Segal, az Árnyûzõ 82. fordulója
TÚLÉLÕK FÖLDJE | Betáplálva: 2003. ápr. 29. 15h:07'
EZ A 400. JÁTÉKHETED, 82. FORDULÓD
401. játékheted kezdete: máj. 2.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
| KALANDOZÓ: #1907
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 199
Extra forduló: 17 |
|
SEGAL, AZ ÁRNYÛZÕ KALANDJAI
21 nap telt el azóta, hogy letáboroztál. A fény szentélyében pihented ki magad. Ez az idõ nem múlt el esemény nélkül: A
táborozás 1. napján összefutsz Bossyval. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy a szirén köpenyét, egy bíbor erõövet, egy
Eldaran karkötõjét, egy fekete bõrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy lánckesztyût, egy obszidián
karkötõt, egy rothasztó talizmánt és egy vassisakot visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy sivatagi doareg trófea és egy
animált hókutya trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: szellõjárta fûzfaliget a csillagos ég alatt. Jobb kezében egy
mandibulakaszát tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Egy erdei tündér álmos fejecskéje bukkan ki hátizsákjából. Gyorsan
megnézed, a tiedben is van-e. Phu, ezt megúsztad... Mentális auráját felismered, jó jellemû, ahogy Te is az vagy. Kedvesen,
de sután meghajolsz, dícséred a szemét, a haját, az illatát. A lány megköszöni a bókokat, aztán egy hûvös mosoly
kíséretében megjegyzi, hogy most már mennie kell. Az 1. napon összefutsz egy vörös, hosszú hajú, csillogó szemû kobudera
nõvel. A bõre világosabb az átlagosnál. Sheran bíborosa. Mellkasán a Jáde Sárkány tetoválását viseli. Egy bundás kabátot,
egy ezüst papi karkötõt, egy fekete bõrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy obszidián karkötõt, egy ryuku nadrágot, egy
sárga erõövet, egy smaragd védõgyûrût, egy tankány karmot és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy sarki
óriásteknõs trófea, egy lábascet trófea és egy jégtroll trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy kolostort
védelmezõ Jáde- sárkány. Bal kezében egy teknõcpajzsot tart. Hátasállata egy sullár! Málhásállata egy törpemammut.
Tisztán érzed auráját: jellegtelen, mint minden semlegesé. Összeismerkedtek. Az õ neve Lilien-Dour. Kölcsönösen
engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Kidülleszted a mellkasodat, és hõstetteidrõl mesélsz. A lány
elbûvölten hallgat, szeme, fejtartása, szája mind-mind arról árulkodik, hogy kedvel. A kézfogás, a szemezés után jön az elsõ,
tétova csók, majd a következõ, az õrülten szomjas és végtelenségig tartó. Ahogy kezeitek felderítõ útra indulnak, lassan a
földre ereszkedtek. Felszereléseteket félredobáljátok a vad ölelkezés közben, és ami ezután következik, azelõl még a
környéken mászkáló bakkura-porontyok is szégyenlõsen elfordulnak... [Ez az akció 5 TVP-be került.]
Az 1. napon összefutsz egy copfos õsz hajú, kék szemû ember férfival. Bõre mint a hold sápadt ezüstje. Mozgása könnyed,
szinte már légies. Jeges borzongás fut végig gerinced mentén, ahogy ajkai mosolyra húzódnak... Elég egy mentális pillantás
aurájára: jelleme gonosz, a Tieddel ellentétben! Bemutatkoztok egymásnak. Az õ neve Kék sequator W.D.. Mentális
kapcsolatot vesztek fel egymással. Halvány tapogatódzást érzel az agyadban. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a
maga útján. Egy gonosszal barátkozol? (+1 gonoszság.) Percekkel késõbb is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már
nem vagy képes felidézni a részleteket. Az 1. napon összeakadsz egy rövid õsz hajú, kék szemû alakváltó férfival. Tárgyai
között kitûnik egy dorony duda, melyen látszik, hogy elkészítésére nagy hangsúlyt fektetett. Tharr eljövendõ papja. Egy
arany papi karkötõt, egy fekete bõrcsizmát, egy két kard szimbólumot, egy lánckesztyût, egy obszidián karkötõt, egy sárga
erõövet, egy smaragd védõgyûrût, egy Tharr Keresztjét, egy topáz erényövet, egy vassisakot és egy vasvértet visel.
Fegyverzetét egy jégtroll trófea, egy áeratikus hasnyák trófea és egy fagyelementál trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára
festve: Lant, mit angyal s ördög tart. Jobb kezében egy ryuku kopját, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lõfegyvere egy
hosszú íj. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: jellegtelen, mint minden semlegesé.
Megbarátkoztok egymással. Az õ neve Ruthin el Enoure. Bizalmas homlokérintésetek lehetõvé teszi, hogy a késõbbiekben
is kapcsolatot tarthassatok fenn. Egy végsõ búcsú, aztán mindegyikõtök megy tovább.
Az 1. napon találkozol egy kopasz, félszemû ember nõvel. Kecskeszakálla és rövid bajsza van. Bõre színe zöld. Sheran
fõpap-jelöltje. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötõt, egy bíbor erõövet, egy fekete bõrcsizmát, egy
gromak páncélt, egy kvazár sisakot, egy obszidián karkötõt, egy ritualista amulettet, egy tankány karmot, egy ulkor kötényt
és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy sarki óriásteknõs trófea, egy lábascet trófea és egy ekharion trófea színesíti.
Furcsa jelvénye van: MOSOLYGÓ RETTENET RÓZSASZÍN BUGYIBAN. Jobb kezében egy raptor szablyát, bal
kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Tisztán érzed auráját: az õ jelleme semleges. Összeismerkedtek.
Az õ neve Borzalmas Yonda. Homlokérintéssel biztosítjátok a késõbbi telepatikus összeköttetést. Megpróbálod megnyerni
a leányt: mesélsz neki kalandjaidról, és közben száját, szemét, alakját dícséred. A kitartó ostrom úgy tûnik, nem járt
sikerrel: a leány udvariasan végighallgat, de aztán menni készül. Még egy csókot sem adott! Az 1. napon összeakadsz egy
kontyos õsz hajú, barna szemû gnóm férfival. Körszakálla és bajsza van. Fekete a bõre. Sheran kisebb papja. Egy a szirén
köpenyét, egy arany papi karkötõt, egy fekete bõrcsizmát, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy lánckesztyût,
egy obszidián karkötõt, egy rinóbõr övet, egy ulkor kötényt, egy vassisakot, egy virág szimbólumot és egy vortex talizmánt
visel. Felszerelését egy trikornis herceg trófea, egy jégzabáló trófea és egy animált hókutya trófea teszi egyedivé. Valamilyen
szövetség tagja, jelvénye: egy kristálygömb belsejében épülõ mágustorony. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében
egy orgyilkos tõrt tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: színtelen
semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Összebarátkoztok egymással. Az õ neve Mehanidas Trak. Homlokérintéssel
biztosítjátok a késõbbi telepatikus összeköttetést. Aztán elköszöntök egymástól.
Az 1. napon találkozol egy vörös, hosszú hajú, félszemû troll férfival. Bõre színe zöld. Felszerelésében egy dorony duda
található, mely valószínûleg egy ügyes hangszerkészítõ mesteri munkája. Tharr hittérítõje. Egy bíbor erõövet, egy ezüst papi
karkötõt, egy fekete bõrcsizmát, egy gromak páncélt, egy két kard szimbólumot, egy rejtõköpenyt, egy smaragd védõgyûrût,
egy szürke bõrkesztyût, egy umbatari karkötõt és egy vassisakot visel. Felszerelését egy élõholt quwarg trófea, egy tüskés
harci gromak trófea és egy purifikátor trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: Lant, mit angyal s ördög tart. Jobb kezében egy
varkaudar szablyát tart. Lõfegyvere egy bumeráng. Tisztán érzed auráját: jellegtelen, mint minden semlegesé.
Összebarátkoztok egymással. Az õ neve Odin, a Mennydörgõ. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Halvány
tapogatódzást érzel az agyadban. Egy végsõ búcsú, aztán mindegyikõtök megy tovább. Az 1. napon összeakadsz egy fekete,
tüsi hajú, barna szemû múmiaszerû kobudera férfival. Bõre sárga. Csontos keze szörnyen erõsnek látszik. Chara-din
fõpapja. Egy a szirén köpenyét, egy bíbor erõövet, egy cetbõr válltömést, egy Eldaran karkötõjét, egy fekete bõrcsizmát, egy
gólem talizmánt, egy jing-jang fejpántot, egy káosz szimbólumot, egy obszidián karkötõt, egy ryuku mellvértet és egy
tankány karmot, egy ulkor kötényt visel. Ruházatát egy eszkimó óriás trófea, egy ongóliant trófea és egy norpadolótika
trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: mindent átható csapatszellem. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb
kezében egy ezüstkardot, bal kezében egy teknõcpajzsot tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd sullár.
Málhásállata egy törpemammut. Tisztán érzed auráját: sötét, mint az éj. A gonosz követõje! Összeismerkedtek. Az õ neve
Alf ar'Hang. Homlokérintéssel biztosítjátok a késõbbi telepatikus összeköttetést. Egy végsõ búcsú, aztán mindegyikõtök
megy tovább. Egy gonosszal barátkozol? (+1 gonoszság.)
Az 1. napon összefutsz egy fekete, tüsi hajú, szürke szemû mutáns nõvel. Bõre sárga. Raia félisten hatalmú uralkodó papja.
Egy a szirén köpenyét, egy bíbor erõövet, egy Eldaran karkötõjét, egy fekete bõrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy hatalom
fülbevalóját, egy lánckesztyût, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötõt, egy smaragd védõgyûrût, egy vassisakot és egy
vasvértet visel. Ruházatát egy eszkimó óriás trófea, egy ongóliant trófea és egy norpadolótika trófea színesíti. Furcsa
jelvénye van: egy halványan vibráló nyunyónyûvõ vikócmajom. Jobb kezében egy csontpálcát, bal kezében egy rövid kardot
tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Auráját érzékelve máris tudod, õ is jó. Összebarátkoztok egymással. Az õ neve Neon Ultra.
Bizalmas homlokérintésetek lehetõvé teszi, hogy a késõbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Halvány tapogatódzást
érzel az agyadban. Meleg kézfogás után elbúcsúztok. A 2. napon összeakadsz egy fekete, copfos hajú, piros szemû alakváltó
férfival. Bõre sárga. Szeme fehérje aranyszínû, pillantása pedig mély és átható. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy fekete
bõrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy korinthai talizmánt, egy kvazár sisakot, egy obszidián karkötõt, egy ryuku
köpenyt, egy sárga erõövet, egy umbatari karkötõt, egy vasvértet és egy vortex talizmánt visel. Ruházatát egy ekharion
trófea, egy borzalmas varkaudar trófea és egy animált hókutya trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára
festett jel: Aranysárkány. Jobb kezében egy ryuku szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Mélyen gondolataiba
mélyedve egy csöpp aranysárkány baktat mellette, alig látszik ki a fûbõl. Auráját érzékelve máris tudod, jó jellemû, ahogy
Te is az vagy. Bemutatkoztok egymásnak. Az õ neve Bíborszem. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további
mentális kapcsolatot. Halvány tapogatódzást érzel az agyadban. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
Kocsusz szavait hallod a tudati teret fürkészve: Új tag lépett be a KT-ba: 2870. Vegyétek fel vele a kapcsolatot. Kocsusz
mentális üzenete érinti elmédet: Új tag lépett be a KT-ba: 1949. Vegyétek fel vele a kapcsolatot. Kocsusz híre tudati
energiák segítségével jut el hozzád: Új tag lépett be a KT-ba: 3897. Vegyétek fel vele a kapcsolatot. Kocsusz híre tudati
energiák segítségével jut el hozzád: A KT taglétszáma jelenleg 14, de van, aki még nem lépett be. Még 46 tagot tudunk
felvenni.
Az egyik nap megpillantasz egy hosszú, vörös hajú alakváltó férfit. Egyenesen feléd repül! Kék egyenruhát visel, rajta zöld,
korona alakú, Yaurr feliratú emblémával. Megszólít téged.
- Üdv! Az Alanori Olimpiai játékok követe vagyok. Mindenkit megkeresünk, akinek van (volt) deus ex machinája.
Szeretnék átnyújtani egy meghívót a közeljövõben megrendezendõ bajnokságra. köszönettel elfogadod a meghívást.
- Még egy kérdés - jegyzed meg. - hogyan juthatok el az Arénába?
- Ó, mi sem egyszerûbb ennél! A központi magoflex teleturbulátor a szabványos deus ex machinák varázsrezgéseire van
hangolva. Csak megfogod a deus ex machinát, megforgatod háromszor, kimondod az "Alanor" szót, és megnyílik egy
teleport-kapu, egyenesen az Arénába! Átlépsz rajta, és azonnal regisztrálják a jelentkezést. És még a D.E.M. is megmarad!
(ld. enc.) A mostani olimpián is lehetõség van arra, hogy csak a játékos versenyeken vegyél részt, ha H 1 <tárgy> 9
parancsot írsz, azaz kilencet adsz meg 3. paraméternek. Ezenkívül kérheted azt is, hogy a fordulódat kizárólag emailben
kapd meg, a találkozó utáni hétfõn. Ehhez 3. paraméternek 10-et írj, ha base64, 20-at, ha uuencode-val kódolva kéred. Ha
nyomtatva és base64-ben is kéred a fordulót, 30-at, ha nyomtatva és uuencode-vel is kéred a fordulót, 40-et írj. Ha mindkét
opciót igénybe veszed, tehát az emailes fordulót is kéred, és csak a játékos versenyekben akarsz részt venni, akkor 9-et adj a
fenti paraméterekhez (19, 29, 39, 49). [Az Olimpiára való jelentkezés határideje 2003. jún. 10., kedd. Nem árt azonban, ha a
jelentkezést MÁR JÓVAL A HATÁRIDÕ ELÕTT megteszed, mert esetleg lemaradsz a nagy eseményrõl! Az olimpiai
fordulókat a jún. 14-i TF találkozón veheted át, ill. ha nem tudsz eljönni, postán ill. emailben elküldjük.]
Miután elbúcsúztál a hírvivõtõl, rögtön tervezgetni kezded a részleteket.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az éhezéstõl, azért visszanyerted erõd
egy részét. (+8 életerõ.) Minden varázserõd visszatért. (+6 varázspont.) Elhagyod a szentélyt.
* 1. KP: | elmormolod az 5. varázslatot
| Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Érzed, ahogy erõ áramlik a tagjaidba. Elmormoltad a
gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+22 életerõ). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van
még 247.]
amt 1949 1 | MXTU-t adsz át az 1949. kalandozónak 1
| Koncentrálsz, akaratotok összekapcsolódik. Átcsúsztatsz 1 MXTU-t. [0 pontot használtál fel, van még 247.]
amt 1949 1 | MXTU-t adsz át az 1949. kalandozónak 1
| Az MXTU szinted nem teszi lehetõvé, hogy annak a kalandozónak átadj belõle. [0 pontot használtál fel, van még 247.]
in 2870 38 20 | leírod a 2870. kalandozónak a 38. szörnyet a 20. tárgyat
| Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy gorombilla. Szegény nem nagyon fogja a dolgot,
úgy látszik, túl sok dolgot akart egyszerre megtanulni. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) fúvócsövet.
Szegény nem nagyon fogja a dolgot, úgy látszik, túl sok dolgot akart egyszerre megtanulni. [0 pontot használtál fel, van még
247.]
in 2870 40 25 | leírod a 2870. kalandozónak a 40. szörnyet a 25. tárgyat
| Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy hamupók. Szegény nem nagyon fogja a dolgot, úgy látszik, túl sok
dolgot akart egyszerre megtanulni. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) kavadu iszákot. Szegény nem nagyon
fogja a dolgot, úgy látszik, túl sok dolgot akart egyszerre megtanulni. [0 pontot használtál fel, van még 247.]
in 2870 46 26 | leírod a 2870. kalandozónak a 46. szörnyet a 26. tárgyat
| Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Tugt-ork. Szegény nem nagyon fogja a dolgot, úgy látszik, túl sok
dolgot akart egyszerre megtanulni. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) gyenge mérget. Szegény nem nagyon
fogja a dolgot, úgy látszik, túl sok dolgot akart egyszerre megtanulni. [0 pontot használtál fel, van még 247.]
in 2870 51 33 | leírod a 2870. kalandozónak az 51. szörnyet a 33. tárgyat
| Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy gyíkember. Szegény nem nagyon fogja a dolgot, úgy látszik, túl sok
dolgot akart egyszerre megtanulni. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) lapockacsontot. Szegény nem nagyon
fogja a dolgot, úgy látszik, túl sok dolgot akart egyszerre megtanulni. [0 pontot használtál fel, van még 247.]
in 2870 53 39 | leírod a 2870. kalandozónak az 53. szörnyet a 39. tárgyat
| Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy százfogú.
Szegény nem nagyon fogja a dolgot, úgy látszik, túl sok dolgot akart egyszerre megtanulni. Elmeséled, hogy hogyan lehet
szerezni (készíteni) zárnyitó készletet. Szegény nem nagyon fogja a dolgot, úgy látszik, túl sok dolgot akart egyszerre
megtanulni. [0 pontot használtál fel, van még 247.]
in 2870 64 40 | leírod a 2870. kalandozónak a 64. szörnyet a 40. tárgyat
| Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy varkaudar.
Szegény nem nagyon fogja a dolgot, úgy látszik, túl sok dolgot akart egyszerre megtanulni. Elmeséled, hogy hogyan lehet
szerezni (készíteni) kis vaskulcsot. Szegény nem nagyon fogja a dolgot, úgy látszik, túl sok dolgot akart egyszerre
megtanulni. [0 pontot használtál fel, van még 247.]
in 2870 68 407 | leírod a 2870. kalandozónak a 68. szörnyet a 407. tárgyat
| Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy móleon. Szegény nem nagyon fogja a dolgot, úgy látszik, túl sok
dolgot akart egyszerre megtanulni. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) bronz fejpántot. Szegény nem nagyon
fogja a dolgot, úgy látszik, túl sok dolgot akart egyszerre megtanulni. [0 pontot használtál fel, van még 247.]
in 2870 75 406 | leírod a 2870. kalandozónak a 75. szörnyet a 406. tárgyat
| Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy mirg. Szegény
nem nagyon fogja a dolgot, úgy látszik, túl sok dolgot akart egyszerre megtanulni. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni
(készíteni) réz fejpántot. Szegény nem nagyon fogja a dolgot, úgy látszik, túl sok dolgot akart egyszerre megtanulni. [0
pontot használtál fel, van még 247.]
in 2870 77 157 | leírod a 2870. kalandozónak a 77. szörnyet a 157. tárgyat
| Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy zoloboo. Szegény nem nagyon fogja a dolgot, úgy
látszik, túl sok dolgot akart egyszerre megtanulni. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) nyu-shurikent. Szegény
nem nagyon fogja a dolgot, úgy látszik, túl sok dolgot akart egyszerre megtanulni. [0 pontot használtál fel, van még 247.]
in 2870 78 221 | leírod a 2870. kalandozónak a 78. szörnyet a 221. tárgyat
| Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy színes dözmöng.
Szegény nem nagyon fogja a dolgot, úgy látszik, túl sok dolgot akart egyszerre megtanulni. Elmeséled, hogy hogyan lehet
szerezni (készíteni) dobóhálót. Szegény nem nagyon fogja a dolgot, úgy látszik, túl sok dolgot akart egyszerre megtanulni. [0
pontot használtál fel, van még 247.]
* 1. BP: | használod a 163. tárgyat
| Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 242.]
* 2. BP: | használod a 396. tárgyat
| Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 242.]
Több pontod maradt, mint amennyit a következõ körre át tudsz vinni. Ebbõl automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz /
élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
| Száz guggolást-felállást, és száz fekvõtámaszt csinálsz. Huh, huh! Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges
ahhoz, hogy az erõd észrevehetõen fejlõdjön. [Még 13 TVP-t kell elköltened.] Annyira éhes vagy, hogy kínodban már
akármit megennél, ami mozog. (-4 életerõ.) [40 pontot használtál fel, van még 202.]
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
| Helybenfutás, guggolások, és egyéb tornagyakorlatok segítenek hozzá bicepszeid fejlesztéséhez. A gyakorlásnak megvan az
eredménye! (+1 erõ.) Ha így folytatod a kosztolást, hamarosan az éhhalál küszöbén leszel. (-5 életerõ.) [40 pontot
használtál fel, van még 162.]
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
| Hozzálátsz bicepszeid fejlesztéséhez. Egy illriani testépítõtõl ellesett izomerõsítõ gyakorlatokat végzel. Ez még édeskevés
ahhoz, hogy az erõd komolyan megnõjön. Ha így folytatod a kosztolást, hamarosan az éhhalál küszöbén leszel. (-6 életerõ.)
[40 pontot használtál fel, van még 122.]
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
| Nekilátsz, hogy tested minden porcikáját megmozgató gyakorlatokat végezzél. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning
szükséges ahhoz, hogy az erõd észrevehetõen fejlõdjön. [Még 93 TVP-t kell elköltened.] Veszélyt érzel az utca végén
feltûnõ alakból. Elbújsz egy nagyobb szemétkupac mögött. Természetesen sikeres volt a rejtõzködés. Aztán a tudásvágy
gyõz, és kipillantasz. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy sötét gnóm. Hamarosan elmúlik a veszély.
Megnyugodva ugrasz elõ. Borzalmasan éhes vagy. (-6 életerõ.) [40 pontot használtál fel, van még 82.]
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
| Hozzálátsz bicepszeid fejlesztéséhez. Egy illriani testépítõtõl ellesett izomerõsítõ gyakorlatokat végzel. Már nem is olyan
sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erõd érezhetõen megnövekedjen. [Még 53 TVP-t kell elköltened.] Az éhségtõl egyre
gyengébb vagy. (-5 életerõ.) [40 pontot használtál fel, van még 42.]
tf 1 12 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 12 pontért
| Hozzálátsz bicepszeid fejlesztéséhez. Egy illriani testépítõtõl ellesett izomerõsítõ gyakorlatokat végzel. Már csak egész
keveset kell gyakorolnod, hogy az erõd komolyan megnõjön. [Még 41 TVP-t kell elköltened.] Ha így folytatod a kosztolást,
hamarosan az éhhalál küszöbén leszel. (-4 életerõ.) [12 pontot használtál fel, van még 30.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlõbõl. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól,
keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 223 pontot. A következõ körben
tehát 253 pontot költhetsz el.
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN
Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az elõzõ olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz,
plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az elsõ háromban a legfelsõ kategóriában egy korábbi olimpián.
Nincsenek elõre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg
hasonlók. Egyszerûen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert
stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik
kategóriában fogsz indulni a hat közül. Azok, akik az elõzõ olimpián helyezettek voltak valamelyik kategóriában, legalább
eggyel feljebb fognak indulni. A legmagasabb kategória korábbi helyezettjei számára szokás szerint egy speciális, "felsõligás"
kategóriát rendezünk, komoly díjak nélkül.
Minden egyes párviadal elõtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az elõzõ harcban lemágiatörték
rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következõ csatában. Ezenkívül a
varázspontod és a lõfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskõvel vagy 40 mérgezett vasnyíllal
rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lõfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal,
nem fogysz ki az erõforrásokból. Következménye azonban, hogy a lõfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata.
Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem mûködik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a
verseny idõtartamára csökkentve van, a lõfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz.
Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem
szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetõi jogtalan elõnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lõ/dobófegyvert fogod használni,
amelyet a KF <lõ/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentõsége.
FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetõség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet
elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó
jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni.
|
KARAKTERLAP |
Segal, az Árnyûzõ, egy fekete, copfos hajú, piros szemû kobudera férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. Bõröd bronzként csillog. Elenios ministránsa vagy. A Szabad Kompánia (#9161) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 82. fordulód.
Erõ: | 19 | | Szint: | 12 | | Merészség: | 1/1 | | Magasság: | 150 cm |
IQ: | 20 | | Támadás: | 11 | | Agresszió: | 1 | | Testsúly: | 55 kg |
Ügyesség: | 24 | | Védekezés: | 19 | | Menekülés: | 90 % | | Életkor: | 30/30 év |
Egészség: | 17 | | Életpont: | 182/129 | | Jellem: | jó (53) | | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 12 | | Varázspont: | 63/57 | | Pénz: | 0 arany | | Kép. pont: | 5 |
Tudatpont: | 5/0 | | | | | | | | | |
|
Eddig összesen 234 szörnyet öltél meg. Ebben a fordulóban 0 TP-t kaptál. Jelenleg 32267 TP-d van. A következõ szinthez még 733 TP szükséges. Trófeáid: törpemammut, karmos tankány, ragyás burástya.
HARCI ISMERETEK |
| ökölvívás: | 15 | | szúrófegyverek: | 3 | | vágófegyverek: | 1 |
ütõfegyverek: | 1 | | lõfegyverek: | 12 | | dobófegyverek: | 1 |
|
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 .); ubuk dobónyíl (#138) (1 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
|
EGYÉB ISMERETEK |
| 1. rejtõzködés: | 14 | | 2. nyomkövetés: | 25 | | 3. mászás: | 2 |
4. csapdakészítés: | 5 | | 5. csapdaészlelés: | 1 | | 6. gyógyítás: | 24 |
7. titkosírás: | 1 | | 8. felderítés: | 1 | | 9. teológia: | 5 |
10. szerencsejáték: | 4 | | 11. harcmûvészetek: | 10 | | 12. szörnyismeret: | 5 |
13. zárnyitás: | 1 | | 14. vadászat: | 5 | | 15. bányászat: | 2 |
|
FELTÉTELES PARANCSOK |
deus ex machinád 1 mezõre repítsen |
gyógyítasz 40% életerõ alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 30 TVP-ért |
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 3. fajúaknak az 5. fajúaknak a 6. fajúaknak a 7. fajúaknak |
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 2 darabot ) |
maradék TVP-dbõl az erõ (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12) |
királygyík (#26) (csak egyszer), szõrös pók (#100) (csak egyszer), gorombilla (#38) (csak egyszer), technokolin (#50), szintszívó (#96) |
Barátságosság (aktív: 10, max: 12) |
manifesztátor (#124), süvítõ rája (#113), trappoló dinymák (#118), nukleáris cickány (#155), Dess (#1490), troll (#5), nõk (#999), férfiak (#998), semlegesek (#989), jók (#990) |
|
VARÁZSLATAID |
Papi varázslataid | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) | bûvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | szopókõirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | |
|
JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK |
bûvölés (#20) (152,4) | bûvölés (#20) (2,20) | bûvölés (#20) (22,20) | bûvölés (#20) (153,4) |
bûvölés (#20) (153,3) | bûvölés (#20) (153,5) | bûvölés (#20) (153,6) | bûvölés (#20) (152,6) |
|
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követõjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendõ az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
2.) Ocsmány férgek járják e földet. Fogj el egy púpos burástyát, és áldozd fel oltáromnál! |
3.) A jók harca a mérget használó gonoszok ellen állandó. Ennek szimbolizálására, áldozz fel oltáromnál három mérgezett vas dobónyilat. |
|
NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) |
Páncélok és pajzsok |
1 | * | bronzpajzs (#89) | 1 | * | bronzsisak (#88) | 1 | * | fekete bõrcsizma (#247) |
1 | * | tankány karom (#237) | | | | | | |
Fegyverek és lövedékek |
1 | | fúvócsõ (#20) | 1 | | kõkalapács (#13) | 1 | | kõkés (#6) |
2 | + | mérg. vas dobónyíl (#190) | 2 | | orgyilkos tõr (#225) | 1 | * | rövid íj (#107) |
4 | | ubuk tüske (#131) | | | | | | |
Eszközök, használati tárgyak, készletek |
1 | | ásó (#34) | 1 | | bronzkulcs (#76) | 1 | + | deus ex machina (#1) |
1 | + | karócsapda (#163) | 2 | | kötél (#92) | | | |
Löttyök és porok, tartóstul |
1 | | vizestömlõ (#3) | [benne 11 korty víz (#27), fér még: 9] |
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok |
1 | | gyöngymangó (#135) | 1 | | lapkorong (#80) | 8 | | madártoll (#112) |
1 | | magszim bél (#103) | 1 | | mocsári penke (#148) | 2 | | óndarab (#85) |
2 | | ormánygõte csont (#21) | 8 | | pirkit (#153) | 1 | | rézdarab (#70) |
4 | | varányszem (#30) | 4 | | vasérc (#152) | | | |
|
Összsúly: 17.04 kg | Megterheltség: 35% |
GYJ: Legalább 1 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. |
|
Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következõ körben adj ki legalább két É 40 parancsot!
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... |
3 | | víz (#27) | | | | | | |
|
|
E körben tett lépéseid térképe |
|
(94,-48) fegyverbolt (#590), vegyesbolt (#593), sötét gnóm (#132)
2003. jún. 14-én a szokásos helyen, 9 órától a Láng Mûvelõdési házban TF, ÕV és HKK találkozót rendezünk. (Cím:
Budapest, XIII. ker. Rozsnyai u. 3., megközelíthetõ: kék metróval, Forgách utcai megállónál kell leszállni.) TF tesztcsata
generátor, TF Olimpiai fordulók, játékvezetõi fórum, óriási árverés! Mindemellett vetélkedõ, tombola, különleges
kedvezménnyel lehet zsetont befizetni a számládra, akciós könyv és kártyavásár, ingyenfordulók, információözön és még
sok más program vár! Minden vendégünket ajándékkal várjuk, ami az Örökkévalóság Rubinja, Gyémántja vagy Smaragdja
lesz, attól függõen, hogy milyen drágaköve van már. A TF olimpiára való jelentkezés határideje 2003. jún. 10, kedd. A
legújabb HKK kiegészítõ, az Õsi legendák bemutató versenye egy héttel korábban, vasárnap, jún. 8-án lesz, a Kondor Müv.
Házban (XVIII. ker. Budapest, Kondor B. sétány 2. megközelithetõ piros 136-os busszal Kõbánya Kispest kék metró
végállomástól). A versenyre a nevezés 9-tõl van, a kedvezményes nevezési dij 2500 Ft, ebben benne van 3 pakli ára. Az Õsi
legendákat elõször majd a 14-i találkozón lehet megvásárolni. Várunk jún 8-án és 14-én! A Beholder Kft. munkatársai.
2003.04.28 10:40 Változások a számládon! 30 zsetont átutaltak a(z) 7683. számláról!
|