Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2016. febr. 5. 15h:07' EZ A 99. JÁTÉKHETED, 81. FORDULÓD 100. játékheted kezdete: febr. 9. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! Ez a forduló 27 zsetonba került. EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #1529 SZÁMLA : XXXX |
tno 5 1 | növeled az 5. tulajdonságodat |
kno 11 2 | képesség-növelés 11 |
jlk 1317 | jelszó kimondása 1317 |
jlk 5173 | jelszó kimondása 5173 |
f 221 | kísérletezel a 221. tárggyal |
f 92 | kísérletezel a 92. tárggyal |
fog 59 221 | elfogod az 59. szörnyet a 221. tárggyal |
m 7 8 | mozogsz északnyugatra, északra |
Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod a pókvadász testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Meglengetve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával teljesen átszúrod a pókvadász fekete lebernyegét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Nyelvével a pókvadász úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A pókvadász szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 94 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [38,-28] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Dornodon híveié. Látsz egy phua-kúpot. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy sünmedve nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a sünmedve tüskés hátát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával teljesen átszúrod a sünmedve fejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A sünmedve Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A sünmedve állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sünmedve tüskét. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
jlk 1017 | jelszó kimondása 1017 |
jlk 4221 | jelszó kimondása 4221 |
m 5 4 4 | mozogsz délnyugatra, délre, délre |
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a technokolin köpőszervét. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) A technokolin még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 4 csepp ragasztót. 31 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [37,-26] Fák, mindenütt csak fák. Gyanús mozgást látsz a fák között. Hmm, csak egy gyilkos tetű. Ettől nincs semmi félnivalód. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a gyilkos tetű testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű belecsíp a derekadba. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a gyilkos tetű bal oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 252 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}
(Továbbmész...) [37,-25] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy bo-skorpió lehet. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a bo-skorpió testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) A bo-skorpió még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 7 csepp gyenge mérget. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 3 2 4 | mozogsz délkeletre, keletre, délre |
A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 mérgezett tüske. A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. Mielőtt észbe kapnál, a manifesztátor megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (3 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. A manifesztátor mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Te itt életveszélyben vagy. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérgezett tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: -2, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}
(Továbbmész...) [39,-24] A bozótost ritka erdő váltja fel. Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy pókvadász nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a pókvadász fekete lebernyegét. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) A pókvadász összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 94 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [39,-23] Még mindig az erdőben vagy. Gyanús mozgást látsz a fák között. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy halálmadár. (ld. enc.) Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! A következő másodpercben elhatalmasodik rajtad a rettegés, a kilátástalanság! Nem akarsz kinyúlni. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
h 81 184 | használod a 81. tárgyat |
h 81 186 | használod a 81. tárgyat |
h 81 40 | használod a 81. tárgyat |
gyk 107 50 | gyakorolsz a 107. tárggyal 50 pontért |
h 234 40 | használod a 234. tárgyat |
h 163 | használod a 163. tárgyat |
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül. Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
SZÖRNYEK ÉLVE ELFOGÁSA Bizonyára már hosszú ideje izgatja a fantáziádat, hogy mi lenne, ha képes lennél élve elfogni valamilyen szörnyet. Most, hogy már elég járatos vagy a csapdakészítés tudományában, és a szörnyismeretek szakértelmed sem elhanyagolható, erre lehetőséged nyílik! Ahhoz, hogy egy szörnyet el tudjál fogni, legtöbbször szükséged van valamilyen ravasz csapdákra. Nem árt tehát, ha elkezdez Feltalál parancsokat kiadni olyan tárgyakra, amelyeknek ilyetén jellegű felhasználására eddig nem gondolhattál. Adtál már ki például sikertelen F parancsot kötélre? Igen? Talán most érdemes újból megpróbálni... Persze többféle csapda létezik, van, amelyet úgy használsz, hogy odaszaladsz a szörnyhöz, és megpróbálod vele elfogni, de a legtöbbet fel kell állítani, és türelmesen kell várakozni - ez pedig sok időbe kerül... A csapdahasználatban egy új feltételes parancs segít: a szörny FOGlyul ejtés: FOG <szörny> <csapda>. Az első paraméter a szörny, amelyet el akarsz fogni, a második paraméter a szörnycsapda, amelyet használni akarsz erre. Mindig olvasd el figyelmesen a csapdák leírásait, és döntsd el, hogy egy adott szörny elfogására melyik a legalkalmasabb. Ha a paraméterként megadott szörnnyel találkozol, és elég TVP-d van még, automatikusan megpróbálod elfogni. Ennek sikere függ attól, hogy milyen csapdát használsz, mekkora a csapdakészítés szakértelmed, és hogy mekkora a szörny csapdaészlelése. Egy trikornis nehezebben sétál bele egy csapdába, mint egy rambó bogár. Egy adott FOG parancs törlődik, ha SIKERES végrehajtásra kerül, ill. kiderül, hogy teljesen értelmetlen. Te ugyanúgy tudsz törölni összes/egy bizonyos FOG parancsot, ahogy az FT esetén. A legtöbb csapdát, bár van sorszáma, nem kell külön KT paranccsal elkészíteni: automatikusan összerakod/elkészíted a FOG parancs végrehajtásakor. Hogy mi a teendő, ha sikeresen elfogtál egy szörnyet? Nos, ez már más lapra tartozik... |
HÁLÓ-CSAPDA (220. SZÖRNYCSAPDA) Egy dobóhálót egy szörnyre dobva könnyen foglyul ejtheted, ha a szörny elég kicsi. Ha a FOG <szörny> 220 parancs teljesül, vagyis megpillantod a keresett szörnyet, és a birtokodban van egy dobóháló, megpróbálod rádobni. Mindenfajta tereptípuson alkalmazható, de van egy nagy hátránya: gyakran előfordul, hogy a szörny széttépi a hálót, és így a dobóháló odavész. Nem működik különösen nagy lények (3 méter vagy nagyobb) ill. különösen erős lények ellen. A használat 8 TVP-be kerül. |
HUROKCSAPDA (217. SZÖRNYCSAPDA) A hurokcsapda az egyik legegyszerűbb csapda, amellyel különböző szörnyeket tudsz elfogni. Nem kell külön KT paranccsal megcsinálni, elég, ha a FOG <szörny> 217 parancs teljesülésekor van nálad kötél. Rögzítéséhez szükség van egy fára, így csak erdőben vagy bozótosban használhatod. A hurokba vigyázatlanul belelépő lény továbblépve megfeszíti a hurkot, amely megrántja és felfüggeszti, ezáltal mozgásképtelenné teszi. Olyan lények ellen használhatod, amelyek: 1.) legalább két lábbal rendelkeznek, 2.) méretük max. embernél nem sokkal nagyobb. Használata (amíg vársz a sikerre) 15 TVP-be kerül. |
HALÁLMADÁR (351. SZÖRNY) Egyszer, amikor a békés erdőben sétálsz, élvezet a napsugarakat, és elmerengsz gondolataidban, irtózatos sikoly hallatszik. A szíved a torkodba ugrik, hideg futkos a hátadon, ahogy a földöntúli hang a csontjaidig hatol. Az egész erdő elcsendesedik, a madarak sem mernek versenyre kelni a halál hírnökével. Mert nem mást hallottál, mint Leah halálmadarát, amelynek már hangja is nehezen elviselhető halandó fül számára. Ha azonban leküzdöd félelmedet, akkor talán legyőzheted ezt a gonosz szárnyast, egy kicsit jobbá téve vele a világot. |
Erő: | 22 | Szint: | 13 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 141 cm |
IQ: | 21 | Támadás: | 12 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 45 kg |
Ügyesség: | 18 | Védekezés: | 9 | Menekülés: | 35 % | Életkor: | 165/165 év |
Egészség: | 13 (15) | Életpont: | 183/161 | Jellem: | semleges (+15) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 15 | Varázspont: | 42/42 | Pénz: | 126 arany | Kép. pont: | 0 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 12 | ütőfegyverek: | 13 | lőfegyverek: | 19 |
dobófegyverek: | 2 |
Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) << szöges bunkó (#8) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -4.); mérgezett tüske (#23) (5 -7.); nyílvessző (#108) (8 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
39,32 mezőn táborozol |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1230 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 5 | 2. nyomkövetés: | 17 | 3. mászás: | 3 |
4. csapdakészítés: | 7 | 5. csapdaészlelés: | 2 | 6. gyógyítás: | 11 |
7. titkosírás: | 1 | 8. felderítés: | 5 | 9. teológia: | 1 |
10. zene: | 1 | 11. szörnyismeret: | 4 (+2) | 12. zárnyitás: | 2 |
13. vadászat: | 8 | 14. bányászat: | 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 10 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), mérgezett tüskét (#23) (max. 10 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 2 darabot ) |
mászol max. 42 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
Thompson99 (#1042) |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
méregsemlegesítés (#14) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Én a béke híve vagyok - céljaink szimbolizálására semmisíts meg egy mandibulakaszát oltáromnál. |
2.) Fogj el élve egy pókvadászt, és áldozd fel oltáromnál! |
3.) Egy egyszerű, a természet istenéhez illő áldozat: hozz egy tucat gyöngymangót. |
Összsúly: 53.70 kg | Megterheltség: 99% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 71 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | kaja (#2) | 2 | lapkorong (#80) | 5 | mérgezett tüske (#23) | |||
4 | ragasztó (#83) | 5 | sünmedve tüske (#14) | 15 | tüske (#22) |
36 | 37 | 38 | 39 | 40 | |
-29 | |
|
|
|
|
-28 | |
|
|
|
|
-27 | |
|
|
|
|
-26 | |
|
|
|
|
-25 | |
|
|
|
|
-24 | |
|
|
|
|
-23 | |
|
|
|
|
-22 | |
|
|
|
|