Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2019. febr. 1. 12h:04' EZ A 1245. JÁTÉKHETED, 809. FORDULÓD 1246. játékheted kezdete: febr. 2. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4911 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: mak 1 0 0 | makró 1 |
ek 275 0 0 | t. energia kisütése: 275 |
ek 531 0 0 | t. energia kisütése: 531 |
vv 71 88 112 | elmormolod a 71. varázslatot a 88. varázslatot a 112. varázslatot |
vv 19 138 224 | elmormolod a 19. varázslatot a 138. varázslatot a 224. varázslatot |
vv 26 165 188 | elmormolod a 26. varázslatot a 165. varázslatot a 188. varázslatot |
vv 78 57 215 | elmormolod a 78. varázslatot az 57. varázslatot a 215. varázslatot |
vv 182 209 211 | elmormolod a 182. varázslatot a 209. varázslatot a 211. varázslatot |
vv 157 227 478 | elmormolod a 157. varázslatot a 227. varázslatot a 478. varázslatot |
vv 184 261 147 | elmormolod a 184. varázslatot a 261. varázslatot a 147. varázslatot |
hh 841 1133 1253 | használod a 841. tárgyat az 1133. tárgyat az 1253. tárgyat |
* 2. KP: vv 443 137 213 | elmormolod a 443. varázslatot a 137. varázslatot a 213. varázslatot |
* 3. KP: vv 247 69 70 | elmormolod a 247. varázslatot a 69. varázslatot a 70. varázslatot |
* 4. KP: vv 296 63 168 | elmormolod a 296. varázslatot a 63. varázslatot a 168. varázslatot |
* 5. KP: kb 504 1 518 | kiveszel a bankból az 504. tárgyat (1 darabot) |
kf 2440 | kézbeveszed/felveszed a 2440. tárgyat |
hu 1530 | hulladék: 1530 |
kb 260 16 518 | kiveszel a bankból a 260. tárgyat (16 darabot) |
bb 347 11 518 | beraksz a bankba a 347. tárgyat (11 darabot) |
kb 1525 1 518 | kiveszel a bankból az 1525. tárgyat (1 darabot) |
h 1525 7685 7686 | használod az 1525. tárgyat |
in 2227 7685 | leírod a 2227. kalandozónak a 7685. szörnyet |
in 2227 7686 | leírod a 2227. kalandozónak a 7686. szörnyet |
in 2428 7685 | leírod a 2428. kalandozónak a 7685. szörnyet |
in 2428 7686 | leírod a 2428. kalandozónak a 7686. szörnyet |
h 1327 20 | használod az 1327. tárgyat |
h 1534 | használod az 1534. tárgyat |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg királynő testét. (7 támadással 355 életpontot sebezve.) A quwarg királynő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (312,11)-> 10 arany, -2 ÉP] 2 264 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 355, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat örvénykerítés varázst lök magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy bo'adhun csapás. 644 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégcsóva. 31 életpontot vesztettél. Távolról jégcsóva varázslatot lő rád a másik. 25 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 4 gyöngymangó [gyöngymangó ládikóba-> (312,11)-> 8 arany, -2 ÉP] és 2 púderkő [púderkő ->eldobod]. 5 409 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 644, sebződés: 58, gyógyulás: 4, összesen: -54 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy elektromos pajzs mágiát. Egy tűzgolyó varázslattal köszöntöd a másikat. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 328 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) A quwarg parafenomén összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 829 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 393, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
h 1387 144 61 | használod az 1387. tárgyat |
377 | 378 | 379 | |
14 | |
|
|
15 | |
|
|
16 | |
|
|
[144,61] Lakott területre érkeztél.
ff 426 951 28 | felt. fegyverváltás: 426 951 28 |
be 497 8 | bemész a 497. épületbe |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 8 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a csataremák testét. (8 támadással 477 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Raia pallosát. Elszántan ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {HD:} Raia pallosával párszor kilyukasztod a csataremák testét. (6 támadással 666 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+134 életerő). {HD:} Din cséphadarójával többször eltalálod a csataremák testét. (5 támadással 407 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). Ellenfeled 6 pontot sebződik a fényaurától. Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (38 ép-t sebezve). Csápjaival a csataremák csapásokat mér a hasadra. (12 támadástól 55 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Véres nyál csordul ki a csataremák száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a nerub hasítót, szereztél 1 remák szivet. 8 080 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1594, sebződés: 55, gyógyulás: 229, összesen: +174 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Távolról vérbeli borzongás varázslatot lő rád a másik. . Az isteni védelem elnyeli a varázslatot. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar bajnok testét. (2 támadással 122 életpontot sebezve.) A varkaudar bajnok szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 055 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy örvénykerítés varázslatot. Távolról lángcsóva varázslatot lő rád a másik. 6 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a varkaudar mágus jobb oldalát. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 217 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy varázsvédelem mágiát. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy agyroppantás varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (3 támadással 181 életpontot sebezve.) A borzalmas varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (143,61)-> 12 arany, -2 ÉP]. 1 765 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a vadász varkaudar rücskös bőrét. (2 támadással 101 életpontot sebezve.) A vadász varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 388 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar íjász jobb oldalát. (3 támadással 179 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 nyílvessző. 1 543 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy elektromos pajzs varázslatot. Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 353 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy háló varázslatot, majd rád küldi. A manaretesz elnyeli a varázslatot. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 8 vas dobónyíl. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Fegyvert váltasz: előkapod a Raia pallosát. Marokra fogva a Raia pallosát ellenfeledre támadsz. {HD:} Raia pallosával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar böllér testét. (6 támadással 718 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+144 életerő). {HD:} Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a varkaudar böllér jobb lábát. (5 támadással 385 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+78 életerő). Ellenfeled 21 pontot sebződik a fényaurától. A mentális roncsolás 37 ép-t sebez. A varkaudar böllér lekever egyet a mancsával. (1 támadástól 204 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +41 ÉP.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. {HD:} Raia pallosával néhányszor megcsapod a varkaudar böllér duzzadó felkarját. (3 támadással 353 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). Din cséphadarójával meghorzsolod a varkaudar böllér jobb oldalát. (1 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 216 életpontot sebeztél. Ellenfeled 20 pontot sebződik a fényaurától. Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (38 ép-t sebezve). A varkaudar böllér behúz egyet a mancsával. (1 támadástól 212 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +43 ÉP.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a nerub hasítót, szereztél 2 varkaudar csontot. [varkaudar csont ládikóba-> (143,61)-> 8 arany, -2 ÉP] 12 928 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2219, sebződés: 418, gyógyulás: 399, összesen: -19 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy elektromos pajzs varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 334 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy háló varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 8 vas dobónyíl. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. Fegyvert váltasz: előkapod a Raia pallosát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {HD:} Raia pallosával többször mélyen végigmetszed a varkaudar böllér vigyorgó pofáját. (6 támadással 735 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+148 életerő). {HD:} Din cséphadarójával többször eltalálod a varkaudar böllér testét. (5 támadással 384 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+77 életerő). A fényaura 16 ép-t sebez. A mentális roncsolás 44 ép-t sebez. A varkaudar böllér megüti a jobb karodat a mancsával. (1 támadástól 193 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +39 ÉP.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. {GYD:} Raia pallosával végigvagdosod a varkaudar böllér duzzadó felkarját. (3 támadással 339 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). {HD:} Din cséphadarójával súrolod a varkaudar böllér fejét. (1 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). A fényaura 19 ép-t sebez. Ellenfeled 49 pontot sebződik a mentális roncsolástól. A varkaudar böllér megüti a bal karodat a mancsával. (1 támadástól 203 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +41 ÉP.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! A varkaudar böllér még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a nerub hasítót, szereztél 2 varkaudar csontot. [varkaudar csont ládikóba-> (143,61)-> 8 arany, -2 ÉP] 12 928 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2004, sebződés: 398, gyógyulás: 396, összesen: -2 ÉP}
ff 28 951 426 | felt. fegyverváltás: 28 951 426 |
m 8 | mozogsz északra |
Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Egy savhurrikán varázslattal köszönt csatapartnered. 51 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 8 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ében hadúr testét. (8 támadással 481 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (18 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ében hadúr testét. (2 támadással 242 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). {HD:} Din cséphadarójával megütöd az ében hadúr jobb oldalát. (1 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Fényaurád működik (31 ép-t sebezve). Ellenfeled 41 pontot sebződik a mentális roncsolástól. Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. Az ében hadúr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 6 770 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 874, sebződés: 69, gyógyulás: 67, összesen: -2 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy elektromos pajzs varázslatot. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámsújtás varázslat. 26 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 8 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a zafír drakón pikkelyes testét. (8 támadással 313 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (40 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a zafír drakón csontos pofáját. (4 támadással 413 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+83 életerő). {HD:} Din cséphadarójával meghorzsolod a zafír drakón pikkelyes testét. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). A fényaura 10 ép-t sebez. Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 35 sebzést okoz. A zafír drakón állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A zafír drakón melléd csap a farkával! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a nerub hasítót, szereztél 1 sárkányfogat. [sárkányfog ládikóba-> (312,11)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 6 426 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 834, sebződés: 68, gyógyulás: 98, összesen: +30 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Ellenfeledre éjfattyak végzete varázslatot lősz. 3065 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy armageddon varázslattal köszönt csatapartnered. 305 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 8 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a rd'alv lélektipró testét. (8 támadással 530 életpontot sebezve.) A teremtmény képességét használja, de te számítasz rá, és félreugrasz. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel többször eltalálod a rd'alv lélektipró testét. (7 támadással 1170 életpontot sebezve.) {HD:} Din cséphadarójával párszor súrolva eltalálod a rd'alv lélektipró lángoló masszáját. (2 támadással 154 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 83 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (14 ép-t sebezve). Ellenfeled 49 pontot sebződik a mentális roncsolástól. Előremozdulva, a rd'alv lélektipró kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 183 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +37 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 60 életpontot vesztettél. A rd'alv lélektipró összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +73 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 rd'alv esszencia (ld. enc.) és 1 tl'urlang erőkő. Felhasználva a tl'urlang fiolát, szereztél 1 rd'alv származékot. 23 042 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 5065, sebződés: 548, gyógyulás: 43, összesen: -505 ÉP}
Távolról méregfelhő varázslatot lő rád a másik. . Az isteni védelem elnyeli a varázslatot. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a nanda testét. (4 támadással 237 életpontot sebezve.) A nanda összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +73 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 016 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 237, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már fehér glóbusz vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy bo'adhun csapás varázslat. 644 életpontot sebeztél. (A varázslat 36 életerőt gyógyított.) Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy Asylux átka varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Egy jégoszlop varázslattal köszönt csatapartnered. 84 életpontot vesztettél. (-15 védekezés.) Ellenfeled pszi ragyogás varázslatot lő rád. 63 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 8 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a márvány sárkány óriási karmát. (8 támadással 468 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +73 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (312,11)-> 16 arany, -2 ÉP], 28 arany, egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (312,11)-> 12 arany, -2 ÉP], egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (312,11)-> 10 arany, -2 ÉP], 4 gyöngymangó [gyöngymangó ládikóba-> (312,11)-> 8 arany, -2 ÉP] és 3 ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (312,11)-> 30 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a nerub hasítót, szereztél 6 sárkánypikkelyt. 15 970 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1112, sebződés: 157, gyógyulás: 40, összesen: -117 ÉP}
ef 66 550 | energia fejlesztése 66 |
kb 347 1 518 | kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot) |
szk 338 | keresed a 338. szörnyet |
* 1. BP: v 88 10 0 | elmormolod a 88. varázslatot |
* 2. BP: h 1271 1253 0 | használod az 1271. tárgyat |
* 3. BP: h 336 10 0 | használod a 336. tárgyat |
* 4. BP: bb 504 1 518 | beraksz a bankba az 504. tárgyat (1 darabot) |
* 5. BP: h 1269 0 0 | használod az 1269. tárgyat |
* 6. BP: kb 1554 1 518 | kiveszel a bankból az 1554. tárgyat (1 darabot) |
* 7. BP: h 1554 0 0 | használod az 1554. tárgyat |
* 8. BP: bb 1554 1 518 | beraksz a bankba az 1554. tárgyat (1 darabot) |
BRONZ ÉJMEDÁL (2440. TÁRGY) A bronz éjmedált azok kapták jutalmul, akik jól küzdöttek Morgan Első Inváziója ellen. Ez a ruhára kitűzhető medál mágikus erővel bír, jelentősen megnöveli viselőjének fájdalomtűrését (+40 max. ÉP). Természetesen egy ilyen kitüntetést sosem adnál át másnak. |
KIRISTÁLYDRAKOLICH (7685. SZÖRNY) Igen, a kristálydrakolich egy olyan élőholt sárkány, azaz drakolich, akinek nem csontból van a váza, hanem kristályból. Nem tudod, hogy maga a drakolich, vagy az őt animáló ősnekromanta változtatta egy normál sárkány csontozatát kristállyá, vagy a kristálysárkányból lett ez az élőholt förmedvény, de inkább a másodikra tippelsz, mivel itt, a Föld síkján találkozol vele. A képességei is hasonlítanak a kristálysárkányra, bár a drakolich lehelete hideg alapú. A hegymélyi drakónnál, vagy kristálysárkánynál azt tanácsoltam, hogy ne bocsátkozz velük harcba, és ez a tanács a kristálydrakolich esetében sem változik. |
CSONTGRIFF (7686. SZÖRNY) Emlékszel még az élőholt mirgre? Na, az egy csontváz madár volt, vagy madárcsontváz, ahogy tetszik. A csontgriff meg griffcsontváz. Persze a méretén kívül azért akad még némi különbség, közte, és kisebb "rokona", a mirg között. Egyrészt immúnis a villámra, ami nem szokatlan a Levegő sík lakói között. Másrészt félelmet képes kelteni áldozatai szívében. A többi képessége nem sokban különbözik a légsík griffjeinek képességeitől. Ha azokat le tudod győzni, akkor a csontgrifftől sem kell tartanod. |
RD'ALV ESSZENCIA (799. TÁRGY) Ezt a speciális esszenciát csak igen ritkán tudod kinyerni a gyorsan oszló tetemből, és csakis különleges eljárás segítségével. A ml'othag abroncs puha, pulzáló energiatokkal vonja be a halálos esszenciát. Megfoghatod, zsákodba rakhatod, nem kell félned attól, hogy pusztulást hoz rád. |
Erő: | 94 (115) | Szint: | 52 | Merészség: | 20/5 | Magasság: | 164 cm |
IQ: | 73 (101) | Támadás: | 116 (122) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 69 kg |
Ügyesség: | 73 (90) | Védekezés: | 184 (194) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 52/53 év |
Egészség: | 73 (104) | Életpont: | 2245/2163 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 74 |
Szerencse: | 83 (113) | Varázspont: | 4034/3751 | Pénz: | 69663 arany | Kép. pont: | 96 |
Tudatpont: | 66/0 | Pszi pont: | 887/175 | Halhatatlanság: | 23 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/30 | ökölvívás: | 41/81 (+1%) | szúrófegyverek: | 36/12 |
vágófegyverek: | 30/28 (+4%) | ütőfegyverek: | 41/71 (+3%) | lőfegyverek: | 20/43 (+6%) |
dobófegyverek: | 46/29 (+2%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << vámpírölő (#951) (200%) << Raia pallosa (#426) (200%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vashegyű nyíl (#176) (1 -13.); vas dobónyíl (#189) (14 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
378,15 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 423 |
Kedvenc táborhely: 291,12 |
Kisebb kívánság: legutóbb 2018. évben 12. hónapban. |
Legfeljebb 90 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 61, 60, 58, 65, 59, 64, 63, 62 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Földanya gyümölcse 20/20 | Pszi katalizátor 50/50 | Max életkor 182 év |
Átcsoportosítási és instabil keret: 388 030 TVP | Az alábbi olimpiai fáklyák jártak nálad: 8. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 85/45 | 2. nyomkövetés: | 135/0 | 3. mászás: | 21/37 (+10%) |
4. csapdakészítés: | 54/48 (+9%) | 5. csapdaészlelés: | 22/2 | 6. gyógyítás: | 42/43 |
7. titkosírás: | 30/50 | 8. felderítés: | 33/16 | 9. szörnyidomítás: | 7/99 |
10. teológia: | 154/33 (+27%) | 11. taumaturgia: | 132/94 (+24%) | 12. szerencsejáték: | 15/77 |
13. versengés: | 35/72 | 14. harcművészetek: | 39/1 | 15. zene: | 76/6 (+25%) |
16. szörnyismeret: | 117/63 (+22%) | 17. pszi: | 70/20 (+9%) | 18. zárnyitás: | 27/25 |
19. vadászat: | 24/0 | 20. vitalitás: | 7/51 | 21. bányászat: | 35/54 (+2%) |
22. testépítés: | 96/56 | 23. úszás: | 10/72 | 24. főzés: | 40/64 |
25. csapatmunka: | 8/0 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 11 | |||
1. sebzés bónusz: 1 | 2. támadás bónusz: 1 | 3. védekezés: 1 | 5. varázslat sebzés: 1 |
6. regeneráció: 1 | 9. gyors fejlődés: 3 | 10. vp regeneráció: 4(5) | 11. kincskeresés: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet) |
deus ex machinád 3 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (szent jogar (#150)) |
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 1 TVP-ért |
készítesz tükröt (#43) (max. 40 darabot ), amnioszt (#203) (max. 20 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 50 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 30 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 20 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 50) |
szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), armageddont lövő lények (#9099), halált okozó lények (#9098), ml'othag szürcsölő (#415) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 50) |
bámulatos zombi (#896), apró lidércfi (#930), árnyékfoltozó (#932), szolgalidérc (#931), ml'othag szürcsölő (#415), nekrobestia (#933) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
gigaököl (#49, 16 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | éjfattyak végzete (#260, 100 VP) |
Techiulan aurája (#261, 200 VP, 5 TVP) | tl'urlang formázás (#262, 500 VP) | érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | manók idézése (#360, 60 VP, 60 TVP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | múltidézés (#369, 150 VP, 10 TVP) | oldás (#372, 15 VP) |
harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) | Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | gázpajzs (#467, 20 VP) |
kinematurgia (#482, 36 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
agyburok (#90, 11 VP) | agyroppantás (#91, 16 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) |
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
pszi ragyogás (#166, 21 VP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 20 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) |
fürkésző szemek (#213, 25 VP) | lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
Solisar aurája (#240, 18 VP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) |
bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | pszi fejlesztés II (#295, 100 PP, 100 TVP) |
önanalízis (#296, 15 PP, 5 TVP) | mentálturbó (#478, 50 PP, 5 TVP) | próba elemzése (#485, 20 PP, 10 TVP) |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
A varázslatok tanulására elkölthető: 150 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | állatvédelem (#192) | vámpirizáció (#1) (8090,10) | áldomás (#6) (9718,45) |
Pörhemór köre (#205) (111,10,1) | feltámadás (#168) | lélektisztulás (#215) | szürkeáll. aktiv (#71) |
tulajdonságpajzs (#26) | esszenciavédelem (#165) | esszenciavédelem 2 (#188) | láth. észlelése (#78) |
a lélek védelme (#57) | Symulf rúnája (#182) | fényaura (#211) | tűzmágia (#157) |
villámmágia (#227) | mentálturbó (#478) | varázsszem (#184) | Techiulan aurája (#261) |
mágikus ütés (#147) | hadiszerencse III (#59) | harci induló (#443) | szemmelverés (#137) |
fürkésző szemek (#213) | elme dominanciája (#247) | kí koncentráció (#69) | önanalízis (#296) |
erőpajzs II (#63) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
35. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
éjfattyak végzete (#260), bo'adhun csapás (#266), tűzgolyó (#155), izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), oldás (#372) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 24, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | pszi elementál (#221) | bo'adhun csapás (#266) | >> | férfiak (#998) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | nők (#999) | tűzgolyó (#155) | >> | varkaudar che-pap (#704) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | zafír sárkány (#329) | tűzgolyó (#155) | >> | sötét kaszás (#591) | |
tűzgolyó (#155) | >> | Alkotó (#578) | tűzgolyó (#155) | >> | Teremtő (#579) | |
halálos érintés (#271) | >> | ml'othag szürcsölő (#415) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 24, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fürgülés (#92) | >> | ősi csontvázúr (#623) | fürgülés (#92) | >> | ezeréves lélek (#634) | |
fürgülés (#92) | >> | kyorg őrgólem (#567) | védelem sav ellen (#36) | >> | varkaudar őslich (#402) | |
tompítás (#40) | >> | Teremtő (#579) | tompítás (#40) | >> | Alkotó (#578) | |
tükörpajzs (#101) | >> | őshonos sziklozug (#447) | oldás (#372) | >> | élőholt pöffeteg (#557) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | fürgülés (#92) | >> | ködmedúza (#449) | |
fürgülés (#92) | >> | varkaudar che-pap (#704) | fürgülés (#92) | >> | Quwaxotix (#961) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | nők (#999) | elektromos pajzs (#51) | >> | férfiak (#998) | |
tompítás (#40) | >> | massza (#217) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +41 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít). |
2.) A jóság és a fény mindig győzedelmeskedik a sötétség és halál felett. Töröld el Dornodon avatárját! |
3.) A pszi elementálok sok mentálmágus életét keserítik meg. Téríts el hármat attól a szándékától, hogy még egyszer Ghallára merészkedjen! (számláló: 0) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. városháza (Qvill) (527): kész. törpe házikó (532): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. gnóm kutatóállomás (550): új. helytartói hivatal (563): 46. labirintus (98,12). sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): kész. kőtorony (664): kész. erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): kész. városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): kész. történelemkutató intézet (691): kész. barbár barlang (692): kész. karbionális látomás (693): 111. labirintus (270,57). Zarknod ónixpiramisa (695): többek közt 980. tárgyat kell leadnod. bányászház (700): kész. cirkuszi fősátor (713): 762. szörnyet kell befognod. kémhálózat (744): kész. tündérpalota (750): kész. tündérpalota (751): kész. tündérpalota (752): kész. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): kész. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). Toborzóiroda (762): kész. Fősátor (770): kész. tündérpalota (830): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 5, 6, 15, 16, 22, 25, 26, 27, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 46, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 67, 68, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 94, 95, 97, 98, 99, 100, 101, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 165, 166, 192, 193, 200, 201, 202, 203, 245. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 4, 12, 13, 15, 26, 33, 34, 35, 36, 44, 46, 47, 49, 51, 52. |
Kész: 3, 6, 11, 16, 17, 18, 19, 20, 23, 40, 41, 42. |
HŐSTETTEID |
Büszkén hordod a varkaudar invázió vas emlékérmét. |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 343, a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 34717. |
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 193, a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 22 555. |
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 38, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 1, a pontszámod: 5 453. |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 8, pontszámod: 152. |
MAKRÓID (jelenleg 4 lehet) |
1. makró parancsai: ek 275, ek 531, vv 71 88 112, vv 19 138 224, vv 26 165 188, vv 78 57 215, vv 182 209 211, vv 157 227 478, vv 184 261 147, hh 841 1133 1253. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | ezüstdarab (#326) | 11 | kaja (#2) | 1 | kaktuszbogyó (#429) | |||
1 | madártoll (#112) | 1 | mocsári penke (#148) | 1 | pirkit (#153) | |||
1 | purifikátor háj (#269) | 1 | quwarg tojás (#360) | 2 | Thargodan esszencia (#328) | |||
1 | tl'urlang fiola (#788) | 1 | tükör (#43) | 1 | varányszem (#30) | |||
1 | varázskő (#305) | 3 | vas dobónyíl (#189) | 10 | víz (#27) | |||
1 | vízionár szem (#102) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1174 | arany (#50) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 8 | isteni könnycsepp (#260) | |||
1 | pszi kő (#248) | 1 | rd'alv esszencia (#799) | 1 | rd'alv származék (#790) | |||
1 | remák szív (#264) | 1 | sallank karom (#128) | 6 | sárkánypikkely (#292) | |||
1 | tl'urlang erőkő (#825) |
377 | 378 | 379 | |
14 | |
|
|
15 | |
|
|
16 | |
|
|