80. forduló, 82. forduló, Dániel összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. febr. 13. 9h:43'
EZ A 101. JÁTÉKHETED, 81. FORDULÓD
102. játékheted kezdete: febr. 16.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5703
SZÁMLA : XXXX

DÁNIEL KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [38,-79] koordinátán. Az idő esemény nélkül telt el.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+10 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+7 varázspont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Többször sikerül egészen egyszerű melódiákat hibátlanul lejátszani. [10 pontot használtál fel, van még 210.]

d 63 7 eldobod a 63. tárgyat (7 darabot)
Elhajítasz 7 tigroszlán fogat. [0 pontot használtál fel, van még 210.]

d 72 1 eldobod a 72. tárgyat (1 darabot)
Elhajítasz 1 rézsisakot. [0 pontot használtál fel, van még 210.]

d 332 1 eldobod a 332. tárgyat (1 darabot)
Elhajítasz 1 huhogó bibét. [0 pontot használtál fel, van még 210.]

d 33 1 eldobod a 33. tárgyat (1 darabot)
Elhajítasz 1 lapockacsontot. [0 pontot használtál fel, van még 210.]

flh felt. lőfegyver haszn.
Minden FLH parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 210.]

flh 8 19 felt. lőfegyver haszn. 8 a 19. tárggyal
Ok, FLH 8 19 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 210.]

flh 10 23 felt. lőfegyver haszn. 10 a 23. tárggyal
Ok, FLH 10 23 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 210.]

v 28 elmormolod a 28. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Elmondtad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+1 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 205.]

jlk 2611 jelszó kimondása 2611
Nagyot krákogsz, majd elrebeged a jelszót. Ujjongasz, ahogy látod, a varázsszó hatott: kinyílik az ajtó. Kicsit furcsa szag leng körül, ahogy belépsz a phua-kúpba. A falakból halvány fény világít, fáklyára nincs szükség. Hohó, felzümmög a szörnygenerátor, és máris egy ocsmány massza pattan eléd!

Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a massza nyúlánk csőrét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A massza még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 11 madártollat. 168 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Keresgélni kezdesz a kúp belsejében, hátha találsz valami érdekeset. ... Ez az! Megtaláltad! Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 3 bumeráng (ld. enc.), egy szent jogar (ld. enc.) és egy díszes rézpajzs. Hát, nem volt nagy szám ez a phua-kúp. Kitotyogsz. [15 pontot használtál fel, van még 190.]

m 2 2 3 mozogsz keletre, keletre, délkeletre
[39,-79] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Dornodon rúnaköve. Találsz egy mákrózsa bokrot. A földön egy pityergő gnóm gyermek üldögél. Rettenetesen le van soványodva, látszik, hogy már nagyon régen nem evett. Ha megszánod, adj neki egy kaját. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (3. jellempróba). Felfedeztél egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Nini, egy quwarg! Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál.

Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [40,-79] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel.

A távcsővel lassan körülnézel. Messze délkeletre látsz egy rúnakövet. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

(Továbbmész...) [41,-78] Lakott területre érkeztél. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Hmm, csak egy útonálló. Ettől nincs semmi félnivalód. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Marokra fogva a szöges bunkót a másikra ugrasz. Szöges bunkóval iszonyatosan megcsapod az útonálló bal vállát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. Az útonálló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
91 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " Utad során felfedezel egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Raia rúnaköve. [30 pontot használtál fel, van még 160.]

m 2 mozogsz keletre
[42,-78] Továbbmész a város utcáján. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy útonálló lehet. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod az útonálló bal lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Az útonálló feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az útonálló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
91 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Kedves kaladozó! Ha Sheran papja vagy, kérlek üzenj Annaknak (5604)! " Találsz egy tűzbokrot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy sörsátrat. (ld. enc.) Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Tisztelt Leah hívő! Amennyiben érdekel egy közös tudat, írj! Weasel(2516) " Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Egy masszív, agyagkövekből épített ház áll az úttól jobbra. Ablakai szűkek, inkább lőréseknek tűnnek. Egy kopott, szürke cégér hirdeti: "Acélfejű Duirgan és fia: páncélok, pajzsok, fegyverek széles választéka!". A nyitott vasajtó jelzi, hogy bárki, akinek teli a bukszája, szívesen látott vendég. (537. épület.)
A kitaposott úttól balra egy nagy, szürke kőépületet látsz. Rajta felirat: "Varlbrakgárhhum vegyesboltja". Az ajtó nyitva van, jelezve, hogy a bolt várja a vásárlókat. (538. épület.)
A főút mellett egy magas, barna kőből épített házat látsz. Rajta nagy tábla: Shaddar polgármesteri hivatala. Az ajtó előtt egy megtermett, bőrpáncélba öltözött harcos őrködik. (539. épület.)
A rozoga épületek között vadonatúj, fehérre mázolt falú épület csillog-villog. Előtte egy cégért lenget a szél: "Fogadó a Sánta Sullárhoz." Tyűha! Ez hiányzott! Erre volt szükség a Túlélők Földjének minden városában! Fogadóra! Izgatottan körbejárod, de Fentről Érkező Határozott BE utasítás nélkül nem tehetsz semmit. (607. épület.)
Találkozol egy szőke, rövid hajú, kék szemű ember nővel. Bőre teljesen fehér! Egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy sárga erőövet, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar csizmát és egy vassisakot visel. Felszerelését egy útonálló trófea ékesíti. Jobb kezében egy harci kalapácsot, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Összeismerkedtek. Az ő neve Moira. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Vándor, ha napszimbólumot viselsz, szeretettel várnak a Naplovagok (9108). " [10 pontot használtál fel, van még 150.]

be 486 bemész a 486. épületbe
Ahogy belépsz, megcsóválod a fejed: kívülről nem tűnt ilyen nagynak. Jobbkéz felé megpillantasz egy söntést, de úgy tűnik, nem ez az egyetlen. A sátor közepén egy színpad áll, melyen Ghalla válogatott muzsikusai vérpezsdítő nótákat játszanak. Az elsőprimás egy kerekkorsós kobudera. Ennek ellenére bőségesen elférnek a hatalmas tölgyfaasztalok és a táncoló tömeg. A sátor fülledt levegőjét átitatja a sör hivogató illata. Tétován beljebb lépsz, amikor megragad valaki és maga fele fordít és túlkiabálja a zenét: Igyál Te is! -azzal kezedbe nyom egy korsó habzó sört. A zenészek tust húznak hirtelen, majd egy alakváltó tántorog fel és vad artikulálásba kezd... aztán meg is szólal: "Üdvözlök Mindenkit a Mámorlovagok nevében az I. Ghallai Sörfesztiválon!" Aztán elmond meg két viccet, majd mindenki örömére egy sörrel lecsalogatják. HURRÁ! A zene újra felharsan és Te egy újabb sör után libbensz. Kellemes társaságra akadsz, sörivó versenyt rendeztek, majd korsóval dobáltok célba, aztán akadályfutás a célpont ivócimborái elől. Már a sokadik sörödet iszod, mikor sült hús illata jut el hozzád. Nem tudsz ellenállni és megindulsz valamerre. Szerencsés vagy, gondolod, mikor a második kör után megtalálod a sült húst tartó asztalokat. Lakmározni kezdesz, miközben sörrel öblíted le az egészet. Szemben egy troll zabál öblöseket böfögve, a húscafatok röpködnek a szájából. Hamarosan, egy-két kör után, vidáman csatlakozol a csámcsogáshoz. Mit nem tesz az alkohol?! Egy ponton túl már nem számít, kivel iszol, még a szomszédban ülő csúf, vén árnymanót is megtáncoltatod. Szkander verseny kezdődik, te sem vagy rest, benevezel. Úgy érzed, bárkit lenyomsz. Öt perc múlva csalódottan botorkálsz a söntéshez és lenyomsz egy sört. Vele szerencsére meg elbírsz. Iszol még egyet-kettőt a barátaid egészségére, majd a sajátodéra, no meg csak úgy az ízéért. Később karcos varkaudar pálinkát osztogatnak. Te is megkóstolod. "Mit is keres pálinka itt, egy sörfesztiválon" - jut eszedbe hirtelen, de igazándiból már nem számít, hogy mit iszol. A hajnal közeledtével a Nap emelkedését híven követi mámorod. Erőt veszel magadon is kilépsz a józan világba, az antialkoholista szörnyek közé. Majd megmutatod nekik!!! [5 pontot használtál fel, van még 145.]

be 607 bemész a 607. épületbe
Ezt a parancsot épületben nem használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 145.]

be 539 bemész az 539. épületbe
Ezt a parancsot épületben nem használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 145.]

be 538 bemész az 538. épületbe
Ezt a parancsot épületben nem használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 145.]

be 537 bemész az 537. épületbe
Ezt a parancsot épületben nem használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 145.]

m 2 mozogsz a 2. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 145.]

be 488 bemész a 488. épületbe
Ezt a parancsot épületben nem használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 145.]

m 8 8 7 mozogsz a 7. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 145.]

m 1 mozogsz az 1. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 145.]

* 1. BP: használod a 242. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még 144.]

* 2. BP: keresed a 89. szörnyet
Szörnyet keresni csak a szabadban lehet. [0 pontot használtál fel, van még 144.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Gondos edzéstervet állítasz össze, majd gyakorolni kezdesz. Fekvőtámaszokkal, helybenfutással, guggolásokkal gyötröd testedet. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 104.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 104 TVP-t kell elköltened.] Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 64.]

tf 1 34 fejleszted az 1. tulajdonságodat 34 pontért
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 70 TVP-t kell elköltened.] [34 pontot használtál fel, van még 30.]
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját fal föl a garokk. Részegen bezuhansz egy pad alá, és már hortyogsz is.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 222 pontot. A következő körben tehát 252 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


BUMERÁNG (249. TÁRGY)
A szőrlajhár csontot tökéletesen le kell csiszolnod, széleit megélesítened - mindez három smirglilevelet emészt fel - ahhoz, hogy bumerángot készíthess, de megéri a melót. Ugyanis a dobófegyver, amit így kapsz, mindig visszarepül, így szinte soha nem veszítheted el - kivéve persze, ha elfutsz a csatából. A fegyver másik specialitása, hogy a többi dobófegyverrel ellentétben, amely a szörnyek védettségének figyelembe vételekor szúrófegyvernek számít, a bumeráng vágófegyvernek minősül. A bumeráng elkészítése a KT 249 paranccsal történik, 12 TVP-ért, sebzése d8+4.

SZENT JOGAR (150. TÁRGY)
A szent jogar egy döbbenetes erejű varázstárgy, amelyet csakis jó jellemű karakterek használhatnak. A jogart megmarkolva, a benne lapuló tiszta energiára koncentrálva és a testhez érintve minden sebet begyógyít (azaz életerőd maximális lesz). Ezután a jogar eltűnik. Használatához a H 150 parancsot kell kiadnod, 2 pontért.

ÚTONÁLLÓ (130. ELLENFÉL)
A városokban jobb a közbiztonság, mint a vadonban: az utcán nem mászkálnak sünmedvék és vadász tatuk. Azonban itt is előfordul, hogy kóbor kalandozók táboroznak a tereken vagy egy sötét sikátorban, akik csupán arra várnak, hogy megszabadíthassanak az erszényedtől. Az ilyen útonállókkal persze egy tapasztalt vándor könnyedén elbánik. Az útonállók igen primitív bunkót használnak, páncélzatuk rongyokból, cserzett bőrökből áll.

SÖRSÁTOR (486. ÉPÍTMÉNY)
Nagy sürgés-forgás fogad a főtéren, amikor kilépsz az épületek közül. Egy hatalmas sátrat pillantasz meg. Közelebb mész: alapja sárga színű, teteje meg fehér, nem tudod, miért, de egy korsó sör jut róla eszedbe. Egy tábla hirdeti mi is ez: Ghallai Sörfesztivál. Jó lenne bemenni, hisz ahogy hallod ingyen van! [BE 486 - Talán a legjobb lesz legutolsónak kiadni, mivel ezek után már nem lesz erőd továbbkúszni.]

KARAKTERLAP

Dániel, egy szőke hajú, kék szemű ember férfi vagy. Tharr hűséges követője vagy. Ez a 81. fordulód.

Erő: 22 (25) Szint: 12 Merészség: 6/3 Magasság: 176 cm
IQ: 17 Támadás: 15 Agresszió: 3 Testsúly: 98 kg
Ügyesség: 17 Védekezés: 16 Menekülés: 30 % Életkor: 23/23 év
Egészség: 17 Életpont: 168/122 Jellem: semleges (-4) Tul. pont: 1
Szerencse: 16 (17) Varázspont: 29/19 Pénz: 123 arany Kép. pont: 4
Eddig összesen 337 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 351 TP-t kaptál. Jelenleg 31978 TP-d van. A következő szinthez még 1022 TP szükséges. Trófeáid: sullár, trappoló dinymák, ork sámán. A 47. fordulódban 10 arany került a bankszámládra. 12 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 2 szúrófegyverek: 10 vágófegyverek: 2
ütőfegyverek: 13 lőfegyverek: 7 dobófegyverek: 5

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (160%) << csontszablya (#64) (160%) << szöges bunkó (#8) (250%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); kerek kő (#19) (8 -9.); mérgezett tüske (#23) (10 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3 2. nyomkövetés: 12 3. mászás: 5
4. csapdakészítés: 5 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 30
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 1 9. szörnyidomítás: 1
10. teológia: 1 11. zene: 5 12. szörnyismeret: 3
13. zárnyitás: 1 14. vadászat: 8 15. bányászat: 10

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
ásol max. 50 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 2 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 1 darabot ), szöges bőrpajzsot (#66) (max. 1 darabot, csak egyszer), mandibulakaszát (#127) (max. 1 darabot, csak egyszer), tükröt (#43) (max. 1 darabot, csak egyszer), szeksztánst (#32) (max. 1 darabot, csak egyszer), távcsövet (#42) (max. 1 darabot, csak egyszer)
elfogod gyilkos sallankot (#85) fedett veremmel (#219)
mászol max. 50 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 12)
ormánygőte (#18), sörényes ubuk (#89) (csak egyszer), kaszabolósáska (#83) (csak egyszer), sünmedve (#33) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
vízionár (#66), manifesztátor (#124)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
áldomás (#6) csupasz izom (#28)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igazi férfi nem bújik páncélok mögé - megfelelő áldozat lenne, ha egy szöges bőrpajzsot elégetnél a hozzám való ima közben!
2.) Egy sörényes ubuk elejtésével bebizonyíthatod, hogy méltó vagy hitemre.
3.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank.

Összsúly: 51.38 kg Megterheltség: 85%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 78 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 huhogó bibe (#332) 5 kaja (#2) 1 lapockacsont (#33)
1 rézsisak (#72) 7 tigroszlán fog (#63)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 bumeráng (#249) 1 díszes rézpajzs (#84) 11 madártoll (#112)
1 szent jogar (#150)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(38,-79) massza (#217)
(39,-79) Dornodon rúnaköve, mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), 3. jellempróba, Dornodon oltár
(41,-78) útonálló (#130), Raia rúnaköve
(42,-78) útonálló (#130), fegyverbolt (#537), vegyesbolt (#538), városháza (Shaddar) (#539), fogadó # (#607), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), sörsátor (#486), Moira (3474. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek