80. forduló, 82. forduló, Kate Lotte összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2014. febr. 10. 12h:08'
EZ A 419. JÁTÉKHETED, 81. FORDULÓD
420. játékheted kezdete: febr. 13.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1309
SZÁMLA : XXXX

KATE LOTTE KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [72,59] koordinátán.
A táborozás 1. napján találkozol egy fekete, copfos hajú, piros szemű törpe férfival. Hosszú szakálla és harcsabajsza van. Bőre bronzként csillog. Tharr tanítványa. Egy arany papi karkötőt, egy árnyékharcos gyűrűt, egy bíbor erőövet, egy gólem talizmánt, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy lánckesztyűt, egy örök. csillagkövét, egy rejtőköpenyt, egy umbatari karkötőt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy vortex talizmánt és egy kvazár sisakot visel. Felszerelését egy varkaudar íjász trófea, egy borzalmas varkaudar trófea és egy Ayagira Tanaka trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: földbe szúrt kard. Jobb kezében egy Brod buzogányát, bal kezében egy kőkalapácsot tart. Lőfegyvere egy rövid íj. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges a nyomorult. Bizalmatlanul végigméred, de nem tetszik igazán a képe. Odébbállsz.
Az 1. napon összeakadsz egy fekete, tüsi hajú, piros szemű gnóm férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. Fairlight követője. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bőrsisakot, egy gromak páncélt, egy Jerome köpenyét, egy kígyóbőr kesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy réz masszariasztót, egy villám szimbólumot és egy örökkéval. zafírját visel. Felszerelését egy sullár trófea, egy mutáns pók trófea és egy ork sámán trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. {egészsége: 15.} Tisztán érzed auráját: semleges jellemű a hitvány! Mogorván egymásra bámultok. Azért harcra nem fog sor kerülni. Elfordulsz, és tovább totyogsz.
Az 1. napon összeakadsz egy szőke, hosszú hajú, kék szemű törpe férfival. Hosszú szakálla és harcsabajsza van. Bőre bronzként csillog. Auráját mágikus vihar övezi. Leah hűséges követője. Egy Eldaran karkötőjét, egy grifftoll kesztyűt, egy harci maszkot, egy koponya szimbólumot, egy örökkévaló napkövét, egy réztornyot, egy ryuku mellvértet, egy smaragd védőgyűrűt és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy Kitaszított trófea, egy szánalmas pondró trófea és egy leviathán lárva trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy kétfejű csatabárdot, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy dárda. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. Elég egy mentális pillantás aurájára: jelleme gonosz, akárcsak Neked. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Kardtörő Kőpenge. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést.
Az 1. napon egy láthatatlan alak megpróbált lopni tőled, de kiszúrtad idejében. Látva felsülését, elinalt a gyáva. Feltehetően a csapdád okozta kudarcát.
A 4. napon találkozol egy vörös, copfos hajú, zöld szemű kobudera nővel. Bőre mint a sírok márvány fehérje. Mozgása könnyed, szinte már légies. Jeges borzongás fut végig gerinced mentén, ahogy ajkai mosolyra húzódnak... Auráját érzékelve máris tudod, éjfekete, akárcsak a Tiéd.
Összeismerkedtek. Az ő neve Veron de la Morgan. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
A 4. napon összefutsz egy hosszú ezüsthajú, kék szemű alakváltó férfival. A bőre világosabb az átlagosnál. Fairlight hűséges követője. Egy aranyláncot, egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy bronzsisakot, egy kígyóbőr kesztyűt és egy villám szimbólumot visel. Ruházatát egy sóhajtó dorony trófea, egy vérszomjas csüldő trófea és egy ork sámán trófea díszíti. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy bronzpajzsot tart. Lőfegyvere egy rövid íj. Auráját érzékelve máris tudod, színtelen, jelezve a pártatlan semlegest. Kérdőn néz Rád, de Te csak távolról végigméred. Folytatod utadat.
A 4. napon összeakadsz egy fekete, tüsi hajú, piros szemű gnóm férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. Fairlight követője. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bőrsisakot, egy gromak páncélt, egy Jerome köpenyét, egy kígyóbőr kesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. zafírját, egy réz masszariasztót, egy varkaudar csizmát és egy villám szimbólumot visel. Fegyverzetét egy sullár trófea, egy mutáns pók trófea és egy ork sámán trófea színesíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Tisztán érzed auráját: semleges a nyomorult. Szótlanul méregetitek egymást egy ideig. Folytatod utadat.
A 4. napon összeakadsz egy vörös, tüsi hajú, piros szemű kobudera nővel. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Sheran hittérítője. Egy arany papi karkötőt, egy bronztornyot, egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy lajstrom medált, egy Métely páncélját, egy nekrofun medált, egy optiri agysisakot, egy örökkévaló napkövét, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot, egy varkaudar szimbólumot és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy Mnebolath trófea és egy óriásféreg trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: kaleidoszkóp. Bal kezében egy kőkést tart. Mentális auráját felismered, színtelen, jelezve a pártatlan semlegest. Kérdőn néz Rád, de Te csak távolról végigméred. Odébbállsz.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+14 tvp ). Nyakadon két apró pont van. Vért szívtak tőled! (-34 életerő.) Már éppen indulnál, amikor egy vérvörös rózsát veszel észre a hátizsákodra fektetve. Vajon hogyan kerülhetett oda? Nem tudsz ellenállni élénk színének és illatának, így óvatosan elteszed. Egy csendes alak közelít a táborodhoz, szinte alig hallod lépteit. Bőre sápadt, mint a hold ezüstje, szemei igézően ragyognak, ahogyan rád emeli pillantását. Már-már megijednél, de földöntúli bizonyosság önt el: Szeret Téged! S valóban, karjait széttárja, ölelése puha, mint édesanyádé volt egykoron. Sokáig álltok így, s magad sem tudod, mikor fedi el pilláid az álom könnyű takarója...
Az aranytermő erszény 42 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 kavadu iszákot. Városi pihenésed alatt nem tudtál ellenállni a csábításnak, így meglátogattál egy szerencsejátékbarlangot. Vagy te vagy a világ legszerencsésebb embere, vagy csak nagyon értesz a kockához (esetleg mindkettő), mert ismét 2 arannyal gazdagabban távoztál.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+16 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+62 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+6 pszi pont.) A lottó 1063. hetének nyerőszámai: 8, 23, 1. 1 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 11 arany nyereményt kapsz.

* 1. KP: kézbeveszed/felveszed a 223. tárgyat
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 275.]

* 2. KP: használod a 64. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 270.]

kpb kezd. parancs berakása:

kf 1171 223 kézbeveszed/felveszed az 1171. tárgyat a 223. tárggyal
Lehúzod az ujjadról a smaragd védőgyűrűt, majd az ujjadra húzod a vark. pecsétgyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 270.]
Lehúzod az ujjadról a vark. pecsétgyűrűt, majd az ujjadra húzod a smaragd védőgyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 270.]
[A parancs tárolásra került.]

kno 16 3 képesség-növelés 16
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 pszi.) Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve pszi-regeneráció. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+9 max. pszi pont.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 pszi.) Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve felejtés. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+9 max. pszi pont.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 pszi.) Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve agyletapogatás. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+9 max. pszi pont.)
[0 pontot használtál fel, van még 270.]

p 65 2 használod a 65. pszi képességet
Koncentrálsz. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Kisütöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 gonoszság.) [-10 pszi pont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve szürkeáll. aktiv. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+10 max. pszi pont.) [10 pontot használtál fel, van még 260.]

kb 2 30 kiveszel a bankból a 2. tárgyat (30 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 30 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 260.]

m 6 1 1 mozogsz nyugatra, északkeletre, északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[92,74] Egy sejtelmes, baljós sűrű erdőbe érsz a síkságot elhagyva.


(Vándorcirkusz:) Hirtelen egy törpe ugrik eléd a semmiből. Épp rácsodálkoznál, de még abban a pillanatban észreveszed a mögötte táborozó szekérkaravánt és az azon integető embereket.
- Gyere vándor! Vegyél részt játékainkban! - kiáltja neked a vándorcirkusz személyzete. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
A céllövölde felé tartasz. Az óriás, aki a hely tulajdonosa, rád mosolyog és maga előtt tolva a sátor belsejébe lökdös. Mire magadhoz térsz, már egyedül állsz a furcsa levegőjű helyiségben. A vortexmágus csak a pillanatra várt, hogy belépj hozzá. (ld. enc.) {max. életpontja: 144.}

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 14 életpontot sebeztél. Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. 32 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra ugrasz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vortexmágus bal oldalát. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Harci kalapáccsal megcsapod a vortexmágus testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 18 életpontot vesztettél. A vortexmágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 vortex talizmán (ld. enc.). 1303 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 50, gyógyulás: 18, összesen: -32 ÉP}


Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Királyi csapatok portyáznak errfelé, te is összeakadsz néhány ellenféllel. Elsőnek egy zsoldoskatona száll szembe veled.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 15 életpontot sebeztél. Meglengetve a Mallon botját a másikra ugrasz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zsoldoskatona testét. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 73 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megcsapod a zsoldoskatona páncélozott testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A zsoldoskatona fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A zsoldoskatona összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 712 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 206, sebződés: 6, gyógyulás: 16, összesen: +10 ÉP}

Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy elit palotaőr. (ld. enc.) {max. életpontja: 91-110.}

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 20 életpontot sebeztél. Marokra fogva a Mallon botját a másikra rontasz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered az elit palotaőr fejét. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Harci kalapáccsal eltalálod az elit palotaőr jobb lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Az elit palotaőr megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 855 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 4, gyógyulás: 16, összesen: +12 ÉP}

Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy szvó-ektoplazma.

(Továbbmész...) [93,73] Még mindig az erdőben vagy. Vastag liánok fonják át-meg át a fák kiálló gyökereit. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Ráismersz a lényre. Egy pókvadász. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával kilukasztod a pókvadász testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a pókvadász fekete lebernyegét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A pókvadász nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. A pókvadász most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
102 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Királyi csapatokba botlasz. Két katona indul meg feléd. Az első ellenfél egy harcos. (ld. enc.) {védettsége: 16 szúró, 16 vágó, 16 ütő ellen.}

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 35 életpontot sebeztél. Meglengetve a Mallon botját a másikra támadsz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a harcos testét. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 66 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megütöd a harcos bal karját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A harcos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
1084 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ütőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 12, gyógyulás: 16, összesen: +4 ÉP}

Második ellenfeled egy trikornis. {max. életpontja: 71-80.}

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 12 életpontot sebeztél. Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 11 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a trikornis fehér hátát. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Harci kalapáccsal megcsapod a trikornis testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A trikornis többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Lábával meglök a trikornis. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A trikornis még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 trikornis szarvat. 705 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 17, gyógyulás: 13, összesen: -4 ÉP}

Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy szvó-ektoplazma.

(Továbbmész...) [94,72] Fák, mindenütt csak fák.

Királyi csapatok járőröznek errefelé. Az első ellenfél egy udvari mágus.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiatüskék varázslatot. 21 életpontot vesztettél. Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre rohansz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered az udvari mágus jobb lábát. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 72 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd az udvari mágus fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Könnyedén félreszökkensz az udvari mágus csapása elől. A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 4 életpontot vesztettél. Az udvari mágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 353 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 25, gyógyulás: 11, összesen: -14 ÉP}

Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy bérmágus. {védettsége: 11 szúró, 11 vágó, 11 ütő ellen.}

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 26 életpontot sebeztél. Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 12 életpontot vesztettél. Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre rohansz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a bérmágus girhes testét. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 62 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megütöd a bérmágus fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Könnyedén félreszökkensz a bérmágus csapása elől. A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 7 életpontot vesztettél. A bérmágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 706 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 19, gyógyulás: 13, összesen: -6 ÉP}

Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 arany. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [34 pontot használtál fel, van még 226.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[95,71] Az erdőt síkság váltja fel.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Raia rúnaköve. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Miféle isten az, amelyiknek a papjai virágszedéssel töltik az idejüket?! Ez tűrhetetlen! Miután könnyedén végeztél az öreggel, átkutatod a holmiját. Csupán egy mocsári penke van nála és egy szem szimbólum, de az megégeti a kezedet, amikor megérinted, sajnos azt itt kell hagynod. (+2 gonoszság.) Szereztél egy mocsári penkét.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Királyi csapatok portyáznak errfelé, te is összeakadsz néhány ellenféllel. Elsőnek egy trikornis száll szembe veled.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 12 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámcsapás varázslatot lő rád. 13 életpontot vesztettél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a trikornis jobb vállát. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával egy hatalmas csapással felmetszed a trikornis nyakát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Harci kalapáccsal megcsapod a trikornis fehér hátát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Utolsó pillanatban ugrasz félre a trikornis öklelő szarvai elől. Időben félreugrasz a trikornis rúgása elől. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 trikornis szarvat. 705 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 13, gyógyulás: 7, összesen: -6 ÉP}

A következő ellenfél egy elit palotaőr.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 24 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az elit palotaőr bal karját. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered az elit palotaőr testét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Harci kalapáccsal eltalálod az elit palotaőr fejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Az elit palotaőr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 855 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 13, gyógyulás: 10, összesen: -3 ÉP}

Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 4 vasérc.

(Továbbmész...) [96,70] Síkság, továbbra is csak síkság. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy xantusz-kaktuszt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Leah hívői építették. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Kényelmesen leülsz az öngyilkosjelölt orra elé.
- Ugorj, ugorj már! - kiáltod neki lelkesen.
- De már épp meggondoltam magamat, úgyhogy megyek is. - mondja ő zavartan.
- Na abból már nem eszel! - ugrasz talpra, és egy mozdulattal kirúgod alóla a fatuskót. A fickó még vergődik pár másodpercig, aztán végleg kimúlik. (+2 gonoszság.)
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.

Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) Királyi csapatok járőröznek errefelé. Ellenfeled ezúttal egy elit palotaőr.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 12 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod az elit palotaőr jobb karját. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Meglengetve a Mallon botját a másikra ugrasz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered az elit palotaőr bal lábát. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Harci kalapáccsal megcsapod az elit palotaőr testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az elit palotaőr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 855 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 12, gyógyulás: 12, összesen: +0 ÉP}

Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy trikornis.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 32 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy tisztítótűz varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 16 életpontot vesztettél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a trikornis fejét. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a trikornis száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 trikornis szarvat. 705 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

A következő kincseket találtad: egy gernim balzsam (ld. enc.).

(Továbbmész...) [97,69] Vált a terep: ritka erdőben vagy.

Látsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Abdul irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Királyi csapatok portyáznak errfelé, te is összeakadsz néhány ellenféllel. Az első ellenfél egy palotaőr.

Elszántan a másikra rohansz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a palotaőr testét. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Harci kalapáccsal megütöd a palotaőr testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. A palotaőr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
332 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 0, gyógyulás: 12, összesen: +12 ÉP}

Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy öreg varázsló. {támadása: 9.}

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 20 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával egy irtózatos ütéssel felvágod az öreg varázsló testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd az öreg varázsló testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Az öreg varázsló csapása csak a levegőt találja. Az öreg varázsló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 182 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 20, gyógyulás: 7, összesen: -13 ÉP}

Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy rókafarok (ld. enc.). Egy kunyhót pillantasz meg a fák alatt. Ahogy közelebb érsz, erős fűszerillatot érzel. A bejárat fölött állatkoponyák és rovásjelek díszítik a szemöldökfát. (767. épület.)
Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [54 pontot használtál fel, van még 172.]

be 767 bemész a 767. épületbe
Belépve megpillantod a kunyhó közepén égő tüzet, amely mellett egy görnyedt alak ücsörög. Egy varkaudar sámán. Érkeztedre rádemeli tekintetét.
- Üdvözöllek, vándor - mondja. - Mi szél hozott erre?
- Khór kardját keresem - feleled. - Tudsz róla valamit?
- Tudok ezt-azt a nagy vezér ereklyéiről. Meg is osztom veled a tudásomat, de cserébe kérek egy apró szívességet. Hozzd el nekem két mocsárivérc szemét. Kilépsz a kunyhóból. [5 pontot használtál fel, van még 167.]

m 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre
[98,68] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Elenios rúnaköve. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Felfedeztél egy oltárt. Leah hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.

Királyi csapatokba botlasz. Két katona indul meg feléd. Az első ellenfél egy öreg varázsló. {max. életpontja: 39-42.}

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. 15 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával végigmetszed az öreg varázsló bal vállát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször kegyetlenül megütöd az öreg varázsló jobb oldalát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Az öreg varázsló lendületes ütése célt téveszt. Az öreg varázsló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

A következő ellenfél egy trikornis. {egyik sebzési módja: 2x 2d5+2.}

Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 18 életpontot vesztettél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a trikornis jobb oldalát. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával alaposan megvágod a trikornis bal hátsó lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a trikornis testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Szarvaival a trikornis megböki a bal karodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A trikornis megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 trikornis szarvat. 705 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ork csodaszer. Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [99,67] Szűnni nem akar a zöld síkság.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rát-fát. Észreveszel egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Királyi csapatok járőröznek errefelé. Ellenfeled ezúttal egy zsoldoskatona.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a zsoldoskatona fejét. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Mallon botját ellenfeledre rohansz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zsoldoskatona jobb lábát. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 84 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal eltalálod a zsoldoskatona testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a zsoldoskatona minden csapását hárítanod. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 712 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Második ellenfeled egy palotaőr.

Marokra fogva a Mallon botját a másikra rohansz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a palotaőr fejét. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a palotaőr testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A palotaőr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 332 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy spiritusz. Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [18 pontot használtál fel, van még 149.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Jóleső meleg fut végig a testeden. (+22 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 119.]

m 2 3 mozogsz keletre, délkeletre
[100,67] Még mindig füves síkságon vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gumifát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Fairlight híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.

Királyi csapatokba botlasz. Két katona indul meg feléd. Elsőnek egy bérmágus száll szembe veled.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 29 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámsújtás varázslat. 13 életpontot vesztettél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a bérmágus jobb karját. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) A bérmágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 706 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz egy inváziós trófeát. (ld. enc.) A következő ellenfél egy trikornis.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. 14 életpontot vesztettél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a trikornis fehér hátát. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával végigvágod a trikornis testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a trikornis testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A trikornis megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Apró rúgást kapsz a trikornis patájától. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 trikornis szarvat. 705 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 vas dobónyíl. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [101,68] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy nekrofunt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Felismered. Ez egy tetemember. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Királyi csapatok járőröznek errefelé. Első ellenfeled egy harcos.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a harcos testét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Meglengetve a Mallon botját a másikra rontasz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a harcos testét. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 78 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal eltalálod a harcos jobb vállát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1084 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 245, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

A következő ellenfél egy elit gárdista. (ld. enc.)

Üdvözlésképpen egy Tharr haragja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 20 életpontot vesztettél. Mérg. ubuk dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 mérg. ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az elit gárdista jobb lábát. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Mallon botját ellenfeledre rohansz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd az elit gárdista testét. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 39 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megcsapod az elit gárdista páncélozott testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült az elit gárdista minden csapását hárítanod. (4 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Mosolyogva kidobod a nevetséges Mély Grum trófeát, és diadalmasan beszerzel egy elit gárdista trófeát. 1862 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 52, gyógyulás: 0, összesen: -52 ÉP}

Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy galachmit (ld. enc.). Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délre vezetnek.
Összeakadsz Matulával. Sheran felszentelt papja. Egy csontamulettet, egy ezüst papi karkötőt, egy fejvadász medált, egy fekete bőrcsizmát, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy jing-jang fejpántot, egy koponya gyűrűt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy örökkévaló ametiszét, egy q. ölő éremet, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy varkaudar varázsló trófea, egy Rodrig trófea és egy Brod trófea színesíti. Homlokán a következő jelet látod: Egy Homálylantot tartó, zokogó avatár.. Bal kezében egy kis vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd sullár. Teherhordója is van: egy hegyi szamár! Szegény állat majd megszakad. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges a nyomorult.
Kérdőn néz Rád, de Te csak távolról végigméred. Továbbmész.
Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [18 pontot használtál fel, van még 101.]

bpk 2 bef. parancs kivétele: 2
H 147 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 101.]

bpb 2 bef. parancs berakása: 2

h 2107 használod a 2107. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 96.]
[A parancs tárolásra került.]

bpb bef. parancs berakása:

av 13 alakváltás 13
Rendben, táborozás alatt álcázni fogod magad. [3 pontot használtál fel, van még 93.]
[A parancs tárolásra került.]

id 7168 70
Sajnálom, de nem ismersz ilyen utasítást. [0 pontot használtál fel, van még 93.]

kf 188 kézbeveszed/felveszed a 188. tárgyat
Elrakod a bumerángot, majd előkészíted a mérg. ubuk dobónyilat. [0 pontot használtál fel, van még 93.]

h 1 50 10 használod az 1. tárgyat
Háromszor megforgatod a deus ex machinát, majd azt mondod: "Alanor". Egy vibráló, zöld kapu nyílik meg előtted! Átlépsz rajta. [Az Olimpián történt események leírását egy külön fordulóban kapod meg, amelyet az Olimpia szimulálása után postázunk.] ...Hosszú idő elteltével érkezel vissza. [0 pontot használtál fel, van még 93.]

kf 249 kézbeveszed/felveszed a 249. tárgyat
Elrakod a mérg. ubuk dobónyilat, majd előkészíted a bumerángot. [0 pontot használtál fel, van még 93.]

* 1. BP: kézbeveszed/felveszed a 254. tárgyat
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 93.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 60 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 53.]

tf 1 23 fejleszted az 1. tulajdonságodat 23 pontért
Keresel egy nagyobb követ, és kitartóan súlyzózni kezdesz. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 37 TVP-t kell elköltened.] [23 pontot használtál fel, van még 30.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 5, 15, 10.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját habzsol be a hegyi szamár. A legtökéletesebb rejtőzködést alkalmazod: cserjévé alakulva olvadsz bele tökéletesen a környezetedbe. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 222 pontot. A következő körben tehát 252 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


PSZI-REGENERÁCIÓ (66. PSZI KÉPESSÉG)
A pszi-regeneráció egy igen hasznos képesség, amellyel a környéken tartózkodó kalandozók életenergiájának egy részét saját sebeid regenerálására fordíthatod. A P 66 parancs kiadásakor a veled azonos mezőn levő összes kalandozó elveszíti aktuális életpontjainak 5-10%-át (pszi szakértelmedtől függ, hogy mennyit), és az így nyert összes életpontot te megkapod (de nem mehetsz max. életerő fölé). Ennek a képességnek a használata 12 pszi pontba kerül. Főként frekventált helyeken (város, varázslóház, stb.) érdemes alkalmazni. Labirintusokban nem használhatod, bár elszívhatod labirintusban tartózkodók életenergiáját is. Nagyon vigyázz, hogy mikor használod e képességet, ugyanis mindenki tudni fogja, hogy te voltál!

FELEJTÉS (68. PSZI KÉPESSÉG)
Ezt a pszi képességet a P 68 <kalandozó/faj/vallás/KT> paranccsal, 5 TVP-ért és 5 pszi pontért használhatod. (Vallásnál 991: Leah, 992: Dornodon, 993: Raia, 994: Elenios, 995: Sheran, 996: Tharr, 997: Fairlight.) A felejtés inaktívan lapul mindaddig, amíg a megadott kalandozóval/fajjal össze nem futsz. Ekkor a pszi működésbe lép, és ellenfeled elfelejti 1.) hogyan nézel ki te (vagyis kalandozószámodat nem használhatja parancsainak paramétereként), 2.) törlődnek feltételes parancsai (azok, amelyek a Feltételes Parancsok alatt vannak felsorolva, tehát nem tartozik ide pl. a Feltételes Lőfegyverhasználat). A támadás nem sikerül, ha ellenfeled megdobja mentális mentődobását. Mivel egyszerre csak egy mentális trükk alkalmazható egy találkozás folyamán, ha ellenfeledre egy másik inaktív pszi/varázslat is aktiválódik előbb, akkor a felejtés nem hajtódik végre. Mivel a felejtés némi mentális előkészületet igényel, csak akkor tudod alkalmazni, ha te lépsz rá egy kalandozó táborára, fordítva nem.

AGYLETAPOGATÁS (70. PSZI KÉPESSÉG)
Ezzel a különlegesen hatékony pszi-képességgel más kalandozók tudásbázisát csapolhatod meg: a másik által ismert szörnyek és tárgyak E.F.-jét szerezheted meg. Az agyletapogatás egy teljes körön át működik, és automatikusan működésbe lép minden kalandozó esetén, akivel találkozol. Ha a kalandozó nem dobja meg mentális mentődobását, akkor megkapod egy tárgy vagy szörny E.F.-jét, amit ő ismer, de te nem. Az agyletapogatást a célpont néha megérzi, néha nem, függetlenül a sikertől. E pszi képesség alkalmazása: a P 70 parancs komoly koncentrációt igényel, a 2 TVP-n felül 16 pszi pontba kerül.

SZÜRKEÁLLOMÁNY AKTIVIZÁLÁSA (71. PSZI KÉPESSÉG)
Ez a pszi képesség lehetővé teszi agyad szürkeállományának jobb kihasználását. Abban a fordulóban (plusz a következő táborozás végéig), amikor aktivizálod, egyéb szakértelmeid kb. 15%-al jobban fejlődnek! Példa: egy GY 40 parancs 0.40-el növeli a gyógyítás szakértelmedet alacsony szinten, de ha a forduló elején kiadtál egy P 71 parancsot, akkor ez a növekedés 0.46 lesz. A képesség nagyon jól használható akkor, ha sok É vagy GY parancsot adsz ki a körben, ha egy kolostorban tanulsz, ha sokat mászol, stb. A P 71 parancs kiadása 5 TVP-be és 20 pszi pontba kerül.

VORTEXMÁGUS (418. SZÖRNY)
Ha a vortexmágusban dobófegyverrel szeretnél kárt tenni, nem sok esélyed van. Ez a varázstudó lény képes az örvénylő szellőket maga köré gyűjteni, és a bennük lévő energiát a maga javára fordítani. Így teste szinte állandóan ködbe veszik, mozgása szellőszerűvé válik. Senki sem tudhatja, mit rejt bokájáig érő köpenye alatt, mely szinte önálló életet él, képes a legügyesebb vágás elől is könnyedén kisiklani. Persze nem mindig...

VORTEX TALIZMÁN (812. TÁRGY)
Fekete anyagból készült. Formája kerek, közepén pedig egy csillogó, esőcseppet mintázó szürke ékkő töri meg az egyhangúságát. Ha megérinted, jóleső magabiztosság-érzet ölel körül. Ha a nyakadba akasztod, mindez a hatás kikristályosodik, intelligenciád kettővel nő. A cirkuszban, a hátizsákodban lapulva is megsegíthet egyes próbákon, nem muszáj viselned. Nem átadható.

ELIT PALOTAŐR (133. ELLENFÉL)
Az elit palotaőröket a legtapasztaltabb harcosok közül válogatják. Tapasztaltabbak Ghalla legtöbb kalandozójánál, fantasztikus ügyességgel forgatják szúrófegyverüket. Emellett a király felszerelte őket bronzpáncélzattal is, ami szinte sebezhetetlenné teszi őket. SOHA ne szállj szembe egy elit palotaőrrel! (Már csak azért sem, mert ha esetleg le is tudsz győzni egyet, a páncélját már úgysem tudod róla levakarni, mert addigra előkerül még három palotaőr.)

HARCOS (47. ELLENFÉL)
A Túlélők Földjének középületei nem túl jól fizetik meg alkalmazottaikat. Mégis, mindig akad egy-két alak, aki rákényszerül arra, hogy munkát vállaljon a városházákon. A kapuőrök szintén nem tartoznak a legjobban fizetett katonák közé - ez valószínűleg itt-ott lyukas bőröltözetükön is látszik. Ennek ellenére akadnak köztük ügyes fegyverforgatók, akik ezt a hiányosságot harctudásuk villogtatásával képesek ellensúlyozni. Ha provokálni kezdesz egy ilyet, te is hamar megtapasztalhatod milyen erős ellenfelek ők.

GERNIM BALZSAM (1894. TÁRGY)
Az átokmanónál talált, pici üvegtégelyben szúrós szagú, áttetsző anyagot találsz. Ha próbaképpen megnyalod, percekre elzsibbad a nyelved, ebből hamar rájössz, hogy külsőleg használandó. Ha a halántékodra kened, furcsa bizsergést érzel a tudatodban. Ezt a H paranccsal teheted meg, és a második paraméterben megadhatsz egy darabszámot is, hogy hány adag balzsamot akarsz egymás után elhasználni. Minden adag felkenegetése, a felszívódásra szánt időt is ideértve, 1 TVP-be kerül, ekkor azt tapasztalod majd, hogy tudati energiád egy szemernyit erősödött. [A játék nyelvére lefordítva: kapsz 1 TU-t, de csak akkor, ha nem vagy már amúgy is a maximumon, és tagja vagy egy közös tudatnak. Egy fordulóban nem kaphatsz a gernim balzsammal sem több TU-t, mint MXTU/7, és a parancsot körönként csak egyszer használhatod.] A balzsam ritka értékes kincs, önszántadból nem fogsz tőle megválni, azaz nem adhatod át másnak.

RÓKAFAROK (124. TÁRGY)
Sokak szerint a tazunka farka szerencsét hoz, de hogy ehhez mit és hogyan kellene tenned, egyenlőre fogalmad sincs. Varázserejű vagy sem, mindenesetre mutatós hadizsákmány.

INVÁZIÓS TRÓEA (2166. TÁRGY)
Az invázió visszaverésére tett hősies erőfeszítéseidet mutatja ez az ellenségtől elvett trófea. Nem kell KF-elned, automatikusan kirakod a "hagyományos" trófeáid mellé. (Találkozáskor nem íródik ki.) A büszkeség persze nem mindig előnyös. Gyakorlati hátránya is van a dolognak. Invázióbeli ellenfeleid sokkal hevesebben fognak harcolni ellened, ha azt látják, hogy ilyen trófeát viselsz. (Minden egyes inváziós trófea 5 %-kal erősíti inváziós ellenfeleidet. Ráadásul, ha kapsz fejlesztési pontot a megölt ellenfélért, minden egyes inváziós trófea 5 %-kal növeli az esélyét (max. 100 %-ig), hogy egy helyett két fejlesztési pontot kapsz.) Persze, ha nem akarsz dicsekedni a trófeáiddal, leplezni szeretnéd az invázióbeli szerepedet, bármikor a bankba rakhatod őket, vagy egy részüket. Nyilván sosem adod oda másnak!

ELIT GÁRDISTA (266. ELLENFÉL)
A király szolgálatába álló kalandozók általában testőrök vagy az elit királyi gárdaalakulat tagjai lesznek. Tapasztalatuk és harcban való jártasságuk miatt értékük felbecsülhetetlen a csatamezőn, legalább húsz zsoldossal ér fel mindegyikük. Az elit gárda tagjaiból kerülnek ki a felderítők és a veszélyes bevetésekre induló alakulatok is.

GALACHMIT (310. TÁRGY)
A galachmit kövek zöld színű, ezüstösen csillogó felületű féldrágakövek. Különleges ritkaságuk miatt csak a nagyon gazdagok engedhetik meg maguknak, hogy ékszert készíttessenek belőle. Némely mágusok szerint speciális képességekkel is bír, és fontos alapanyag egy-két mágikus főzethez, de ez a tény nem nyert ezidáig bizonyítást.

KARAKTERLAP

Kate Lotte, egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű alakváltó nő vagy. Bőröd a sírok márvány fehérjét idézi. Dornodon hittérítője vagy. Ez a 81. fordulód.

Erő: 20 (30) Szint: 17 Merészség: 10/5 Magasság: 163 cm
IQ: 27 (38) Támadás: 31 (34) Agresszió: 5 Testsúly: 64 kg
Ügyesség: 20 (29) Védekezés: 38 Menekülés: 30 % Életkor: 39/40 év
Egészség: 15 (22) Életpont: 347/230 Jellem: gonosz (40) Tul. pont: 3
Szerencse: 22 (33) Varázspont: 480/2 Pénz: 629 arany Kép. pont: 3
Pszi pont: 51/35
Eddig összesen 483 szörnyet (22 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 15 742 TP-t kaptál. Jelenleg 215 138 TP-d van. A következő szinthez még 44 862 TP szükséges. Trófeáid: elit gárdista, Vérmes Amazon, Lord Kovács József. A 79. fordulódban 1038 arany került a bankszámládra. 1058 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
vágófegyverek: 3 ütőfegyverek: * 20 dobófegyverek: 17 (+1)

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (300%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) (10 -14.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (15 -); mérg. ubuk dobónyíl (#188) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0
101,68 mezőn táborozol
A páncélfényező láncing felületére kenve.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4 2. nyomkövetés: 16 3. lopás: 1
4. mászás: 4 5. csapdakészítés: 7 6. csapdaészlelés: 1
7. gyógyítás: 6 8. titkosírás: 1 9. felderítés: 1
10. teológia: 10 11. taumaturgia: 18 (+1) 12. szerencsejáték: 2
13. versengés: 8 14. zene: 1 15. szörnyismeret: 2
16. pszi: 6 (+4) 17. vadászat: 2 18. bányászat: 2
19. csapatmunka: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
lopsz az árnymanóktól (4) mocsári penkét (#148)
gyógyítasz 30% életerő alatt 15 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 8 darabot )
gonoszkodsz max. 40 TVP-ért
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) sötét halál (#45, 18 VP)
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) puha ütés (#60, 18 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
pszi-ernyő (#64)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30), oldás (#372)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 1, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
oldás (#372) >> gigaféreg lárva (#7037)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Bizonyítsd, hogy méltó a jellemed hitedhez! [oldj meg egy jellempróbát a GO paranccsal és érj el 80-as gonoszságot].
2.) Fogj el élve egy kaffogó hebrencset, és áldozd fel oltáromnál!
3.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitől mocsári penkét!

HŐSTETTEID
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 28 (limit: 105), a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 2 815.
Olimpiai helyezéseid: első hely az 1. kategóriában a XXXI. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bumeráng (#249) 1 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
27 arany (#50) 1 álompor (#396) 1 galachmit (#310)
1 gernim balzsam (#1894) 1 inváziós trófea (#2166) 26 kaja (#2)
1 kavadu iszák (#25) 6 mákrózsa virág (#56) 2 mocsári penke (#148)
1 ork csodaszer (#1228) 1 rókafarok (#124) 1 spiritusz (#170)
2 szvó-ektoplazma (#151) 5 trikornis szarv (#198) 2 vas dobónyíl (#189)
4 vasérc (#152) 1 vérvörös rózsa (#1622) 1 vortex talizmán (#812)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
(92,74) vortexmágus (#418), zsoldoskatona (#262), elit palotaőr (#133)
(93,73) pókvadászok (#59), egy ismeretlen isten rúnaköve, szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), harcos (#47), trikornis (#104)
(94,72) udvari mágus (#142), bérmágus (#263)
(95,71) Raia rúnaköve, oltár, 37. jellempróba, trikornis (#104), elit palotaőr (#133)
(96,70) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Leah oltár, 50. jellempróba, elit palotaőr (#133), trikornis (#104)
(97,69) sámánkunyhó (#767), tündöklő szobor (#1587), művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), palotaőr (#134), öreg varázsló (#23)
(98,68) Elenios rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), Leah oltár, öreg varázsló (#23), trikornis (#104)
(99,67) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Dornodon oltár, zsoldoskatona (#262), palotaőr (#134)
(100,67) gumifa (#38), Fairlight oltár, bérmágus (#263), trikornis (#104)
(101,68) oltár, 31. jellempróba, nekrofun (#173), tetemember (#123), harcos (#47), elit gárdista (#266), Matula (1601. kalandozó)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Az adamantit fürkész ropogtatása gyengébb lett.
* - A quwargok szaga KT-képességek tengeren nem generálnak quwargot.
* - A lények kiKFelős képessége (pl. szinguláris szaggató) nagyobb szórással választ tárgyat.
* - A harcok második körétől néha lecsökkent a karakter sebzése. A hibát javítottuk.
* - Javítottuk a kalandozókra kiadható inváziós T parancsot (T 9090). Úgy működik, mint minden más T parancs, prioritásban pedig csak a karakterszámra kiadott parancs van előtte.
* - A zanszilánkokból állítólag új tárgyat fedeztek fel.

Üzenet küldése a karakternek