81. forduló, 83. forduló, Risara összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. febr. 7. 12h:09'
EZ A 99. JÁTÉKHETED, 82. FORDULÓD
100. játékheted kezdete: febr. 9.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
Ez a forduló 25 zsetonba került.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #1529
SZÁMLA : XXXX

RISARA KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [39,-23] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+7 életerő.)

fog 59 220 elfogod az 59. szörnyet a 220. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 217.]

fkt 36 2 1 felt. készítesz a 36. tárgyat (2 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 217.]

kt 51 elkészíted az 51. tárgyat
Legyártottál 1 bőrpáncélt. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [30 pontot használtál fel, van még 187.]

a 51 1042 1 átadod az 51. tárgyat az 1042. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 bőrpáncélt Thompson99 részére. [0 pontot használtál fel, van még 187.]

f 80 kísérletezel a 80. tárggyal
Előpakolsz a zsákodból, és töprengeni kezdesz egy új műszaki újdonság kifejlesztésén. Eltelik egy óra... Semmi újra nem jöttél rá. [10 pontot használtál fel, van még 177.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[40,-23] Még mindig az erdőben vagy. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy zoloboo. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja a zoloboo bal lábát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 7 mérgezett tüskét. 35 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [41,-23] Fák, mindenütt csak fák. Nocsak, egy quwarg! Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Felismered a közeledőt. Csak egy technokolin. Nem jelenthet különösebb problémát. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a technokolin kemény csáprágóját. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 4 csepp ragasztót. 31 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Friss törpe nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [42,-23] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy proteinfecske közeledik. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 3 mérgezett tüske. Pár lövedéked átjárja a proteinfecske testét. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a proteinfecske jobb oldalát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Csőrével a proteinfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A proteinfecske többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a proteinfecske testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) A proteinfecske belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a proteinfecske megcsapja a fejedet. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A proteinfecske összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérgezett tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 madártollat. 323 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}

Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Shaddar városa innét északra fekszik. " Fura látvány tárul eléd: egy hatalmas, büszke testű woor-antilop, amint kétségbeesetten vergődik egy hurokcsapdába szorulva! Ha segíteni akarsz rajta, 8 TVP-t kell elköltened (4. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Leah híveié. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Délre egy mély kút van. Délnyugatra egy olvasztókemence van. Északnyugatra egy Elenios oltár van. Északra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északra. [30 pontot használtál fel, van még 147.]

m 2 8 mozogsz keletre, északra
[43,-23] Szűnni nem akar a zöld síkság. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy bo-skorpió lehet. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a bo-skorpió testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) A bo-skorpió most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 7 csepp gyenge mérget. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Raia rúnaköve. Vékony, de tiszta vizű patakra bukkansz, amely délkeletről folyik északnyugatra. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Utad során felfedezel egy mély kutat. Látsz egy oltárt. Tharr híveié. Rábukkansz egy haldokló alakváltóra. Amikor megpillant, remény csillan a szemében, és azt hörgi: - Vizet! Vizet! - Ha segíteni akarsz rajta, legalább 5 korty víz kell, hogy legyen a kulacsodban. Ez a tevékenység 2 TVP-be kerül (6. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Odaerősíted a kötelet a kút széléhez, és ügyesen lemászol. A kút alján persze nincs víz - szárazra érkezel. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Egyszercsak moccan valami a sarokban... Egy mérges nyukmár!

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a mérges nyukmár testét. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával teljesen átdöföd a mérges nyukmár testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Csáprágójával a mérges nyukmár megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Karmával néhányszor a mérges nyukmár megcsapja a fejedet. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 4 csepp gyenge mérget. 107 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Érdemes volt lejönni! A földön találsz 2 rézdarabot. Elhagyva a kutat, elcsomagolod a kötelet. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Leah oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délre egy rúnakő van. Délnyugatra egy mély kút van. Északnyugatra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Elég régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, friss törpe nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [43,-24] Egy sejtelmes, baljós sűrű erdőbe érsz a síkságot elhagyva. Észreveszel egy phua-kúpot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Ráismersz a lényre. Egy liumbe. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

A lény zöld felhőt fúj rád. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (6 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával jól megszurkálod a liumbe kunkorgó nyelvét. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) A liumbe csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. A liumbe csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-4 támadás.) A liumbe nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt jobb kezeden. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával többször eltalálod a liumbe testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) A liumbe csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Csápjával megérint a liumbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A liumbe nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt bal kezeden. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 47, gyógyulás: 0, összesen: -47 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délre, friss törpe nyomokat, amelyek délre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [34 pontot használtál fel, van még 113.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
Hmm! Hiszen itt van a feladvány rögtön az orrod előtt, a kúp oldalán:
Végy belőle! Nagyobb lesz.
Tegyél hozzá! Kisebb lesz.
[5 pontot használtál fel, van még 108.]

m 3 3 2 mozogsz délkeletre, délkeletre, keletre
[44,-23] Egyre nagyobb szúnyogfelhők, lápos talaj jelzi, hogy az erdő egy mocsárba vezetett. Ez a fülledt levegőjű mocsár jelöli Nimeron földjének nyugati szélét. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Egy varkaudar nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 3 mérgezett tüske. Alaposan megsorozod a varkaudar bal karját. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) A varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy Sheran oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Nyugatra egy rúnakő van. Északra egy Leah oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Legyártottál 3 mérgezett tüskét.

(Továbbmész...) [45,-22] Tovább gyalogolsz a lápvidéken. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze nyugatra látsz egy Sheran oltárt. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.


Összefutsz egy fekete, hosszú hajú, csillogó szemű elf férfival. A bőre világosabb az átlagosnál. Tharr követője. Egy aranyláncot, egy bíbor erőövet, egy borostyán függőt, egy fekete bőrcsizmát, egy két kard szimbólumot, egy kígyóbőr kesztyűt, egy obszidián függőt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. éjkövét, egy rézsisakot és egy rőtmanó kacagányt visel. Felszerelését egy ork sámán trófea, egy xirnox trófea és egy trappoló dinymák trófea ékesíti. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy ezüsttőrt tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Elég egy mentális pillantás aurájára: ő is semleges.
Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Yoro Yarell. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
Találkozol egy göndör ezüsthajú, félszemű troll férfival. Körszakálla és bajsza van. Bőre színe zöld. Tharr ministránsa. Egy arany papi karkötőt, egy elit csatavértet, egy griff nyakéket, egy két kard szimbólumot, egy kreiton fókuszt, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy optiri agysisakot, egy örökkéval. éjkövét, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy gnóm boltos trófea, egy harcos trófea és egy kocsmai verekedő trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Jobb kezében egy Brod buzogányát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj.
Miután alaposan megnézed, látod, hogy te vagy a profibb harcos és mivel ezt ő is belátja, meghajol előtted. Bár nem Rajtad múlik, de a másik viselkedéséből úgy tűnik, hogy a harc elkerülhetetlen.

Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával gyengén megszurkálod a troll testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Brod buzogányával a troll borzalmas ütéseket mérve rá összetöri a testedet. (3 támadástól 117 életpontot vesztesz.) Harci kalapáccsal a troll gyengén megüti a testedet. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Te itt életveszélyben vagy. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver). {Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 132, gyógyulás: 0, összesen: -132 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Nem tudod, hogy a kólabokor miről kapta nevét, de a furcsa, hosszúkás gyümölcsből kinyerhető barnás folyadékot te is kedveled. Mivel gyógyhatása nem túl erős, a fél bokrot leszüreteled, és jól teleiszod magad. Egy nagyot böffentesz, és máris jobban érzed magad. (+32 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Az önszuggesztió nem a legveszélytelenebb módja a gyógyításnak, de te bátor kalandozó vagy. Behunyod a szemed, és halkan mormolni kezdesz: egészséges vagyok, egészséges vagyok, EGÉSZSÉGES VAGYOK... Pár perc múlva sokkal jobban érzed magad. (+30 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [103 pontot használtál fel, van még 5.]

be 6 bemész a 6. titkos labirintusba
Hosszasan kutatsz bármilyen fajta bejárat után. Hogy csak Te nem voltál elég figyelmes, vagy teljesen rossz nyomon jársz, nem tudhatod. Végül feladod a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

lm 2 3 6 mozogsz 2 3 6
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

lm 7 4 5 mozogsz 7 4 5
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

lm 2 1 mozogsz 2 1
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

f 103 kísérletezel a 103. tárggyal
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

h 163 használod a 163. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 0.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Iszonyatos fájdalom lesz rajtad úrrá, ahogy elkezd az a bizonyos valami lüktetni a hasadban. Ordítasz, fetrengesz, a testedet markolod, ahogy mellkasod szétreped, és valami kibújik belőle. (-9 életerő.) Egy apró szörnynek adtál életet! Mire magadhoz térsz, az újszülött már messze jár. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol.
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól veterán kalandozó helyett öreg róka a szakmában. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +12 max. varázspont, +4 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 2 képesség-pontot.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 223 pontot. A következő körben tehát 223 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Risara, egy szőke, göndör hajú, zöld szemű elf nő vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran hűséges követője vagy. Ez a 82. fordulód.

Erő: 22 Szint: 14 Merészség: 5/5 Magasság: 141 cm
IQ: 21 Támadás: 13 Agresszió: 5 Testsúly: 45 kg
Ügyesség: 18 Védekezés: 9 Menekülés: 35 % Életkor: 165/165 év
Egészség: 13 (15) Életpont: 187/68 Jellem: semleges (+15) Tul. pont: 2
Szerencse: 15 Varázspont: 54/34 Pénz: 126 arany Kép. pont: 2
Eddig összesen 478 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 679 TP-t kaptál. Jelenleg 48 411 TP-d van. A következő szinthez még 26 589 TP szükséges. Trófeáid: ragyás burástya, dombi yeti, liumbe.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 13 (+1) ütőfegyverek: 13 lőfegyverek: 19
dobófegyverek: 2

Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) << szöges bunkó (#8)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -4.); mérgezett tüske (#23) (5 -7.); nyílvessző (#108) (8 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
45,33 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1230 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5 2. nyomkövetés: 18 (+1) 3. mászás: 3
4. csapdakészítés: 7 5. csapdaészlelés: 2 6. gyógyítás: 12 (+1)
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 5 9. teológia: 1
10. zene: 1 11. szörnyismeret: 4 12. zárnyitás: 2
13. vadászat: 8 14. bányászat: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 10 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), mérgezett tüskét (#23) (max. 10 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 2 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot )
elfogod pókvadászt (#59) háló-csapdával (#220)
mászol max. 42 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
Thompson99 (#1042)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
méregsemlegesítés (#14)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Én a béke híve vagyok - céljaink szimbolizálására semmisíts meg egy mandibulakaszát oltáromnál.
2.) Fogj el élve egy pókvadászt, és áldozd fel oltáromnál!
3.) Egy egyszerű, a természet istenéhez illő áldozat: hozz egy tucat gyöngymangót.

Összsúly: 52.62 kg Megterheltség: 97%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 71 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 antilopbőr (#48) 1 kaja (#2) 13 tüske (#22)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
8 gyenge méreg (#26) 4 madártoll (#112) 5 mérgezett tüske (#23)
4 ragasztó (#83) 2 rézdarab (#70) 1 varkaudar csont (#1113)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

38 39 40 41 42 43 44 45 46
-25
-24
-23
-22
-21
(40,-23) zoloboo (#77)
(41,-23) technokolin (#50)
(42,-23) proteinfecske (#139), 4. jellempróba, Leah oltár
(43,-24) phua-kúp (#372), liumbe (#349)
(43,-23) bo-skorpió (#54), Raia rúnaköve, patak, mély kút (#93), Tharr oltár, 6. jellempróba, mérges nyukmár (#95)
(44,-23) varkaudar (#64)
(45,-22) Yoro Yarell (1193. kalandozó), egy troll férfi

Üzenet küldése a karakternek