3 kaja.) Farkánál kapod el a tatárkobrát, és mielőtt harapni tudna, csomót kötsz rá. Húsa, mint az angolnáé. (+3 kaja.) Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy spagulár. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Elszántan ellenfeledre támadsz. Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a spagulár pettyes hátát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A spagulár feléd rúg, de nem talál el. A spagulár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 32 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 29.]

szk 91 keresed a 91. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy alpesi tehenet. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 29.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 26.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. Egy kaját nyel le a tintacsiga. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 26 pontod maradt, ebből a következő körre 26 pontot vihetsz át. Kapsz még 223 pontot. A következő körben tehát 249 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SZÖRNYIDOMÍTÁS
Megkezdted hát egy elfogott szörnyed beidomítását. Az idomítás fáradtságos és nehéz feladat, de minél nagyobb a tapasztalatod, annál könnyebben megy. Azt, hogy egy szörny beidomítása mennyi ideig tart (hány TVP-be kerül), alapvetően a szörny faja és a feladat határozza meg, amelyre idomítod, de ezt komolyan befolyásolja a szörnyidomítás szakértelmed is (de minimum 20 TVP). Vannak szörnyek, amelyeket elegendő tapasztalat híján eleve nem vagy képes beidomítani. A szörnyidomítás határozza meg, hogy mennyire vagy képes az állatkertedet kordában tartani: 1-2. szinten egy elfogott állatod lehet, 3-4. szinten kettő, stb. egészen a maximális 6 elfogott szörnyig. Magas szörnyidomítás esetén kisebb az esélye, hogy egy állatod megvadul, és rád támad.

SZEPPENT RÁKFATTY (186. SZÖRNY)
A dombvidékek szerény lakója ez a kutya méretű, rákollójú, gyíktestű, páncélos szörnyecske. Napközben általában egy szikla hűvösében húzódik meg, de éjszaka életre kél, vadászatra indul. Különös váladékot köp ellenfeleire, amely gyorsan megszilárdul, acélkemény börtönbe zárva a célpontot. Vigyázz, ha a váladék valamelyik tárgyadra fröccsen, hasonlóképp hasznavehetetlenné válhat, mint a technokolin bogár esetében! A szeppent rákfatty kemény páncélja ellen leginkább az ütőfegyver használható.

RÁKFATTY VÁLADÉK (333. TÁRGY)
Ez az, megvan mire jó a huhogó bibe! Egy népmese szerint a szegény vándorlegény úgy teljesítette a királytól kapott (mindenki által lehetetlennek tartott) feladatot, miszerint hozzon a rákfatty váladékából és borotválja meg vele az udvari varázslót, hogy a váladékot huhogó bibébe fogta fel, és annak különös belső anyaga megakadályozta, hogy a váladék megszilárduljon. Egy huhogó bibébe 12 csepp rákfatty váladék fér.

KARAKTERLAP

Ryu Rover, egy fekete, copfos hajú, kék szemű kobudera férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Ez a 82. fordulód.

Erő: 18 (19) Szint: 13 Merészség: 5/3 Magasság: 149 cm
IQ: 20 Támadás: 12 Agresszió: 3 Testsúly: 51 kg
Ügyesség: 14 Védekezés: 20 Menekülés: 40 % Életkor: 27/27 év
Egészség: 16 Életpont: 175/76 Jellem: jó (10) Tul. pont: 0
Szerencse: 14 (16) Varázspont: 25/25 Pénz: 851 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 338 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1357 TP-t kaptál. Jelenleg 40731 TP-d van. A következő szinthez még 7269 TP szükséges. Trófeáid: vérszomjas csüldő, karmos tankány, szeppent rákfatty. A 77. fordulódban 133 arany került a bankszámládra. 142 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 17 (+1) szúrófegyverek: 2 vágófegyverek: 2
ütőfegyverek: 2 lőfegyverek: 10 dobófegyverek: 10

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << ököl (#28)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); kerek kő (#19) (8 -14.); nyílvessző (#108) (15 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 7 2. nyomkövetés: 21 3. lopás: 1
4. mászás: 3 5. csapdakészítés: 6 (+1) 6. csapdaészlelés: 3
7. gyógyítás: 34 (+1) 8. titkosírás: 2 9. felderítés: 2
10. szörnyidomítás: 1 (+1) 11. teológia: 4 12. harcművészetek: 13
13. szörnyismeret: 5 14. zárnyitás: 1 15. vadászat: 5
16. bányászat: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 35% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 3 alkalommal)
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), kerek követ (#19) (max. 20 darabot )
mászol max. 48 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
manifesztátor (#124), technokolin (#50)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
tintacsiga (#74) státusz: OK

Összsúly: 34.35 kg Megterheltség: 71%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 106 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 álompor (#396) 6 kaja (#2) 2 kerek kő (#19)
3 madártoll (#112) 4 rákfatty váladék (#333)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(70,81) massza (#217), piromenyét (#99)
(71,80) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Sheran oltár, Chara-din monolitja (#534), óriás patkányok (#42)
(72,78) Fairlight rúnaköve, 29. jellempróba, Raia oltár, manifesztátor (#124)
(72,79) olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), Raia oltár, 26. jellempróba, érclelőhely, szeppent rákfatty (#186)
(73,73) oltár, vaskohó (#155), 41. jellempróba, spagulár (#82)
(73,74) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, proteinfecske (#139), rájanyék (#58), Galain Leingod (5504. kalandozó)
(73,75) Sheran oltár, 29. jellempróba, törpemammut (#115)
(73,76) Raia oltár, tintacsigák (#74)
(73,77) 38. jellempróba

Üzenet küldése a karakternek