81. forduló, 83. forduló, Ebenezer Scrooge összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. ápr. 20. 9h:03'
EZ A 88. JÁTÉKHETED, 82. FORDULÓD
89. játékheted kezdete: ápr. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3315
SZÁMLA : XXXX

EBENEZER SCROOGE KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [52,28] koordinátán.
A táborozás 1. napján egy láthatatlan alak megpróbált lopni tőled, de kiszúrtad idejében. Rögtön elszaladt a sunyi.
Minden varázserőd visszatért. (+12 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.)

* 1. KP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Well, úgy tűnik, most nem volt szerencséd. Lehet, hogy a terület kajapotenciálja nagyon alacsony? [1 pontot használtál fel, van még 232.]

* 2. KP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Well, úgy tűnik, most nem volt szerencséd. Lehet, hogy a terület kajapotenciálja nagyon alacsony? [1 pontot használtál fel, van még 231.]

* 3. KP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Well, úgy tűnik, most nem volt szerencséd. Lehet, hogy a terület kajapotenciálja nagyon alacsony? [1 pontot használtál fel, van még 230.]

ek 302 2 t. energia kisütése: 302 2
Megidézed a fegyvermestert! Egy darabig döbbenten pislog, de aztán látja, ki is hívta, és rád mosolyog. Hozzálát oktatásodhoz, a tudást minden részecskéddel próbálod magadba szívni. Sikerült! A következő szintre léptél a megadott fegyverszakértelemben! [-2 TU.] [50 pontot használtál fel, van még 180.]

a 225 4680 2 átadod a 225. tárgyat a 4680. kalandozónak (2 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 2 orgyilkos tőrt WA Schuppanzigh részére. [5 pontot használtál fel, van még 175.]

fm 80 feltételes mászás 80
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 175.]

f 92 kísérletezel a 92. tárggyal
Biztosítva a teljes csendet magad körül, szemöldöködet ráncolva gondolkodni kezdesz. Eltelik egy óra... A tudás meghozta gyümölcsét. Kitaláltad, hogyan készíthetsz ketrecet. (ld. enc.) 327 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 165.]

d 64 eldobod a 64. tárgyat
Elhajítasz 1 csontszablyát. [0 pontot használtál fel, van még 165.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Inhalálsz egy adag sáfrányport. A hatás azonnal érvényesül (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 170.]

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Elmormoltad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 165.]

h 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat
Kíváncsi kifejezést öltve arcodra, bedobsz 1 aranyérmét a kútba. Bizsergető érzés vándorol végig testeden, mintegy mindenhol megacélosítva azt. (+3 támadás forduló végéig.) Szerencsésnek érzed magad a történtekért. [3 pontot használtál fel, van még 162.]

h 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat
Kíváncsi kifejezést öltve arcodra, bedobsz 1 aranyérmét a kútba. Rövid várakozás után láthatatlan kezek közelebb taszítanak a kút padkájához. Pont, hogy a belsejébe nézhess, ahol pont elérhető magasságban 6 szárnyas hernyó lebeg. Elégedetten konstatálod, hogy ez mind a tied. Gyors hálát rebegsz az égieknek a történtekért. [3 pontot használtál fel, van még 159.]

h 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat
Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. Most, hogy ilyen közel léptél a kúthoz, veszed csak észre, hogy a belső oldalára egy felirat van vésve. Ah, biztos csak egy Közös Tudat protezsálja magát ilyetén módon, gondolod, de azért, hogy tévedésed kiderülhessen, elolvasod a szöveget: "Létezik egy tárgy, ami a csontszurony nevet kapta. Ez egy szúrófegyver, ami 78 hüvelyk hosszú, anyaga pedig 3 kilót nyom." Hát ezt nem felejted el egyhamar. Fontos információ! [3 pontot használtál fel, van még 156.]

h 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat
A kút üreges belsejébe hajítasz 1 aranyérmét, majd izgalomteljes bizonytalanságban várod, hogy csörömpölve elérje a kút alját. Egy kéz megböködi a válladat. Megfordulsz, hogy láthasd ki az: egy ezüstös kontúrokkal rendelkező elf teremtés, aki néhány kacatjától próbál megszabadulni. Önfeláldozón átveszel tőle 2 gyógykenőcsöt. Miután újra felpillantasz, a hölgy már sehol. Vigyorogva sétálsz odébb. [3 pontot használtál fel, van még 153.]

h 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat
Kíváncsi kifejezést öltve arcodra, bedobsz 1 aranyérmét a kútba. A következő pillanatban elméd megnyílik, és fél percig csak úgy kavarognak benne az érzések. Tudattársaidat látod, amint a túlvilág teremtményeivel harcolnak; amint esküvőkön vigadoznak; amint az olimpiai győzelmet ünneplik; amint átveszik a különböző épületekben a nekik kijáró tárgyjutalmat; és amint újra és újra megmentik a világot a pusztulástól. Szenzációs érzés, hogy ennek a Közös Tudatnak a tagja vagy. (+3 tudatpont.) Felvillanyozódva indulsz tovább. [3 pontot használtál fel, van még 150.]

h 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat
A behajított aranyérme visszhangozva ütődik a kút belső falának. A következő pillanatban egy mágikus aura jelenik meg a tested körül. Aztán lassan, nagyon lassan elhalványul... de hatása egy darabig még nem felejthető. (+1 minden tulajdonságodra forduló végéig.) Hálát rebegsz a kút irányába a megtörtént csodáért. [3 pontot használtál fel, van még 147.]

m 3 2 3 mozogsz délkeletre, keletre, délkeletre
[53,29] Továbbra is síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy törpemammut. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a törpemammut jobb hátsó lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a törpemammut ormányát. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a törpemammut testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a törpemammut agyarával. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 5 kaját. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Azonnal tudod, hogy egy élőholt tigris volt a rémület okozója. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Fairlight híveié. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Lecsapsz egy kövér, ám elővigyázatlan sótyúkot. (+2 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Friss elf nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [54,29] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Elenios hívői építették. Nocsak, egy quwarg! Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy ryuku gárdista lehet. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a ryuku gárdista testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a ryuku gárdista jobb vállát. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a ryuku gárdista fejét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) A ryuku gárdista fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 703 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy hegymélyi lidérc volt. Amikor elhal a zaj, előmászol. Észreveszel valamit a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 tüskét.

(Továbbmész...) [55,30] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy xantusz-kaktuszt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Sheran hívei emelték. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy bávatag golombár irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy templomot. Sheran híveié. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy piromenyét. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a piromenyét jobb hátsó lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Telibe kapod a lángcsóvát. (12 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a piromenyét jobb oldalát. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a piromenyét testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A piromenyét állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A piromenyét összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 pirkitet. 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Egy csontváz lord áll veled szemben.

A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 26 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 16 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a csontváz lord rozsdás páncélját. (3 támadással 10 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a csontváz lord testét. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhányszor megkarcolod a csontváz lord zörgő csontját. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a csontváz lord újra meg újra lecsap. (3 támadástól 35 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Vashegyű lándzsával megdöfködöd a csontváz lord testét. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhány helyen meghorzsolod a csontváz lord jobb lábát. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a csontváz lord nehezen védhető csapásait. (3 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A csontváz lord összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 409 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 80, gyógyulás: 0, összesen: -80 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Második ellenfeled egy élőholt quwarg.

Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 10 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja az élőholt quwarg potrohát. (4 támadással 35 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt quwarg testét. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd az élőholt quwarg fejét. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, az élőholt quwarg többször is megmar! (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 21 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával eltalálod az élőholt quwarg nyakát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod az élőholt quwarg fejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 15 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az élőholt quwarg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 371 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 223, sebződés: 90, gyógyulás: 0, összesen: -90 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Találsz nála 3 fenőkövet. (ld. enc.)
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 285 (limit: 470), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 28100.
Lecsapsz egy kövér, ám elővigyázatlan sótyúkot. (+2 kaja.) [27 pontot használtál fel, van még 120.]

m 3 3 7 mozogsz délkeletre, délkeletre, északnyugatra
[56,31] Még mindig füves síkságon vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Fairlight híveié. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy bávatag golombár, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy phua-kúpot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Ráismersz a lényre. Egy kérődző etra. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a kérődző etra jobb hátsó lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-3 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 8 aranyad is. Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a kérődző etra bal vállát. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a kérődző etra testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A kérődző etra rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-8 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 14 aranyad. A kérődző etra még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 735 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [57,32] Még mindig füves síkságon vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Leah rúnaköve. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Raia hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy törpemammut. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a törpemammut ormányát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a törpemammut oszlopos lábát. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a törpemammut jobb vállát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a törpemammut néhányszor agyarával! (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A törpemammut még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 kaját. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Első ellenfeled egy élőholt sullár.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 25 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy mágiatörés varázslat. Átok! Ellenfeled kioltotta az összes varázslatot, ami rajtad volt. Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja az élőholt sullár testét. (3 támadással 11 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az élőholt sullár bal hátsó lábát. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel gyengén megszurkálod az élőholt sullár testét. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) Az élőholt sullár többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Patájával az élőholt sullár többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 45, gyógyulás: 0, összesen: -45 ÉP}

A menekülés az egyetlen épeszű választás. Futsz, amíg bírsz, s nem nézel hátra. Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [56,31] Síkság, továbbra is csak síkság. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Fairlight hívői építették. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy bávatag golombár irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Látsz egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Felfedeztél egy phua-kúpot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Csak egy piromenyét. Megvető mosollyal várod a találkozást. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a piromenyét izzó bundáját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Telibe kapod a lángcsóvát. (27 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a piromenyét testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a piromenyét testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A piromenyét megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 pirkitet. 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}

Nyakon csípsz egy majomdisznó-macát. Bár a húsa emészthetetlen, a teje majdnem olyan finom, mint a tehéné! Gyorsan megfejed. (+2 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Eszel valamit. (-1 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 96.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[55,30] Síkság, továbbra is csak síkság. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy xantusz-kaktuszt. Utad során felfedezel egy oltárt. Sheran hívei emelték. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy bávatag golombár hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy templomot. Sheran híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Az első ellenfél egy dermesztő lidérc.

Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 6 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a dermesztő lidérc testét. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a dermesztő lidérc testét. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a dermesztő lidérc testét. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) A dermesztő lidérc néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Tagjaid ledermednek (-5 védettség). Vashegyű lándzsával jól megszurkálod a dermesztő lidérc egyik csápját. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a dermesztő lidérc áttetsző testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Tagjaid ledermednek (-5 védettség). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 lidércesszencia (ld. enc.). 1 348 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 52, gyógyulás: 0, összesen: -52 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy szubreális vámpír. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Friss alakváltó nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [54,29] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Elenios híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Ó! Hiszen ez egy szubreális vámpír. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 18 tüskét.

(Továbbmész...) [53,28] Még mindig bozótos.

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy csontváz lord. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Felfedeztél egy mákrózsa bokrot. Látsz egy oltárt. Elenios híveié. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy tűzfőnix hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek keletre. [42 pontot használtál fel, van még 54.]

m 6 mozogsz nyugatra
[52,28] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Észreveszel egy csodák kútját. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy nekrofunt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.

A következő épületeket látod: egy Toborzóiroda (760. épület.) és egy fejvadászcéh (758. épület.).
Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [8 pontot használtál fel, van még 46.]

szk 360 keresed a 360. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy ryuku gárdistát. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 46.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még 45.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 15 fejleszted a 2. tulajdonságodat 15 pontért
Komplex elméleti feladványokon gondolkodsz, logikai feladványokat próbálsz kiötleni, és rögtön meg is oldani. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen.

[15 pontot használtál fel, van még 30.]
A sötét tekercsek szaporodnak. Micsoda öröm! Végtagjaid felengednek, ahogy a dermedtség elmúlik. Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját habzsol be a hegyi szamár. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, táborhelyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 223 pontot. A következő körben tehát 253 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KETREC (216. TÁRGY)
Szóval úgy döntöttél, hogy ketrecet építesz! Hát, nem lesz egy könnyű feladat. Először is szükség van két antilopbőrre, amelyeket 6 csepp spiritusszal kicserzel. A megkeményedett bőrök lesznek a ketrec teteje és alja. A rácsokhoz szükséged van 6 fémrúdra, amelyeket 12 csepp ragasztóval és 12 sünmedve tüskével fogsz rögzíteni. Ahhoz, hogy keretes, nyitható ajtót tudj csinálni, szükséges még egy bot és egy kötél, amellyel távolról tudod nyitni-csukni, ill. csukott állapotban rögzíteni. Ez a hatalmas vállalkozás 90 TVP-t igényel, és a KT 216 parancsot kell hozzá kiadnod. Ja, és mi értelme elkészíteni ezt a böhöm nehéz tárgyat, ami annyira nehéz, hogy még ellopni is lehetetlen? Nos, majd megtudod, ha járatos leszel már a szörnyek foglyul ejtésének tudományában.

FENŐKŐ (1618. TÁRGY)
Egy átlagos kalandozó legalább fél tucat olyan tárgyat hordoz magánál, amit nem is tart számon, azok annyira hozzátartoznak a mindennapok életéhez. Az ilyen tárgyak csak akkor válnak fontossá egy vadonjáró számára, ha valamilyen oknál fogva nélkülözni kénytelen azokat. A fegyverek karbantartása általában nem igényel különleges eszközöket [ezért ezeket nem is jelöljük a karakterlapon], ám akadhat néha olyan eset, hogy az egyébként jól bevált tárgyaidat is lecserélnéd valami hatékonyabbra, tökéletesebbre, használhatóbbra. Nos, ilyen ez a tenyérnyi hosszú, levél alakú, lapos kődarab is. Az alakja túl szabályos, ami arra vall, hogy némi mágiát is igénybevettek a megalkotásakor. Ha ezzel a kővel fened meg a szúró, vágó és vízifegyvereidet, azok élesebbek lesznek még a vadonatúj állapotuknál is! A fenőkövet a H 1618 paranccsal használhatod 8 TVP-ért. Hatására a szúró-, vágó-, és vízifegyvereid, a fordulód végéig +1 sebzést okoznak majd ütésenként. A lövedékeid és dobófegyvereid egyesével való végigélezése olyan sokáig tartana, hogy arra inkább nem szánsz időt. Sajnálatos módon a fenőkő egy idő után elkopik (mivel nem tudni, mennyit használt fenőkövet találtál, lehet ez akár a következő használatkor, de kitarthat akár még húsz alkalmon keresztül is). A fenőkővel megélezett fegyver az olimpián szintén többet sebez.

LIDÉRCESSZENCIA (1074. TÁRGY)
A lidércek legyőzése után általában semmi nem marad ezekből a lényekből, nagy ritkán viszont előfordul, hogy egy kis kupac nyálkaszerű anyagot kaparhatsz össze a földről. Ez a lidérc visszamaradt esszenciája, amit valamikor talán még felhasználhatsz valami nemesebb célra.

KARAKTERLAP

Ebenezer Scrooge, egy hosszú ősz hajú, zöld szemű alakváltó férfi vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Leah hűséges követője vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 82. fordulód.

Erő: 15 (16) Szint: 17 Merészség: 6/1 Magasság: 185 cm
IQ: 25 Támadás: 16 (17) Agresszió: 3 Testsúly: 85 kg
Ügyesség: 11 (12) Védekezés: 19 (22) Menekülés: 30 % Életkor: 37/37 év
Egészség: 12 Életpont: 231/148 Jellem: gonosz (38) Tul. pont: 4
Szerencse: 16 (18) Varázspont: 150/57 Pénz: 295 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 24/10 EFejl: 7
Eddig összesen 770 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 7 572 TP-t kaptál. Jelenleg 196 491 TP-d van. A következő szinthez még 63 509 TP szükséges. Trófeáid: élőholt quwarg, dermesztő lidérc, csontváz lord. A 80. fordulódban 387 arany került a bankszámládra. 398 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 22/19 (+19%) ütőfegyverek: 10/38 lőfegyverek: 21/84 (+16%)

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) << ryuku buzogány (#696)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) max. 1 db (1 -12.); bronzhegyű nyíl (#94) (13 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
93,55 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 107

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 166 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 34/102 (+55%) 2. nyomkövetés: 19/95 (+31%) 3. mászás: 3/108
4. csapdakészítés: 6/87 (+5%) 5. csapdaészlelés: 2/33 6. gyógyítás: 25/83
7. titkosírás: 4/4 8. felderítés: 4/85 9. szörnyidomítás: 3/71
10. teológia: 5/27 (+9%) 11. taumaturgia: 10/101 (+27%) 12. zene: 1/76
13. szörnyismeret: 6/86 14. zárnyitás: 1/20 15. vadászat: 3/83 (+3%)
16. bányászat: 13/7

FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 35% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 100 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 1000 darabot )
elfogod tintacsigát (#74) fedett veremmel (#219), spagulárt (#82) fedett veremmel (#219)
mászol max. 80 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 8, max: 50)
süvítő rája (#113), manifesztátor (#124), fémbontó szójer (#150), nektoraf (#355), óriás csontváz (#176), fabontó szójer (#71), hegymélyi lidérc (#7084), drakolich (#760)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
13. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
villámcsapás (#50)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Áldozz fel oltáromnál egy élő gátvakondot.
2.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
3.) Kevesek részesülhetnek a kegyben, hogy e feladatot megkapják: pusztíts el egy kőkorszaki szakit.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Shaddar) (539): új. szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): új. városháza (685): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. sámánkunyhó (767): többek közt 1758. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 21, 22, 23, 25, 28, 29, 30, 33, 34, 35, 36, 170.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 5, 14, 16.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 19 TU. szükséges még: 31 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 2019 TU szükséges.)

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434) 3 * orgyilkos tőr (#225) 1 * vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
1 csontszablya (#64) 1 kőkés (#6)
Ütőfegyverek
1 kőkalapács (#13) 1 Mallon botja (#1526) 2 ryuku buzogány (#696)
1 szöges bunkó (#8)
Lőfegyverek
1 * fúvócső (#20) 1 hosszú íj (#111)
Lövedékek
1 ezüsttollú nyíl (#363) 20 * tüske (#22) 18 ubuk tüske (#131)
1 vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
1 tolmokov-koktél (#351) 2 vas dobónyíl (#189)
Pajzsok
1 bronzpajzs (#89)
Páncélok
1 bronzpáncél (#90) 1 * gromak páncél (#270)
Sisakok
1 * vassisak (#160)
Vállvédők
1 * féregíz nyakpánt (#1601)
Kesztyűk
1 mászókarom (#78) 1 * szürke bőrkesztyű (#271)
Övek
1 * kígyóbőr öv (#410) 1 * sárga erőöv (#276)
Csizmák
1 * bakkura csizma (#96)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 0+1)
1 * koponya szimbólum (#139)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 Eldaran karkötője (#373) 1 * obszidián karkötő (#229) 1 * umbatari karkötő (#278)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Löttyök és porok, tartóstul
7 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 34 csepp tinta (#101), fér még: 36]
1 éjurna (#2368) [benne 10 csepp bomló esszencia (#2367), fér még: 0]
1 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 5]
1 kavadu iszák (#25) [benne 6 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 4]
9 sullár hólyag (#168) [bennük 54 csepp spiritusz (#170), fér még: 126]
4 szent kehely (#257) [bennük 40 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
2 uzbány csőr (#169) [bennük 24 csepp ugh méreg (#166), fér még: 0]
1 vizestömlő (#3) [üres, kapacitás: 20]
1 zöld üveg (#82) [üres, kapacitás: 20]
Eszközök, használati tárgyak
1 ásó (#34) 1 bronzkulcs (#76) 1 + deus ex machina (#1)
1 ezüst kulcs (#184) 1 ezüstszelence (#1602) 2 fáklya (#36)
3 fenőkő (#1618) 1 fülemüle síp (#1576) 2 gyógykenőcs (#313)
11 kaja (#2) 1 keg gomba (#1615) 1 kis vaskulcs (#40)
1 Korrum pálcája (#1545) 5 kötél (#92) 1 légiós hátizsák (#1560)
1 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218) 2 megsemmisítő (#1540)
1 moa antigrav (#2204) 1 nagy bronzkulcs (#185) 1 nagy vaskulcs (#186)
1 nyomkereső talizmán (#671) 3 ork csodaszer (#1228) 1 rézkulcs (#75)
2 sámán gyógykenőcs (#1139) 4 sötét tekercs (#535) 1 tapasztalatkő (#975)
1 tatu dob (#234) 1 + tüskecsapda (#242) 2 varázskő (#305)
1 vaskulcs (#183) 2 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
2 acélpengőke (#231) 4 álompor (#396) 1 aurach bőr (#658)
18 aurach fog (#657) 1 berzerker tüske (#713) 1 bruhatagnyelv (#1230)
4 csillezsályalevél (#1253) 24 csuklyavirág (#133) 1 dorony tüdő (#212)
7 drótszőr (#37) 2 ezüstdarab (#326) 1 fémrúd (#104)
3 grákóbőr (#41) 3 gyíkfű (#201) 1 jégszív (#282)
3 kavadu lebeny (#24) 1 kazmár gyökér (#205) 1 lidércesszencia (#1074)
117 madártoll (#112) 18 mákrózsa virág (#56) 4 mandibulapenge (#125)
1 moa rubin (#379) 6 mocsári penke (#148) 7 óndarab (#85)
4 ormánygőte csont (#21) 20 pirkit (#153) 3 púderkő (#119)
2 pular kristály (#239) 1 remák szív (#264) 5 rézdarab (#70)
4 rókafarok (#124) 6 smirglilevél (#29) 10 sünmedve tüske (#14)
12 szárnyas hernyó (#69) 2 szivárványszív (#1529) 1 szulfagor agyar (#677)
1 + Tiume batyuja (#660) 1 tükör (#43) 11 varányszem (#30)
3 vasérc (#152) 6 vízionár szem (#102) 2 xirnox szív (#213)

Összsúly: 102.05 kg Megterheltség: 82%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 50 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 171 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
28 arany (#50) 1 csontszablya (#64) 4 drótszőr (#37)
2 orgyilkos tőr (#225) 1 sáfránypor (#211)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 álompor (#396) 3 fenőkő (#1618) 2 gyógykenőcs (#313)
11 kaja (#2) 1 lidércesszencia (#1074) 4 pirkit (#153)
1 sötét tekercs (#535) 6 szárnyas hernyó (#69) 1 tüske (#22)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

51 52 53 54 55 56 57 58
27
28
29
30
31
32
33
(52,28) Toborzóiroda (#760), fejvadászcéh (#758), csodák kútja (#1096), nekrofun (#173)
(53,28) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), Elenios oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, művészi porolit (#720)
(53,29) törpemammut (#115), Fairlight oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(54,29) Elenios oltár, ryuku gárdista (#360)
(55,30) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Sheran oltár, szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), piromenyét (#99), csontváz lord (#177), élőholt quwarg (#202), dermesztő lidérc (#645)
(56,31) Fairlight oltár, művészi porolit (#720), szent liget (#439), phua-kúp (#372), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), kérődző etra (#368), piromenyét (#99)
(57,32) Leah rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), Raia oltár, törpemammut (#115), élőholt sullár (#216)

Üzenet küldése a karakternek